• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:28
Brad Pitt schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:44:
[...]

Dat laatste is in mijn optiek echt al veel teveel gedaan zelfs. Een vraag? Prima. Twee vragen? Goed hoor. Vraag op vraag op vraag op vraag zonder iéts zelf uit te vogelen (hebben de meesten van ons in het begin ook moeten doen) gaat wat ver imho. Maar ja, ik hoop/neem aan dat het nu wel zal gaan lukken (wishful thinking ofcourse).
Oke! Mijn excuses en ik zal jullie niet meer lastig vallen!
Nogmaals excuses!

• BossJamie NL
  • Laatst online: 05-07-2022

BossJamie NL

Iemand moet de baas spelen.

Brad Pitt schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:44:
[...]

Dat laatste is in mijn optiek echt al veel teveel gedaan zelfs. Een vraag? Prima. Twee vragen? Goed hoor. Vraag op vraag op vraag op vraag zonder iéts zelf uit te vogelen (hebben de meesten van ons in het begin ook moeten doen) gaat wat ver imho. Maar ja, ik hoop/neem aan dat het nu wel zal gaan lukken (wishful thinking ofcourse).
Ik vind het gewoon jammer dat mensen hun best doen om iemand te helpen maar dat dezelfde vraag 20 keer opnieuw wordt gesteld, terwijl het eerste antwoord al was om het topic eens door te lezen, ik ben normaal geen zeurkous, maar als iedereen het kan, dan kan hij het ook.

Nog even ontopic, ik draai nu de kevin rom op beide tablets, maar hebben jullie nog tips voor energie besparing? ik gebruik momenteel juicedefender pro i.c.m. Autokiller memory optimizer, maar heb niet echt een idee dat het wat uitvoert en dat het alleen maar geheugen opslokt..

Iemand een idee wat helpt, of zijn deze devices gewoon hopeloos, aangezien je ook al geen battery stats kan checken..

Cherry Mobility m677 7" - Qware Pro 3 7"

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-12 11:40
dannyvdb1997 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:45:
Oke! Mijn excuses en ik zal jullie niet meer lastig vallen!
Nogmaals excuses!
Dat hoeft nu ook weer niet hè... Zijn allemaal op "nul" begonnen en vond de eerste keer iets doen zoals dit ook behoorlijk eng hoor. Maar nu is/lijkt het zo dat letterlijk élke druk en élke handeling gevraagd wordt, snap je :)
BossJamie NL schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:47:
Iemand een idee wat helpt, of zijn deze devices gewoon hopeloos, aangezien je ook al geen battery stats kan checken..
Heb hem al een tijd niet meer in mijn handen gehad (kan niet tegen de kwaliteit van het scherm) maar waarom kan je geen battery stats uitlezen dan? Kan me herinneren dat dat met BetterBatteryStats gewoon prima ging?

[ Voor 34% gewijzigd door Brad Pitt op 23-02-2012 15:54 ]

Nickname does not reflect reality

• dannyvdb1997
Brad Pitt schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:53:
[...]

Dat hoeft nu ook weer niet hè... Zijn allemaal op "nul" begonnen en vond de eerste keer iets doen zoals dit ook behoorlijk eng hoor. Maar nu is/lijkt het zo dat letterlijk élke druk en élke handeling gevraagd wordt, snap je :)
Ja dat snap ik, maar ik snap ook dat jullie gek van mij worden

• dannyvdb1997
Kan alleen geen oudere versie van Livesuite vinden, dus gebruik de nieuwere dan maar die ik heb gehad in een paar posten terug. Volgens mij gaat dan alles hetzelfde, want daar stond dezelfde handleiding bij. Ga hem nu helemaal opladen (dat moet toch)

Verwijderd

dannyvdb1997 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:21:
Kan alleen geen oudere versie van Livesuite vinden, dus gebruik de nieuwere dan maar die ik heb gehad in een paar posten terug. Volgens mij gaat dan alles hetzelfde, want daar stond dezelfde handleiding bij. Ga hem nu helemaal opladen (dat moet toch)
Is niet nodig -.-
Het is wel handig als de batterijniveau hoger is dan 25%

• dannyvdb1997
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:29:
[...]

Is niet nodig -.-
Het is wel handig als de batterijniveau hoger is dan 25%
Oke bedankt!

Verwijderd

Ik dacht dat ik een noob was..

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12 14:48

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik dacht dat Danny inmiddels wel aan de ics was maar als ik dit zo teruglees ... ;)

Maar goed ik ga maar eens werken aan een uitgebreide noob handleiding met schermprints ofzo.
Schijnt toch best moeilijk te zijn.

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

Verwijderd

Niet nodig, ik heb het ook nooit eerder gedaan en door het topic door te lezen ( zonder te reageren ) heb ik een rom kunnen vinden én kunnen flashen..

Appeltje eitje..

• BossJamie NL

BossJamie NL

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:34:
Niet nodig, ik heb het ook nooit eerder gedaan en door het topic door te lezen ( zonder te reageren ) heb ik een rom kunnen vinden én kunnen flashen..

