• Safariking
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-10 20:51
CrankyGamerOG schreef op maandag 30 januari 2012 @ 18:41:
[...]

En dat was je nuttige toevoeging aan dit topic tot zover? :/
dat galaxy tab beter is

• bladerash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-11 14:06
Safariking schreef op maandag 30 januari 2012 @ 18:35:
wooow galaxy tab 8.9 10.000 x sneller dan die qware dingen
troll

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-12 22:29

Smarron

The bend

Wil eerst bewijs zien, geloof er niks van.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Safariking
Smarron schreef op maandag 30 januari 2012 @ 18:53:
[...]
Wil eerst bewijs zien, geloof er niks van.
gozert wat denk je nou serieus zelf een pro 3 of 2 is sneller met zn 1ghz singel cortje dan een galaxy tab 8.9 met een nvida tegra 2 1 ghz dual core wel opgelet

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-12 11:40
Safariking schreef op maandag 30 januari 2012 @ 18:55:
gozert wat denk je nou serieus zelf een pro 3 of 2 is sneller met zn 1ghz singel cortje dan een galaxy tab 8.9 met een nvida tegra 2 1 ghz dual core wel opgelet
Transformer Prime ftw. Zou zo'n obsolete Tegra2 dingetje nog niet gratis willen hebben. Kost dat, 150 Euro?

Nickname does not reflect reality

• Safariking
Brad Pitt schreef op maandag 30 januari 2012 @ 19:02:
[...]

Transformer Prime ftw. Zou zo'n obsolete Tegra2 dingetje nog niet gratis willen hebben. Kost dat, 150 Euro?
nog 1 x die qware pro2 en 3 zijn niet sneller dan een galaxy tab 8.9

• Brad Pitt
Safariking schreef op maandag 30 januari 2012 @ 19:06:
nog 1 x die qware pro2 en 3 zijn niet sneller dan een galaxy tab 8.9
Dus? Een Prime is weer veel en véél sneller. Moment, zal dat even in het Tab 8.9 forum posten, láchen man! 8)

• Safariking
Brad Pitt schreef op maandag 30 januari 2012 @ 19:07:
[...]

Dus? Een Prime is weer veel en veel sneller. Moment, zal dat even in het Tab forum posten, láchen man! 8)
miss wel jaa maar daar had ik het niet over

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:56
Jongens, kunnen we weer ontopic gaan en ophouden over Galaxy Tabs en Transformer Primes? Daar zijn andere topics voor.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• Brad Pitt
Luuk1983 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 19:08:
Jongens, kunnen we weer ontopic gaan en ophouden over Galaxy Tabs en Transformer Primes? Daar zijn andere topics voor.
[Edit] Je hebt gelijk ook. TR dan maar.

[ Voor 49% gewijzigd door Brad Pitt op 30-01-2012 19:09 ]

• Safariking
Brad Pitt schreef op maandag 30 januari 2012 @ 19:09:
[...]

Nou wie is er dan de stumperd? Wij met onze 100 Euro tab of jij met je ding van >350 Euro. Fijne avond!
jij wamt galaxy tab is gwn beter ow ow ow denk na man fijne avond verder

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Iemand mag een PM door gaan lezen en de rest kan nu weer gewoon ontopic.

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:48
Mja, de Pro2 en de Pro3 zijn eigenlijk ook niet gelijk en toch staan ze samen in dit topic. Dus de Pro4 zal hier dan ook wel thuis horen zeker? ;)

• guid0o
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

guid0o

Living life

Brad Pitt schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:02:
[...]

Hahaha ja een Dropbox van 50GB zou ik errrg blij mee zijn aangezien Box (bij mij) echt super traag is :)
http://tweakers.net/nieuws/79606/nieuwe-versie-htc-sense-geeft-gebruikers-50gb-dropbox-opslag.html

Kan je hem niet een htc laten lijken, dan heb je ook 50GB bij dropbox, of moet je dan echt een rom met htc sense erop flashen?

• krullenbol
  • Laatst online: 21-12 17:48
D-Three schreef op maandag 30 januari 2012 @ 19:23:
De Pro2 en de Pro3 zijn eigenlijk ook niet gelijk en toch staan ze samen in dit topic. Dus de Pro4 zal hier dan ook wel thuis horen zeker? ;)
Ze zijn wellicht wel hetzelfde, maar mijn angst is meer dat we straks pagina's vervuiling krijgen (kan het echt niet anders zien) met opmerkingen als "er liggen er nog twee in Nijmegen", "die van mij is vandaag besteld", "zou de hoes passen?" en meer van soort 'toevoegingen'.
Als mensen dan zo'n Pro4 gekocht hebben zijn ze weer zeer welkom op dit forum en willen wij weer alles van ze weten over die Pro4... ;)

• bladerash
Mogelijke upgrades in de Pro4 naast ICS:
CPU: 1,2Ghz --> 1,5 Ghz
Storage: 4GB --> 8GB
Batterij: 3200mAh --> 4200mAh

http://digitaltek.co.nz/p...gb-hdmi-tablet-pc,p489873

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-12 03:09
Als dat inderdaad de verbeteringen zijn, heb ik normaalgezien genoeg aan een volledige backup om het ook te kunnen toepassen op de Pro3. Ik spreek dan voornamelijk over de CPU clock, vooralsnog is 1.5GHz onmogelijk haalbaar met de Allwinner A10.

[ Voor 4% gewijzigd door Petervanakelyen op 30-01-2012 20:06 ]

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ik word langzaamaan niet goed van m'n Pro3... Iedere keer wanneer ik een software-installatie doe (nieuwe software of een update, rechtstreeks vanaf de Pro3 of vanuit de Market op m'n pc, maakt allemaal niet uit), loopt ie vast en moet ie herstarten. Soms is dan de software wel geïnstalleerd, soms ook niet. En die paar dingen die ik op automatisch updaten heb staan, daar gebeurt hetzelfde mee; lekker als ik net ergens mee bezig ben en er is weer iets geüpdated, hoppa, herstart.

