Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2012 @ 18:23:
http://www.ployer.cn/android4.0.asp#xin
Alleen op chinese site, firmware updates voor MOMO15(pro3 10inch) en MOMO9(pro3 7inch) naar ICS
Ik zal de firmware zip voor MOMO15 hosten op mijn server zodra ie binnen is
Heeft iemand hier al de MOMO9 variant geprobeerd? Als ik naar de datum van de image file kijk (sun4i_crane_M701C_Punaier_1553.img) dan zie ik dat die is gemaakt op 2012-01-14 dus bijna een maand voor de 4.0.3 rom.

Met een uurtje (uploaden gaat hier niet zo snel) staat deze img file ook op mediafire :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2012 21:12 ]

Verwijderd

-MB- schreef op zondag 19 februari 2012 @ 20:44:
Welke guide voor livesuit moet ik dan gebruiken?
De guide die vooraan in deze topic staat genaamd: Officiele ROM flashen

Installeer MOMO9C-4.0-2012-0206 dmv Livesuit appliciatie.

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:22
-MB- schreef op zondag 19 februari 2012 @ 20:44:
Welke guide voor livesuit moet ik dan gebruiken?
Met alle en nog veel disclaimers, heb ik nu de ROM gebruikt van
http://d-sl.ru/files/MOMO9C-4.0-2012-0206__.rar
, de Livesuite executable gehaald uit
http://dl.dropbox.com/u/1...are_update_pro3_7inch.zip
En de instructies onder het kopje 'Officiele ROM flashen'
Intertoys Qware Pro2/3 Tablets - DEEL 1

Ik heb nu in ICS Opera Mobile, CifsManager, Mobo Player, EverPaper, Volkskrant App en Plume zonder enige problemen geinstalleerd en gedraaid, wat voor mij betekent dat ik hem kan blijven gebruiken (Cut the rope doet het in ieder geval ook, in de categorie spelletjes...).

Grootste issues voor mij tot nu toe zijn dat de letters klein zijn (andere DPI setting of zo?), en dat bij afspelen video de menu-balk onderin blijft staan. Maar goed, ik neem aan dat ik dat nog wel kan fixen.

(of je er nu echt iets aan hebt is een ander verhaal natuurlijk, heb nog geen voordelen ontdekt...)

Verwijderd

SanderBos schreef op zondag 19 februari 2012 @ 21:06:
[...]
Grootste issues voor mij tot nu toe zijn dat de letters klein zijn (andere DPI setting of zo?), en dat bij afspelen video de menu-balk onderin blijft staan. Maar goed, ik neem aan dat ik dat nog wel kan fixen.
Het tekst formaat kan je enigsinds aanpassen via het settings menu: Display -> Font size
De status balk heb ik nog geen oplossing voor gevonden maar daar kan ik op zich wel mee leven (in sommige gevallen is het juist makkelijk om meteen bij de instellingen en dergelijke te kunnen).

• spectator
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-11 23:44
SanderBos schreef op zondag 19 februari 2012 @ 21:06:
[...]

(of je er nu echt iets aan hebt is een ander verhaal natuurlijk, heb nog geen voordelen ontdekt...)
Congrats :) De te kleine letters kan je aanpassen bij instellen->beeldscherm. Ik zet deze altijd op medium. blijvende menubalk, daar heb ik idd over gelezen op slatedroid. Is jammer.
Vergeleken met 2.3 is er functioneel niet veel winst te behalen. Performace wise is deze image stukken snappier dan de kevin.

• -MB-
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-12 14:01
Heeft de momo 9c custom rom eigenlijk support voor usb gamepads?
lees overal dat ICS native support heeft maar krijg het hier niet aan de gang.

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12 14:48

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Mirror van de Momo15 ICS firmware: Dropboxje

Dus voor Pro3 10" tablets. Werkt vooralsnog goed maar wifi is niet denderend.

[ Voor 24% gewijzigd door Frostbite op 20-02-2012 08:24 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• Sh4d0w
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-12-2023
Ben er net achter gekomen dat de Pro3 waarschijnlijk een F5TX touchscreen controller heeft ipv de Goodix controller zoals veel andere tablets. Dit is ook de reden waarom het touchscreen op veel andere roms niet werkt.
Hier staat een ICS 4.0.3 rom voor de Teclast P76Ti en de rev4 versie daarvan heeft ook de F5TX en deze werkt dus ook op de Pro3.
Ik had namelijk bij de Ployer roms het probleem dat de Google apps zoals maps niet wilden updaten en dat probleem heeft deze rom niet.
Een klein probleem is wel dat de hardware knoppen anders ingedeeld zijn en je dus de sun4i-keyboard.kl aan moet passen.

Verder is het misschien mogelijk om met deze info het touchscreen bij andere roms werkend te krijgen. Hier zal ik ook nog ff naar kijken.

Verwijderd

wie kan mij helpen.
mijn scherm van de qware 7 inch is stuk gegaan. alleen de buiten glaslaag is stuk.
zijn er ook reparaties mogelijkheden of een nieuwe behuizing

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-12 03:09
Sh4d0w schreef op maandag 20 februari 2012 @ 10:51:
Ben er net achter gekomen dat de Pro3 waarschijnlijk een F5TX touchscreen controller heeft ipv de Goodix controller zoals veel andere tablets. Dit is ook de reden waarom het touchscreen op veel andere roms niet werkt.
Hier staat een ICS 4.0.3 rom voor de Teclast P76Ti en de rev4 versie daarvan heeft ook de F5TX en deze werkt dus ook op de Pro3.
Ik had namelijk bij de Ployer roms het probleem dat de Google apps zoals maps niet wilden updaten en dat probleem heeft deze rom niet.
Een klein probleem is wel dat de hardware knoppen anders ingedeeld zijn en je dus de sun4i-keyboard.kl aan moet passen.

