Brad Pitt zal waarschijnlijk een ander idee hebben van "een hele avond browsen"
Hoe lang heb je de tablet gebruikt?
Hoe lang heb je de tablet gebruikt?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Okay, 5 uur browsen, nog geen 10% accu kwijt. Dus je kan 50 uur internetten. Of, laten we je matsen, maken we van "een hele avond" gewoon 3 uur. Dus 30 uur kan jij in totaal met één acculading internetten.Damian schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:46:
Mjah zeg je weer dat iets wat ik zeg niet waar isIs toch echt zo. Net zoals dat je zei dat WiFi toch echt niet meer zou moeten werken na een behoorlijk lange tijd standby hebben te gestaan, werkt ook gewoon prima hier.
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Ik denk dat men bezig is met verkenningen en voorbereidingen om als de ICS uitkomt die werken op onze tablets deze te kunnen aanpassen om die gewijzigde versie op de tablets te kunnen gebruiken.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 16:04 ]
Verwijderd
Ik heb in china, via Ebay drie hoesjes met toetsenbord besteld, á 10 euro daarna kwam er nog 6 euro per stuk bij aan invoerrechten/belasting. Tip, bestel de hoesjes per stuk en niet zoals ik heb gedaan drie in één zending je hoeft dan geen invoerrechten te betalen als je pakketje wordt onderschept.Morpheusk schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:53:
[...]
Belasting komt om de hoek kijken bij iets van 23 euro of meer geloof ik. Of staat de Dollar op het moment zo slecht? ^^
ICS is toch al gereleased?Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:03:
[...]
Ik denk dat men bezig is met verkenningen en voorbereidingen om als de ICS uitkomt die werken op onze tablets deze te kunnen aanpassen om die gewijzigde versie op de tablets te kunnen gebruiken.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
[ Voor 46% gewijzigd door filenox op 11-01-2012 16:08 ]
Er zijn 3 modellen van de 10":filenox schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:08:
Had de 10" niet alleen een resistief scherm? Dat heeft niets met de firmware te maken maar gewoon een vraag tussendoor.
[ Voor 21% gewijzigd door Morfieus0 op 11-01-2012 16:15 ]
"Hodor"- Hodor
[ Voor 50% gewijzigd door filenox op 11-01-2012 16:20 ]
Nee, de Pro3 10" heeft exact dezelfde SoC als de Pro3 7".Dus je kan enkel een 10" kopen met slechtere hardware in, wat best jammer is
[ Voor 46% gewijzigd door Petervanakelyen op 11-01-2012 16:21 ]
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Ook best vreemd dat er op qware.nl geen 10" capacitief te zien is, enkel resistiefMorfieus0 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:27:
[...]
Ik snap ook niet precies waarom er op het papier staat dat er geen mic in zit, want die schijnt er echt wel in te zitten! Is een papiertje van QWare/Intertoys zelf, raar dat er dan zo'n fout op staat!
[ Voor 59% gewijzigd door filenox op 11-01-2012 16:28 ]
Ik snap ook niet precies waarom er op het papier staat dat er geen mic in zit, want die schijnt er echt wel in te zitten! Is een papiertje van QWare/Intertoys zelf, raar dat er dan zo'n fout op staat!filenox schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:18:
Ow, die voorlaatste (van rechts) ziet er goed uit, niet? Wel vreemd dat er geen microfoon inzit (10" = meer plaats maar minder hardware)
Enkel beschikbaar in Nederland, ook niet te bestellen via de webshop naar andere landen, Helaas!filenox schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:27:
Jammer dat die 3" 100euro meer kost![]()
Geraakt er iemand trouwens op de Belgische intertoys website of is deze tablet enkel beschikbaar in NL?
[ Voor 28% gewijzigd door Morfieus0 op 11-01-2012 16:28 ]
"Hodor"- Hodor
Verwijderd
Tenzij je de moeite neemt om even een tripje te maken naar NL. Of het via een mede tweaker regelen ...
Hier hetzelfde probleem. Onderkant schuift er wel in maar bovenkant moet ik er gewoon half in proppenVerwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:20:
Had vorige week ook een 7'' pro 3 gehaald met "gratis" mapje. Alleen paste de tablet niet in het mapje... Een Intertoys medewerker heeft mijn klacht aan de afdeling inkoop gemaild. Een paar dagen later kreeg ik antwoord dat ze de producten UITVOERIG hebben getest en gewoon moet passen.... een beetje flauw antwoord.
Verwijderd
Als het het mapje is die voor de Blackberry is gemaakt, ja klopt had ik ook maar 1keer erin gedaan te hebben zit het prima.SmoothTweaker schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 17:03:
[...]
Hier hetzelfde probleem. Onderkant schuift er wel in maar bovenkant moet ik er gewoon half in proppen
PC"Ervan uit gaande dat je de officiële ROM hebt gedownload voor de Pro 3 - 7" serie (zie kopje Downloads), is de eerste stap om het bestand uit te pakken. "
PC;Installeer LiveSuitPack_version_1.07_2011026.exe die te vinden is in de LiveSuit.zip
PC"De Google Software Development Kit (SDK) installeren met bijbehorende Android Debug Bridge (ADB). "
PC"ClockWorkMod Recovery (CWM) op je tablet installeren"
Zit toch een bescherm laag overheen ?, ja op mijn folie zat ook al wat krassen.Dracula schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 18:25:
hmm komt net mijn 7 inch pro3 binnen, ik happy tot ik hem uit de doos haalde. Ding zit vol krassen (dus al gebruikt). Iemand anders dit ook al meegemaakt bij Intertoys?
[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 11-01-2012 18:27 ]
Nee hoor is niet gebruikt, dat heeft elke QWare tablet.Dracula schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 18:25:
hmm komt net mijn 7 inch pro3 binnen, ik happy tot ik hem uit de doos haalde. Ding zit vol krassen (dus al gebruikt). Iemand anders dit ook al meegemaakt bij Intertoys?
Thanks er zat idd nog een plasticje op. Was mij niet opgevallenMastermind schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 18:29:
[...]
Nee hoor is niet gebruikt, dat heeft elke QWare tablet.
De krassen zitten op het folie wat er heel stijf opgeplakt zit. Probeer de bovenlaag er maar eens af te pulken!
Nee dat het geen iPad is ben ik mij van bewust. Deze is als tijdelijke tablet besteld. Ik wacht op nieuwe tablets de komende maanden en dan kan mijn dochtertje met deze aan de slag als ik een nieuwe heb.Mektheb schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 18:27:
[...]
Het is nogmaals geen iPad,(al is die ook niet zo duur om te maken ) massa productie uit China voor een prikkie.
[ Voor 34% gewijzigd door Dracula op 11-01-2012 18:45 ]
Verwijderd
Android 4 vs Android 2.3Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:51:
Kan iemand mij uitleggen wat het voordeel is van de "VX610W_Android4.0.1_v0.4.img"-versie ten opzichte van de Qware versie "97F1_D1_H1_H01_1303.20111123.img"?? uiteraard gaat het over de pro 3 7".
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Als je dicht bij een Intertoys woont, spring je dan toch gewoon even binnen? Ik heb net even zitten googlen en een folder van Intertoys België uit september gevonden. En daar staan de Qware Pro2 7" & 10" gewoon in! Misschien hebben ze de 3 dan ook al liggen. Voor mij ligt de dichtste Belgische Intertoys op een uurtje rijden. De dichtste Nederlandse ook
Verwijderd
De apparaten waar de specifieke android generaties voor ontwikkeld is:Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:51:
Kan iemand mij uitleggen wat het voordeel is van de "VX610W_Android4.0.1_v0.4.img"-versie ten opzichte van de Qware versie "97F1_D1_H1_H01_1303.20111123.img"?? uiteraard gaat het over de pro 3 7".
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 21:44 ]
Verwijderd
Sc0rPi0N schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:54:
[...]
Android 4 vs Android 2.3
You do the math.
Verwijderd
Dat heb ik ook gehad nadat ik de firmware voor uitgebreide versie van de Momo9 had geïnstalleerd. Ik heb toen met Livesuite de Q-ware firmware terug gezet want zelfs jouw image 0.31 bleef hangen.Gusev schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:35:
[...]
edit: Overigens..hebben meer mensen bij het terugzetten van een Nandroid backup (restore functie in CWM), dat de tablet blijft hangen op het Qware boot logo. Ik wilde een oude backup terugzetten, maar dat gaat helaas niet. Allemaal niet zo spannend, want volgende week gaan we hopelijk aan de haal met ICS.
Ik gok dat er iets is gewijzigd, maar echt geen idee wat. Want het lijkt dat zelfs na het flashen van de originele Qware firmware, en daarna de 0.3.1 custom ROM, er nog steeds iets geks aan de hand is.Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 22:34:
[...]
Dat heb ik ook gehad nadat ik de firmware voor uitgebreide versie van de Momo9 had geïnstalleerd. Ik heb toen met Livesuite de Q-ware firmware terug gezet want zelfs jouw image 0.31 bleef hangen.
[ Voor 5% gewijzigd door Petervanakelyen op 11-01-2012 23:20 ]
Laat maar, probleem is al opgelost. Bleek dat de HDMI ingang van mijn TV problemen gaf, na uit en aanzetten had ik weer geluidSosthenes schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 22:38:
Hallo iedereen, ik heb vandaag mijn Pro3 mogen ontvangen en heb er wat mee gespeeld, alles werkte prima maar ik wilde toch de custom rom van Gusev proberen.
Draait allemaal hartstikke snel ik heb nu alleen het volgende probleem. Wanneer ik mijn tablet via hdmi aansluit krijg ik geen geluid meer, dit werkt in de originele versie van Q-Ware nog wel.
Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
zoek het icoonje met de A -> en dan de bovenste optie aanklikken en je kan gewoon NL selecteren.Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 22:09:
De firmware geflashed, ja .... mijn chinees is toch niet zo goed!
[...]
[ Voor 20% gewijzigd door Frostbite op 11-01-2012 23:48 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Sc0rPi0N schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 23:44:
[...]
zoek het icoonje met de A -> en dan de bovenste optie aanklikken en je kan gewoon NL selecteren.
Staat ook in de OP hier onder Updaten naar Android 4.0 Ice Cream Sandwich!
Verwijderd
Sc0rPi0N schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 23:44:
[...]
zoek het icoonje met de A -> en dan de bovenste optie aanklikken en je kan gewoon NL selecteren.
Staat ook in de OP hier onder Updaten naar Android 4.0 Ice Cream Sandwich!
Hoi!
[ Voor 3% gewijzigd door Petervanakelyen op 12-01-2012 09:12 ]
Probeer verschillende players, er staat in de hoek vaak HW of SW, moet wel op HW (hardware) staan en als dat niet het geval is een andere player proberen die 'm wel in hardware kan renderen, of een andere video/codec testen.EWK schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 08:51:
Oke, ik heb er nu en aantal 720p mkv's opgezet, maar hij speelt nauwelijks wat af. Scherm blijft lang zwart en heel af en toe hoor ik iets geluid van een halve seconde.
Ik gebruik (nog) de stock rom, Ligt dit aan de player die ik gebruik, kan het helemaal geen 720p af spelen of ligt het aan de rom?
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Hoi!
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2012 10:18 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Bijna goed.Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:00:
quote:
"ClockWorkMod Recovery (CWM) op je tablet installeren"
PC
op je tablet installeren -> PC![]()
of eerst op je PC CWM downloaden en en daarna op de tablet uitpakken ?
ASUS TF101 Katkiss 6.0 | DELL XPS 18 | Galaxy S7 | One Plus One | S3 / S1
Download het volgende bestand op je computer: http://dl.dropbox.com/u/16819565/custom_rom/recovery.cpioVerwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:00:
quote:
"ClockWorkMod Recovery (CWM) op je tablet installeren"
PC
op je tablet installeren -> PC![]()
of eerst op je PC CWM downloaden en en daarna op de tablet uitpakken ?
1
| adb push recovery.cpio /data/ |
1
| adb shell |
1
2
3
4
5
6
7
| mkdir /data/recovery mount -t ext4 /dev/block/nandf /data/recovery cd /data/recovery busybox cpio -idmu < /data/recovery.cpio cd /data umount /data/recovery rmdir /data/recovery |
1
| exit |
1
| adb shell "echo -n boot-recovery | busybox dd of=/dev/block/nande count=1 conv=sync; sync; reboot" |
[ Voor 20% gewijzigd door Morpheusk op 12-01-2012 12:28 ]
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Heb je de naam van de file gewijzigd?Morpheusk schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:25:
Ik denk ga de restore functie eens proberen van CWM. Krijg ik MD5 mismatch![]()
Ik heb trouwens de back-up op internal storage gezet.
ASUS TF101 Katkiss 6.0 | DELL XPS 18 | Galaxy S7 | One Plus One | S3 / S1
[ Voor 22% gewijzigd door Damian op 12-01-2012 12:43 ]
Ja heb ik inmiddels gedaan, maar wat is dan het nut van de CWM back-up?Damian schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:42:
Kan je niet beter de standaard rom van de site van Qware er dan gewoon op flashen als je hem toch gaat terug brengen?
Ik gebruik hem op mijn HD2 erg veel om als ik een prima werkende rom heb draaien, en ik een andere rom wil proberen, een backup te maken. Die kan ik er daarna weer netjes op terugzetten.Morpheusk schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:52:
[...]
Ja heb ik inmiddels gedaan, maar wat is dan het nut van de CWM back-up?
Nou dit uitvoeren wanneer je geen CWM er meer op heb staan is niet zo'n goed idee.Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 21:11:
Ik ben na wat klooien erachter dat je ook zonder adb in cwm terrecht kan komen!
Dit gaat als volgt:
Als de tablet uit staat hou dan de knop settings ingedrukt en de return knop en zet de tablet aan.
Voila!
[ Voor 4% gewijzigd door Morpheusk op 12-01-2012 13:02 ]
Net geflashed. Android 4.0.1, Baseband 0.3, Kernel 3.0.8+, etc. Geen idee waar ik verder moet kijkenMaNDaRK schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:41:
Is van gister, dus misschien is dit een aangepaste versie van die we al hebben? Want het gaat wel weer om 4.0.1.
[ Voor 21% gewijzigd door Brad Pitt op 12-01-2012 18:03 ]
Ja doet gewoon prima. Is mijn eerste ICS-ervaring op deze tablet hoor, dus als er iets getest moest worden roep maar. Ziet er allemaal goed uit, alleen dat rode geknipper soms word je lichtelijk para van.henkieve schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 18:07:
Ben benieuwd bratt
Scherm uit en weer aan gaat gewoon goed. Krijg je de ICS LockscreenPetervanakelyen schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 18:08:
Als je het scherm uit en weer aan zet, werkt het ding dan nog? Dat was namelijk het grootste issue met ICS als ik het mij goed herinner.Jammer dat ik het niet kan testen, Bmorn is niet zo snel met het releasen van hun firmware updates.
[ Voor 39% gewijzigd door Brad Pitt op 12-01-2012 18:10 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Petervanakelyen op 12-01-2012 18:12 ]
Yup, is developer ding. En nope, zit er dus helaas nog steeds in. Kan ook nergens uit zo te zien...Petervanakelyen schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 18:11:
Dat rode geknipper zou er uitgesloopt moeten zijn geweest. Als ik mij niet vergis is het een developer optie ergens.
op een qware pro 3 7 inch? met livesuite? kun je daarna ook weer terug naar de stock rom met livesuite?Brad Pitt schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 18:00:
[...]
Net geflashed. Android 4.0.1, Baseband 0.3, Kernel 3.0.8+, etc. Geen idee waar ik verder moet kijken
Ja 7". Gewoon met de LiveSuit van Qware zelf inderdaad. Terug kan je weer door de Qware img te flashen.mwieggers schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 18:18:
op een qware pro 3 7 inch? met livesuite? kun je daarna ook weer terug naar de stock rom met livesuite?
ok ik stel deze vraag, omdat het android 4.0 betreft, maar het maakt dus niet uit wat er op staat met livesuite kun je altijd weer terug.Petervanakelyen schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 18:19:
Je kan altijd terug met de LiveSuite, ik weet niet hoe vaak dat ondertussen al niet is vermeld.
[ Voor 32% gewijzigd door Damian op 12-01-2012 19:07 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Petervanakelyen op 12-01-2012 19:00 ]
Ja, ook de zip downloaden die erbij staat en in een command prompt fullmarket.bat uitvoeren.Damian schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 18:48:
Ik kan de market niet vinden in die ICS van de Ployerklopt da?
Linkje?Brad Pitt schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:01:
[...]
Ja, ook de zip downloaden die erbij staat en in een command prompt fullmarket.bat uitvoeren.
Post #5 in die thread.
Waar zie je precies rood geknipper? Zit nog te twijfelen of ik ICS erop knal!Brad Pitt schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 18:08:
[...]
Ziet er allemaal goed uit, alleen dat rode geknipper soms word je lichtelijk para van.
[ Voor 8% gewijzigd door Morfieus0 op 12-01-2012 19:24 ]
"Hodor"- Hodor
Dan ben ik een blinde vink want ik kan het niet vinden, zie alleen de firmware om te downloaden.Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:26:
Zeker stomme vraag... want is gewoon gratis te downloaden van de qware site!
[ Voor 19% gewijzigd door Mektheb op 12-01-2012 19:30 ]
http://www.multiupload.com/G8MY6F644BMektheb schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:27:
[...]
Dan ben ik een blinde vink want ik kan het niet vinden, zie alleen de firmware om te downloaden.
Ah het zit in de firmware....... dank u
"Hodor"- Hodor
best irritant. Als je iets aanklikt, dan komt er een rode rand om het complete scherm heen. Maar dit word ogpelost volgens mij door het zipje met extra scriptsMorfieus0 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:21:
[...]
Waar zie je precies rood geknipper? Zit nog te twijfelen of ik ICS erop knal!
(Iemand een screen van dat rode geknipper o.i.d.? ^^)
[ Voor 14% gewijzigd door Damian op 12-01-2012 19:45 ]
Nope...Damian schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:36:
Maar dit word ogpelost volgens mij door het zipje met extra scripts
Ik ben ook nog steeds benieuwd. Een app die ik ook niet geinstaleerd krijg is de marktplaats app, iemand enig idee?bfrqrv schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:38:
Ik heb al de bladzijdes weer ingehaald en niets kunnen vinden over Rabo telebankieren. Is er al iemand met een andere (custom?) rom die dit programma goed heeft draaien? Het probleem is dat met de stock versie, in mijn geval pro3 10 inch, de registratie niet onthoud. Iedere keer bij opstart weer opnieuw registreren is geen optie, omdat je dan telkens je random bij je moet dragen.
zucht. Prima, bij mij is het weg in ieder geval na het uitvoeren van de update zip file.
marktplaats werkt hier op ICS prima. Rabobank app zal ik eens proberen.Tommel schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:52:
[...]
Ik ben ook nog steeds benieuwd. Een app die ik ook niet geinstaleerd krijg is de marktplaats app, iemand enig idee?
Zucht? Really! Whatever ook, laatste post voorlopig maar weer dan. Succes met de 100% knippervrije Rom.Damian schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:52:
[...]
zucht. Prima, bij mij is het weg in ieder geval na het uitvoeren van de update zip file.
hoe wil je dat ik het je bewijs? Filmpje maken?Brad Pitt schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:56:
[...]
Zucht? Really! Whatever ook, laatste post voorlopig maar weer dan. Succes met de 100% knippervrije Rom.
Graag, ben wel benieuwd naar ICS op onze pro 3^^Damian schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:57:
[...]
hoe wil je dat ik het je bewijs? Filmpje maken?
"Hodor"- Hodor
[ Voor 3% gewijzigd door SmoothTweaker op 12-01-2012 20:27 ]
"Hodor"- Hodor
Is die er dan ook voor de 10"?mwieggers schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 16:43:
Is dit niet de android i.c.s. image waar we op zaten te wachten voor de Qware Pro 3 7"
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2012 20:26 ]
Link graag!Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 20:26:
Tussen al dat ICS geweld heeft Ployer nog een nieuwe firmware uitgebracht en die heeft de volgende wijzigingen:
- betere Wi-Fi-verbindings stabiliteit
- film afspeelsoftware bijgewerkt, identificeert automatisch de schermresolutie identificeren en kan helemaal roteren
"Hodor"- Hodor
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq