Haha, ten opzichte van alle pc's in het huis heeft de mijne ook als enige soms wat kuren met hibernation.
Heb dat lang geleden al eens uitgezocht. Mijn keyboard komt niet altijd goed uit hibernate omdat mijn KVM switch geen USB reset krijgt van het OS, daarbij is het bij de Samsung 2493HM (mijn scherm) een bekende kwaal dat deze geen correcte input detection doet wanneer een pc wordt geresumed.
Heb totaal geen problemen gehad met mijn kaartje tot nu toe. Helaas zat er wel een deukje achter in de doos echter was de kaart wel ongebruikt (gelukkig). De BIOS schakelaar stond wel op stand 2. Niet dat het uitmaakt....wellicht testen ze in de fabriek bij Gigabyte eerst Bios 1 en dan 2 en zetten ze vervolgens de schakelaar niet terug.
Vanmiddag The Witcher 2 nog maar eens een nieuwe poging geven. Op mijn HD5870 draaide dat toch net iets minder soepel en dat maakte de besturing erg slecht (ook al is deze bij TW2 al 'sluggish' imo).
PS.
Gisteren nog wel ff snel een Miniport to DVI adapter besteld voor mijn 2de monitor (kan ieder moment bezorgd worden).
Had ik eindelijk een ongebruikte Displayport to DVI adapter klaarliggen in de kast (heel lang geleden een keertje ergens goedkoop gekocht)...blijk ik nu een Miniport nodig te hebben.
------
Zijn er al mensen sinds gisteren in bezit van de Asus DC2
T ?
Zoja, problemen met de koeling? Geeft het PCB nog steeds Rev 1.0 aan?
[
Voor 29% gewijzigd door
Da_maniaC op 16-03-2012 13:29
]