Verder is het misschien mogelijk om met deze info het touchscreen bij andere roms werkend te krijgen. Hier zal ik ook nog ff naar kijken.
Als je wil, pas ik even de ICS ROM die ik voor de Aldi Minipad heb gemaakt aan aan de Pro3. Ik moet jou dan wel vragen om te testen, aangezien ik zelf geen Pro3 heb. :)

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Verwijderd

Waarom komen er geen custom roms voor pro3 10inch? :(

• krullenbol
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12 17:48
Sh4d0w schreef op maandag 20 februari 2012 @ 10:51:
Heeft een zin de Momo9C 4.0.3 versie te vervangen die ik nu m'n QWare3 heb draaien?
Biedt deze wél hardware accelaratie bijvoorbeeld?

• Petervanakelyen
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:31:
Waarom komen er geen custom roms voor pro3 10inch? :(
Als je mij een tablet schenkt wil me er wel eens mee bezig houden hoor ;) Custom ROMs ontwikkelen zonder beschikking te hebben over de hardware is echter nogal problematisch. Normaal is het ook niet mogelijk voor mij om een custom ROM te maken voor Pro3 7", maar vermits (zoals Sh4d0w aanhaalde) het voornaamste verschil in de touch screen controller zit, wil ik het nog wel proberen.
krullenbol schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:37:
[...]

Heeft een zin de Momo9C 4.0.3 versie te vervangen die ik nu m'n QWare3 heb draaien?
Biedt deze wél hardware accelaratie bijvoorbeeld?
Geen enkele ROM voor de Allwinner A10 tablets heeft op dit moment ondersteuning voor graphics acceleration in de GUI, aangezien daar bijgewerkte GPU libraries voor nodig zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Petervanakelyen op 20-02-2012 13:41 ]

Verwijderd

maar gelukkig is er altijd nog http://lwn.net/Articles/480457/ :D

• Sh4d0w
Petervanakelyen schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:17:
[...]

Als je wil, pas ik even de ICS ROM die ik voor de Aldi Minipad heb gemaakt aan aan de Pro3. Ik moet jou dan wel vragen om te testen, aangezien ik zelf geen Pro3 heb. :)
Ik wil hem best testen ja, het zou fijn zijn als de custom roms zo tussen de verschillende tablets uitgewisseld kunnen worden.

Verwijderd

iemand tips voor mijn scherm

Verwijderd

Met een beetje geluk kan je er eentje vinden op marktplaats met andere kuren (verkeerde flash) maar anders ben ik bang dat je beter een nieuwe kunt kopen (het scherm en vooral de reparatie kosten zijn denk ik al meer dan de nieuwprijs).

Verwijderd

dank je

• Sh4d0w
Ik weet niet of het normaal is bij die Aldi Minipad, maar ik heb net de rom daarvoor geflasht en wat zitten prutsen met die sys_config en de modules maar nu gedraagt het touchscreen zich als een trackpad :S

• Petervanakelyen
Wat heb je exact aangepast? :P

• GabrielZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-12 19:31
zoals ik hier een aantal dingen lees is de MOMO9C-4.0-2012-0206 rom een stuk sneller als de android 4.0 kevin rom?

want ik erger me kapot aan de traagheid met de kevin rom

• PaPi36
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-11 11:11
Ik heb MOMO9C-4.0-2012-0206 geflashed en het werkt aardig. Alleen lukt het me niet om mijn google/gmail calender in te laden. Toevoegen geeft geen specifieke calender optie en als ik een account via exchange invoer dan kan deze geen contact maken, is de melding.

Iemand de calender in deze versie aan de praat gekregen en kun je aangeven hoe?

edit: eigenlijk werkt het allemaal niet echt best. missen een hoop appjes zoals: nu, tweakers, hbo go. Afspelen filmpjes gaan traag via wifi en de calender die ik niet aan de praat krijg.

[ Voor 21% gewijzigd door PaPi36 op 20-02-2012 20:02 ]

Verwijderd

@Redlaw2305 Hoe bak je die Lima driver dan in ICS?
@Peter kun jij daar iets mee?

Haha @Sh4d0w inderdaad wat heb je dan aangepast?

@Gabrielz MOMO9C-4.0-2012-0206 werkt idd beter dan de vele vorige roms.

@erredobble Calendar was idd ook probleem bij vorige ICS maar dat kun je oplossen door de calendar app die een aantal pagina's terug een keer is vermeld te downloaden en te installeren.

Voor de rest heb ik zelf niet de problemen die jij hier opnoemt.

• Petervanakelyen
De Lima driver is nog verre van compleet, nu dus nog geen sprake van inbouwen in een ROM.

[ Voor 13% gewijzigd door Petervanakelyen op 20-02-2012 20:45 ]

Verwijderd

Petervanakelyen schreef op maandag 20 februari 2012 @ 20:45:
De Lima driver is nog verre van compleet, nu dus nog geen sprake van inbouwen in een ROM.
Ok sir, please keep us updated mister Rom guru sir :)

• Sh4d0w
Ik heb de rom geflasht, de sys_config1.fex uit deze post omgezet naar script.bin en script0.bin met script.exe uit de tools voor de novo7.
Vervolgens heb ik script.bin en script0.bin naar /dev/block/nanda gekopieerd en /vendor/modules/f5tx_ts.ko gekopieerd en hernoemd naar goodix_touch.ko.
Een reboot later en mijn touchscreen was een trackpad.

Verwijderd

GabrielZ schreef op maandag 20 februari 2012 @ 19:41:
zoals ik hier een aantal dingen lees is de MOMO9C-4.0-2012-0206 rom een stuk sneller als de android 4.0 kevin rom?

want ik erger me kapot aan de traagheid met de kevin rom
Deze 4.0.3 is idd een stuk sneller dan de neutral en de kevin ICS-en, maar helaas werkt skype weer niet goed met video-bellen. Weer het "roze strepen aan de andere kant" probleem. Dus ik ga weer terug naar GB met werkend skype video-bellen.

• Petervanakelyen
Sh4d0w schreef op maandag 20 februari 2012 @ 21:37:
Ik heb de rom geflasht, de sys_config1.fex uit deze post omgezet naar script.bin en script0.bin met script.exe uit de tools voor de novo7.
Vervolgens heb ik script.bin en script0.bin naar /dev/block/nanda gekopieerd en /vendor/modules/f5tx_ts.ko gekopieerd en hernoemd naar goodix_touch.ko.
Een reboot later en mijn touchscreen was een trackpad.
Wat is eigenlijk het doel? In elk geval is het niet de meest nette oplossing om modules te gaan renamen, netter is om init.sun4i.rc aan te passen naar de juiste modules die je wil laden.

