• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:40:
Ik
[...]

Ik ben bij de intertoys geweest en daar is hij ook onbruikbaar verklaart. Ze hebben het resetten nog geprobeerd, maar zonder succes. Ze hadden de Pro3 niet meer op voorraad en deze wordt zeer waarschijnlijk niet meer geleverd heb ik begrepen. De verwachting is dat de eerst volgende levering de opvolger is met verbeteringen en besturingssysteem 4 is mij medegedeeld. Ze hadden hierover een bericht in januari van gekregen.

Ik ga verder niet proberen om hem alsnog aan de gang te krijgen, want nu bellen ze me als de eerst volgende levering binnen is en kan ik de Pro3 inruilen. Hopelijk dus voor de verbeterde versie met ICS
Mooi, dus blijkbaar als ik 'm verkeerd flash en terugga naar de winkel, kan ik 'm inruilen voor een v4?

Disclaimer: dit ben ik niet van plan, vind het een aparte aanpak van Intertoys.

Nomen nescio

Verwijderd

josjonkers schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:03:
Ik heb MOMO9C-4.0-2012-0206 al twee keer gedownload maar kan de rar file niet uitpakken ....
File is inderdaad corrupt. Jammer :(

• q2no
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-11 15:40
@fly Ik ben de files nu ook aan het downloaden. Wat een trage verbinding zeg... Helaas hebben ze ook geen mirrors.

@brabo, persoonlijk vind ik het wel een nette oplossing dat ze het apparaat zo laten omruilen. Nu alleen hopen dat intertoys en qware niet mee lezen. ;)

Verwijderd

Brabo-Joossie schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:22:
[...]

Mooi, dus blijkbaar als ik 'm verkeerd flash en terugga naar de winkel, kan ik 'm inruilen voor een v4?

Disclaimer: dit ben ik niet van plan, vind het een aparte aanpak van Intertoys.
Ik had mijn pro 3 een tijd geleden met firmware van Onda geflashed.Het TS deed het daarna niet meer goed en welke firmware ik er ook overheen flashde het TS bleef vaag reageren.Ik weet niet zeker of het door de FW van Onda kwam maar het leek er wel sterk op.Terug mee gegaan naar de Intertoys en aangegeven dat het TS niet meer goed werkte en kreeg zonder vragen direct een nieuwe mee.Vind ik persoonlijk gewoon goeie service :D

• DeKatte
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-06-2022
Na een maand dit Tablet teruggebracht naar Intertoys. Probleem was dat Youtube niet werkte en ik al helemaal geen geluid meer uit het apparaat kreeg (het lag ook niet aan de 'silent mode'). Wel eerst geprobeerd om nieuwe firmware erop te zetten, maar dit was de oplossing ook niet.
Na overleg met de helpdesk van Qware tot de conclusie gekomen dat omruilen een mogelijkheid was... Maar hij was uitverkocht. Netjes geld teruggekregen van Intertoys. En nu maar wachten op de Pro4??? Of toch iets meer geld uitgeven....

Verwijderd

Heeft iemand hier ook last van multitouch?
Als ik in een multitouch test app mijn 2 vingers dicht bij elkaar zet klopt er niks meer(1e vinger is oke, 2de vinger heeft een paar cm afwijking)
Zo kan ik geen multitouch keyboard gebruiken en is knijpbewegingen soms raar aan het doen :(

• Wwwillem
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 18:41:
Heeft iemand hier ook last van multitouch?
Als ik in een multitouch test app mijn 2 vingers dicht bij elkaar zet klopt er niks meer(1e vinger is oke, 2de vinger heeft een paar cm afwijking)
Zo kan ik geen multitouch keyboard gebruiken en is knijpbewegingen soms raar aan het doen :(
Dat heb ik met mijn 10", alleen op ics.

Verwijderd

Wwwillem schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:41:
[...]

Dat heb ik met mijn 10", alleen op ics.
Heb net gingerbread geinstalled, probleem opgelost :p
Maar toch wil ik ics :(

Weet iemand waar ik werkende usb-driver kan krijgen, ik krijg de hele tijd apparaat start niet(code 10) :(

• Wwwillem
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
http://www.multiupload.com/YVPKEKLOZ0
Deze werken

Raar overigens dat niet iedereen met de 10" hetzelfde probleem heeft op ICS.

[ Voor 44% gewijzigd door Wwwillem op 08-02-2012 23:30 ]

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-12 17:03
iemand die nieuwe momo files van gisteren al succesvol gedownload/geflashed en gemirrored? :P

• JD_1971
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02-2022
Heb een mail gestuurd naar die admin om de corrupte rar file opnieuw te plaatsen. Dus waarschijnlijk is er nog niemand in geslaagd de file uit te pakken. Nog geen reactie gehad van de admin helaas. dus op de datum letten :) om te zien of er een nieuwe file geplaatst is.

Verwijderd

Goed, ondertussen antwoord van Qware en mijn verzekering. Een nieuw scherm is dus zowat duurder dan een nieuw tablet dus dat doen ze niet en mijn verzekering dekt het niet. Bij Intertoys hoef ik natuurlijk ook niet aan te kloppen want is eigen schuld, ik laat hem vallen (leer er van mensen, een scheur zit er zo in).
Stap 2: LCD is nig heel, touch doet het nog dus..uit elkaar dat ding? Wat ik mij afvraag voordat ik dat doe: Is het zo dat de buitenste laag gewoon een glasplaat is en daaronder de capacitieve werking/interface? Of is dat één geheel met het glas? Omdat nl. het touchscreen gewoon nog werkt vroeg ik mij af of ik dus de buitenste laag niet gewoon kan vervangen door doorsnee glasplaat.

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-12 19:13

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Is er al Pro4-nieuws inmiddels? Laatste wat ik heb gehoord is half-februari en dat zit er al aan te komen natuurlijk. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Verwijderd

RonaldMcDonald schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:45:
iemand die nieuwe momo files van gisteren al succesvol gedownload/geflashed en gemirrored? :P
Gedowned niet te opnenen pwd en/of corrupt.

