Hier een linkje om je PRO 3 Te updaten naar android 4.0 ICS
Hmz, echt soepel is anders. iig niet beter als de stock rom. Kan je de yarvik 211 cm7 er ook op zetten? Die heeft ook exact hetzelfde hw.Safariking schreef op zondag 22 januari 2012 @ 15:03:
video van cm7 op de pro2 probeer het niet op de PRO 3 DAN BRICK JE JE TABLET!!!!!!
YouTube: Qware tablet pc pro 2 CM7
// Heb nu ook CWM erop gezet. Heb de stock rom gebackup'd. Nu kan ik mooi gaan hobby'en.
[ Voor 8% gewijzigd door OcGuru op 22-01-2012 17:05 ]
Bl44t
Welk linkje?Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2012 @ 15:27:
Hier een linkje om je PRO 3 Te updaten naar android 4.0 ICS
Net Kevin erop gezet en dat is niet te vergelijken met Neutral. Veel soepeler' inderdaad meer ruimte en voelt veel meer als een `echte` rom.
Jij bent van neutral naar kevin gegaan?chrisr5gt schreef op zondag 22 januari 2012 @ 16:27:
[...]
Welk linkje?
Net Kevin erop gezet en dat is niet te vergelijken met Neutral. Veel soepeler' inderdaad meer ruimte en voelt veel meer als een `echte` rom.
Zou je me kunnen uitleggen in stappen hoe je dit precies gedaan hebt?
Wil dit namelijk vanavond ook gaan doen
je mag ook een dm sturen of een mail
alvast bedankt!!
Misschien een beetje een domme vraag, maar ik zag deze bij de kruidvat staan en de specs en de behuizing lijken verdacht veel op de qware v3.
http://online.kruidvat.nl...14/Android23TabletPC.html
Graag hulp bij het volgende. Vandaag met mijn Qware 7 Pro3 wat aan het stoeien geweest. O.a. CM9 en de updates van Fun_ geïnstalleerd. De ICS update start wel op, maar het TS doet het niet. De GB update gaat in een bootloop. Ook nog de 4.0.3 ICS rom van Onda geprobeerd. Net als bij de Ainol rom werkt het TS niet. Dan meer weer terug naar de stock rom en daarna de custom rom van Gusev.
Echter.. Het touchscreen doet raar. De input correspondeert niet meer met de plek waar je het scherm aanraakt. Alleen de bovenkant van het scherm lijkt gevoelig. Muis aangesloten: ik zie wel een pijl, maar krijg hem niet in beweging. Welke rom ik ook flash, stock, custom, kevin, maakt allemaal niks uit. Iemand die hier raad op weet?
Echter.. Het touchscreen doet raar. De input correspondeert niet meer met de plek waar je het scherm aanraakt. Alleen de bovenkant van het scherm lijkt gevoelig. Muis aangesloten: ik zie wel een pijl, maar krijg hem niet in beweging. Welke rom ik ook flash, stock, custom, kevin, maakt allemaal niks uit. Iemand die hier raad op weet?
zat hetzelfde te denken maar volume en aan/uit knop lijken anders als op de pro3?NE5Freak schreef op zondag 22 januari 2012 @ 16:48:
Misschien een beetje een domme vraag, maar ik zag deze bij de kruidvat staan en de specs en de behuizing lijken verdacht veel op de qware v3.
Verwijderd
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en de rom van Kevin erop gezet, voor een beginneling als ik is dit super te doen en het ziet er gelikt uit, Hulde aan Kevin, Ik heb alleen twee vragen.
• Hoe kan ik het SD kaartje benaderen zodat ik de muziek en e-books er van kan gebruiken die daar opstaan, het is me tot nu toe nog niet gelukt. Bij de orginele versie was dit voor mij geen probleem.
• Tweede vraag: kan deze tablet alleen met max.16Gb SD kaart overweg kan of kan er ook een 32Gb in?
• Hoe kan ik het SD kaartje benaderen zodat ik de muziek en e-books er van kan gebruiken die daar opstaan, het is me tot nu toe nog niet gelukt. Bij de orginele versie was dit voor mij geen probleem.
• Tweede vraag: kan deze tablet alleen met max.16Gb SD kaart overweg kan of kan er ook een 32Gb in?
De ROMs van Fun zijn voor de Novo7 Advanced dus nogal logisch dat die niet werken op de Pro3.dwag schreef op zondag 22 januari 2012 @ 16:49:
Graag hulp bij het volgende. Vandaag met mijn Qware 7 Pro3 wat aan het stoeien geweest. O.a. CM9 en de updates van Fun_ geïnstalleerd. De ICS update start wel op, maar het TS doet het niet. De GB update gaat in een bootloop. Ook nog de 4.0.3 ICS rom van Onda geprobeerd. Net als bij de Ainol rom werkt het TS niet. Dan meer weer terug naar de stock rom en daarna de custom rom van Gusev.

Flash met de LiveSuite de stock ROM terug, installeer ClockworkMod en installeer dan de ROM van Gusev.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
lijkt er wel verdacht veel op, ook de speaker, zie 0:16 in het filmpjeslommer schreef op zondag 22 januari 2012 @ 16:50:
[...]
zat hetzelfde te denken maar volume en aan/uit knop lijken anders als op de pro3?
Signature
Jep, ik heb er een 32gb sd-kaart erin zitten en die werkt naar behoren.Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:00:
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Dat heb ik dus gedaan, maar het probleem blijft. Links is rechts en alleen bepaalde stukjes van het screen reageren op aanraken. Kan toch geen hardware probleem zijn? Functioneerde voor het flashen nog prima. Kan het iets met de kernel te maken hebben? Of zijn de touchscreendrivers door de Onda img veranderd?Petervanakelyen schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:06
Flash met de LiveSuite de stock ROM terug, installeer ClockworkMod en installeer dan de ROM van Gusev.
ik weet niet of je de yarvik 211 er ook op kan zetten volgens mij heeft die een andere chip cpu en gpu maar je kan hetb proberenOcGuru schreef op zondag 22 januari 2012 @ 15:51:
[...]
Hmz, echt soepel is anders. iig niet beter als de stock rom. Kan je de yarvik 211 cm7 er ook op zetten? Die heeft ook exact hetzelfde hw.
// Heb nu ook CWM erop gezet. Heb de stock rom gebackup'd. Nu kan ik mooi gaan hobby'en.
Was in de war met de yarvik 250. De 211 heeft een wel een TCC8902 cpu alleen een resitief touchscreen dus die gaat waaschijnlijk niet werken.Safariking schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:45:
[...]
ik weet niet of je de yarvik 211 er ook op kan zetten volgens mij heeft die een andere chip cpu en gpu maar je kan hetb proberen
Bl44t
nee dat denk ik ook niet voorderest moet je maar eventjes kijken 1 raar ding met setcpu zegt die dat ik maar tot 600mhz kan overclocken raar toch?OcGuru schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:52:
[...]
Was in de war met de yarvik 250. De 211 heeft een wel een TCC8902 cpu alleen een resitief touchscreen dus die gaat waaschijnlijk niet werken.
Mm ik vind het niet zo duidelijk eigenlijk.Safariking schreef op zondag 22 januari 2012 @ 15:03:
video van cm7 op de pro2 probeer het niet op de PRO 3 DAN BRICK JE JE TABLET!!!!!!
YouTube: Qware tablet pc pro 2 CM7
Er staat ook een link naar een forum.
Begrijp ik het goed dat er na de installatie van cm7 en cwm vervolgens bepaalde functionaliteiten niet goed meer werken ?
Verder begrijp ik niet wat er dan geinstalleerd moet worden.
ehm zoals ik in de video laat zien zijn dat de enige dingen die niet werken ik zal een bij die link als je daar op klikt staat er precies beschreven wat je moet doen vergeet niet de roverpad 3W T71 cm7 en cwm v5 te pakken dat is alles wat je moet doen eerst cwm v5 op je sd card neerzetten dan naar de officiele recovery booten power+volume down knop en dan vanuit de normale CWM recovery apply update.zip aanklikken navigeeren doe je doormiddel van de volume toetesen en de power knop, dan moet je die cwm recovery instaleeren dan weer uitzetten je tablet en daar weer booten naar de nieuwe CWM recovery v5 dan zet je op je sd card de rom neer en installeer je die door te navigeeren in je cwm menu naar choose zip from sd card en dan die rom selecteeren dan zal die hem instaleeren dan gaa je helemaal terug en kies je voor reboot device now hij zal dan rebooten in Cynagogenmod 7 doe de touchscreen calibration NIET!!!!!!!!!! klik op de back button en wacht totdat je het unlock scherm ziet hoop dat deze quide beetje helpfull was asjeblieft iniedergeval.Robertq9 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 18:06:
[...]
Mm ik vind het niet zo duidelijk eigenlijk.
Er staat ook een link naar een forum.
Begrijp ik het goed dat er na de installatie van cm7 en cwm vervolgens bepaalde functionaliteiten niet goed meer werken ?
Verder begrijp ik niet wat er dan geinstalleerd moet worden.
Als je de stock ROM restored met de LiveSuite wordt alles overschreven - kernel, ramdisk, recovery, system,...dwag schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:43:
[...]
Dat heb ik dus gedaan, maar het probleem blijft. Links is rechts en alleen bepaalde stukjes van het screen reageren op aanraken. Kan toch geen hardware probleem zijn? Functioneerde voor het flashen nog prima. Kan het iets met de kernel te maken hebben? Of zijn de touchscreendrivers door de Onda img veranderd?
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Kickje.Luuk1983 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:02:
Heeft iemand een idee hoe je beter een externe SD-kaart kan gebruiken? De tablet zelf heeft dus de ROM en 'intern flash memory'. Het interne flash memory wordt echter gemount als /sdcard/. De externe SD-kaart wordt gemount als /sd_extern/ (of iets in die richting). Alle applicaties gaan er vanuit dat /sdcard/ een SD-kaart is en gebruiken deze voor het opslaan van gegevens. Ook het verplaatsen van applicaties naar de SD-kaart gaat uit van /sdcard/. Het probleem is dat het interne flashgeheugen maar 4GB is, terwijl ik een externe SD-kaart heb van 32GB die ik nagenoeg niet kan gebruiken. Link2SD, App2SD en aanverwachte programma's beschouwen /sdcard/ als de SD-kaart (dus het het interne flash geheugen). Je kan bij die programma's niet eens kiezen dat ze een andere SD-kaart moeten gebruiken.
Ik wil dus eigenlijk dat de interne geheugen niet als /sdcard/ gemount wordt. Is dat op één of andere manier mogelijk?
Heeft iemand hier toevallig een oplossing voor? Ik loop tegen hetzelfde probleem aan, vind het beetje zonde van m'n 16GB...
Nomen nescio
heb jij nog problemen gehad met deze rom ? en heb jij de die van yarvik 211OcGuru schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:52:
[...]
Was in de war met de yarvik 250. De 211 heeft een wel een TCC8902 cpu alleen een resitief touchscreen dus die gaat waaschijnlijk niet werken.
Ik heb net 3WT71 geprobeerd maar die geeft dezelfde problemen wat jij op xda developers poste.Safariking schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:37:
[...]
heb jij nog problemen gehad met deze rom ? en heb jij de die van yarvik 211
Dus paar keer unlocken en het beeld blijft zwart en je moet hem resetten om hem weer in de been te krijgen.
Zit alweer op de stock rom.
Is er geen mogelijk om de stock rom aan te passen en zodoende een paar standaard apps/services te verwijderen zodat er meer werkgeheugen vrij komt.
[ Voor 14% gewijzigd door OcGuru op 22-01-2012 20:41 ]
Bl44t
das echt irritant jaa maar ik wacht nog even op een fix maar zit al wel weer op de normaale rom zal de fix hier plaatsen als ik wat heb gehoordOcGuru schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:40:
[...]
Ik heb net 3WT71 geprobeerd maar die geeft dezelfde problemen wat jij op xda developers poste.
