Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Geen *.ko to be found hier...Gusev schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:39:
De *mali*.ko file moeten we sowieso ook nog hebben..
Nickname does not reflect reality
1
2
3
4
| D/libEGL ( 304): loaded /system/lib/egl/libEGL_mali.so E/libEGL ( 304): load_driver(/system/lib/egl/libGLESv1_CM_mali.so): Cannot load library: reloc_library[1311]: 302 cannot locate '_mali_sys_malloc'... E/libEGL ( 304): load_driver(/system/lib/egl/libGLESv2_mali.so): Cannot load library: reloc_library[1311]: 302 cannot locate '_mali_sys_malloc'... E/libEGL ( 304): No EGLDisplay for hardware EGL! |
@Brad Pitt: kan je /system/lib/libEGL.so ook eens doorsturen?
[ Voor 6% gewijzigd door Petervanakelyen op 19-01-2012 14:47 ]
Daarnaast kan ik de post niet meer vinden van degene die 4.0.3 van ainol novo heeft geinstalleerd. Ik ben echt benieuwd of die H/W accelerated graphics heeft (denk t niet hoor...)
Staat er op...Petervanakelyen schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:43:
@Brad Pitt: kan je /system/lib/libEGL.so ook eens doorsturen?
[ Voor 51% gewijzigd door Brad Pitt op 19-01-2012 14:51 ]
Okay, duidelijk, vond het gewoon vreemd dat een aantal games beter werken op ICS dan GB op de tabletPetervanakelyen schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:51:
Er wordt gebruik gemaakt van de legacy graphics driver support in ICS, daarmee kunnen drivers van gingerbread worden gebruikt. Die drivers zijn totaal niet geoptimaliseerd, maar het blijft beter dan software rendering.
1
2
3
4
| E/libEGL ( 189): eglGetDisplay:683 error 300c (EGL_BAD_PARAMETER) E/libEGL ( 189): eglInitialize:697 error 3008 (EGL_BAD_DISPLAY) E/libEGL ( 189): eglQuerySurface:1116 error 300d (EGL_BAD_SURFACE) E/SurfaceFlinger( 189): couldn't find an EGLConfig matching the screen format |
[ Voor 6% gewijzigd door Petervanakelyen op 19-01-2012 14:56 ]
Heey...SurfaceFlinger...daar is ook een .so van toch? Wellicht hebben we die ook nodig van Brad? Haha "trial and error" denkwijze, maar goed...Petervanakelyen schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:55:
Na het vervangen staat logcat vol met EGL errors:
code:
1 2 3 4 E/libEGL ( 189): eglGetDisplay:683 error 300c (EGL_BAD_PARAMETER) E/libEGL ( 189): eglInitialize:697 error 3008 (EGL_BAD_DISPLAY) E/libEGL ( 189): eglQuerySurface:1116 error 300d (EGL_BAD_SURFACE) E/SurfaceFlinger( 189): couldn't find an EGLConfig matching the screen format
[ Voor 3% gewijzigd door Petervanakelyen op 19-01-2012 15:01 ]
De ainol novo 4.0.3 libraries maken dan ook weinig ook, aangezien de display drivers daar al helemaal niet werken op onze tablets.
Heb geprobeerd deze CWM te installeren.Gusev schreef op zondag 15 januari 2012 @ 15:43:
Zijn er eigenlijk al duidelijke performance gerelateerde pluspunten aan de Kevin ROM i.t.t. de Neutral ROM?
Ik las dat o.a. de rode rand weg is, maar kunnen mensen al wat meer zeggen over batterijduur e.d. Of is het daar te kort dag voor om iets over te zeggen...
edit: Ik ben nu bezig om een CWM backup te maken vd Neutral ROM, ja wel, CWM draait. ALLE credits gaan naar fun_ van XDA, zie: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1378594
Download: http://files.androtab.inf...0115/A10/a10_recovery.zip
* How to install ClockworkMod Recovery 5 for ICS ROM
1. download a10_recovery.zip and unzip it
2. run following commands
code:
1 2 adb push recovery.img /data/ adb shell "cat /data/recovery.img > /dev/block/nandg; sync"
4. (re)boot into recovery
Stap 4 kan bij ons door b.v. de tablet uit te schakelen en vervolgens de terug + menu opties knop beide in te drukken en dan de aan-knop indrukken. Vervolgens alle 3 de knoppen loslaten.
Dan kom je in CWM terecht. Geen idee of de reboot-recovery commando vanuit adb nog werkt, niet getest.
Had gisteren eerst MOMO9C SKYPE for Mark.img m.b.v. onze suit geinstalleerd.
Nadat ik deze stappen gevolgd heb, kom ik echter niet in CWM maar in Android System Recovery !
Kan het zijn dat er nog een stap 3 aan jouw recept moet worden toegevoegd ?
Verder lukte het me pas na diverse pogingen om weer CWM v5.0.2.7 goed terug te krijgen.
[ Voor 9% gewijzigd door Gusev op 19-01-2012 17:23 ]
Overigens wil ik wel opmerken over die 'MOMO9C SKYPE for Mark.img', dat daar de belichting veel beter is ingesteld "wat minder fel". Met behulp van de instelling helderheid heb je dan een range die lager ligt dan 'normaal'.
Ik weet niet of je dat kunt meenemen in de custom Rom ?
Hulpmiddellen als filter e.d. maken het beeld namelijk wel troebel.
[ Voor 8% gewijzigd door Robertq9 op 19-01-2012 17:35 ]
Er zijn een aantal brightness hacks, maar dat zijn losse APKs. Geen idee hoe Momo het voor elkaar heeft gekregen. Daarnaast "Hulpmiddellen als filter e.d. maken het beeld namelijk wel troebel." Die begrijp ik ff niet?Robertq9 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:32:
Ok bedankt Gusev. Goed om te horen dat de custom Rom met ICS op de 'oude' CWM gaat werken !
Overigens wil ik wel opmerken over die 'MOMO9C SKYPE for Mark.img', dat daar de belichting veel beter is ingesteld "wat minder fel". Met behulp van de instelling helderheid heb je dan een range die lager ligt dan 'normaal'.
Ik weet niet of je dat kunt meenemen in de custom Rom ?
Hulpmiddellen als filter e.d. maken het beeld namelijk wel troebel.
Als je met de instelling 'Helderheid' op je tablet de lichtsterkte laag genoeg kunt zetten, houd je toch voldoende contrast.
Een collega van mij heeft ook de pro 3 en op zijn apparaat is de helderheid wel goed te regelen ...
[ Voor 12% gewijzigd door Robertq9 op 19-01-2012 19:07 ]
Verwijderd
JE BENT EEN HELD. Moest alleen nog even bedenken hoe ik die 'verkenner' moest opvatten, zit nog maar een week in de AndroidwereldVerwijderd schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 04:39:
Voor de mensen die de standaard contactpersonen (Contacts.apk) mist heb ik een oplossing gevonden die werkt.
Hoe te installeren: [op een pc] 1) download the apk file https://rapidshare.com/fi...view-contacts-nophone.apk 2) rename de fview-contacts-nophone.apk naar Contacts.apk letop hoofdletter C 3) zet de Contacts.apk op een sdcard of zend naar de tablet via de pc
[op de tablet] 1) activeer "onbekenden bronnen" in het applicatie menu 3) ga met verkenner naar de de directory waar je de apk hebt geplaats, en selecteer deze, nu wordt gevraagt of je hem wilt installeeren
Can't open /sdcard/update.zip
(bad)
Google levert op dat je de update.zip moet signen (wat ik voorheen niet hoefde te doen bij de GB custom ROM maar goed). Verscheidene tooltjes geprobeerd, maar tevergeefs. Iemand een idee?
Had ik helaas al geprobeerd, tevergeefs. Ik krijg daar wel duidelijk een foutmelding signature verification failed.Wwwillem schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 00:18:
Je kan in CWM met toggle signature verification uitzetten dat hij daar op let. Zit geloof ik onder install zip from sd.
Zal wel iets verkeerd zijn gegaan tijdens het modificeren van bepaalde bestanden of het inpakken van de zip oid. Kijk er straks ff naar...
edit: hier staan overigens de SII ICS libs voor wie geinteresseerd is:
http://dl.dropbox.com/u/1...bs_ics_s2/libs_ics_s2.zip
[ Voor 13% gewijzigd door Gusev op 20-01-2012 09:01 ]
Verwijderd
werken die libs wel in ICS dan?Gusev schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 08:11:
[...]
Had ik helaas al geprobeerd, tevergeefs. Ik krijg daar wel duidelijk een foutmelding signature verification failed.
Zal wel iets verkeerd zijn gegaan tijdens het modificeren van bepaalde bestanden of het inpakken van de zip oid. Kijk er straks ff naar...
edit: hier staan overigens de SII ICS libs voor wie geinteresseerd is:
http://dl.dropbox.com/u/1...bs_ics_s2/libs_ics_s2.zip
Verwijderd
Megaupload is voorlopig uit de lucht gehaald door de FBI.
http://www.ad.nl/ad/nl/56...ding-auteursrechten.dhtml
Dus als er Rom's geparkeerd staan te downloaden via de TS zal dit niet meer te downloaden zijn.
Ah zie net dat dit niet het geval is......
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2012 09:58 ]
Geen idee, dat mogen anderen testen, ik heb ze alleen uit de ICS ROM voor de Samsung Galaxy S2 gehaald...zijn blijkbaar dus ICS libs. Maar goed er zijn nog een hele rits libraries, dus dit is lukraak iets kiezen. Niet echt doordacht.
Verwijderd
Net precies het idee opgevat om met mijn Qware Pro3 het volgende te doen:
- met LiveSuit (wat een Goede Vertaling, Kim Young Un!
- CWM er op;
- ROM (update.zip) er af...
En prutsen maar!
Ik zeg prutsen, want ik heb nu CWM en Gusev 03.x draaien. (zeer mooi
Nu werkt LiveSuit niet meer... Ik vermoed door CWM.

Voor jullie project:
Wil ik ook de neutral zo wel even doen als ik er uit ben hoe ik dit probleempje oplos.
Wellicht helpt het jullie als ik die roms ergens upload.....?
Greetzz, Marcel
Daarnaast, ik heb hier even een tijdelijke ICS custom ROM geupload: http://dl.dropbox.com/u/16819565/custom_rom/update.zip
Let op! Deze is niet om te flashen, want hij werkt nog niet
Ook heb ik tijdens het verwijderen van de symlinks heb ik de su file in /bin/ verwijderd met grootte 4kb. Bij GB waren alle symlinks 7kb. Ik heb geen idee of dit ook van invloed kan zijn op het boot probleem, maar ik geef even alles aan wat ik heb veranderd.
Ik ben even out of options...
Verwijderd
checksum mismatch tijdens het creeren van de kernel.img is je probleemGusev schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:30:
^ LiveSuit werkt niet meer? En dat houdt in? Wat werkt niet? Wat gebeurd er etc?
Daarnaast, ik heb hier even een tijdelijke ICS custom ROM geupload: http://dl.dropbox.com/u/16819565/custom_rom/update.zip
Let op! Deze is niet om te flashen, want hij werkt nog niet. Dit is meer om andere mensen ernaar te laten kijken, want ik heb geen idee meer waarom die blijft hangen op het bootscherm. Ik kreeg gister wel iets van een checksum mismatch tijdens het creeren van de kernel.img. Daarnaast heb ik de initlogo.rle veranderd (static bootscherm waar die nu dus op blijft hangen), maar daarna netjes een boot.cpio aangemaakt.
Ook heb ik tijdens het verwijderen van de symlinks heb ik de su file in /bin/ verwijderd met grootte 4kb. Bij GB waren alle symlinks 7kb. Ik heb geen idee of dit ook van invloed kan zijn op het boot probleem, maar ik geef even alles aan wat ik heb veranderd.
Ik ben even out of options...
edit: ik vraag me wel erg af wat ik dan fout heb gedaan, maar daar kijk ik vanavond wel naar...
[ Voor 27% gewijzigd door Gusev op 20-01-2012 12:03 ]
Verwijderd
Since we modified the image, the checksum would not match anyway. So we have to append the new checksum. This is done by rkcrc.exe. Build it from source or download and extract it, then put it into your working folder together with cygwin1.dll.
Go to your command console again where you extracted the update.img. Now enter
rkcrc.exe boot_new.img boot_new_signed.img
Change img-filenames to match yours. If it works, you will get no output, but a new file with the checksum appended. Now you can replace the original img-file from xxx\Image with this new file, so rename and copy it.
(excuses volgende keer gebruik ik de edit knop)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2012 12:39 ]
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:25:
Tijdens booten gebeurt er een verify checksum namelijk .
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:28:
heb je wat gewijzigd aan de kernel.img?
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:30:
Iets met newtuxflash gedaan toevallig?
Gebruik aub in het vervolg even de edit (Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:33:
misschien een oplossing:
Since we modified the image, the checksum would not match anyway. So we have to append the new checksum. This is done by rkcrc.exe. Build it from source or download and extract it, then put it into your working folder together with cygwin1.dll.
Go to your command console again where you extracted the update.img. Now enter
rkcrc.exe boot_new.img boot_new_signed.img
Change img-filenames to match yours. If it works, you will get no output, but a new file with the checksum appended. Now you can replace the original img-file from xxx\Image with this new file, so rename and copy it.

Hail to the king baby!
Nopeheb je wat gewijzigd aan de kernel.img?
Nope, geen idee wat newtuxflash isIets met newtuxflash gedaan toevallig?
Geen idee wat rkcrc.exe is... rkcrc.exe ...
I know, Ik heb gewoon helemaal niks met bovenstaande zaken gedaan. Kan zowel positief als negatief zijn
Ik begrijp niet dat er een kernel.img mismatch kan ontstaan als ik niks heb gewijzigd. Maar goed...
Verwijderd
Na de "knoppendans" (vol+ en 10x ON) kwam LiveSuit eerst altijd met de Yes / No popup over format.Gusev schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:30:
^ LiveSuit werkt niet meer? En dat houdt in? Wat werkt niet? Wat gebeurd er etc?
Nu ik CWM er op heb gezet (en jou ROM) krijg ik hetzelfde schermpje als wanneer de .img flash is geslaagd. Een kleine popup met een geel driehoek/uitroepteken.
Dank, voorlopig denk ik dat ik als newb graag meekijk, maar mijn eerste ROM die ik verpruts kan beter niet een lopend project van een ander zijn.Gusev schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:30:
Komt nog even bij: CWM verwijderen lijkt me ook essentieel bij het claimen van (hardware) garantie. Dus dat is dan toch fijn om te weten.
Oftewel:
*tips voor het LiveSuit probleem?
*How to uninstall CWM?
TNX allemaal!
CWM hoef je niet te deinstalleren wanneer je de stock image opnieuw via LiveSuit flashtVerwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:35:
[...]
Na de "knoppendans" (vol+ en 10x ON) kwam LiveSuit eerst altijd met de Yes / No popup over format.
Nu ik CWM er op heb gezet (en jou ROM) krijg ik hetzelfde schermpje als wanneer de .img flash is geslaagd. Een kleine popup met een geel driehoek/uitroepteken.
[...]
Dank, voorlopig denk ik dat ik als newb graag meekijk, maar mijn eerste ROM die ik verpruts kan beter niet een lopend project van een ander zijn.
Komt nog even bij: CWM verwijderen lijkt me ook essentieel bij het claimen van (hardware) garantie. Dus dat is dan toch fijn om te weten.
Oftewel:
*tips voor het LiveSuit probleem?
*How to uninstall CWM?
TNX allemaal!
Maar als je gwn de instructies uit de start post volgt, dus eerst de STOCK image selecteren, daarna pas aansluiten, zou t goed moeten gaan...
Verwijderd
LiveSuit werkt weer....
Gewoon windows herstart.
Bedankt voor het meedenken!
Heb je de multitouch functionaliteit nog even geprobeerd op je 10" ICS?Sc0rPi0N schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:18:
zal het vanavond even voor je testen.
Draai nu de ics4.0 rom maar na een reboot heb ik maar 170mb ram vrij, hoe is dit bij de originele rom? En hoe bij dr gusev rom?
Op dit moment is de gusev rom de meest snelle en stabiele versie??
De Kevin ICS versie installeren, dat scheelt nogal...GabrielZ schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:05:
Draai nu de ics4.0 rom maar na een reboot heb ik maar 170mb ram vrij
Okee ga ik dat eens proberenBrad Pitt schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:06:
[...]
De Kevin ICS versie installeren, dat scheelt nogal...
heeft deze geen driver problemen..
Heb je hier toevallig een linkje van?
Alle ICS ROMs hebben op dit moment driver problemenGabrielZ schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:17:
[...]
Okee ga ik dat eens proberen
heeft deze geen driver problemen..
Heb je hier toevallig een linkje van?
Linkje naar de Kevin ROM: http://www.multiupload.be/5S4IIMAP2S
Dan lijkt me de gusev rom dus de kwa prestaties de beste rom Op dit moment..Petervanakelyen schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:20:
[...]
Alle ICS ROMs hebben op dit moment driver problemen
Linkje naar de Kevin ROM: http://www.multiupload.be/5S4IIMAP2S
Iemand een idee hoeveel ram je vrij hebt met de gusev rom?
Verwijderd
mount -t ext4 /dev/block/nandf /data/recovery
De oplossing zal vast heel eenvoudig zijn, maar ik heb geen idee. Iemand anders wel?
klonk al te mooi om waar te zijn....
Zo zeg, zagen we die even niet aankomen zeg. Kan die beste meneer dat nu ook nog even demonstreren met honeycomb? Met bijen erin zeg maar? Kijken of het dan nog zo'n smartass is.
Goed, en nu weer on topic please.
Dit is honeycomb hè...cmegens schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 11:32:
Zo zeg, zagen we die even niet aankomen zeg. Kan die beste meneer dat nu ook nog even demonstreren met honeycomb? Met bijen erin zeg maar? Kijken of het dan nog zo'n smartass is.

U is moderator hier yes?Goed, en nu weer on topic please.
Hoeveel ram heb je vrij?chrisr5gt schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:04:
Sinds gisteren ICS neutral erop en ik ben er best tevreden over. Het is wennen en ik heb het idee dat het nog niet helemaal optimaal loopt, maar verder prima!
Download dit bestand naar je harde schijf. Het makkelijkste is even om het op de c:\ te zetten.
Alleen 'dit' bestand staat niet meer op dropbox, kan ik het ergens anders vandaan halen?
Kun je nieuwe links doorgeven ?
Groeten
Het quoten van een hele topicstart is wat veel, volgende keer graag alleen het relevante quoten aub.
[ Voor 97% gewijzigd door janvanduschoten op 21-01-2012 16:29 ]
is dat met een custom rom en welke dongel van kpn ? die van Vodafoon doet het standaard niet.SmoothTweaker schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 18:27:
Wat een mooie tablet,
Duw me KPN 3G dongle via de mini usb cable erin en heb gelijk 3G
Zit nog te twijfelen om gelijk ff andere rom erop te gooien
[afbeelding]
Er kwam een lijsje voorbij met welke Huawei sticks het deden. Ook de prepaid Huawei krijg ik niet aan de praat.tes-com schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:48:
[...]
is dat met een custom rom en welke dongel van kpn ? die van Vodafoon doet het standaard niet.
116.8 heb ik nog vrij. Ik heb Go Launcher EX geinstalleerd omdat de standaard ICS launcher minder soepel loopt. Icm daarmee gaat alles lekker. Youtube (werkt 100%) geinstalleerd en wat (persoonlijk) handige apps en ik ben tevreden. Nu nog even wat verder tweaken en ik ben happy zoals hij nu is.
Waarom preferereer je deze ICS-versie (waar je vrijwel niks op kan installeren) boven de Kevin-versie dan?chrisr5gt schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:49:
Nu nog even wat verder tweaken en ik ben happy zoals hij nu is.
Ja gisterenavond geprobeerd maar dat gaat bij mij zonder problemen. Foto gepaktWwwillem schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:01:
[...]
Heb je de multitouch functionaliteit nog even geprobeerd op je 10" ICS?
(2160 Gallery) en men via multitouch kunnen vergroten.
[ Voor 11% gewijzigd door Frostbite op 21-01-2012 17:09 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Werkt dan ook bijvoorbeeld het synchen van de calendar ? En geen forced closes van de browser ?chrisr5gt schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:04:
Sinds gisteren ICS neutral erop en ik ben er best tevreden over. Het is wennen en ik heb het idee dat het nog niet helemaal optimaal loopt, maar verder prima!
Verwijderd
Heb alleen een vraagje, als je die custom rom installeert heb je dan ook een hogere Android?
Ik word gek van die websites voor telefoons....dat schijnt aan android 2.3 liggen?
Bedankt in ieder geval voor al die moeite die genomen word hier om ons te voorzien van snelle roms!
heeft met je user-agent van de browser te maken, pak opera mobile en zet de agent op desktopVerwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 19:07:
Ga voor het eerst een beetje vogelen met die roms en lees me suf hier....![]()
Heb alleen een vraagje, als je die custom rom installeert heb je dan ook een hogere Android?
Ik word gek van die websites voor telefoons....dat schijnt aan android 2.3 liggen?
Bedankt in ieder geval voor al die moeite die genomen word hier om ons te voorzien van snelle roms!
Signature
Verwijderd
Ok bedankt!Eboman schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 19:19:
[...]
heeft met je user-agent van de browser te maken, pak opera mobile en zet de agent op desktop
Ik nu eerst die momo9 kevin proberen en dan ook Opera erop zetten.
Ben wel benieuwd naar die momo9 en lijkt me makkelijker te installeren dan die custom roms ;-)

Zou nu weer moeten werken..
[ Voor 28% gewijzigd door Gusev op 21-01-2012 20:28 ]
Verwijderd
dat ziet er gelikt uit!
Alles lijkt te werken tot nu toe.
Ik zou Kevin proberen. 1gb interne opslag voor apps en de tablet versie van youtube.chrisr5gt schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:04:
Bij mij onder kevin werkt de calendar prima. De browser hapert wel eens maar dat is snel opgelost met dolphin.mwieggers schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:16:
[...]
Werkt dan ook bijvoorbeeld het synchen van de calendar ? En geen forced closes van de browser ?
Ik heb geen idee hoe dat met de Pro 2 gaat.
1. Compleet andere hardware
2. Hardware is sowieso minder dan de Pro 3, dus al is er een custom ROM, de hardware is nog steeds een bottleneck
3. Ik ga geen custom ROM voor de Pro 2 maken vanwege de hardware (ik heb der geen een) en geen tijd
moet ik nu eerst weer terug naar de standaard firmware?
Of kan ik sdk, adb en clockwordmod installeren?
Of meteen de custom rom installeren?
Alvast bedankt!
Gewoon zo er op knallenGabrielZ schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 22:26:[/b]
Wat je ook eens zou kunnen proberen is om in LiveSuit niet te kiezen voor Format, maar dat andere knopje. Geen idee wat daar precies op staat maar het zal inhouden dat je het gewoon overschrijft, met het voordeel dat je alle data behoudt. Kan zomaar zijn dat je dan errors krijgt maar het is leuk om te proberen :-)GabrielZ schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 22:26:
Wil graag de kevin4.0 erop flashen maar heb nu een andere 4.0 erop staan
moet ik nu eerst weer terug naar de standaard firmware?
Of kan ik sdk, adb en clockwordmod installeren?
Alvast bedankt!
Thx voor het proberen. Werkt het ook zonder problemen en zonder wat te stotteren als je het aan de kant van het scherm probeert naast de Back-knop?Sc0rPi0N schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:07:
[...]
Ja gisterenavond geprobeerd maar dat gaat bij mij zonder problemen. Foto gepakt
(2160 Gallery) en men via multitouch kunnen vergroten.
[ Voor 23% gewijzigd door Wwwillem op 21-01-2012 23:02 ]
Oh heel simpel, was de snelste download en had geen zin om verder te prutsen. Hoezo niks installeren? Alles werkt tot nu toe. Maar ik zal Kevin eens proberen, klinkt goed.Brad Pitt schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:06:
[...]
Waarom preferereer je deze ICS-versie (waar je vrijwel niks op kan installeren) boven de Kevin-versie dan?
Ik wil hier voor een micro SD kopen van 16Gb groot, maakt het nog echt welke snelheid de SD heeft ik kan ze met de snelheid van 2x, 4x, 6x of 10x kopen en maakt het eventueel soms ook nog uit van welk merk de SD is
3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0
Ik zou zeggen, hoe hoger hoe sneller. Maar voor de tablet zelf is het niet echt boeiend. Eventueel voor het kopieren van films naar de SD wel. Dat zou dan een stukje sneller gaan.napp schreef op zondag 22 januari 2012 @ 03:31:
Hoi wij hebben de qware pro3 10" gekocht
Ik wil hier voor een micro SD kopen van 16Gb groot, maakt het nog echt welke snelheid de SD heeft ik kan ze met de snelheid van 2x, 4x, 6x of 10x kopen en maakt het eventueel soms ook nog uit van welk merk de SD is
Je ziet nu vrijwel overal Classs4 of 6 welke vrij goedkoop zijn, dus zou ik daarvoor gaan. Ik heb zelf een Class2 16GB in de Pro3, maar die heb ik getest en schrijft weg met 6MB/s (ofwel stiekem gewoon Class6 qua prestaties). Voor het geld hoef je het niet te doen, dus neem voor die extra euro een zo snel mogelijke, altijd handig voor in de toekomst mocht je deze voor iets anders willen gebruiken (camera bijvoorbeeld).
Class2: pricewatch: Kingston microSDHC 16GB Class 4 + Adapter
Class6: pricewatch: Transcend microSDHC 16GB Class 6 + Adapter
Verschil van wel 2 euro.
Respect voor je AMD uit je sig, dat waren nog eens mooie OC-tijden!
[ Voor 3% gewijzigd door Smarron op 22-01-2012 08:54 ]
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Okay, "niks" was sarcastisch bedoeldchrisr5gt schreef op zondag 22 januari 2012 @ 01:57:
Hoezo niks installeren? Alles werkt tot nu toe. Maar ik zal Kevin eens proberen, klinkt goed.
1) ondersteuning voor de vodafone 3g usb (model k3520-z)
2) ondersteuning voor bluetooth dongels (heb zelf een belkin f8t008)
Als iemand hiervoor nog een oplossing heeft zou geweldig zijn. (met bluetooth kan ik gps aansluiten)
Okee en wat zijn dan de stappen die ik precies moet nemen?
Wil dus van neutral 4.0 rom naar de kevin 4.0 rom
Mag ook via dm..
[ Voor 10% gewijzigd door GabrielZ op 22-01-2012 11:15 ]
Gewoon precies zoals je neutral erop hebt gezet met de livesuite.GabrielZ schreef op zondag 22 januari 2012 @ 11:14:
[...]
Wil dus van neutral 4.0 rom naar de kevin 4.0 rom
Mag ook via dm..
Heb hem gekocht met neutral erop...cmegens schreef op zondag 22 januari 2012 @ 11:19:
[...]
Gewoon precies zoals je neutral erop hebt gezet met de livesuite.