In Aldi topic hebben ze het over ics 4.0.3 die bruikbaar voor dagelijks gebruik zou zijn, weet alleen niet of die hier zou werken etc.

Wel zo dat er veel overeenkomsten tussen de Aldi en de onze schijnen te zijn.

• krullenbol
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12 17:48
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 19:20:
[...]
In Aldi topic hebben ze het over ics 4.0.3 die bruikbaar voor dagelijks gebruik zou zijn, weet alleen niet of die hier zou werken etc.
Wel zo dat er veel overeenkomsten tussen de Aldi en de onze schijnen te zijn.
Ik heb het zojuist geprobeerd, maar de touchscreen werkt niet!

In die Aldi zit dan wel een AllWinner en dezelfde GPU maar het scherm is (blijkbaar) anders.
Ik zag al dat de firmware is gebaseerd op de Novo, en die had ik al eens eerder geprobeerd met hetzelfde effect.
We moeten toch echt wachten op de Momo9C 4.0.3, bij de 4.0.1 werkt in ieder geval de touchscreen (maar geen hardware acceleratie, geen flash...)

Verwijderd

Yep het is een android 2.3.4 versie waarbij skype video werkt!!

Eindelijk!

• BossJamie NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-07-2022

BossJamie NL

Iemand moet de baas spelen.

Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 22:18:
[...]

Yep het is een android 2.3.4 versie waarbij skype video werkt!!

Eindelijk!
Alleen bij jezelf zoals de rest? dan zie je op je pc die mooie sensuele roze strepen... krijg het er al warm van.

Cherry Mobility m677 7" - Qware Pro 3 7"

Verwijderd

BossJamie NL schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 03:26:
[...]

Alleen bij jezelf zoals de rest? dan zie je op je pc die mooie sensuele roze strepen... krijg het er al warm van.
?? Wazige reactie. ?? Het beeld daarentegen is noch wazig noch roze.

Ik heb het getest tussen de qware en mijn iPad en tussen de qware en mijn galaxy s2. Werkt in beide gevallen perfect, geen roze strepen zoals ik bij ics had.

Graag gedaan

• BossJamie NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-07-2022

BossJamie NL

Iemand moet de baas spelen.

Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 03:45:
[...]

?? Wazige reactie. ?? Het beeld daarentegen is noch wazig noch roze.

Ik heb het getest tussen de qware en mijn iPad en tussen de qware en mijn galaxy s2. Werkt in beide gevallen perfect, geen roze strepen zoals ik bij ics had.

Graag gedaan
Excuse me, 4 uur snachts, minder helder. Maar ok netjes:) jammer dat ik er mijn ics niet voor opgeef, en dat de microfoon niet echt super is...

Cherry Mobility m677 7" - Qware Pro 3 7"

• Quepee
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:23
Is er iemand die wil testen of http://www.thesettlersonline.com/en/play werkt op de 10" ?

Verwijderd

Ployer heeft de corrupte Winrar van afgelopen week vervangen door een nieuwe file. Helaas is deze file niet meer te downloaden zonder gebruikersnaam en wachtwoord. Weet iemand een oplossing?

MOMO9C-4.0-2012-0206
Type:Customized
Size:213 MB
Release Date:2012-2-8
Address: Local Download

Mijn grootste bezwaar van de Kevin versie is het feit dat de tablet niet wil samenwerken met een T-mobile hotspot. Het verkrijgen van een IP adres is geen probleem, echter bij het opstarten van de browers hoort hij naar een T mobile startscherm door te schaken maar dat doet deze versie niet. Met de Gingerbread versie gaat dit zonder problemen. Weet iemand waardoor dit komt?

Verwijderd

Probeer eens:

http://en.ployer.cn/UploadFile/201202/ als path

MOMO9C-4.0-2012-0206 de naam van de firmware

nog ".rar" erachter en je omzeilt gebruikersnaam en wachtwoord.

O ja, voor diegene die het bovenstaande te moeilijk vinden de directe link:

http://en.ployer.cn/Uploa.../MOMO9C-4.0-2012-0206.rar

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-12 11:40
Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 12:25:

Mooi, 2.5KB/sec. Can't be bothered dus :) Hoor wel van een ander of het prima werkt. Echt ongelooflijk :P

Nickname does not reflect reality

Verwijderd

Ik heb hier rond de 180KB/sec en hij zou over zo'n 20 minuten er moeten zijn.

Oeps er zijn meer gegadigden bij gekomen en de download zit nu op 30KB/sec

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 12:32:
Ik heb hier rond de 180KB/sec en hij zou over zo'n 20 minuten er moeten zijn.

Oeps er zijn meer gegadigden bij gekomen en de download zit nu op 30KB/sec
Heb je hem inmiddels binnen?

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:24

lordsnow

I know nothing

Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 12:25:
Probeer eens:

http://en.ployer.cn/UploadFile/201202/ als path

MOMO9C-4.0-2012-0206 de naam van de firmware

nog ".rar" erachter en je omzeilt gebruikersnaam en wachtwoord.

Hier zojuist dit 213MB rar bestand gedownload in 2u en 17min .. en kan het niet uigepakt worden. Nice :(

Verwijderd

Ik heb hem nu helemaal binnengehaald en ik kan hem ook niet openen. :(

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-12 03:09
Hier nog 17 uur resterend :')

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• Quepee
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:23
Nogmaals is er iemand die wil testen of http://www.thesettlersonline.com/en/play werkt op de 10" ?

