Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Brad Pitt zal waarschijnlijk een ander idee hebben van "een hele avond browsen" :)
Hoe lang heb je de tablet gebruikt?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-10 15:52
Damian schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:46:
Mjah zeg je weer dat iets wat ik zeg niet waar is :/ Is toch echt zo. Net zoals dat je zei dat WiFi toch echt niet meer zou moeten werken na een behoorlijk lange tijd standby hebben te gestaan, werkt ook gewoon prima hier.
Okay, 5 uur browsen, nog geen 10% accu kwijt. Dus je kan 50 uur internetten. Of, laten we je matsen, maken we van "een hele avond" gewoon 3 uur. Dus 30 uur kan jij in totaal met één acculading internetten.

Mijn god, dan doen ze echt iets gruwelijk fout op élke andere tablet die ook maar te koop is. De iPad2, de koning qua accuduur, redt hier ongeveer 10 uur. Dus het is gewoon on-mo-ge-lijk dat jij een "hele avond" kan internetten én nog geen 10% accu kwijt kan raken. Geen enkele 10 inch tablet kan dat, laat staan een 7 inch b-merk ding.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat men bezig is met verkenningen en voorbereidingen om als de ICS uitkomt die werken op onze tablets deze te kunnen aanpassen om die gewijzigde versie op de tablets te kunnen gebruiken. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morpheusk schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:53:
[...]

Belasting komt om de hoek kijken bij iets van 23 euro of meer geloof ik. Of staat de Dollar op het moment zo slecht? ^^
Ik heb in china, via Ebay drie hoesjes met toetsenbord besteld, á 10 euro daarna kwam er nog 6 euro per stuk bij aan invoerrechten/belasting. Tip, bestel de hoesjes per stuk en niet zoals ik heb gedaan drie in één zending je hoeft dan geen invoerrechten te betalen als je pakketje wordt onderschept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:03:
[...]

Ik denk dat men bezig is met verkenningen en voorbereidingen om als de ICS uitkomt die werken op onze tablets deze te kunnen aanpassen om die gewijzigde versie op de tablets te kunnen gebruiken. :)
ICS is toch al gereleased?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Zojuist contact gehad met Q-ware tablet support (020-2040102) over de originele en/of nieuwe ROM voor de Pro3 10". Medewerker gaf aan dat er nog geen nieuws was over een nieuwe ROM en dat mijn melding (huidige ROM) wordt doorgestuurd naar het hoofdkantoor.

Als ik wat hoor dan laat ik het weten. Nu schermen ze nog met het feit dat het apparaat maar pas op de markt is enz.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Had de 10" niet alleen een resistief scherm? Dat heeft niets met de firmware te maken maar gewoon een vraag tussendoor.

[ Voor 46% gewijzigd door filenox op 11-01-2012 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfieus0
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-10 20:08
filenox schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:08:
Had de 10" niet alleen een resistief scherm? Dat heeft niets met de firmware te maken maar gewoon een vraag tussendoor.
Er zijn 3 modellen van de 10":
De 10" Resistive (met dus een resistief scherm)
De 10" Pro 2 (met een capactitief scherm)
De 10" Pro 3 ( " " )

Heb hieronder nog een klein schema:

Afbeeldingslocatie: http://i434.photobucket.com/albums/qq66/Morfieus0/IMG_0744Small.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Morfieus0 op 11-01-2012 16:15 ]

"Hodor"- Hodor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Dus je kan enkel een 10" kopen met slechtere hardware in, wat best jammer is :)

Ow, die voorlaatste (van rechts) ziet er goed uit, niet? Wel vreemd dat er geen microfoon inzit (10" = meer plaats maar minder hardware)

[ Voor 50% gewijzigd door filenox op 11-01-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Dus je kan enkel een 10" kopen met slechtere hardware in, wat best jammer is :)
Nee, de Pro3 10" heeft exact dezelfde SoC als de Pro3 7".

[ Voor 46% gewijzigd door Petervanakelyen op 11-01-2012 16:21 ]

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Jammer dat die 3" 100euro meer kost :)
Geraakt er iemand trouwens op de Belgische intertoys website of is deze tablet enkel beschikbaar in NL?
Morfieus0 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:27:
[...]