Appeltje eitje..
Helaas doet de jeugd niet meer aan lezen.. hoewel ik zelf ook pas 20 ben.
Alles wordt je tegenwoordig voorgekauwd, dus verwacht niemand meer anders ben ik bang...

Verwijderd

Heeft iemand hier trouwens idee of er ook iets van custom mtd voor de pro3 10inch is?
Ik vind de /data partitie in de ployer ics firmware namelijk erg klein :p

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:33:
Ik dacht dat Danny inmiddels wel aan de ics was maar als ik dit zo teruglees ... ;)

Maar goed ik ga maar eens werken aan een uitgebreide noob handleiding met schermprints ofzo.
Schijnt toch best moeilijk te zijn.
Als je dat zou willen doen ??? dan is er tenminste nog iemand blij, nl. ik ben ook een soort Danny en begrijp nog steeds weinig van al dat flashen en tweaken en al die termen die hier rondvliegen.

• dannyvdb1997
Als het mis gaat hoe kan ik hem dan weer herstellen?

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-12 03:09
Op dezelfde manier waarop het is fout gegaan ;)

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• dannyvdb1997
Maakt het uit als ik een nieuwere versie van Livesuite gebruik?
Gaat dan voor de rest alles hetzelfde?

En in 1 post staat dat ik het volume + moet gebruiken en in de andere volume - welke moet ik nu?

Dit is het enige waar ik nog niet zeker over ben, voor de rest heb ik de hele middag het hele forum doorgespit

[ Voor 50% gewijzigd door dannyvdb1997 op 23-02-2012 21:03 ]

• Petervanakelyen
Test gewoon eens uit of het werkt met Vol+, als dat niets doet zal het wel Vol- zijn.

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
dannyvdb1997 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 18:54:
Als het mis gaat hoe kan ik hem dan weer herstellen?
//offtopic// KOM OP ZEG! Lees v&^%@&^%mme eens iets. Ik denk na weken dat er eindelijk weer echt nieuws is, maar wat ik alleen maar vind is pagina's vol met domme vragen. Domme vragen bestaan niet? Wel als het antwoord voor je neus staat |:(

// ontopic// Ik heb een 10 inch gekocht voor m'n moeder als cadeau. Het valt mij op dat de bouwkwaliteit heel anders is. Ik ga er verder niet mee tweaken, want zij is al blij met enkele games ;) .
M'n eigen 7 inch begint nu erg traag te worden met Kevin ICS. Toch maar eens die nieuwe rom proberen en een verse start maken.

Verwijderd

Helemaal eens met @chrisr5gt. ineens 67 nieuwe berichten, met alleen %^$## . Graag ergens pm-en of zo.

• Petervanakelyen
Nee, alsjeblieft ook geen DM. :P Er heeft iemand op XDA mijn profiel ontdekt en enkel vandaag 4 dezelfde DM's gestuurd met de vraag of ik geen (persoonlijke) custom ROM kan maken. :X

[ Voor 37% gewijzigd door Petervanakelyen op 23-02-2012 22:59 ]

Verwijderd

BossJamie NL schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:47:
[...]

Nog even ontopic, ik draai nu de kevin rom op beide tablets, maar hebben jullie nog tips voor energie besparing? ik gebruik momenteel juicedefender pro i.c.m. Autokiller memory optimizer, maar heb niet echt een idee dat het wat uitvoert en dat het alleen maar geheugen opslokt..

SetCPU doet het ook onder ICS prima :) De besparing daarvan is natuurlijk beperkt (scherm en vooral wifi trekken de accu echt leeg) maar alle beetjes helpen. Voor de battery stats kan ik Battery Monitor Widget Pro aanraden!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Ik ben in overweging om een tablet te kopen voor het volgende doel. Ik wil voornamelijk met mijn koptelefoon op series bekijken in bed. Op het moment gebruik ik hiervoor een CRT TV i.c.m. een AC Ryan mini HD(1). Het content wat afgespeeld moet worden staat op mijn NAS wat voornamelijk bestaat uit DVDs/MKV en DivX.

Met de tablet wil ik dit graag met een draadloos N netwerk (2,4Ghz) doen. Nou vroeg ik mij af of de Pro3 of de te komende Pro4 dit kan bewerkstelligen en of de tablet hier wel krachtig genoeg voor is.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:28
freak1982 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 04:24:
Ik ben in overweging om een tablet te kopen voor het volgende doel. Ik wil voornamelijk met mijn koptelefoon op series bekijken in bed. Op het moment gebruik ik hiervoor een CRT TV i.c.m. een AC Ryan mini HD(1). Het content wat afgespeeld moet worden staat op mijn NAS wat voornamelijk bestaat uit DVDs/MKV en DivX.

Met de tablet wil ik dit graag met een draadloos N netwerk (2,4Ghz) doen. Nou vroeg ik mij af of de Pro3 of de te komende Pro4 dit kan bewerkstelligen en of de tablet hier wel krachtig genoeg voor is.
Ja hoor, dat is geen probleem. Met es explorer bijv. kun je gewoon videos afspelen via het netwerk. Ook 720p gaat dan nog prima. De tablet is hier meer dan snel genoeg voor. Maar ga wel eerst eens in de winkel kijken, want het scherm is echt baggerkwaliteit. Gebruik zelf hiervoor liever mijn iphone dan de tablet.

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:28
Kan er iemand misschien gewoon al die vragen van Danny wegmodden? Juist hierdoor gaan we straks nog veel meer vragen krijgen omdat het met dit soort vulling steeds moeilijker wordt de belangrijke posts te vinden. En laten we wel wezen, deze site is voor tweakers. Iets wat Danny niet is en duidelijk ook niet de ambitie heeft te worden. Zodra hij ICS draait horen we nooit meer van hem. Tenzij er nog een waterval aan domme vragen komt. No offence naar Danny, maar hij mag wel eens leren lezen.

• AndreStarTrek
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-12 22:15
cmegens schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 08:21:
Kan er iemand misschien gewoon al die vragen van Danny wegmodden? Juist hierdoor gaan we straks nog veel meer vragen krijgen omdat het met dit soort vulling steeds moeilijker wordt de belangrijke posts te vinden. En laten we wel wezen, deze site is voor tweakers. Iets wat Danny niet is en duidelijk ook niet de ambitie heeft te worden. Zodra hij ICS draait horen we nooit meer van hem. Tenzij er nog een waterval aan domme vragen komt. No offence naar Danny, maar hij mag wel eens leren lezen.
Sorry hoor maar jij vind 2 post achterelkaar neer zetten geen vervuiling? Pot verwijt de ketel?

Ik ben zelf een echte tweaker maar om dan te zeggen dat een niet tweaker/noob hier niet mag komen om een vraag te stellen vind ik nergens opslaan. Ik vind wel dat deze best Danny wat te enthousiast is met posten maar om dan te zeggen "oprotten lul je kan er niks van" vind ik nergens voor nodig. Danny moet gewoon even nadenk voordat die bij iedere vraag in zijn hoofd het hier neer gooit.

Eind conclusie is dan mensen wat toleranter mogen zijn.

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

cmegens schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 08:17:
[...]

Ja hoor, dat is geen probleem. Met es explorer bijv. kun je gewoon videos afspelen via het netwerk. Ook 720p gaat dan nog prima. De tablet is hier meer dan snel genoeg voor. Maar ga wel eerst eens in de winkel kijken, want het scherm is echt baggerkwaliteit. Gebruik zelf hiervoor liever mijn iphone dan de tablet.
Ik neem je mening over het scherm maar voor zoete koek aan en erg hoop vol klinkt dat niet. Is het volgende alternatief hier beter geschikt voor? De Yarvik TAB465 GoTab Exxa 9.7" is voorzien van een IPS scherm met een hogere resolutie. Qua overige specificaties is het "hands on" zo niet beter dan de Pro 3 (4).

Is er in "ES Explorer" ook ondersteuning aanwezig voor video.ifo bestanden (ofwel DVD Menu ondersteuning)?
Verder las ik in dit topic dat de pro 2 of 3 moeite had met het afspelen DivX bestanden (de klacht was dat de audio na een tijdje niet meer in-sync liep met de video, of helemaal geen audio) Is dit inmiddels opgelost door "ES Explorer", of steekt dit probleem nog steeds hier en daar de kop op?

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• Brad Pitt
AndreStarTrek schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 08:49:
Eind conclusie is dan mensen wat toleranter mogen zijn.
Eind conclusie mijns inziens is dat dat wel degelijk zo is geweest want alle vragen, hoeveel het er ook waren, hoe obvious ze ook waren, zijn gewoon beantwoordt. Op een nogal nette manier. Waarvoor echt mijn respect.

• dannyvdb1997
Brad Pitt schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:54:
[...]

Eind conclusie mijns inziens is dat dat wel degelijk zo is geweest want alle vragen, hoeveel het er ook waren, hoe obvious ze ook waren, zijn gewoon beantwoordt. Op een nogal nette manier. Waarvoor echt mijn respect.
HET IS ME GELUKT!! Ik draai op ICS!
Alleen op het begin was hij chinees, maar dat heb ik al opgelost!!

Erg bedankt voor jullie hulp en geduld!!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12 14:48

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Gefeli. En was het achteraf nou allemaal zo moeilijk ?

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• dannyvdb1997
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:38:
Gefeli. En was het achteraf nou allemaal zo moeilijk ?
Nee helemaal niet!
Echt een fluitje van een cent!

Alleen sommige apps worden heel groot of heel klein vormgegeven, is daar nog iets voor?

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:03
Ik ben van plan om de 7 inch variant te kopen, maar zit nog wel met een aantal vragen, die ik in het topic nog niet gesteld zijn en/of niet voldoende beantwoord zijn:

• Hoe zit het met de kijkhoek van het scherm?
• Lipsync problemen zijn dus opgelost met ICS?
• Hoe is de geluidskwaliteit van de speakers?

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd

Heeft iemand iTV van KPN al lopen op de Pro3 7" Tablet? ik wil graag TV kijken, maar kan niet eens de download niet krijgen via de market.com omdat het apparaat QW TB-1007 niet compatibel, terwijl ik ICS heb draaien (voor de app android vereist 3.1 en hoger....).

Kan ik de tablet ook onder een andere naam/type laten herkennen, zodat deze wel compatibel lijkt en ik de download uit kan voeren? zo ja, hoe?

• Brad Pitt
PASware schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:13:
• Hoe zit het met de kijkhoek van het scherm?
• Lipsync problemen zijn dus opgelost met ICS?
• Hoe is de geluidskwaliteit van de speakers?
Kijkhoek: echt bizar slecht imho, reden voor mij om hem weg te doen, gaat dan ook in de verkoop
Lipsync: niet zelf getest
Audio: ook erg erg slecht. maar zal wel normaal voor een tablet zijn, weinig ruimte voor goede speakers hè :)

You get what you pay for... Qua verdere hardware is het goed te doen. Browsen gaat zeer goed, spelletjes lopen best redelijk tot goed, alles eigenlijk wel prima (boven verwachting zelfs). Alleen dat scherm...

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 24-02-2012 11:39 ]

• PASware
Brad Pitt schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:39:
[...]

Kijkhoek: echt bizar slecht imho, reden voor mij om hem weg te doen, gaat dan ook in de verkoop
Lipsync: niet zelf getest
Audio: ook erg erg slecht. maar zal wel normaal voor een tablet zijn, weinig ruimte voor goede speakers hè :)

You get what you pay for... Qua verdere hardware is het goed te doen. Browsen gaat zeer goed, spelletjes lopen best redelijk tot goed, alles eigenlijk wel prima (boven verwachting zelfs). Alleen dat scherm...
Dankje, kijkhoek is dus niet zo super, hoe zit het met de helderheid en spiegeling van het scherm dan?

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• Brad Pitt
PASware schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:07:
Dankje, kijkhoek is dus niet zo super, hoe zit het met de helderheid en spiegeling van het scherm dan?
Helderheid vind ik prima. Heb hem echter alleen binnen gebruikt. Heb de helderheid vrijwel geheel op nul gezet omdat ik het beeld anders veel te fel vind, dus da's wel okay :) Wel zijn de kleuren bij élke helderheid erg vaal.

Spiegeling geen last van gehad maar dat kan bij buiten-gebruik heel anders zijn, geen idee.

• PASware
Brad Pitt schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:44:
[...]

Helderheid vind ik prima. Heb hem echter alleen binnen gebruikt. Heb de helderheid vrijwel geheel op nul gezet omdat ik het beeld anders veel te fel vind, dus da's wel okay :) Wel zijn de kleuren bij élke helderheid erg vaal.

Spiegeling geen last van gehad maar dat kan bij buiten-gebruik heel anders zijn, geen idee.
Hmm valt allemaal nog best mee, zeker gezien de prijs en in vergelijking met andere tablets. Zal vooral gebruikt worden voor browsen op de bank, spelletjes, vnc en af en toe foto's laten zien aan familie.

• Brad Pitt
PASware schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:15:
Hmm valt allemaal nog best mee, zeker gezien de prijs en in vergelijking met andere tablets. Zal vooral gebruikt worden voor browsen op de bank, spelletjes, vnc en af en toe foto's laten zien aan familie.
Oh dáár is het een prima apparaat voor hoor... Foto's zien er wat mij betreft erg okay uit, mits je er recht voor zit... Met zijn drieën naast elkaar tegelijk wat foto's bekijken is wat anders :P

Let wel dat in landscape het beeld is uitgerekt omdat de pixelverhouding niet overeenkomt met de schermverhouding. Dat is echt heel knullig. Dus een cirkel is bijv. niet rond als je je tablet horizontaal houdt :)

• PaPi36
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-11 11:11
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 20:31:
@erredobble Calendar was idd ook probleem bij vorige ICS maar dat kun je oplossen door de calendar app die een aantal pagina's terug een keer is vermeld te downloaden en te installeren.

Voor de rest heb ik zelf niet de problemen die jij hier opnoemt.
Thanx voor de tip....na even flink de voorgaande pages doorspitten heb ik het gevonden en nu is het werkend en wel. De ICS 4.0.3 versie wordt zo met de dag beter werkbaar, zeker nu ook Swype er goed op werkt.
Nu alleen flash nog werkend krijgen (maar hoe?) en de tablet is top.

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:13
Waar kan ik de link vinden van de cherry m677 ics 4.0.3 image?
Werkt naast sykpe ook flash al met deze image?
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:37:
Op het Kruidvat tablet ( Cherry m677) werkt Skype video wel.
Is er iemand die geprobeerd heeft om het img bestand van de cherry M677
97F2-D!-H01-1451-20111221 ( 237Mb) te laden ipv het img van de Qware Pr03
97F1--D1-H1-H01-1303-20111123 (231Mb)?
Moet hier voor het LiveSuitePack van de Cherry of van de Qware worden gebruikt?
Of is de hard ware zo verschillend dat dit niet lukt?
zie:
http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=37

• BossJamie NL

BossJamie NL

sattertje schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 16:46:

[...]
Skype videobellen gaat niet werken op de cherry, vanwege dat de camera een ander model is, en niet wordt ondersteund door alle roms die hier worden genoemd.

