Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:11
@mwieggers, helaas kan dat niet. Je kan wel gewoon de ICS rom downloaden die hier boven staat aangegeven (Sc0rPi0N in "Intertoys Qware Pro2/3 Tablets - DEEL 1")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

mwieggers schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:05:
Kan ik een rom voor de 10" pro 3 ook op de 7" pro 3 gebruiken ?
Dit is voorlopig af te raden!

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwieggers
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-02 18:00
@mandark @sc0rpi0n die rom freezed toch nog bij standby ? of begrijp ik dat verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Als ik Gusev mag geloven dan loopt die niet zo lekker nee.

Zal vanavond eens de ics image erop zetten.

[ Voor 28% gewijzigd door Frostbite op 10-01-2012 16:14 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinietje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-09 09:32
ik heb er zojuist een gehaald, maar zelfs met de stock rom krijg ik random input op het touchscreen. als ik een text blox geslecteerd hebt maakt hij random toets aanslagen.

herkennen meer van jullie dit probleem? of zal ik 'm maar direct terug brengen.

AMD 80mzh, 428mb hd, soundblaster 16 clone, hitachi 8x dvd + Creative DXR2, 16mb FastPage Ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safariking
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-09 11:30
*weg* GoT is geen helpdesk. We verwachten dat je eerst zelf op zoek gaat, initiatief laat zien in je posts, en zeker niet binnen 24 uur je vraag kickt.

[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 10-01-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwieggers
Nog een vraag. Ik heb nu cwm er op gezet en daarmee een custom rom 0.3.1. geinstalleerd. Kan ik nu ook nog weer een .img er opzetten door gebruik te maken van livesuite ? Zijn deze methoden door elkaar te gebruiken, of is cwm weer weeg na het installeren van een image met livesuite ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Safariking schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:16:
heeft iemand een rom voor de pro2???
Is dit nu de 3e keer dat je dat vraagt in 15 minuten? :+ Om het voorbereidend werk uit te voeren (het porten van ClockworkMod bijvoorbeeld) moet je beschikking hebben over de hardware en er zijn nu eenmaal niet veel mensen die de Pro2 gekocht hebben als je voor dezelfde prijs een Pro3 kan halen.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

@Safariking 1 keer de vraag stellen is voldoende hoor. En heb je zelf al even gezocht ?

Qware site bijvoorbeeld??? : http://www.qware.nl/qware_tablets.php

Hier kun je hem gewoon downloaden. Dus eerst ff zoeken voordat je hier gaat roepen en kicken.

@mwieggers Volgens mij kun je via de livesuit gewoon alles weer opnieuw erop zetten.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-10 21:04
Safariking schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:16:
heeft iemand een rom voor de pro2???
Door het 3 keer te vragen komt het antwoord echt niet sneller.. Het ziet er naar uit van niet. De hele community is eigenlijk vanaf het begin al gericht geweest op de Pro3, zelfs toen nog maar enkele Intertoys' deze leverden. Dus ik ben bang dat je geen nieuwe rom voor de Pro2 hoeft te verwachten en er gewoon lekker gebruik van moet maken zoals hij is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFiNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-10 20:46
mwieggers schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:17:
Nog een vraag. Ik heb nu cwm er op gezet en daarmee een custom rom 0.3.1. geinstalleerd. Kan ik nu ook nog weer een .img er opzetten door gebruik te maken van livesuite ? Zijn deze methoden door elkaar te gebruiken, of is cwm weer weeg na het installeren van een image met livesuite ?
Ik heb gisteren livesuite gebruikt om de standaard meuk weer terug te zetten nadat ik Gusev's 0.3.1 rom erop had staan.. volgens mij kun je beide methodes door elkaar gebruiken...

_0.o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
mwieggers schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:11:
@mandark @sc0rpi0n die rom freezed toch nog bij standby ? of begrijp ik dat verkeerd ?
Ik heb hem net er even op gezet, maar het touchscreen freezed inderdaad na een scherm time-out, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Je kan de LiveSuite altijd gebruiken om te restoren, alle partities worden overschreven (dat maakt de kans op permanent bricken natuurlijk ook groter).

@hieronder: het probleem zit hem ook in de (gehalveerde) RAM, constant reloaden van apps maakt het geheel nogal langzaam. Tenzij je uiteindelijke doel is je tablet te bricken moet je niet proberen -iets- van de Pro3 te gebruiken.

[ Voor 45% gewijzigd door Petervanakelyen op 10-01-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safariking
ik bedoelde eigenlijk een custom rom omdat deze te traag is maar laat maar is nergens te vinden maar koop toch een galaxy tab 8.9 dus gaat deze weg of ga ik er nog wel ff mee klooien want in deze zit een telechips tcc8902 tri-core en in de pro 3 een cotex a8 proccesor dus zal wel een heel groot verschil zijn en kan je de pro 3 rom niet op de pro 2 proberen?

[ Voor 8% gewijzigd door Safariking op 10-01-2012 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safariking
sorry voor mijn gezeur hoor maar valt de pro 2 te rooten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFiNL
8)7

_0.o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
De brightness van het scherm is prima nu ik de gordijnen dicht en het licht uit heb, maar er valt normaal niet mee te werken (ICS 10"). Ik heb verschillende third party apps geprobeerd maar die kunnen de brightness ook niet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guid0o
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

guid0o

Living life

Ik heb sinds afgelopen vrijdag de Pro 3 7" gehaald bij de intertoys, en het is best een leuk ding!