En wil vanavond de kevin rom erop flashen
vandaar mijn vraag
Ja, ik heb een Huwai E180 deze werkt gewoon prima icm alle androids.tes-com schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:48:
[...]
is dat met een custom rom en welke dongel van kpn ? die van Vodafoon doet het standaard niet.
Denk dat vodafone een ander merk gebruikt
Hier staat enige uitleg, plus in de rest van het betreffende topic ook:GabrielZ schreef op zondag 22 januari 2012 @ 11:14:
CrankyGamerOG in "Intertoys Qware Pro2/3 Tablets - DEEL 1"
Okee en omdat ik al op een custom ron zit hoef ik dus alleen deze stappen te doen:????????Brad Pitt schreef op zondag 22 januari 2012 @ 11:52:
[...]
Hier staat enige uitleg, plus in de rest van het betreffende topic ook:
CrankyGamerOG in "Intertoys Qware Pro2/3 Tablets - DEEL 1"
Custom ROM installerenNadat je hebt reboot naar CWM voer je de volgende stappen uit om een custom ROM te installeren. Ervan uit gaande dat je de laatste versie van een custom ROM hebt gedownload (zie kopje Downloads) en het gehele ZIP bestand in de root van je externe SD kaart hebt gezet, kan je doorgaan. Pak de ZIP file dus niet uit, en zet het ook niet in een mapje o.i.d. Kies via de VOL+ en VOl- knoppen de optie wipe data/factory reset en druk op Yes. Vergeet deze stap _nooit_ als je een nieuwe versie van een custom ROM erop gaat zetten. Druk op de terug knop en kies voor de optieinstall zip from sdcard en druk daarna op choose zip from sdcard. Selecteer de custom ROM zip bestand en druk op Yes. Nadat de melding is weergegeven dat de installatie succesvol is verlopen druk je op de terug knop. Kies nu voor de optie reboot system nog. Lukt het rebooten niet en kom je weer terug in CWM dan kan je een van de volgende acties proberen: kies de optie wipe cache partition en daarna pas voorreboot system now. Lukt het nu nog steeds niet om
"terug" te komen in Android, voer dan het volgende commando uit via commandprompt: code: 1 adb shell "echo -n boot | busybox dd of=/dev/block/nande count=1 conv=sync; sync; reboot" Et voila! Je hebt een custom ROM geïnstalleerd, proficiat :) !
???
Zal dat nog eens proberen. Nu heb ik gewoon 2 punten gepakt vanuit het midden.Wwwillem schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 22:59:
[...]
Thx voor het proberen. Werkt het ook zonder problemen en zonder wat te stotteren als je het aan de kant van het scherm probeert naast de Back-knop?
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
ik zal een video plaatsen
[ Voor 14% gewijzigd door Safariking op 22-01-2012 13:21 ]
Aankondiging in februari. Mooie ontwikkeling, maar met een beetje geluk is ICS voor de galaxy s2 eerder.
Overigens heb ik met Kevin en de MX videoplater gewoon HW decoding...
[ Voor 8% gewijzigd door cmegens op 22-01-2012 13:57 ]
Ooooh zo. Nog niet gemerkt. Maar ik ga zo Kevin er eens op gooien en eens kijken wat ik daar van vind. Force closes in browser of market heb ik nog niet gehad met Neutral.Brad Pitt schreef op zondag 22 januari 2012 @ 08:57:
[...]
Okay, "niks" was sarcastisch bedoeldMaar als je wat enthousiast dingen gaat installeren krijg je binnen no-time een melding dat het geheugen vol is. Díe melding zal je met Kevin voorlopig niet gaan krijgen
Dat is mooi! Daar zit toch ook CWM in ?Safariking schreef op zondag 22 januari 2012 @ 13:20:
goed nieuws voor iedereen die een pro2 heeft cynagogenmod 7 heb ik aan de praat gekregen\
ik zal een video plaatsen
YouTube: Qware tablet pc pro 2 CM7
Dit topic is gesloten.