Die droid zou met wat lvl 400 cybertech droid equipment dus motor etc. dus wel redelijk wat kunnen healen?
Zou moeten kunnen, maar dan zit je de hele tijd met die zeur droid opgescheept.
" i am pleased to announce that i remain the most advanced droid in the galaxy, if this ever changes, i recommend a replacement "remsporus schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:46:
Ik vind echt dat ze een feature moeten inbouwen waarmee je de droid companion voor empire monddood zou kunnen slaan. Dat ding is ZO irritant!
NARG! die gast moet z'n kop houden imo
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Dat ze die irritante droid ook net langs de in/uitgang van je ship neer moeten zetten... Gooi em ergens achterin zodat ie alleen begint te praten als je dr zelf behoefte aan hebt (dus naartoe loopt).
Verwijderd
Die droids zijn allemaal zwaar iritant, stuk voor stuk...Dakreal schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:00:
[...]
" i am pleased to announce that i remain the most advanced droid in the galaxy, if this ever changes, i recommend a replacement "
NARG! die gast moet z'n kop houden imoKira is mijn lieverdje, niet een metal head
Mako is mijn schatje, vooral als ze bijna dood gaat heb ik echt medelijden met haar
Ben ik nou de enige die zijn Jedi Sentinnel Companion probeert te strikken? Als Inq ofc
[ Voor 9% gewijzigd door Quartant op 03-01-2012 11:04 ]
Verwijderd
Je bedoeld courtship? Ik probeerde het met Mako... maar die is niet zo geinteresseerd in een lesbische relatieQuartant schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:03:
Ben ik nou de enige die zijn Jedi Sentinnel Companion probeert te strikken? Als Inq ofc
Mako is top. Gister nieuw pakje voor d'r gevonden, moet alleen nog even social 2 worden. Is wel light armor, maar ziet er zeer schaars uitVerwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:01:
[...]
Die droids zijn allemaal zwaar iritant, stuk voor stuk...
Mako is mijn schatje, vooral als ze bijna dood gaat heb ik echt medelijden met haar
Jammer, dat kon nml wel in ME en DA2Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:05:
[...]
Je bedoeld courtship? Ik probeerde het met Mako... maar die is niet zo geinteresseerd in een lesbische relatie
Verwijderd
OH?! dan wacht ik er wel eventjes mee! mijn Shepard look-alike wil niet met mannetjesVerwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:06:
[...]
Devs hebben al aangegeven same sex relationships in een patch mogelijk te maken
Best annoying eigenlijk... Ik wil namelijk haar romancen alleen ben light alligned atm
nog maar 1000 points tot light V... Dus even kijken hoe hard ik "evil" wordt doordat mijn char daarmee t bedje in gehen |:
Verwijderd
Het is dat je characters kunt maken in SWTOR maar anders denk ik dat het erg slecht gesteld zou zijn met de reproductie in die game
Ik ga toch voor die Jedi-going-rogue van Sith warrior, 3de companion
Youtube heeft wat romance-dark stukjes, erg grappige dialogen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Sowieso is het visuele van romancing ver beneden niveauVerwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:13:
Het is dat je characters kunt maken in SWTOR maar anders denk ik dat het erg slecht gesteld zou zijn met de reproductie in die game
Ik ben linkshandig en doe de besturing dus met de pijltjes toetsen. Alleen dit is best irritant als ik de quickbar wil gaan gebruiken. Iemand tips hoe dit sneller kan?
Geprobeert maar dat werkte in mijn geval nietDonnas-A schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:30:
[...]
Wat je ook kan doen als je dit probleem hebt met guildchat/guildroster etc gewoon 2 x ctrl+u indrukken.
Hierdoor refresh je de interface van de game en dit helpt mij om dergelijke problemen op te lossen
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Je kan je numpad toch gebruiken? Die zit vlak naast je pijltjes en daarmee kan je ook je quickbar bedienen voor een groot deel.Count_B schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:22:
Ik ben linkshandig en doe de besturing dus met de pijltjes toetsen. Alleen dit is best irritant als ik de quickbar wil gaan gebruiken. Iemand tips hoe dit sneller kan?
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Je kan je keybinds gewoon veranderenCount_B schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:22:
Ik zou gewoon mijn toetsenbord een stukje opschuiven en met rechts de WASD combi leren want niet alleen heb je de gewone cijfer toetsen nodig die er meteen boven zitten maar de functie toetsen zijn ook makkelijk. Die krijg je nooit allemaal lekker boven de pijltjestoetsen.Count_B schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:22:
We do what we must because we can.
wat is jullie oplossing voor de vele skills die je nu hebt?
Ik heb zelf een G13 logitech keypad voor de beweging (WASD) en een paar rijen knoppen voor alle skills, alleen merk ik dat ik maar zon 14 skills onder mijn knoppen kan houden.
Hoe is jullie keyboard mapping? En hoe gebruiken julle je keys? Gewoon WASDQE en 1 t/m 10 gebruiken?
En de overige skills met je muis klikken?
De eenmalige buffs heb ik niet onder mijn knoppen, maar ik kom een beetje om in de hoeveelheid buttons nu. Ik speel een Trooper Commando en heb nu 14 DPS skills die ik direct kan gebruiken, alleen mijn defense cooldowns en healing kan ik er niet meer bij proppen.
Ik heb zelf een G13 logitech keypad voor de beweging (WASD) en een paar rijen knoppen voor alle skills, alleen merk ik dat ik maar zon 14 skills onder mijn knoppen kan houden.
Hoe is jullie keyboard mapping? En hoe gebruiken julle je keys? Gewoon WASDQE en 1 t/m 10 gebruiken?
De eenmalige buffs heb ik niet onder mijn knoppen, maar ik kom een beetje om in de hoeveelheid buttons nu. Ik speel een Trooper Commando en heb nu 14 DPS skills die ik direct kan gebruiken, alleen mijn defense cooldowns en healing kan ik er niet meer bij proppen.
Verwijderd
Als het goed is kun je ook skills onder combinaties toetsen binden dus alt+1, alt+2 etc, kun je er wat meer kwijtdefiler1974 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:32:
Verwijderd
qerfgzxcv`1234 scrollup/down/middlemousebutton, en dan alles nog 3 keer d.m.v. shift/ctrl/alt modifiers.
bij mij geldt spammable skills en die je vaak gebruikt onder de makkelijk keybinds zetten (letters+123), cooldowns onder shift etc, focus macros/buffs onder ctrl of alt. En over m'n verschillende characters (ook in WoW) zet ik skills die erg op elkaar lijken t.o.v. verschillende classes ook gewoon onder dezelfde keybinds, dat maakt het erg makkelijk te onthouden en intuitief over al je characters. Dus interrupts altijd op dezelfde keybind, slows en defensive/dps cooldowns ook onder dezelfde binds etc.
bij mij geldt spammable skills en die je vaak gebruikt onder de makkelijk keybinds zetten (letters+123), cooldowns onder shift etc, focus macros/buffs onder ctrl of alt. En over m'n verschillende characters (ook in WoW) zet ik skills die erg op elkaar lijken t.o.v. verschillende classes ook gewoon onder dezelfde keybinds, dat maakt het erg makkelijk te onthouden en intuitief over al je characters. Dus interrupts altijd op dezelfde keybind, slows en defensive/dps cooldowns ook onder dezelfde binds etc.
ben ik niet zo een fan van. Ik kom altijd in de knoei met mijn vingers als je vooruit aan het strafen bent. Dan heb je dus w-d ingedrukt en dan nog een alt-1 skill, dan kom ik altijd in de knoop.Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:38:
[...]
Als het goed is kun je ook skills onder combinaties toetsen binden dus alt+1, alt+2 etc, kun je er wat meer kwijt
Zo... redelijk lekker bezig op Chuundar met me Sithje maar ben eigenlijk op zoek naar wat tips mbt Profs [vooral tips om het goed te lvl-en]...iemand?
Ik doe eigenlijk bijna niet WSAD gebruiken. Ik gebruik vooral de muis. Rechtermuis voor camera draaien en linkermuis om te lopen. Heb ze dus beide altijd ingedrukt. Ik heb 'vroeger' wel heel veel met WSAD gegamed, maar ik kan het mezelf op de een of andere manier nier meer aanleren en vind het toch ook wel heel erg makkelijk. Alleen achteruit lopen (wat je eigenlijk nooit doet) is erg lastig zonder de S.
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Is het mogelijk om ( Net als in WoW ) je autoattack te casten zonder dat je zelf op de button moet spammen?
Ik vind het eigenlijk best irritant om aldoor maar op 1 te rammen terwijl dit niet echt nodig lijkt.
Ik vind het eigenlijk best irritant om aldoor maar op 1 te rammen terwijl dit niet echt nodig lijkt.
Er is geen auto-attack.remsporus schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:53:
Is het mogelijk om ( Net als in WoW ) je autoattack te casten zonder dat je zelf op de button moet spammen?
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Rechtermuisknop klikken is het zelfde als op 1 rammen.remsporus schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:53:
Of ik nou op 1 zit te rammen of op m'n linkermuisknop maakt ook niet echt uit!