Dus paar keer unlocken en het beeld blijft zwart en je moet hem resetten om hem weer in de been te krijgen.
Zit alweer op de stock rom.
Als ik het hele verhaal goed begrijp .. ! is het dus ook mogelijk alleen de CWM te installeren (en daarvoor backup te maken van de Stock Recovery) ?
Want ik vraag me af of CyanogenMod 7 wel zo'n voordeel is (lijkt juist aantal zaken op te leveren die niet meer werken).
Ook een backup maken van de Stock Recovery is misschien niet nodig om terug te gaan naar de oude situatie (kan toch ook met QWare suite en Qware firmware) ?
Ik heb hier de 10 inch Pro3, dus ik weet niet of de indeling hetzelfde is.Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:00:
Hoe kan ik het SD kaartje benaderen zodat ik de muziek en e-books er van kan gebruiken die daar opstaan, het is me tot nu toe nog niet gelukt. Bij de orginele versie was dit voor mij geen probleem.
Je moet in het mapje /mnt/extern_sd kijken en niet in /mnt/sdcard, dat is namelijk je interne opslag.
Nog ff een vraagje aan de mensen met een 10 inch Pro3:
Heeft Q-ware/Intertoys verschillende uitvoeringen van de 10" Pro3 verkocht?
Het plaatje op de Intertoys-site komt namelijk niet overeen met de tablet die ik hier heb.
Als ik op ployer.cn kijk dan lijkt het erop dat de tablet waar Intertoys mee adverteert de MOMO15 is, terwijl ik hier de MOMO15N heb.
Zal onder de motorkap wel gewoon hetzelfde zijn, maar ben toch benieuwd.
I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass
Dat is dan kennelijk niet de oplossing. Als ik adb devices doe, heb ik opeens twee devices, waarvan 1 0123456789ABCDEF heet. Doet dit een belletje rinkelen?Petervanakelyen schreef op zondag 22 januari 2012 @ 18:27:
[...]
Als je de stock ROM restored met de LiveSuite wordt alles overschreven - kernel, ramdisk, recovery, system,...
Na wat enthousiaste posts hier over de kevin ics, maar eens geprobeerd en inderdaad, het draait verdomt soepel en ziet er gelikt uit.
Wat anders: de vlekken op het display (bij de een wat meer dan de andere) schijnt te komen door een voedingskabeltje dat over het display ligt. Nu wilde ik de cover eraf wippen met een schroevendraaitje, maar dat ding zit muurvast. Iemand die dit er al af heeft gehaald en met tips?
Wat anders: de vlekken op het display (bij de een wat meer dan de andere) schijnt te komen door een voedingskabeltje dat over het display ligt. Nu wilde ik de cover eraf wippen met een schroevendraaitje, maar dat ding zit muurvast. Iemand die dit er al af heeft gehaald en met tips?
Ja wij hebben de MOMO15N. Het plaatje op de site van de Intertoys in de 10" pro2: die had namelijk nog wel die hardwareknoppen op de voorkant zitten.Valentino-46 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 21:08:
[...]
Ik heb hier de 10 inch Pro3, dus ik weet niet of de indeling hetzelfde is.
Je moet in het mapje /mnt/extern_sd kijken en niet in /mnt/sdcard, dat is namelijk je interne opslag.
Nog ff een vraagje aan de mensen met een 10 inch Pro3:
Heeft Q-ware/Intertoys verschillende uitvoeringen van de 10" Pro3 verkocht?
Het plaatje op de Intertoys-site komt namelijk niet overeen met de tablet die ik hier heb.
Als ik op ployer.cn kijk dan lijkt het erop dat de tablet waar Intertoys mee adverteert de MOMO15 is, terwijl ik hier de MOMO15N heb.
Zal onder de motorkap wel gewoon hetzelfde zijn, maar ben toch benieuwd.
De MOMO15 firmware van ployer zelf werkt overigens prima op onze pro3 hoewel wij minder hardware knoppen hebben, ze houden de dubbele functie.
Kan iemand mij vertellen waarom de MOMO9C-4 Kevin na het updaten van busybox zichzelf reset na een reboot? Erg vervelend.
[ Voor 43% gewijzigd door Morfieus0 op 22-01-2012 21:43 ]
"Hodor"- Hodor
Nog niet heel veel succes met de ICS custom rom
.
Loop steeds maar tegen een vastlopend bootscreen te kijken. Zit nu al aardig wat tijd in zeg...
Loop steeds maar tegen een vastlopend bootscreen te kijken. Zit nu al aardig wat tijd in zeg...
Verder heb ik nog een vraagje betreft het app aanbod in de MOMO9C-4 Kevin ROM, ik kan bijvoorbeeld TweetDeck, 9292OV & nu.nl niet meer herstellen via titanium backup en ook niet meer vinden in de market, hoe kun je dit fixen?
"Hodor"- Hodor
Verwijderd
Gewoon paar dagen weg leggen, dan komt veelal oplossing -naar je toe-.Gusev schreef op zondag 22 januari 2012 @ 22:14:
Nog niet heel veel succes met de ICS custom rom.

Nja zit zeker wat in. Heb de hulp van Peter al ingeschakeld, bij hem gaat t wel goed, dus ik doe dan toch iets verkeerd...ach, we shall see.Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2012 @ 22:28:
[...]
Gewoon paar dagen weg leggen, dan komt veelal oplossing -naar je toe-.
