• GabrielZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-11 13:52
Brabo-Joossie schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 19:52:
Goede vraag. Ik heb 'm de tweede dag dat ik 'm had, geflashed met Gusev 2.nogwat, dus ik heb geen idee of ie 't stock ook had. ;)
je hebt nog steeds root hoor, heb het net getest..

even run quadrant op 1200mhz

zou 1200mhz schadelijk zijn voor deze tablet?

batterijverbruik maakt me nmelijk niks uit

• BossJamie NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-07-2022

BossJamie NL

Iemand moet de baas spelen.

TD-er schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 20:17:
Ik heb ook die kruidvat-tablet met inmiddels ICS erop.
Maar het valt me op dat een aantal apps niet in de market staan, waaronder:
- hackaday
- nu.nl
- buienradar
- geenstijl

En nog iets heel vreemds, ik kan wel op mijn Google-account inloggen en mail en talk enzo werken prima, maar Google Calendar niet.
Die geeft steeds aan dat mijn account al ingesteld staat en wil dus niet verder gaan.

Iemand een idee of dit op te lossen is? (misschien is het gebrek aan de eerder genoemde apps in mijn market ook wel een indicatie voor iets)
Het beste wat ik je kan meegeven is om de apps die je normaal gratis in de market kan krijgen maar er niet instaan gewoon eventjes op te zoeken via google of op 4shared, gewoon de naam intikken met apk erachter, en dan kijken of ze draaien. De meeste zijn gewoon de telefoon versie, maar dan uitgezoomd.

Cherry Mobility m677 7" - Qware Pro 3 7"

• dvdheiden
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:44
SaN schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 23:14:
Ik heb net geprobeerd om de laatste Gusev rom te flashen, maar mijn tablet blijft nu hangen op het Qware bootscreen. Ik zag er al wat over in dit topic, maar geen oplossing. Ik heb nu twee keer geflasht. Wat kan ik doen?
Zelfde probleem hier. Iemand al een idee?

• SjaakTrekhaak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-11 21:36
Het is met Livesuite gelukt mijn 10" pro 3 Qware te flashen met de ICS rom van Momo.

Echter krijg ik nu geen enkele andere rom meer aan de praat. Tevens is nergens de stock rom meer te vinden voor de 10". Als ik bijvoorbeeld de Kevin ICS rom flash gaat alleen het scherm even aan en valt na enkele seconde weer uit. Helaas valt de Momo rom erg tegen vanwege de Chinese geïnstalleerde software.

Iemand een idee welke rom ik nog kan proberen?

[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?

• hakuin
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-06 08:33
HackZois schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 20:49:
[...]

Zelfde probleem hier. Iemand al een idee?
De stockrom erop zetten.

Ik heb hetzelfde gehad met de stockrom en en ik heb de stockrom opnieuw geflashed.

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-11 21:40
BossJamie NL schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 20:40:
[...]

Het beste wat ik je kan meegeven is om de apps die je normaal gratis in de market kan krijgen maar er niet instaan gewoon eventjes op te zoeken via google of op 4shared, gewoon de naam intikken met apk erachter, en dan kijken of ze draaien. De meeste zijn gewoon de telefoon versie, maar dan uitgezoomd.
Via Chrome2Phone heb ik de apps wel in de market te zien gekregen, maar ze zijn dus kennelijk echt incompatible.
Van een enkele app kreeg ik tijdens de installatie zelfs nog te zien dat er libraries missen, dus kennelijk echt incompatible.

Maar wat is dat ICS een verademing qua snelheid.
De Kruidvat tablet was al niet echt traag, maar dit is wel helemaal genieten en het zou nog beter moeten worden wanneer 4.03 uit zou komen, begreep ik. (betere GPU-support)

Blijft nu alleen nog over dat Google Calendar niet wil verbinden.
De webversie werkt wel, dus het is niet helemaal verloren, maar de eigen app zou wel fijn zijn.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-11 15:31
Echt exact de zelfde problemen hier.

Nu.nl nergens te vinden.
Google kalender werkt niet.

• Wwwillem
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
SjaakTrekhaak schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 21:36:
Het is met Livesuite gelukt mijn 10" pro 3 Qware te flashen met de ICS rom van Momo.

Echter krijg ik nu geen enkele andere rom meer aan de praat. Tevens is nergens de stock rom meer te vinden voor de 10". Als ik bijvoorbeeld de Kevin ICS rom flash gaat alleen het scherm even aan en valt na enkele seconde weer uit. Helaas valt de Momo rom erg tegen vanwege de Chinese geïnstalleerde software.

Iemand een idee welke rom ik nog kan proberen?
Voor de 10" zijn er eigenlijk maar 2 roms, een 2.3 versie (MOMO15-A10-V2.0 20111207) en de 4 versie (MOMO15_android4.0-A10_20120116). Er is geen stock rom die je kan downloaden. De chinese apps kan je prima deinstalleren met titanium backup. De kevin rom die je installeert is voor de 7" en die is niet bruikbaar op de 10" (scherm werkt niet).
Furrr schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 21:56:
Echt exact de zelfde problemen hier.

Nu.nl nergens te vinden.
Google kalender werkt niet.
Ik dacht dat ik de enige was met een niet-werkende calendar. Het lijkt dat er op de 4.0 een bepaald onderdeel mist voor de synchronisatie van de calendar. ik heb er wel een oplossing voor gevonden; installeer deze oudere/andere versie van Calendar, en dan gaat het weer werken. Je kan deze versie weer uninstalleren als het weer werkt. De tweede apk uit die rar is waarschijnlijk niet nodig.

Verder, als er apps zijn die je niet in de market kan vinden kan je in je build.prop zetten dat je een andere device hebt. Gemakkelijker is om op google iets van <app naam> + apk in te typen.

• Sjakskus
  • Laatst online: 06-11 22:18
Wwwillem schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:09:
[...]

Roms voor de 7" werken niet voor de 10". Een andere ics rom is er ook nog niet helaas. De reden waarom ik graag een nieuwe rom zie zijn de problemen met multitouch, kan jij normaal in en uit zoomen met 2 vingers, overal op je scherm? Of spellen spelen waar je multitouch gebruikt?
kan jij normaal in en uit zoomen met 2 vingers JA
Of spellen spelen waar je multitouch gebruikt geen idee

Beschikbaar voor ontwikkeling van (webbased) applicaties en dataconversies

• SjaakTrekhaak
  • Laatst online: 07-11 21:36
Wwwillem schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 22:33:

Voor de 10" zijn er eigenlijk maar 2 roms, een 2.3 versie (MOMO15-A10-V2.0 20111207) en de 4 versie (MOMO15_android4.0-A10_20120116). Er is geen stock rom die je kan downloaden. De chinese apps kan je prima deinstalleren met titanium backup. De kevin rom die je installeert is voor de 7" en die is niet bruikbaar op de 10" (scherm werkt niet).
Bedankt! _/-\o_ Misschien moeten we de link van de momo 2.3 ook opnemen in de TS?

Hierbij mijn korte ervaring. De GB 2.3 versie heb ik nu weer terug gezet. Deze loopt van echt super! De ICS rom is naar mijn mening nog te langzaam, maar ziet er wel mooi uit.

[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Wat is nu de nieuwste ROM die qua functionaliteit compatible met de Pro3 (of Pro2, die heb ik ook) is? Dat de hardware knoppen gewoon werken en dat de videochip gewoon werkt (HW-versnelling zodat je gewoon weer video kunt kijken)?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
Vandaag het Qware hoesje gekocht met het toetsenbord erin. Voor dat geld een erg fijn dingetje en in de tas een stuk beter dan het siliconen hoesje.

Net even opnieuw Kevin geflashed om van die rode rand af te komen. Nu uit de ontwikkelaarsinstellingen blijven en alles moet prima zijn. In LiveSuite nog even lopen klooien met de upgrade functie om zo mijn apps te kunnen behouden, maar dat werkt niet.

• TD-er
Wwwillem schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 22:33:
[...]

Ik dacht dat ik de enige was met een niet-werkende calendar. Het lijkt dat er op de 4.0 een bepaald onderdeel mist voor de synchronisatie van de calendar. ik heb er wel een oplossing voor gevonden; installeer deze oudere/andere versie van Calendar, en dan gaat het weer werken. Je kan deze versie weer uninstalleren als het weer werkt. De tweede apk uit die rar is waarschijnlijk niet nodig.

Verder, als er apps zijn die je niet in de market kan vinden kan je in je build.prop zetten dat je een andere device hebt. Gemakkelijker is om op google iets van <app naam> + apk in te typen.
De calendar werkt nu wel.
Erg bedankt :)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-11 20:41
BossJamie NL schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:03:
Kan de batterij duur confirmen, de pro3 doet 5 uur wifi+video, 2 keer de iq test laten draaien van 2,5 uur via de oproep gemist app. Helaas is het kruidvat model dus veel sneller leeg, irriteer me er zelf dood aan.

Hier nog een linkje naar het kruidvat support forum, hier gaan ze ook officiele updates uitbrengen binnekort.

Kruidvat forum voor de cherry pad
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet meer onderdrukken en heb hem open gemaakt om te kijken wat voor een accu er in de cherry zou zitten. Heb er ook meteen een paar fotos van gemaakt: https://www.dropbox.com/gallery/1012284/1/cherry?h=2d0840

Er zit wel net zoals in de pro3 een 3500mAh accu in!?

Verwijderd

Ik volg deze thread al een poosje, heb zelf een Qware pro3 met kevin rom. Allereerst de complimenten voor het uitzoeken en reacties die gegeven worden. Ik heb ook een kleine bijdrage want ik heb alleen maar genomen van deze thread en nog niks gegeven.
Met het programma kun je je android device benaderen via een file manager op je PC.
Ik denk wel dat je de drivers PDAnet moet hebben om kontakt met je droid device te krijgen.
En ook nog een soort droid manager voor op je PC.

Succes. Jag

• BossJamie NL

BossJamie NL

NE5Freak schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 23:09:
[...]

Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet meer onderdrukken en heb hem open gemaakt om te kijken wat voor een accu er in de cherry zou zitten. Heb er ook meteen een paar fotos van gemaakt: https://www.dropbox.com/gallery/1012284/1/cherry?h=2d0840

Er zit wel net zoals in de pro3 een 3500mAh accu in!?
In de pro 3 zat volgensmij zelfs een 3400mAh :P
Vraag me af waarom hij had zo tergend snel leeg loopt in vergelijking met de pro 3...

Iemand een idee? Kan ook geen battery tests draaien zag ik, want dat wordt niet ondersteund,
Hoewel ik dacht dat dat op de pro 3 wel kon, maar die ligt bij mn vriendin..

• TD-er
Lithium-Ion accu's hebben pas na een paar ladingen hun volledige capaciteit.
Mijn "Kruidvat-tablet" heeft gisteren ruim 4 uur vrijwel continue gewerkt op 1 lading (min of meer 2e lading).

• dvdheiden
hakuin schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 21:47:
[...]