Verwijderd

Balen dat ook de nieuwe file niet gebruikt kan worden :(

Zijn er naast Winrar nog andere programma's die Ployer gebruikt kan hebben om de file te comprimeren?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 17:00:
Balen dat ook de nieuwe file niet gebruikt kan worden :(

Zijn er naast Wiinrar nog andere programma's die Ployer gebruikt kan hebben om de file te comprimeren?
Gisteren met peazip geprobeerd: pwd of corrupted

Verwijderd

Gents,

houdt er rekening mee dat de "customized roms" van Ployer, veelal aanpassingen zijn voor Telco of Private label partijen.
Deze kunnen dus bepaalde zaken juist willen blokkeren en kunnen dus anders werken dan wij willen.
Ik heb de laatste officiële ICS rom (97F2-A10 4.0Android-20120113) weten te bemachtigen van Ployer voor de MOMO9c (Pro3) deze is 294 Mb, (dus alleen de image). Heb deze nog niet kunnen testen, maar vermoed dat er veel extra's bij in zit gezien de grootte.
Heb deze geupload via deze link:

http://www.4shared.com/fi...2-A10_40Android-2012.html

Ik kreeg er ook nog een "PhoenixPro map bij, voor het upgraden van A10 architectuur ????
Weet iemand wat je hier mee kan, is allemaal in het Chinees ?

Verwijderd

Met google translate kan je de tekst makkelijk vertalen.

• Petervanakelyen
Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 18:26:
Gents,

houdt er rekening mee dat de "customized roms" van Ployer, veelal aanpassingen zijn voor Telco of Private label partijen.
Deze kunnen dus bepaalde zaken juist willen blokkeren en kunnen dus anders werken dan wij willen.
Maakt niet uit, dan flash je gewoon terug naar de vorige ROM :)
Ik heb de laatste officiële ICS rom (97F2-A10 4.0Android-20120113) weten te bemachtigen van Ployer voor de MOMO9c (Pro3) deze is 294 Mb, (dus alleen de image). Heb deze nog niet kunnen testen, maar vermoed dat er veel extra's bij in zit gezien de grootte.
Heb deze geupload via deze link:

http://www.4shared.com/fi...2-A10_40Android-2012.html
Die image is al een tijdje bekend. Bevat inderdaad een aanzienlijke hoeveelheid bloatware, maar amper aanpassingen die er iets toe doen.
Ik kreeg er ook nog een "PhoenixPro map bij, voor het upgraden van A10 architectuur ????
Weet iemand wat je hier mee kan, is allemaal in het Chinees ?
PhoenixPro is een alternatief voor de LiveSuite. Je kan beter de LiveSuite gebruiken, PhoenixPro vereist keys en ik heb ook zo mijn vragen over de stabiliteit van die tool.

Verwijderd

Wwwillem schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 23:29:
http://www.multiupload.com/YVPKEKLOZ0
Deze werken

Raar overigens dat niet iedereen met de 10" hetzelfde probleem heeft op ICS.
Kan iemand deze usbdrivers voor de 10" pro3 tablet weer hosten op een werkende filesharing site?

Verwijderd

Ondertussen kapotte tablet toch maar uit elkaar gaan slopen want hoewel het scherm met barsten wel nog werkte irriteert het me dusdanig dat ik hem nauwelijks meer gebruikte. Bovendien gingen de basten ook steeds verder (en ben ik gewoon nieuwsgierig hoe het in elkaar steekt :P).
Het uit elkaar halen is redelijk simpel , moest alleen wat "plastic-lasjes" los snijden en dan kun je het scherm er vrij makkelijk uithalen. Uiteraard zit het voorglas, met de zwarte rand (die bij mij dus gebroken was) vastgetaped aan een plastic behuizing. Ik weet nu in ieder geval dat, zoals ik reeds al vermoede na wat onderzoek, dat een capacitief scherm uit twee laagjes dun glas gemaakt is, op elkaar gelijmd met helder transparante lijm (isolerend of juist geleidend?). Aan de X en Y kant bedrading/microkabel, Ieder op een van de plaatjes glas, met uiteindelijk een uitloopje waarop een chip en een "zif" ministeekstekkertje (vergeef me mijn non-jargon; hoewel ik redelijk vaak laptops, pc's en andere electronica uit elkaar "sloop" en weer maak, soms nog werkend ook, omschrijf ik maar hoe het er uit ziet) Bij interesse wil ik wel wat foto's posten.

Maar goed, heb nu dus een Qware 7" tablet zonder touchscreen. Deze digitizer heb ik niet kunnen vinden (Top sun, staat er op geprint, met een nummer, is inderdaad een Chinese fabriek maar kan daar niets terug vinden wat er op lijkt). Qware zelf levert ze dus niet want zijn zowat duurder als een nieuw apparaat. Mocht iemand een niet werkend apparaat hebben mét heel scherm, houd ik mij aanbevolen.
Voorlopig maar als minilatop met een muisje.

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-12 14:19
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2012 @ 21:26:
Ondertussen kapotte tablet toch maar uit elkaar gaan slopen want hoewel het scherm met barsten wel nog werkte irriteert het me dusdanig dat ik hem nauwelijks meer gebruikte.
Goedkope thuisserver?

• Petervanakelyen
Met wat hacking/porting werk kan je er Ubuntu op draaien. Thuisservertje is dus prima mogelijk, OpenSSH server erop, USB-hub op de mini USB-poort in host mode, lighthttpd, samba en je hebt het meeste in orde :)

• Sjakskus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-11 15:34
als je er xbmc op kunt krijgen......