• Sh4d0w
Je hebt helemaal gelijk dat het geen nette oplossing is, ik deed het nu ook alleen om te proberen of het uberhaupt zou werken en insmod niet werkte.
Nu ik weet dat het werkt zal ik naar die init.sun4i.rc gaan kijken en ook uitzoeken waarom het touchscreen als trackpad word herkend en hoe dit veranderd kan worden.

Verder is er niet een heel specifiek doel, ik doe het gewoon om te kijken of de roms tussen de tablets zijn uit te wisselen. En ik zie dat er vrij veel support voor de novo7 advanced is, maar dat bij die roms het touchscreen van de pro3 ook niet werkt.

Verwijderd

Beste Peter,
even een onozele vraag , ik volg ook het alditablet topic en daar hebben jullie een werkende 4.0.3 ics rom die met livesuite geflasht wordt. Ik heb nu de ICS van 6-2-12 maar ben er niet echt overtuigd van. Zit er in de aldi wel flash support? En 3g dongels Huawei 1752 werkt bij mij ook niet, bij jullie wel?
Enne.... zou jij dezevan ons kunnen aanpassen indien mogelijk?

• Sh4d0w
Om de Aldi rom werkend te krijgen zijn de stappen grofweg hetzelfde als in mijn vorige post.
Er hoeft alleen een bestand genaamd ft5x_ts.idc aangemaakt worden in /system/usr/idc/.
In dit bestand moet dan de volgende tekst staan:
code:
1
2
touch.deviceType = touchScreen
touch.orientationAware = 1

Vervolgens zal het touchscreen niet meer als trackpad herkend worden.

Het hernoemen van ft5x_ts.ko zou helemaal niet nodig moeten zijn, in de init.sun4i.rc staat namelijk standaard de volgende code:
code:
1
2
3
4
5
6
#Rocky@20120104
#   insmod /system/vendor/modules/sun4i-ts.ko
    insmod /system/vendor/modules/ft5x_ts.ko
    insmod /system/vendor/modules/goodix_touch.ko
    insmod /system/vendor/modules/ssd253x-ts.ko
    insmod /system/vendor/modules/Novatek_TouchDriver.ko

Het enige probleem is hierbij dat het lijkt alsof deze code niet uitgevoerd wordt, het touchscreen werkt pas na via adb shell "insmod /system/vendor/modules/ft5x_ts.ko" uit te voeren. Misschien dat iemand hierbij kan helpen?

Edit2: Kom er net achter dat het instellen van het backlight niet perfect werkt, van 0% tot ongeveer 25% wordt door de tablet gezien als 100% verder werkt het wel gewoon.
En zou iemand mij uit kunnen leggen hoe je een livesuite image maakt van een aangepaste stock rom?
Ik namelijk deze handleiding gevonden, maar ik kom er niet uit waar ik root.img of bImage vandaan moet halen.
Bij voorbaat dank. :)

Edit3: Ik had de verkeerde boot.img bekeken 8)7 , de code van de Aldi rom is als volgt:
code:
1
2
3
# insmod touch screen driver
    insmod /system/vendor/modules/goodix_touch.ko
    insmod /system/vendor/modules/sun4i-keyboard.ko

Nu is het dus meteen duidelijk waarom de insmod via adb nodig was. :P

[ Voor 118% gewijzigd door Sh4d0w op 21-02-2012 12:16 . Reden: Uitleg erbij gezet ]

• Petervanakelyen
De kernel is te vinden in /dev/block/nanda/linux/bImage. Backlight issue hebben we op de Aldi Minipad ook.

• Sh4d0w
Oke, bedankt. Weet je ook waar de root.img staat of hoe ik die maak?

Verwijderd

Heren, ik ben nieuw hier.
Volg het topic al een tijdje, en heb onlangs ook een 7 inch pro 3 aangeschaft.
( Via marktplaats, 70 euro inclusief toetsenbordhoes en normale hoes :) )
Het enige waar ik niet achter kan komen is hoe ik ( op een makkelijke manier )
apps kan verplaatsen naar de micro sd kaart?

Het ( betaalde ) programma " apps 2 sd" verplaatst ze enkel naar de " interne sd kaart" en niet naar de externe micro sd.

Iemand een tip voor mij?

P.S.

Ik heb de laatste versie 4.03 er op staan ( MOMO9C-4.0-2012-0206.rar )

Imagenaam:
4.0-MOMO9C-97F1-D1-H2-H01-N412.20120206.img

Ik las dat er wat problemen waren met mensen die die rom willen downloaden?

Ik kan evt. wel de .img op wetransfer oid zetten?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2012 12:36 ]

• Sh4d0w
Je kan in /system/etc/vold.fstab de sdcard en extsd omwisselen zodat je micro sd kaart als sdcard word gezien en het interne geheugen als extsd.
Het ziet er dan zo uit:
code:
1
2
dev_mount   extsd   /mnt/extsd  auto    /devices/virtual/block/nandj
dev_mount   sdcard  /mnt/sdcard auto    /devices/platform/sunxi-mmc.1/mmc_host  /devices/platform/sunxi-mmc.0/mmc_host

Verwijderd

Dat is nuttige info!
Dank daarvoor! :)
Is het ( lijkt mij van wel? ) van belang dat ik dit doe vóór dat ik apps installeer?
Dat hij niet in de war raakt met locaties e.d.?

Of is het puur dat nu geinstalleerde apps blijven staan/werken en toekomstige apps op de externe kaart komen te staan?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2012 14:02 ]

• Sh4d0w
Je kan in de instellingen de apps weer van het interne geheugen terugzetten naar de tablet.
Dan pas je het aan en start je opnieuw op en als je ze dan naar je sd verplaatst gaan ze naar je micro sd kaart.
Edit voor de duidelijkheid: De apps kunnen dus geïnstalleerd blijven, ze moeten alleen niet op de interne sd van de tablet staan.