Ik ga nog ff proberen om een andere launcher erop te gooien (heb nu LauncherPro) en een andere versie van de Market, maar anders ga ik 'm terugflashen naar stock denk ik (staat nu Gusev 0.3.1 op).

:(

[ Voor 3% gewijzigd door Bra-Jo op 30-01-2012 20:19 ]

Nomen nescio

Verwijderd

aarggh, baal als een stekker dat de camera het niet doet met skype.

Vandaag teruggegaan naar gusev 0.3.1. Die is echt veel sneller dan de ICS roms. Dat en NFS en GTA3 doen het ternminste. ICS bleef bij mij ook stroom vreten, ook al stond ie op standby.
Ook heb ik 0 installatie problemen op 0.3.1 (itt brabo-joossie)

Maar toch op zoek gegaan naar het camera probleem.

In /etc/camera.cfg zitten peuteren (omdat het me opviel dat je in skype alleen de back-camera kon kiezen).
variabele number_of_camera op 2 gezet.
Daarna kon ik in skype zowel voor front of back camera kiezen. Het enige verschil (positief) is dat ik op de qware nu wel het beeld van de beller (iPad in mijn geval) zie. Helaas geen beeld van de camera in de qware.

Stom genoeg vervolgens in de camera-app de (niet bestaande) back cam gekozen en vanaf dat moment deed de camera helemaal niets meer, dus opnieuw moeten flashen, maar ja, dat was mijn eigen schuld.

Kweenie of de echte guru's zich nog aan het skype-camera issue willen wagen, zo ja, dan graag!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2012 20:47 ]

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-12 17:03
bladerash schreef op maandag 30 januari 2012 @ 20:03:
Mogelijke upgrades in de Pro4 naast ICS:
CPU: 1,2Ghz --> 1,5 Ghz
Storage: 4GB --> 8GB
Batterij: 3200mAh --> 4200mAh

http://digitaltek.co.nz/p...gb-hdmi-tablet-pc,p489873
Ik zou liever hebben dat ze een wat beter scherm erin stoppen. :)

• bladerash
RonaldMcDonald schreef op maandag 30 januari 2012 @ 21:12:

Ik zou liever hebben dat ze een wat beter scherm erin stoppen. :)
Dan zou Qware de tablet iig van een andere chinese fabrikant moeten importeren willen ze het voor elkaar krijgen dat de tablet niet meer gaat kosten dan 99 euro.. Anders wordt het wel heel erg moeilijk met de huidige wisselkoers.
Die versie van de MOMO9 kost bij de webshop al omgerekend 102 euro..
Bulkprijs voor Qware ligt wel wat lager.. maar ze moeten zelf ook nog een marge en daar komt nog btw bovenop..

De nieuwe MOMO9, ze hebben allemaal een witte achterkant..

• stoerebink
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-08 14:55
...een witte achtergrond, maar overal is sprake van Android 2.3...

niet echt vernieuwend dus..

Wie riep er hier dat er waarschijnlijk versie 4. op zou komen?

• bladerash
stoerebink schreef op maandag 30 januari 2012 @ 22:09:
...een witte achtergrond, maar overal is sprake van Android 2.3...

niet echt vernieuwend dus..

Wie riep er hier dat er waarschijnlijk versie 4. op zou komen?
ik had het over een witte achterkant.. niet achtergrond.

http://www.myefox.com/mom...g-ehternetsensor-p-280043
Afbeeldingslocatie: http://www.myefox.com/images/tablettpc/CEMMOMO9/CEMMOMO9.jpg

En android versie 4 komt er gewoon op.. update is al beschikbaar voor alle MOMO9 tablets..
Als je een Pro2/Pro3 hebt kan je deze gewoon updaten met ICS voor de MOMO9.. het zijn gewoon dezelfde tablets..

Zie hier de ICS voor MOMO9

[ Voor 5% gewijzigd door bladerash op 30-01-2012 22:19 ]

Verwijderd

Hee, hier wordt beweerd dat er eem momo9c firmware (2.3.4) is waarbij skype video werkt:

http://www.pandawillforum...n-Ployer-Momo9-with-skype

Dat moet dan wel 97F2-A10-V2.0 20120102 zijn, iemand die al uitgeprobeerd?

Verwijderd

OK bedankt, morgen gelijk proberen om mijn Yarvik TAB260.

• Valentino-46
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:34
bladerash schreef op maandag 30 januari 2012 @ 22:04:
[...]De nieuwe MOMO9, ze hebben allemaal een witte achterkant..
Als een reseller zoals Qware enkele pallets/containers vol met tablets bestelt bij Ployer, kunnen ze de kleur van de behuizing, bootscreen en eventuele logo's die ze erop willen (tegen meerprijs waarschijnlijk) zelf kiezen.
Zie de laatste regel van de tabel op de productpagina.

OEM ItemsLOGO, device colors, ON/ OFF pictures, built-in testing files, packaging.

I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass

• SmoothTweaker
  • Laatst online: 22-12 22:22
Ik ben na uitvoerig testen maar even gestopt met die ICS,
ik bleef wifi problemen krijgen. nadat mijn netwerk eruit lag kon mijn tablet deze steeds niet meer vinden pas na een reboot of 3 als ik geluk had.
De custom v0.3 rom erop gezet van gusuv en het werkt weer gelijk als een zonnetje.

Ik wacht dus wel even rustig af totdat er een stable versie komt voor mij

• bladerash
Valentino-46 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 23:26:
[...]

