ziet er goed uit! wat is er dan eigenlijk beter aan die androidversie itt 2.3? zijn hier de synchronisatieproblemen van tekst/beeld dan ook opgelost?Damian schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 20:14:
[video]
Heb maar even willekeurig wat gedaan, om in ieder geval BradPitt even een keer na te laten denken voordat ie blaat, is nu al de derde keer dat ie me beschuldigt van liegen...
Ik krijg na het klikken op download now een file van 0kb, iets is er dus niet goed gegaan!SmoothTweaker schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 20:34:
http://www.megafileupload.../MOMO9-Neutral-4-rar.html
De MOMO9 Neutral 4 versie op een hopelijk snellere host.
Ik heb na het toepassen van de packages met apps ook geen rode randen meer, daarvoor nog wel
"Hodor"- Hodor
Ik krijg ook nietsMorfieus0 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 20:37:
[...]
Ik krijg na het klikken op download now een file van 0kb, iets is er dus niet goed gegaan!
_0.o_
Youtubr app is alleen niet te vinden in de market...
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
K'ook > too many connections, maw teveel mensen diem tegelijk proberen te downenMorfieus0 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 20:37:
[...]
Ik krijg na het klikken op download now een file van 0kb, iets is er dus niet goed gegaan!
Verwijderd
Ik kan bevestigen dat het update zipje het ook bij mij het rode geknipper heeft opgelost 
Net ook even Root Explorer geinstalleerd en dat werkt ook allemaal
Net ook even Root Explorer geinstalleerd en dat werkt ook allemaal
NeeVerwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 20:39:
Even snel vragen voordat ik hem flash: is de MOMO9 Neutral4 rom ook geroot?
http://dl.dropbox.com/u/56097979/YouTube.rarDamian schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 20:39:
Youtubr app is alleen niet te vinden in de market...
Alstublieft, is btw wel phone versie zo te zien maar werkt wel
Zal het even opnieuw proberen link volgt zo.. en die nieuwe rom heb ik ook bijna binnen dus die komt daarnaa eraanMorfieus0 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 20:37:
[...]
MOMO 9 V4
http://www.2shared.com/file/ZLZ79_g_/MOMO9-Neutral_4.html
[ Voor 36% gewijzigd door SmoothTweaker op 12-01-2012 21:02 ]
Instellingen / Toegankelijkheid ook?.Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 20:55:
Ik kan bevestigen dat het update zipje het ook bij mij het rode geknipper heeft opgelost
Nickname does not reflect reality
Daar kan ik ook gewoon bij en ook niets te zien nog, wat bedoel je precies wat ik hier moet zien?
Verwijderd
Ik heb geen idee wat er voor het zipje niet werkte maar ik krijg nu netjes de vraag of ik iets uit de market wil downloaden en na het weigeren daarvan een sub menu.
Root werkt trouwens ook 100% want ik kon zo de bootanimation plaatsen en een file aanmaken in de system map
http://mauricevroegop.nl/android
Deze blijft online tot me pc uitgaat vanavond weer.
Kon zo snel niet een snellere host vinden voor de files dus dan maar even op me glas verbinding
succes met downloaden
Als iemand ze even op een snelle vaste host wilt zetten zouden de meeste wel op prijs stellen
Deze blijft online tot me pc uitgaat vanavond weer.
Kon zo snel niet een snellere host vinden voor de files dus dan maar even op me glas verbinding
Als iemand ze even op een snelle vaste host wilt zetten zouden de meeste wel op prijs stellen
[ Voor 19% gewijzigd door SmoothTweaker op 12-01-2012 21:13 ]
Ik had eerst nog wel een rode rand na het installeren van de zip / .bat file.
Ik heb echter al een paar keer geboot voordat ik het zipje heb geinstalleerd en in de readme.txt staat dat het het beste werkt direct na de eerste boot. Ik heb dus een keer factory reset gedaan en daarna nog een keer de .zip / bat file gedaan en nu kom ik ook nergens meer de rode rand tegen.
Edit: Ik kom eerlijk gezegd heel soms nog de rode rand tegen, maar niet storend.
Ik heb echter al een paar keer geboot voordat ik het zipje heb geinstalleerd en in de readme.txt staat dat het het beste werkt direct na de eerste boot. Ik heb dus een keer factory reset gedaan en daarna nog een keer de .zip / bat file gedaan en nu kom ik ook nergens meer de rode rand tegen.
Edit: Ik kom eerlijk gezegd heel soms nog de rode rand tegen, maar niet storend.
[ Voor 10% gewijzigd door mwieggers op 12-01-2012 21:28 ]
Is er een link naar hoe livesuit gebruikt moet worden ?, alles is me nu gelukt maar ik krijg alleen niet voor elkaar om livesuit te gebruiken samen met de momo09 neutral 4 rar.
Zie topicstart, mij hielp het om hem aan het stroom te gooien onder het flashen anders gaf ie aan dat het geen usb2.0 wasMektheb schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:18:
Is er een link naar hoe livesuit gebruikt moet worden ?, alles is me nu gelukt maar ik krijg alleen niet voor elkaar om livesuit te gebruiken samen met de momo09 neutral 4 rar.
Gaan we doenSmoothTweaker schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:19:
[...]
Zie topicstart, mij hielp het om hem aan het stroom te gooien onder het flashen anders gaf ie aan dat het geen usb2.0 was
en slim om de usb drivers even in het mapje van de livesuite te gooien
Ik ga het allemaal proberen, al volg ik het gebrekkige engels in het programma'tje helemaal gebeurd er nu nog niks.
Install van ZIP is toch het makkelijkste voor een nub als ik
.
Maar ik priegel nog wel ff.,
Install van ZIP is toch het makkelijkste voor een nub als ik
Maar ik priegel nog wel ff.,
Verwijderd
Ik heb ook nog even snel een mirror op van de Neutral 4 rom online gezet: MOMO9 Neutral4 
Moet zeggen dat dat ICS er echt geil uitziet (had er nog niet eerder mee gespeeld)
Moet zeggen dat dat ICS er echt geil uitziet (had er nog niet eerder mee gespeeld)
ICS is inderdaad botergeil! Snap niet wat er bedoeld werd met rood geknipper, nergens last van! Zonder die fix te runnen, maargoed, die moet er wel op voor de market
"Hodor"- Hodor
Partitielayout:
nanda -> bootloader
nandb -> u-boot
nandc -> kernel+ramdisk
nandd -> system
nande -> data
nandf -> misc
nandg -> recovery
nandh -> cache
nandi -> udisk
Er is dus een extra partitie bij gekomen en de rootfs partitie maakt nu gebruik van kernel+ramdisk in plaats van kernel+bootloader en ramdisk apart. Het gaat nog even duren voor er een werkende versie is van ClockworkMod.
nanda -> bootloader
nandb -> u-boot
nandc -> kernel+ramdisk
nandd -> system
nande -> data
nandf -> misc
nandg -> recovery
nandh -> cache
nandi -> udisk
Er is dus een extra partitie bij gekomen en de rootfs partitie maakt nu gebruik van kernel+ramdisk in plaats van kernel+bootloader en ramdisk apart. Het gaat nog even duren voor er een werkende versie is van ClockworkMod.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Ik heb het wel als ik iets aanvink of druk krijg ik een rooie rand.Morfieus0 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:38:
ICS is inderdaad botergeil! Snap niet wat er bedoeld werd met rood geknipper, nergens last van! Zonder die fix te runnen, maargoed, die moet er wel op voor de market
Maar het is me verder gelukt dus dat is al mooi
Ik heb het idee dat de partities zeker anders zijn @petervanakelyen volgens mij is de interne opslagruimte nu ook kleiner geworden. Deze was eerder geloof ik 1 gb, maat misschien heb ik het mis.
Mocht iemand nog een werkende youtube voor tablet hebben houd ik me aanbevolen, degene die ik gepost hebt is voor telefoons maar suckt ontzettend hard op de tablet
Wifi op ICS is wel ruk geworden met die momo 9 v4
1. Connected your Allwinner A10 tablet to the PC.
2. Make sure your Allwinner A10 is plugged in with USB debugging enabled.
Goto Settings > Applications > Development > USB debugging
3. Set your display sleep to 30mins
Goto Settings > Display > Sleep > 30mins
3. Run/double-clicked fullmarket (.bat file)
4. After installation is complete, press any key to reboot the tablet.
5. Unplug the USB cable when the tablet started reboot. (Reboot make take a little longer.)
6. Remember to set back display sleep time.
Wifi op ICS is wel ruk geworden met die momo 9 v4
Installation guide.Mektheb schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:53:
Alles is me totnu toe helemaal gelukt alleen hoe krijg ik die zip geinstalled ?, probeer weer in CM te komen maar dat wil die ook niet meer. op 1 of andere manier
1. Connected your Allwinner A10 tablet to the PC.
2. Make sure your Allwinner A10 is plugged in with USB debugging enabled.
Goto Settings > Applications > Development > USB debugging
3. Set your display sleep to 30mins
Goto Settings > Display > Sleep > 30mins
3. Run/double-clicked fullmarket (.bat file)
4. After installation is complete, press any key to reboot the tablet.
5. Unplug the USB cable when the tablet started reboot. (Reboot make take a little longer.)
6. Remember to set back display sleep time.
[ Voor 78% gewijzigd door SmoothTweaker op 12-01-2012 21:54 ]
Alles is me totnu toe helemaal gelukt alleen hoe krijg ik die zip geinstalled ?, probeer weer in CM te komen maar dat wil die ook niet meer. op 1 of andere manier
Die zip? Die moet je uitpakken, en dan de Readme.txt lezen, en daarna als je tablet is opgestart en goed is ingesteld kan je op fullmarket.bat klikken. Daarna gaat hij allerlei dingen installen en heb je weer fullmarket toegang 
Let wel even op dat je voor je juiste resolutie kiest. En de extra applicaties zijn wel handig, dus die kan je zonder problemen mee installen
Edit:
En natuurlijk kom je niet meer in clockworkmod, aangezien je een format / upgrade hebt gedaan van je tablet. Hierdoor is alles, maar dan ook alles gewist van je tablet
Let wel even op dat je voor je juiste resolutie kiest. En de extra applicaties zijn wel handig, dus die kan je zonder problemen mee installen
Edit:
En natuurlijk kom je niet meer in clockworkmod, aangezien je een format / upgrade hebt gedaan van je tablet. Hierdoor is alles, maar dan ook alles gewist van je tablet
[ Voor 19% gewijzigd door MaNDaRK op 12-01-2012 21:56 ]
Ik krijg alleen continu de melding dat mijn aanmelding voor google talk is mislukt!
"Hodor"- Hodor
Lol, ik zag m gister op werk al staan, gewoon bij Ployer: http://en.ployer.cn/Download.asp?SortID=8mwieggers schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 16:43:
Is dit niet de android i.c.s. image waar we op zaten te wachten voor de Qware Pro 3 7"
http://www.pandawillforum...cf56909&p=46526#post46526
Maar ik dacht dat zal wel geen Android 4 zijn.
Achteraf...Momo9-Neutral >>> 4 <<<

Verwijderd
Cpu is nu met deze rom ok op 1,2ghz te zetten kan ook hoger maar dan crashed het zaakje bij mij
De mijne is zo dood als een pier. Waarschijnlijk iets mis gegaan met het flashen...
Tablet wordt ook niet meer herkend in Windows (PDANet drivers). Unknown device terwijl de drivers netjes zijn geinstalleerd
...
Tablet wordt ook niet meer herkend in Windows (PDANet drivers). Unknown device terwijl de drivers netjes zijn geinstalleerd
Heb ik ook al gehad. Hij is niet zo dood als een pier, hij zit enkel vast. Als de batterij helemaal is leeggelopen (of als je het ding op een andere manier weet te rebooten) kan je terug flashen met de LiveSuite (resetknopje indrukken -> LiveSuite opstarten en image selecteren -> USB-kabel aansluiten -> Formatteren).
Thank you very much! En uiteraard laat ik de tablet vallen als ik de USB kabel erin wil stoppenPetervanakelyen schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 22:48:
Heb ik ook al gehad. Hij is niet zo dood als een pier, hij zit enkel vast. Als de batterij helemaal is leeggelopen (of als je het ding op een andere manier weet te rebooten) kan je terug flashen met de LiveSuite (resetknopje indrukken -> LiveSuite opstarten en image selecteren -> USB-kabel aansluiten -> Formatteren).

Verwijderd
Ik heb voor iedereen die ook in ICS live wallpapers wil de systeem apk uit een andere ICS rom online gezet: LiveWallpapersPicker.apk
Bedankt!Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 23:07:
Ik heb voor iedereen die ook in ICS live wallpapers wil de systeem apk uit een andere ICS rom online gezet: LiveWallpapersPicker.apk
Verder loopt bij mij een avi volledig sync qua beeld & geluid in de standaard gallerij app!
Dat probleem is dus gelijktijdig verholpen, hulde!
"Hodor"- Hodor
Jullie ook problemen met de wifi? als ik uit standby kom duurt het eeuwen voordat me wifi weer up is
Verwijderd
Tot nu toe geen wifi problemen hier.SmoothTweaker schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 23:26:
Jullie ook problemen met de wifi? als ik uit standby kom duurt het eeuwen voordat me wifi weer up is
Verwijderd
Hallo,
draait flash niet op ICS, ik heb de player geïnstalleerd maar in stockbrowser geen beeld (vb nos.nl)
of mis ik wat?
alvast dank
draait flash niet op ICS, ik heb de player geïnstalleerd maar in stockbrowser geen beeld (vb nos.nl)
of mis ik wat?
alvast dank
Volgens mij heb je voor ICS Flash 11.1 beta nodig.
@SmoothTweaker: zet WiFi slaapbeleid op 'nooit' in de instellingen.
Ik kan momenteel geen apps meer uit de market halen?
Ik krijg de volgende melding:
"(Appnaam) kan niet worden gedownload wegens een fout"
App gestopt & gegevens van market al gewist, reboot had ook geen zin, wat nu?
"Hodor"- Hodor
Al geprobeerd dit mag niets baten, ik vind overigens ook maar 2 wifi netwerken als ik zoek, met oude firmware lag dit op stuk of 10 in mijn buurtPetervanakelyen schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 23:41:
Volgens mij heb je voor ICS Flash 11.1 beta nodig.
Heb btw momo 4 erop en nog niet die 2e die gepost werd
Even de package met files opnieuw injecten al gedaan?Morfieus0 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 23:46:
Ik kan momenteel geen apps meer uit de market halen?
[ Voor 3% gewijzigd door SmoothTweaker op 12-01-2012 23:51 ]
Verwijderd
Wifi geen probleem, bij mij even sterk heb ongeveer 14 netwerken hier uit de straat.
Flash 11.1 werkt helaas niet, net gedownload.
Iemand een andere oplossing?
Flash 11.1 werkt helaas niet, net gedownload.
Iemand een andere oplossing?
Zal het morgen proberen:-)SmoothTweaker schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 23:50:
[...]
Even de package met files opnieuw injecten al gedaan?
"Hodor"- Hodor
Verwijderd
De interne opslag is zeker kleiner geworden. Hij was 1,5GB als ik het goed heb (zit er in ieder geval niet veel naast) en nu is het maar 256MB (de SD is nu ruim 3GB).mwieggers schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:42:
Ik heb het idee dat de partities zeker anders zijn @petervanakelyen volgens mij is de interne opslagruimte nu ook kleiner geworden. Deze was eerder geloof ik 1 gb, maat misschien heb ik het mis.
Jah, dat klopt. Liep er net tegen aan, geen ruimte om apps te installeren. Heb het meeste nu wel op SD staan, maar als nog vind ik 256 MB wel heel weinig. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Moet zeggen dat ICS best chill werkt op mijn 7" Pro3
Moet zeggen dat ICS best chill werkt op mijn 7" Pro3
deze apk kan ik niet installeren. enig idee waarom? 7". met 4.01Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 23:07:
PSN: Shiver23
Heeft iemand een tip om een verloren micro-sd kaartje terug te vinden? Door het verwisselen van het kaartje tussen me smartphone en me tablet ben ik um ineens kwijt.
*Vraagt zich af waarom ze die dingen zo klein maken....*
edit: Gevonden, in de micro-sd kaartlezer van me zusje
[ Voor 14% gewijzigd door guid0o op 13-01-2012 00:57 ]
Verwijderd
Ik ben bang dat we daarvoor moeten wachten op een andere rom waar die ruimte verdeling anders is (aanpassen zal wel niet mogelijk zijn of er bestaat een partition magic voor android).guid0o schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 00:42:
Jah, dat klopt. Liep er net tegen aan, geen ruimte om apps te installeren. Heb het meeste nu wel op SD staan, maar als nog vind ik 256 MB wel heel weinig. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Ik ben er ook helemaal blij mee en zou ondanks het 'ruimte gebrek' echt niet meer terug willenMoet zeggen dat ICS best chill werkt op mijn 7" Pro3
Je moet hem niet installeren maar met adb naar de /system/app map kopieren. Na een reboot kan je ook live wallpapers selecterenShiver23 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 00:51:
[...]
deze apk kan ik niet installeren. enig idee waarom? 7". met 4.01
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2012 00:56 ]
De 7" wordt na het installeren van ICS trouwens herkend als een Samsung GT-I9100, ook wel een Galaxy S2 genaamd.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Volgens mij doet de ICS rom dat niet, maar de extra zip file.Smarron schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 01:03:
De 7" wordt na het installeren van ICS trouwens herkend als een Samsung GT-I9100, ook wel een Galaxy S2 genaamd.
Verwijderd
*Vraagt zich af waarom er van die onnozele vragen gesteld worden, wtf heeft dit te maken met de Pro2/3 ? ....*guid0o schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 00:54:
Heeft iemand een tip om een verloren micro-sd kaartje terug te vinden? Door het verwisselen van het kaartje tussen me smartphone en me tablet ben ik um ineens kwijt.![]()
* Tip: ZOEKEN !!! ....*
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2012 08:44 ]
sjonge.. kijk je even een dag niet is er al een werkende ICS
anyway.. zit nu op m'n werk zonder tablet, maar heb zo wel alle tijd om de bestandjes te downloaden.
anyway.. zit nu op m'n werk zonder tablet, maar heb zo wel alle tijd om de bestandjes te downloaden.

waarmee pas jij dit aan? Ik had wel wat tooltjes gevonden, maar wil even een goede wetenVerwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 22:34:
Cpu is nu met deze rom ok op 1,2ghz te zetten kan ook hoger maar dan crashed het zaakje bij mij
Verwijderd
Ik heb hem nu ook op 1200Mhz, zowel Antutu CPU Master als SetCPUDamian schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 08:57:
[...]
waarmee pas jij dit aan? Ik had wel wat tooltjes gevonden, maar wil even een goede weten
Dude dit topic gaat veel te snel! We moeten zo'n IRC title achtige banner bij het reageervak hebben waarin het laatste nieuws staat en een linkje.Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 22:34:
Mijn Pro3 is even kapot. Is de Pro2 ook over te clocken?
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Grrr ik wacht nog steeds op een goede ics voor Pro3 10 inch.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik heb het idee dat er hier maar 3 mensen met een 10" zitten dus ik neem aan dat dat toch wat trager zal gaan..Sc0rPi0N schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:55:
Grrr ik wacht nog steeds op een goede ics voor Pro3 10 inch.
je zou er bijna een 7 inch voor kopen
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik zit ook met smart te wachten op de Pro3 10" ICS.
Verwijderd
Als newbe toch maar de stoute schoenen aangetrokken en de MOMO9-neutral 4 geïnstalleerd op mijn pro3 7"
Goed handleiding gevolgd en binnen 10 minuten werkende ICS met werkende market.
Weer iemand blij
Hulde aan iedereen die mee geholpen heeft aan de goede beschrijving en het vinden van de juiste ROM
Weer iemand blij
Hulde aan iedereen die mee geholpen heeft aan de goede beschrijving en het vinden van de juiste ROM
Ben net gebeld door het hoofdkantoor van Qware. Ze zijn nog bezig met de (nieuwste) ROM en die zal ongeveer over een week op de site staan.
Het is niet ICS. En weer wordt verteld dat het natuurlijk een nieuw apparaat is...
Wel vreemd dat ze de stock rom niet gewoon online kunnen zetten.
Het is niet ICS. En weer wordt verteld dat het natuurlijk een nieuw apparaat is...
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Is het trouwens meer mensen opgevallen dat de hardware knoppen veel minder gevoelig zijn geworden op de ics rom?
"Hodor"- Hodor
Ja indeed, lijkt net alsof het "langer ingedrukt moet worden nu"Morfieus0 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:43:
Is het trouwens meer mensen opgevallen dat de hardware knoppen veel minder gevoelig zijn geworden op de ics rom?
Wel werkt het touchscherm voor mijn gevoel met typen echt 3x beter.
[ Voor 10% gewijzigd door Mektheb op 13-01-2012 11:45 ]
Het toetsenbord werkt inderdaad stukken fijner!
Ik moet vooral wennen dat de standaard weergave van ICS in landscape mode is en hij niet meer is vast te zetten in portrait mode, erg vervelend als je in bed ligt met je tablet!
Verder zit ik momenteel in een bootloop omdat hij continu crasht sinds het overclocken naar 1,2GHz met AnTuTu CPU Master (Free), zo dus even opnieuw flashen!
Ik raad het af om hem te overclocken naar 1,2GHz, groot risico op een bootloop en freezes!
Mijn tablet heeft zichzelf zojuist herstelt naar fabrieksintellingen omdat er een probleem was met de data op de tablet. Encryptiefout of iets dergelijks, alle data is er dus weer af -.-
Ik moet vooral wennen dat de standaard weergave van ICS in landscape mode is en hij niet meer is vast te zetten in portrait mode, erg vervelend als je in bed ligt met je tablet!
Verder zit ik momenteel in een bootloop omdat hij continu crasht sinds het overclocken naar 1,2GHz met AnTuTu CPU Master (Free), zo dus even opnieuw flashen!
Ik raad het af om hem te overclocken naar 1,2GHz, groot risico op een bootloop en freezes!
Mijn tablet heeft zichzelf zojuist herstelt naar fabrieksintellingen omdat er een probleem was met de data op de tablet. Encryptiefout of iets dergelijks, alle data is er dus weer af -.-
[ Voor 20% gewijzigd door Morfieus0 op 13-01-2012 12:01 ]
"Hodor"- Hodor
Verwijderd
Zit er ook een beetje mee met die stock ROM. Ik wil mijn 10"omruilen omdat ik bang ben dat de hardware niet helemaal goed meer is, maar ik heb de 10"al geflashed. Kan nu dus niet naar de winkel om hem om te ruilen.Sc0rPi0N schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:40:
Ben net gebeld door het hoofdkantoor van Qware. Ze zijn nog bezig met de (nieuwste) ROM en die zal ongeveer over een week op de site staan.
wat zijn je klachten dan?Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:56:
[...]
Zit er ook een beetje mee met die stock ROM. Ik wil mijn 10"omruilen omdat ik bang ben dat de hardware niet helemaal goed meer is, maar ik heb de 10"al geflashed. Kan nu dus niet naar de winkel om hem om te ruilen.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Bij de stockrom viel de tab regelmatig uit. Beeld hangt soms, dan lijkt het net of ik een 3d tab heb.
Als ik de momo15 rom van kevin installeer zonder apps dan loopt ie ook vast na een aantal keren klikken.
Ik heb het gevoel dat de tab te warm is geworden tijdens het spelen van een spelletje.
Verwijderd
Zojuist ics erop gezet. Idd last van het rode knipperen, dus de inhoud vd zipfile geinstalleerd:
Knipperen weg en market werkt.
Skype geinstalleerd.....
Camera werkt een beetje. Ik skype van de qware naar mijn ipad. Het beeld op de qware klopt, dus ook het beeldje waarin ie zijn eigen camera toont.
Beeld op de ipad, dus van de qware camera klopt niet. Ik heb beeld, maar met allemaal blauwe en groene strepen erdoor. Maarja, het werkt wel beter dan ooit.
Nu maar weer alle apps herinstalleren.
Knipperen weg en market werkt.
Skype geinstalleerd.....
Camera werkt een beetje. Ik skype van de qware naar mijn ipad. Het beeld op de qware klopt, dus ook het beeldje waarin ie zijn eigen camera toont.
Beeld op de ipad, dus van de qware camera klopt niet. Ik heb beeld, maar met allemaal blauwe en groene strepen erdoor. Maarja, het werkt wel beter dan ooit.
Nu maar weer alle apps herinstalleren.
Toch zou ik er mee terug gaan naar de Intertoys. Leg daar gewoon uit dat je problemen had met de standaard en dat je zelf nog een alternatief hebt geprobeerd maar dat ook niet helpt. Een spel spelen op een apparaat dat zou niets uit mogen maken. Je hebt gewoon een slecht apparaat (misschien een slecht onderdeel)Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:07:
[...]
Bij de stockrom viel de tab regelmatig uit. Beeld hangt soms, dan lijkt het net of ik een 3d tab heb.
Als ik de momo15 rom van kevin installeer zonder apps dan loopt ie ook vast na een aantal keren klikken.
Ik heb het gevoel dat de tab te warm is geworden tijdens het spelen van een spelletje.
Neem je bon mee. Als je tab niet ouder is dan 30 dagen dan kun je hem gewoon omruilen (van de site: Je kunt bij ons je aankopen binnen 30 dagen ruilen voor een ander artikel)
Je hebt geluk dat de Pro3 10 nog niet zo lang uit is dus. Let bij de nieuwe even goed op dode pixels!
[ Voor 6% gewijzigd door Frostbite op 13-01-2012 12:13 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Ook ik kwalificeer mij als newbe, maar was er al wel in geslaagd om de Gusev 0.3.1 test te installeren.Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:40:
Als newbe toch maar de stoute schoenen aangetrokken en de MOMO9-neutral 4 geïnstalleerd op mijn pro3 7"
Weer iemand blij![]()
Kan iemand mij vertellen of de final versie nu dezelfde of toch net iets anders is?
Aan phooy; Heb jij de handleiding in de TS gevolgd maar dan ipv de Gusev de MOMO9-neutral 4 rom gekozen bij installatie? Ik neem aan dat het ook via CWM werkt en niet de LiveSuite?
En daarna die lordsbm allwinner a10 script for ics firmware 20120104 geïnstalleerd?
Aan iemand; kan misschien de TS geupdate worden?
Of gaat het zo snel in ICS Rom land dat dat onbegonnen werk is en ik als newbe maar beter even kan wachten tot het wat rustiger is?
Ook ik wil oa Gusev en de andere zeer actieve leden bedanken voor de lol die ik en mijn zoon hebben met deze tablet
@ Ikkes,
Je zult voor ICS dezelfde methode moeten volgen als voor een officiële ROM in de TS, en niet via CMW!
Daarna inderdaad het script installeren voor de android market en verdere fixes.
Momenteel is ICS nog wel degelijk in testfase, volledig betrouwbaar vind ik hem namelijk nog niet!
Je zult voor ICS dezelfde methode moeten volgen als voor een officiële ROM in de TS, en niet via CMW!
Daarna inderdaad het script installeren voor de android market en verdere fixes.
Momenteel is ICS nog wel degelijk in testfase, volledig betrouwbaar vind ik hem namelijk nog niet!
"Hodor"- Hodor
Hoe krijg je dan weer CMW erop ?, want ik heb namelijk hem geformat xD
Dus die is er nu af en staat alleen ICS erop.
Dus die is er nu af en staat alleen ICS erop.
Niet.
Net de Momo9 neutral 4 geinstalleerd, gewoon via de topicstart livesuite procedure, voor het installeren van het lordsbm script moet je echter wel adb aan de gang zien te krijgen. Dit duurde bij toch wel een uurtje.... (zal wel aan mij liggen...). Heb uiteindelijk PDAnet geinstalleerd, voor de USB driver, deze werkte wel meteen. Daarna scriptje gedraaid, en inderdaad, de market werkt.
Heb hem er net opstaan, maar ik heb nog geen echt rare dingen gezien, wifi werkt gewoon, geen geflits ofzo, maar toch loopt ie niet soepeler dan 2.3, ik heb het idee dat GPU versnelling nog niet aan staat.
Als je nog twijfelt: Gewoon erop zetten, is super om mee te spelen!
Heb hem er net opstaan, maar ik heb nog geen echt rare dingen gezien, wifi werkt gewoon, geen geflits ofzo, maar toch loopt ie niet soepeler dan 2.3, ik heb het idee dat GPU versnelling nog niet aan staat.
Als je nog twijfelt: Gewoon erop zetten, is super om mee te spelen!
Dat idee heb ik juist wel alles kwa afspelen en klikken werkt zoveel beter dan ervoor.
Blijf alleen Market traag vinden kwa laden.
Blijf alleen Market traag vinden kwa laden.
Kun je dit nog eens goed uitleggen?Petervanakelyen schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 22:48:
Ik zit ook in een bootloop (foutje met de build.prop gemaakt) en ik kan hem resetten wat ik wil, na het aanzetten wilt hij meteen opstarten en krijg ik het niet voor elkaar om hem herkenbaar te krijgen via de Livesuite.
Ook volume up indgedrukt houden werkt niet. Hij laat direct bij het aangaan het kleine Android icoontje zien, waarna heel snel de bewegende tekst Android verschijnt.
Wat doe ik verkeerd ?
Verwijderd
Had je hem op 1200 vast gezet of alleen 1200 als max ingesteld? Heb die van mij op 1200 max en 240 min en dat heeft tot nu toe niet geresulteerd in vastlopers maar ik zie ook dat hij maar 1,3% van de tijd op 1200 heeft gelopen sinds gisteren.Morfieus0 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:51:
Tablet volledig uitzetten, LiveSuite opstarten en image selecteren, met een paperclip de resetknop ingedrukt houden, USB kabel aansluiten. Normaal krijg je dan de melding van de LiveSuite of je wil formatteren of niet en wordt de firmware geflashed.Smarron schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:21:
[...]
Kun je dit nog eens goed uitleggen?
Ik zit ook in een bootloop (foutje met de build.prop gemaakt) en ik kan hem resetten wat ik wil, na het aanzetten wilt hij meteen opstarten en krijg ik het niet voor elkaar om hem herkenbaar te krijgen via de Livesuite.
Ook volume up indgedrukt houden werkt niet. Hij laat direct bij het aangaan het kleine Android icoontje zien, waarna heel snel de bewegende tekst Android verschijnt.
Wat doe ik verkeerd ?
ik heb nog geen problemen op 1200 (staat vast op 1200). De ene processor is de andere niet, de ene zal prima lopen op 1.4 , de andere geeft bij 1.1 al de geest......Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:34:
[...]
Had je hem op 1200 vast gezet of alleen 1200 als max ingesteld? Heb die van mij op 1200 max en 240 min en dat heeft tot nu toe niet geresulteerd in vastlopers maar ik zie ook dat hij maar 1,3% van de tijd op 1200 heeft gelopen sinds gisteren.
De verkleinde interne opslagruimte van de MOMO9 ICS rom is echter wel een probleem, Je kunt echt VEEL minder apps installeren (zonder al te moeilijk te gaan doen)
Klopt, dat is echt enorm ruk. Verbaasde me al waarom TB zo weinig apps had terug gezet. Welnu, daarom dus.wowter1976 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:41:
De verkleinde interne opslagruimte van de MOMO9 ICS rom is echter wel een probleem, Je kunt echt VEEL minder apps installeren (zonder al te moeilijk te gaan doen)
Nickname does not reflect reality
Lijkt tot nu toe te werken via een aantal keer de power knop in te drukken.Petervanakelyen schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:37:
[...]
Tablet volledig uitzetten, LiveSuite opstarten en image selecteren, met een paperclip de resetknop ingedrukt houden, USB kabel aansluiten. Normaal krijg je dan de melding van de LiveSuite of je wil formatteren of niet en wordt de firmware geflashed.
Dus:
- Livesuit opstarten tot aan geselecteerde image en het finish scherm
- Reset indrukt
- USB-kabel eraan
- Reset uit
- 10x op de powerknop rammen
Wel alles gereset, maar gelukkig wel weer een werkende tab! Thanks!
Hmm, bij mij doet de Market het nu niet meer. Kom er wel gewoon in, maar als ik iets zoek of in het homescherm klik geeft ie aan dat er geen verbinding is. Internet en alles werkt wel gewoon prima....
Ah, ik ben dus niet de enige. Ik kom de market ook niet meer in/op.
PSN: Shiver23
Ik krijg maar Device not found errors wanneer ik dat market script probeer te runnen. Doe ik iets verkeerds of moet ik een driver installeren? Het lijkt erop of Win7 64bit hem niet correct herkent.
Verwijderd
Op mijn 64 bits win7 machine doet hij het wel gewoon. Heb je development wel aan staan? Anders even voor het draaien kijken met 'adb devices' of hij daadwerkelijk is verbonden!Hak schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:22:
Ik krijg maar Device not found errors wanneer ik dat market script probeer te runnen. Doe ik iets verkeerds of moet ik een driver installeren? Het lijkt erop of Win7 64bit hem niet correct herkent.
Lezen is ook een vak.......Hak schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:22:
Ja, adb moet werken, dus je moet een driver installleren, zoals gezegd loste PDAnet installeren bij mij het probleem op (die installeert de USB driver voor de bridge verbinding)
Overigens heb ik nu met ICS het gevoel dat ik een kleine/krappe tablet heb, in plaats van een grote telefoon (met 2.3). Voor ouderen lijkt met 2.3 eigenlijk toch beter, ivm grootte van letters, menu's e.d.
Dat is heel simpel aan te passen en heeft niks maar dan ook niks met ics te makenwowter1976 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:34:
[...]
Lezen is ook een vak.......
Ja, adb moet werken, dus je moet een driver installleren, zoals gezegd loste PDAnet installeren bij mij het probleem op (die installeert de USB driver voor de bridge verbinding)
Overigens heb ik nu met ICS het gevoel dat ik een kleine/krappe tablet heb, in plaats van een grote telefoon (met 2.3). Voor ouderen lijkt met 2.3 eigenlijk toch beter, ivm grootte van letters, menu's e.d.
Vraag me alleen af waarom in die ics rom geen market zit.
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Verwijderd
Ik had net wel wat problemen om mijn wifi aan te zetten (vermoedelijk omdat ik dit probeerde met extended controls) maar nu ik vebonden ben kan ik gewoon vanaf de market installeren.Damian schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:07:
Hmm, bij mij doet de Market het nu niet meer. Kom er wel gewoon in, maar als ik iets zoek of in het homescherm klik geeft ie aan dat er geen verbinding is. Internet en alles werkt wel gewoon prima....
Ik heb helemaal geen market, en de versies die ik installeer crashen meteen op ics.....Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:41:
[...]
Ik had net wel wat problemen om mijn wifi aan te zetten (vermoedelijk omdat ik dit probeerde met extended controls) maar nu ik vebonden ben kan ik gewoon vanaf de market installeren.
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Scriptje van hierboven ergens runnen
link naar script, download en informatie
http://www.slatedroid.com...a10-tablet-ics-firmwares/
1. Enable full Android market access like Skype, Launcherpro which were missing from default market.
2. Google framework and apps added (like maps, voicesearch, etc. Location not working)
3. Some Wifi improvements. (May drain battery a little bit more)
4. Improve UI scrolling responsivesness.
5. Render UI with GPU.
6. JPEG quality adjusted to 100%.
7. Photo & video recording quality improved.
8. Added 4 essential free apps option.
9. Fool games this tablet is SGS2 so as to allows you to play.
http://www.slatedroid.com...a10-tablet-ics-firmwares/
1. Enable full Android market access like Skype, Launcherpro which were missing from default market.
2. Google framework and apps added (like maps, voicesearch, etc. Location not working)
3. Some Wifi improvements. (May drain battery a little bit more)
4. Improve UI scrolling responsivesness.
5. Render UI with GPU.
6. JPEG quality adjusted to 100%.
7. Photo & video recording quality improved.
8. Added 4 essential free apps option.
9. Fool games this tablet is SGS2 so as to allows you to play.
Ik heb met die MOMO9-Neutral 4.img op de 7" Pro 3 weer last van de "crash to desktop" die sommigen (waaronder ik) met de originele ROM hadden. Vooral in het Settings scherm gebeurd het regelmatig dat het lijkt alsof de tablet zelf de "Back" knop indrukt en hij dus een scherm terugschiet.
Dit had ik dus met de originele ROM ook, niet met de ge-update Qware ROM en ook niet met de 0.3.1 Gusev ROM.
Dit had ik dus met de originele ROM ook, niet met de ge-update Qware ROM en ook niet met de 0.3.1 Gusev ROM.
Verwijderd
Bij deze de vending.apk uit de Momo9 romCrankyGamerOG schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:45:
[...]
Ik heb helemaal geen market, en de versies die ik installeer crashen meteen op ics.....
Is het hier trouwens al iemand gelukt om een normale foto als wallpaper te kiezen? De standaard wallpapers doen het maar als ik een foto selecteer (via de crop optie) dan krijg ik maar een deel van de foto te zien en niet schermvullend
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2012 15:34 ]
Hmm, need4speed hot persuit geinstalleerd, wil na install 300MB downloaden, maar download doet niets, werkte prima bij stockrom en 0.3.1.
Asphalt5 installeert en download prima, maar is niet te spelen, lijkt alsof de tiltsensor niet werkt, auto rijdt alleen maar rondjes.
Oplossing:--> system settings, display, accelerometer coordinate system op "special" gezet en nu werkt het.
Probleempje: Geluid valt af en toe weg
Idd ruimte op interne SD met ICS is ook een issue. Ik ga toch op zoek naar hoe je apps default op de externe SD kunt zetten.....
Aha, het commando:
adb shell pm set-install-location 2
Verandert de default install locatie naar externe SD (0 = auto, 1 = intern)
Dat heb ik dus maar eens gedaan.
Checken kan met
adb shell pm get-install-location
NFS wil nog steeds niet downloaden
GTA3 download weer wel, installeert prima, maar levert een zwart scherm op.
quadrant: ongeveer 1500 standaard rom, 1650 oid 0.3.1 custom rom ics 1620, niet slecht
Spelletje UNO herkent schermafmetingen niet (wel op standaard/custom rom) en valt dus buiten beeld.
Best veel problemen toch
Asphalt5 installeert en download prima, maar is niet te spelen, lijkt alsof de tiltsensor niet werkt, auto rijdt alleen maar rondjes.
Oplossing:--> system settings, display, accelerometer coordinate system op "special" gezet en nu werkt het.
Probleempje: Geluid valt af en toe weg
Idd ruimte op interne SD met ICS is ook een issue. Ik ga toch op zoek naar hoe je apps default op de externe SD kunt zetten.....
Aha, het commando:
adb shell pm set-install-location 2
Verandert de default install locatie naar externe SD (0 = auto, 1 = intern)
Dat heb ik dus maar eens gedaan.
Checken kan met
adb shell pm get-install-location
NFS wil nog steeds niet downloaden
GTA3 download weer wel, installeert prima, maar levert een zwart scherm op.
quadrant: ongeveer 1500 standaard rom, 1650 oid 0.3.1 custom rom ics 1620, niet slecht
Spelletje UNO herkent schermafmetingen niet (wel op standaard/custom rom) en valt dus buiten beeld.
Best veel problemen toch
[ Voor 10% gewijzigd door b4gg3r1 op 13-01-2012 16:56 ]
Dit topic is gesloten.