De stockrom erop zetten.

Ik heb hetzelfde gehad met de stockrom en en ik heb de stockrom opnieuw geflashed.
Dat had ik gedaan. Ik had eerst de Gusev ROM, die heb ik met LiveSuit teruggezet naar stock. Vervolgens de ICS van Gusev gedaan en dan komt die niet verder dan het Qware opstartscherm, dan reboot die gelijk weer.

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:27
@HackZois, heb je wel een volledige wipe gedaan in CWM?

• dvdheiden
Ja heb ik ook gedaan. Dus: eerst naar stock rom, dan wipe data/factory reset en dan van de sdcard die ZIP geselecteerd. Daarna reboot now en dan kom ik in de loop met dat Qware scherm.

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:27
Misschien even afwachten wat Gusev er over heeft te zeggen, die is er namelijk mee bezig geweest en heeft naar mijn weten hier ook last van gehad.

Ik blijf voorlopig even van ICS af, dit omdat ik het nog niet snel genoeg vind en dat er toch nog wat bugjes in zitten. Zeker als je met meerdere draadloze netwerken werkt (zaak / privé).

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-11 20:47

SaN

Ik ben opzich wel tevreden met de kevin ics rom. Eigenlijk werkt alles wat ik nodig heb. Zelfs youtube.

Heeft iemand al geprobeerd om swype te installeren? Mij lukt het helaas niet.

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 10:56
Door slechte leverbaarheid van de kruidvat tablet (lees: geen zin om 8 dagen te wachten) zit ik nu naar de Qware pro 3 te kijken, voor 10 euro meer ongeveer dezelfde tablet alleen zie ik wel dat hier al wat meer voor is gedaan (ICS :) ) Wat raden jullie aan? zijn er behalve de prijs voor of nadelen aan de qware pro 3 boven de kruidvat tablet?

• BossJamie NL

BossJamie NL

Jarrean schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:38:
Door slechte leverbaarheid van de kruidvat tablet (lees: geen zin om 8 dagen te wachten) zit ik nu naar de Qware pro 3 te kijken, voor 10 euro meer ongeveer dezelfde tablet alleen zie ik wel dat hier al wat meer voor is gedaan (ICS :) ) Wat raden jullie aan? zijn er behalve de prijs voor of nadelen aan de qware pro 3 boven de kruidvat tablet?
De casing van de pro 3 is een stuk steviger, voor de rest is hardwarematig het apparaat precies hetzelfde op de camera na. Voor beide is dus dezelfde software ( ICS ) alleen werkt dan bij de cherry de camera niet meer. Ook loopt ( bij mij ) de cherry sneller leeg. Waarom de pro 3 meer kost is omdat je er een hoes bij krijgt voor de blackberry tab, maar als je dat een meerwaarde vind zou ik het vooral doen. Hoewel ze allebei erg slecht verkrijgbaar zijn op het moment...

• dvdheiden
MaNDaRK schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:04:
Misschien even afwachten wat Gusev er over heeft te zeggen, die is er namelijk mee bezig geweest en heeft naar mijn weten hier ook last van gehad.

Ik blijf voorlopig even van ICS af, dit omdat ik het nog niet snel genoeg vind en dat er toch nog wat bugjes in zitten. Zeker als je met meerdere draadloze netwerken werkt (zaak / privé).
Dan ga ik voor nu maar terug naar de GB ROM van Gusev. Hoop dat hij er iets op weet want ICS ziet er wel erg mooi uit.

• Jarrean
BossJamie NL schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:47:
[...]

De casing van de pro 3 is een stuk steviger, voor de rest is hardwarematig het apparaat precies hetzelfde op de camera na. Voor beide is dus dezelfde software ( ICS ) alleen werkt dan bij de cherry de camera niet meer. Ook loopt ( bij mij ) de cherry sneller leeg. Waarom de pro 3 meer kost is omdat je er een hoes bij krijgt voor de blackberry tab, maar als je dat een meerwaarde vind zou ik het vooral doen. Hoewel ze allebei erg slecht verkrijgbaar zijn op het moment...
Bedankt voor je reactie, dat van de cover wist ik niet, ik hoop dat de pro3 nog te krijgen is dan, een hoes erbij is wel handig, ik wou er toch een gaan kopen.

• chrisr5gt
Die hoes was een actie. Ik kreeg 'm er niet meer bij vorige week. Aan de andere kant, dat ding is enorm dik en past amper. Koop dan het siliconen hoesje of de keyboardcase van Qware.

Ik krijg trouwens met AnTuTu de cpu niet hoger dan op 1152mhz, op 1200 klapt hij er uit. :/

[ Voor 20% gewijzigd door chrisr5gt op 27-01-2012 16:04 ]

• SaN

SaN

Gusev schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:39:
@SaN: Had je eerst via LiveSuit stock Gingerbread erop gezet?
Dat was het, bedankt. Rom draait super. Toch wel een stuk soepeler dan de ICS Kevin. Ik blijf bij deze rom tot er een betere ICS rom is. Nogmaals bedankt!

Verwijderd

chrisr5gt schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:54:
Die hoes was een actie. Ik kreeg 'm er niet meer bij vorige week. Aan de andere kant, dat ding is enorm dik en past amper. Koop dan het siliconen hoesje of de keyboardcase van Qware.