Als ik het hele verhaal goed begrijp .. ! is het dus ook mogelijk alleen de CWM te installeren (en daarvoor backup te maken van de Stock Recovery) ?Safariking schreef op zondag 22 januari 2012 @ 18:15:
[...]
ehm zoals ik in de video laat zien zijn dat de enige dingen die niet werken ik zal een bij die link als je daar op klikt staat er precies beschreven wat je moet doen vergeet niet de roverpad 3W T71 cm7 en cwm v5 te pakken dat is alles wat je moet doen eerst cwm v5 op je sd card neerzetten dan naar de officiele recovery booten power+volume down knop en dan vanuit de normale CWM recovery apply update.zip aanklikken navigeeren doe je doormiddel van de volume toetesen en de power knop, dan moet je die cwm recovery instaleeren dan weer uitzetten je tablet en daar weer booten naar de nieuwe CWM recovery v5 dan zet je op je sd card de rom neer en installeer je die door te navigeeren in je cwm menu naar choose zip from sd card en dan die rom selecteeren dan zal die hem instaleeren dan gaa je helemaal terug en kies je voor reboot device now hij zal dan rebooten in Cynagogenmod 7 doe de touchscreen calibration NIET!!!!!!!!!! klik op de back button en wacht totdat je het unlock scherm ziet hoop dat deze quide beetje helpfull was asjeblieft iniedergeval.
Want ik vraag me af of CyanogenMod 7 wel zo'n voordeel is (lijkt juist aantal zaken op te leveren die niet meer werken).
Ook een backup maken van de Stock Recovery is misschien niet nodig om terug te gaan naar de oude situatie (kan toch ook met QWare suite en Qware firmware) ?
Ik wilde er vrijdag ook nog 1 gaan halen bij Intertoys kreeg toen te horen dat op was en niet partij verwacht wordt met mogelijk andere specs (speculeren: Android 4, meer GB storage?). Ze konden geen verdere info geven over binnenkomst van nieuwe partij en detail specs daarvan. Ik wacht maar even af voordat ik allemaal Intertoys filialen af moeten gaan bellen/lopen.
Simpel, gewoon via livesuite. Je download de rom, start livesuit, selecteert de rom en gaan met die banaanGabrielZ schreef op zondag 22 januari 2012 @ 16:37:
[...]
Jij bent van neutral naar kevin gegaan?
Zou je me kunnen uitleggen in stappen hoe je dit precies gedaan hebt?
Wil dit namelijk vanavond ook gaan doen
je mag ook een dm sturen of een mail
alvast bedankt!!
Kun je mij vertellen hoe je dat hebt gedaan ?OcGuru schreef op zondag 22 januari 2012 @ 15:51:
[...]
Hmz, echt soepel is anders. iig niet beter als de stock rom. Kan je de yarvik 211 cm7 er ook op zetten? Die heeft ook exact hetzelfde hw.
Het lukt mij met geen mogelijkheid om die update.zip bestanden op te laten pakken (door 'stock recovery').
Hoe moet dat dan, die stock recovery ?
Als ik terug naar fabrieksinstellingen doe, wordt niet naar update.zip gevraagd.
Het is gelukt, kevin staat erop alleen vind ik hem niet erg veel sneller als de neutral rom
hoe kan het dat deze tablet toch een stuk trager is als mijn galaxy2? Terwijl de hardware bijna gelijk is..
Ik kan trouwens geen filmpjes afspelen op sites als insidegamer, iemand een idee hoe dit kan? Dolphin en opera browser ook al geprobeerd
hoe kan het dat deze tablet toch een stuk trager is als mijn galaxy2? Terwijl de hardware bijna gelijk is..
Ik kan trouwens geen filmpjes afspelen op sites als insidegamer, iemand een idee hoe dit kan? Dolphin en opera browser ook al geprobeerd
Omdat hij totaal niet gelijk is aan de hardware van je SGS2. Voor 99 euro kan je dat er ook niet van verwachten. Verder draait het niet twee keet zo snel als Neutral nee, maar alles is wel iets soepeler en meer 'af'.
okee, en doen bij jou alle filmpjes het wel op websites?chrisr5gt schreef op maandag 23 januari 2012 @ 01:37:
Omdat hij totaal niet gelijk is aan de hardware van je SGS2. Voor 99 euro kan je dat er ook niet van verwachten. Verder draait het niet twee keet zo snel als Neutral nee, maar alles is wel iets soepeler en meer 'af'.
bij mij komt er een blauw blokje oid te staan als ik iets wil afspelen
Ja heb hem al uit elkaar gehaald. Draaid de twee schroefjes aan de onderkant eruit en dan voorzichtig met een klein schroefedraaiertje de rand bij de cover weg duwen. Zwarte cover vand e achterkant heeft "haakjes" die in de rand zitten. Maar ben voorzichtig. De 3 knopjes aan de zijkant zijn heel gevoelig en slecht vastgezet. bij mij brak de powerknop van de printplaat af.spectator schreef op zondag 22 januari 2012 @ 21:22:
Nu wilde ik de cover eraf wippen met een schroevendraaitje, maar dat ding zit muurvast. Iemand die dit er al af heeft gehaald en met tips?
Heb hem toen maar weer gauw in elkaar gezet en met een zielig gezigt naar intertoys gegaan
[ Voor 15% gewijzigd door tes-com op 23-01-2012 08:31 . Reden: even inkorten quote was te lang ]
Flash doet het niet. Als je dat wilt moet je ff terug gaan naar Gingerbread.GabrielZ schreef op maandag 23 januari 2012 @ 01:50:
okee, en doen bij jou alle filmpjes het wel op websites?
bij mij komt er een blauw blokje oid te staan als ik iets wil afspelen
Nickname does not reflect reality
Okee, op de neutral 4.0rom deed flash het wel.. beetje vreemd danBrad Pitt schreef op maandag 23 januari 2012 @ 08:36:
[...]
Flash doet het niet. Als je dat wilt moet je ff terug gaan naar Gingerbread.

Verwijderd
een tip voor de mensen die de pro 3 willen halen.
bij de kruidvat deze week voor 89,99;)
ik dacht ik meld het eventjes^^
Linkje naar de aanbieding. Lijkt inderdaad heel veel op de pro 3.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 08:49:
een tip voor de mensen die de pro 3 willen halen.
Hail to the king baby!
lijkt er aardig op. alleen geen qware logo. dus ander merk met waarshijnlijk dezelfde hardware.urk_forever schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:54:
[...]
Linkje naar de aanbieding. Lijkt inderdaad heel veel op de pro 3.
hoewel als je goed kijkt het wel lijkt alsof de volume en aan/uit knop ook net iets anders zijn.