Als een reseller zoals Qware enkele pallets/containers vol met tablets bestelt bij Ployer, kunnen ze de kleur, bootscreen en eventuele logo's die ze erop willen (tegen meerprijs waarschijnlijk) zelf kiezen.
Zie de laatste regel van de tabel op de productpagina.

OEM ItemsLOGO, device colors, ON/ OFF pictures, built-in testing files, packaging.
Oh.. I see.. logisch natuurlijk 8)7 ..

En dit keer geen speculaties meer..
Op de site van Ployer staan gewoon de volledige specs van de nieuwe MOMO9 waarvan we uit kunnen gaan dat het in de Pro4 komt.

MOMO9 verbeterd

7 inch super prestatie
3D-Tablet PC
Een beter begrip van MOMO9

Oktober 2011

Maat: 7 inch
Ratio: 16:9
Resolutie: 800 × 480
Kleur: 16 miljoen kleuren
Materiaal: sterk verhard glas

Quan-Zhi A10
Frequentie: 1,5 GHz
Architectuur: A8
Process: 55 nm

MaLi400

DDRII 512M

Android2.3
Ondersteund Flash10.3

2160P HD-TV uit mogelijk

Een 3.5 mm hoofdtelefoonaansluiting
Een USB-interface
HOST-USB-aansluiting: -
Een high-definition HDMI-interfaces
Een TF card slot
300.000 pixels camera aan de voorkant
Achter Lens: -

3G-draadloze netwerkadapter
Wifi draadloze technologie module

Batterijtype: Li-polymeer
4200 mA
(Twee 2100 mA in serie)
Laad voltage: 9V

203 (L) x 150 (hoog) x 12 (dikte)

8GB flash-geheugen
Schaalbaar tot 32GB Flash

Soow.. weten we dat ook weer.
Source: http://www.ployer.cn/momoContrast.asp

Verwijderd

Ikheb nu de Kevin ICS rom geinstalleerd, alleen heb ik geen schrijfrechten op mijn ext SD card. Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen ? Heb de card al een keer geformatteerd op fat32(full format). Mag alleen maar lezen. Op de tablet kan ik verder niks doen

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2012 00:30 ]

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-12 19:13

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Vraag!

Iedereen met een custom ICS rom klaagt erover dat ze vervolgens skype niet meer kunnen draaien (omdat front-facing camera het niet doet). Is dat omdat die custom rom niet volledig is, of komt dat omdat skype en ICS nog niet echt samen gaan? :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Verwijderd

Skype en ICS doen het prima op een transformer prime, dus dat is het niet.

Maar bij mij heeft skype videobellen het nog nooit gedaan op de qware, met geeneen rom. En ik heb ze allemaal geprobeerd die in deze thread voorbijkwamen.

"gewoon" skype bellen werkt goed, met alle roms.

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-12 19:13

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Hmm, typisch. Ik las namelijk Verwijderd in "Het topic voor onbekende en exotische Android-tablets" en ging ervan uit dat dat Kruidvat-ding praktisch dezelfde tablet is als de QWare pro 3. Blijkbaar niet dus.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• Luuk1983
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:29:
Skype en ICS doen het prima op een transformer prime, dus dat is het niet.
Maar videobellen via Skype op een 'oude' transformer werkt dus weer niet en ik geloof dat het ook niet werkt op de Galaxy Tab. Heeft te maken met chipsets of ondersteuning voor bepaalde commando's/instructiesets meen ik me te herinneren (correct me if I'm wrong). Dus Skype en tablets is qua videobellen wel vaker een probleem.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

guid0o schreef op maandag 30 januari 2012 @ 19:31:
[...]

http://tweakers.net/nieuws/79606/nieuwe-versie-htc-sense-geeft-gebruikers-50gb-dropbox-opslag.html

Kan je hem niet een htc laten lijken, dan heb je ook 50GB bij dropbox, of moet je dan echt een rom met htc sense erop flashen?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar!

Hoi!

Verwijderd

Ondertussen ook eens wat in build.prop zitten rommelen. Heb nu ook die 50 gb box. Altijd leuk. Deze blijft trouwens net zo lang bestaan als je account. Dus niet maar voor een jaar, dat is alleen de actieperiode. Dit las ik op de site van box.net.
Ga nog wat meer proberen met build.prop maar vroeg me af of er ergens gegevens te vinden zijn van de build.props van diverse andere apparaten, zoals modelnummers enzo om bijv. de tab zich te laten voor doen voor een transformer of andere smaakjes om te kijken welke marketapps ik dan kan openen.(of bovenstaande dropboxtip) Of denk ik nu te moeilijk?

Klopt het trouwens ook dat de appmarket je apparaat alleen als nieuw appraat toevoegd met een andere rom of ook als je alleen de build.prop aanpast?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2012 20:46 ]

Verwijderd

Grrr.. vanmiddag tablet laten donderen en nu dus kapotte glasplaat. Er was hier een ander die dat ook al aan de hand had, is dat ondertussen verholpen? En zo ja hoe? Garantie is uiteraard geen mogelijkheid en ben bang dat mijn verzekering dat ook niet dekt (sowieso te hoog eigen risico). Nu ben ik wel redelijk handig en ga eens kijken of ik er zelf een glasplaatje voor kan maken of evt. kunststof maar zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden dat anderen misschien al aan het handje hebben gehad? (Kan ik trouwens gelijk kijken of ik nog wat kan "casemodden" wat betreft die "rimpels :P)

• Savage008
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:00
Als je je tablet hebt laten vallen kun je dit verhalen op je inboedel verzekering, heb ik ook gedaan met mijn IPad.

Deze had ik thuis van de bank laten vallen met als gevolg dat de glasplaat/digitizer gebroken was.

• Luuk1983
Afhankelijk van de voorwaarden van je verzekering zal het wel of niet interessant zijn om een apparaatje van 100 euro erop te verhalen. Bij een iPad zal het punt waarop het interessant wordt sneller bereikt zijn lijkt me.

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:13
Iemand al een berichtje gehad of zijn bestelde kruidvat tablet wordt verstuurd?
Ik wacht nu zo'n 10 dagen.

• Safariking
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:19:
Grrr.. vanmiddag tablet laten donderen en nu dus kapotte glasplaat. Er was hier een ander die dat ook al aan de hand had, is dat ondertussen verholpen? En zo ja hoe? Garantie is uiteraard geen mogelijkheid en ben bang dat mijn verzekering dat ook niet dekt (sowieso te hoog eigen risico). Nu ben ik wel redelijk handig en ga eens kijken of ik er zelf een glasplaatje voor kan maken of evt. kunststof maar zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden dat anderen misschien al aan het handje hebben gehad? (Kan ik trouwens gelijk kijken of ik nog wat kan "casemodden" wat betreft die "rimpels :P)
je kan ook even voor een glasplaatje qware bellen en die erop zetten mijn digitizer :glasplaat was ook gescheurd maar deet het nog wel maar die heb ik niet laten vervangen heb nu toch galaxy tab maar zou niet zelf gaan lopen knutselen met zelf maken dat is aleen maar een hoger risico.

Verwijderd

Tja, ik heb inderdaad toch maar even gebeld met mijn verzekering. Ze sturen de schadeformulieren op. Vul ze in en zie wel.Morgen Qware bellen voor zo'n plaatje. en anders evt. dus toch maar kijken wat ik zelf kan repareren

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-12 13:52

Eboman

Ondertitel

volgens mij hebben ze een nieuwe engelse rom voor de momo9c " MOMO9C ICS Test Version"??
kan hem helaas niet testen geen laptop bij me.

edit: http://en.ployer.cn/Download.asp?SortID=8

[ Voor 14% gewijzigd door Eboman op 01-02-2012 19:00 ]

Signature

Verwijderd

Eboman schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 18:58:
volgens mij hebben ze een nieuwe engelse rom voor de momo9c " MOMO9C ICS Test Version"??
kan hem helaas niet testen geen laptop bij me.

edit: http://en.ployer.cn/Download.asp?SortID=8
De downloads op de download pagina zijn nu zgn password beveiligd. Als je gewoon de file achter de link download krijg je een nieuwe rar waar weer gewoon de Kevin rom in zit.

Lijkt mij dus niets nieuws.....

Verwijderd

Ik krijg een file genaamd MOMO9C Firmware with Google Android ICS 4.0 OS.rar Waar haal jij uit dat dit Kevin is?

Verwijderd

Die rar krijg ik ook. Als ik hem open zie ik: MOMO9C-4-Kevin.img met een datum van 2012-01-14.

Verwijderd

Ah ok, dan kan ik de download wel stoppen. Helaas.

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-12 14:19
mOrPhie schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:17:
Hmm, typisch. Ik las namelijk Verwijderd in "Het topic voor onbekende en exotische Android-tablets" en ging ervan uit dat dat Kruidvat-ding praktisch dezelfde tablet is als de QWare pro 3. Blijkbaar niet dus.
Hoezo niet? Ik kan het niet vinden in de post van artemis en MeFrank verteld een paar posts Verwijderd in "Intertoys Qware Pro2/3 Tablets - DEEL 1" terug dat de ics rom gewoon werkt

Verwijderd

Niemand verder die de Kevin ROM heeft en problemen heeft met rechten op extsd ? Heb al meerdere SDcards geprobeerd. Het doel is om via wifi explorer files naar de extsd te schrijven.
Onder ES Explorer kun je de rechten wel aanpassen, maar als je het op wil slaan lukt dat niet. Ook heb ik een shell geinstalleerd. via su, chmod 777 lijkt het wel te gaan, commando wordt geaccepteerd, maar er veranderd niks. Op het tablet zelf kan ik wel directories ed aanmaken en wanneer ik via USB files vanaf windows wil kopieren gaat dat ook wel...

• krullenbol
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 23:25:
Niemand verder die de Kevin ROM heeft en problemen heeft met rechten op extsd ? Heb al meerdere SDcards geprobeerd. Het doel is om via wifi explorer files naar de extsd te schrijven.
Zeker, ook hier problemen, zit ook te wachten op een oplossing!
Gebruik zelf File Expert, die kan ook omgaan met ge-roote devices, maar ik kan geen mappen en bestanden aanmaken op de externe_sd. Verder worden er allerlei instellingen van Android niet bewaard. Helemaal goed werkt het allemaal nog niet, ik hoop maar dat 4.0.3 snel komt én veel oplost! :9

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Sinds gisteravond ben ik begonnen met het lezen van comics (via de officiele app van Marvel en DC) op de pro3. Wat me opviel was dat de tekst vaak onscherp was (ook na inzoomen of rotate). Ervaart iemand ook deze problemen, of is dit gewoon het type scherm dat wij hebben. De strips/plaatjes zelf zijn goed.

Wat verslavend trouwens die comics >:)

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:03
lordloeder schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:33:
Sinds gisteravond ben ik begonnen met het lezen van comics (via de officiele app van Marvel en DC) op de pro3. Wat me opviel was dat de tekst vaak onscherp was (ook na inzoomen of rotate). Ervaart iemand ook deze problemen, of is dit gewoon het type scherm dat wij hebben. De strips/plaatjes zelf zijn goed.
aantal apps geprobeert uit de market maar gebruik nu zelf perfect viewer. werkt/leest het prettigste en geen memory probs die andere wel gaven.
beeld ziet er ook goed uit. maar kan ook aan mij liggen dat ik te snel tevreden ben :)

• henkieve
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-02 08:46
Strips lezen op je tab is idd handig..

Deze reader gebruik ik en werkt goed ingesteld in portrait en widht size op auto zal die perfect viewer ook eens proberen.
Android Market: Simple Comic Viewer - Apps op Android Market

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
@slommer en henkieve, dank je wel voor de tips. Qua tekst vind ik dat inderdaad een stuk prettiger.

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-12 16:39

SaN

En het scherm is natuurlijk niet geweldig... De resolutie is wat laag.

• JD_1971
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02-2022
Is de kruidvat tablet (cherry tab m677) nu qua hardware identiek aan de Qware Pro3? Ik lees zowel in dit als andere topics tegengestelde berichten.De roms zijn uitwisselbaar maar ik lees dat bijv dan de camera niet meer werkt. Een ander meldt weer vrolijk dat hij/zij geen problemen heeft met de Kevin rom op zijn Kruidvat tablet. Ik begreep dat de behuizing qua maten afwijkt, maar heb nog geen goed beeld of SOC nu exact hetzelfde is evenals de accu capaciteit. Heeft iemand het complete plaatje qua hardware match?

• stoerebink
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-08 14:55
Heeft iemand hier al wat meer info over de verschijningsdatum van de Pro4? Ik zie op intertoys.nl niets er over, wel zie ik dat ze de Pro3 niet meer op voorraad hebben.

Ben erg benieuwd wanneer 'ie komt....

• BossJamie NL
  • Laatst online: 05-07-2022

BossJamie NL

Iemand moet de baas spelen.

JD_1971 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 07:46:
Is de kruidvat tablet (cherry tab m677) nu qua hardware identiek aan de Qware Pro3? Ik lees zowel in dit als andere topics tegengestelde berichten.De roms zijn uitwisselbaar maar ik lees dat bijv dan de camera niet meer werkt. Een ander meldt weer vrolijk dat hij/zij geen problemen heeft met de Kevin rom op zijn Kruidvat tablet. Ik begreep dat de behuizing qua maten afwijkt, maar heb nog geen goed beeld of SOC nu exact hetzelfde is evenals de accu capaciteit. Heeft iemand het complete plaatje qua hardware match?
Alle chips etc. zijn gewoon hetzelfde, benchmarks verschillen ook miniem. Camera is anders, maar wie gebruikt dat nou als hij zoiezo niet werkt voor videobellen :P en de accu in de cherry is iets groter, alleen loopt hij sneller leeg, wat redelijk vaag is.

Cherry Mobility m677 7" - Qware Pro 3 7"

Verwijderd

BossJamie NL schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 11:25:
[...]

Alle chips etc. zijn gewoon hetzelfde, benchmarks verschillen ook miniem. Camera is anders, maar wie gebruikt dat nou als hij zoiezo niet werkt voor videobellen :P en de accu in de cherry is iets groter, alleen loopt hij sneller leeg, wat redelijk vaag is.
Volgens mij het verschil vooral de chip. De Cortex a8 in de cherry is hoger te zetten dan de Mail-400. Hierdoor kan de cherry wel de 1200, 1185 halen ipv de 1000 bij de pro3.

Edward

• BossJamie NL

BossJamie NL

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 11:43:
[...]

Volgens mij het verschil vooral de chip. De Cortex a8 in de cherry is hoger te zetten dan de Mail-400. Hierdoor kan de cherry wel de 1200, 1185 halen ipv de 1000 bij de pro3.

Edward
Je weet wel dat er in beide een Mali-400 zit en dat dit de GPU is en niet de CPU? De Allwinner a10 cortex a8 zit in beide apparaten;) Ik overclock em niet puur omdat hij al snel genoeg leeg loopt.

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-12 13:26
De 7 inch pro3 is al uitverkocht op de site en in zowel de intertoys in Enschede als in Hengelo. Was met de fietstocht onder de -10 op sommige stukken :(

Verwijderd

heeft iemand dit script ooit getest voor ICS?

http://www.slatedroid.com...allwinnerics-401-tablets/

edit: of was dit het zelfde script dat we moesten flashen voor Neutral om market etc werkend te krijgen?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2012 19:40 ]

• Morfieus0
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:36
De verwachting is dat de Pro 4 binnenkort (waarschijnlijk midden/eind feb) in de winkels zal liggen!
Verder over dat script, ik ga hem denk ik maar eens even proberen, kijken of het wat scheelt qua performance!

Overclocken lijkt momenteel niet echt veel effect te hebben, het werkt wel degelijk maar een verschil in performance is niet te merken!

Voor zover ik heb begrepen lopen de laatste Pro 3's in de meeste Intertoys de winkel uit, wat ook wel een reden zal hebben (Pro 4). Eerst de oude collectie eruit voor de nieuwe gaat worden verkocht!

Zodra er meer bekend is over de Pro 4 wordt dat snel duidelijk in dit topic, er naar vragen heeft dus niet zo veel zin :)

"Hodor"- Hodor

• SaN

SaN

Dit is dezelfde toch? Yarvik TAB220. Vandaag voor €91,61
Afbeeldingslocatie: http://www01.cp-static.com/objects/offers/617.jpg

• BossJamie NL

BossJamie NL

SaN schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 13:11:
[afbeelding]
Nope.

• Brad Pitt
SaN schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 13:11:
[afbeelding]
Volgens mij heeft deze een resistief scherm. Plus is het IMHO totaal geen "aanbiedingsprijs", maar dat terzijde.

• SaN

SaN

Inderdaad een resistief scherm. Had ik overheen gelezen. Dan is het inderdaad geen mooie prijs.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:43

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Topicstarter
Iemand hier die mijn Pro3 wil overnemen? :P (DM)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• Brad Pitt
Ik dénk dat je daarmee in het V+A topic moet zijn maar zo niet dan zijn er wel meer te koop ;)

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12 14:48

Frostbite

🤦🏻‍♂️

grr pro3 10inch voorzien van ics maar wifi is een drama ... Snap er niets van. 2 meter naar de router zitten en hij zegt buiten bereik. Alle andere apparaten tot in zolder nog gewoon bereik.

Toch wel jammer.

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• Brad Pitt
Sc0rPi0N schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 16:08:
grr pro3 10inch voorzien van ics maar wifi is een drama ... Snap er niets van. 2 meter naar de router zitten en hij zegt buiten bereik. Alle andere apparaten tot in zolder nog gewoon bereik.
Vaag... Een van de grootste meevallers van de 7 inch Pro3 vind ik wel de Wifi/surf snelheid. Echt bizar snel.

Verwijderd

Morfieus0 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 22:26:
De verwachting is dat de Pro 4 binnenkort (waarschijnlijk midden/eind feb) in de winkels zal liggen!
Verder over dat script, ik ga hem denk ik maar eens even proberen, kijken of het wat scheelt qua performance!
Kan je even laten weten wat je bevindingen zijn met het script?

• SmoothTweaker
  • Laatst online: 22-12 22:22
Sc0rPi0N schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 16:08:

Toch wel jammer.
Als je even zoekt in de vorige posts kom je er paar van mij tegen met exact dezelfde problemen.
Ik heb er geen oplossing voor kunnen vinden en ben weer terug naar de oude 2.3

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
RTL gemist (XL) geeft bizar slecht beeld (zeker vergeleken met Uitzending Gemist) en is niet full screen. Is dit Android of pakt ie verkeerde instellingen op de Aware?

[ Voor 4% gewijzigd door FrankNLD op 05-02-2012 20:05 ]

Verwijderd

Ook een mooie tablet gekregen voor mijn verjaardag :)
Kan ik op de pro 3 10" gewoon de stappen volgen voor de 7" inch zonder beschadigingen voor het rooten?
p.s. heb perongeluk de 7inch firmware geinstalled, werkt nog maar beeld doet niks
Waar kan ik orginele pro 3 10"inch firmware vinde?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2012 21:19 ]

• BossJamie NL

BossJamie NL

Frank76NL schreef op zondag 05 februari 2012 @ 19:56:
RTL gemist (XL) geeft bizar slecht beeld (zeker vergeleken met Uitzending Gemist) en is niet full screen. Is dit Android of pakt ie verkeerde instellingen op de Aware?
Misschien is je verbinding slecht? zelf geen problemen op de 7" pro 3 en de cherry.
Had eerst problemen met uitzending gemist, maar daar de kwaliteit omhoog gedaan, en toen werd deze beter/gelijk aan rtlxl.

• FrankNLD
  • Laatst online: 04-09 19:25
BossJamie NL schreef op zondag 05 februari 2012 @ 23:54:
[...]

Misschien is je verbinding slecht? zelf geen problemen op de 7" pro 3 en de cherry.
Had eerst problemen met uitzending gemist, maar daar de kwaliteit omhoog gedaan, en toen werd deze beter/gelijk aan rtlxl.
Heb volledige snelheid van via WiFi. Gelijke snelheid als bij Uitzending gemist. RTL XL heeft gewoon erg blokkerig beeld.

Edit: zie net dat RTL via de website (op de pc) ook behoorlijk waardeloos beeld geeft. Ligt blijkbaar aan de bron: RTL.

[ Voor 11% gewijzigd door FrankNLD op 05-02-2012 23:59 ]

• BossJamie NL

BossJamie NL

Frank76NL schreef op zondag 05 februari 2012 @ 23:56:
[...]

Heb volledige snelheid van via WiFi. Gelijke snelheid als bij Uitzending gemist. RTL XL heeft gewoon erg blokkerig beeld.
Hmm, misschien eventjes rebooten, en de cache van de app legen? ik heb namenlijk op 2 tabs nergens last van:)

• Wwwillem
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 20:49:
Ook een mooie tablet gekregen voor mijn verjaardag :)
Kan ik op de pro 3 10" gewoon de stappen volgen voor de 7" inch zonder beschadigingen voor het rooten?
p.s. heb perongeluk de 7inch firmware geinstalled, werkt nog maar beeld doet niks
Waar kan ik orginele pro 3 10"inch firmware vinde?
De originele firmware voor de 10" is niet te downloaden. Je hoeft je 10" ook niet te rooten want hij is standaard al geroot.

Verwijderd

Wwwillem schreef op maandag 06 februari 2012 @ 00:22:
[...]

De originele firmware voor de 10" is niet te downloaden. Je hoeft je 10" ook niet te rooten want hij is standaard al geroot.
Ah oke, heb nu een momo ics firmware geinstalleerd, werkt ook prima als je hem im het nederlands zet

• tes-com
  • Laatst online: 28-09-2022
Hallo,

Heeft er al eens iemand geprobeerd om Blue Tooth aan het werk te krijgen op een Pro 3 ?

Dan kan ik namelijk een GPS koppelen. Wordt deze tablet voor de prijs nog intressanter.

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-12 21:32

Damian

Insane Obtrusion

Bluetooth zit er niet in voor zover ik weet....

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-12 03:09
Met custom firmware moet het mogelijk zijn om een bluetooth dongle te gebruiken, maar zolang ik geen Pro3 heb om mee te testen kan ik niets doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Petervanakelyen op 06-02-2012 16:25 ]

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Bij point of View is sinds 12 - jan de nieuwste (2.3?) firmware online voor de 2xxl : hier te downloaden

De momo15 firmware is van 2-2-2012 en is hier te downloaden. (Let op trage DL!)