Ik krijg trouwens met AnTuTu de cpu niet hoger dan op 1152mhz, op 1200 klapt hij er uit. :/
klopt als je de cpu governor op ondemand zet duurt het wat lang voordat de cpu omhoogschaalt in mhz waardoor het lijkt alsof deze wel kan draaien op bv 1400mhz maar klapt er dan gewoon uit zodra de cpu op volle snelheid gaat draaien
1152 mhz is idd bij mij ook maximale snelheid :P

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-11 08:18
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 17:18:
waardoor het lijkt alsof deze wel kan draaien op bv 1400mhz maar klapt er dan gewoon uit zodra de cpu op volle snelheid gaat draaien
Dit verschilt per apparaat. Waar de ene al hangt bij 1152 kan een andere best kortstondig op 1400MHz draaien.

Nickname does not reflect reality

SaN schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:07:
[...]

Dat was het, bedankt. Rom draait super. Toch wel een stuk soepeler dan de ICS Kevin. Ik blijf bij deze rom tot er een betere ICS rom is. Nogmaals bedankt!
Voor de mensen waarbij de custom ICS ROM niet werkt. Wellicht werkt bovenstaande. Al is er gemeld dat dit door verscheidene mensen al is gedaan.

Ik draai persoonlijk de GB v0.3.1 dus het enige wat mij te binnen schiet is dat je op Kevin ICS zit, en dat je partitie layout dus de nieuwere variant is...

• josvl_52
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-11 15:45
Jarrean schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:38:
Swype gaf me steeds een message dat ik een 800x444 scherm zou hebben. Erg verevelend elke keer. Nu heb ik slide-it erop, werkt prima. Persoonlijk vind ik het zelfs mooier.

• Brad Pitt
Swype doet het hier prima, geen vreemde melding gezien eigenlijk...

Afbeeldingslocatie: http://db.tt/RXHOrLDN

• q2no
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-12-2023
Hallo mede tweaker,

Ik heb net de momo9c4-kevin op mijn pro 3 geïnstalleerd.
Nu loop ik tegen het probleem aan dat de google kalender niet verschijnt bij accounts & settings.
Erg vreemd, aangezien ik op mijn windows phone en op mijn ipad gebruik maak van de google kalender.
Werkt de kalender bij jullie wel? Google mail en contacts (vreemd, er is geen contact app aanwezig) willen wel synchroniseren...

[ Voor 3% gewijzigd door q2no op 27-01-2012 21:56 ]

• SaN

SaN

Brad Pitt schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 20:26:
Swype doet het hier prima, geen vreemde melding gezien eigenlijk...

[afbeelding]
Hoe heb jij hem geïnstalleerd? En welke tablet/rom gebruik je?

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:09

Smarron

The bend

Ik heb Swype beta gedownload en geinstalleerd op mijn telefoon en tablet, maar sinds een bepaalde update is het NL-woordenboek ineens verdwenen. Is dat bij jullie ook zo? Nu update ik de versie op mijn telefoon in elk geval niet meer.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• SaN

SaN

Ik kan de beta niet installeren, ik krijg de melding dat mijn schermformaat niet goed is...

• Brad Pitt
Heb twee versies van Swype online gezet. De nieuwste versie (zoals op het plaatje hierboven) staat hier maar is een vrij grote apk, de vorige versie (met de oude, imho wat minder strakke, "look") staat hier.
Aangezien de laatste alleen de Engels en Nederlands woordenboeken bevat is die wel een stuk kleiner...

[Edit] Is dus op een Pro3 met de Kevin ICS Rom.

[ Voor 17% gewijzigd door Brad Pitt op 27-01-2012 22:00 ]

• SaN

SaN

Bedankt. Nu werkt het wel. Ik denk dat ik een verkeerde installer gebruikte (van mijn telefoon).

Maar volgens mij is je nieuwste versie nog een vrij oude. Ze zijn nu bezig met de implementatie van dragon naturally speaking. Dat zit er nog niet op bij die van jou.

• Smarron

Smarron

The bend

De oude versie stond dus nog op mijn telefoon geinstalleerd. Bedankt. Werkt ook hier weer prima met NL-woordenboek.

Verwijderd

Zie http://www.intertoys.nl/g...ablet-10-inch-582429.html

Is dit nu een nieuwe? Een Qware 10" voor 100 euro! :)

• SaN

SaN

Nee, dat is een andere.

"10 inch resistief beeldscherm"

• Furrr
10 inch resistief beeldscherm

:-/

• Furrr
Je was me net voor ;)

• chrisr5gt
Nu had ik de siliconen hoes en het 7inch toetsenbordhoesje gekocht (later).. Elk z'n voordeel, maar om nou steeds twee hoesjes mee te nemen en om te wissellen... Dus even de beugels iets bijgebogen va n het toetsenbord hoesje en zie hier het resultaat :)

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-oAbuFjVeD9o/TyMiDTVaClI/AAAAAAAAAlI/WddNL0xyt9o/s576/WP_000135.jpg

Scheelt weer wat gedoe :)

• Brad Pitt
SaN schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 22:09:
Maar volgens mij is je nieuwste versie nog een vrij oude. Ze zijn nu bezig met de implementatie van dragon naturally speaking. Dat zit er nog niet op bij die van jou.
Er is geen NL versie beschikbaar van Naturally Speaking dus da's irrelevant. Plus zit in de download versie een update service die je accu draint. Maar goed, die mag je ook best installeren hoor ;)

• SaN

SaN

Mij maakt het niet zoveel uit hoor, ben blij dat hij erop staat. Maar ik gebruik die nieuwe Swype op mijn HD2 en ik heb er geen problemen mee.

[ Voor 6% gewijzigd door SaN op 28-01-2012 01:31 ]

• Brad Pitt
SaN schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 01:29:
Mij maakt het niet zoveel uit hoor, ben blij dat hij erop staat. Maar ik gebruik die nieuwe Swype op mijn HD2 en ik heb er geen problemen mee.
Dat is mooi :) Op de SGS2 draint die als de neten de batterij dus voor mij geen Swype Connect service meer.

De versie op de Swype site is 3.26.92.37556 en de geüploade is 3.26.92.37724 dus is niet echt "vrij oud" :P

[ Voor 13% gewijzigd door Brad Pitt op 28-01-2012 01:42 ]

• SaN

SaN

Haha ok. Hij ziet er "vrij anders" uit :P Ik had niet naar de versies gekeken.

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
chrisr5gt schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 23:24:
Nu had ik de siliconen hoes en het 7inch toetsenbordhoesje gekocht (later).. Elk z'n voordeel, maar om nou steeds twee hoesjes mee te nemen en om te wissellen... Dus even de beugels iets bijgebogen va n het toetsenbord hoesje en zie hier het resultaat :)

[afbeelding]

Scheelt weer wat gedoe :)
Waar heb je beide gekocht?

Ik heb het toetsenbordje op ebay besteld.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• chrisr5gt
beiden bij de intertoys gekocht. Ze zijn van Qware zelf.

• josvl_52
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-11 15:45
SaN schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 22:09:
Bedankt. Nu werkt het wel. Ik denk dat ik een verkeerde installer gebruikte (van mijn telefoon).

Brad Pitt

Ik heb de uitgebreide versie gedownload en die doet het prima. bedankt !!! :)

• LuPo
Weet iemand een mooi siliconen hoesje voor de kruidvat 7" tablet (Cherry M-677)? Iemand mooi linkje naar ebay o.i.d?

Ik heb namelijk nu en sleeve en keyboardcase besteld maar achteraf heb ik het liever zoals chrisr5gt (siliconen hoesje + keyboardcase dus).

Verwijderd

ik heb een ander probleem met de pro 3, het lukt me maar niet om de radiostreams van o.a Veronice en Arrow Classic Rock te laten spelen.
Heb de apps voor Android gedownload maar totaal geen geluid.
Mis ik nog een plugin ofzo?

Bedankt alvast voor wie kan helpen

• LuPo
chrisr5gt schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 08:58:
beiden bij de intertoys gekocht. Ze zijn van Qware zelf.
Oke. Wat kostte dat siliconen hoesje? Want die wil ik ook wel graag hebben denk ik. De keyboardcase komt hopelijk binnenkort binnen via ebay. ;)

• chrisr5gt
Dat hoesje is €9.95 en die keyboardcase is €24,95. wellicht dat die ook om je Cherry past?

Verwijderd

Gusev schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 18:51:
[...]

Voor de mensen waarbij de custom ICS ROM niet werkt. Wellicht werkt bovenstaande. Al is er gemeld dat dit door verscheidene mensen al is gedaan.

Ik draai persoonlijk de GB v0.3.1 dus het enige wat mij te binnen schiet is dat je op Kevin ICS zit, en dat je partitie layout dus de nieuwere variant is...
Heb de Kevin er nooit op gehad. Zat op je V031 en heb eerst Livesuit gedaan en vervolgens de ICS rom er op, maar blijft toch ook in opstart Qwarescherm hangen.Iemand idee ?

• Wwwillem
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
q2no schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 21:15:
Hallo mede tweaker,

Ik heb net de momo9c4-kevin op mijn pro 3 geïnstalleerd.
Nu loop ik tegen het probleem aan dat de google kalender niet verschijnt bij accounts & settings.
Erg vreemd, aangezien ik op mijn windows phone en op mijn ipad gebruik maak van de google kalender.
Werkt de kalender bij jullie wel? Google mail en contacts (vreemd, er is geen contact app aanwezig) willen wel synchroniseren...
Dat leg ik hier uit;
Wwwillem in "Intertoys Qware Pro2/3 Tablets - DEEL 1"

Verwijderd

Hallo,

Ben van plan om een qware pro 3 te kopen.
Nu zie ik dat ik het online op de webshop niet kan bestellen.
Weten jullie misschien hoe het zit met de leverbaarheid?

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-11 16:46
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 12:16:
ik heb een ander probleem met de pro 3, het lukt me maar niet om de radiostreams van o.a Veronice en Arrow Classic Rock te laten spelen.

Kan je wel de gewone muziek app van Android starten? Bij mij werkt dat namelijk niet, misschien dat jij hetzelfde probleem hebt? Ik zal de veronica app wel eens proberen.

Hail to the king baby!

• BossJamie NL

BossJamie NL

Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 16:01:
Hallo,

Ben van plan om een qware pro 3 te kopen.
Nu zie ik dat ik het online op de webshop niet kan bestellen.
Weten jullie misschien hoe het zit met de leverbaarheid?
Je hebt echt geluk als je er ergens eentje, vind, ik geef je weinig kans. 2 weken geleden was hij al bijna landelijk uitverkocht.

Verwijderd

Ik heb net de Yarvik 260 gekocht, deze is gewoon bijna identiek!
Ook boxchip Cortex A8 met 512 DDR3 en 4gb intern geheugen.

Zit geen Android market bij.. maar heb het gewoon kunnen downloaden via Google.com

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2012 18:11 ]

Verwijderd

urk_forever schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 16:15:
[...]

Kan je wel de gewone muziek app van Android starten? Bij mij werkt dat namelijk niet, misschien dat jij hetzelfde probleem hebt? Ik zal de veronica app wel eens proberen.
Ik kan helemaal geen muziek streamen van internet...de veronica app start wel op maar geen geluid.