[ Voor 24% gewijzigd door Sh4d0w op 21-02-2012 14:04 ]

Verwijderd

Eigenlijk heel logisch, maar je moet het maar net weten. :P

Wederom bedankt voor de nuttige info!

• Petervanakelyen
Ik geloof dat die tweak onder gingerbread wel problemen geeft.

• hakuin
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-11 20:16
Sh4d0w schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:38:
Je kan in /system/etc/vold.fstab de sdcard en extsd omwisselen zodat je micro sd kaart als sdcard word gezien en het interne geheugen als extsd.
Het ziet er dan zo uit:
code:
1
2
dev_mount   extsd   /mnt/extsd  auto    /devices/virtual/block/nandj
dev_mount   sdcard  /mnt/sdcard auto    /devices/platform/sunxi-mmc.1/mmc_host  /devices/platform/sunxi-mmc.0/mmc_host
Waar kan ik de terminal vinden voor android?

• maceddy2004
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-11 16:13

maceddy2004

Ik heb geen ondertiteling

Edit 2:

mijn originele vraag vervalt maar ICS voor de Pro2.. Is die er al inmiddels?
Bijna alles in dit topic gaat over de Pro3...

[ Voor 169% gewijzigd door maceddy2004 op 21-02-2012 17:20 ]

• Sh4d0w
hakuin schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:13:
[...]

Waar kan ik de terminal vinden voor android?
In de market, zoek op 'terminal emulator'. Of je kan de commando's met adb (shell) uitvoeren.

• krullenbol
maceddy2004 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:18:
mijn originele vraag vervalt maar ICS voor de Pro2.. Is die er al inmiddels?
Verwacht daar niets van, het geheugen en processor capaciteit van de Pro2 is toch een stuk minder.
Denk niet dat er Rom-ontwikkelaars zijn die voor dit soort categorie apparaten aan de gang gaan.

Hier en daar wordt al gezegd dat wij als Pro3 (en Momo9c en dit soort apparaten) ook het beste uit zijn met 2.3.x. (gingerbread).

• Sh4d0w
krullenbol schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:31:
[...]

Verwacht daar niets van, het geheugen en processor capaciteit van de Pro2 is toch een stuk minder.
Denk niet dat er Rom-ontwikkelaars zijn die voor dit soort categorie apparaten aan de gang gaan.

Hier en daar wordt al gezegd dat wij als Pro3 (en Momo9c en dit soort apparaten) ook het beste uit zijn met 2.3.x. (gingerbread).
Over de Pro2 kan ik vrij weinig zeggen, maar dat 2.3 beter draait op de Pro3 is op dit moment vooral door het ontbreken van hardware acceleratie. Met hardware acceleratie zou 4.0 met deze specs ook heel soepel draaien.
Als de hardware van de Pro2 niet heel veel slechter is dan de Pro3 zou deze in theorie ook 4.0 kunnen draaien maar het probleem is hier (helaas) waarschijnlijk vooral het gebrek aan support van de fabrikant en/of custom rom ontwikkelaars.

Verwijderd

Dan heb ik nog een vraag;
flash heb ik geupdate naar de laatste versie in de market (10.3? )
youtube e.d. werken, echter werkt flash ( animaties op sites e.d. ) niet?
hij zegt dan dat ik flash moet installeren..
probleem is bij alle browsers aanwezig ( ingebouwd, opera en firefox

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:28
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 19:52:
Dan heb ik nog een vraag;
flash heb ik geupdate naar de laatste versie in de market (10.3? )
youtube e.d. werken, echter werkt flash ( animaties op sites e.d. ) niet?
hij zegt dan dat ik flash moet installeren..
probleem is bij alle browsers aanwezig ( ingebouwd, opera en firefox
Dat is geen vraag, maar een constatering :+

Maar dat klopt, Flash werkt nog niet. De youtube app werkt niet met flash maar met MP4.

Verwijderd

Vraag/constatering, hoe dan ook: hij doet 't niet. :P

Vreemd, want ik las berichten dat flash zou moeten werken met de rom die ik gebruik.

Misschien totaal irrelevant, maar ik gebruik/heb geen youtube app, gewoon de website, en daar doen de filmpjes het gewoon ( en dat is flash, toch? )

• spectator
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-11 23:44
Hier kan een apk worden gehaald voor de Allwinner based tablets: http://forum.xda-develope...530&posted=1#post22741530
Het is niet heel veel wat je ermee kan, maar makkelijk is het wel.

Heeft iemand trouwens een idee waarom de ziggo app niet te vinden is in de market?

• -MB-
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-12 14:01
Al gebruikt die apk, maar zou het maar niet doen, kan hier nu de knoppen niet terugzetten, app reageerd niet
op acties maeer, dus nu is de menu knop een volume + knop op mn tablet.

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:50

Eboman

Ondertitel

Ik sinds enige tijd die nieuwste 4.0.3 rom erop, maar sinds dien werkt mijn -volume knop niet meer/slecht, druk nu maar op + en dan de slider verplaatsen, meer mensen problemen mee?

Signature

• Vroem
  • Laatst online: 21-12 20:49
Eboman schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 18:52:
Ik sinds enige tijd die nieuwste 4.0.3 rom erop, maar sinds dien werkt mijn -volume knop niet meer/slecht, druk nu maar op + en dan de slider verplaatsen, meer mensen problemen mee?
Yep...hier hetzelfde

Verder wel een fijne rom.

Verwijderd

Eboman schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 18:52:
Het was me nog niet opgevallen maar de volume knop werkt nu inderdaad een stuk slechter (alsof er een enorme vertraging inzit).

Verwijderd

hier "hetzelfde" echter niet de volumeknop die traag is maar de "terug" knop.. de softwarematige terug knop werkt prima, maar de hardware knop werkt traag/slecht ( soms 2/3 keer indrukken vóór hij wat doet )

• Petervanakelyen
Met de ROM gebaseerd op de Novo7 Advanced hetzelfde probleem (Minipad). Ik druk ook een van beide knoppen even in en verplaats dan de slider voor het volume.

• dannyvdb1997
  • Laatst online: 21:28
Hallo,

Ik heb een Qware pro 3 en nu had ik de vraag of voor deze tablet ook Android 4.0 (ICS) beschikbaar is.
Als die er is waar kan ik dat downloaden en hoe moet ik dat installeren?
Kan er ook iets mis gaan?

Met vriendelijke groet,

Danny van den Bosch

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:03
dannyvdb1997 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:31:
Hallo,

Ik heb een Qware pro 3 en nu had ik de vraag of voor deze tablet ook Android 4.0 (ICS) beschikbaar is.
Als die er is waar kan ik dat downloaden en hoe moet ik dat installeren?
Kan er ook iets mis gaan?

Met vriendelijke groet,

Danny van den Bosch
Ik zou dit forum eens doorlezen om te beginnen?

• Vroem
  • Laatst online: 21-12 20:49
Helaas werkt de agenda functie (nog) niet in deze versie....

Maar eens gaan zoeken hoe dat op te lossen is.... Kan me niet herinneren dat ik in het topic ergens gelezen te hebben hoe dit te fixen.

• dannyvdb1997
slommer schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:49:
[...]

Ik zou dit forum eens doorlezen om te beginnen?
Oke, is goed! Heb al wel doorgelezen, maar kom er nog niet echt uit!
Maar bestaat er al wel ICS voor de pro 3?

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-12 19:13

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

dannyvdb1997 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:16:
[...]

Ja. In de afgelopen 10 pagina's wordt er regelmatig naar werkende roms gelinkt. De tip die je eerder kreeg om het dus even aandachtig door te lezen is de beste tip die je kunt krijgen. Er zijn wat mitsen en maren en die kom je alleen te weten als je daadwerkelijk even leest. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

dannyvdb1997 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:16:
[...]

Oke, is goed! Heb al wel doorgelezen, maar kom er nog niet echt uit!
Intertoys Qware Pro2/3 Tablets - DEEL 1

Het is niet moeilijk om even te zoeken...

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

Verwijderd

Op het Kruidvat tablet ( Cherry m677) werkt Skype video wel.
Is er iemand die geprobeerd heeft om het img bestand van de cherry M677
97F2-D!-H01-1451-20111221 ( 237Mb) te laden ipv het img van de Qware Pr03
97F1--D1-H1-H01-1303-20111123 (231Mb)?
Moet hier voor het LiveSuitePack van de Cherry of van de Qware worden gebruikt?
Of is de hard ware zo verschillend dat dit niet lukt?
zie:
http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=37

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2012 11:39 . Reden: type fout ]

• dannyvdb1997
Ik heb me ingelezen en ik zie dat ik een momo9 rom kan downloaden en die werkt dan ook op de Pro 3?
Nu nog een vraagje hoe zet ik dit op mijn tablet, ik weet wel dat ik het op mijn sd kaartje moet zetten, maar wat moet ik dan doen? En kan het schade aanbrengen?

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

dannyvdb1997 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:50:
Ik heb me ingelezen en ik zie dat ik een momo9 rom kan downloaden en die werkt dan ook op de Pro 3?
ja
Nu nog een vraagje hoe zet ik dit op mijn tablet, ik weet wel dat ik het op mijn sd kaartje moet zetten, maar wat moet ik dan doen? En kan het schade aanbrengen?
Ik neem aan dat je de OP hebt gelezen ? (Intertoys Qware Pro2/3 Tablets - DEEL 1)
Daar staat letterlijk in wat je moet doen.

Zoek dus een momo9 ics link op en volg de stappen zoals hierboven.

Simpeler kan het niet

-edit- Hmm had je iets teruggescrolld dan had je deze post wel gezien... beantwoord alle vragen die jij stelt.

[ Voor 12% gewijzigd door Frostbite op 23-02-2012 11:55 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

Verwijderd

dannyvdb1997 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:50:
Als je de 7 inch versie hebt kan het gewoon, bij de 10 inch zal het niet werken :p

• dannyvdb1997
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:56:
[...]

Als je de 7 inch versie hebt kan het gewoon, bij de 10 inch zal het niet werken :p
Oh, ik de de Qware pro 3 10 inch.
Waarom werkt het dan niet met de 10 inch?

• dannyvdb1997
Sc0rPi0N schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:53:
[...]

ja

[...]

Ik neem aan dat je de OP hebt gelezen ? (Intertoys Qware Pro2/3 Tablets - DEEL 1)
Daar staat letterlijk in wat je moet doen.

Zoek dus een momo9 ics link op en volg de stappen zoals hierboven.

Simpeler kan het niet

-edit- Hmm had je iets teruggescrolld dan had je deze post wel gezien... beantwoord alle vragen die jij stelt.
Ik krijg net een bericht dat het op de 10 inch niet werkt, betekent het dan dat ik hem niet op ICS kan laten draaien of is er nog een andere mogelijkheid?

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

dannyvdb1997 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:58:
[...]

Oh, ik de de Qware pro 3 10 inch.
Waarom werkt het dan niet met de 10 inch?
10 inch heeft andere scherm aansturing en hardwareknoppen. Daarop moet je andere roms gebruiken.

Ik heb zelf ook de 10 inch en heb deze firmware gebruikt om hem te updaten naar android 4.0

Je moet na flashen alleen de taal op NL zetten (via het A icoontje en dan de bovenste optie aanklikken)

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• dannyvdb1997
Sc0rPi0N schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 12:01:
[...]

10 inch heeft andere scherm aansturing en hardwareknoppen. Daarop moet je andere roms gebruiken.

Ik heb zelf ook de 10 inch en heb deze firmware gebruikt om hem te updaten naar android 4.0

Je moet na flashen alleen de taal op NL zetten (via het A icoontje en dan de bovenste optie aanklikken)
Oke, het kan dus wel?
En moet ik alle stappen volgen die u mij net in de andere post gaf?
En werkt het soepel?

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Als eerste hoef je geen u te zeggen, dat doe je thuis maar..

en ja 4.0 werkt op zich wel redelijk. De rom staat op mijn dropbox account want downloaden uit China is een drama. Na het downloaden bestand uitpakken en livesuit starten. Daarna de volume down/back knop ingedrukt houden, usb kabel aansluiten en powerknop achterelkaar in drukken totdat je systeem hem ziet.
Dan de driver installeren uit de Zip/Rar file en als het goed is en je hebt Livesuit open staan dan komt hij met het scherm om hem te updaten.