Lijkt op op de Yarvik in de aanbieding bij Komplett:
http://www.komplett.nl/Ko...tail.aspx?ItemNo=80005098
Verwijderd
heb hem gekocht en die ics rom(http://www.virtual-productions.nl/default.asp?page=24) erop gezet
alles werkt gewoon vlekkeloos dus mooi koopje lijkt me
alles werkt gewoon vlekkeloos dus mooi koopje lijkt me
Inmiddels wel 4 weken levertijd. Dan zou ik voor dat tientje denk ik toch naar Intertoys gaan...urk_forever schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:54:
[...]
Linkje naar de aanbieding. Lijkt inderdaad heel veel op de pro 3.
Nomen nescio
Verwijderd
via internet idd maar bij de winkels zelf liggen ze er nog.
heb er inmiddels 3 opgehaald hier in enschede
Verwijderd
die yarvik heeft een resistiev scherm en die van de kruidvat een capacitief schermOlgeros schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:04:
Lijkt op op de Yarvik in de aanbieding bij Komplett:
maar de yarvik 260 gotab heeft dan weer wel een capacitief schermVerwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:17:
[...]die yarvik heeft een resistiev scherm en die van de kruidvat een capacitief scherm
pricewatch: Yarvik TAB260 GoTab Velocity Zwart
Wat heeft dit allemaal te maken met de tablet(s) waar deze thread over gaat?
Verwijderd
om een lang verhaal kort te maken dan;)
hij ligt bij de kruidvat voor 90 euro en die ics rom werkt er ook gewoon op;)
is die kevin rom trouwens beter dan de normale ics?
hij ligt bij de kruidvat voor 90 euro en die ics rom werkt er ook gewoon op;)
Vind zelf van wel aangezien je er veel meer apps op kan installeren. Sommige dingen werken weer niet (Flash) en het blijft een relatief trage experience IMHO. Maar goed, het ding kost weinig en er is nog geen Mali driver.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:37:
Verwijderd
mali is de gpu toch?
ben een beetje nieuw met dit soort dingen XD
Edit:heeft de neutral ics wel een mali driver?
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2012 11:54 ]
Met alle respect maar al deze dingen zijn sneller op te zoeken dan dat er hier iemand (weer) een antwoord gaat zitten intikken.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:51:
mali is de gpu toch?
Maar goed: ja, en nee.
Volgende keer gewoon even het topic lezen dan wel Google gebruiken please.
Verwijderd
Gusev, Peter,
Hoe kom ik aan onderstaande files, want met backup uit CWM heb ik ze niet?
root.img
recovery.img
system.img
bimage
Met de backup krijg ik namelijk
boot.ext4.tar
data.ext4.tar
cache.ext4.tar
system.ext4.tar
recovery.ext4.tar
nandroid.md5
root.img
recovery.img
system.img
bimage
boot.ext4.tar
data.ext4.tar
cache.ext4.tar
system.ext4.tar
recovery.ext4.tar
nandroid.md5
Dusss,, als ik het zo lees.. binnenkort Qware Pro 4?
Als je het goed leest is dit een gerucht.bladerash schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:51:
Dusss,, als ik het zo lees.. binnenkort Qware Pro 4?
"Hodor"- Hodor
Volgens mij is het mogelijk om de devices van mount point te wisselen in /etc/vold.fstab. Het lijkt me de meest veilige optie om dit mee te nemen in een volgende ROM.Heeft iemand hier toevallig een oplossing voor? Ik loop tegen hetzelfde probleem aan, vind het beetje zonde van m'n 16GB...
Let op! Als je niet weet wat je aan het doen bent, blijf dan vooral van "/etc/vold.fstab" af!
Ik heb zelf ervaring met Debian en niet met android, Ik kan het dus helemaal mis hebben. Misschien kan 1 van onze ROMbakkers hier commentaar op geven?
Is dit (op termijn?) goed nieuws voor ons?:
nieuws: Opensourcedriver voor ARM's Mali-gpu in ontwikkeling
nieuws: Opensourcedriver voor ARM's Mali-gpu in ontwikkeling
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
is er ook iemamnd die een hoesje om zijn pro 3 heeft?
zo ja welke?
en is er iemand met een siliconen case, ik zie op ebay namelijk alleen hoesjes voor de 7'' amazon tablet, maar dit zal vast niet gaan passen ivm de knoppen
zo ja welke?
en is er iemand met een siliconen case, ik zie op ebay namelijk alleen hoesjes voor de 7'' amazon tablet, maar dit zal vast niet gaan passen ivm de knoppen
Gingerbread neem ik aan? En waarom zou je recovery.img, system.img bImage en root.img willen hebben?Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:38:
Gusev, Peter,
root.img
recovery.img
system.img
bimage
boot.ext4.tar
data.ext4.tar
cache.ext4.tar
system.ext4.tar
recovery.ext4.tar
nandroid.md5
GB update.zip ziet er nu qua structuur zo uit:
code:
1
2
3
| MANIFEST map (kan je uit mijn custom v0.3.1 ROM halen) /system/ map (te vinden in system.ext4.tar) boot.cpio te creeren door een commando los te laten op boot.img die (VOLGENS MIJ) te vinden is in boot.ext.tar |
edit: tijdens het typen kwam ik erachter dat je misschien .tar bestanden niet kunt openen?! Bedoel je dat soms...
Verwijderd
De siliconen hoesjes zijn te koop bij Intertoys ook hebben ze daar de hoes met toetsenbord, die met het toetsenbord heb ik via E-bay besteld, €10,00 incl. verzenden.
Verwijderd
Ik wacht met spanning afSafariking schreef op zondag 22 januari 2012 @ 13:20:
goed nieuws voor iedereen die een pro2 heeft cynagogenmod 7 heb ik aan de praat gekregen\
ik zal een video plaatsen
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik ben bij 3 vestigingen geweest en overal kreeg ik hetzelfde te horen: morgen.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:13:
via internet idd maar bij de winkels zelf liggen ze er nog.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
CM7 gaat van de Pro2 niet opeens een snel apparaat maken hoor. De hardware blijft natuurlijk relatief gebrekkig.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:24:
Ik wacht met spanning afMijn vrouw heeft een Pro2 (nou ja, een Yarvik 250) en die is echt te traag voor woorden
Die link is al geplaatst op 22-01-2012 om 15.03 !Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:24:
[...]
Ik wacht met spanning afMijn vrouw heeft een Pro2 (nou ja, een Yarvik 250) en die is echt te traag voor woorden
Ik heb geprobeerd de stappen te volgen om in ieder geval de CWM erop te krijgen.
Helaas is het me niet gelukt.
Het is me niet duidelijk hoe ik het update.zip bestand (waarnaar je moet hernoemen) moet laden.
Dat zou met 'stock recovery' moeten ....( heb fabrieksinstellingen terug zetten geprobeerd; die is het niet).
Ik heb hier naar gevraagd, maar niemand reageert tot nu toe
Mocht het jou wel lukken, dan houd ik me aanbevolen !
[ Voor 12% gewijzigd door Robertq9 op 23-01-2012 15:22 ]
Verwijderd
enige wat btw niet werkt met kevin is de camera
weet iemand hoe dit komt en of ik dit kan fixen?
weet iemand hoe dit komt en of ik dit kan fixen?
Flash werkt ook ja?Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:32:
enige wat btw niet werkt met kevin is de camera
Deed ie het wel in de andere ICS Rom? Ook al een 3rd party camera app geprobeerd? Vind de camera zelf van zo'n erbarmelijke kwaliteit dat een van de eerste dingen die ik doe het icoontje verbergen is. Echt uselessweet iemand hoe dit komt en of ik dit kan fixen?
Verwijderd
Ik verwacht ook geen wonderen maar in ieder geval een werkende tabletBrad Pitt schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:02:
[...]
CM7 gaat van de Pro2 niet opeens een snel apparaat maken hoor. De hardware blijft natuurlijk relatief gebrekkig.
Ik moet duidenlijk weer even bijlezenRobertq9 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:10:
Die link is al geplaatst op 22-01-2012 om 15.03 !
Ik zit zelf nog vast met die @*(#&) yarvik rom erop die niet wil rooten. Heb al wel de pro2 update gedownload maar heb echt geen idee hoe ik die moet flashenIk heb geprobeerd de stappen te volgen om in ieder geval de CWM erop te krijgen.
Het is me niet duidelijk hoe ik het update.zip bestand (waarnaar je moet hernoemen) moet laden.
Dat zou met 'stock recovery' moeten ....( heb fabrieksinstellingen terug zetten geprobeerd; die is het niet).
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2012 15:43 ]
Verwijderd
@Mefrank
Gisteren de Kevin rom er op gezet, de camera werkt bij mij prima het beeld is in verhouding met de orginele rom zelfs super te noemen.
Gisteren de Kevin rom er op gezet, de camera werkt bij mij prima het beeld is in verhouding met de orginele rom zelfs super te noemen.
Dat is raar want de camera moet het gewoon doen. Dus als je niet hebt zitten rommelen met dingen weghalen en dergelijke zou het moeten werken. Gewoon de Rom opnieuw flashen dan maar, zo gedaan toch. En de camera blijft van letterlijk vreselijke kwaliteit hoor, even slecht als met de andere ICS-Rom dan wel GB...Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:11:
als ik op het camera icoontje druk staat er van de camera has quit enexpectedly
Ik heb de pro2 handleiding.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:39:
[...]
Ik zit zelf nog vast met die @*(#&) yarvik rom erop die niet wil rooten. Heb al wel de pro2 update gedownload maar heb echt geen idee hoe ik die moet flashen(heb geen pro2 handleiding)
Of de vereiste procedure in de handleiding staat weet ik niet, ik zal vanavond voor je kijken.
Dat had ik ook eens, toen ik de data van de Camera app geleegd had deed hij het weer.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:11:
als ik op het camera icoontje druk staat er van de camera has quit enexpectedly
Verwijderd
enige wat ik heb gedaan was een format tijdens het flashen(zoals in de instructies in de TS staat aangegeven) en voor de rest niks. tablet aan,druk op camera en vervolgens de melding:unfortunately,camera has stopped.
hoe haal je de data van de camera leeg dan?
Ik heb net de laatste uit de vitrinekast bij een kruidvat hier in de buurt gekregen. Ze hadden er ook maar een paar binnen gekregen. Het was trouwens de eerste en enige kruidvat waar ik naartoe wilde gaan om te kijken, dus ik had mazzel.LuPo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:48:
[...]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik ben bij 3 vestigingen geweest en overal kreeg ik hetzelfde te horen: morgen.
[ Voor 4% gewijzigd door SaN op 23-01-2012 16:33 ]
Instellingen / Applicatie beheer / Camera. Als het echter direct na het flashen is zal dat weinig helpen denk ik.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:27:
[ Voor 15% gewijzigd door Brad Pitt op 23-01-2012 16:34 ]
Verwijderd
gedaan, maar nog steeds doet hij het niet.
ben nu ff de rom opnieuw aan het flashen
Edit:ook na nog een keer flashen werkt het niet
hoe zoe ik evt terug kunnengaan naar de stock rom? gewoon downloaden van de qware site en flashen zoals ik ook de ics erop heb gezet?
ben nu ff de rom opnieuw aan het flashen
Edit:ook na nog een keer flashen werkt het niet
hoe zoe ik evt terug kunnengaan naar de stock rom? gewoon downloaden van de qware site en flashen zoals ik ook de ics erop heb gezet?
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2012 16:55 ]
CWM op Pro2Robertq9 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:10:
[...]
Die link is al geplaatst op 22-01-2012 om 15.03 !
Ik heb geprobeerd de stappen te volgen om in ieder geval de CWM erop te krijgen.
-Download dit bestandje.
-Hernoem het bestand naar update.zip en zet hem op een micro-sd kaartje.
-Zet de tablet uit en doe het micro sd kaartje erin.