Na een tijdje spelen heb ik zondag de 0.3.1 custom rom van Gusev er op gezet, en ik moet zeggen dat hij een stuk beter werkt. Vooral snellere reactie en hd video's speelt hij nou ook fatsoenlijk af. En de nieuwe taakbalk van boven ben ik helemaal blij mee, want vond het maar een lelijk ding. Top gedaan Gusev!!

Nu maar hopen dat de mensen hier ICS rom kunnen knutselen, zelf ben ik er niet zo in thuis en me tentamens komen er ook aan, dus veel tijd om me er in te verdiepen zal ik niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Safariking schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:43:
sorry voor mijn gezeur hoor maar valt de pro 2 te rooten
Eerst zelf zoeken voordat je hier post aub. En ipv twee keer op rij te posten graag de editknop gebruiken. Ik verwijs je even door naar Het algemeen beleid. Lees dat aub even door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
Zo, net even wezen spelen met die ICS ROM voor de 7" :)

Ben zeker wel te spreken, maar helaas is het nog niet werkbaar door die touchscreen timeout. Heb er even op gegoogled, maar het kan de G-sensor zijn. Na het uitschakelen van het automatisch roteren, zit de bug er helaas nogsteeds in :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is ook een nieuwe Momo9c firmware uit, incl. werkende Skype (niet zelf getest) genaamd Neutral, dus niet meer voor ene Mark :P .

Die ICS ROM is er bij mij weer af, en de Kevin firmware genoemd in dit topic, werkt misschien op de 10", maar niet op de 7" (blanco scherm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Hmm, ik heb hem sinds vandaag dan binnen :).

Ik loop alleen vast bij: Controleer of je je tablet kunt zien door het volgende commando in te geven.
Ik denk dat het wat met de drivers te maken heeft, want ik heb 3 removeable disks bij deze computer staan. Maar bij device manager staat wel een android device, die de tablet is.

Wie kan me helpen?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke drivers heb je geinstalleerd laten we daar mee beginnen :)

- Google SDK USB Drivers
- PDANet
- Allebei
- Anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Gusev schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 19:38:
Welke drivers heb je geinstalleerd laten we daar mee beginnen :)

- Google SDK USB Drivers
- PDANet
- Allebei
- Anders?
In ieder geval de PDAnet, maar ook staat SDK op mn pc.
Nog een edit dan maar, bovenaan bij device manager staat: android phone, android ADB Interface

[ Voor 24% gewijzigd door EWK op 10-01-2012 19:41 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
^ Zit je op een Windows 7 x64 machine toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Gusev schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 19:40:
^ Zit je op een Windows 7 x64 machine toevallig?
Ja

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een W7 x64 machine. Ik heb in een Virtualbox omgeving WinXP 32 bits geïnstalleerd en hierin alles geïnstalleerd om de Pro3 met adb te benaderen en dat gaat goed met de pdanet drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deinstalleer Google SDK USB Drivers, deinstalleer PDANet drivers, restart.

Sluit tablet NIET aan. Installeer PDNet drivers (let op dat je de 64bit driver versie kiest). Sluit de tablet pas aan als erom wordt gevraagd.

Uiteraard moet USB debugging aanstaan tijdens het aansluiten van je tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 19:45:
[...]

Ik heb ook een W7 x64 machine. Ik heb in een Virtualbox omgeving WinXP 32 bits geïnstalleerd en hierin alles geïnstalleerd om de Pro3 met adb te benaderen en dat gaat goed met de pdanet drivers.
Wacht eens, ik heb een dual boot. Ownee, dat is windows xp 64.

Ik ga me maar eens verdiepen in virtualbox. Maar dat zal wel niet in een half uur gefixt zijn denk ik. Dan maar morgen maar weer even kijken. Bedankt in ieder gevak.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die 2 geïnstalleerde drivers kunnen mekaar in de weg zitten, geef mijn stappen eens een poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die weet waar ik aan een standaard 10 inch Qware PRO 3 firmware/ROM kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Laatst online: 13-10 14:33

Eboman

Ondertitel

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 19:56:
iemand die weet waar ik aan een standaard 10 inch Qware PRO 3 firmware/ROM kan downloaden?
Kijk eens in de TS.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Gusev schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 19:51:
Die 2 geïnstalleerde drivers kunnen mekaar in de weg zitten, geef mijn stappen eens een poging.
Ik heb je gehele stappenplan uit de ts gevolgd.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel standaard ROM voor de 10 inch capacative Qware PRO 3. Ik vindt alleen de officiele rom voor de 7 inch.

Waar staat TS eigenlijk voor? Ben nog een leek wat betreft forum taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Topic Start :)
@Hieronder: nee, zou gemakkelijk zijn, maar is niet het geval.

[ Voor 69% gewijzigd door Petervanakelyen op 10-01-2012 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hierboven: waar kan ik dan wel een 10inch official rom krijgen? _/-\o_

Aah super! Maar is die official 7 inch ROM zelfde als voor de 10 inch?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:11:
Aah super! Maar is die official 7 inch ROM zelfde als voor de 10 inch?
Kom, lees dit topic nou eens door ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaNDaRK schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 19:07:
Zo, net even wezen spelen met die ICS ROM voor de 7" :)

Ben zeker wel te spreken, maar helaas is het nog niet werkbaar door die touchscreen timeout. Heb er even op gegoogled, maar het kan de G-sensor zijn. Na het uitschakelen van het automatisch roteren, zit de bug er helaas nogsteeds in :|
Vraag van een super dombo: "al eens met muis geprobeerd om te kijken of ..." ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Sweeeet, * Bra-Jo heeft 'm ook. :) Alleen dacht ik dat ik nog een micro-SD-kaartje van 8GB had liggen, maar die kan ik niet vinden. :( Ach ja, morgen ff de stad in.

Op zich bevalt ie vooralsnog stock eigenlijk boven verwachting goed, ik had 'm langzamer verwacht. Hij hangt nu aan de oplader, straks me eens verdiepen in hoe die rom van Gusev er precies op moet. Voor zover ik hier kan zien, loopt alles daar prima op he?

VV Inderdaad, dit is bij mij ook alweer de derde (2x 2GB en nu deze), en dat terwijl ik 'm nog wel netjes in z'n opbergdoosje met adapter had zitten. :/
Ach, gelukkig zijn ze niet schrikbarend duur tegenwoordig. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Bra-Jo op 10-01-2012 20:55 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Brabo-Joossie schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:30:Alleen dacht ik dat ik nog een micro-SD-kaartje van 8GB had liggen, maar die kan ik niet vinden. :(
Die rotdingen zijn ook veel te klein, ik denk dat ik nu al aan mijn 3e kaartje zit dat ik kwijt ben :P
Op zich bevalt ie vooralsnog stock eigenlijk boven verwachting goed, ik had 'm langzamer verwacht. Hij hangt nu aan de oplader, straks me eens verdiepen in hoe die rom van Gusev er precies op moet. Voor zover ik hier kan zien, loopt alles daar prima op he?
Normaal wel, maar als je nog bugs kan vinden mag je ze altijd doorgeven. Het is maar beperkt aanpasbaar omdat we nog steeds geen source hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

heb die android 4.01 geinstalleerd , hij lijkt het te doen maar zodra hij in standby moet (scherm dimmen ) dan reboot het apparaat zich.

En het scherm is heeel donker. Instellingen helpen niets.
Chinese sites al afgespeurd voor nieuwere betere rom maar niet echt te vinden. Wel elke keer hetzelfde apparaat tegen gekomen (onder verschillende namen) tot aan een fabriek die ze maakt maar nieuwe roms ho maar.

Terug naar de momo firmware die nu gelukkig wel helemaal nl is (op 1 chinese app na)

Nu weer even uitgeflashed :P

[ Voor 12% gewijzigd door Frostbite op 10-01-2012 21:02 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Moet even kwijt dat ik blij verrast ben met de aMedia Control-app die in de stock rom zit! Had geen idee wat ie deed, maar toen ik 'm aantikte, vond ie gelijk PS3 Media Server die op m'n pc draait, en ik heb nu een lekker muziekje opstaan. :)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFiNL
Weet iemand waarom ik het bestand /etc/vold.fstab niet kan editen? Het is read-only...
Ik heb root rechten, is dit een beveiliging o.i.d ?

Wat ik wil is dat mijn externe sd card als /mnt/sdcard gemount wordt.. zodat ik 16GB heb i.p.v. de ingebouwde 2 GB.

Ik hoop dat iemand ff kan helpen..

_0.o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand die mij kan helpen aan een officiele rom van de 10inch pro3?

Ik krijg alleen maar antwoorden van lees ff de topic door of kijk in de TS, maar hier staat niets in over de 10inch stock rom of ik ben 8)7 ?

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 21:11:
Ik heb geen idee of hij ook ergens online staat maar volgens mij kan je die van de Pro 3 10" gratis op een sd kaartje aanvragen bij Qware (http://www.qware.nl/qware_tablets.php).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 21:29:
[...]

Ik heb geen idee of hij ook ergens online staat maar volgens mij kan je die van de Pro 3 10" gratis op een sd kaartje aanvragen bij Qware (http://www.qware.nl/qware_tablets.php).
Heb ik geprobeerd, maar tot nu toe nog geen reactie gekregen(3 dagen geleden gemailt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFiNL
DeFiNL schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 21:11:
Weet iemand waarom ik het bestand /etc/vold.fstab niet kan editen? Het is read-only...
Ik heb root rechten, is dit een beveiliging o.i.d ?

Wat ik wil is dat mijn externe sd card als /mnt/sdcard gemount wordt.. zodat ik 16GB heb i.p.v. de ingebouwde 2 GB.

Ik hoop dat iemand ff kan helpen..
Ik denk dat ik het probleem getackeled heb dmv link2sd... ik heb nu een extra ext2 partitie van m'n externe sd waar ik apps op kan installeren!

_0.o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfieus0
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-10 20:08
DeFiNL schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 21:44:
[...]

Ik denk dat ik het probleem getackeled heb dmv link2sd... ik heb nu een extra ext2 partitie van m'n externe sd waar ik apps op kan installeren!
Heb je er al veel apps op staan? Zo niet, haal de sdkaart er eens uit en steek hem er terug in. Kijk daarna of je apps het nog doen. Kan me herinneren dat dit vroeger altijd het probleem gaf dat apps corrupt werden. Verder is een externe ext2 partitie vaak erg onbetrouwbaar, maak dus regelmatig back-ups van je apps!

Ander nadeeltje: Je SD wordt er enorm traag van!

[ Voor 4% gewijzigd door Morfieus0 op 10-01-2012 22:24 ]

"Hodor"- Hodor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10 15:00
SD kaart kan je alleen aanvragen voor de 10" resistive tablet staat alleen een update op zodat het cover keyboard werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 21:11:

Ik krijg alleen maar antwoorden van lees ff de topic door of kijk in de TS, maar hier staat niets in over de 10inch stock rom of ik ben 8)7 ?

Alvast bedankt,
Het is hier geen afhaalchinees. We verwachten dat je zelf wat moeite doet en uitlegt wat je zelf al hebt geprobeerd. Lees aub Het algemeen beleid even door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfieus0
Morfieus0 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:57:
Vanaf het begin dat ik mijn Pro3 7" heb gaat het kopiëren van bestanden via de usb kabel altijd redelijk snel (2 á 4mb/s) Nu heb ik echter sinds een paar uur dat het kopiëren enorm traag gaat en zelfs een bestand van 300mb naar mijn interne geheugen kopiëren kost al een half uur met een snelheid van 500kb/s die daadwerkelijk nog lager ligt. Dit terwijl het eerste enkele minuten waren.. Reboot helpt ook niet..!
Iemand die op mijn eerder gestelde vraag kan reageren? Heb het probleem nog steeds!
Begon daarnet een bestand van 500mb te kopiëren, in het begin had ik een snelheid van ruim 3 MB/s, maar naarmate de download vorderde kwam ik op een steeds lagere snelheid uit waarna ik vervolgens tegen de helft op 300kb/s zat en ik nog ruim een kwartier tot een half uur moest wachten!
Wat kan dit veroorzaken en oplossen?

EDIT: Dit gaat over het intern geheugen!

"Hodor"- Hodor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Kopieren naar de SD-kaart gaat wel snel? Het intern geheugen is hier nooit snel geweest, maar ik gebruik het dan ook niet (buiten voor temp files).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinietje
Zo dat ding omgeruild. Wat een verschil., touchscreen nu super. Was toch een hardware manco

AMD 80mzh, 428mb hd, soundblaster 16 clone, hitachi 8x dvd + Creative DXR2, 16mb FastPage Ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blokker heeft nu ook een 10inch, wel qmedia, maar wat ik hoor is het bijna hetzelfde als een qware.

http://www.blokker.nl/web...tegoryId=&productId=98801

edit: Ik zit er volgens mij toch naast :-)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:28
Hoe staat de Qmedia dan tov de Qware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
Morfieus0 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 23:17:
[...]
Iemand die op mijn eerder gestelde vraag kan reageren? Heb het probleem nog steeds!
Begon daarnet een bestand van 500mb te kopiëren, in het begin had ik een snelheid van ruim 3 MB/s, maar naarmate de download vorderde kwam ik op een steeds lagere snelheid uit waarna ik vervolgens tegen de helft op 300kb/s zat en ik nog ruim een kwartier tot een half uur moest wachten!
Wat kan dit veroorzaken en oplossen?
Heb je tablet al opnieuw opgestart?
En hoe gaat het kopiëren als je de microsd kaart rechtstreeks in je computer stopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
vinietje schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 00:27:
Zo dat ding omgeruild. Wat een verschil., touchscreen nu super. Was toch een hardware manco
Ging dat over de random touchscreen aanslagen? Ik heb dat zelf ook, maar vooral als die in een koude ruimte heeft gelegen, dat het touchscreen zijn eigen weg gaat leiden. Af en toe heb ik ook dat het touchscreen na een tijdje niet meer werkt en dan moet ik eerst het apparaat locken en weer unlocken en dan werkt het weer.

Deden ze trouwens moeilijk met omruilen? Want het probleem treedt dus niet altijd op en dan is het lastig om te laten zien in de winkel.

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinietje
Morpheusk schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:34:
[...]

Ging dat over de random touchscreen aanslagen? Ik heb dat zelf ook, maar vooral als die in een koude ruimte heeft gelegen, dat het touchscreen zijn eigen weg gaat leiden. Af en toe heb ik ook dat het touchscreen na een tijdje niet meer werkt en dan moet ik eerst het apparaat locken en weer unlocken en dan werkt het weer.

Deden ze trouwens moeilijk met omruilen? Want het probleem treedt dus niet altijd op en dan is het lastig om te laten zien in de winkel.
Na ik weet niet of het door de kouw kwam, oude rom/nieuwe rom. maakte niet uit. Maar goed bij de Intertoys waren ze heel schappelijk, gewoon omgeruild (niet eens gekeken of er geen stoeptegel in de doos zat :P). letwel, als je 'm omruild dat ze je niet per abuis een pro2 mee terug geven, dat was bij mijn nml 't geval, maargoed die doos lijkt ook enorm veel op die van de 3 (op de getallen na).

De nieuwe werkt daar in egen echt als een zonnetje (ook toen die uit een 'koude' tas kwam)

*keep the (custom) roms comming!

ps wel kudo's voor de verkoper bij de Intertoys; hij vroeg of ik handig was met computers, ik natuurlijk schammel ontkennen, maar hij verweest me door naar T.net om custom roms te vinden, hij attendeerde me er wel op dat ik hem terug moest flashen alvoor aanspraak te doen op eventuele garantie :), maargoed het was vrij obvious dat hij niet de eigenaar van de desbetreffende winkel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

vinietje schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:44:
[...]

Na ik weet niet of het door de kouw kwam, oude rom/nieuwe rom. maakte niet uit. Maar goed bij de Intertoys waren ze heel schappelijk, gewoon omgeruild (niet eens gekeken of er geen stoeptegel in de doos zat :P). letwel, als je 'm omruild dat ze je niet per abuis een pro2 mee terug geven, dat was bij mijn nml 't geval, maargoed die doos lijkt ook enorm veel op die van de 3 (op de getallen na).

De nieuwe werkt daar in egen echt als een zonnetje (ook toen die uit een 'koude' tas kwam)

*keep the (custom) roms comming!

ps wel kudo's voor de verkoper bij de Intertoys; hij vroeg of ik handig was met computers, ik natuurlijk schammel ontkennen, maar hij verweest me door naar T.net om custom roms te vinden, hij attendeerde me er wel op dat ik hem terug moest flashen alvoor aanspraak te doen op eventuele garantie :), maargoed het was vrij obvious dat hij niet de eigenaar van de desbetreffende winkel is.
Klopt, ik heb dus uitgebreid de nieuwe lading Pro3 10" apparaten samen met de verkoper allemaal uitgepakt en bekeken op problemen. Helaas waren er toch pixelproblemen bij 6 van de 7 (!) Nummer 7 zag er perfect uit. De rest had stof achter het scherm of dode pixels.

Gisteren GTA3 gespeeld icm extern toetsenbord en dan kan je met de pijltjestoetsen / spatiebalk spelen (good of keyboard :) )

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFiNL
Morfieus0 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 21:47:
[...]

Heb je er al veel apps op staan? Zo niet, haal de sdkaart er eens uit en steek hem er terug in. Kijk daarna of je apps het nog doen. Kan me herinneren dat dit vroeger altijd het probleem gaf dat apps corrupt werden. Verder is een externe ext2 partitie vaak erg onbetrouwbaar, maak dus regelmatig back-ups van je apps!

Ander nadeeltje: Je SD wordt er enorm traag van!
Ik heb er nog niet veel apps op staan, maar ik ga het vanavond eens proberen. De kaart word netjes gemount bij het opstarten, de sd kaart haal ik als de tablet aan staat er toch niet uit. Ik kan me niet voorstellen dat de SD langzamer gaat worden als het ingebouwde geheugen..

@Morfieus0 Kun je uitleggen waarom ext2 onbetrouwbaar is?

Je kunt overigens ook een ander bestandssysteem gebruiken binnen Link2SD zolang het maar de tweede partitie op de kaart is.

_0.o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfieus0
DeFiNL schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:19:
[...]

Ik heb er nog niet veel apps op staan, maar ik ga het vanavond eens proberen. De kaart word netjes gemount bij het opstarten, de sd kaart haal ik als de tablet aan staat er toch niet uit. Ik kan me niet voorstellen dat de SD langzamer gaat worden als het ingebouwde geheugen..

@Morfieus0 Kun je uitleggen waarom ext2 onbetrouwbaar is?
Vanuit mijn ervaring met android toestellen raakte de ext2 partitie nogal eens corrupt, en moest ik alles er opnieuw opzetten. Verder als de sd-kaart er dan een keer uitgehaald werd raakte hij ook corrupt, vandaar! Daarom vroeg ik je het te testen ^^
Petervanakelyen schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 23:51:
Kopieren naar de SD-kaart gaat wel snel? Het intern geheugen is hier nooit snel geweest, maar ik gebruik het dan ook niet (buiten voor temp files).
Heb er nog geen SD-kaart in zitten, daarom gebruik ik nog het interne geheugen wat vooralsnog ook gewoon genoeg is, vandaar dat ik me ook zo aan het probleem erger! Uploaden via internet naar mijn interne geheugen gaat nog sneller!
MaNDaRK schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:28:
Heb je tablet al opnieuw opgestart?
En hoe gaat het kopiëren als je de microsd kaart rechtstreeks in je computer stopt?
Opnieuw opstarten hielp ook niet, ik ga hem zo even formatteren en de rom er opnieuw opzetten, kijken of het probleem dan verholpen is!

"Hodor"- Hodor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
Net even terug gegaan naar de stockrom, maar helaas kan ik adb devices mijn tablet niet meer zien. Nu wil ik natuurlijk weer een custom rom installeren, maar helaas. In ADB zie ik mijn tablet niet meer (gister werkte het wel).

Iemand misschien een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwieggers
Heb je wel usb-foutopsoring aanstaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had vorige week ook een 7'' pro 3 gehaald met "gratis" mapje. Alleen paste de tablet niet in het mapje... Een Intertoys medewerker heeft mijn klacht aan de afdeling inkoop gemaild. Een paar dagen later kreeg ik antwoord dat ze de producten UITVOERIG hebben getest en gewoon moet passen.... een beetje flauw antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
@mwieggers ik heb inderdaad foutopsporing aanstaan, alles werkte gister onder ICS, maar nu onder de stockrom werkt het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MaNDaRK schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:26:
@mwieggers ik heb inderdaad foutopsporing aanstaan, alles werkte gister onder ICS, maar nu onder de stockrom werkt het niet...
Beetje flauw maar heb je de stappen weer doorlopen zoals het kopieeren van de recovery.cpio etc? Die zijn allemaal weer weg na het flashen van de stock ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
Het probleem zit nog daarvoor, ik zie dus mijn tablet niet als ik het commando "adb devices" uitvoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwieggers
Gebruik je de originele bijgeleverde usb-kabel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
Ik heb drie verschillende usb kabels gebruikt, waaronder de originele, ook heb ik diverse usbpoorten geprobeerd. Gister werkte op deze computer alles nog, maar helaas nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:20:
Had vorige week ook een 7'' pro 3 gehaald met "gratis" mapje. Alleen paste de tablet niet in het mapje... Een Intertoys medewerker heeft mijn klacht aan de afdeling inkoop gemaild. Een paar dagen later kreeg ik antwoord dat ze de producten UITVOERIG hebben getest en gewoon moet passen.... een beetje flauw antwoord.
Gaat het om het volgende hoesje: http://www.intertoys.nl/g...ren-opbergtas-583912.html ?

Deze heb ik er nl. ook bij gehad en het past prima. De eerste keer een beetje er doorheen duwen maar dan past het prima. Zit goed strak, ik ben er tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gusev schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:45:

Custom ROM v0.3.1

To Do
  • Testen (mogen jullie mij bij helpen ;) )
  • Telefoon strings aanpassen (zoals "De "telefoon" wordt uitgeschakeld")
  • Standaard WiFi inschakelen
  • Standaard Helderheid op z'n laagst
  • Skype werkend proberen te krijgen
  • MX Video Player app toevoegen
  • Hackers keyboard toevoegen?
Ik gebruik hem nu sinds zondag. Werkt prima, beter dan de stock. Batterij gaat langer mee en een mooie top bar.

Een kleine opmerking. Als je een external device connect krijg je een melding.
Als je die melding dan wil openen ging je in met de stock rom naar file managerwaar je de inhoud van je stick of sd kaart kon zien. Nu ga je weer terug naar je homescreen. Misschien koppelen aan ES file manager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfieus0
Kopiëren vanaf het interne geheugen naar mijn PC gaat met 10MB/s (Net even back-up gemaakt van hele interne geheugen) Vervolgens een file van 280mb overgezet vanaf de PC naar het interne geheugen en dit gaat dan weer met 400kb/s, zo vreemd!

Trouwens; nog iets wat mij opvalt met onze 7"Pro 3, bij gebruik van de hyves applicatie krijg je iedere keer dat je de app opent op de homepage te zien "XXX heeft de Hyves-applicatie voor Android geïnstalleerd" (alleen te zien vanaf de pc)

[ Voor 33% gewijzigd door Morfieus0 op 11-01-2012 13:10 ]

"Hodor"- Hodor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandidoloco
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-10 19:00

bandidoloco

Buy a Mac or install Linux

Morfieus0 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:56:
[...]

Vanuit mijn ervaring met android toestellen raakte de ext2 partitie nogal eens corrupt, en moest ik alles er opnieuw opzetten. Verder als de sd-kaart er dan een keer uitgehaald werd raakte hij ook corrupt, vandaar! Daarom vroeg ik je het te testen ^^
Als ik mij goed herinner bevat ext2 trouwens geen journalising, in tegenstelling tot ext3 en ext4, waarmee je bij corruptieproblemen de problemen sneller kan herstellen, het is wel gevoelig sneller dan z'n opvolgers en wordt bij ons op de firma nog altijd volop gebruikt voor de fileservers (en ik denk dat we niet de enigen zijn...).

Buy a Mac or install Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Kan iemand wat meer informatie geven over de batterij? Via de search ben ik niets te weten gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-10 15:52
filenox schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:48:
Kan iemand wat meer informatie geven over de batterij? Via de search ben ik niets te weten gekomen :)
Die is 3.7V en 3400mAh. Wat wil je weten dan?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Brad Pitt schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:51:
[...]

Die is 3.7V en 3400mAh. Wat wil je weten dan?
Hoe lang je 'm kan gebruiken bij browsen, films kijken etc.
Op de website staat 10uur muziek, 5uur video en 4uur HDMI output. Is dit realistisch? :)

[ Voor 36% gewijzigd door filenox op 11-01-2012 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

filenox schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:54:
[...]

Op de website staat 10uur muziek, 5uur video en 4uur HDMI output. Is dit realistisch? :)
Of hij 10 uur muziek haalt of zo lang video kan afspelen weet ik niet maar dit zal me niets verbazen! Ik heb nu al vanaf aanschaf battery monitor draaien en die schat dat bijna 6 beeld weergave haalbaar moet zijn. Standby heb ik laatst al bijna 4 dagen gehaald maar dat was wel met minimaal gebruik (half uurtje per dag in totaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:43

Damian

Insane Obtrusion

Ik moet ook zeggen dat ik echt versteld sta hoe lang dat ding mee gaat op de batterij. Echt de hele avond lopen browsen en remote desktoppen naar mijn server, en er is nog geen 10 procent van de batterij af gegaan. Erg netjes als zeg ik het zelf.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Mmm het kan toch niet dat er geen enkel negatief punt te vinden valt? :) Hoe zit het met ICS? Ik heb enkele berichten gelezen (rond 5januari) dat dit niet ging lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-10 15:52
Damian schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:05:
Echt de hele avond lopen browsen en remote desktoppen naar mijn server, en er is nog geen 10 procent van de batterij af gegaan.
Dat is uiteraard geheel onmogelijk. Let wel, onder "een hele avond browsen" versta ik dus een uur of 3/4/5 hè.

[ Voor 10% gewijzigd door Brad Pitt op 11-01-2012 14:24 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfieus0
Ik kan momenteel niets meer vinden op de website van ployer over de Momo9C. Er is een nieuw model, de Momo9S die wel op ons model lijkt maar compleet anders is.
De website heeft ook de pagina over de Momo9C offline gehaald ; http://www.ployer.cn/world/ProductView.asp?ID=89 (Google: Momo9C, eerste link die het voorheen dus nog wel deed!)
Wel een paradepaardje op zich van ployer, de Momo9S: http://www.ployer.cn/momo9Srich.asp -> Kost dus gewoon omgerekend 75 euro daar hé.

[ Voor 5% gewijzigd door Morfieus0 op 11-01-2012 14:35 ]

"Hodor"- Hodor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morfieus0 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:29:
Ik kan momenteel niets meer vinden op de website van ployer over de Momo9C. Er is een nieuw model, de Momo9S die wel op ons model lijkt maar compleet anders is.
De website heeft ook de pagina over de Momo9C offline gehaald ; http://www.ployer.cn/world/ProductView.asp?ID=89 (Google: Momo9C, eerste link die het voorheen dus nog wel deed!)
Wel een paradepaardje op zich van ployer, de Momo9S: http://www.ployer.cn/momo9Srich.asp
Ik heb begrepen dat ze druk bezig zijn met de 9C v.w.b. Android 4.0, dus ik verwacht dat de ondersteuning gewoon blijft. De Momo 11 is wel een geweldig apparaatje zeg. Een 9,7" IPS scherm. Dat wordt mijn eerst volgende tablet :) . 7" te klein, 8" ook nog te klein, en 10" te groot.

edit: Overigens..hebben meer mensen bij het terugzetten van een Nandroid backup (restore functie in CWM), dat de tablet blijft hangen op het Qware boot logo. Ik wilde een oude backup terugzetten, maar dat gaat helaas niet. Allemaal niet zo spannend, want volgende week gaan we hopelijk aan de haal met ICS.

[ Voor 15% gewijzigd door Gusev op 11-01-2012 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfieus0
Gusev schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:35:
[...]
Ik heb begrepen dat ze druk bezig zijn met de 9C v.w.b. Android 4.0, dus ik verwacht dat de ondersteuning gewoon blijft. De Momo 11 is wel een geweldig apparaatje zeg. Een 9,7" IPS scherm. Dat wordt mijn eerst volgende tablet :) . 7" te klein, 8" ook nog te klein, en 10" te groot.
Heerlijk dat het daar allemaal zo goedkoop kan! Je gaat hem gewoon importeren dan neem ik aan?
Heerlijke specs voor die prijs hoor!
3G ondersteuning, 16GB geheugen, Honeycomb erop, groot scherm, 125 euro zonder de verzendkosten!

Ben wel benieuwd naar de ICS die er aan zit te komen, kan goed zijn dat de link naar de 9C eruit ligt omdat de pagina geüpdatet wordt. ^^

Ik hoop dat QWare eens eventjes die nieuwe generatie MoMo's hier in Nederland gaat verkopen, en dan moeten ze niet teveel gaan aanklooien met de software!

"Hodor"- Hodor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morfieus0 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:41:
[...]

Heerlijk dat het daar allemaal zo goedkoop kan! Je gaat hem gewoon importeren dan neem ik aan?
Heerlijke specs voor die prijs hoor!
3G ondersteuning, 16GB geheugen, Honeycomb erop, groot scherm, 125 euro zonder de verzendkosten!

Ben wel benieuwd naar de ICS die er aan zit te komen, kan goed zijn dat de link naar de 9C eruit ligt omdat de pagina geüpdatet wordt. ^^

Ik hoop dat QWare eens eventjes die nieuwe generatie MoMo's hier in Nederland gaat verkopen, en dan moeten ze niet teveel gaan aanklooien met de software!
Software vind ik geeneens het ergste, dat kunnen "we" nog eventueel aanpassen, maar de PRIJS daarentegen ;) ... daar mogen ze van mij niet zo veel mee aanklooien (in negatieve zin that is :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morfieus0 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:29:
Wel een paradepaardje op zich van ployer, de Momo9S: http://www.ployer.cn/momo9Srich.asp -> Kost dus gewoon omgerekend 75 euro daar hé.
Dit is waarschijnlijk eentje die op een "hogere" clock snelheid loopt en waarschijnlijk echt 1,2 GHz. ;-)
Het is nog dezelfde hardware naar mijn mening en alleen de firmware genereert de extra's.
De advanced versie bevat tevens 8GB ipv 4GB geheugen.

De firmware heb ik al op mijn 7" pro3 gehad, dit heb ik al een tijdje geleden gemeld in dit topic, en weer vervangen door die van Gusev.

Hier informatie van begin oktober vorig jaar:

All Winner A10 is a new processor released in the China market about one month ago. It was soon applied by China manufacturer Ployer to its tablets. Now the tablet Momo9 you can see at Pandawill is with this All Winner A10 Processor.

Based on Cortex A8, the tablet has 512mb internal memory and 8G Nand Flash. It is equipped with 7 inch touch screen with 800*480 solution, supporting five point multiple touch. The same with other main stream tablets now, it supports flash 10.3, per-installed anroid market, 0.3 mega front camera and HDMI output. Besides that, it has outstanding video playing performance, supporting 2160P.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfieus0
Gusev schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:43:
Software vind ik geeneens het ergste, dat kunnen "we" nog eventueel aanpassen, maar de PRIJS daarentegen ;) ... daar mogen ze van mij niet zo veel mee aanklooien (in negatieve zin that is :P )
Klopt, het stomme is dat ook al verhogen ze de prijzen met het dubbele t.o.v China, het wordt hier nog steeds gekocht omdat het goedkoop is vergeleken met de andere tablets in omloop!
Hulde voor de euro!

"Hodor"- Hodor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 23:56
Momo9c had ik via pandawill met 30% discount + free shipping voor 65dollar.
Nadeel = gaat hij kapot 38euro verzendkosten naar china ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Mektheb op 11-01-2012 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:45:
Momo9c had ik via pandawill met 30% discount + free shipping voor 65dollar.
Nadeel = gaat hij kapot 38euro verzendkosten naar china ;)
Wtf, seriously!? Dan kom je dus ook onder de "eventuele" belastingaanslag? Omdat de tablet goedkoper is dan X bedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Gusev schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:46:
[...]

Wtf, seriously!? Dan kom je dus ook onder de "eventuele" belastingaanslag? Omdat de tablet goedkoper is dan X bedrag?
Belasting komt om de hoek kijken bij iets van 23 euro of meer geloof ik. Of staat de Dollar op het moment zo slecht? ^^

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kwaliteitscontrole is niet echt hoog vooral als je in dit topic leest dat 6 van de 7 tablets een probleem had met het beeldscherm. Het is dan wel handig en ook het geld waard om het product dan gemakkelijk te kunnen omruilen voor één die wel goed is.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

filenox schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:54:
[...]

Ik heb nog even een screendump van de schatting van battery monitor online gezet:

Afbeeldingslocatie: http://www.virtual-productions.nl/QWarePro3/20120111140812.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op XDA wordt door de developer achter CWM voor de Allwinner A10 chipset gesuggereerd dat de layout is gewijzigd in de recente ICS leaks voor de verschillende Allwinner tablets. Dit is door Peter en mij ook reeds geconstateerd, wat inhoudt dat mocht Momo volgende week met een ICS ROM komen, CWM niet zonder meer te installeren valt, waardoor een eventuele custom ROM dus ook weer op zich laat wachten.

Zo ziet de indeling er nu uit volgens de developer op XDA:
nanda is bootloader area, vfat(same as GB ROM) but u-boot is loaded instead of linux kernel.
nandb is u-boot environment.
nandc is boot.img
nandd is /system
nande is /data
nandf is empty(maybe misc partition?)
nandg is recovery.img
nandh is /cache
nandi is internal NAND area (usually mounted as SD card on stock ROM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfieus0
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:01:
[...]

Ik heb nog even een screendump van de schatting van battery monitor online gezet:

[afbeelding]
Ik haal bij stand-by time 6 dagen en 6 uur op de rom van Gusev, ik upload zo een screen!

"Hodor"- Hodor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 23:56
Gusev schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:46:
[...]

Yup, maar kocht hem liever hier zodat als er iets is ik hem zo naar binnen kan gooien bij intertoys, want mijzelf als verkoper weet mijn rechten en dan hoeven ze me niet door te sturen naar Qware.
Want daar heb ik niks mee te maken :).

Dus ja 65euro is wel cheap maar als er iets mis mee is.
Dan kan je weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Gusev schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:09:
Op XDA wordt door de developer achter CWM voor de Allwinner A10 chipset gesuggereerd dat de layout is gewijzigd in de recente ICS leaks voor de verschillende Allwinner tablets. Dit is door Peter en mij ook reeds geconstateerd, wat inhoudt dat mocht Momo volgende week met een ICS ROM komen, CWM niet zonder meer te installeren valt, waardoor een eventuele custom ROM dus ook weer op zich laat wachten.
Ik ben er mee bezig dat probleem op te lossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Petervanakelyen schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:33:
[...]

Ik ben er mee bezig dat probleem op te lossen :)
Kijk eens aan, mooi! Ik heb je tips opgevolgd, maar helaas kon ik de partities niet mounten. Even gluren op het XDA forum, bleek die gast hetzelfde probleem te hebben. simg2img to the rescue :P !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Dus zover ik het snap zijn Gusev & Petervanakelyen bezig met een ICS-ROM? :)

Edit: bedankt voor de screendump trouwens, DanielB75

[ Voor 33% gewijzigd door filenox op 11-01-2012 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
filenox schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:37:
Dus zover ik het snap zijn Gusev & Petervanakelyen bezig met een ICS-ROM? :)
Nope, verkeerd begrepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Hoe zit het dan wel ivm ICS? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:43

Damian

Insane Obtrusion

Brad Pitt schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:22:
[...]

Dat is uiteraard geheel onmogelijk. Let wel, onder "een hele avond browsen" versta ik dus een uur of 3/4/5 hè.
Mjah zeg je weer dat iets wat ik zeg niet waar is :/ Is toch echt zo. Net zoals dat je zei dat WiFi toch echt niet meer zou moeten werken na een behoorlijk lange tijd standby hebben te gestaan, werkt ook gewoon prima hier.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Pagina: 1 ... 11 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.