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-11 19:31
Nog op voorraad bij ons bij Intertoys Nijmegen! zowel de Pro 3 7 inch als de 10 inch!

• bfrqrv
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-07 20:34
Iemand al met een custom rom (of misschien met de stock..) Rabobank telebankieren of Skype video voor elkaar? Whatsapp is te veel gevraagd waarschijnlijk, maar de eerste 2 zijn misschien wel mogelijk, zeker met een andere rom.

Verwijderd

Heb nou de app van NLRadio gedownload waar nagenoeg alle radiostations van Nederland in staan.
Bij selecteren van welk station dan ook zegt hij "station heeft een probleem met spelen"
Is het iemand sowieso ooit gelukt om radio te luisteren via de Pro3?

• grommel
  • Laatst online: 05-09 08:28
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 19:51:
Heb nou de app van NLRadio gedownload waar nagenoeg alle radiostations van Nederland in staan.
Bij selecteren van welk station dan ook zegt hij "station heeft een probleem met spelen"
Is het iemand sowieso ooit gelukt om radio te luisteren via de Pro3?
TuneIn Radio werkt uitstekend op mijn Pro3 met stock ROM.

[ Voor 76% gewijzigd door grommel op 28-01-2012 20:09 ]

T480 - Sony XA2 (SailfishOS) - Fairphone 3 - Nokia 8

Verwijderd

Zojuist dus ClockWordMod Recovery geinstalleerd zoals beschreven stond in TS. alles ging goed.
Daarna de Custom ROM van Gusev erop gezet.. en nu blijft ie mooi hangen op het Qware scherm en start niet door. Dit gaat om de Yarvik Tab260.

Ik weet dus niet of het normaal zo lang duurt met booten maar ik heb de Cyanogen 9 erop gezet en deze doet het gewoon.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2012 20:43 ]

• stoerebink
  • Laatst online: 23-08 14:55
Hoorde vandaag bij Intertoys dat er een Pro4 aankomt zeer binnenkort.

Iemand die daar iets van weet?

• stoerebink
  • Laatst online: 23-08 14:55

Verwijderd

bfrqrv schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 19:02:
Iemand al met een custom rom (of misschien met de stock..) Rabobank telebankieren of Skype video voor elkaar? Whatsapp is te veel gevraagd waarschijnlijk, maar de eerste 2 zijn misschien wel mogelijk, zeker met een andere rom.
Skype video geprobeerd met stock rom, nieuwe qware stock. Custom 3.0.1, ICS neutral en ICS kevin. Nergens werkt de camera goed met skype. Stock en custom 3.0.1, dus de gingerbreads geven helemaal geen beeld.

Bij ICS heeft de andere kant beeld, maar helaas geen goed beeld, het zit vol gekleurde strepen. Dus nog steeds geen goedwerkende camera icm skype

• Robertq9
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-01-2023
Vanuit Gusev 3.1 heb ik deze Custom Rom geladen (eerst een factory en data reset gedaan).
Helaas heb ik ook het effect dat de tablet steeds opnieuw wil starten.
Overigens zie ik dat bij het laden van deze nieuwe Custom Rom ook CM 9.0 wordt geladen ?!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 23:00:
[...]

Skype video geprobeerd met stock rom, nieuwe qware stock. Custom 3.0.1, ICS neutral en ICS kevin. Nergens werkt de camera goed met skype. Stock en custom 3.0.1, dus de gingerbreads geven helemaal geen beeld.

Bij ICS heeft de andere kant beeld, maar helaas geen goed beeld, het zit vol gekleurde strepen. Dus nog steeds geen goedwerkende camera icm skype
Dit is wel echt een bummer ja dat Skype nooit goed werkt, een van de betere functionaliteiten die dit apparaat zou kunnen hebben zou toch video conferentie zijn.

Oja voor de mensen die ook een Yarvik TAB260 hebben en net als mij in dit topic zitten te kijken, de MOMO firmware van Ployer werkt op de TAB260!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:40

muhda

Time & Space traveler

stoerebink schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 22:04:

Klinkt erg intressant, ik wou namelijk eerst een duurder tablet (iPad3, Asus Memo 370T) maar ik wil nu toch een goedkoper tablet kopen. Want de Pro 3 voldoet prima aan me eisen.
(De tab van Kruidvat vermijd ik want daar lees ik veel klachten over)

Als de Pro4 inderdaad binnenkort geleverd wordt, dan wil ik er voor wachten.
Weet iemand toevallig wat de verschil zal zijn tussen een Pro3 en Pro4?
Standaard geleverd met Android 3.2 of 4.0?
Binnen welk tijdsduur kunnen we de Pro 4 verwachten?

[ Voor 8% gewijzigd door muhda op 29-01-2012 03:19 ]

• Brad Pitt
muhda schreef op zondag 29 januari 2012 @ 01:39:
Hoogstwaarschijnlijk zal het gewoon een Pro3 zijn (qua hardware) waar ICS af-fabriek op is geïnstalleerd.

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Brad Pitt schreef op zondag 29 januari 2012 @ 01:41:
[...]

Hoogstwaarschijnlijk zal het gewoon een Pro3 zijn (qua hardware) waar ICS af-fabriek op is geïnstalleerd.
Hmm, dan rest alleen nog de vraag wat de tijdsduur zal zijn?
Misschien dat een Intertoys medewerker dit kan bevestigen etc.

