Bij USA tanks schiet je op de hull, en bij Franse tanks op de turret. Vooral omdat de frontal armor van de meeste Franse tanks heel erg schuin is, is de turret een goede keuze. Daar jaag ik bijna altijd dwars doorheen. Een enkele keer een bounce, maar dat komt meestal door een aim fout van mijn kant.patrickos85 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:47:
[...]
Het stomme is, de franse tanks bouncen meer dan de USA.. bij mij iig
Klopt, maar blijkbaar weet niet iedereen datThomasG schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:52:
[...]
Bij USA tanks schiet je op de hull, en bij Franse tanks op de turret. Vooral omdat de frontal armor van de meeste Franse tanks heel erg schuin is, is de turret een goede keuze. Daar jaag ik bijna altijd dwars doorheen. Een enkele keer een bounce, maar dat komt meestal door een aim fout van mijn kant.
Bij mij bouncen de USA meer dan zat, de AMX50 heeft in ieder geval nog niks gebouncedpatrickos85 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:47:
[...]
Het stomme is, de franse tanks bouncen meer dan de USA.. bij mij iig
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
nooo net met de lorraine verloren van een slugger (ik had nog 40%) van de 6 schoten was er 1 raak 1 mis 2 bounce en 2 critical hit.
Wel frustrerend bij de franse tanks als je de 6 keer schiet en de helft is een critical. Iemand daar ook last?
Wel frustrerend bij de franse tanks als je de 6 keer schiet en de helft is een critical. Iemand daar ook last?
Niet in zo'n grote mate maar wel tot nu toe elke keer gehad dat het eerste schot wat ik doe op een aankomende scout ik bounce.. toeval ofcourse maar dat ik die buggers sowieso bounce is hoogst irritant (daarna is die alsnog dood maar toch..).
Ik bounce af en toe wat, maar dat is meer geluk dan skillpsychoclown schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:57:
[...]
Bij mij bouncen de USA meer dan zat, de AMX50 heeft in ieder geval nog niks gebounced
Gisteren een potje op Arctic Region en ik stond bij de perfecte defense plek met mijn T30 en erbij stond een E100, Object 704, Jagdtiger. Kwam een E100 van de andere team de hoek om met zijn flank open. Die was dus gewoon gelijk dood
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dat was de de bedoeling ook, die gun te researchen.Heb hem nu gelukkig wél vrijgespeeld.psychoclown schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:37:
[...]
Daarom gebruik ik bijna enkel de free exp voor upgrades op volgende tanks
Wel zonde dat je nu alsnog met de slechte gun zit.
Gisteren trouwens een mooi potje in m'n Loewe, ik was lekker bezig, maar blijkbaar niet lekker genoeg.

8 kills, hadden er 10 kunnen zijn, maar ik had een non damage critical op 2 tanks in plaats van een genadeschot.
Die laatste KV5 had ik ook kunnen hebben, ware het niet dat mijn AP ammo schoon op was en heb hem dus met HE naar 60% moeten schieten, toen bezweek ik eindelijk door Hummel vuur.
Gewoon een loss met Top gun en Wittman's medal.
[ Voor 5% gewijzigd door ZenTex op 19-01-2012 12:49 ]
volgens mij heb je een verkeerd plaatje bij je post geupload, ten minste ik neem aan dat jouw Lowe meer dan 320 hp heeft
.
dat ziet er al beter uit
dat ziet er al beter uit
[ Voor 12% gewijzigd door Blue Boon op 19-01-2012 12:58 ]
All that matters has no mass
ik ben inmiddels bij de E-75 aangekomen en ondanks dat ik de top gun en top engine nog moet researchen is het een hele fijne tank al 
om even op het TD verhaaltje terug te komen, ik heb de duitse TD tree ook helemaal maar vind mijn Ferdinand een wereld van verschil ten opzichte van de Jagdtiger,hebben meer mensen dat?
laatst zat ik met mn ferdi op die nieuwe map met dat stuk gebombardeerde grond in het midden en toen wist ik er 6 kills mee te scoren en een bulk aan damage,dat terwijl er ook een T10 tank bijzat en een hoop T9 heavy's...had ik met de JT niet gefixed denk ik haha
trouwens leuk nieuwtje : in rusland in een dorpje vlak bij moskou is een Stug3 onlangs gereviseerd en opgeknapt en een paar weken later bleek dat het exemplaar dat weer teruggezet was voornamelijk uit goedkope materialen bestond,ouwe omwisselings truc
na navraag bleek de kerel die hem hersteld heeft bekend te staan als meubelmaker...denk dat er een verzamelaar heel erg blij is met zn nieuwe Stuggie!
http://en.rian.ru/russia/20111003/167347455.html (linkje)
trouwens mischien een aanradertje voor de lore nerds onder ons :
http://hitlernews.cloudworth.com (nieuws site omtrend alles over wo2_
http://www.achtungpanzer.com/ (veel info en beeld materiaal van wo2 tanks)
ook een tip is de sites van diverse musea zoals het bovington museum in engeland en die in sint petersburg (die heeft echt een hoop)
om even op het TD verhaaltje terug te komen, ik heb de duitse TD tree ook helemaal maar vind mijn Ferdinand een wereld van verschil ten opzichte van de Jagdtiger,hebben meer mensen dat?
laatst zat ik met mn ferdi op die nieuwe map met dat stuk gebombardeerde grond in het midden en toen wist ik er 6 kills mee te scoren en een bulk aan damage,dat terwijl er ook een T10 tank bijzat en een hoop T9 heavy's...had ik met de JT niet gefixed denk ik haha
trouwens leuk nieuwtje : in rusland in een dorpje vlak bij moskou is een Stug3 onlangs gereviseerd en opgeknapt en een paar weken later bleek dat het exemplaar dat weer teruggezet was voornamelijk uit goedkope materialen bestond,ouwe omwisselings truc
http://en.rian.ru/russia/20111003/167347455.html (linkje)
trouwens mischien een aanradertje voor de lore nerds onder ons :
http://hitlernews.cloudworth.com (nieuws site omtrend alles over wo2_
http://www.achtungpanzer.com/ (veel info en beeld materiaal van wo2 tanks)
ook een tip is de sites van diverse musea zoals het bovington museum in engeland en die in sint petersburg (die heeft echt een hoop)
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
Klopt, ik had eerst een verkeerd plaatje geüpload, maar die binnen 3- seconden alweer vervangen met de juiste. Dus op het moment dat je postte was het allang gecorrigeerd. Type je nou zo langzaam?
Anoniem: 420887
Gisteren de 130mm S-70 op mijn IS-4 gezet. Ik was altijd al blij met de BL-9, maar dit is helemaal feest
nee ik type niet langzaam, jij werkt gewoon veel sneller op een computer dan ik doeZenTex schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:03:
Klopt, ik had eerst een verkeerd plaatje geüpload, maar die binnen 3- seconden alweer vervangen met de juiste. Dus op het moment dat je postte was het allang gecorrigeerd. Type je nou zo langzaam?
All that matters has no mass
Die S-70 is inderdaad goddelijk. Tegen de meeste tanks hoef je je amper druk te maken over dingen zoals mikken op weakspots. Gewoon vlammen en de shell gaat er toch wel doorheen. En als ie raakt raakt íe ook goedd ook!
Nou, de dag begint weer goed. De eerste 4 potjes en 30 seconden na de start wist ik al dat we gingen verliezen.
Waarom ben ik nou altijd de enige die ziet dat een flank compleet open is en het op zich neemt toch maar te proberen ze daar tegen te houden?
Nou, de dag begint weer goed. De eerste 4 potjes en 30 seconden na de start wist ik al dat we gingen verliezen.
Waarom ben ik nou altijd de enige die ziet dat een flank compleet open is en het op zich neemt toch maar te proberen ze daar tegen te houden?
[ Voor 37% gewijzigd door ZenTex op 19-01-2012 14:37 ]
Tja, dat zie ik ook vaker. Zie ook mijn post op de vorige pagina.
Map is Fjords en daarbij kun je vanaf de start (Zuid positie) ook naar boven rijden om daarlangs te scouten. In dit geval reed daar NIEMAND naar toe. Ik heb vervolgens meerdere keren aangegeven dat daar iemand moest scouten (stond ook een M4 niets te doen bij de basis), maar er kwam gewoon geen reactie.
Even later werden we gecapped door een Type 59, die we wel doodkregen, maar niet voordat ik de halve map had teruggereden om te helpen.
Map is Fjords en daarbij kun je vanaf de start (Zuid positie) ook naar boven rijden om daarlangs te scouten. In dit geval reed daar NIEMAND naar toe. Ik heb vervolgens meerdere keren aangegeven dat daar iemand moest scouten (stond ook een M4 niets te doen bij de basis), maar er kwam gewoon geen reactie.
Even later werden we gecapped door een Type 59, die we wel doodkregen, maar niet voordat ik de halve map had teruggereden om te helpen.
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
Zo net mijn allerleukste battle gespeeld met een spg nog wel.
Ik had 6 man eraan geschoten en nog eens een paar man damaged. Dit is de eerste keer dat het zo goed ging.
Kan er ook aan liggen dat machtmaking mij voor één keer eens niet tussen die tier7-8 tanks heeft geplaats.
Ik had 6 man eraan geschoten en nog eens een paar man damaged. Dit is de eerste keer dat het zo goed ging.
Kan er ook aan liggen dat machtmaking mij voor één keer eens niet tussen die tier7-8 tanks heeft geplaats.
Net een heel lekker potje met mijn Panzer III A, 6 kills, jammer genoeg was mijn hele team al dood, ben ook afgeschoten, door een tetrach met nog 10% over, omdat ik te snel schoot en dus miste, hij wachtte iets langer en raakte mij wel.
Leuk tankje, eentje die ik zeker hou.
Leuk tankje, eentje die ik zeker hou.
People as things, that’s where it starts.
Ik heb sinds gisteren eindelijk mijn IS-7, happy dance is in order here.
Mijn IS-4 grind afgesloten met een 57% winrate en een 820 XP gemiddelde. Ik was dan ook zéér tevreden over dit beesie. Met de laatste motor en RSG is het echt een winner. (en S70 of course)
In mijn laatste potje werd ik wel nog even ge oneshot ammoracked door een JT, dat was wel minder
Ook sinds gisteren eindelijk verlost van de plaag beter gekend als de 12t. De AMX 75 is al een stuk beter, zelfs met mijn crew terug op 80 %, door wat free XP is ie wel al volledig uitgerust. Maar toch een crew van 80% neemt een heel stuk skill van je tank weg. Anyway, het verschil in accuracy tussen die 2 tanks is wel heel groot (.37 en .31) en dat merk je wel heel goed in battle. Enige probleem dat ik nu continu heb is dat mijn ammorack te klein is. Mijn favoriet doelwit is de geisoleerde KV met derpgun. Als hij schiet en mist heb je alllllle tijd van de wereld om hem om te leggen
Ik kan dus zeggen dat de franse mediumijn pas ok begint te worden vanaf tier 6. Ervoor is het echt slepen. Al blijft de gun depression en inclination nog steeds bagger bij Tier 6
Mijn IS-4 grind afgesloten met een 57% winrate en een 820 XP gemiddelde. Ik was dan ook zéér tevreden over dit beesie. Met de laatste motor en RSG is het echt een winner. (en S70 of course)
In mijn laatste potje werd ik wel nog even ge oneshot ammoracked door een JT, dat was wel minder
Ook sinds gisteren eindelijk verlost van de plaag beter gekend als de 12t. De AMX 75 is al een stuk beter, zelfs met mijn crew terug op 80 %, door wat free XP is ie wel al volledig uitgerust. Maar toch een crew van 80% neemt een heel stuk skill van je tank weg. Anyway, het verschil in accuracy tussen die 2 tanks is wel heel groot (.37 en .31) en dat merk je wel heel goed in battle. Enige probleem dat ik nu continu heb is dat mijn ammorack te klein is. Mijn favoriet doelwit is de geisoleerde KV met derpgun. Als hij schiet en mist heb je alllllle tijd van de wereld om hem om te leggen
Ik kan dus zeggen dat de franse mediumijn pas ok begint te worden vanaf tier 6. Ervoor is het echt slepen. Al blijft de gun depression en inclination nog steeds bagger bij Tier 6
[ Voor 4% gewijzigd door Joindry op 20-01-2012 08:37 ]
Gisteravond een faal-potje in mjin T30.
Met een Tiger II en een AMX 12t naar de linkerflank op Steppes. Ik schiet een T-54 in zijn ammo-rack *blow up*, raak een E-75 hard voor 1100 dmg en weet een T34 te raken voor 850 dmg. Wordt ik ge one-shot door een T92.
Hij bood nog wel zijn excuses aan
Met een Tiger II en een AMX 12t naar de linkerflank op Steppes. Ik schiet een T-54 in zijn ammo-rack *blow up*, raak een E-75 hard voor 1100 dmg en weet een T34 te raken voor 850 dmg. Wordt ik ge one-shot door een T92.
Welke in St Petersburg??? Ga er in mei naartoe met de familie en zoek nog wat anders cultureels dan kerken en paleizenVivaladen schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:01:
Ik vind deze:UdiBenLudi schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:23:
[...]
Welke in St Petersburg??? Ga er in mei naartoe met de familie en zoek nog wat anders cultureels dan kerken en paleizen...
http://www.peachmountain....tillery_St_Petersburg.asp
Ga zelf heel wss in juni naar bovington, TANK FEST!
Hehe dat wordt dan een dagje tankies loeren in St. Petersburg... Thnx...TheJukeBox schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:26:
[...]
Ik vind deze:
http://www.peachmountain....tillery_St_Petersburg.asp
Ga zelf heel wss in juni naar bovington, TANK FEST!
Toch vind ik die 12t nog wel meevallen. Gisteren een paar potjes gespeeld met 80% crew en alles top tier. Hij kan wel zo weg zijn als je onder vuur kom te liggen. Maar als je achter een tank kan komen met een volle autoloader, kan je zelf tier 7-8 tanks een beetje bang maken.Joindry schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 08:33:
Ook sinds gisteren eindelijk verlost van de plaag beter gekend als de 12t. De AMX 75 is al een stuk beter, zelfs met mijn crew terug op 80 %, door wat free XP is ie wel al volledig uitgerust. Maar toch een crew van 80% neemt een heel stuk skill van je tank weg. Anyway, het verschil in accuracy tussen die 2 tanks is wel heel groot (.37 en .31) en dat merk je wel heel goed in battle. Enige probleem dat ik nu continu heb is dat mijn ammorack te klein is. Mijn favoriet doelwit is de geisoleerde KV met derpgun. Als hij schiet en mist heb je alllllle tijd van de wereld om hem om te leggen![]()
Je moet met die 12t gewoon de momenten hebben waar je kan opduiken en genegeerd word omdat er grotere tanks aan het schieten zijn. Hoewel mensen het wel een beetje beginnen te lerene, in de laatste potjes werd ik wel gelijk gefocussed....
Het is niet een ideale scout, omdat hij gemiddeld snel is. Maar wel een scout met een bak firepower.
Nauw tier 8 vind ik wel wat overdreven, de meeste T8 heavy kan je niet eens damagen langs achter of langzij. T7 dat wel nog. Maar tier 7, even snel, in het beste geval 600 damage uitdelen. (want voor één of andere reden hebje per 6 schoten altijd minstend 2 0crits) dan is 400 damage plots de wereld niet meer als die heavy er 1500 heeft. In city maps kan je er idd nog wel iets mee doen. Omdat je dan nog weg kan. maar op maps als karelia, waar het meestal peekaboo is in de bottlenecks, ben je redelijk kansloos, zeker ook nog vanwege die gundepression.defiler1974 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:45:
[...]
kan je zelf tier 7-8 tanks een beetje bang maken.
Ik zat net te kijken welke tanks ik nog moet voor Master Tanker, maar volgens mij heb ik een probleem als ik tanks als de KV-220 Beta-Test(Premium) en de PzKpfw V-IV Alpha(Premium) moet gaan opzoeken. Komen jullie die wel eens tegen?
De laatste keer dat ik die Alpha tank zag, was WoT net live gegaan.
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
Kun je ergens zien welke tanks je nog moet om master tanker te halen?
[ Voor 0% gewijzigd door TheJukeBox op 20-01-2012 10:18 . Reden: Typo ]
Premium en andere regio tanks hoef je niet gekilled te hebben voor Master TankerBramSd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:16:
Ik zat net te kijken welke tanks ik nog moet voor Master Tanker, maar volgens mij heb ik een probleem als ik tanks als de KV-220 Beta-Test(Premium) en de PzKpfw V-IV Alpha(Premium) moet gaan opzoeken. Komen jullie die wel eens tegen?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
De tanks die cursief staan hoef je niet te doen, dit zijn premium tanksBramSd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:16:
http://wot.ctocopok.ru/load_cache_e.phpTheJukeBox schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:17:
Kun je ergens zien welke tanks je nog moet om master tanker te halen?
Tanks.skoozie schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:19:
[...]
De tanks die cursief staan hoef je niet te doen, dit zijn premium tanks
[...]
http://wot.ctocopok.ru/load_cache_e.php
Moet alleen thuis zijn
Tier 8 heavies zullen niet erg onder de indruk zijn. Maar ik heb wel regelmatig dat ik een T59 tot 50% kan krijgen. Dat is niet slecht voor een Tier5 light. De tactiek werkt wel een stuk beter op city maps waar je shoot, run and hide kan doen. Op open maps zal het meer scout werk worden.Joindry schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:56:
[...]
Nauw tier 8 vind ik wel wat overdreven, de meeste T8 heavy kan je niet eens damagen langs achter of langzij. T7 dat wel nog. Maar tier 7, even snel, in het beste geval 600 damage uitdelen. (want voor één of andere reden hebje per 6 schoten altijd minstend 2 0crits) dan is 400 damage plots de wereld niet meer als die heavy er 1500 heeft. In city maps kan je er idd nog wel iets mee doen. Omdat je dan nog weg kan. maar op maps als karelia, waar het meestal peekaboo is in de bottlenecks, ben je redelijk kansloos, zeker ook nog vanwege die gundepression.
An sich kan je van sommige tier 8 heavies wel wat procenten af krijgen. En daar gaat het om, die paar procent, of een detrack kan cruciaal zijn in een gevecht.
Gisteren kwam ik in mijn AMX12t een Type 59 tegen. ik stond te scouten in een bosje, vol gas langs zij, en mijn shells via de zijkant/achterkant afvuren. een VK4502 maakt de Type 59 af. vervolgens terug in schuil positie, ff wisselen naar HE en weer terug naar AP om mn autoloader bij te vullen (van 2 naar 4, kan dit makkelijker?)
eenmaal vol wilde ik wat scouten schiet een T25 mijn tank aan gort... maar die Type gesloopt met hulp was wel leuk!
eenmaal vol wilde ik wat scouten schiet een T25 mijn tank aan gort... maar die Type gesloopt met hulp was wel leuk!
er is gewoon een reload knop, default is c geloof ik
serieus, wist ik niet 
als ik terug in dekking kom en ik heb nog één schot over is het meestal een wild shot richting iets wat kapot kan
Eens proberen deze avond.
als ik terug in dekking kom en ik heb nog één schot over is het meestal een wild shot richting iets wat kapot kan
Eens proberen deze avond.
Sinds gisteren ook maar eens aan WoT begonnen, en wat een fun!
Eerste paar potjes alle xp opgespaard en de T1 Cunningham alleen gebruikt om te helpen scouten en capturen van de enemy base, nu m'n M2 Light Tank helemaal geüpgrade op de laatste (dure) radio na. Leuk om te zien dat je na x aantal potjes niks kunnen en vaak staren naar je brandende tank opeens 3/4/5 kills kan maken en potjes kan overleven
Na een beetje inlezen ga ik denk ik voor de M24 Chaffee of M26 Pershing/M46 Patton als main tank(s)
Ik ga trouwens Yanks all the way voorlopig, nog tips welke tanks goede money/XPmakers zijn?
Eerste paar potjes alle xp opgespaard en de T1 Cunningham alleen gebruikt om te helpen scouten en capturen van de enemy base, nu m'n M2 Light Tank helemaal geüpgrade op de laatste (dure) radio na. Leuk om te zien dat je na x aantal potjes niks kunnen en vaak staren naar je brandende tank opeens 3/4/5 kills kan maken en potjes kan overleven
Na een beetje inlezen ga ik denk ik voor de M24 Chaffee of M26 Pershing/M46 Patton als main tank(s)
Ik ga trouwens Yanks all the way voorlopig, nog tips welke tanks goede money/XPmakers zijn?
Sherman is een goede ook de M4A3E8 ( easy8 ) is een redelijke money maker.Timmor schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:34:
Eerste paar potjes alle xp opgespaard en de T1 Cunningham alleen gebruikt om te helpen scouten en capturen van de enemy base, nu m'n M2 Light Tank helemaal geüpgrade op de laatste (dure) radio na. Leuk om te zien dat je na x aantal potjes niks kunnen en vaak staren naar je brandende tank opeens 3/4/5 kills kan maken en potjes kan overleven![]()
Heb zelf de T20 en dat is een fijne tank waarmee je nog wel een wat kan verdienen.
De T1 Heavy tank vind ik zelf gewoon ruk spelen, de M6 geen ervaring mee.
De T29 schijnt de beste Tier 7 tank te zijn. ( daar ben ik voor aan grinden
Je weet dat je met ESC de battle kan leaven en je een volgend potje kan starten (met een andere tank)?Timmor schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:34:
Eerste paar potjes alle xp opgespaard en de T1 Cunningham alleen gebruikt om te helpen scouten en capturen van de enemy base, nu m'n M2 Light Tank helemaal geüpgrade op de laatste (dure) radio na. Leuk om te zien dat je na x aantal potjes niks kunnen en vaak staren naar je brandende tank opeens 3/4/5 kills kan maken en potjes kan overleven![]()
Welkom bij de clubTimmor schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:34:
Ik kan je ook alleen maar adviseren om de heavy tree mee te pakken. Die T29 is gewoon ownage op tracks, T32 wordt alleen maar beter. Ik weet niet of je het haalt met de huidige tier 9 en 10, maar de vervangers zien er ook wel leuk uit.
Hoe bedoel je ?Appel schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:43:
[...]
. Ik weet niet of je het haalt met de huidige tier 9 en 10, maar de vervangers zien er ook wel leuk uit.
Wat hij bedoelt is dat de huidige T10 US heavy, de T-30, premium gaat worden en vervangen door een nieuwe tank.
Tier 9 weet ik niets van.
De T34 word een tier 8 premium, en de T30 word een tier 9 TD (komt een dubbele TD lijn). Ten minste, dat was het plan, als dat niet veranderd is.ZenTex schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:22:
Wat hij bedoelt is dat de huidige T10 US heavy, de T-30, premium gaat worden en vervangen door een nieuwe tank.
Bron: http://overlord-wot.blogs...revised-and-improved.htmlThomasG schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:23:
[...]
De T34 word een tier 8 premium, en de T30 word een tier 9 TD (komt een dubbele TD lijn). Ten minste, dat was het plan, als dat niet veranderd is.
Gefeliciteerd, ook een mooie timing zo vlak voor de cooldown afgelopen isJoindry schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 08:33:
In mijn laatste potje werd ik wel nog even ge oneshot ammoracked door een JT, dat was wel
Probeerde je zeker te helpen terwijl je facehuggen was? Of was het de tegenstander?Appel schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 08:59:
Gisteravond een faal-potje in mjin T30.
Met een Tiger II en een AMX 12t naar de linkerflank op Steppes. Ik schiet een T-54 in zijn ammo-rack *blow up*, raak een E-75 hard voor 1100 dmg en weet een T34 te raken voor 850 dmg. Wordt ik ge one-shot door een T92.o
Je weet dat je de tanks in italic (premium/special tanks) niet hoeft te halen voor Master Tanker?BramSd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:16:
Ooh sweet, wist ik ook niet. Is toch net even wat makkelijker en sneller dan ammo verwisselen en snel weer terugKojoottii schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:39:
er is gewoon een reload knop, default is c geloof ik
Heb net even die mooie reload knop geprobeerd, het is inderdaad Cpsychoclown schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:29:
[...]
Gefeliciteerd, ook een mooie timing zo vlak voor de cooldown afgelopen is
[...]
Probeerde je zeker te helpen terwijl je facehuggen was? Of was het de tegenstander?
[...]
Je weet dat je de tanks in italic (premium/special tanks) niet hoeft te halen voor Master Tanker?
[...]
Ooh sweet, wist ik ook niet. Is toch net even wat makkelijker en sneller dan ammo verwisselen en snel weer terug
Dat is mooi, dan hoef ik geen stack HE in mijn 12T nog meenemen om te reloaden.TheJukeBox schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:30:
[...]
Heb net even die mooie reload knop geprobeerd, het is inderdaad C
Gebruik overigens steeds minder HE. Mijn ervaring met Tier5-6 tegenwoordig is als het niet met AP lukt het ook niet met HE gaat lukken en je beter door kan rijden naar iets anders. Alleen bij de speciale guns waarbij er weinig penetration verschil zit tussen ap en he, gebruik ik nog HE.
Ik gebruik eigenlijk nooit meer HE.defiler1974 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:38:
[...]
Dat is mooi, dan hoef ik geen stack HE in mijn 12T nog meenemen om te reloaden.
Gebruik overigens steeds minder HE. Mijn ervaring met Tier5-6 tegenwoordig is als het niet met AP lukt het ook niet met HE gaat lukken en je beter door kan rijden naar iets anders. Alleen bij de speciale guns waarbij er weinig penetration verschil zit tussen ap en he, gebruik ik nog HE.
Maar hoorde dat de KV 152MM nog wel redelijk was met de HE, klopt dat?
Die is wel leuk spelen, echter vind ik de 107mm stukken beter. soms voor de rgap in een T9 platoon je KV met 152mm mee.TheJukeBox schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:43:
[...]
Ik gebruik eigenlijk nooit meer HE.
Yup, dat is een gun waarmee je alleen HP moet/kan schieten.TheJukeBox schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:43:
[...]
Ik gebruik eigenlijk nooit meer HE.
Ligt een beetje aan het potje. Als je op korte afstand en/of lage tier in een stad speelt is de 152MM erg grappig.
Op hogere tier en hogere afstanden kan je beter de 107MM hebben.
Helaas weet je in public games nooit waar je mee begint, ik wisselde geregeld af tussen de 2 guns voor de variatie. Maar het blijft leuk af en toe een one-shot te hebben met je derp-gun.
Werd vandaag nog geoneshotted door een vriendelijke KV 152MMdefiler1974 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:57:
[...]
Yup, dat is een gun waarmee je alleen HP moet/kan schieten.
Ligt een beetje aan het potje. Als je op korte afstand en/of lage tier in een stad speelt is de 152MM erg grappig.
Op hogere tier en hogere afstanden kan je beter de 107MM hebben.
Helaas weet je in public games nooit waar je mee begint, ik wisselde geregeld af tussen de 2 guns voor de variatie. Maar het blijft leuk af en toe een one-shot te hebben met je derp-gun.
heb hem even vriendelijk verteld dat hij een minder leuk persoon is...
Was nog een redelijk goed potje met mn jagdpanther ook
Ik heb toen ik nog met de KV grindde, maar héél even de 152 uitgeprobeerd. Echter kwam ik enkel in situaties waarin we gerushed werde en dan is de 107 een veel betere keuze.
Ben 3 dagen geleden weer begonnen de KV te spelen (ontdekte dat ik 77K XP daarop had, redelijk dichtbij de S-51) en toch maar de 152mm geprobeerd. Voorzichtig spelen, ver achter blijven en verstoppen, en pas actief worden als ik weet dat ik de situatie aankan en een teamgenoot ze afleidt.
Dam het hoekje om, 70% van een IS-3 eraf schieten bijvoorbeeld en andere tanks die naast hem staan beschadigen met hetzelfde schot, en veer schuilen voor een halve minuut om te herladen.
Potje waarbij een IS-3, Jagdpanther VK3601 en een Pz IV mijn verdedigende teammaten hadden vernietigd maar toch niet uit hun schuilplaats durfden om over te steken, want 1 enkel schot zou het einde betekenen.
We waren wel aan het verliezen, dus toen hun maten hun kwamen helpen durfden ze ineens wel.
Buiten dat je met een schot flink wat HP van zelfs hogere tiers afblaft en lagere tot mid tiers 1-shot heeft het ook nog eens psychologisch effect.
Hoe vaak ik niet gezien heb dat 1 enkele overgebleven KV 6-7 aanvallers weet af te slaan omdat ze niet dichterbij durven vanwege dat kanon en hem zo de kans geven om te herladen.
Ben 3 dagen geleden weer begonnen de KV te spelen (ontdekte dat ik 77K XP daarop had, redelijk dichtbij de S-51) en toch maar de 152mm geprobeerd. Voorzichtig spelen, ver achter blijven en verstoppen, en pas actief worden als ik weet dat ik de situatie aankan en een teamgenoot ze afleidt.
Dam het hoekje om, 70% van een IS-3 eraf schieten bijvoorbeeld en andere tanks die naast hem staan beschadigen met hetzelfde schot, en veer schuilen voor een halve minuut om te herladen.
Potje waarbij een IS-3, Jagdpanther VK3601 en een Pz IV mijn verdedigende teammaten hadden vernietigd maar toch niet uit hun schuilplaats durfden om over te steken, want 1 enkel schot zou het einde betekenen.
We waren wel aan het verliezen, dus toen hun maten hun kwamen helpen durfden ze ineens wel.
Buiten dat je met een schot flink wat HP van zelfs hogere tiers afblaft en lagere tot mid tiers 1-shot heeft het ook nog eens psychologisch effect.
Hoe vaak ik niet gezien heb dat 1 enkele overgebleven KV 6-7 aanvallers weet af te slaan omdat ze niet dichterbij durven vanwege dat kanon en hem zo de kans geven om te herladen.
Klopt, als een KV zo'n schot gelost heeft (en hij heeft de korte loop) kruipt iedereen in een hoekje... je moet juist naar hem toe en naar zijn zijkant rijden op het moment dat hij herlaad. is ie kansloos op dat moment! wel zorgen dat je hem dood hebt voor hij je kan schieten, anders doet het pijn!
Eigenlijk is het een SPG met een beetje pantser aan de voorkant. Even snelle reload, rijsnelheid en wendbaarheid en damage. Hij kan alleen niet in arty mode schakelen.skoozie schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:38:
Klopt, als een KV zo'n schot gelost heeft (en hij heeft de korte loop) kruipt iedereen in een hoekje... je moet juist naar hem toe en naar zijn zijkant rijden op het moment dat hij herlaad. is ie kansloos op dat moment! wel zorgen dat je hem dood hebt voor hij je kan schieten, anders doet het pijn!
maar wel verrassend accuraat op middellange afstand met relatief weinig aim-tijd.
Hehe, dat heb ik gezien bij m'n broer in het potje...ZenTex schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:30:
hij met een tiger een kv en een easy8 VS een E-75 King tiger tiger en een T29.
Wie wint?
Alle enemy's stonden bij de thuis basis.
1 kv van mijn broers team stond bij de thuis basis.
Mijn broer ( tiger ) en de easy8 cappen bij de enemy.
Maar de E-75 KT, Tiger en de T29 durfde dus niet langs die ene KV bij de thuisbasis
leuk om te zien!
Alleen moet je de trage kogel wel goed inschatten. Beetje als met de hetzer 105mm, je schiet, denkt te missen en achteraf toch een hit.Vooral bewegende doelen op afstand doe ik bijna niet op schieten omdat ik mijn ammo dan toch verspil.ZenTex schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:58:
maar wel verrassend accuraat op middellange afstand met relatief weinig aim-tijd.
Maar niks leukers als afdrukken en dan dat rode symbooltje zwart zien worden.
Heb ook weer de 105mm Howitzer op m'n sherman E2 geplakt. redelijk snelle reload en erg leuk een pz IV af te kanllen in de schoten terwijl hij maar 1 of 2 schoten kan lossen die veelal dingen, en lagere tiers (hetzer) 1shotten. Zo'n kanon kan erg leuk zijn bij een snelle en agressieve speelstijl, veel beter eigenlijk als dat hoge RoF-lage damage kanonnetje.
Anoniem: 339380
Vond zelf de 152mm helemaal niks.. Heb hem gebruikt tot ik de 107mm vrij heb gespeeld en sindsdien is ie er nog ook niet meer opgeschroeft.
Heb bij de Fransen nu de AMX13 75, wat een wereld van verschil met de AMX12t!! Je hebt nu in ieder geval het idee dat je nog bij kan dragen aan een win, wat ik bij de AMX12t absoluut niet had..(niet dat ik nu ineens heel veel kills maak, maar kan toch aardig damage uitdelen en ook een tikje hebben)
Heb bij de Fransen nu de AMX13 75, wat een wereld van verschil met de AMX12t!! Je hebt nu in ieder geval het idee dat je nog bij kan dragen aan een win, wat ik bij de AMX12t absoluut niet had..(niet dat ik nu ineens heel veel kills maak, maar kan toch aardig damage uitdelen en ook een tikje hebben)
Heeft er nog iemand een invite code?
Ik gebruik deze combo ook. De howitzer doet soms niet veel dmg op de hogere tiers. Maar doet wel dmg waar de A2 gewoon constant bounced. ik heb er zelf een keer een T34 mee gesloopt. Front Armour van de E2 is ook geweldig. Is de tank waar ik de meeste steel wall medals op heb.ZenTex schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:08:
Heb ook weer de 105mm Howitzer op m'n sherman E2 geplakt. redelijk snelle reload en erg leuk een pz IV af te kanllen in de schoten terwijl hij maar 1 of 2 schoten kan lossen die veelal dingen, en lagere tiers (hetzer) 1shotten. Zo'n kanon kan erg leuk zijn bij een snelle en agressieve speelstijl, veel beter eigenlijk als dat hoge RoF-lage damage kanonnetje.
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
Heb de beste gun nu op mijn Patton, en wat is die tank nu goed zeg. Had in 1 match 1000XP (zonder double en zonder premium) behaald door een E-100 en 2 IS-4's af te slachten. Echt een geweldige tank.
NiceNemean schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:50:
Heb de beste gun nu op mijn Patton, en wat is die tank nu goed zeg. Had in 1 match 1000XP (zonder double en zonder premium) behaald door een E-100 en 2 IS-4's af te slachten. Echt een geweldige tank.
Laatst een erg leuk potje in mijn T30. 9 kills, maar helaas was de timer om voordat ik hun laatste tank kon omleggen. Ik eindig met 700 xp en 70k credits

Aan de T95 eigenaars: HAHA, ik oneshotte zojuist een van jullie tankgenoten:P
[ Voor 7% gewijzigd door wontcachme op 21-01-2012 21:11 ]
Dat kan wel eens gebeuren ja. Ben zelf een paar keer geoneshot door een arty, die me even goed achter op de tank had geraakt. En als je de bodemplaat van onder goed raakt wil je ook nog wel eens exploderen.wontcachme schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 20:25:
Als het gebeurt is het meestal een foutje van jezelf. Maar zulke dingen gebeuren met een Maus of E100 net zo hard, dus ja
[ Voor 5% gewijzigd door ThomasG op 21-01-2012 22:38 ]
Laatst schoot ik met mijn Arty op himmeldorf (ik was TD stijl gegaan) een AP shell in de voorkant van een full health E100. Die had daarna nog 300hp overThomasG schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 22:35:
[...]
Dat kan wel eens gebeuren ja. Ben zelf een paar geen geone shot door een arty, die me even goed achter op de tank had geraakt. En als je de bodemplaat van onder goed raakt wil je ook nog wel eens exploderen.
Maar zulke dingen gebeuren met een Maus of E100 net zo hard, dus ja
Later ook nog een potje waarin ik in een platoon zat met een T30 en ik in mijn AMX50 100. Ik stond in een bosje en de T30 stond met nog 20hp achter een huis. Een full health E100 dacht de T30 te kunnen pakken en besloot mij ff te vergeten. Hij dus racen naar mijn platoongenoot en die zat op TS naar mij te schreeuwen dat ik hem moest redden. Ik schoot 5x 300 van die E100 af in zijn flank en hij moest nog een meter of 3 tot de T30. Met mijn laatste shell in de cartridge blies ik zijn Ammorack op. Die E100 zat te schelden in de chat
FYI: De armor van de T95 lijkt gigantisch bugged te zijn.wontcachme schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 20:25:
GW-E 1 meter naast de skirt armor van een E-100 = (bijna) geen damage.
261 1 meter naast/voor mijn skirt/305mm armor = 300-400 hp pleite.
Sta je daar met je spall liner.

Voor de patch kon ik frontale hits van een M40/43 overleven maar nu kan ik doodgesplashed worden door een arty met bijna geen splash. En ik maar denken dat de weakspots sterker gemaakt waren. Uhu, uhu.
[ Voor 19% gewijzigd door User op 21-01-2012 23:41 ]
De skirt armor hebben ze eindelijk gefixed in 7.1 (of was 7.0, weet niet meer zeker). Maar zowel de frontal armor als de gun zijn gigantisch bugged. Zelfs als een grille me van de voorkant splasht is m'n gun naar de @#%$#$%#. En zelfs een tier 4 tank schiet zo door de bottomplate heen.. nou dat lukt niet bij een andere tier 9 tank.User.tmp schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 23:39:
[...]
FYI: De armor van de T95 lijkt gigantisch bugged te zijn.
GW-E 1 meter naast de skirt armor van een E-100 = (bijna) geen damage.
261 1 meter naast/voor mijn skirt/305mm armor = 300-400 hp pleite.
Sta je daar met je spall liner.
Voor de patch kon ik frontale hits van een M40/43 overleven maar nu kan ik doodgesplashed worden door een arty met bijna geen splash. En ik maar denken dat de weakspots sterker gemaakt waren. Uhu, uhu.
En vergeleken met andere tanks lijkt de gun ook bugged te zijn. Zo ontzettend veel zero damage crits en dat dan 4 keer achter elkaar, of je schiet frontaal op de tank (waar je zeker weten kan penitreren), of net onder de turret van de zijkant, en wat gebeurt er? tracks eraf, maar geen damage doen.
Die 0 damage crits heeft iedereen last van, en even veel ook.
Heeft iemand anders hier trouwens een ARL44? Die franse tier 6 heavy? Wat een monster is dat zeg.
Ik ga gewoon de strijd aan met tier 7's, en win dan ook nog vaak en als ik niet win ben ik pissig, vergetende dat de ARL gewoon tier 6 is!
Jammer dat die AMX m4 '45 dan weer zo'n stuk schroot is, zelfde gun maar minder armour en de gun heeft gewoon 0 depression waar die van de ARL zelfs beter is dan van de Amerikanen..
Heeft iemand anders hier trouwens een ARL44? Die franse tier 6 heavy? Wat een monster is dat zeg.
Ik ga gewoon de strijd aan met tier 7's, en win dan ook nog vaak en als ik niet win ben ik pissig, vergetende dat de ARL gewoon tier 6 is!
Jammer dat die AMX m4 '45 dan weer zo'n stuk schroot is, zelfde gun maar minder armour en de gun heeft gewoon 0 depression waar die van de ARL zelfs beter is dan van de Amerikanen..
De AMX M4 moet je gewoon voorzichtig spelen (zelfs de Tiger voor de hitbox fix speelde ik agressiever) en met de eerste engine ben je redelijk vlot (top engine is een aardig verschil op de AMX 50 100 maar mijn inziens niet echt nodig op de M4). De M4 toch wel afgesloten met 68% winrate en 900 exp average 
Overigens gister een zuur potje in mijn AMX 50 100, heel het andere team flink aangepakt maar we verloren alsnog omdat onze IS7 0,0 had bijgedragen in het potje. Resultaat was een Sniper medal en 1360 exp met een loss. Video is op dit moment nog in bewerking maar zodra die klaar is post ik een linkje
Hier is de video (beschikbaar in 1080p):
Overigens gister een zuur potje in mijn AMX 50 100, heel het andere team flink aangepakt maar we verloren alsnog omdat onze IS7 0,0 had bijgedragen in het potje. Resultaat was een Sniper medal en 1360 exp met een loss. Video is op dit moment nog in bewerking maar zodra die klaar is post ik een linkje
Hier is de video (beschikbaar in 1080p):
[ Voor 41% gewijzigd door psychoclown op 22-01-2012 11:47 ]
Die tank heb ik ook. Daarmee heb ik een Maus gekilled dankzij de uber penetrationZenTex schreef op zondag 22 januari 2012 @ 11:06:
Die 0 damage crits heeft iedereen last van, en even veel ook.
Met de M4 heb ik een IS7 afgemaakt
Nadeel vind ik toch wel dat het aimen verdomd lang duurt zonder modules.
Dat aimen duurt inderdaad verrekte lang. Heeft me heel wat hits/kills gekost. Waarom is er toch geen vert. stab beschikbaar?
Ben trouwens in een leuke discussie verzeild met één of andere malloot. Over hoe slecht de ARL wel niet is. Volgens mij heeft hij nog steeds niet door dat de ARL tier 6 is en niet tier 7.
http://forum.worldoftanks...opic/74600-arl-44-a-joke/
En dan met name de laaste pagina's waar ik de discussie met hem aanga.
Die gast heeft ook nog eens zowat de slechtste stats die ik ooit gezien heb, beschuldigt mij ervan nooit een Tiger gespeeld te hebben (100+ potjes maar) en blijft maat zeuren over hoe goed de IS en T-29 wel niet zijn zonder ze ooit gespeeld te hebben, (heb ik tenminste nog ervaring in de IS) ook al heeft de ARL evenveel hull armour als die IS waar de IS tier 6 penetration heeft.
Het leukste vindt ik zijn survival rate van 13%.
Ben trouwens in een leuke discussie verzeild met één of andere malloot. Over hoe slecht de ARL wel niet is. Volgens mij heeft hij nog steeds niet door dat de ARL tier 6 is en niet tier 7.
Die gast heeft ook nog eens zowat de slechtste stats die ik ooit gezien heb, beschuldigt mij ervan nooit een Tiger gespeeld te hebben (100+ potjes maar) en blijft maat zeuren over hoe goed de IS en T-29 wel niet zijn zonder ze ooit gespeeld te hebben, (heb ik tenminste nog ervaring in de IS) ook al heeft de ARL evenveel hull armour als die IS waar de IS tier 6 penetration heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door ZenTex op 22-01-2012 12:34 ]
Binnenkort kom ik aan bij de Tiger II en ik vroeg mij af voor welke upgrades ik het eerst moet gaan.

Wanneer ik 'm unlock heb ik ongeveer 16.000 free XP, dus in principe genoeg om meteen de tracks of de 10,5cm L/52 te unlocken. Daarnaast neem ik de tier VIII motor en de tier IX radio van de Tiger I mee. Hoe hebben de mensen met een Tiger II dit gedaan?

Wanneer ik 'm unlock heb ik ongeveer 16.000 free XP, dus in principe genoeg om meteen de tracks of de 10,5cm L/52 te unlocken. Daarnaast neem ik de tier VIII motor en de tier IX radio van de Tiger I mee. Hoe hebben de mensen met een Tiger II dit gedaan?
Tracks, turret, gun. Eventueel een suspension mod om de tracks te skippen totdat je de turret en top gun heb die toch wel essentieel zijn voor de tiger 2. snel zal íe nooit worden terwijl de 2e turret lekker bouncy is.
Met de Tiger II kun je lekker langzaam maar gestaag opstomen, een snelle flank tank is het niet en zal het nooit worden, dus die engine en tracks als laatlste bewaren.
Met de Tiger II kun je lekker langzaam maar gestaag opstomen, een snelle flank tank is het niet en zal het nooit worden, dus die engine en tracks als laatlste bewaren.
Zulke mensen kan je beter negeren, maar alsnog heb ik mijn epic Maus kill er even vermeldZenTex schreef op zondag 22 januari 2012 @ 12:29:
Dat aimen duurt inderdaad verrekte lang. Heeft me heel wat hits/kills gekost. Waarom is er toch geen vert. stab beschikbaar?
Negeren? Waarom? Zulke mensen zijn goed voor mijn meerwaardigheidscomplex
Mijn voorkeur voor upgraden van de tiger2 is de turret als laatste.
Je kan zonder de turret de beste gun krijgen, dus waarom eerst de turret.
Tracks zodra het nodig is qua gewicht, volgens mij als vrij snel
Je kan zonder de turret de beste gun krijgen, dus waarom eerst de turret.
Tracks zodra het nodig is qua gewicht, volgens mij als vrij snel
Tracks en zo snel mogelijk de turret om van de stock huge weakspot af te geraken. Dan de gun, motor en radio.
IS-3 verkopen om de spulletjes en crew naar IS-4 over te dragen? Ik heb een Tiger II voor tier 8 company.
IS-3 verkopen om de spulletjes en crew naar IS-4 over te dragen? Ik heb een Tiger II voor tier 8 company.
[ Voor 33% gewijzigd door rapture op 22-01-2012 15:39 ]
Oké, het wordt dus:
- tracks
- turret
- engine (haal ik ondertussen al met dailies in mijn Tiger I)
- gun kort
- gun lang
Bedankt.
- tracks
- turret
- gun kort
- gun lang
Bedankt.
Ik zou het als volgt doen:rgras schreef op zondag 22 januari 2012 @ 16:32:
Oké, het wordt dus:
- tracks
- turret
- gun kort
- gun lang
Bedankt.
- Suspention module (uit de store, niet researchen!)
- gun kort
- gun lang
- turret
- tracks
- motor via Tiger 1
Het belangrijkste van een heavy is de gun en het armour. En een betere gun dan deel je meer damage uit, dus vergaar je sneller exp
Ik vecht liever tegen een IS-3, dus doe de Tiger II voor companies en verkoop die IS-3, IS-4 is toch veel leukerrapture schreef op zondag 22 januari 2012 @ 15:30:
Tracks en zo snel mogelijk de turret om van de stock huge weakspot af te geraken. Dan de gun, motor en radio.
[ Voor 29% gewijzigd door Appel op 22-01-2012 17:07 ]
Ik lees juist overal dat de korte 10,5 geen meerwaarde biedt t.o.v. de lange 88. Daarnaast zorgt de turret ervoor dat je waarschijnlijk langer in leven blijft en dus meer schoten kan lossen.
Zonder turret upgrade, is je armour in de ogen van de vijand nauwelijks beter dan Tiger I. De stock turret is duidelijk herkenbaar en trekt aggro zoals de KV-2 turret.
Eens, turret eerst daarna de guns, suspension equipment is zeker het overwegen waard.
Vanmiddag eerst nog wat potjes gedaan met mijn AMX 50 100 in een tier 8 platoon wat lekker vlotjes ging. Bijna alles gewonnen en bijna elk potje boven de 1k exp.
Daarna weer aan een GO4WoT cup meegedaan maar moesten in de 4e ronde tegen RED team 2 en die zijn toch echt een slagje te goed voor ons op dit moment. Ook niet heel gek gezien ze al tig cups hebben gedaan en dit pas onze 3e was. Met wat tactic aanpassingen en een iets dynamischere setup moeten we ze al meer tegengas kunnen bieden
Vanmiddag eerst nog wat potjes gedaan met mijn AMX 50 100 in een tier 8 platoon wat lekker vlotjes ging. Bijna alles gewonnen en bijna elk potje boven de 1k exp.
Daarna weer aan een GO4WoT cup meegedaan maar moesten in de 4e ronde tegen RED team 2 en die zijn toch echt een slagje te goed voor ons op dit moment. Ook niet heel gek gezien ze al tig cups hebben gedaan en dit pas onze 3e was. Met wat tactic aanpassingen en een iets dynamischere setup moeten we ze al meer tegengas kunnen bieden
Aangezien ik nu al zo'n 1.500.000 credits tekort kom is het sneller om gewoon de tracks te unlocken en de 22.000 xp van de turret te behalen.
eerst tracks en dan turret. turret geeft 100 extra hp en een hogere rate of fire.
Had net wel een leuk potje met mn Panther tegen een E-50, jammer genoeg was hij met het laatste shot sneller als ik, klik.
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Anoniem: 42763
En verhoogt je armor op de voorkant met 80mm dat is niet onbelangrijk. Ik heb even met de korte 10.5 gespeeld maar dat draint je credits als een dolle met 1060 silver per schot, aangezien deze 3mm minder penetratie heeft dan de lange 88 is het in mijn ogen de hogere alpha niet waard.josshem schreef op zondag 22 januari 2012 @ 22:20:
eerst tracks en dan turret. turret geeft 100 extra hp en een hogere rate of fire.
1/3 hogere alpha voor 4x ammokosten. Je hebt meestal teveel XP in vergelijking met de credits. Het is belangrijker om de tanks kosteneffectief te houden. Accuratie en rate of fire van de lange 8,8 cm is goed. Je kan tussen 2 vijandelijke schoten te voorschijn komen, 2 schoten van 240 damage plaatsen en achter cover duiken.
Korte 10.5 vs Lange 88 is een kwestie van smaak, maar de lange 10.5 is wel beduidend beter. Voor mijzelf ging ik meer verdienen toen ik van de lange 88 naar de korte 10.5 ging meer verdienen in creds/xp is geen probleem met de hogere ammo cost.rapture schreef op maandag 23 januari 2012 @ 08:49:
1/3 hogere alpha voor 4x ammokosten. Je hebt meestal teveel XP in vergelijking met de credits. Het is belangrijker om de tanks kosteneffectief te houden. Accuratie en rate of fire van de lange 8,8 cm is goed. Je kan tussen 2 vijandelijke schoten te voorschijn komen, 2 schoten van 240 damage plaatsen en achter cover duiken.
Heb ik net mijn invite-code weggeven van de WoT-retail, wilt een vriend van mij beginnen aan dit spel. Als iemand mij er nog een kan DM'n, heel graag.
Same here alleen dan voor mezelfFest schreef op maandag 23 januari 2012 @ 09:47:
Heb ik net mijn invite-code weggeven van de WoT-retail, wilt een vriend van mij beginnen aan dit spel. Als iemand mij er nog een kan DM'n, heel graag.
Timmor jij hebt een reactie van me. Misschien krijgn ik 1 dezer dagen nog 2 codes. Heb 2 retail cd's gekocht.
flickr - WOT Profile - Game PC
Thanks daarvoorFest schreef op maandag 23 januari 2012 @ 09:47:
Het is dan wel weer klote dat je hem nu nodig heb...
Zul je altijd zien
Zijn hier mensen die met een surround headset WoT spelen?
Ik ben erg benieuwd of een (al dan niet geëmuleerde) surround headset iets bijdraagt aan positiebepaling in WoT. Ik weet dat games als Battlefield 3 dit ondersteunt, maar ik lees wisselende berichten over WoT.
(Ik twijfel namelijk tussen een G35, G930 (want, wireless FTW), Roccat Kave of een el cheapo € 20,- headset)
Ik ben erg benieuwd of een (al dan niet geëmuleerde) surround headset iets bijdraagt aan positiebepaling in WoT. Ik weet dat games als Battlefield 3 dit ondersteunt, maar ik lees wisselende berichten over WoT.
(Ik twijfel namelijk tussen een G35, G930 (want, wireless FTW), Roccat Kave of een el cheapo € 20,- headset)
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
als ik weer nieuwe codes heb, zal ik het hier bekend maken.
flickr - WOT Profile - Game PC
Ik heb een G35.Sapstengel schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:05:
Heb alleen nooit surround geprobeerd in WoT
Zal het wel is proberen.
Ben benieuwd naar jouw ervaring!TheJukeBox schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:06:
[...]
Ik heb een G35.
Heb alleen nooit surround geprobeerd in WoT
Zal het wel is proberen.
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Zaterdag was de retail binnen, eindelijk mijn credit tekort weg werken en sneller door de Tiers jagen. 
Edit:
Nu ik erover denk:
- schoten traceren gaat niet helemaal precies
- het rijden hoor je wel duidelijk gepositioneerd
- omgevingsgeluiden werken ook
Moet eerlijk zeggen dat ik er weinig van merk ivm BF3 en andere games.Sapstengel schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:05:
Edit:
Nu ik erover denk:
- schoten traceren gaat niet helemaal precies
- het rijden hoor je wel duidelijk gepositioneerd
- omgevingsgeluiden werken ook
[ Voor 10% gewijzigd door solique op 23-01-2012 11:20 ]
Ik snap wel dat het belangrijk is voor mensen zonder Premium maar als je de KT goed genoeg beheerst en speelt zoals het hoort kun je ook zonder premium met de top gun gewoon winst makenrapture schreef op maandag 23 januari 2012 @ 08:49:
De Roccat Kave heb ik, 2 maal. Werkt hartstikke prima in WoT.Sapstengel schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:05:
Surround is er wel degelijk en de Kave is daar ook nog eens goed in
Ik heb nog een invite code. Wie het eerst hier post krijgt hem vanavond via PM.
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Doe dat aub even via DM
[ Voor 79% gewijzigd door psychoclown op 23-01-2012 11:40 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown dan een DM met je WoT profiellink!
Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.
Wil je in de playertable stuur psychoclown dan een DM met je WoT profiellink!
Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.