Gisteren er 1tje weten te bemachtigen bij de lokale kruidvat, staan er ook nog 2 in bestelling online.
Heb er nog niet veel mee gedaan (deze is voor vriendin) maar kan iig deels antwoord geven:
Merk tablet: Cherry Mobile
Qware/Custom rom: ja, zoals door MeFrank hier in topic ook al vermeld, wel problemen met camera. Heb dit zelf nog niet getest, heb alleen nog de stock rom draaien.
Standaard Market: ja.
Root: Nee, volgens mij niet (maar moet wel zeggen, weinig tot geen Android ervaring, dus ook niet echt naar gekeken ofzo).
Wij hebben voor deze tablet gekozen aangezien we voor de Qware wilden gaan, en deze zowel in winkels als online niet te verkrijgen was, en deze qua hardware (specs) en uiterlijk overeenkomt met de Qware.
Verdere ervaringen tot nu toe:
Youtube app: werkt prima, ff snel paar filmpjes gekeken die m'n dochter normaal op de telefoons/laptop bekijkt, zag er prima uit allemaal.
Market: Standaard market, paar dingen gedownload.
Browsen: gaat redelijk soepel allemaal, scrollen gaat prima, zoom ook. Heb ff snel gekeken op tweakers en fok, zag er allemaal prima uit. Verder nog niet echt avondje zitten surfen ofzo.
Games: nog niet heel veel geprobeerd, maar de titels waar het in ons huis om ging draaien (tot nu toe) erg goed en soepel:
Angry Birds - vloeiende bewegingen, geen haperingen gezien tot nu toe. Scherm reageert ook goed.
WordFeud - speelt prima, best een verademing, een groter scherm om op te spelen.
Plants vs Zombies - Speelt vloeiend, geen haperingen, alhoewel ik zeker benieuwd ben hoe dat tegen het einde is met meer speciale planten. (mensen die het spelen snappen ws wel wat ik bedoel.)
Overall tot nu toe: erg tevreden, zeker voor dit geld. Ideaal apparaat om lekker op de bank beetje te gamen, ff snel op internet te kijken, onderweg/op vakantie voor filmpjes voor onszelf/dochter. Ik ga m ws ook wel in gebruik genomen worden als remote voor Xbmc.
We zullen vast nog wel tegen beperkingen aanlopen, maar dat doen we uiteindelijk met alles wel