Als de tablet standaard met ICS wordt geleverd, is dat mooi meegenomen dat scheelt een custom rom er op te zetten & testen #lui

• MikeTheBike
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 10:19
Als de tablet standaard met ICS wordt geleverd, is dat mooi meegenomen dat scheelt een custom rom er op te zetten & testen #lui
Idd #LUI !

Heeft dat iets met je avatar/logo te doen? _/-\o_

Maar alle gekheid aan de kant; ik ben benieuwd of Qware de PRO4 gaat leveren met dezelfde hardware-specs als de PRO3. Denk ff aan het $99,- tablet van Ainol met ICS. Was het maar een Ainol Novo7 Advanced met ICS. Echter dat werd toch ff iets anders........

Ben benieuwd!

Grtz Mike

• LuPo
muhda schreef op zondag 29 januari 2012 @ 01:39:
[...]

Klinkt erg intressant, ik wou namelijk eerst een duurder tablet (iPad3, Asus Memo 370T) maar ik wil nu toch een goedkoper tablet kopen. Want de Pro 3 voldoet prima aan me eisen.
(De tab van Kruidvat vermijd ik want daar lees ik veel klachten over)

Als de Pro4 inderdaad binnenkort geleverd wordt, dan wil ik er voor wachten.
Standaard geleverd met Android 3.2 of 4.0?
Binnen welk tijdsduur kunnen we de Pro 4 verwachten?
Waar lees jij zoveel klachten dan? Ik hoor voornamelijk positieve geluiden!

Verwijderd

Heb vrijdag de TS gevolgd wat betreft CWM enzo. Had wat voeten in de aarde maar is gelukt. Vervolgens de laatste Gusev GB rom er op gezet. Werkt inderdaad mooi, iets sneller. Alleen heb ik wel al een paar keer gehad dat het tablet vast liep en opnieuw moest opstarten. Of dat aan de rom licht of aan een of ander programma is me nog niet duidelijk. Vanochtend moest ie ook opnieuw gestart en toen was de bovenbalk (met de home en menu knoppen enzo) verdwenen! Na opnieuw opstarten werkte alles weer.
Radio moet ik nog even verder proberen maar Aupeo app werkte niet, althans geen geluid. Zal nog eens een andere app proberen.
Iemand trouwens een idee of ik apps als Antipaper en andere apps waar je de melding krijgt dat ze niet op ons apparaat draaien, toch kunt installeren en laten werken? Aangezien je het apparaat dus als een ander apparaat kunt laten voordoen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 12:16:

Streamfurious downloaden
Deze kan je vinden in de androidmarket

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2012 @ 11:11:
Iemand trouwens een idee of ik apps als Antipaper en andere apps waar je de melding krijgt dat ze niet op ons apparaat draaien, toch kunt installeren en laten werken? Aangezien je het apparaat dus als een ander apparaat kunt laten voordoen.
Je zou je build.prop kunnen aanpassen zodat het een ander apparaat is/lijkt. Heb op die manier pas bijv. een 50GB Box.com account aangemaakt omdat de tablet eventjes een apparaat van LG was :)

Verwijderd

Hallo,

Zou ik het verschil merken tussen het verschil in class 6 en class 10 micro sd kaartjes?
Een class 6 kaartje is in ieder geval een stuk goedkoper...

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2012 @ 14:59:
Zou ik het verschil merken tussen het verschil in class 6 en class 10 micro sd kaartjes?
Een class 6 kaartje is in ieder geval een stuk goedkoper...
Wat ga je er mee doen? Nandroid backups van >1GB naar de PC pompen? Dan is een class 10 sneller ja. Ga je MP3's beluisteren, plaatjes bekijken of van dat soort activiteiten en een class 6 is snel zat. In de praktijk is een class 6 (of zelfs 4) bij gemiddeld gebruik niet langzamer dan een class 10. Soms zelfs integendeel.

Verwijderd

Applicaties van de tablet erop zetten en MP3's beluisteren

• Robertq9
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-01-2023
Je kunt er geen applicaties op installeren, alleen data erop zetten !

• muhda

muhda

Time & Space traveler

MikeTheBike schreef op zondag 29 januari 2012 @ 07:56:
[...]

Idd #LUI !

Heeft dat iets met je avatar/logo te doen?

Maar alle gekheid aan de kant; ik ben benieuwd of Qware de PRO4 gaat leveren met dezelfde hardware-specs als de PRO3.
He hè, ik vind apple producten er mooi uitzien maar erg prijzig. Alleen bij een iMac kon ik me niet inhouden.

Als de Pro4 out of the box standaard met ICS wordt geleverd is dat natuurlijk mooi meegenomen.
Ik woon 5 min van een winkelcentrum die vandaag open was i.v.m koopzondag dus even langs de Intertoys geweest. De Pro3 was niet meer in voorraad. Ik heb dus gelijk naar de Pro4 gevraagd.
De medewerker kon me vertellen dat de Pro4 gepland staat om in februari verkocht te worden.
Als er vertraging is of te weinig voorraad. Dan zal de verkoop pas in maart beginnen.
De Pro4 zal standaard met ICS geleverd worden. (Onduidelijk welke versie het zal zijn: 4.01 of 4.03)

Over de specificaties is er weinig bekend vermoedelijk zullen die het zelfde blijven.
Mocht de tablet toch een dual-core hebben dan zullen de prestaties vergelijkbaar zijn,
misschien dat een core uitgeschakeld kan worden om de batterijduur te verlengen?
Robertq9 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 15:54:
Je kunt er geen applicaties op installeren, alleen data erop zetten !
Met Honeycomb & ICS is het volgens mij wel mogelijk om apps op de SD te zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door muhda op 30-01-2012 00:27 ]

• Morfieus0
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:06
muhda schreef op zondag 29 januari 2012 @ 01:51:
[...]