-Hou de power knop en de volume+ knop in en laat de power knop los als die opstart. Hou de volume + knop nog steeds vast todat je in het stock android recovery menu komt.
-Nu kies je voor update from sd-card en je selecteer de update.zip die op je sd kaart staat.
-Installeer dit bestand en start daarna opnieuw op. Nu zou je clockworkmod recovery moeten hebben.
Succes.
Bl44t
Verwijderd
ok nu snap ik er niks meer van
de originele qware firmware erop gezet(ook al is het een cherrypad oid) en de camera werkt nog steeds niet
de originele qware firmware erop gezet(ook al is het een cherrypad oid) en de camera werkt nog steeds niet
Verwijderd
Is dit hetzelfde als de Officiële ROM voor ICS genoemd aan het begin van dit topic ?
http://arpandeb.com/01/20...ew-and-rooting-guide.html
Official Guide for updating Veedee D10 to Android 4.0 (Icecream Sandwich)
http://arpandeb.com/01/20...ew-and-rooting-guide.html
Official Guide for updating Veedee D10 to Android 4.0 (Icecream Sandwich)
De ROM die daar staat is een 2.3 ROM.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:38:
Is dit hetzelfde als de Officiële ROM voor ICS genoemd aan het begin van dit topic ?
Ik zag hiero de poster al hangen, maar kreeg hem idd ook nog niet mee. Naja morgen als eerste voor de deur. Zo'n stormloop zal het vast wel niet zijn. Nu alleen nog hopen dat het personeel er niet zelf al mee vandoor is...SaN schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:29:
[...]
Ik heb net de laatste uit de vitrinekast bij een kruidvat hier in de buurt gekregen. Ze hadden er ook maar een paar binnen gekregen. Het was trouwens de eerste en enige kruidvat waar ik naartoe wilde gaan om te kijken, dus ik had mazzel.
Verwijderd
Ik heb ineens een raar probleem met het scherm (pro3 7 inch). Van het ene op het andere moment 'golft' het beeld als ik in de rechterhelft op het scherm druk, of op de achterkant druk (niet hard, 'gewoon' vasthouden), of rechts tegen de rand tik, of een beetje schud met het apparaat. Het is steeds op dezelfde plaatsen, net een wapperende vlag, of een druppel die in het water valt, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, het is net een golvende wateroppervlakte. Ik kan echt nergens iets vinden over dit soort problemen met je screen. Als het helemaal wit of zwart is zie je het niet, maar wel bij de tussentinten, grijs, of blauw (mijn homescreen). Maakt verder niet uit waar ik in zit, homescreen, een filmpje uit youtube, zolang het maar niet heel donker of heel licht is, want dan zie je het niet. Het is zo'n beetje in het middengebied, net of je iets hardwarematig tegen iets anders duwt, waardoor het scherm 'opzij' golft. En mocht ik hem moeten ruilen, hoe krijg ik dan in vredesnaam mijn gmailaccount er weer af? Want het is toch niet nodig dat een ander mijn mail leest... Ik heb hem net anderhalve week, dus het lijkt mij wel een gevalletje garantie, maar wat zou er aan de hand kunnen zijn??? Ik heb er niks raars mee gedaan, hij is niet gevallen ofzo, het was gewoon ineens toen ik naar bed ging, hem beetpakte en op de tafel legde om op te laden. Golf, golf. En het gaat niet meer weg.
Hier een link naar de handleiding om officiële firmware op de QWare Pro2 te zetten :Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:39:
[...]
Ik zit zelf nog vast met die @*(#&) yarvik rom erop die niet wil rooten. Heb al wel de pro2 update gedownload maar heb echt geen idee hoe ik die moet flashen(heb geen pro2 handleiding)
http://www.file-upload.ne...irmware-upgraden.PDF.html
Yarvik 250 rom draait redelijk op mijn pro2. Alleen jammer dat auto rotating niet helemaal werkt 
Drukplekken heb ik ook op mn lcd. Volgens mij hebben meer mensen dat hier. Is gewoon de (slechte) kwaliteit van de behuizing oid.
Drukplekken heb ik ook op mn lcd. Volgens mij hebben meer mensen dat hier. Is gewoon de (slechte) kwaliteit van de behuizing oid.
[ Voor 45% gewijzigd door OcGuru op 23-01-2012 19:20 ]
Bl44t
Verwijderd
O, heet dat zo. Gauw even gegoogeld. Vond iemand met een Nokia en iemand met een Macbook die het ook hadOcGuru schreef op maandag 23 januari 2012 @ 19:17:
Yarvik 250 rom draait redelijk op mijn pro2. Alleen jammer dat auto rotating niet helemaal werkt
Ok, ik heb vandaag dus de kruidvat tablet opgehaald. Ik heb er net een SDkaartje van 8gb ingestopt en hij werkt. Maar hoe krijg ik dat kaartje er in hemelsnaam weer uit? Er zit geen gebruikelijk mechanisme in waardoor het kaartje weer omhoog komt nadat je hem iets dieper induwt.
Ik was eerst bang dat hij verkeerd om zat, maar aangezien het gewoon werkt lijkt me dat onwaarschijnlijk.
Ik was eerst bang dat hij verkeerd om zat, maar aangezien het gewoon werkt lijkt me dat onwaarschijnlijk.
Hmm, ik zou dan even je sd kaartje leeggooien (of iig android-eigen directories deleten/hernoemen; data, android en .android_secure) en de dalvik cache legen in recovery.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:30:
ok nu snap ik er niks meer van
Verwijderd
Eerste post hier, hoewel ik dit topic sinds de kerst, toen ik een pro 3 7" aanschafte meelees en al vaker rondneus op Tweakers als ik wat moet weten. Maar goed, heb dus een pro 3 7", nog steeds met de originele ROM en hoewel ik erg tevreden ben met wat ik er nu mee kan ben ik altijd avontuurlijk aangelegd wat betreft hardware en wil ik eigenlijk ICS wel eens proberen. Ik heb tot nu toe alleen ervaring met het flashen van BIOS, PDA's en diverse andere firmware maar met de TS beschrijving lijkt me dat wel te lukken. Alleen duizelt het me even wat met alle voorgaande berichten wat ik nu evt. moet missen met de Momo9 rom of evt. met de Gusev 2.3 rom. Oftwel wat zijn de voor en nadelen precieselijk?
Wellicht een mogelijkheid dat in de TS ook op een rijtje te zetten?
Dit hebben we allemaal. Een van de nadelen van een tablet van deze prijs. Is nu eenmaal niet zo (stevig) gemaakt als een apparaat van 400+ Euro. Dus als hem omruilt heeft de volgende het gewoon precies eender.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 19:15:
Ik heb ineens een raar probleem met het scherm (pro3 7 inch).
[Edit] Oh was al op gereageerd, ff F5'en voortaan, my bad
[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 23-01-2012 20:59 ]
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde gedaan, echter ben er even goed voor gaan zitten en heb de hele topic doorgelopen en ben redelijk op de hoogte.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 20:51:
Eerste post hier, hoewel ik dit topic sinds de kerst, toen ik een pro 3 7" aanschafte meelees en al vaker rondneus op Tweakers als ik wat moet weten. Maar goed, heb dus een pro 3 7", nog steeds met de originele ROM en hoewel ik erg tevreden ben met wat ik er nu mee kan ben ik altijd avontuurlijk aangelegd wat betreft hardware en wil ik eigenlijk ICS wel eens proberen. Ik heb tot nu toe alleen ervaring met het flashen van BIOS, PDA's en diverse andere firmware maar met de TS beschrijving lijkt me dat wel te lukken. Alleen duizelt het me even wat met alle voorgaande berichten wat ik nu evt. moet missen met de Momo9 rom of evt. met de Gusev 2.3 rom. Oftwel wat zijn de voor en nadelen precieselijk?
eventjes uitleggen is moeilijk dus ik zou zeggen: veel leesplezier
of probeer de diverse GB en ICS ROM's eerst eens uit...
Verwijderd
Hehe, daar was ik al bang voor. Ik heb alles dus al eens gelezen maar ben veel al weer kwijt. Waar het mij om gaat is dat het mooi zou zijn als iig op een rijtje zou komen te staan wat de pro en cons zijn van de nu werkbare roms. Uiteraard vooral ook voor de mensen die later in dit topic terecht komen. Maar goed, zal van het weekend dan maar weer eens door alles heen scannen, nu geen tijd voor.eventjes uitleggen is moeilijk dus ik zou zeggen: veel leesplezier
Kan iemand meer info posten over deze tablet:
http://online.kruidvat.nl/product/67014/Android23TabletPC.html
Zoals wat is het merk van deze tablet, past er een Qware ROM/custom Qware-rom op? Is er standaard Android market toegang? Is die default geroot? Enz.
Of is het precies dezelfde als de Qware op wat cosmetische wijzigingen na?
Bij voorbaat dank!
http://online.kruidvat.nl/product/67014/Android23TabletPC.html
Zoals wat is het merk van deze tablet, past er een Qware ROM/custom Qware-rom op? Is er standaard Android market toegang? Is die default geroot? Enz.
Of is het precies dezelfde als de Qware op wat cosmetische wijzigingen na?
Bij voorbaat dank!
You may enlighten me!
Verwijderd
@Wave
Ik ben ook een beginneling met tablets, ik heb nu de Kevin Rom erop staan en ik moet zeggen dat werkt prima, vandaag ruim 6,5 uur muziek geluisterd en 2,5 uur muziek video's laten spelen. Na ruim 9 uur actief zijn was de accu leeg dit was met de standaard Rom al na een uurtje of 5. En ik vindt dat het allemaal soepeler loopt dan voorheen dus een aanrader wat mij betreft,
Hulde aan alle mensen hier, die er voor zorgen dat onze tablet van € 90,00 zijn geld dubbel en dwars waard (is) wordt.
Ik ben ook een beginneling met tablets, ik heb nu de Kevin Rom erop staan en ik moet zeggen dat werkt prima, vandaag ruim 6,5 uur muziek geluisterd en 2,5 uur muziek video's laten spelen. Na ruim 9 uur actief zijn was de accu leeg dit was met de standaard Rom al na een uurtje of 5. En ik vindt dat het allemaal soepeler loopt dan voorheen dus een aanrader wat mij betreft,
Hulde aan alle mensen hier, die er voor zorgen dat onze tablet van € 90,00 zijn geld dubbel en dwars waard (is) wordt.
Ik vind het wel een redelijke vraag hoor, om nou bijna 2000 berichten door te lezen als je alleen wat plus/minpunten zoekt per beschikbare rom moet niet nodig zijn.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 21:08:
[...]
Hehe, daar was ik al bang voor. Ik heb alles dus al eens gelezen maar ben veel al weer kwijt. Waar het mij om gaat is dat het mooi zou zijn als iig op een rijtje zou komen te staan wat de pro en cons zijn van de nu werkbare roms. Uiteraard vooral ook voor de mensen die later in dit topic terecht komen. Maar goed, zal van het weekend dan maar weer eens door alles heen scannen, nu geen tijd voor.
Maar ik heb zelf een 10", maar voor de 7" zijn er eigenlijk 2 ICS roms:
- Kevin
- Neutral
Met Kevin houd je wat meer ruimte over na installatie maar sommigen krijgen flash niet werkend. Verder zijn er verschillende meningen wat performance betreft.
Dat was het wel.
Verwijderd
wat je nu zegt is allemaal beetje abracadabra voor mij om eerlijk te zijn XDWwwillem schreef op maandag 23 januari 2012 @ 20:36:
[...]
Hmm, ik zou dan even je sd kaartje leeggooien (of iig android-eigen directories deleten/hernoemen; data, android en .android_secure) en de dalvik cache legen in recovery.
sdkaartje heb ik niet behalve dan het interne geheugen
Edit:die recovery heb ik niet geinstalleerd dus ik kan die dalvik cache ook niet wipen
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2012 22:33 ]
Dit topic is gesloten.