• sattertje
Waar kan ik de link vinden naar een goede ics 4.0.3 voor de cherry, dan maar zonder skype?
BossJamie NL schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 16:54:
[...]

Skype videobellen gaat niet werken op de cherry, vanwege dat de camera een ander model is, en niet wordt ondersteund door alle roms die hier worden genoemd.

[ Voor 12% gewijzigd door sattertje op 24-02-2012 18:29 ]

• dannyvdb1997
Ik heb nu alleen nog 1 probleempje, als ik PES 2012 speel dan kan ik niet tegelijk het poppetje besturen en de bal passen of schieten. En dat is ook bij andere spellen hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderd

Avond heren.
Het volgende:

Ik heb opera mobile er op staan ( prima browser )
Echter zijn onlangs de knoppen ( bladwijzers/geschiedenis/terug/refresh etc ) en de url balk echt groot geworden ( er passen maar 6 knoppen tegelijk op het scherm )
Ze waren eerst een beschaafd formaatje, ik hoefde iig niet te scrollen door de opties die onder de "O" staan, waar ik dat nu wel moet doen.
Ik heb voor zover ik weet :P niks veranderd aan de instellingen, en kan er ook niks van terugvinden.
Ook niet in de instellingen van ICS zelf ( lettergrootte e.d. )

Iemand een idee hoe ik die knoppen ( en url balk etc. ) weer naar "normaal" formaat krijg?

Groetjes

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2012 20:36 ]

• BossJamie NL

BossJamie NL

dannyvdb1997 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 19:56:
Ik heb nu alleen nog 1 probleempje, als ik PES 2012 speel dan kan ik niet tegelijk het poppetje besturen en de bal passen of schieten. En dat is ook bij andere spellen hoe kan ik dit oplossen?
Opnieuw flashen.

• Petervanakelyen
En dat helpt omdat...?

• dannyvdb1997
En hoe kan dat helpen?
Het is ook bij inzoomen dat gaat niet zo makkelijk

Verwijderd

sattertje Geplaatst op vrijdag 24 februari 2012 16:46

quote:
old man98 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:37:
Moet hier voor het LiveSuitPack van de Cherry of van de Qware worden gebruikt?
Of is de hardware zo verschillend dat dit niet lukt?
zie:

In bovenstaande link vind je de handleiding met de Livesuite pack voor de Cherry
Hier onder de rar met de 231Mb IMG van de Cherry
http://www.tabletsupport....677_Firmware_20111221.rar
en hieronder de LiveSuitPack van de Cherry
http://www.tabletsupport.eu/Cherry/LiveSuitPack.zip

Skype video werkt prima op de Cherry( althans op de mijne). Daarom wou ik de img van Cherry op de Pro3 plaatsen. Echter durf het niet aan, omdat ik een digibeet ben. Flash werkt op sommige websites met de standaard browser wel en op andere sites weer niet. Youtube HQ is prima! Uitzending gemist is geweldig.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2012 22:04 . Reden: ypefout ]

Verwijderd

Even mijn vraag herahlen:
Is er een custom mtd voor de pro3 10inch?
En kan de update .img worden bewerkt?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2012 22:29 ]

• BossJamie NL

BossJamie NL

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 21:49:
sattertje Geplaatst op vrijdag 24 februari 2012 16:46

quote:
old man98 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:37:
Moet hier voor het LiveSuitPack van de Cherry of van de Qware worden gebruikt?
Of is de hardware zo verschillend dat dit niet lukt?
zie:

In bovenstaande link vind je de handleiding met de Livesuite pack voor de Cherry
Hier onder de rar met de 231Mb IMG van de Cherry
http://www.tabletsupport....677_Firmware_20111221.rar
en hieronder de LiveSuitPack van de Cherry
http://www.tabletsupport.eu/Cherry/LiveSuitPack.zip

Skype video werkt prima op de Cherry( althans op de mijne). Daarom wou ik de img van Cherry op de Pro3 plaatsen. Echter durf het niet aan, omdat ik een digibeet ben. Flash werkt op sommige websites met de standaard browser wel en op andere sites weer niet. Youtube HQ is prima! Uitzending gemist is geweldig.
Ik bedoelde meer dat het niet werk in combinatie met ICS, want daar zitten de drivers voor de andere camera niet in.

• AndreStarTrek
  • Laatst online: 04-12 22:15
Brad Pitt schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:54:
[...]

Het was ook niet naar jou bedoeld, maar ik zie gewoon vaker dat er lullig gereageerd word omdat iemand het niet weet en onzeker is en daar is het voor bedoeld. Ik heb jou niets anders dan je best zien doen om andere te helpen dus lof daar voor ;)

• Brad Pitt
AndreStarTrek schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 01:44:
Het was ook niet naar jou bedoeld, maar ik zie gewoon vaker dat er lullig gereageerd word omdat iemand het niet weet en onzeker is en daar is het voor bedoeld. Ik heb jou niets anders dan je best zien doen om andere te helpen dus lof daar voor ;)
Hahaha, enorm bedankt maar voelde me niet aangesproken of zo hoor! Had het alleen over die andere mensen die constant de vragen hebben beantwoordt. Niets dan lof voor hén :P

• dannyvdb1997
Ik heb nu alleen nog 1 probleempje:
Als ik Fruit Ninja speel en als ik dan fruit wil snijden met 2 vingers zit die andere vinger op een hele andere plek dan waar mijn vinger zit.

Is hier een oplossing voor?

Voor de rest werkt het heel goed!

Verwijderd

Ployer heeft weer nieuwe FW update geplaats op de site

http://en.ployer.cn/UploadFile/201202/M9-4.rar

• dannyvdb1997
En werkt deze gewoon op de Qware pro 3 10''?
Of is er een oplossing?

Verwijderd

Als ik naar de naam van de RAR kijk lijkt het me ICS voor de Momo9 = Qware pro3 7"

kan er zelf helaas nu niet mee aan de gang
en hierbij ook het verzoek als iemand hem binnen heeft om hem up te loaden want de verbinding naar china is weer zwaar bagger

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2012 08:09 ]

• dannyvdb1997
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 08:08:
Als ik naar de naam van de RAR kijk lijkt het me ICS voor de Momo9 = Qware pro3 7"
Oke, dus niet voor de 10''
Weet u misschien een oplossing voor wat ik al eerder vroeg?

Verwijderd

nee sorry :(
andere fw proberen?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2012 08:20 ]

• Brad Pitt
dannyvdb1997 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 08:09:
Weet u misschien een oplossing voor wat ik al eerder vroeg?
Check eens, met bijv. Antutu Tester, hoeveel aanraakpunten er (goed) bij jou worden gedetecteerd dan?

• dannyvdb1997
Brad Pitt schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 08:20:
[...]

Check eens, met bijv. Antutu Tester, hoeveel aanraakpunten er (goed) bij jou worden gedetecteerd dan?
En hoe werkt dat?

• Brad Pitt
Scherm aanraken.

[ Voor 52% gewijzigd door Brad Pitt op 25-02-2012 08:43 ]

• dannyvdb1997
Dan komt er een 1 te staan, maar als ik met meerdere vingers druk komt er 4 of 5 enz. maar met meerdere vingers komen er ook meer kleuren als ik erop tik

• Brad Pitt
dannyvdb1997 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 08:41:
Dan komt er een 1 te staan, maar als ik met meerdere vingers druk komt er 4 of 5 enz. maar met meerdere vingers komen er ook meer kleuren als ik erop tik
Dan is je scherm goed en de display driver dus ook. Het spel zou dan gewoon goed moeten werken. Weet je dat het daar niet aan ligt. Niet álle spellen doen het bij mij ook perfect. Dat is niet anders. Fruit Ninja wel b.t.w.

• dannyvdb1997
Brad Pitt schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 08:43:
[...]

Dan is je scherm goed en de display driver dus ook. Het spel zou dan gewoon goed moeten werken. Weet je dat het daar niet aan ligt. Niet álle spellen doen het bij mij ook perfect. Dat is niet anders. Fruit Ninja wel b.t.w.
Oke, want als ik met Fruit Ninja met 2 vinger doe dan is de ene vinger wel op de plek waar ik mijn vinger doe en bij de ander zit hij ergens onderaan

Verwijderd

De probleem is dat er iets mis is met de touch screen driver, ik ben nu bezig om te kijken of ik die van de gingerbread rom kan gebruiken in de ics firmware
Als je multitouch echt mist moet je weer een 2.3 fw installeren

• Brad Pitt
dannyvdb1997 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 08:44:
Oke, want als ik met Fruit Ninja met 2 vinger doe dan is de ene vinger wel op de plek waar ik mijn vinger doe en bij de ander zit hij ergens onderaan
En met die Tester worden álle vijf de vingers gewoon prima getracked? Tijdens bewegen ook en dergelijke dus?

[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 25-02-2012 09:11 ]

• dannyvdb1997
Brad Pitt schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 09:11:
[...]

En met die Tester worden álle vijf de vingers gewoon prima getracked? Tijdens bewegen ook en dergelijke dus?
Ja, maar ook weer hetzelfde 1 zit er op de goede plek en die andere niet

• Brad Pitt
dannyvdb1997 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 09:27:
Ja, maar ook weer hetzelfde 1 zit er op de goede plek en die andere niet
Dan weet je genoeg hè :) Gaat geen enkel multi-touch spel goed werken met de Rom/display driver die je hebt.

• dannyvdb1997
Brad Pitt schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 09:45:
[...]

Dan weet je genoeg hè :) Gaat geen enkel multi-touch spel goed werken met de Rom/display driver die je hebt.
Oke, hoe krijg ik dan mijn andere android 2.3 weer terug op mijn Qware pro 10''?

Met de resetknop?

[ Voor 3% gewijzigd door dannyvdb1997 op 25-02-2012 10:12 ]

Verwijderd

dannyvdb1997 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:11:
[...]

Oke, hoe krijg ik dan mijn andere android 2.3 weer terug op mijn Qware pro 10''?

Met de resetknop?
http://en.ployer.cn/Downdetail.asp?ID=82
Resetknop zal niet veel uithalen xD
Maar ik heb de firmware uitgepakt en ben hem aan het tweaken :p

• Brad Pitt
dannyvdb1997 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:11:
Staat in dit topic wel redelijk vaak beschreven geloof ik.
Met de resetknop?
Hier moest ik dan wel weer even om lachen, thanks d:)b Maar nee, de reset-toets is dáár niet voor gemaakt.

• dannyvdb1997
Brad Pitt schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:16:
[...]

Staat in dit topic wel redelijk vaak beschreven geloof ik.

[...]

Hier moest ik dan wel weer even om lachen, thanks d:)b Maar nee, de reset-toets is dáár niet voor gemaakt.
Maar daar staat geen firmware voor de pro 3 10''

Verwijderd

dannyvdb1997 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:17:
[...]

Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:14:
[...]

http://en.ployer.cn/Downdetail.asp?ID=82
Resetknop zal niet veel uithalen xD
Maar ik heb de firmware uitgepakt en ben hem aan het tweaken :p
Leer eens lezen... reactie is nog voor hem gepost :(
Zelfde manier van installeren als de ics firmware

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:18:
Wens u veel succes 8) Ga dit topic maar even laten wat het is anders is deze zaterdag echt wasted :)

• dannyvdb1997
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:18:
[...]

[...]

Zelfde manier van installeren als de ics firmware
Oh sorry, ik dacht dat u daar ook een ICS-firmware mee bedoelde, maar dit is dus android 2.3

Verwijderd

dannyvdb1997 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:20:
[...]

Oh sorry, ik dacht dat u daar ook een ICS-firmware mee bedoelde, maar dit is dus android 2.3
Inderdaad
Brad Pitt schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:19:
[...]

Wens u veel succes 8) Ga dit topic maar even laten wat het is anders is deze zaterdag echt wasted :)
Idd, heb trouwens met wat getweak al multitouch bug opgelost, ik upload hem later vandaag :p

• dannyvdb1997
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:20:
[...]

Inderdaad

[...]

Idd, heb trouwens met wat getweak al multitouch bug opgelost, ik upload hem later vandaag :p
En is die multibug oplossing bij de Android 4.0.1 die ik nu heb?

Verwijderd

dannyvdb1997 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:21:
[...]

En is die multibug oplossing bij de Android 4.0.1 die ik nu heb?
Jep, dat is hem, ik upload hem nu nog niet aangezien ik nog wat andere dingen wil fixen :p

• dannyvdb1997
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:22:
[...]

Jep, dat is hem, ik upload hem nu nog niet aangezien ik nog wat andere dingen wil fixen :p
Oke en is die ook voor pro 10''?
Oke, had u er ook last van?

Dan wacht ik wel even met terug gaan naar 2.3.
Dan zet ik die 4.0.1 er gewoon weer overheen met Livesuit
Ik hoop dat het werkt en dan zet ik die er ook op vanmiddag of vanavond!

Alvast bedankt voor uw moeite!

[ Voor 16% gewijzigd door dannyvdb1997 op 25-02-2012 10:24 ]

Verwijderd

dannyvdb1997 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:23:
[...]

Oke en is die ook voor pro 10''?
Oke, had u er ook last van?

Ik hoop dat het werkt en dan zet ik die er ook op vanmiddag of vanavond!
Ik heb er inderdaad last van gehad
En die is alleen maar voor de pro "10
De pro7 is al getweaked :p

• dannyvdb1997
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:24:
[...]

Ik heb er inderdaad last van gehad
En die is alleen maar voor de pro "10
De pro7 is al getweaked :p
Oke, dan helpt u mij heel erg hiermee en ik hoop dat ik hem er vanmiddag op kan zetten en dan vanavond weer lekker multitouch spellen kan spelen!

U zet hem er toch op?
En hij kan er gewoon overheen

Verwijderd

Iemand een idee of deze nieuwer is dan MOMO9C-4.0-2012-0206.rar ( ics 4.03 )

En wat de verschillen zijn?

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:28
Ik zit er aan te denken om een van deze tablet aan te schaffen, alleen vroeg ik me nog af hoe deze tablet met het lezen van pdf(ebooks) met Ezpdf reader bevalt en dan met name performance en leesbaarheid van de tekst in portrait en landscape. Als iemand dat voor mij zou willen testen graag.

[ Voor 15% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 01-03-2012 11:55 ]

Verwijderd

gaat prima, kopen dus :) ( de pro 3 dan )

• Wwwillem
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:20:
Cool! Ik ben benieuwd. Heb je de driver vervangen?
dannyvdb1997 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:17:
[...]
MOMO15-A10-V2.0 20111207 moet je hebben, is wel terug te vinden in dit topic.

Verwijderd

Mijn firmware is klaar, ik test hem nog eerst een half uurtje, daarna geef ik hier een downlaod link voor de rom :p

Verwijderd

En de touchscreen werkt nog steeds niet, heeft iemand android 2.3 op zn qware pro3 10inch staan en kan /system/lib/libsurfaceflinger.so en /system/lib/libsurfaceflinger_client.so hier uploaden?
Edit: lol, mijn rom start niet meer op :p misschien effe wachten maar nu verwacht ik niet veel nu ik weet dat mijn tools niet goed wekren xD

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2012 13:24 ]

• Wwwillem
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:02:
En de touchscreen werkt nog steeds niet, heeft iemand android 2.3 op zn qware pro3 10inch staan en kan /system/lib/libsurfaceflinger.so en /system/lib/libsurfaceflinger_client.so hier uploaden?
Edit: lol, mijn rom start niet meer op :p misschien effe wachten maar nu verwacht ik niet veel nu ik weet dat mijn tools niet goed wekren xD
Voor als je ze nog nodig hebt:
http://www.mediafire.com/?bdt087v6gubo74v

• sattertje
Via die site heb je een password nodig.
Wie heeft er een link naar deze skype werkende 2.3.4 versie?

Is deze versie voor de rest hetzelfde als de gusev 0.3.1 versie?
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 22:18:
[...]

Yep het is een android 2.3.4 versie waarbij skype video werkt!!

Eindelijk!

Verwijderd

arnoutzw schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 11:13:
Ik zit er aan te denken om een van deze tablet aan te schaffen, alleen vroeg ik me nog af hoe deze tablet met het lezen van pdf(ebooks) met Ezpdf reader bevalt en dan met name performance en leesbaarheid van de tekst in portrait en landscape. Als iemand dat voor mij zou willen testen graag.

sample: http://dl.dropbox.com/u/2....5th.Edition.Aug.2011.pdf
Voor pdf bestanden zou ik hem niet kopen. Epub's gaat prima maar de resolutie van het scherm is te laag om een pdf pagina goed te kunnen bekijken (als je de hele pagina op je scherm hebt dan is de tekst nauwelijks leesbaar).

• spectator
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-11 23:44
Iemand een clue waarom de ziggo app niet geschikt is voor de tablet (installeert niet)?
Ook als sgs2 ingesteld, maar geen luck.

Verwijderd

Ik heb hem net geinstalleerd en het is 4.0.3 met een werkende Flash :D

Voor iedereen die niet een paar uur wil wachten (downloaden van de ployer site duurde hier meer dan 3 uur) staat hij met een kleine 10 minuten hier: mediafire

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2012 16:18 ]

• dannyvdb1997
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:17:
[...]

Voor iedereen die niet een paar uur wil wachten (downloaden van de ployer site duurde hier meer dan 3 uur) staat hij met een kleine 10 minuten hier: mediafire
Is deze ook voor de Qware pro 3 10''?

Verwijderd

[...]

Dank je.
>:)
1. HOE DOE JE DAT DOWNLOADEN ?

(Nl. zelf ca. 3uur bezig en nog 12 uur te gaan etc.)

2. Nog meer verander- verbeteringen t.o.v. vorige ?

@Danyy Nee is voor de 7"

• dannyvdb1997
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:02:
Is het eigenlijk nog gelukt?

• dannyvdb1997
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 18:27:
[...]

Dank je.

(Nl. zelf ca. 3uur bezig en nog 12 uur te gaan etc.)

@Danyy Nee is voor de 7"
Oke jammer!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 18:27:
[...]

Dank je.
Bij de ployer site gewoon starten en heel veel geduld. Bij de mediafire link krijg je als het goed is een map met 3 rar file's.
Volgens mij niet (status balk blijft nog steeds staan bij het afspelen van een film).

• dannyvdb1997
Kan het opnieuw flashes van de software misschien mijn probleem oplossen met de multitouch?

• GaMbiNo
  • Laatst online: 21:27

GaMbiNo

1337

dannyvdb1997 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 19:31:
Kan het opnieuw flashes van de software misschien mijn probleem oplossen met de multitouch?
Denk het niet. Ik heb dezelfde firmware en ook hetzelfde probleem. Lijkt me toch echt een probleem met de driver.

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12 20:49
[...]

Ik heb hem net geïnstalleerd en het is 4.0.3 met een werkende Flash :D

Ik heb hem geïnstalleerd maar ook weer snel verwijderd. Vond de vorige versie fijner. Lijkt wel of er wat haperingen inzitten. Als ik account wil toevoegen lukt het niet via de menu setting maar wel via gmail (in account toevoegen menu kun je volgende niet aanklikken).

Heb easy clock widget light geïnstalleerd maar de widget komt pas tevoorschijn in het widget scherm na reboot terwijl dit bij de vorige versie wel goed was. Ook gaat het installeren van apps niet vlekkeloos.

Misschien nog maar eens proberen als er een nog betere versie is.

Heb de vorige teruggezet, draaide best wel goed. Krijg de cpu nog niet stabiel op 1200 Mhz, wel op 1152 met fatasy governor.

Zo eerst maar eens alles weer terugzetten....

• dannyvdb1997
GaMbiNo schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 19:32:
[...]

Denk het niet. Ik heb dezelfde firmware en ook hetzelfde probleem. Lijkt me toch echt een probleem met de driver.
Oke, en draait u nu nog wel 4.0?
Pagina: 1 ... 24 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.