(hier ook een kapot scherm)

Beschikbaar voor ontwikkeling van (webbased) applicaties en dataconversies

Verwijderd

Ach thuisserver, heb ik niet echt nodig. Heb hiervoor mijn ouwe vertrouwde Asus wl500g met custom firmware voor draaien en bovendien nog een android tv-box die ik ervoor kan gebruiken. Bovendien had ik het ding vooral ook als e-reader (heb, toen ik hem kocht, gelijk mijn Oyo reader verkocht). Krijg morgen van mijn werk een I-pad (voorlopig leengebruik maar even goed). Het is dus vooral voor de experiment, tweaken, beetje android leren kennen. Als ik hem weer ok krijg zal 'ie uiteindelijk ook wel door mijn kids gebruikt worden en om mee te nemen op vakantie enzo. Dan is een touchfunctie toch wel erg handig :P

Verwijderd

Heb de img van ployer 4.0-MOMO9C-97F1-D1-H2-H01-N412.20120206.img gedowload. Niet geflashed nog. iemand interesse? Weet iemand waar ik het bestand delen kan zonder te registreren. De img is ca 250 mb

• Petervanakelyen
Gooi het even op MultiUpload, als je wil :)

Verwijderd

Multiupload is al een paar uur niet bereikbaar. Ik heb ondertussen de img gesplitst en op 4shared gezet. Links:
http://www.4shared.com/ra...97F1-D1-H2-H01-N4122.html
http://www.4shared.com/ra...97F1-D1-H2-H01-N4122.html

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12 14:48

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Zou de Ainol Novo 7 Elf firmware werken op de Pro3 10 " ?

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:04:
Heb de img van ployer 4.0-MOMO9C-97F1-D1-H2-H01-N412.20120206.img gedowload. Niet geflashed nog. iemand interesse? Weet iemand waar ik het bestand delen kan zonder te registreren. De img is ca 250 mb
Is dat die nieuwe waarvan de rar eerder corrupt was?
en thnx voor de upload :D

Verwijderd

Jep

Verwijderd

heb hem geflashed het is 4.0.3 :D

• krullenbol
  • Laatst online: 21-12 17:48
Wow, vertel ons meer! Is er hardware acceleratie, werkende flash, market?

• Petervanakelyen
Niet te veel verwachten. Ik ben er zeker van dat er geen hardware acceleratie in zal zitten. Market en Flash zullen waarschijnlijk wel werken.

Verwijderd

market werkt ,flash niet in de standaard browser

• Quinn Dexter
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-10-2023
Market werkt hier wel, alleen als ik iets wil downloaden krijg ik foutmelding (-101)

-edit-
Krijg de indruk dat de browser iets soepeler werkt dan bij de custom ICS. Daar werkte mijn (illegale, wegens omstandigheden) Plants VS Zombies niet op, hier wel. Wordfeud via de APK doet het ook.

Maar het belangrijkste is dat ik nu gewoon de internetverbinding van mijn telefoon kan gebruiken. Is een een N8 en ik gebruik Joikuspot.

[ Voor 67% gewijzigd door Quinn Dexter op 15-02-2012 21:04 ]

Verwijderd

Weet iemand waarom in de 4.01 en 4.03 versies apps als Nu.nl en Hotmail niet zichtbaar zijn in de Market?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 17:19:
market werkt ,flash niet in de standaard browser
-
Moet je niet flash downloaden speciaal voor de 4.0.3 volgens mij heb ik dat in een van de vorige 80 paginasgelezen?

Verwijderd

@Stoops ik zal ff terug lezen :p
Probleem met deze versie bij mij is dat de statusbar altijd zichtbaar blijft.Weet iemand daar een oplossing voor?Kan er niets over vinden in de instellingen.

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:28
Eerste indruk is dat hij toch wat sneller reageert en vloeiender werkt dan Kevin. Vooral de browser begon me daarvan toch een beetje op de zenuwen te werken... Ook de camera werkt bijvoorbeeld veel sneller... Al met al wordt de Pro3 er weer een beetje beter van...

Wel staan er zaken als bluetooth ed in de settings... Iets voor Gusev?

• stoerebink
  • Laatst online: 23-08 14:55
Net even gebeld met Intertoys Nederland,

Status van de Pro4 is dat ze "eind februari, begin maart" binnenkomen in het centrale magazijn.
Exacte datum nog niet bekend, maar het zal dan ongeveer zijn. Kort daarna gaan ze naar de winkels.

De Pro4 komt sowieso dus, maar nog heel even geduld hebben.

• Morfieus0
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:13
Heeft iemand misschien een upload van de email.apk die op de standaard rom zit? Ik ben de mijne een beetje kwijt!
De 4.0 email.apk werkt denk ik niet op 2.3.4 toch?

"Hodor"- Hodor

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:28
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 23:30:
@Stoops ik zal ff terug lezen :p
Probleem met deze versie bij mij is dat de statusbar altijd zichtbaar blijft.Weet iemand daar een oplossing voor?Kan er niets over vinden in de instellingen.
Geprobeerd, maar flash werkt niet helaas. Bij mij verdwijnt de status bar wel. In sommige toepassingen, zoals de camera worden de knoppen vervangen door kleine puntjes, bij films verdwijnt hij helemaal...

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12 19:59
stoerebink schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:32:
Net even gebeld met Intertoys Nederland,
De Pro4 komt sowieso dus, maar nog heel even geduld hebben.
Ook weer voor dezelfde prijs als de PcPro2 en PcPro3? :*)

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12 14:48

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Nou die ainol firmware werkt dus niet op de pro3 (10) het scherm werkt niet en dat is dus best lastig :D

Nu maar weer momo15 4.0 erop aan het zetten. Misschien kan ik nog wat doen met die wifi verbinding.

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

Verwijderd

cmegens schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:13:
[...]

Geprobeerd, maar flash werkt niet helaas. Bij mij verdwijnt de status bar wel. In sommige toepassingen, zoals de camera worden de knoppen vervangen door kleine puntjes, bij films verdwijnt hij helemaal...
Ja dat doet de bar ook bij mij maar als ik b.v fruitninja speel blijft die in zicht en dat is niet de bedoeling.

• stoerebink
  • Laatst online: 23-08 14:55
Ook weer voor dezelfde prijs als de PcPro2 en PcPro3? :*)
Jep.

Verwijderd

Hallo allemaal!

Eerst even voorstellen: Lisette, vrouw, nieuw op dit forum en nieuw in de wondere wereld van de tablets...