Paar minuten wachten en zodra je de balk vol is kun je alles afsluiten en de usb kabel loshalen. Daarna je tab opstarten (duurt eerste keer wat langer) en dan heb je als het goed is ics.
Je kan de taal weer op Engels of Nederlands zetten onder settings > icoontje van een 'A' knop > eerste menu item.

[ Voor 23% gewijzigd door Frostbite op 23-02-2012 12:16 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• dannyvdb1997
Sc0rPi0N schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 12:12:
Als eerste hoef je geen u te zeggen, dat doe je thuis maar..

en ja 4.0 werkt op zich wel redelijk. De rom staat op mijn dropbox account want downloaden uit China is een drama. Na het downloaden bestand uitpakken en livesuit starten. Daarna de volume down/back knop ingedrukt houden, usb kabel aansluiten en powerknop achterelkaar in drukken totdat je systeem hem ziet.
Dan de driver installeren uit de Zip/Rar file en als het goed is en je hebt Livesuit open staan dan komt hij met het scherm om hem te updaten.

Paar minuten wachten en zodra je de balk vol is kun je alles afsluiten en de usb kabel loshalen. Daarna je tab opstarten (duurt eerste keer wat langer) en dan heb je als het goed is ics.

[...]
Oke, dus bijv. PES 2012 werkt ook nog gewoon?
Ik heb de Rom gedownload, dan livesuite starten. En dan tablet met de volume down knop ingedrukt aan de pc aansluiten (moet hij dan uit staan). En hoe installeer ik de driver? Via dat livesuite?

En welke livesuite moet ik doen? Er staan er heel veel.

En hij is niet Chinees toch ofzo?
En is het schadelijk?

Dus ik moet alleen deze stappen volgen en niet die andere? Die in die andere post stonden?

[ Voor 5% gewijzigd door dannyvdb1997 op 23-02-2012 12:34 ]

Verwijderd

dannyvdb1997 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 12:28:
[...]

Oke, dus bijv. PES 2012 werkt ook nog gewoon?
Ik heb de Rom gedownload, dan livesuite starten. En dan tablet met de volume down knop ingedrukt aan de pc aansluiten (moet hij dan uit staan). En hoe installeer ik de driver? Via dat livesuite?

En welke livesuite moet ik doen? Er staan er heel veel.

En hij is niet Chinees toch ofzo?
En is het schadelijk?
In de zip bestandje zit de livesuite applicatie, die zal je begelijden met het installatie

• dannyvdb1997
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 12:34:
[...]

In de zip bestandje zit de livesuite applicatie, die zal je begelijden met het installatie
Maar dan krijg in een error over een driver, moet ik dat dan nog installeren?

Sorry, dat ik zoveel vraag, maar heb dit nog nooit gedaan en ben zuinig op mijn tablet en wil wel graag ICS, maar ben bang dat het mis gaat of kan dat niet?

[ Voor 21% gewijzigd door dannyvdb1997 op 23-02-2012 12:40 ]

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

dannyvdb1997 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 12:36:
[...]

Maar dan krijg in een error over een driver, moet ik dat dan nog installeren?

Sorry, dat ik zoveel vraag, maar heb dit nog nooit gedaan en ben zuinig op mijn tablet en wil wel graag ICS, maar ben bang dat het mis gaat of kan dat niet?
Gebruik deze LiveSuit.
Dubbelklik op het bestand en hij pakt zichzelf uit. Dan krijg je ook een mapje usb driver. Wanneer windows aangeeft een apparaat te herkennen moet je zelf een driver kiezen en dan deze driver selecteren. Daarna moet live suit verder gaan (in het begin de momo15 4.0 img file selecteren en kiezen voor Format)

Er kan weinig misgaan (zolang je niets doet tijdens het flashen). Ik heb ook al diverse roms gebruikt en nog nooit een probleem gehad.

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• dannyvdb1997
Sc0rPi0N schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 13:24:
[...]

Gebruik deze LiveSuit.
Dubbelklik op het bestand en hij pakt zichzelf uit. Dan krijg je ook een mapje usb driver. Wanneer windows aangeeft een apparaat te herkennen moet je zelf een driver kiezen en dan deze driver selecteren. Daarna moet live suit verder gaan (in het begin de momo15 4.0 img file selecteren en kiezen voor Format)

Er kan weinig misgaan (zolang je niets doet tijdens het flashen). Ik heb ook al diverse roms gebruikt en nog nooit een probleem gehad.
Oke en moet ik livesuite starten voor dat ik mijn tablet aansluit of daarna?
En moet ik alleen deze stappen doen die jij mij gaf?
En er zit ook een bestandje bij dat begint met 01F1-D1 enz. is dat de software en moet ik die aanklikken?
En wat bedoel je met A om hem in Nederlands te zetten is dat op de tablet of ergens anders?

[ Voor 10% gewijzigd door dannyvdb1997 op 23-02-2012 13:28 ]

Verwijderd

In de eerste post van deze thread staat exact hoe je livesuite moet gebruiken, wanneer je wat moet aansluiten en hoevaak je op welk knopje moet drukken.