Hmm, dan rest alleen nog de vraag wat de tijdsduur zal zijn?
Misschien dat een Intertoys medewerker dit kan bevestigen etc.
Is nog niks over bekend.

"Hodor"- Hodor

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-11 16:30
Brad Pitt schreef op zondag 29 januari 2012 @ 11:18:
[...]

Je zou je build.prop kunnen aanpassen zodat het een ander apparaat is/lijkt. Heb op die manier pas bijv. een 50GB Box.com account aangemaakt omdat de tablet eventjes een apparaat van LG was :)
welke moet ik pcies aanpassen ervoor? heb al wat zitten editten maar zonder result tot nu toe

Verwijderd

Voor degene die problemen hebben met internet radio, ik kreeg de tip om Radio Time 2.1 te installeren Het adviseren van warez is niet toegestaan.
Deze werkt inderdaad super!
Alle radio stations werken perfect.
Misschien een tip voor anderen?

En voor problemen met de camera schijnt Vignette goed te werken. (niet zelf getest)

succes!

[ Voor 10% gewijzigd door janvanduschoten op 30-01-2012 16:49 ]

• bladerash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-11 14:19
De Pro4: 7 Inch.. ICS.. 100 euro..
De Pro3 was als het goed is gewoon een MOMO9 geïmporteerd door Qware met een eigen stickertje.
Als we dan naar de nieuwe MOMO9 met ICS kijken zie je dat deze 8GB storage heeft en een batterij van 4000mAh tov van de oude met 4GB storage en 3200mAh.
http://www.pandawill.com/...ium=ql&utm_campaign=10482
YouTube: ICS 4.0 Upgraded on Ployer momo9 Android 4.0 A10 1.2GHz CPU 8GB NAND 2160P HDMI Tablet PC

Deze gaan we waarschijnlijk ook krijgen bij de Pro4.

• Brad Pitt
slommer schreef op zondag 29 januari 2012 @ 21:01:
welke moet ik pcies aanpassen ervoor? heb al wat zitten editten maar zonder result tot nu toe
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1383808

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-11 16:46

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Ja, dat is een dilemma. Zonder echt veel info over de Pro 4, maar wel de info dat hij eraan komt, is het lastig kiezen of ik nu de Pro 3 koop of nog even wacht.

Van de Pro 3 is zeker dat Skype erop werkt. Van de Pro 3 is zeker dat hij rond de 90 a 100 euro kost. Van de Pro 3 is zeker dat ie lekker soepel is en de accu redelijk behoorlijk is. Van de Pro 4: niets zeker.

Dus. QWare reageert niet op mailtjes, dus daar heb je ook weinig aan.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• Jarrean
Ik kreeg bij de intertoys te horen dat op de portal voor medewerkers oid stond dat de pro4 standaard ICS had en "nu nog sneller", maar dat wil weinig zeggen natuurlijk, misschien isie sneller vanwege ICS met hw acceleratie, of omdat die betere specs heeft. De prijs zou wel hetzelfde blijven.

edit: helemaal geen data trouwens, heb nog gevraagd of het maanden of weken zou duren maar daar wisten ze niets over

[ Voor 17% gewijzigd door Jarrean op 30-01-2012 11:07 ]

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-11 16:46

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Ze zullen hier vast meelezen, want ik heb echt net reactie op mijn vraag gekregen. ;)

Ze zeggen, onder voorbehoud(!!), dat einde van de week meer specs over de Pro 4 bekend worden.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• krullenbol
  • Laatst online: 08-11 11:57
Kunnen de moderators geen nieuw thread beginnen "QWare 4 prijzen, specs en levering" of iets dergelijk?

Ik zie wel aankomen dat we anders komende weken hier tientallen berichten krijgen die niet erg interessant zijn voor mensen die al een Pro2/3 hebben en daar druk mee aan het tweaken zijn.

Bespaart op voorhand meldingen als "fijn, nice, ik zit ook zo op te wachten op een Pro4" of "moet ik nú kopen of wachten?"... :P

Wat denken jullie?

• Smarron

Smarron

The bend

krullenbol schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:26:
Kunnen de moderators geen nieuw thread beginnen "QWare 4 prijzen, specs en levering" of iets dergelijk?

Ik zie wel aankomen dat we anders komende weken hier tientallen berichten krijgen die niet erg interessant zijn voor mensen die al een Pro2/3 hebben en daar druk mee aan het tweaken zijn.

Bespaart op voorhand meldingen als "fijn, nice, ik zit ook zo op te wachten op een Pro4" of "moet ik nú kopen of wachten?"... :P

Wat denken jullie?
Je bent natuurlijk altijd vrij om een nieuw topic te starten als het duidelijk is dat de Pro4 significant anders is. Anders zal de TS gewoon ge-update moeten worden met info over de Pro4.

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-11 16:30
thnx. beetje lezen had ook geholpen. stond allemaal goed alleen dacht ik dat het bij dropbox was :P

• Brad Pitt
slommer schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:56:
thnx. beetje lezen had ook geholpen. stond allemaal goed alleen dacht ik dat het bij dropbox was :P
Hahaha ja een Dropbox van 50GB zou ik errrg blij mee zijn aangezien Box (bij mij) echt super traag is :)

• Safariking
  • Laatst online: 23-10 20:51
wooow galaxy tab 8.9 10.000 x sneller dan die qware dingen

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:23

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Topicstarter
Safariking schreef op maandag 30 januari 2012 @ 18:35: