Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Als íe stilstaat, gewoon blijven schieten waar íe stond, veel mensen trekken zich niet terug, of komen weer terug naar dezelfde plek. honderden kills gemaakt op die manier.
als ik een tank niet meer ziet dan schiet ik nog een stuk of 3 shells erheen, en meestal met resultaat.
ook een paar kills gemaakt op dezelfde manier als MSalters, als je denkt dat je kan raken gewoon schieten.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
De leukste invisible kills vind ik wanneer je op een rijdende tank mikt je per toeval een stilstaande enc loakec tank meehebt. Gebeurd me nog wel eens op Campernova. Mikken op een rijdende Tiger en plots een KV-1S oneshotten zonder em te zien
en euhm franse tanks zijn écht kut op lage tiers. Mn 12t tier 5light heeft momenteel een winrate van 29% en ik kom gemiddeld in potjes met 1a 2 tier negens. Zo van die potjes waar ik niks in loop te doen. (avg XP 300 momenteel, met premium...) die crew levellen schiet nu natuurlijk ook niet op.
Het verschil is duidelijk (al had ik mazzel): AMX 13 75 haalde 675xp (x3) en de AMX 13 90 haalde 3756xp (x3).
VK2801 - dikke fun, rondjes rijden in enemy base zonder geraakt te worden.Heb wel eens potjes dat het halve team op je staat te schieten totdat je teammaten ze inhalen en afschieten.
VK3001(h) - nieuwe tank voor mij, nog niet echt een mening, ik moet de top gun nog halen hiervan
PZ IV - zelfde verhaal als hierboven, nog geen top gun. Maar met de 1 na beste 75mm gun kan je lekker snipen.
STUGIII - 75mm top gun, lekkere TD, kan goed uithalen en is wel stevig
Grille - naarmate mijn team beter wordt, gaat het ook steeds beter spelen. Nog even wat equipment erop als ik geld heb, dan wordt hij redelijk goed in het afknallen van tanks. Meestal zit ik wel in potjes waar je geen one-shots hebt met dit kaliber.
T59 - de money machine
T12 frans - Leuke tank, kan verschrikkelijk uithalen met zijn autoloader, maar wel kwetsbaar. Duidelijke hide and seek speelstijl.
Ik heb nog genoeg te levellen, maar ik moet nu wel eens een keuze maken waaar ik voor wil gaan. Ik denk dat ik voor een duitse heavy ga, de E100 lijn.

bullshit weinig xp en credits voor zoveel kills en de tiers. T30 wordt zwaar benadeeld!
T30 is ook een damage dealer. Daarmee moet je targets met veel HP schieten, dus eigenlijk geen kills maken. Echter kun je dat in random battles bijna niet doen. Tenzij je met een IS-7/Maus/Fransoos aan het platoonen bent. Voor de E-100 geld namelijk hetzelfdepatrickos85 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:29:
[afbeelding]
bullshit weinig xp en credits voor zoveel kills en de tiers. T30 wordt zwaar benadeeld!
[ Voor 3% gewijzigd door patrickos85 op 17-01-2012 10:01 ]
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
[ Voor 4% gewijzigd door rapture op 17-01-2012 09:53 ]
Door zulkje dingen word je ook vaak genaait als TD zijnde, sta je goed verstopt in een bosje, en rijd er een maloot in een heavy die al gezien is door de vijand. En gaat hij leuk achter mij staan schuilen, waardoor ik dus geraakt wordt (terwijl ik niet gezien ben), terwijl ze op die heavy proberen te schieten. En omdat hij natuurlijk vlakachter me staat, kan ik ook niet weg zonder zwakke plekken vrij te geven (zijkant/achterkant, etc)Joindry schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 08:05:
Inderdaad, vaak komt het dat je ze niet meer ziet omdat hun cammonet in werking treed. Maw ze hebben gewoon niet bewogen. (laat dit direct de reden zijn waarom ik van cammonetjes ben afgestapt)
De leukste invisible kills vind ik wanneer je op een rijdende tank mikt je per toeval een stilstaande enc loakec tank meehebt. Gebeurd me nog wel eens op Campernova. Mikken op een rijdende Tiger en plots een KV-1S oneshotten zonder em te zien
1200 dmg per tank, niet in het totaalSapstengel schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:52:
1200 dmg met 12 schoten, hadden ze gemiddeld 100hp. Dat is niet veel, zonde van je ammo.
Dat is inderdaad zo herkeenbaar, dit heeft ook meegedragen dat ik de TD tak vaarwel gezegd heb en voor de heavies gegaan ben. Dit heeft me ook geleerd dat als ik op een leuk snipe plekje sta en er komt een TD aangerold dan maak ik plaats voor hem, zet ik mijn tank wel ergens anders neer. Niets is zo erg als TD zijnde dat er een light je voorbij komt scheuren om vlak voor je "jouw" bosje in te rollen en daar dan stil blijft staan ergens vlak bij base...ThomasG schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:55:
[...]
Door zulkje dingen word je ook vaak genaait als TD zijnde, sta je goed verstopt in een bosje, en rijd er een maloot in een heavy die al gezien is door de vijand. En gaat hij leuk achter mij staan schuilen, waardoor ik dus geraakt wordt (terwijl ik niet gezien ben), terwijl ze op die heavy proberen te schieten. En omdat hij natuurlijk vlakachter me staat, kan ik ook niet weg zonder zwakke plekken vrij te geven (zijkant/achterkant, etc)
Hij is gewoon nog nooit door een T30 beschoten
Maar zal hij te goed zijn of te lage tier?Appel schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 10:25:
[...]
Hij is gewoon nog nooit door een T30 beschoten
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Hangt ook enkel af van een aantal stats, enkel de average damage is mijn inziens een leuke stat die erin is opgenomen. Als ik elke pot 2 scouts killed bijv. heb ik wel een 2.0 KDR maar doe ik weinig damage.themaxter schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:20:
WTF, ik heb een Efficiency rating van 1057, maar als ik naar de stats kijk van mij en enkele van de hogere efficiency ratings, zie ik eigenlijk niet waarom die nu zoveel lager is??
Damage is sowieso een redelijke vertaling van exp.
Long 10.5 op de KT is echt wel waard, hoge penetration, goede RoF en normale T8 heavy gun damage.Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 12:43:
[...]
En gebruik je dan eerst die andere 10.5 of dan wel de 88?
Daarnaast kun je er ook goed mee snipen.
Eens, de nieuwe armor groups zullen er wel mee te maken samen met de spaced armor.Kojoottii schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:36:
[...]
Dat zou goed moeten wezen ja, maar ik heb er met 13/90 , 50 100, batchat en 50 B nog geen last van gehad. wellicht iets met de nieuwe spaced armor? IS7 zijkant is nu ook achterlijk, op de balk boven de tracks, telkens 0 dmg penentrations als je daar schiet met tier X guns
Btw, met de T30 ga ik niet op die irritante turret van de Tiger P schieten maar pak ik gewoon de hull, gaat er gewoon mooi doorheen.
Klopt, je kan met lagere tiers echt wel wat doen tegen T10 als je weet wat je doet maar een makkelijke strijd is het niet en alleen zul je het sowieso niet winnen.BramSd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:44:
Ik heb zelf het idee dat mensen te vaak uitgaan van een 'best case scenario', waarbij in dit geval een E-100 heel vriendelijk met zijn voorplaat naar je toe staat en niet terugschiet en je ook nog eens dikke mazzel hebt met je eigen schoten.
In het echt zul je vaker grote problemen hebben met het neerhalen van een E-100, dan mazzel. Ook met een IS-7, T-30 of Maus zul je een E-100 niet neerhalen alsof het een M6 is.
Doet Tangan goed dan!User.tmp schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:45:
User + Tangan = Epic pwnage!
Gisteren met Absolute company wel een stel AMX 50B's tegen gekomen op El Halluf maar gelukkig speelden wij beter. Potje was dan ook redelijk eenvoudig gewonnenBramSd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:55:
Dat wordt nog wat met Clan Wars. Straks krijg moet je dus verdedigen tegen groepjes van Franse tier X tanks die allemaal een 120mm autoloader hebben.
Als je je tactiek daarin goed afstemt, moet je vrij makkelijk door linies heen kunnen blazen.
Sowieso stuur je ze niet alleenUser.tmp schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:56:
[...]
De 120 mil heeft maar 4 schoten, de 100 mil heeft er 6. En tegen 2+ enemies begin je vrij weinig.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Mwah, niet alleen dat.skoozie schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:58:
[...]
Dat is inderdaad zo herkeenbaar, dit heeft ook meegedragen dat ik de TD tak vaarwel gezegd heb en voor de heavies gegaan ben. Dit heeft me ook geleerd dat als ik op een leuk snipe plekje sta en er komt een TD aangerold dan maak ik plaats voor hem, zet ik mijn tank wel ergens anders neer. Niets is zo erg als TD zijnde dat er een light je voorbij komt scheuren om vlak voor je "jouw" bosje in te rollen en daar dan stil blijft staan ergens vlak bij base...
Als TD heb je veel minpunten. Het gebrek aan een turret en mobiliteit is al erg genoeg, peek-a-booen zit er niet bij en een medium of light kan je klemrijden en afmaken. Tijdens het grinden in de lagere tiers word je ook nog eens hoger ingeschaald door de matchmaker. Daar tegenover staat dat men geacht word een betere gun te hebben, maar dat gaat lang niet altijd op (Jagdpz IV met korte 88 anyone?)
De stortvloed aan mediums zoals de T-59 de laatste tijd maakt het er ook al niet makkelijker op voor een TD die het van verstoppertje moet hebben en die vaker niet dan wel ten dode is opgeschreven als íe gespot word.
Verder óók nog eens veel minder HP dan heavies.
Al met al meer na- dan voordelen. TD's kunnen wel wat TLC gebruiken denk ik zo.
De TD moet je gewoon spelen naar wat het speelveld je ingeeft. Is de kans groot op medium/light packs? Dek je flanken af met teamleden en andere TD's. Het grootste probleem van een TD is als hij alleen gelaten wordt, dan is hij erg kwetsbaar.ZenTex schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:48:
[...]
Mwah, niet alleen dat.
Als TD heb je veel minpunten. Het gebrek aan een turret en mobiliteit is al erg genoeg, peek-a-booen zit er niet bij en een medium of light kan je klemrijden en afmaken. Tijdens het grinden in de lagere tiers word je ook nog eens hoger ingeschaald door de matchmaker. Daar tegenover staat dat men geacht word een betere gun te hebben, maar dat gaat lang niet altijd op (Jagdpz IV met korte 88 anyone?)
De stortvloed aan mediums zoals de T-59 de laatste tijd maakt het er ook al niet makkelijker op voor een TD die het van verstoppertje moet hebben en die vaker niet dan wel ten dode is opgeschreven als íe gespot word.
Verder óók nog eens veel minder HP dan heavies.
Al met al meer na- dan voordelen. TD's kunnen wel wat TLC gebruiken denk ik zo.
Ik zag laatst in Himmelsdorf een zware TD, tier7-8 russisch, gewoon via de rechterkant komen steamrollen met 2 heavy's en 2 mediums in zijn rug. Hij rolde gewoon door en de heavy's zorgden dat zijn flanken beschermd werden. Zeer effectief en we werden ook helemaal opgerold.
Teamwork betekent gewoon alles in dit spelletjes, niet de klasse of type tank die je speelt.
Wat doe je eraan als je teamgenoten je in de steek laten? je kunt zelden meerijden.
Feit is dat een heavy even goed, zo niet beter de TD rol kan vervullen.
Ik vind dat heerlijk, als ik toptier ben in mijn T29 op Prokhorovka, liefst south spawn, even de tracks over en als er genoeg steun is, gewoon door denderen naar de enemy kant, en onder aan hun spoorweg overgang mijn turret gebruiken om de klappen op te vangen. soms proberen ze je over die spoorweg te krijgen voor hun arty, maar gewoon lekker hun spotten en onze arty de kans geven om daarna pas het spoor over te rollen.defiler1974 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:11:
[...]
De TD moet je gewoon spelen naar wat het speelveld je ingeeft. Is de kans groot op medium/light packs? Dek je flanken af met teamleden en andere TD's. Het grootste probleem van een TD is als hij alleen gelaten wordt, dan is hij erg kwetsbaar.
Ik zag laatst in Himmelsdorf een zware TD, tier7-8 russisch, gewoon via de rechterkant komen steamrollen met 2 heavy's en 2 mediums in zijn rug. Hij rolde gewoon door en de heavy's zorgden dat zijn flanken beschermd werden. Zeer effectief en we werden ook helemaal opgerold.
Teamwork betekent gewoon alles in dit spelletjes, niet de klasse of type tank die je speelt.
Toptier heavy geeft some zulke lekkere potjes, maar vaak genoeg sta je solo tegen de 3 top tiers van de enemy in heavystreet himmelsdorf
In publics heerst toch sowieso een heel andere sfeer en dan kun je de TD's best meenemen
Als ik de top tier 9 TD's vergelijk met de top tier 10 heavy's, dan zie ik bijna altijd wel een voordeel voor de TD's. Of een beter profiel, beter gun of meer armor. Ik zie wel in lagere tiers dat het voordeel er niet altijd is.ZenTex schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:16:
Ik weet heus wel hoe je een TD speelt, maar je bent gewoon veel beperkter dan met een normale tank.
Wat doe je eraan als je teamgenoten je in de steek laten? je kunt zelden meerijden.
Feit is dat een heavy even goed, zo niet beter de TD rol kan vervullen.
Ik kan er verder niet veel over zeggen aangezien ik geen top tier tanks speel en voornamelijk nog maar een paar honderd potjes met tier 5-6 heb gespeeld. Maar er zijn ook wel erg goed TD's, de wolverine, slugger, STUG en Hetzer zijn lekkere tanks en daar heb ik ook wel goede ervaringen mee.
EDIT: Heb geen ervaring met CW's, vandaar mijn visie op de TD's
Worden top tier TD's ook niet in CW's gebruikt?
[ Voor 6% gewijzigd door defiler1974 op 17-01-2012 13:24 ]
Nee, echt nauwelijks. In CW's weten mensen waar ze moeten schieten voor de T95, of ze schieten gewoon met gold. De Maus is in dit geval beter omdat deze gewoon meer hp heeft en zich onder een hoek kan zetten. De Jagdtiger heeft een leuke gun, al valt deze in het niet bij de T30 en is de E-100 een stuk mobieler als de TD. Plus de JT heeft het panser van een Tiger II, dan doet de E-100 een stuk leuker. Object 704 heeft eigenlijk hetzelfde probleem, qua guns is er gewoon een betere optie en het gebrek aan panser een mobiliteit helpt ook niet in zijn voordeel. Heel af en toe wordt er een TD gebruikt, is eigenlijk alleen maar de T95 op Himmelsdorf.defiler1974 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:24:
[...]
Als ik de top tier 9 TD's vergelijk met de top tier 10 heavy's, dan zie ik bijna altijd wel een voordeel voor de TD's. Of een beter profiel, beter gun of meer armor. Ik zie wel in lagere tiers dat het voordeel er niet altijd is.
Ik kan er verder niet veel over zeggen aangezien ik geen top tier tanks speel en voornamelijk nog maar een paar honderd potjes met tier 5-6 heb gespeeld. Maar er zijn ook wel erg goed TD's, de wolverine, slugger, STUG en Hetzer zijn lekkere tanks en daar heb ik ook wel goede ervaringen mee.
EDIT: Heb geen ervaring met CW's, vandaar mijn visie op de TD's
Worden top tier TD's ook niet in CW's gebruikt?
Die Slugger en Wolverine zijn eerder mediums met minder HP. De stug en hetzer zijn low-tier en lekker fel te manoeuvreren, vooral die Hetzer. Niet echt te vergelijken met de hogere tier logge bakken.
I'n m'n E-75 of IS-4 heb ik zeker geen moeite tegen tier 8 TD's. (Die in WoT gewoon als tier 9 gerekend worden)
En voordelen in cammo's voor TD's? Zit daar geen voordeel in? Aangezien dat de rols van TD's zou moeten zijn, op de achterlinie verscholen tussen de frontlinie en artillerie.Joindry schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:46:
Jammergenoeg moet ik je daar in gelijk geven Zentex. Na 350 games in mijn ferdi ken ik de beperkingen ook wel. Het enige echte waarvoor een TD dient is een hinderlaag. En met huidige matchmakings klopt het gewoon niet, omdat ze gerekend worden als +1 tier... Zou er gewoon uitmoeten vanwege hun nadelen.
Omdat ze weten waar ze moeten schieten, betekend het nog niet dat ze je daar ook raken. Ik tijd zelf in een T95 en in zulje situaties probeer ik me altijd zo te positioneren dat m'n onderplaat, en het liefste ook de tracks (zodat ze me niet kunnen detracken, vanvoren), verborgen zit. En zodra ik geschoten heb swiep ik m'n voorkant heen en weer tot ik herladen ben, zodat moeite hebben om mijn cupolas te raken.Appel schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:38:
[...]
Nee, echt nauwelijks. In CW's weten mensen waar ze moeten schieten voor de T95, of ze schieten gewoon met gold. De Maus is in dit geval beter omdat deze gewoon meer hp heeft en zich onder een hoek kan zetten. De Jagdtiger heeft een leuke gun, al valt deze in het niet bij de T30 en is de E-100 een stuk mobieler als de TD. Plus de JT heeft het panser van een Tiger II, dan doet de E-100 een stuk leuker. Object 704 heeft eigenlijk hetzelfde probleem, qua guns is er gewoon een betere optie en het gebrek aan panser een mobiliteit helpt ook niet in zijn voordeel. Heel af en toe wordt er een TD gebruikt, is eigenlijk alleen maar de T95 op Himmelsdorf.
Natuurlijk kan je relatief makkelijke geflankt worden, maar als zelfs in een CW je team daar geen stokje voor steekt is het gewoon een ruk team waar je inzit. En daarnaast kan je met de voorkant van een T95 zelfs de shell van tier 8 arties bouncen als je hem mooi heuvel opwaards positioneerd. Is mij al verschillende keren gegeburt dat ik 0 schade had van een frontale hit van een tier 8 arty, alleen wat schade aan de tracks en een enkele keer m'n gun kappot.
Nu licht het ook veel aan de map, en is een TD in veel mappen inderdaad crap in CWs, maar als het goed gebruikt wordt en het team daar ook op inspeelt kan het zeker een verschil maken. Vooral met de vuurkracht van de T95.
En ik heb nog steeds hoop dat ze in update 7.2 (de USA update) het een en ander veranderen aan bijv de T95. Dat bijna de enigste tank in het spel die het met de motor van zijn prototype moet doen, terwijl tanks als de Maus een motor hebben die bijna 1.5 keer meer PK heeft dan zijn prototype. :\ Het schijnt dat er wel het een en ander aan armor veranderd gaat worden, maar dat blijven slechts geruchten.
En natuurlijk de nieuwe TD van de duitsers, ben benieuwd wat voor beest dat gaat worden. Als ik naar de plaatjes kijk zoals hij er in het echt uitziet wordt hij bruut.ThomasG schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:55:
[...]
Omdat ze weten waar ze moeten schieten, betekend het nog niet dat ze je daar ook raken. Ik tijd zelf in een T95 en in zulje situaties probeer ik me altijd zo te positioneren dat m'n onderplaat, en het liefste ook de tracks (zodat ze me niet kunnen detracken, vanvoren), verborgen zit. En zodra ik geschoten heb swiep ik m'n voorkant heen en weer tot ik herladen ben, zodat moeite hebben om mijn cupolas te raken.
Natuurlijk kan je relatief makkelijke geflankt worden, maar als zelfs in een CW je team daar geen stokje voor steekt is het gewoon een ruk team waar je inzit. En daarnaast kan je met de voorkant van een T95 zelfs de shell van tier 8 arties bouncen als je hem mooi heuvel opwaards positioneerd. Is mij al verschillende keren gegeburt dat ik 0 schade had van een frontale hit van een tier 8 arty, alleen wat schade aan de tracks en een enkele keer m'n gun kappot.
Nu licht het ook veel aan de map, en is een TD in veel mappen inderdaad crap in CWs, maar als het goed gebruikt wordt en het team daar ook op inspeelt kan het zeker een verschil maken. Vooral met de vuurkracht van de T95.
En ik heb nog steeds hoop dat ze in update 7.2 (de USA update) het een en ander veranderen aan bijv de T95. Dat bijna de enigste tank in het spel die het met de motor van zijn prototype moet doen, terwijl tanks als de Maus een motor hebben die bijna 1.5 keer meer PK heeft dan zijn prototype. :\ Het schijnt dat er wel het een en ander aan armor veranderd gaat worden, maar dat blijven slechts geruchten.
En euhm, niet alle TD's hebben goede cammo waardes, als mijn ferdi stilstaat (100%cammo, binocs vents en rammer) in the open, word ik waarschijnlijk eerder gespot door een rijdende patton (met vents optics en 100% cammo dan ik hem kan spotten. En de ferdi heeft dan nog niet eens de slechtste waardes.
En die duitse TD lijn gaat best nog een tijdje op zich laten wachten, das toch 7.3 e? wordt volgens mij juli ofzo.
[ Voor 4% gewijzigd door Joindry op 17-01-2012 14:03 ]
Waar moet ik schieten als hij met zijn neus recht naar me toe staat?
Object kan je gemakkelijk doorheen komen als je op de rechterkant (voor jou) van zijn voorkant schiet. Ter hoogte van de gun.BramSd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:55:
Ik stond laatst in heavystreet Himmelsdorf met mijn IS-7 en 2x M6 (de tier 6, niet de tier 8 premium) te verdedigen tegen een T-30, Object 704 en Ferdinand en daar heb ik verloren doordat ik te vaak bouncte op de Object (had de Ferdi dood, de T30 op 17% en de Object op 33%).
Waar moet ik schieten als hij met zijn neus recht naar me toe staat?
IS-4 = Drivers hatch.
T95 = Bottom plate en de commander copula als je gun accuraat genoeg is.
Maar zet die penetration indicator aan! Kan gewoon in de settings van World of Tanks.
People as things, that’s where it starts.
De give away na nieuw jaar. Gewoon NewYearEU intypen bij redeem een code en dan krijg je die. Thnx @ ZentexVasZaitsev schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:30:
Waar komen eigenlijk al die tetrachs vandaan? Vraag ik me af elke keer dat ik er eentje overhoop schiet.
[ Voor 57% gewijzigd door Gizzy op 18-01-2012 16:18 ]
flickr - WOT Profile - Game PC
De offer is geldig tot 4 februari trouwens.
Spasibo!
PM voor interesse
Bleh moet nog voor de STUGIII en de III-IV beide 26k credits grinden.
Zojuist heerlijk potje geragt met de BT7 als afsluiter voor de avond. Heb me eerst koest gehouden toen in een gevecht met een III-IV gemengd en de genadeklap gegeven, daarna teruggetrokken. Langs de linies gevlamt en vervolgens arti gekilled 2 stuks, m37 en een su26. Teammates hebben de rest gedaan, ben aan het einde gaan circelen rond de vlag tot een 50% toen was het alle enemy's gekilled. Blijft leuk af en toe een low tier game.
Ervoor nog even met de pzkpfw II met flak gespeeld, ging ook erg lekker, 3 kills.
[ Voor 91% gewijzigd door Appie Heijn op 17-01-2012 20:43 ]
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
*klik* -700
*klik* -800
Die tank is leuk! Alleen een beetje zonde dat je van je team afhankelijk bent. Onze IS-7 bleef lekker in base staan, daarom bleven we maar in het magische woud op Malinovka staan. Gelukkig was het andere team nog dommer!
Nu blijft alleen een arty die mij af en toe bestookt. Naar de vijandelijke TD-hill rijden, de vijand probeert volledig over de rand te hangen om mij te raken en wij hadden niet zoveel snipers op de center hill staan. Toen bleef ik alleen met 123 hp over, spotte hun arty en one-shotten maar. Nu kwamen 3 VK3xxx teruggereden en die werden allemaal omgelegd.

De ammo bill is niet zo leuk, 1/3 van de omzet ben ik aan ammo kwijt. Repairs en equipment aftrekken en er blijft maar 20k credits winst over.

BVR-record met B1, SU-5 afmaken op 680 m.

[ Voor 8% gewijzigd door rapture op 18-01-2012 11:02 ]
Leuke pot!rapture schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:51:
10,5 cm L/68 terug op mijn Tiger II gezet en begon als top tier in Mines in het zuiden. Snel naar de town voor heavies rijden om de vijand tegen te houden. 2 heavies van lagere tier afgemaakt en damage dealen op een IS-3 die door een medium lastig gevallen werd.
Nu blijft alleen een arty die mij af en toe bestookt. Naar de vijandelijke TD-hill rijden, de vijand probeert volledig over de rand te hangen om mij te raken en wij hadden niet zoveel snipers op de center hill staan. Toen bleef ik alleen met 123 hp over, spotte hun arty en one-shotten maar. Nu kwamen 3 VK3xxx teruggereden en die werden allemaal omgelegd.
[afbeelding]
De ammo bill is niet zo leuk, 1/3 van de omzet ben ik aan ammo kwijt. Repairs en equipment aftrekken en er blijft maar 20k credits winst over.
[afbeelding]
Heb gisteren een potje in mijn T59 gespeeld in Sanddriver. Rechtsonder begonnen en samen met 3 T9-8 heavies naar boven gereden, de heavies bleven steken op de eerste grote hill in het noorden en ik schoot snel door naar de dekking van de 2e heuvel verder in het noorden. Ondertussen zag ik 5 T9-8 heavies van de vijand aankomen. Wat daarna volgde is een continu peek-a-boo spelletje tussen de heavies die niet durven over mijn of hun heuvel te rijden.
De fout die ze maakten was mij te vergeten, ik heb ze 5 minuten lang bestookt door steeds hull down snel de heuvel op te rijden en in hun zijkant te schieten. Leuk om te zien dat ze steeds te traag waren om hun turret naar mij toe te draaien. Op het moment dat ik hun aandacht had, kwamen de vriendelijke heavies te voorschijn en als de aandacht weer naar de vriendelijke heavies ging kon ik weer te voorschijn komen. Mijn grootste geluk was dat er niemand van het vijandelijke team om mijn heuvel is gereden.
Alle heavies afgemaakt zonder verliezen, toen reed ik verder door naar boven en rushte naar het midden om de vijandelijke basis in te gaan. Maar toen kreeg ik een shell in mijn kont van een ferdi, die het hele potje daarboven achter een heuveltje lag. Dat was weer jammer. Wel 2500 xp en 90k silver, (2x en premium).
Bij zo'n potje heb je wel het idee dat je een verschil kan maken, ik heb zeker van 3 a 4 heavies toch wel 50% afgeschoten.
Ikzelf word helemaal gek van die dingen. Was zo blij eindelijk in m'n T43 medium te stappen. Maar elk potje kom ik gelijk één of meerdere T-59's tegen en daar kan ik dus niet tegen beginnen, dus na 2 minuten vanaf start battle mag ik weer naar m'n garage toe.
Tegen heavies kan ik wel wat beginnen, grote weakspots en lanzaam schietend, en ik kan ze uit-manoeuvreren of voor ze verstoppen/vluchten, tegen een T-59 of andere tier 8 medium dus niet, maar andere high tier mediums zijn zeldzaam.
Ik speel ook op de Russische medium lijn, en ben halverwege de T-43, die overigens echt heerlijk speelt (net als zijn voorgangers). Maar ik vraag me af, levert de T-44 nog een beetje inkomsten op? Ik speel namelijk zonder premium en dat scheelt toch net dat beetje winst zodat je bij een defeat vaak quitte draait.BramSd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:44:
Gelukkig wordt het een stuk beter als je eenmaal de T-44 hebt. Nu deze ook nog eens de 2e gun van de T-54 heeft, een sterkere motor en de armor hitboxen zijn aangepast, kun je er ook veel mee bouncen. Ik merk dat ik 1 op 1 in mijn T-44 een Type 59 makkelijk aankan.
All that matters has no mass
Ben zelf ook bezig om naar de E50 te levellen, ik hou wel van de medium speelstijl. Ik vind heavy's te beperkt spelen, als je geen support hebt dan ben je de sjaak. Met een medium of light kan je er dan nog wel vandoor gaan. Maar een T95 doet alleen pijn als hij in je flanken of achterkant kan schieten, frontaal win ik zelden met de T59. Dus met goede support is een T59 geen probleem, dat is mijn ervaring.ZenTex schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:07:
Tsja, die T59 is wel een Tier 8en dus zeer gevaarlijk. vooral hull down met die super turret.
Ikzelf word helemaal gek van die dingen. Was zo blij eindelijk in m'n T43 medium te stappen. Maar elk potje kom ik gelijk één of meerdere T-59's tegen en daar kan ik dus niet tegen beginnen, dus na 2 minuten vanaf start battle mag ik weer naar m'n garage toe.
Tegen heavies kan ik wel wat beginnen, grote weakspots en lanzaam schietend, en ik kan ze uit-manoeuvreren of voor ze verstoppen/vluchten, tegen een T-59 of andere tier 8 medium dus niet, maar andere high tier mediums zijn zeldzaam.
[ Voor 3% gewijzigd door defiler1974 op 18-01-2012 14:12 ]
Mwah niet helemaal mee eens. Met de heavies ligt het er natuurlijk ook een beetje aan in welke je rijdt maar over het algemeen hebben de heavies solo meer invloed op een battle dan een solo medium is mijn ervaring.defiler1974 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:11:
[...]
Ben zelf ook bezig om naar de E50 te levellen, ik hou wel van de medium speelstijl. Ik vind heavy's te beperkt spelen, als je geen support hebt dan ben je de sjaak. Met een medium of light kan je er dan nog wel vandoor gaan. Maar een T95 doet alleen pijn als hij in je flanken of achterkant kan schieten, frontaal win ik zelden met de T59. Dus met goede support is een T59 geen probleem, dat is mijn ervaring.
Als ik solo rij in een medium, speel ik meer als een scout dan een aanvallende tank.
Yup, meestal pik ik een heavy uit die niet wegkruipt op je basis en ga ik support spelen, scouten waar nodig, flanken afdekken en eventueel sacrifice als het nodig is. Heb wel eens een keer gehad in fjords dat ik alleen was met een heavy in dat dorpje, die was zelf bezig met een aantal andere tanks. Duikt er een Tiger achter ons op, ik heb mijn medium dwars op de friendly heavy gezet om de schoten te blokkeren, zodat hij niet in zijn flank of engine geschoten kon worden, maar dat hij nog wel kon manoeuvreren.psychoclown schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:37:
Probleem tegenwoordig is dat veel mensen dat niet snappen. Ook al rijd je met wat mediums in het begin samen, sommigen zullen zeker weten afbuigen bij het zien van hoge tier heavies.. sta je dan ineens met 2 ipv 5 waarmee je in het begin reed.
Wolf packs zijn erg leuk als ze werken, maar ze vallen na 30 seconden doorgaans weer uit elkaar.
Dat vind ik wel het leuke aan de medium, je speelt elk potje en elke minuut weer een andere rol. Rusher, scouter, support of defence.
[ Voor 6% gewijzigd door defiler1974 op 18-01-2012 14:48 ]
.Mediums solo zijn best zwak. In een wolfpack ben je onverslaanbaar. Mooiste moment in mijn T-44 was toen we met 5 tier 8 mediums (2x T-44, 2x Type 59, 1x Panther II) in de stad in Lakeville het hele gebied schoon veegden. Zij waren teveel verspreid, zodat we ze een voor een af konden maken.
Mwah...Vaak zie je bij battleopstelling of je een wolfpack van meds kan verwachten.9 van de 10X zullen ze via een flank aan komen rushen. Met een paar heavies op de basis worden ze echt geraped.. In een platoon kan je hierop anticiperen in pubs blijft het de vraag of teamgenoten ook op basis blijven
Ik merk af en toe dat als je het van tevoren meldt in chat dat er altijd wel een paar mensen luisteren en goed meedoen. Gaat ook wel eens verkeerd dat bijna het hele team meedoet en een andere flank weer open ligt.hopiconjo schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:02:
[...]
.
Mwah...Vaak zie je bij battleopstelling of je een wolfpack van meds kan verwachten.9 van de 10X zullen ze via een flank aan komen rushen. Met een paar heavies op de basis worden ze echt geraped.. In een platoon kan je hierop anticiperen in pubs blijft het de vraag of teamgenoten ook op basis blijven
Hangt zeer erg van de medium af. In mijn T-54 cross ik liever in een pack van 3 ~ 5 mediums rond om alles onderweg te ownen. Maar in mijn Patton sluip ik liever naar de uiterste flank om vanuit cover lekker de vijandige heavies in de flank te knallen.BramSd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:26:
Mediums solo zijn best zwak. In een wolfpack ben je onverslaanbaar. Mooiste moment in mijn T-44 was toen we met 5 tier 8 mediums (2x T-44, 2x Type 59, 1x Panther II) in de stad in Lakeville het hele gebied schoon veegden. Zij waren teveel verspreid, zodat we ze een voor een af konden maken.
Als ik solo rij in een medium, speel ik meer als een scout dan een aanvallende tank.
Wat een f*cking rampgebied is dat zeg.

Het is dat ik weet dat het door Nederlanders is gedaan, het lijkt wel Google Translate.

Maar wel een leuk rampgebied.User.tmp schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:11:
Net even WoT op Nederlands gezet....
Wat een f*cking rampgebied is dat zeg.
Het is dat ik weet dat het door Nederlanders is gedaan, het lijkt wel Google Translate.
Wees blij, het is beter. 2 versies terug vond ik het nog erger.
Ik kon op mijn 13e nagenoeg vloeiend Engels, dus in principe kan dat gewoon. Op mijn 10e ben ik begonnen met Engels, rond mijn 13e was ik er nagenoeg vloeiend in.rgras schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:28:
Tja, ik ken diegene die de officiële Nederlandse vertaling van BF2 heeft gedaan.. toendertijd was hij 12/13 jaar.
Helaas deze persoon niet.User.tmp schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:33:
[...]
Ik kon op mijn 13e nagenoeg vloeiend Engels, dus in principe kan dat gewoon. Op mijn 10e ben ik begonnen met Engels, rond mijn 13e was ik er nagenoeg vloeiend in.
95K tot de T-44? Dat word een lijdensweg.
Aan de ene kant lijkt het me een klote ding doordat ie geen echte turret heeft, aan de andere kant had ik altijd erg veel moeite ze verrot te schieten met tier II en III tanks.
En wat is nou eigenlijk een tak die echt de moeite waard is?
Heelijk kanon ook.
Pak die 152mm gun en de credits en xp stromen letterlijk binnen, dat heb ik nu sinds dit weekend zelf ondervonden.
maar das mijn mening
Ik was die proppenschieter op m'n ARL zat en besloot de volgende gun te researchen door er een hoop free XP tegenaan te gooien.
Klik...
Wham. 45K voor de volgende tier tank. Heb niet eens genoeg credits om die te kopen, en als ik de creds heb zit ik nog steeds met die proppenschieter.
Nog 16K XP tot die volgende gun dus, want mijn free XP is schoon op.
Het vereist wel de Russische schiettechniek om op 400 m nog iets te kunnen raken. Dan een half team one-shottenexecuteren. Het is wel wennen dat je eerst denkt te missen, vele seconden later is het boem en het doelwit spat uit elkaar.VasZaitsev schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 21:52:
Ik snap niet waarom mensen de 10,5cm kanon van de Hetzer fijn vinden. Ik raak er helemaal niks mee, tenzij de tank op minder dan 100m voor me staat. Maarja, als die tank die 100m verderop staat een Panther is....
Dat en als het verder dan 150m is, mag je gewoon nooit schieten voor je crosshair volledig is ingezoomed. Maar de hetzer is een goede leerschool. Als je leert schieten met de hetzer en leert omgaan met de kwetsbaarheid van de JgPz IV. dan ben je klaar voor de Japgdpanther. En dat ding is leukrapture schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 00:58:
[...]
Het vereist wel de Russische schiettechniek om op 400 m nog iets te kunnen raken. Dan een half team one-shottenexecuteren. Het is wel wennen dat je eerst denkt te missen, vele seconden later is het boem en het doelwit spat uit elkaar.
en Euhm, Joindry heeft zijn engels trouwens geleerd van vroeger naar Baywatch te kijken
Begon als ik 8 was ofzo, durf te zeggen "vloeiend" op mijn 13e. En nu nog spreek ik het beter dan Frans, hoewel ik daarvan vééél meer les heb gehad op school.
[ Voor 15% gewijzigd door Joindry op 19-01-2012 10:28 ]
Dat heb ik nou ook in mijn jagdpanther, ben een panther/pzIV gewend en om dan opeens met een jagdpanther te spelen met de 10.5cm kanon..rapture schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 00:58:
[...]
Het vereist wel de Russische schiettechniek om op 400 m nog iets te kunnen raken. Dan een half team one-shottenexecuteren. Het is wel wennen dat je eerst denkt te missen, vele seconden later is het boem en het doelwit spat uit elkaar.
Bwaam!
oh, ik mis.
We have hit them hard!
Heb ik al vaker gehad, maar tis wel leuk
Edit: Ik wil de ferdy, maar heb hem nog lang niet, niet genoeg XP en niet genoeg credits
[ Voor 7% gewijzigd door TheJukeBox op 19-01-2012 08:32 ]
Gisteren een potje waarbij ik met 5 schoten 5 kills heb gemaakt. Mijn hele team werd langzaam weggevaagd door een absurd slechte verdediging van onze kant af, dus ik heb me een beetje kwaad gemaakt. Eigenhandig het vijandige team gedecimeerd. Dat was leuk.
Haha kan ik me voorstellenBramSd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 08:59:
Ik heb de Ferdi al een poosje en ik kan je vertellen dat het een heerlijke tank is. Moet je wel de goede gun hebben natuurlijk.
Gisteren een potje waarbij ik met 5 schoten 5 kills heb gemaakt. Mijn hele team werd langzaam weggevaagd door een absurd slechte verdediging van onze kant af, dus ik heb me een beetje kwaad gemaakt. Eigenhandig het vijandige team gedecimeerd. Dat was leuk.
De tegenstander had nog een T32 op 30% en een T29 op 10%. Map was trouwens Fjords.
Hun twee tanks stonden bij hun basis omdat het nogal duidelijk was dat ik eraan kwam gereden. Ik one-shotte onderweg namelijk het een en ander.
Ze pakten het slim aan, doordat de T32 in dekking stond en continu zijn loop om de hoek stak om mijn aandacht te trekken. Ondertussen probeerde de T29 een omtrekkende beweging te maken, zodat ze me in de tang konden nemen.
Onze GW Panther was ondertussen helemaal naar de andere kant van de map gereden en kon de T32 uitschakelen. Op dat moment was het natuurlijk simpel voor mij om de T29 vanuit een gunstige positie te benaderen en af te schieten.
Echter: ik pakte het helemaal NIET slim aan en werd dus afgemaakt door de T29. Mijn 219hp was namelijk niet genoeg om een schot te overleven. Beetje dom dus.
De GW Panther ging cappen, maar kon niet voorkomen dat ook hij werd afgeschoten.
Het ging op dat moment dus tussen een T29 van hun op 10% en een Jagdpanzer IV van ons met 86hp. Ik heb de battle niet afgekeken omdat ik ervan uitging dat het voorbij was, maar na een potje in een andere tank zag ik dat we wel gewonnen hadden. Dat was behoorlijk mazzel dus.
Ik vond het een leuke pot omdat ik door goed positie te kiezen veel voor het team heb kunnen betekenen, die helaas op een gegeven moment als lemmings aanvielen en door hun Arty en E75 goed te grazen werden genomen. Gelukkig geen loss te pakken en ook blijven leven als relatief low level in zo'n hoge tier battle.
Ik vind dat je het dan wel erg netjes heb gespeeld.
Maar mag ik vragen waarom je de 10.5 niet gebruikt? ( of nog niet researched?
Ferdi is ook geresearched, maar die is zo lek als een mandje want de meeste mensen weten wel waar ze moeten schieten, dan heb ik liever het kleine profiel en de kosten van de JP. Daarnaast moet ik nog even sparen voor de Ferdi en zit ik ook op de lijn voor de KT nog 40K exp. Tiger 1 ga ik trouwens houden, wat een sniper apparaat is dat trouwens. Mijn voorkeur gaat dan naar het doorstromen naar de KT. Zit nu bijna op 1m. credits en moet dus zuinig zijn op de centjes om qua credits klaar te zijn voor de KT.
[ Voor 40% gewijzigd door Gizzy op 19-01-2012 09:56 ]
Ligt eraan. De damage is leuk van de 10,5cm en je hebt dus kans dat je meer xp vergaart. De reload van 88 is echter magistraal lekker en de creditkosten veel lager per shell. Daarnaast vind ik het wel fijn, als je de 88mm gebruikt kan je vaak 2 keer schieten voordat ze erachter zijn waar je zit. Als je aan de JPanther zit mag ik wel aannemen dat je goede camo skills hebt al? Ik heb zelfs lekkere camo skills en mijn StugIII elite crew per ongeluk verkocht bij overgang naar de jpIVTheJukeBox schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:59:
Dus jullie "tip" aan mij is om de 88MM te gebruiken in plaats van de 105MM ?
Beetje persoonlijke voorkeur dus, en bij mij ligt die nu echt bij de 88mm. Ben er ook ontzettend aan gewend omdat deze ook op de Tiger zit, wel met wat langere reload. Moet voor beiden eigenlijk nog een rammer kopen.
Ben oko voor de credits, weer opnieuw begonnen met een 75% crew op de StugIII. Is toch ook een lekker tankie. Bounced nu na 7.1 zelfs wat shells. Lekkere reload op de 75mm en goede penetratie voor de tiers die je over het algemeen tegenkomt. KV turret is volgens mij alleen flink gebuffer door 7.1. Voorheen was die niet bestand tegen de 75mmL, nu moet je geluk hebben als je er daar doorheen komt. Body van de KV is echter geen probleem voor de 75mm.
Wat ik wel nog zeer irritant vind, zijn de vele critical hits die ik lijk te doen met de Duitse kanonnen. En dat zijn dan altijd crits met geen damage. Zo raar, wel critieke hit, maar geen damage = dus ook geen xp. Dat mogen ze van mij wel eens aanpakken. Een crit zou ook exp moeten opleveren.
[ Voor 29% gewijzigd door Gizzy op 19-01-2012 10:13 ]
Tja, de camo skills zitten er niet op...Gizzy schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:07:
[...]
Ligt eraan. De damage is leuk van de 10,5cm en je hebt dus kans dat je meer xp vergaart. De reload van 88 is echter magistraal lekker en de creditkosten veel lager per shell. Daarnaast vind ik het wel fijn, als je de 88mm gebruikt kan je vaak 2 keer schieten voordat ze erachter zijn waar je zit. Als je aan de JPanther zit mag ik wel aannemen dat je goede camo skills hebt al? Ik heb zelfs lekkere camo skills en mijn StugIII elite crew per ongeluk verkocht bij overgang naar de jpIV.
Beetje persoonlijke voorkeur dus, en bij mij ligt die nu echt bij de 88mm. Ben er ook ontzettend aan gewend omdat deze ook op de Tiger zit, wel met wat langere reload. Moet voor beiden eigenlijk nog een rammer kopen.
heb verder ook vrijwel geen silver oid om ook maar iets te kopen. (met betrekking op bijvoorbeeld een rammer
Ben ook aan het sparen voor de ferdy.
Zit op 300k, moet nog wel wat te gaan. ( ferdy is 2.3m als ik het goed heb. )
[ Voor 5% gewijzigd door TheJukeBox op 19-01-2012 10:13 ]
Geen cammo skills op je crew voor de TD lijn? Wat is dan je secondary skill van die gasten? Camo net is wel handig, maar niet essentieel. Mijn JP stijl is shoot en scoot, soms shoot, shoot en scoot, maar meestal niet meer dan 3 schoten blijven staan.TheJukeBox schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:11:
[...]
Tja, de camo skills zitten er niet op...
heb verder ook vrijwel geen silver oid om ook maar iets te kopen. ( met betrekking op bijvoorbeeld een rammer)
Als je echt de credits nodig hebt, neem dan de 88mm, verlies je veel minder credits op je munitiekosten. Echt vette naaierij dat de 10,5 zo duur is.
Give away
Iemand nog een invite code nodig? =T2 light tank, 300 gold, and a day of premium
[ Voor 18% gewijzigd door Gizzy op 19-01-2012 11:44 ]
ik heb nog helemaal geen skills, sterker nog ik heb ze nog niet eens 100%!Gizzy schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:14:
[...]
Geen cammo skills op je crew voor de TD lijn? Wat is dan je secondary skill van die gasten? Camo net is wel handig, maar niet essentieel. Mijn JP stijl is shoot en scoot, soms shoot, shoot en scoot, maar meestal niet meer dan 3 schoten blijven staan.
Het verkopen van je crew hé
gelukkig hebben ze nu dat automatisch de crew naar de barracks gaat
Wat krijg je bij de invite code?
[ Voor 3% gewijzigd door TheJukeBox op 19-01-2012 10:17 ]
Als je erg defensief speelt met deze tank en de topgun hebt is hij zeker leuk. Heb er zelf nog een rammer, ventilation en gun laying drive op zitten. Dan is het echt een geweldige tank. Je moet alleen echt de sterke kanten uitbuiten. Dus rechts om de hoek schieten en een beetje achter aan blijven. Nu met de nieuwe spaced armors kan hij nog wel wat bouncen denk ik. Voorheen was het echt drama, werd je bijna altijd geoneshot.VasZaitsev schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 19:23:
M3 Lee: kopen of niet kopen?
Aan de ene kant lijkt het me een klote ding doordat ie geen echte turret heeft, aan de andere kant had ik altijd erg veel moeite ze verrot te schieten met tier II en III tanks.
En wat is nou eigenlijk een tak die echt de moeite waard is?
Laatst op Siegfried Line nog top gun gehaald hiermee. Paar hetzers gesloopt door frontaal op de onderplaat te schieten, de M3 Lee is een van de weinigen die op deze manier door een Hetzer heen komt.
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
en hij heeft een ontzettend hoge ROF.Vae Victus schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:19:
[...]
Als je erg defensief speelt met deze tank en de topgun hebt is hij zeker leuk. Heb er zelf nog een rammer, ventilation en gun laying drive op zitten. Dan is het echt een geweldige tank. Je moet alleen echt de sterke kanten uitbuiten. Dus rechts om de hoek schieten en een beetje achter aan blijven. Nu met de nieuwe spaced armors kan hij nog wel wat bouncen denk ik. Voorheen was het echt drama, werd je bijna altijd geoneshot.
Laatst op Siegfried Line nog top gun gehaald hiermee. Paar hetzers gesloopt door frontaal op de onderplaat te schieten, de M3 Lee is een van de weinigen die op deze manier door een Hetzer heen komt.
Verwijderd
LB-1, tweede motor daarna. Zodra alles er op zit door voor de T-54Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:42:
Kan nu op mijn t-44 of de 2e gun upgrade(100mm LB-1) halen of de 1e motor upgrade(van 560hp naar 620hp).. wat zeggen jullie?
Verwijderd
Okay ga ik dat zo doen! =). Als WoT tenminste ophoud met crashen op startup...Appel schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:47:
[...]
LB-1, tweede motor daarna. Zodra alles er op zit door voor de T-54
Verwijderd
Daarom gebruik ik bijna enkel de free exp voor upgrades op volgende tanksZenTex schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 00:14:
Faal van mijn kant.
Ik was die proppenschieter op m'n ARL zat en besloot de volgende gun te researchen door er een hoop free XP tegenaan te gooien.
Klik...
Wham. 45K voor de volgende tier tank. Heb niet eens genoeg credits om die te kopen, en als ik de creds heb zit ik nog steeds met die proppenschieter.
Nog 16K XP tot die volgende gun dus, want mijn free XP is schoon op.
Wel zonde dat je nu alsnog met de slechte gun zit.
Nu 19 potjes met mijn AMX50 100 gedaan en het is een leuke tank, zonder de top tank voelt het wel enigszins langzaam aan want hij accelereert niet zo snel. De top gun is leuk en leer hem nu wel beter beheersen (autoloader) nu nog de teams die mee moeten werken. Gisteren, eerste potje van de dag in de AMX50 samen in platoon met een BatChat verloren omdat de andere hoge tiers stom bezig waren. Hierdoor waren wij zo'n beetje de enige in de town en helaas verloren met 1290 exp..
Merk inderdaad wel dat de franse tanks alleen lekker werken als je team weet wat ze doen. Je hebt eigenlijk altijd iemand nodig die de klappen opvangt en jij die de damage levert. Die franse tanks zijn zo zacht als een warme croissant.psychoclown schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:37:
[...]
Daarom gebruik ik bijna enkel de free exp voor upgrades op volgende tanks
Nu 19 potjes met mijn AMX50 100 gedaan en het is een leuke tank, zonder de top tank voelt het wel enigszins langzaam aan want hij accelereert niet zo snel. De top gun is leuk en leer hem nu wel beter beheersen (autoloader) nu nog de teams die mee moeten werken. Gisteren, eerste potje van de dag in de AMX50 samen in platoon met een BatChat verloren omdat de andere hoge tiers stom bezig waren. Hierdoor waren wij zo'n beetje de enige in de town en helaas verloren met 1290 exp..
KV13 is heerlijk. Ik rij er al een hele tijd mee rond en je bounced ontzettend veel. Lekkere gun ook wel (ik heb niet de HE gun, maar een normale). Ik gebruik bij optrekken altijd de speed governer overigens omdat dat nog wel eens langzaam wil gaan.Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:32:
Net mijn eerste potje in een KV-13 gedaan.. Wat een grappig ding zeg, t9 heavies en TD die allemaal op je lopen te bouncen en als het moet kun je verdomd snel weer wegkomen =). Nu alleen nog wat firepower maar dat komt waarschijnlijk wel als ik de turret unlocked heb!
Zeker als je in dit ding top tier bent dan maak je maar op voor een slachtpartij
Ik zit nu rond de 60 games meen ik met alles geupgrade. Heerlijke tank om mee te spelen, mits je in een platoon zit met 2 man en elkaar helpt. Meestal gaat één van mijn platoon voorop, die vangt een knal en probeert de tegenstander te detracken. Daarna los ik een salvo en in die tijd knalt de ander ook mee. Meestal speel ik in een platoon met een VK4501A en 2x AMX 50 100 en dan kan je echt veel pijn doen. Lekker elkaar afwisselen en knallen maar.psychoclown schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:37:
[...]
Daarom gebruik ik bijna enkel de free exp voor upgrades op volgende tanks
[ Voor 45% gewijzigd door wontcachme op 19-01-2012 11:44 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Het stomme is, de franse tanks bouncen meer dan de USA.. bij mij iigdefiler1974 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:40:
[...]
Merk inderdaad wel dat de franse tanks alleen lekker werken als je team weet wat ze doen. Je hebt eigenlijk altijd iemand nodig die de klappen opvangt en jij die de damage levert. Die franse tanks zijn zo zacht als een warme croissant.
Dit topic is gesloten.
Wil je in de playertable stuur psychoclown dan een DM met je WoT profiellink!
Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.