Heb zojuist uitgebreid het topic over de Intertoys Qware Pro 2/3 gelezen.
Ben geïnteresseerd in zo'n tablet maar weet nog niet zeker welke ik moet kiezen...
Wil hem voornamelijk gebruiken als E-reader en om een beetje op de bank te Facebooken enzo.
Manlief surft graag op het net en zit vaak op diverse fora, Marktplaats, EBay, noem maar op.
2 tablet aanschaffen vind ik een beetje te gek, dus ik denk dat we als compromis op de 10" uit komen...

Maar nu heb ik dus ook de (nog niet in de winkel liggende) Yarvik Gotab Exxa 9,7" gezien: http://www.yarvik.com/nl/...ets/tablets_97/TAB465EUK/
Die heeft volgens mij, als redelijke leek, behoorlijke specs en draait op ICS.
Adviesprijs is ongeveer €240,=. Verwacht in de winkel: medio maart 2012.
Het 'probleem' is echter dat daar de Android Marketing niet op geïnstalleerd staat. Die zal ik er dus zelf op moeten zetten. Is volgens mij niet al te ingewikkeld, voor zover ik heb kunnen lezen hier en daar.
Ook lees ik in dit topic dat er een Pro4 verwacht wordt? Is dat dan 7" of 10"? Of komt deze ook weer in 2 varianten??? En wat zijn de specs daarvan?

Nu zou ik graag een neutraal advies willen van mensen die wat meer thuis zijn in het OS-gebeuren...
Zal ik, gezien waar we de tablet voor gaan gebruiken, de Qware Pro3 10" aanschaffen, of zal ik even wachten op de Pro4, of voor een paar tientjes meer de Yarvik Gotab Exxa 9,7" gaan kopen?

Er is zoveel keus dat ik door de bomen het bos niet meer zie, maar dit lijken mij beiden fatsoenlijke tablets als men kijkt naar de prijs/specs/kwaliteitsverhouding.

Ik kijk uit naar jullie reacties!

Groetjes, Lisette.

NB: ik had ook nog een apart topic aangemaakt voor de nieuwe Yarvik, maar met dezelfde vraagstelling als hier. Hoewel ik later pas had gelezen dat de Pro4 er ook aan zit te komen. Vandaar dat ik mijn vraag hier ook nog even post... :)

• Petervanakelyen
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 22:48:Het 'probleem' is echter dat daar de Android Marketing niet op geïnstalleerd staat. Die zal ik er dus zelf op moeten zetten. Is volgens mij niet al te ingewikkeld, voor zover ik heb kunnen lezen hier en daar.
De Market installeren is inderdaad niet ingewikkeld. Met een script is het nog eenvoudiger en komt er al helemaal niets meer aan te pas (aansluiten, bestandje openen, klaar).
Ook lees ik in dit topic dat er een Pro4 verwacht wordt? Is dat dan 7" of 10"? Of komt deze ook weer in 2 varianten??? En wat zijn de specs daarvan?
Er wordt een Pro4 verwacht, maar er zijn helaas nog geen specificaties bekend. Ik vermoed dat er zowel een 7- als 10-inch versie komt, net zoals bij de Pro2 en de Pro3. Ik verwacht (persoonlijk) dat de Pro4 identiek is aan de Pro3 op de software na.
Nu zou ik graag een neutraal advies willen van mensen die wat meer thuis zijn in het OS-gebeuren...
Zal ik, gezien waar we de tablet voor gaan gebruiken, de Qware Pro3 10" aanschaffen, of zal ik even wachten op de Pro4, of voor een paar tientjes meer de Yarvik Gotab Exxa 9,7" gaan kopen?
Die Yarvik tablet maakt gebruik van exact dezelfde SoC (System-on-Chip) als de Pro3. Je bent dus goedkoper en beter af met de Qware Pro3 dan met de Yarvik tablet. Voor die eerste is namelijk al een redelijk grote community die je kan helpen met problemen, terwijl dat met die laatste al een stuk lastiger wordt.
Er is zoveel keus dat ik door de bomen het bos niet meer zie, maar dit lijken mij beiden fatsoenlijke tablets als men kijkt naar de prijs/specs/kwaliteitsverhouding.
Om gewoon wat op te browsen/facebooken zijn deze tablets inderdaad prima geschikt. iPad niveau moet je echter niet verwachten :)

Verwijderd

@ Petervanakelyen

Dank voor de info!

Had de specs van de Yarvik bekeken en zag dat die standaard al op Android 4.0 (ICS) zal draaien.
Ergens leek mij dat wel een voordeel, aangezien ik dan niet zelf hoef te tweaken...
Ik ben geen volslagen leek, maar ik ben toch bang dat er ergens wat fout gaat en dan zit met een tablet waar ik niets meer mee kan. Daar zit ik ook niet op te wachten, natuurlijk. Eigenlijk wil ik het nieuwste OS al graag voorgeïnstalleerd hebben. Dan is dat in elk geval up-to-date... Ik laat mijn tablet liever 'stock'.
Dan kan er in elk geval bijna niks verkeerd mee gaan.

Maar wie wil er nu niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten? :P

Overigens leek de behuizing van de Yarvik me wat steviger...
Heb hem inmiddels gevonden voor €228,- bij Mycom (geloof ik). Is nog niet te bestellen, maar hij staat al op de website.
Het 'gevaar' met een nieuw model is idd dat er nog niemand is die je kan helpen met vragen of problemen. Dat zou ik inderdaad wel fijn vinden.
Misschien wacht ik nog wel even tot begin/half maart en ga ik eens kijken wat het nu moet gaan worden...

Maar ik wil er zo graag één... ;)

Overigens heb ik nu een Ipad te leen, maar behalve het geweldige scherm vind ik het eerlijk gezegd een k*t-ding... Er zit één knop op en voor je het weet ben je weer terug op je home-screen.
Geef mij maar Android. Heb al 3 jaar een Android telefoon (HTC Wildfire / nu SGS2) en dat bevalt uitstekend!

Verwijderd

Yarvik TAB260 is gewoon exact de Ployer MoMO 9c!
Volgens mij gaat de TAB465EUK GoTab Exxa 9.7" dan ook hetzelfde zijn als de Pro4.