Ik snap ook niet precies waarom er op het papier staat dat er geen mic in zit, want die schijnt er echt wel in te zitten! Is een papiertje van QWare/Intertoys zelf, raar dat er dan zo'n fout op staat!
Ook best vreemd dat er op qware.nl geen 10" capacitief te zien is, enkel resistief

[ Voor 59% gewijzigd door filenox op 11-01-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfieus0
filenox schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:18:
Ow, die voorlaatste (van rechts) ziet er goed uit, niet? Wel vreemd dat er geen microfoon inzit (10" = meer plaats maar minder hardware)
Ik snap ook niet precies waarom er op het papier staat dat er geen mic in zit, want die schijnt er echt wel in te zitten! Is een papiertje van QWare/Intertoys zelf, raar dat er dan zo'n fout op staat!
filenox schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:27:
Jammer dat die 3" 100euro meer kost :)
Geraakt er iemand trouwens op de Belgische intertoys website of is deze tablet enkel beschikbaar in NL?
Enkel beschikbaar in Nederland, ook niet te bestellen via de webshop naar andere landen, Helaas!

[ Voor 28% gewijzigd door Morfieus0 op 11-01-2012 16:28 ]

"Hodor"- Hodor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Dan stopt het hier vrees ik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tenzij je de moeite neemt om even een tripje te maken naar NL. Of het via een mede tweaker regelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:14
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:20:
Had vorige week ook een 7'' pro 3 gehaald met "gratis" mapje. Alleen paste de tablet niet in het mapje... Een Intertoys medewerker heeft mijn klacht aan de afdeling inkoop gemaild. Een paar dagen later kreeg ik antwoord dat ze de producten UITVOERIG hebben getest en gewoon moet passen.... een beetje flauw antwoord.
Hier hetzelfde probleem. Onderkant schuift er wel in maar bovenkant moet ik er gewoon half in proppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertq9
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-01-2023
Mijn dank.
Screen Filter van Haxor werkt inderdaad goed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat ik overga tot het flashen, eerst nog wat 'intelligente vragen' :

bij de volgende akties: Waar doe je die, op je PC of op de losse SD kaart , of intern geheugen tablet ? Neem aan op de PC gezien de tekst ;Zorg dat de tablet geheel uit staat en niet aan je pc is gekoppeld via USB voordat je nu verder gaat!
Maar beter even checken ;)

"Ervan uit gaande dat je de officiële ROM hebt gedownload voor de Pro 3 - 7" serie (zie kopje Downloads), is de eerste stap om het bestand uit te pakken. "

;Installeer LiveSuitPack_version_1.07_2011026.exe die te vinden is in de LiveSuit.zip

"De Google Software Development Kit (SDK) installeren met bijbehorende Android Debug Bridge (ADB). "

"ClockWorkMod Recovery (CWM) op je tablet installeren"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 13-10 23:56
SmoothTweaker schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 17:03:
[...]

Hier hetzelfde probleem. Onderkant schuift er wel in maar bovenkant moet ik er gewoon half in proppen
Als het het mapje is die voor de Blackberry is gemaakt, ja klopt had ik ook maar 1keer erin gedaan te hebben zit het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
"Ervan uit gaande dat je de officiële ROM hebt gedownload voor de Pro 3 - 7" serie (zie kopje Downloads), is de eerste stap om het bestand uit te pakken. "
PC
;Installeer LiveSuitPack_version_1.07_2011026.exe die te vinden is in de LiveSuit.zip
PC
"De Google Software Development Kit (SDK) installeren met bijbehorende Android Debug Bridge (ADB). "
PC
PC

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:28
hmm komt net mijn 7 inch pro3 binnen, ik happy tot ik hem uit de doos haalde. Ding zit vol krassen (dus al gebruikt). Iemand anders dit ook al meegemaakt bij Intertoys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dracula schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 18:25:
hmm komt net mijn 7 inch pro3 binnen, ik happy tot ik hem uit de doos haalde. Ding zit vol krassen (dus al gebruikt). Iemand anders dit ook al meegemaakt bij Intertoys?
Zit toch een bescherm laag overheen ?, ja op mijn folie zat ook al wat krassen.
Het is nogmaals geen iPad,(al is die ook niet zo duur om te maken ) massa productie uit China voor een prikkie.

There is bound to be wrong with some of em.

[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 11-01-2012 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 12:38
Dracula schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 18:25:
Nee hoor is niet gebruikt, dat heeft elke QWare tablet.
De krassen zitten op het folie wat er heel stijf opgeplakt zit. Probeer de bovenlaag er maar eens af te pulken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:28
Mastermind schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 18:29:
[...]

Nee hoor is niet gebruikt, dat heeft elke QWare tablet.
De krassen zitten op het folie wat er heel stijf opgeplakt zit. Probeer de bovenlaag er maar eens af te pulken!
Thanks er zat idd nog een plasticje op. Was mij niet opgevallen 8)7

Had hem al weer in de doos gestopt om terug te sturen
Mektheb schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 18:27:
[...]
Het is nogmaals geen iPad,(al is die ook niet zo duur om te maken ) massa productie uit China voor een prikkie.
Nee dat het geen iPad is ben ik mij van bewust. Deze is als tijdelijke tablet besteld. Ik wacht op nieuwe tablets de komende maanden en dan kan mijn dochtertje met deze aan de slag als ik een nieuwe heb.

[ Voor 34% gewijzigd door Dracula op 11-01-2012 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen wat het voordeel is van de "VX610W_Android4.0.1_v0.4.img"-versie ten opzichte van de Qware versie "97F1_D1_H1_H01_1303.20111123.img"?? uiteraard gaat het over de pro 3 7".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:51:
Kan iemand mij uitleggen wat het voordeel is van de "VX610W_Android4.0.1_v0.4.img"-versie ten opzichte van de Qware versie "97F1_D1_H1_H01_1303.20111123.img"?? uiteraard gaat het over de pro 3 7".
Android 4 vs Android 2.3

You do the math.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-10 21:45
Als je dicht bij een Intertoys woont, spring je dan toch gewoon even binnen? Ik heb net even zitten googlen en een folder van Intertoys België uit september gevonden. En daar staan de Qware Pro2 7" & 10" gewoon in! Misschien hebben ze de 3 dan ook al liggen. Voor mij ligt de dichtste Belgische Intertoys op een uurtje rijden. De dichtste Nederlandse ook :P Misschien dat ik binnenkort eens heen en weer ga rijden. Al zit ik me af te vragen of ik hem wel nodig heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:51:
De apparaten waar de specifieke android generaties voor ontwikkeld is:

2.x is voor telefoons
3.x is voor tablets
4.x is voor telefoons en tablets

Kijk ook maar eens hier: Wikipedia: Google Android

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De firmware geflashed, ja .... mijn chinees is toch niet zo goed!
Sc0rPi0N schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:54:
[...]

Android 4 vs Android 2.3

You do the math.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gusev schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:35:
[...]
edit: Overigens..hebben meer mensen bij het terugzetten van een Nandroid backup (restore functie in CWM), dat de tablet blijft hangen op het Qware boot logo. Ik wilde een oude backup terugzetten, maar dat gaat helaas niet. Allemaal niet zo spannend, want volgende week gaan we hopelijk aan de haal met ICS.
Dat heb ik ook gehad nadat ik de firmware voor uitgebreide versie van de Momo9 had geïnstalleerd. Ik heb toen met Livesuite de Q-ware firmware terug gezet want zelfs jouw image 0.31 bleef hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosthenes
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Hallo iedereen, ik heb vandaag mijn Pro3 mogen ontvangen en heb er wat mee gespeeld, alles werkte prima maar ik wilde toch de custom rom van Gusev proberen.

Draait allemaal hartstikke snel ik heb nu alleen het volgende probleem. Wanneer ik mijn tablet via hdmi aansluit krijg ik geen geluid meer, dit werkt in de originele versie van Q-Ware nog wel.

Enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 22:34:
[...]

Dat heb ik ook gehad nadat ik de firmware voor uitgebreide versie van de Momo9 had geïnstalleerd. Ik heb toen met Livesuite de Q-ware firmware terug gezet want zelfs jouw image 0.31 bleef hangen.
Ik gok dat er iets is gewijzigd, maar echt geen idee wat. Want het lijkt dat zelfs na het flashen van de originele Qware firmware, en daarna de 0.3.1 custom ROM, er nog steeds iets geks aan de hand is.

Geen zin meer om t uit te zoeken, we wachten wel op een bruikbare ICS ROM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Probleem is dat de partitie-indeling zo onlogisch is als maar zijn kan. Normaal zit je kernel samen met je rootfs in een bestand boot.img dat gewoon met dd naar een partitie kan worden weggeschreven. Hier zit de kernel samen met de bootloader in een FAT partitie en de rootfs apart als ext4. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Petervanakelyen op 11-01-2012 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosthenes
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Sosthenes schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 22:38:
Hallo iedereen, ik heb vandaag mijn Pro3 mogen ontvangen en heb er wat mee gespeeld, alles werkte prima maar ik wilde toch de custom rom van Gusev proberen.

Draait allemaal hartstikke snel ik heb nu alleen het volgende probleem. Wanneer ik mijn tablet via hdmi aansluit krijg ik geen geluid meer, dit werkt in de originele versie van Q-Ware nog wel.

Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Laat maar, probleem is al opgelost. Bleek dat de HDMI ingang van mijn TV problemen gaf, na uit en aanzetten had ik weer geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 22:09:
De firmware geflashed, ja .... mijn chinees is toch niet zo goed!

[...]
zoek het icoonje met de A -> en dan de bovenste optie aanklikken en je kan gewoon NL selecteren.

Staat ook in de OP hier onder Updaten naar Android 4.0 Ice Cream Sandwich!

[ Voor 20% gewijzigd door Frostbite op 11-01-2012 23:48 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tip, gaan we proberen.
Sc0rPi0N schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 23:44:
[...]

zoek het icoonje met de A -> en dan de bovenste optie aanklikken en je kan gewoon NL selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is toch niet te geloven!!, het werkt, nogmaals bedankt.
Sc0rPi0N schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 23:44:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Oke, ik heb er nu en aantal 720p mkv's opgezet, maar hij speelt nauwelijks wat af. Scherm blijft lang zwart en heel af en toe hoor ik iets geluid van een halve seconde.
Ik gebruik (nog) de stock rom, Ligt dit aan de player die ik gebruik, kan het helemaal geen 720p af spelen of ligt het aan de rom?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Hier speelt hij 1080p MKV's zonder enig probleem af, zowel in de stock mediaplayer als MX Video Player.

[ Voor 3% gewijzigd door Petervanakelyen op 12-01-2012 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

EWK schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 08:51:
Oke, ik heb er nu en aantal 720p mkv's opgezet, maar hij speelt nauwelijks wat af. Scherm blijft lang zwart en heel af en toe hoor ik iets geluid van een halve seconde.
Ik gebruik (nog) de stock rom, Ligt dit aan de player die ik gebruik, kan het helemaal geen 720p af spelen of ligt het aan de rom?
Probeer verschillende players, er staat in de hoek vaak HW of SW, moet wel op HW (hardware) staan en als dat niet het geval is een andere player proberen die 'm wel in hardware kan renderen, of een andere video/codec testen.

Moet gewoon werken op de stock. Bij mij werkt ook niet alles. .mov en .wmv weigeren het vaakst bij mij.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ik zal het ook eens met 1080p's proberen. Want 720p met HW speelt hij nauwelijks af.
Nadeel is, is dat veel series niet in 1080p online staan.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Laatst online: 07:11
Hier speel ik ook alle series in 720p zonder problemen af, ook met de stock rom.

Gebruik ik de custom rom, dan gaat het ook goed. Zelfs door het netwerk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
PC

op je tablet installeren -> PC :?
of eerst op je PC CWM downloaden en en daarna op de tablet uitpakken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mochten mensen op zoek zijn naar een passende case, die het geheel niet in een keer 3x zo dik maakt (de playbook map), dan zou ik de volgende aanraden;

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...0423887767#ht_6317wt_1163

Heb deze gisteren binnengekregen, wordt door meerder mensen aangeboden voor een nette prijs.
Tablet past er mooi in, 3.5mm en andere poorten blijven vrij. Hij werkt ook als een stand, mochten mensen wat foto's willen zien van de 'fit' dan kan ik die vanavond wel even maken.
Voor 13 euro incl verzendkosten ben ik in ieder geval heel tevreden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2012 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ah ja die had ik ook voor me oude Tablet alleen heb ik er volgens mij de helft voor betaald, vanuit china ( duurde wel 3 weken ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:15
Iemand deze al gezien:
http://www.theverge.com/2...sandwich-tablets-hands-on

Vergelijkende hardware qua processor en GPU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:46

Damian

Insane Obtrusion

Hmm, lijkt inderdaad er erg veel op. Even wachten tot de firmware daarvan downloadable is op de site, want daar zie ik hem nog niets staan...

Kan toch niet lang meer duren voordat er echt een goede werkende rom van ICS gaat komen, overal duiken vergelijkbare apparaten op met wel ICS erop...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schepstra
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-06-2023
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:00:
quote:
PC

Bijna goed.
CWM op de tablet zetten en dan via PC (CMD-box) de ADB dingen uitvoeren.

Hier ergens staat ook hoe je in CWM kan komen met een knoppen combi heb je ADB niet meer nodig.
Zelf ook geprobeerd en het gaat goed.

Ben nu via Stock rom weer op v0.2 van gusev gegaan, omdat ik veel "lag" had in het systeem (v 0.31).
Leek wel een oude galaxy S. Nu is alles weer soepel.

ASUS TF101 Katkiss 6.0 | DELL XPS 18 | Galaxy S7 | One Plus One | S3 / S1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bfrqrv
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-07 20:34
Ik heb al de bladzijdes weer ingehaald en niets kunnen vinden over Rabo telebankieren. Is er al iemand met een andere (custom?) rom die dit programma goed heeft draaien? Het probleem is dat met de stock versie, in mijn geval pro3 10 inch, de registratie niet onthoud. Iedere keer bij opstart weer opnieuw registreren is geen optie, omdat je dan telkens je random bij je moet dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:00:
quote:
PC

Download het volgende bestand op je computer: http://dl.dropbox.com/u/16819565/custom_rom/recovery.cpio

Zet deze in dezelfde map als adb.exe. Hierna kan je verdergaan met de volgende stappen.
• Voer daarna het volgende commando uit
code:
1
adb push recovery.cpio /data/

• Start daarna de adb shell door het volgende in te voeren.
code:
1
adb shell

• Voer dan het volgende uit in de shell
code:
1
2
3
4
5
6
7
mkdir /data/recovery
mount -t ext4 /dev/block/nandf /data/recovery
cd /data/recovery 
busybox cpio -idmu < /data/recovery.cpio
cd /data
umount /data/recovery
rmdir /data/recovery

• Voer het volgende in, in de shell
code:
1
exit

• Je tablet is nu voorbereid om te kunnen rebooten naar CWM.
• Je kunt nu je tablet eenvoudig rebooten naar CWM door het volgende commando uit te voeren in een commandprompt.
code:
1
adb shell "echo -n boot-recovery | busybox dd of=/dev/block/nande count=1 conv=sync; sync; reboot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:59
Ik denk ga de restore functie eens proberen van CWM. Krijg ik MD5 mismatch :X Wil ik hem net gaan omruilen, omdat me touchscreen niet goed werkt.

Ik heb trouwens de back-up op internal storage gezet.

[ Voor 20% gewijzigd door Morpheusk op 12-01-2012 12:28 ]

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schepstra
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-06-2023
Morpheusk schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:25:
Ik denk ga de restore functie eens proberen van CWM. Krijg ik MD5 mismatch :X

Ik heb trouwens de back-up op internal storage gezet.
Heb je de naam van de file gewijzigd?
Ik kreeg deze melding ook nadat ik de backup een andere naam gegeven had (inplaats van datum/tijd).

ASUS TF101 Katkiss 6.0 | DELL XPS 18 | Galaxy S7 | One Plus One | S3 / S1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
Nee heb ik gewoon standaard gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Kan je niet beter de standaard rom van de site van Qware er dan gewoon op flashen als je hem toch gaat terug brengen?

[ Voor 22% gewijzigd door Damian op 12-01-2012 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
Damian schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:42:
Kan je niet beter de standaard rom van de site van Qware er dan gewoon op flashen als je hem toch gaat terug brengen?
Ja heb ik inmiddels gedaan, maar wat is dan het nut van de CWM back-up?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Morpheusk schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:52:
[...]

Ja heb ik inmiddels gedaan, maar wat is dan het nut van de CWM back-up?
Ik gebruik hem op mijn HD2 erg veel om als ik een prima werkende rom heb draaien, en ik een andere rom wil proberen, een backup te maken. Die kan ik er daarna weer netjes op terugzetten.

Op de Qware nog niet gebruikt eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 21:11:
Ik ben na wat klooien erachter dat je ook zonder adb in cwm terrecht kan komen!
Dit gaat als volgt:
Als de tablet uit staat hou dan de knop settings ingedrukt en de return knop en zet de tablet aan.
Voila!
Nou dit uitvoeren wanneer je geen CWM er meer op heb staan is niet zo'n goed idee.
Resulteerde bij mij in een Android poppeke en een uitroepen teken met een driehoek erom heen!
Krijg hem nu niet eens meer uit. :9

*edit Gelukkig nog steeds met livesuit te flashen.

[ Voor 4% gewijzigd door Morpheusk op 12-01-2012 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwieggers
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-02 18:00
Is dit niet de android i.c.s. image waar we op zaten te wachten voor de Qware Pro 3 7"

http://www.pandawillforum...cf56909&p=46526#post46526

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
Is van gister, dus misschien is dit een aangepaste versie van die we al hebben? Want het gaat wel weer om 4.0.1.

Ik ben hem nu aan het downloaden, zal hem straks wel even uploaden zodat we een mirror hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MaNDaRK schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:41:
Is van gister, dus misschien is dit een aangepaste versie van die we al hebben? Want het gaat wel weer om 4.0.1.
Net geflashed. Android 4.0.1, Baseband 0.3, Kernel 3.0.8+, etc. Geen idee waar ik verder moet kijken :P

[ Voor 21% gewijzigd door Brad Pitt op 12-01-2012 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkieve
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-02 08:46
Ben benieuwd bratt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Als je het scherm uit en weer aan zet, werkt het ding dan nog? Dat was namelijk het grootste issue met ICS als ik het mij goed herinner. :P Jammer dat ik het niet kan testen, Bmorn is niet zo snel met het releasen van hun firmware updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ja doet gewoon prima. Is mijn eerste ICS-ervaring op deze tablet hoor, dus als er iets getest moest worden roep maar. Ziet er allemaal goed uit, alleen dat rode geknipper soms word je lichtelijk para van.
Petervanakelyen schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 18:08:
Als je het scherm uit en weer aan zet, werkt het ding dan nog? Dat was namelijk het grootste issue met ICS als ik het mij goed herinner. :P Jammer dat ik het niet kan testen, Bmorn is niet zo snel met het releasen van hun firmware updates.
Scherm uit en weer aan gaat gewoon goed. Krijg je de ICS Lockscreen :)

[ Voor 39% gewijzigd door Brad Pitt op 12-01-2012 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Dat rode geknipper zou er uitgesloopt moeten zijn geweest. Als ik mij niet vergis is het een optie in het developer menu (bij instellingen).

[ Voor 14% gewijzigd door Petervanakelyen op 12-01-2012 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Petervanakelyen schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 18:11:
Dat rode geknipper zou er uitgesloopt moeten zijn geweest. Als ik mij niet vergis is het een developer optie ergens.
Yup, is developer ding. En nope, zit er dus helaas nog steeds in. Kan ook nergens uit zo te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dat is wel nice als die er is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwieggers
Brad Pitt schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 18:00:
[...]

Net geflashed. Android 4.0.1, Baseband 0.3, Kernel 3.0.8+, etc. Geen idee waar ik verder moet kijken :P
op een qware pro 3 7 inch? met livesuite? kun je daarna ook weer terug naar de stock rom met livesuite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Je kan altijd terug met de LiveSuite, ik weet niet hoe vaak dat ondertussen al niet is vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
mwieggers schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 18:18:
op een qware pro 3 7 inch? met livesuite? kun je daarna ook weer terug naar de stock rom met livesuite?
Ja 7". Gewoon met de LiveSuit van Qware zelf inderdaad. Terug kan je weer door de Qware img te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwieggers
Petervanakelyen schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 18:19:
Je kan altijd terug met de LiveSuite, ik weet niet hoe vaak dat ondertussen al niet is vermeld.
ok ik stel deze vraag, omdat het android 4.0 betreft, maar het maakt dus niet uit wat er op staat met livesuite kun je altijd weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Stomme vraag waarschijnlijk maar waar vindt ik de driver voor de Computer voor de tablet ?, heb hem aangesloten maar hij herkent hem als android en kan hem niet installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Ik kan de market niet vinden in die ICS van de Ployer :/ klopt da?

-edit-

lama ;) http://www.mediafire.com/?w6qsna4t3egdixe

[ Voor 32% gewijzigd door Damian op 12-01-2012 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Iemand enig idee waarom de commands voor installeren van CW niet werken in opdrachtprompt ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
De partitielayout is aangepast. Ik heb op dit moment geen tablet waar ik ICS op kan flashen dus ik kan het moeilijk verder onderzoeken.

[ Voor 4% gewijzigd door Petervanakelyen op 12-01-2012 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Damian schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 18:48:
Ik kan de market niet vinden in die ICS van de Ployer :/ klopt da?
Ja, ook de zip downloaden die erbij staat en in een command prompt fullmarket.bat uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

nog even wat verder gegaan met de ics rom van de ployer. Market zit er dus niet in en er ontbreken een heleboel apps. Camera liep de eerste keer wel vast maar lijkt nu wel goed te werken. Moet zeggen dat hij heerlijk loopt verder en ziet er geniaal uit. Wifi en alles werkt prima browser is geniaal snel en soepel. Nu de market er nog in zien te krijgen. Iemand daar een idee voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Brad Pitt schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:01:
[...]

Ja, ook de zip downloaden die erbij staat en in een command prompt fullmarket.bat uitvoeren.
Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

jups zag hem:

voor de rest hier: http://www.mediafire.com/?w6qsna4t3egdixe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfieus0
Brad Pitt schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 18:08:
[...]
Ziet er allemaal goed uit, alleen dat rode geknipper soms word je lichtelijk para van.
Waar zie je precies rood geknipper? Zit nog te twijfelen of ik ICS erop knal!
(Iemand een screen van dat rode geknipper o.i.d.? ^^)

[ Voor 8% gewijzigd door Morfieus0 op 12-01-2012 19:24 ]

"Hodor"- Hodor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Stomme vraag maar kan iemand een zipje maken met die livesuite en de usb driver voor de tablet wat werkt op W7 ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker stomme vraag... want is gewoon gratis te downloaden van de qware site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:26:
Zeker stomme vraag... want is gewoon gratis te downloaden van de qware site!
Dan ben ik een blinde vink want ik kan het niet vinden, zie alleen de firmware om te downloaden.
Ah het zit in de firmware....... dank u

Alleen nu ze nog geinstalleerd krijgen :P

[ Voor 19% gewijzigd door Mektheb op 12-01-2012 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfieus0
Mektheb schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:27:
[...]

Dan ben ik een blinde vink want ik kan het niet vinden, zie alleen de firmware om te downloaden.
Ah het zit in de firmware....... dank u
http://www.multiupload.com/G8MY6F644B

USB Driver + Livesuit, zonder de firmware in een .rar, alstu!

"Hodor"- Hodor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Morfieus0 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:21:
[...]

Waar zie je precies rood geknipper? Zit nog te twijfelen of ik ICS erop knal!
(Iemand een screen van dat rode geknipper o.i.d.? ^^)
best irritant. Als je iets aanklikt, dan komt er een rode rand om het complete scherm heen. Maar dit word ogpelost volgens mij door het zipje met extra scripts

[ Voor 14% gewijzigd door Damian op 12-01-2012 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Damian schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:36:
Maar dit word ogpelost volgens mij door het zipje met extra scripts
Nope...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothTweaker
Ben wel benieuwd ga denk ik ook maar eens een poging wagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommel
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
bfrqrv schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:38:
Ik heb al de bladzijdes weer ingehaald en niets kunnen vinden over Rabo telebankieren. Is er al iemand met een andere (custom?) rom die dit programma goed heeft draaien? Het probleem is dat met de stock versie, in mijn geval pro3 10 inch, de registratie niet onthoud. Iedere keer bij opstart weer opnieuw registreren is geen optie, omdat je dan telkens je random bij je moet dragen.
Ik ben ook nog steeds benieuwd. Een app die ik ook niet geinstaleerd krijg is de marktplaats app, iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

zucht. Prima, bij mij is het weg in ieder geval na het uitvoeren van de update zip file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Tommel schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:52:
[...]

Ik ben ook nog steeds benieuwd. Een app die ik ook niet geinstaleerd krijg is de marktplaats app, iemand enig idee?
marktplaats werkt hier op ICS prima. Rabobank app zal ik eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Damian schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:52:
[...]
zucht. Prima, bij mij is het weg in ieder geval na het uitvoeren van de update zip file.
Zucht? Really! Whatever ook, laatste post voorlopig maar weer dan. Succes met de 100% knippervrije Rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Brad Pitt schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:56:
[...]

Zucht? Really! Whatever ook, laatste post voorlopig maar weer dan. Succes met de 100% knippervrije Rom.
hoe wil je dat ik het je bewijs? Filmpje maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfieus0
Damian schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:57:
[...]
hoe wil je dat ik het je bewijs? Filmpje maken?
Graag, ben wel benieuwd naar ICS op onze pro 3^^

"Hodor"- Hodor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Heb maar even willekeurig wat gedaan, om in ieder geval BradPitt even een keer na te laten denken voordat ie blaat, is nu al de derde keer dat ie me beschuldigt van liegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothTweaker
Ik doe blijkbaar iets mis want de livesuite heeft er bij mij geen trek in.
Wanneer ik std rom of de ICS kies dan schiet het livesuite icoontje richting mijn taakbalk en doet verder helemaal niets geeft wel aan usb device gevonden. Haal ik de usb eruit of zet ik hem aan dan start gewoon mijn custom v0.3 rom weer op.

edit: is al gelukt :D

[ Voor 3% gewijzigd door SmoothTweaker op 12-01-2012 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfieus0
Gruwelijk vet Damian! Hebb0n!

Nog niemand met een mirror van ICS? Voordat deze binnen is ben ik al lang de pijp uit .. :p
Of iemand die even zin heeft om te uploaden naar multiupload, zou erg worden gewaardeerd!

"Hodor"- Hodor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeWazowski
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-10 09:03

MikeWazowski

Look into my eye

mwieggers schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 16:43:
Is dit niet de android i.c.s. image waar we op zaten te wachten voor de Qware Pro 3 7"
Is die er dan ook voor de 10"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tussen al dat ICS geweld heeft Ployer nog een nieuwe firmware uitgebracht en die heeft de volgende wijzigingen:

- betere Wi-Fi-verbindings stabiliteit
- film afspeelsoftware bijgewerkt, identificeert automatisch de schermresolutie en kan 180 graden roteren

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2012 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfieus0
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 20:26:
Tussen al dat ICS geweld heeft Ployer nog een nieuwe firmware uitgebracht en die heeft de volgende wijzigingen:

- betere Wi-Fi-verbindings stabiliteit
- film afspeelsoftware bijgewerkt, identificeert automatisch de schermresolutie identificeren en kan helemaal roteren
Link graag!

"Hodor"- Hodor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothTweaker
http://www.megafileupload.../MOMO9-Neutral-4-rar.html

De MOMO9 Neutral 4 versie op een hopelijk snellere host.

Ik heb na het toepassen van de packages met apps ook geen rode randen meer, daarvoor nog wel
Pagina: 1 ... 12 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.