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Q-ware Pro3 10 inch Android 4.0 Update Procedure (met Ployer Momo15 firmware)
CrankyGamerOG schreef op zondag 25 december 2011 @ 13:23:
• Installeer LiveSuitPack_version_1.09_20111101.exe die te vinden is in de LiveSuit.zip
• Ga niet alvast de driver installeren uit de UsbDriver map als je op Windows Vista/7 zit! Als je op Windows XP zit moet je ff op het bestand drvinstaller_X86.exe, te vinden nadat je LiveSuitPack_version_1.09_20111101.exe hebt geinstalleerd, dubbelklikken om de drivers te installeren. Onder Windows Vista/7 gebeurt dit namelijk automatisch.
• Zorg dat de tablet geheel uit staat en niet aan je pc is gekoppeld via USB voordat je nu verder gaat!
zet hem voor de zekerheid uit door de powerknop 20 sec vast te houden.
• Start de LiveSuit.exe applicatie die je hebt uitgepakt.
• Kies format
• Blader naar de ICS Momo15 firmware file genaamd: 01F1-D1-H1-H02-1563.20120116.img, die je eerder hebt uitgepakt en druk op OK.
• Ga nu vooral NIET op Finish drukken, want anders mag je weer opnieuw beginnen :)
• Met op je PC de LiveSuit applicatie openstaande, en het venster met het knopje Finish ga je nu de tablet aanzetten.
Houd de VOL+ ingedrukt en koppel je tablet aan je PC via USB. Gebruik aub de meegeleverde USB kabel om geen onnodige problemen te krijgen. Laat de VOL+ knop niet los tijdens het aansluiten van de USB! Het makkelijkste is om ff de USB kabel alvast aan je PC aan te sluiten, en vervolgens alleen de mini USB uiteinde in je tablet te stoppen.
• Terwijl je de VOL+ knop nog steeds ingedrukt hebt, 6x achter elkaar op de powerknop.
• Je zal een geluidje horen op je PC (als de speakers aan staan :P)
• Even geduld. Als het flashen klaar is zal je een pop-up scherm met een gele driehoek en een uitroepteken zien. Dat is goed :P . Druk op OK, sluit LiveSuit af door op de meest rechtse knop de klikken, de deur, en start je tablet op door een paar seconden op de aan knop te drukken.
• Et voila, je hebt een tablet alsof die net uit de fabriek is komen rollen!
Astu en bijgewerkt met de juiste gegevens

[ Voor 4% gewijzigd door Frostbite op 23-02-2012 13:41 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• dannyvdb1997
Oke, en als ik alleen dit doe dan moet het lukken?

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

dannyvdb1997 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 13:38:
[...]

Oke, en als ik alleen dit doe dan moet het lukken?
Gewoon de stappen volgen zoals hier ik heb aangegeven dan kan het haast niet fout gaan.

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• dannyvdb1997
Sc0rPi0N schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 13:40:
[...]

Gewoon de stappen volgen zoals hier ik heb aangegeven dan kan het haast niet fout gaan.
Ik heb die livesuite gedownload en uitgepakt, en dan komen er allemaal bestanden, maar welke moet ik dan openen?

Laat maar heb het al gevonden

[ Voor 4% gewijzigd door dannyvdb1997 op 23-02-2012 13:42 ]

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

dannyvdb1997 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 13:41:
[...]

Ik heb die livesuite gedownload en uitgepakt, en dan komen er allemaal bestanden, maar welke moet ik dan openen?
lees je de reacties ook wel inhoudelijk??? Ik heb net een heel stappenplan gemaakt.
je hebt al gevonden...
Lezen dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Frostbite op 23-02-2012 13:43 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• dannyvdb1997
Sc0rPi0N schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 13:42:
[...]

lees je de reacties ook wel inhoudelijk??? Ik heb net een heel stappenplan gemaakt.
Ja, dat doe ik, livesuite heb ik nu geopend en ga de stappen volgen!

Hartstikke bedankt voor de hulp en sorry dat ik zoveel vragen stelde!!

• dannyvdb1997
Alleen nog 1 vraagje je had het over A om in Nederlands te zetten, is dat in livesuite of op de tablet zelf?

En in kan nergens format aanklikken in Livesuite, alleen select image

[ Voor 25% gewijzigd door dannyvdb1997 op 23-02-2012 13:55 ]

Verwijderd

dannyvdb1997 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 13:49:
Alleen nog 1 vraagje je had het over A om in Nederlands te zetten, is dat in livesuite of op de tablet zelf?

En in kan nergens format aanklikken in Livesuite, alleen select image
Op tablet zelf.
Gewoon de wizard volgen :p

• krullenbol
dannyvdb1997 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 13:44:
[...]
Hartstikke bedankt voor de hulp en sorry dat ik zoveel vragen stelde!!
Misschien moet je anders je vader maar vragen (2012-1997 = 15 jaar), die is misschien handiger in lezen... 8)7

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-12 11:40
Respect voor jullie engelengeduld! Ik had ondertussen denk ik al een topic report/mod aan mijn broek gehad :P

[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 23-02-2012 14:15 ]

Nickname does not reflect reality

• dannyvdb1997
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 13:59:
[...]

Op tablet zelf.
Gewoon de wizard volgen :p
Bedoel je dan dat van het Nederlands of van dat format?

En ik zie ook geen finish, wat doe ik verkeerd?

[ Voor 10% gewijzigd door dannyvdb1997 op 23-02-2012 14:23 ]

• BossJamie NL
  • Laatst online: 05-07-2022

BossJamie NL

Iemand moet de baas spelen.

Brad Pitt schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:15:
Respect voor jullie engelengeduld! Ik had ondertussen denk ik al een topic report/mod aan mijn broek gehad :P
Ik vraag me dit ook al een tijdje af, ik frustreer me hier dood :P

Gewoon het OP lezen is toch niet zo moeilijk?
Leeftijd is niet perse het probleem, romkoks zijn tegenwoordig ook 15+,
Ik geef de schuld aan de scholen:P

Cherry Mobility m677 7" - Qware Pro 3 7"

• dannyvdb1997
BossJamie NL schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:28:
[...]

Ik vraag me dit ook al een tijdje af, ik frustreer me hier dood :P

Gewoon het OP lezen is toch niet zo moeilijk?
Leeftijd is niet perse het probleem, romkoks zijn tegenwoordig ook 15+,
Ik geef de schuld aan de scholen:P
Laat maar al gevonden!

[ Voor 28% gewijzigd door dannyvdb1997 op 23-02-2012 14:33 ]

• BossJamie NL

BossJamie NL

Misschien eventjes draaien als administrator, rechtermuisklik op Livesuit.exe, en dan run as administrator.
Nogmaals, gewoon de handleiding volgen, en dan komt het goed.
Het kan aan Livesuit liggen op windows 7, bij mij werkte het bijv. niet op mijn laptop en wel op mijn desktop.