Dit is ie dan: http://en.ployer.cn/ProductView.asp?ID=122

Dus Lisette, maak je geen zorgen deze dingen zijn geheel modificeerbaar.

Edit: Trouwens de TAB465 heeft ook geen fysieke knoppen net als de Ipad, dit komt doordat ICS geen fysieke knoppen meer benodigd en alles via de scherm kan.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2012 15:39 ]

• Camberwell
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-10 21:36
Hoi, ik heb vandaag een 10" Pro3 gekocht, kan ik een micro SDHC gebruiken, of alleen een micro SD kaart?
Bedankt!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-12 11:40
Camberwell schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:52:
Hoi, ik heb vandaag een 10" Pro3 gekocht, kan ik een micro SDHC gebruiken, of alleen een micro SD kaart?
Bedankt!
Grotere capaciteit is altijd SDHC. Die zal het dus sowieso gaan worden tenzij je een echt klein kaartje neemt.
En oh ja, SDHC kan er gewoon in :P

[ Voor 31% gewijzigd door Brad Pitt op 17-02-2012 17:02 ]

Nickname does not reflect reality

• Petervanakelyen
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:27:
Nope. Waarom denk je dat de custom ROM van Gusev niet werkte? De ICS ROM werkt wel aangezien daar meer drivers inzitten dan strict nodig voor de Momo9, maar dat is geen garantie voor de toekomst.

[ Voor 21% gewijzigd door Petervanakelyen op 17-02-2012 17:05 ]

• Camberwell
Brad Pitt schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:56:
[...]

Grotere capaciteit is altijd SDHC. Die zal het dus sowieso gaan worden tenzij je een echt klein kaartje neemt.
En oh ja, SDHC kan er gewoon in :P
Bedankt, ik wilde alleen weeten omdat vroeger had ik een kartleezer die SD kaart kunnen lezen, maar SDHC niet....

Verwijderd

quote:
Intellected schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:27:

Ik moet eerlijk bekennen dat mijn voorkeur uit gaat naar een 10" tablet, aangezien de wederhelft er ook mee wil spelen. Beetje op internet surfen (Marktplaats, Ebay, diverse fora, noem maar op).
Lijkt me lekkerder om op een 10" te doen.
Bovendien is de resolutie van de 10" stukken beter heb ik begrepen?

En modificeren is niet zo mijn ding. Heb thuis een Linux PC (Ubuntu) die nu geen youtube filmpjes laat zien.
Geen idee hoe ik dat op moet lossen... Blijkbaar ben ik toch een Windoos... :P

Anyway: ik ga morgen eens vergelijkend warenonderzoek doen in de stad... 8)
Heb een bepaald maximum budget in mijn hoofd waar ik zeker wat leuks voor moet kunnen scoren.
Ga uiteraard kijken of de Qware Pro3 10" nog beschikbaar is en of ik daar even mee mag 'spelen'...

Ik houd jullie op de hoogte!

• hakuin
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-11 20:16
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 18:52:
quote:
Intellected schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:27:

Ik moet eerlijk bekennen dat mijn voorkeur uit gaat naar een 10" tablet, aangezien de wederhelft er ook mee wil spelen. Beetje op internet surfen (Marktplaats, Ebay, diverse fora, noem maar op).

En modificeren is niet zo mijn ding. Heb thuis een Linux PC (Ubuntu) die nu geen youtube filmpjes laat zien.
Geen idee hoe ik dat op moet lossen... Blijkbaar ben ik toch een Windoos... :P

Anyway: ik ga morgen eens vergelijkend warenonderzoek doen in de stad... 8)
Heb een bepaald maximum budget in mijn hoofd waar ik zeker wat leuks voor moet kunnen scoren.
Ga uiteraard kijken of de Qware Pro3 10" nog beschikbaar is en of ik daar even mee mag 'spelen'...

Ik houd jullie op de hoogte!
On topic tip: voor multimedia Ubuntu: http://sites.google.com/site/computertip/multimedia

• Camberwell
Is er een sort van foliotas/folio stand die past bij de 10" Pro3? Ik heb alleen een gevonden maar de verwachte levertijd is 14 dagen....(excuses voor mijn slecht nederlands, ik ben Schotse! :P )

[ Voor 17% gewijzigd door Camberwell op 17-02-2012 20:12 ]

• Petervanakelyen
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 18:52:
De resolutie is inderdaad beter/leuker om mee te werken op een tablet.
En modificeren is niet zo mijn ding. Heb thuis een Linux PC (Ubuntu) die nu geen youtube filmpjes laat zien. Geen idee hoe ik dat op moet lossen... Blijkbaar ben ik toch een Windoos... :P
code:
1
$ sudo apt-get install ubuntu-restricted-extras

• -MB-
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-12 14:01
Zeer domme vraag mss, maar moet ik alles in 1x kopieren van de code in de "ClockWordMod Recovery installeren
" sectie vd guide of regel voor regel?
dus

mkdir /data/recovery
mount -t ext4 /dev/block/nandf /data/recovery
cd /data/recovery
busybox cpio -idmu < /data/recovery.cpio
cd /data
umount /data/recovery
rmdir /data/recovery

in 1x of alles tegelijk?

Want adb doet niets meer als ik bij de 2e regel kom als ik het regel voor regel doe.

• Petervanakelyen
Je moet het regel per regel kopieren. Welke ROM gebruik je op dit moment?

• -MB-
Ik heb geen qware, ik zit op een yarvik ab260, in die thread werd er gerefereerd aan deze thread met guide om een andere rom op die tablet te zetten.

Verwijderd

Hoe bedoel je doet niets meer?
Kun je dan niks meer typen in je cmd?
Ziet hij jetablet na de commando 'adb devices'?
Heb je de development drivers van PDANet geinstalleerd?

Ik adviseer je, om wanneer het lukt de volgende rom te gebruiken: MOMO9C-4.0-2012-0206
Bij mij werkt ie perfect behalve op flash na. Het is een ICS 4.0.3.