Hier nog een review van de Pro3 10"inch klikkerdeklik

Ik zal vanavond eens testen met de PoV firmware en als het meezit nog de momo15 firmware (beide android 2.3 zoals ik kan zien)

[ Voor 46% gewijzigd door Frostbite op 06-02-2012 17:25 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• Wwwillem
  • Niet online
Sc0rPi0N schreef op maandag 06 februari 2012 @ 17:12:
Bij point of View is sinds 12 - jan de nieuwste (2.3?) firmware online voor de 2xxl : hier te downloaden

De momo15 firmware is van 2-2-2012 en is hier te downloaden. (Let op trage DL!)

Hier nog een review van de Pro3 10"inch klikkerdeklik

Ik zal vanavond eens testen met de PoV firmware en als het meezit nog de momo15 firmware (beide android 2.3 zoals ik kan zien)
Als je dan toch aan het proberen bent zou je ook deze even kunnen draaien (hier vandaan). Het is firmware voor de momo8, maar die draait ook op de 10" pro 3 (vorige keer dat ik probeerde). Als het een engelse 4.03 is komt die versie mss ook voor de momo9 en momo15?

[ Voor 3% gewijzigd door Wwwillem op 06-02-2012 20:12 ]

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Draaide die vorig Kevin Momo8 toch ook niet goed op de pro 10?

Even teruggelezen en het blijkt dat er toen schermproblemen waren. Ik heb net eindelijk de momo15 binnen van zoals een post eerder aangegeven

Met de PoV frmware van Feb 12 haal ik nu 1555 punten in Quadrant

[ Voor 68% gewijzigd door Frostbite op 06-02-2012 21:25 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• Wwwillem
  • Niet online
Sc0rPi0N schreef op maandag 06 februari 2012 @ 21:13:
Draaide die vorig Kevin Momo8 toch ook niet goed op de pro 10?

Even teruggelezen en het blijkt dat er toen schermproblemen waren. Ik heb net eindelijk de momo15 binnen van zoals een post eerder aangegeven

Met de PoV frmware van Feb 12 haal ik nu 1555 punten in Quadrant
Die post was denk ik van mij ja, op de momo8 rom kan je kan de brighness van het scherm niet veranderen.

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Hmm die nieuwste firmware 2.3 voor momo15 komt met livesuit 1.09.
Ik heb hem (omdat Steam eruit lag) net opgezet.

Ik zal hem even in mijn dropbox zetten want de download uit China gaat volgens mijn via een 56k6 modem ofzo ...
mirror : klik

[ Voor 17% gewijzigd door Frostbite op 06-02-2012 23:12 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

Verwijderd

Ployer heeft bij download-->customized nieuwe firmware voor een rebranded Momo9 http://mobiitab.com/index.php geplaatst.Heeft iemand hier al naar gekeken en is het wat nieuws ? of meer van het zelfde?

• Wwwillem
  • Niet online
Sc0rPi0N schreef op maandag 06 februari 2012 @ 23:11:
Hmm die nieuwste firmware 2.3 voor momo15 komt met livesuit 1.09.
Ik heb hem (omdat Steam eruit lag) net opgezet.

Ik zal hem even in mijn dropbox zetten want de download uit China gaat volgens mijn via een 56k6 modem ofzo ...
mirror : klik
Thx voor de mirror, nog veranderingen gevonden?

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Nee gisterenavond niet echt meer kunnen testen.

Wifi doet hier ook raar bij ? Ziet wel het draadloze netwerk maar geeft dan aan "Uitgeschakeld"
Tevens zit hier ook elke keer de Ethernet opties op in het instellingen menu bij.
Misschien bij de PoV blijven of wachten tot ze een momo15n firmware uitbrengen.

Vanwege mijn eerder post maar even een contact formuliertje ingevuld op de Qware website. Op 13 Januari beloofden ze de (nieuwe) firmware voor de 10 inch Pro3 online te zetten en het staat er bijna een maand verder nog niet op. Mogen ze toch eens gaan vertellen wat hiervan de reden is.

[ Voor 36% gewijzigd door Frostbite op 07-02-2012 09:10 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

Verwijderd

Ik heb CWM geinstallerd volgens de eerdere uitleg en toen backups gemaakt. Nu heb ik mbv crane_pack een nieuwe image gemaakt en heb deze via livesuit proberen te flashen.

Nu verdween het window livesuit echter na de 2e bevestiging om te formatteren. Ik heb een tijdje gewacht maar er verscheen niets. Geen status balk van de voortgang meer te zien. In taakbeheer was er ook geen activiteit van livesuit te zien (het proces stond wel in de lijst)

Heb livesuit opnieuw proberen te starten zonder resultaat.

Heb toen maar opniieuw ingelogd en livesuit gestart. En dit keer de laatsteh firmware geselecteerd. Weer het fenomeen van het verdwijnen van livesuit.

Nu start de tablet echter niet meer op en als ik de lader eraan hang geeft hij geen indicatie van opladen meer. Ook geen opladen indicatie bij aansluiten usb aan de pc.

Heeft iemand ook de ervaring dat livesuit eruit klapt en dat zijn tablet dan niet meer werkt?

Hoe weer tot leven brengen?

Kan dit aan CWM liggen?

• BossJamie NL

BossJamie NL

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:11:
Ik heb CWM geinstallerd volgens de eerdere uitleg en toen backups gemaakt. Nu heb ik mbv crane_pack een nieuwe image gemaakt en heb deze via livesuit proberen te flashen.

Nu verdween het window livesuit echter na de 2e bevestiging om te formatteren. Ik heb een tijdje gewacht maar er verscheen niets. Geen status balk van de voortgang meer te zien. In taakbeheer was er ook geen activiteit van livesuit te zien (het proces stond wel in de lijst)

Heb toen maar opniieuw ingelogd en livesuit gestart. En dit keer de laatsteh firmware geselecteerd. Weer het fenomeen van het verdwijnen van livesuit.

Nu start de tablet echter niet meer op en als ik de lader eraan hang geeft hij geen indicatie van opladen meer. Ook geen opladen indicatie bij aansluiten usb aan de pc.

Heeft iemand ook de ervaring dat livesuit eruit klapt en dat zijn tablet dan niet meer werkt?

Hoe weer tot leven brengen?

Kan dit aan CWM liggen?
Misschien eventjes de reset inprikken? hij staat misschien nog in usb mode voor Livesuite.

Verwijderd

Ik heb het reset knopje ca 20 sec ingedrukt ( alleen knopje ingedrukt zonder adapter eraan). Er gebeurt nog steeds niets. Zelfs het soort van klikje wat je hoort als hij begint met opstarten is er niet.

• krullenbol
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:11:
Ik heb al aardig wat keren geflashed, en heb 'ontdekt' dat LiveSuit niet echt afsluit, maar verdwijnt in de taakbalk als een animated grijs bolletje. Als je daarop klikt komt het weer tevoorschijn. Dat is misschien de verklaring dat je dacht dat LiveSuit niet reageerde.

Als je de oorspronkelijke QWare-image gebruikt uit de openingspost (OP) dan flash je echt alles, ding wordt opnieuw gepartitionieerd (toch?), en ook CWM gaat weg.

Durf nu allerlei images te proberen die ik hier en daar tegenkom, maar telkens is de stap uit de OP
"terwijl je de VOL+ knop nog steeds ingedrukt hebt, 6x achter elkaar op de powerknop" een moeizaam iets. Maar tegenwoordig gaat het de tweede of derde keer toch al goed... :*)

Dus ik vermoed dat je even moet blijven proberen, nog niet opgeven...

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 23:37:
Ployer heeft bij download-->customized nieuwe firmware voor een rebranded Momo9 http://mobiitab.com/index.php geplaatst.Heeft iemand hier al naar gekeken en is het wat nieuws ? of meer van het zelfde?
Op dezelfde plek staat een firmware met de naam
Momo9 firmware skype video.

Je zou bijna denken dat skype video het dan doet. Binnenkort eens even testen.

http://en.ployer.cn/Download.asp?SortID=8&Page=2

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2012 02:57 ]

• JD_1971
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02-2022
De volgende firmware is vandaag geplaatst op bovengenoemde site.
Wellicht dat de 4.0 in de titel aan ICS refereert, maar dat weet ik niet zeker aangezien ik zelf nog niet kan testen omdat ik helaas nog aan het w88 ben op mijn online bestelde kruidvat Tablet.

http://en.ployer.cn/Download.asp?SortID=8

MOMO9C-4.0-2012-0206
Type:Customized
Size:213 MB
Release Date:2012-2-8
Address:
Local Download

Hier staat ook de volgende aan Skype gerelateerde ROM:
CM007 SKYPE-Kevin
Size:126 MB
Release Date:2012-1-17
Address:
Local Download

[ Voor 9% gewijzigd door JD_1971 op 08-02-2012 08:23 ]

Verwijderd

Ik
krullenbol schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 21:07:
[...]

Ik heb al aardig wat keren geflashed, en heb 'ontdekt' dat LiveSuit niet echt afsluit, maar verdwijnt in de taakbalk als een animated grijs bolletje. Als je daarop klikt komt het weer tevoorschijn. Dat is misschien de verklaring dat je dacht dat LiveSuit niet reageerde.

Als je de oorspronkelijke QWare-image gebruikt uit de openingspost (OP) dan flash je echt alles, ding wordt opnieuw gepartitionieerd (toch?), en ook CWM gaat weg.

Durf nu allerlei images te proberen die ik hier en daar tegenkom, maar telkens is de stap uit de OP
"terwijl je de VOL+ knop nog steeds ingedrukt hebt, 6x achter elkaar op de powerknop" een moeizaam iets. Maar tegenwoordig gaat het de tweede of derde keer toch al goed... :*)

Dus ik vermoed dat je even moet blijven proberen, nog niet opgeven...
Ik ben bij de intertoys geweest en daar is hij ook onbruikbaar verklaart. Ze hebben het resetten nog geprobeerd, maar zonder succes. Ze hadden de Pro3 niet meer op voorraad en deze wordt zeer waarschijnlijk niet meer geleverd heb ik begrepen. De verwachting is dat de eerst volgende levering de opvolger is met verbeteringen en besturingssysteem 4 is mij medegedeeld. Ze hadden hierover een bericht in januari van gekregen.

Ik ga verder niet proberen om hem alsnog aan de gang te krijgen, want nu bellen ze me als de eerst volgende levering binnen is en kan ik de Pro3 inruilen. Hopelijk dus voor de verbeterde versie met ICS

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 23:37:
De mobiitab firmware is GB 2.3.4
JD_1971 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 08:19:
De volgende firmware is vandaag geplaatst op bovengenoemde site.
Wellicht dat de 4.0 in de titel aan ICS refereert, maar dat weet ik niet zeker aangezien ik zelf nog niet kan testen omdat ik helaas nog aan het w88 ben op mijn online bestelde kruidvat Tablet.

http://en.ployer.cn/Download.asp?SortID=8

MOMO9C-4.0-2012-0206
Size:213 MB
Release Date:2012-2-8
Address:
Local Download
Heb hem hopelijk over anderhalf uur, ben benieuwd ..gaat weer lekker snel die d/l vanaf de Ployer site :P

• josjonkers
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-11 11:20
Ik heb MOMO9C-4.0-2012-0206 al twee keer gedownload maar kan de rar file niet uitpakken ....

• krullenbol
josjonkers schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:03:
Ik heb MOMO9C-4.0-2012-0206 al twee keer gedownload maar kan de rar file niet uitpakken ....
Voor mij geldt hetzelfde (op Apple)... :?
Pagina: 1 ... 21 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.