Voor de duidelijkheid, het instellen van je taal doe je pas als je klaar bent met de nieuwe rom op de tablet zetten en je hem voor de eerste keer opstart.

[ Voor 21% gewijzigd door BossJamie NL op 23-02-2012 14:43 ]

• dannyvdb1997
BossJamie NL schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:42:
Misschien eventjes draaien als administrator, rechtermuisklik op Livesuit.exe, en dan run as administrator.
Nogmaals, gewoon de handleiding volgen, en dan komt het goed.
Het kan aan Livesuit liggen op windows 7, bij mij werkte het bijv. niet op mijn laptop en wel op mijn desktop.

Voor de duidelijkheid, het instellen van je taal doe je pas als je klaar bent met de nieuwe rom op de tablet zetten en je hem voor de eerste keer opstart.
Moet ik bij select upgrade mode general of mandatory kiezen.
Als ik mandatory kies dan kan ik wel bij finish komen. Zoals in de handleiding staat.

• BossJamie NL

BossJamie NL

Dan heb je dus upgrade gekozen in plaats van format neem ik aan?

• dannyvdb1997
BossJamie NL schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:49:
Dan heb je dus upgrade gekozen in plaats van format neem ik aan?
Dat schermpje dat krijg ik als ik livesuite opstart en dan kan ik yes of no en als ik yes doe dan krijg ik dat en als ik no doet dan komt ik in het gedeelte van livesuite waarbij ik allemaal dingen kan kiezen: select img en nog meer dingen, want format staat er bij mij nergens bij

[ Voor 4% gewijzigd door dannyvdb1997 op 23-02-2012 14:55 ]

• BossJamie NL

BossJamie NL

dannyvdb1997 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:55:
[...]

Dat schermpje dat krijg ik als ik livesuite opstart en dan kan ik yes of no en als ik yes doe dan krijg ik dat en als ik no doet dan komt ik in het gedeelte van livesuite waarbij ik allemaal dingen kan kiezen: select img en nog meer dingen, want format staat er bij mij nergens bij
Ik zie het, je hebt een andere livesuit versie als die van qware lijkt wel, maar dan moet je inderdaad voor mandatory kiezen.

Als ik jou was, zou ik eventjes de eerste paar pagina's van dit topic doorspitten voor een eerdere versie van livesuit, dan kan je wel gewoon de normale stappen volgen.

[ Voor 13% gewijzigd door BossJamie NL op 23-02-2012 15:05 ]

• dannyvdb1997
BossJamie NL schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:02:
[...]

Ik zie het, je hebt een andere livesuit versie als die van qware lijkt wel, maar dan moet je inderdaad voor mandatory kiezen.

Als ik jou was, zou ik eventjes de eerste paar pagina's van dit topic doorspitten voor een eerdere versie van livesuit, dan kan je wel gewoon de normale stappen volgen.
Oke, maar deze versie kan ik ook gewoon goed gebruiken, want deze had iemand van het forum aan mij gestuurd. en als ik die dan neem en dan de file 01F1-D1-H1-H02-1563.20120116.img kies en dan de stappen volg moet het goed gaan?

• BossJamie NL

BossJamie NL

dannyvdb1997 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:24:
[...]

Oke, maar deze versie kan ik ook gewoon goed gebruiken, want deze had iemand van het forum aan mij gestuurd. en als ik die dan neem en dan de file 01F1-D1-H1-H02-1563.20120116.img kies en dan de stappen volg moet het goed gaan?
Ik raad je aan om de oude livesuite te gebruiken, en dan gewoon de stappen te volgen, aangezien je een van de enige bent die het niet snapt, anders spam je het topic met vragen, en dat frustreerd heel wat mensen hier.

• dannyvdb1997
BossJamie NL schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:30:
[...]

Ik raad je aan om de oude livesuite te gebruiken, en dan gewoon de stappen te volgen, aangezien je een van de enige bent die het niet snapt, anders spam je het topic met vragen, en dat frustreerd heel wat mensen hier.
Oke, heeft u misschien een link voor mij?
En moet ik alleen de stappen volgen van de livesuite en geen andere? Want op de eerste pagina staan ook nog allemaal andere dingen die je moet/kan doen.

• BossJamie NL

BossJamie NL

dannyvdb1997 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:37:
[...]

En moet ik alleen de stappen volgen van de livesuite en geen andere? Want op de eerste pagina staan ook nog allemaal andere dingen die je moet/kan doen.
Ik zal het niet nog een keer zeggen, maar dit topic staat vol met vragen die al beantwoordt zijn, dus begin het gewoon te lezen. Wij hebben het ook druk met andere dingen, en kunnen niet alles voor je doen. Zoals ik al heb gezegt, lees even de eerste paar pagina's door, dan vind je vanzelf de link die je nodig hebt. En dan gewoon de stappen volgen uit de eerste post om je img te flashen. Je vraagt constant hetzelfde, en we hebben het nu vaak genoeg voorgedragen. Vanaf nu mag je zelf gaan lezen, en helpen we je als je problemen hebt buiten de uitleg om, want er kan inprincipe niks fout gaan als je gewoon de stappen volgt.

• Brad Pitt
dannyvdb1997 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:37:
Serieus?!? Kom op nou hoor...

Afbeeldingslocatie: http://www.drugnet.net/resources/gallery_photo/valium101.jpg

• BossJamie NL

BossJamie NL

Brad Pitt schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:41:
[...]

Serieus?!? Kom op nou hoor...
Gewoon negeren, alles staat al in het topic, als hij het niet wilt lezen, krijgt hij ook geen hulp/advies.

• Brad Pitt
BossJamie NL schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:42:
Gewoon negeren, alles staat al in het topic, als hij het niet wilt lezen, krijgt hij ook geen hulp/advies.
Dat laatste is in mijn optiek echt al veel teveel gedaan zelfs. Een vraag? Prima. Twee vragen? Goed hoor. Vraag op vraag op vraag op vraag zonder iéts zelf uit te vogelen (hebben de meesten van ons in het begin ook moeten doen) gaat wat ver imho. Maar ja, ik hoop/neem aan dat het nu wel zal gaan lukken (wishful thinking ofcourse).

Pagina: 1 ... 23 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.