• -MB-
Ja, hij ziet de tablet, als "Device"
en je kan wel typen, maar je ziet niet de # die je normaal ziet, de cmd geeft ook geen response als je een regel typt, gaat gewoon naar een volgende regel.
Hij stalled dus bij: mount -t ext4 /dev/block/nandf /data/recovery

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2012 @ 01:35:
...........

Ik adviseer je, om wanneer het lukt de volgende rom te gebruiken: MOMO9C-4.0-2012-0206
Bij mij werkt ie perfect behalve op flash na. Het is een ICS 4.0.3.
Hoe perfect? Tot nu toe vond ik alle ICS roms op de qware veel te traag. Niet eens zozeer de spellen, maar vooral de browser. Zo irritant zelfs dat ik teruggegaan ben naar GB.
En werkt skype video-bellen met deze ICS? Dat was de andere reden dat ik weer een GB rom heb.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2012 10:05 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2012 @ 10:04:
[...]

Hoe perfect? Tot nu toe vond ik alle ICS roms op de qware veel te traag. Niet eens zozeer de spellen, maar vooral de browser. Zo irritant zelfs dat ik teruggegaan ben naar GB.
En werkt skype video-bellen met deze ICS? Dat was de andere reden dat ik weer een GB rom heb.
Skype heb ik niet getest maar voor de rest lijkt deze ICS rom inderdaad pefect te werken (op flash na). De snelheid is misschien iets lager dan de 2.3.4 rom maar vergeleken met de Neutral rom (die kevin rom heb ik nooit getest) is hij stukken sneller :)

Ik heb net even een Quadrant Advanced 2.0 test gedraait op mijn Pro 3 met de 4.0.3 rom en de score is niet slecht vergeleken met mijn andere devices:

Afbeeldingslocatie: http://www.virtual-productions.nl/images/quadrant/x10.pngAfbeeldingslocatie: http://www.virtual-productions.nl/images/quadrant/QWarePro3.pngAfbeeldingslocatie: http://www.virtual-productions.nl/images/quadrant/SGS2.png
SE X10 (752)QWare Pro 3 (1709)Samsung GS2 (2836)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2012 15:54 ]

• GabrielZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-12 19:31
Flash werkt bij mij prima na de update van plashplayer icm de kevin rom

• Vroem
  • Laatst online: 21-12 20:49
Heb deze rom ook draaien en vind hem beter dan de Kevin rom.

Browser werkt beter hoewel hij soms even vertraagd. Heb de processor momenteel op 1152 Mhz staan, bij 1200 geeft hij vaak reboots.

Rom is voor zover ik kan zien en merken prima voor dagelijks gebruik.

Verwijderd

-MB- schreef op zondag 19 februari 2012 @ 03:23:
Ja, hij ziet de tablet, als "Device"
en je kan wel typen, maar je ziet niet de # die je normaal ziet, de cmd geeft ook geen response als je een regel typt, gaat gewoon naar een volgende regel.
Hij stalled dus bij: mount -t ext4 /dev/block/nandf /data/recovery
Volgens mij kwam er ook geen respons en moest je gewoon verder typen.
Kan iemand dit verifieren, ik weet het al niet meer :)

• -MB-
Zelfs op de verdere commands zie je niets meer responden, heb m daarna zelfs een half uur laten zitten en nog geen progressie.

Verwijderd

recovery.cpio staat op je C:\ ?

• -MB-
Ja
En ook usb debugging staat aan

• PaPi36
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-11 11:11
Ik heb vast ergens overheen gelezen. Eindelijk is het me gelukt via livesuit "Momo9c 97F2-A10 4.0Android-20120113" te flashen op de Pro3 7 inch(Met de instructie voorin deze thread wilde het maar niet lukken). Alleen nu heb ik een mooie uitdaging om chinees te lezen want het hele systeem is nu in het chinees.

Iemand een tip hoe ik dit op Engels kan zetten....of moet ik nu iets anders flashen?

• -MB-
EDIT

nvm stomme ik

[ Voor 94% gewijzigd door -MB- op 19-02-2012 17:54 ]

Verwijderd

PaPi36 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 17:36:
Ik heb vast ergens overheen gelezen. Eindelijk is het me gelukt via livesuit "Momo9c 97F2-A10 4.0Android-20120113" te flashen op de Pro3 7 inch(Met de instructie voorin deze thread wilde het maar niet lukken). Alleen nu heb ik een mooie uitdaging om chinees te lezen want het hele systeem is nu in het chinees.

Iemand een tip hoe ik dit op Engels kan zetten....of moet ik nu iets anders flashen?
Je kunt de taal aanpassen bij de instellingen.
Waarom heb je het niet met MOMO9C-4.0-2012-0206 geflasht?

@-MB-

Is het nu wel gelukt?

• -MB-
Nee
Rare is, als ik handmatigvia usb mass storage connect op de pc een map recovery aanmaak in androids/data dan komt ie meteen langs die mount
maar de cd /data/recovery stalled t weer, snap er niets van.

• Camberwell
Ik heb CWM geinstalleerd op mijn 10 inch Pro3, maar hij reageert niet met de knopjes dus ik kan er niks met het doen. Is het mogelijk om af te halen?

Verwijderd

http://www.ployer.cn/android4.0.asp#xin
Alleen op chinese site, firmware updates voor MOMO15(pro3 10inch) en MOMO9(pro3 7inch) naar ICS
Ik zal de firmware zip voor MOMO15 hosten op mijn server zodra ie binnen is

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2012 18:27 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2012 @ 18:23:
http://www.ployer.cn/android4.0.asp#xin
Alleen op chinese site, firmware updates voor MOMO15(pro3 10inch) en MOMO9(pro3 7inch) naar ICS
Ik zal de firmware zip voor MOMO15 hosten op mijn server zodra ie binnen is
Ik ben nu de MOMO9C versie aan het downloaden maar aan de naam (20120113) te zien is hij ouder dan de 4.0.3 rom.

• PaPi36
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-11 11:11
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2012 @ 17:58:
[...]
Je kunt de taal aanpassen bij de instellingen.
Waarom heb je het niet met MOMO9C-4.0-2012-0206 geflasht?
@-MB-
Is het nu wel gelukt?
Ik zie een hele rij instellingsopties en ben ze net allemaal langs gegaan. Maar niets lijkt erop dat ik ermee naar Engels kan switchen. Kun je aangeven de hoeveelste optie van boven ik moet hebben en dan de hoeveelste sub optie?
Had deze versie een kee rin een link gezien en gedownload terwijl andere links vaak "stuk" liepen. Ging ervan uit dat het default wel in engels zou staan...stupid me.

edit...lang leve you tube....filmpje gevonden welke het uitlegd....nu kan ik er echt eens mee gaan spelen....thanx

[ Voor 8% gewijzigd door PaPi36 op 19-02-2012 18:57 ]

• -MB-
Het is gelukt nu, volgens mij lag het aan het feit dat ie op een usb 3.0 poort van mn pc aangesloten zat, want hij pakt m nu wel in 1x via een usb 2.0.
Nu de vraag, welke momo rom moet iek gebruiken voor de tab260?

[ Voor 89% gewijzigd door -MB- op 19-02-2012 19:45 ]

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:32
Hallo,

ik heb dit forum nu een tijd gevolgd en vanavond eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en een poging aan het wagen ICS te installeren.
Het goede nieuws is dat ik al redelijk wat heb gedaan, en dat mijn tablet het nog steeds doet! Maar de echte installatie van ICS wil niet lukken.

Trouwens iedereen in dit forum die info aandraagt super bedankt, want zonder alle gecombineerde informatie komt hier volgens mij nooit iemand uit, en nu was het eigenlijk heel duidelijk!
(jammer dat in het intro artikel van dit forum wordt gesproken over PDAnet drivers zonder link, heb uiteindelijk dat hele pakket maar geinstalleerd)

Ik heb MOMO9C-4.0-2012-0206 gedownload van de meest geschikte plek, namelijk via een totaal willekeurige Russische site die ik via Google heb gevonden (http://d-sl.ru/files/, use at your own risk, ik heb het geduld voor de ployer site niet).

Vervolgens heb ik .rar uitgepakt en de img file in een .zip gestopt, en die probeer ik nu vanaf de sd-card te installeren in Clockwork. Maar die zegt:
-- Installing /sdcard/android_403.zip
Finding update package...
Installing update package....
Installing update...
Installation aborted.
(waarom hij het over een update heeft weet ik niet, ik heb install zip from sdcard gekozen, dit hele proces duurt minder dan 2 seconden)

Hij doet zeker iets met de zipfile, want toen ik die op Windows had aangemaakt kreeg ik een bad-file melding, met deze zip-file gemaakt op Linux komt hij een klein stapje verder.

Weet iemand wat ik fout doe? Wat ik eigenlijk wil weten is, is hoe moet je nu van de RAR file naar een zip file gaan, rar uitpakken en zelf weer zippen zoals ik heb gedaan? Maken de bestandsnamen nog wat uit?

Groetjes,

--Sander.

[ Voor 1% gewijzigd door SanderBos op 19-02-2012 19:54 . Reden: typos ]

• -MB-
SanderBos schreef op zondag 19 februari 2012 @ 19:52:
Hallo,

ik heb dit forum nu een tijd gevolgd en vanavond eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en een poging aan het wagen ICS te installeren.
Het goede nieuws is dat ik al redelijk wat heb gedaan, en dat mijn tablet het nog steeds doet! Maar de echte installatie van ICS wil niet lukken.

Trouwens iedereen in dit forum die info aandraagt super bedankt, want zonder alle gecombineerde informatie komt hier volgens mij nooit iemand uit, en nu was het eigenlijk heel duidelijk!
(jammer dat in het intro artikel van dit forum wordt gesproken over PDAnet drivers zonder link, heb uiteindelijk dat hele pakket maar geinstalleerd)

Ik heb MOMO9C-4.0-2012-0206 gedownload van de meest geschikte plek, namelijk via een totaal willekeurige Russische site die ik via Google heb gevonden (http://d-sl.ru/files/, use at your own risk, ik heb het geduld voor de ployer site niet).

Vervolgens heb ik .rar uitgepakt en de img file in een .zip gestopt, en die probeer ik nu vanaf de sd-card te installeren in Clockwork. Maar die zegt:
-- Installing /sdcard/android_403.zip
Finding update package...
Installing update package....
Installing update...
Installation aborted.
(waarom hij het over een update heeft weet ik niet, ik heb install zip from sdcard gekozen, dit hele proces duurt minder dan 2 seconden)

Hij doet zeker iets met de zipfile, want toen ik die op Windows had aangemaakt kreeg ik een bad-file melding, met deze zip-file gemaakt op Linux komt hij een klein stapje verder.

Weet iemand wat ik fout doe? Wat ik eigenlijk wil weten is, is hoe moet je nu van de RAR file naar een zip file gaan, rar uitpakken en zelf weer zippen zoals ik heb gedaan? Maken de bestandsnamen nog wat uit?

Groetjes,

--Sander.
Zit in feite met zelfde nu, hij stopt er mee bij de installing update.

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:32
He, een reactie, nu kan ik niet meer mijn vorige post niet zomaar weggooien.

Maar ik heb het inmiddels door. Je moet 'officiele' images (ook als je ze van vast-een-russische-malware-site ophaalt) dus niet via Clockwork installeren, maar via de Livesuit app?

Want dat heb ik net gedaan, en ICS staat er nu op!!! En Market en Wifi doen het! Leveren jullie zoveel mooie info aan, maar lees ik het gewoon niet he...

• -MB-
Welke guide voor livesuit moet ik dan gebruiken?
Pagina: 1 ... 22 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.