Als ik met mijn agent out of energy ben spam je autoattacks om energy op te bouwen, maar dat kan dus behoorlijk oplopen hoeveel gebruik je ervan maakt. . .
Als ik met mijn agent out of energy ben spam je autoattacks om energy op te bouwen, maar dat kan dus behoorlijk oplopen hoeveel gebruik je ervan maakt. . .
Die droid is een dikke baas imo. Ik pakte hem (met blauwe gear) op level 35 en die heb ik tot 45 gehouden als Gunslinger. Nooit echt last gehad van zijn teksten enzo.Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:49:
Die droid zou met wat lvl 400 cybertech droid equipment dus motor etc. dus wel redelijk wat kunnen healen?
Oh ja, welke Empire of Tweakers speler is Plonker Kontebonker...
[ Voor 8% gewijzigd door MrVegeta op 03-01-2012 12:06 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Nogmaals, er is geen auto-attack.remsporus schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:02:
Of ik nou op 1 zit te rammen of op m'n linkermuisknop maakt ook niet echt uit!
Je kiest elke attack zelf.
Als jij niets doet, doet je char ook niets.
Maw. wat je spammed kies jezelf.
Oh wat stom! Ik kreeg deze tip van een onbekende ingame omdat ik het maar spamde in de general chat want die werkte nog wel....en sindsdien (mocht het weer moeilijk doen) werkt deze optie.Verderf schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:22:
[...]
Geprobeert maar dat werkte in mijn geval niet
Toch misschien iets bij je graphics instellingen ofzo?
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Dat had ik begrepen hoor, dankje!Sneezzer schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:07:
[...]
Nogmaals, er is geen auto-attack.
Je kiest elke attack zelf.
Als jij niets doet, doet je char ook niets.
Maw. wat je spammed kies jezelf.
Vind dat alleen zelf een klein beetje vervelend.
Op een gegeven moment is het ook gewoon noodzaak om voornamelijk de ability's te gebruiken die geboost worden door je talent trees (fillers als je gaten hebt in rotatie).defiler1974 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:32:
Maar je krijgt idd een hoop verplichte keybinds
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Zoveel mogelijk kleine quests doenMaduth schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:48:
Zo... redelijk lekker bezig op Chuundar met me Sithje maar ben eigenlijk op zoek naar wat tips mbt Profs [vooral tips om het goed te lvl-en]...iemand?
Deze leveren best redelijk wat XP punten op.
De kleine quests kun je via de mission terminals en bounty terminals vinden.
Als je character niet zo sterk is (lees Imperial Agent of Smugler) heeft het doen van heroic of group quest van een gelijkmatige level geen winst ... leverd je alleen maar frustraties op
Bij mij dan toch
Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.
Hij ging gister toch permanent dood bij je?MrVegeta schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:05:
[...]
Die droid is een dikke baas imo. Ik pakte hem (met blauwe gear) op level 35 en die heb ik tot 45 gehouden als Gunslinger. Nooit echt last gehad van zijn teksten enzo.
Oh ja, welke Empire of Tweakers speler is Plonker Kontebonker...
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Weet iemand trouwens of je het uiterlijk van je character tijdens het spel nog kan veranderen
Moet zeggen dat mijn Sniper, ondanks lvl23, toch bijzonder goed bezig is, Kaliya als tank en bij normale quests kan ik al 1-2mobs uitschakelen voordat ze uberhaubt gaan aanvallen. Zeker met de latere talents (cover geeft instant snipe en 2sec reduction op Ambush), kan ik toch redelijk snel iemand uitschakelen.dierkx36 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:12:
Als je character niet zo sterk is (lees Imperial Agent of Smugler) heeft het doen van heroic of group quest van een gelijkmatige level geen winst ... leverd je alleen maar frustraties op
Zelfs heroics+2 lukken me nu af en toe solo, alleen de 2x goldstar mobs willen me nog niet zo lukken.
Wat zijn eigelijk precies de benamingen voor de mobs met die sterren? Ik hou zelf CoH principe aan:
niets - minion
silver - luitenant
gold - boss
grote ster - elite
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nope, alleen guild quit en een reinvite werkteDonnas-A schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:09:
[...]
Oh wat stom! Ik kreeg deze tip van een onbekende ingame omdat ik het maar spamde in de general chat want die werkte nog wel....en sindsdien (mocht het weer moeilijk doen) werkt deze optie.
Toch misschien iets bij je graphics instellingen ofzo?
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
WeakSinergyX schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:28:
[...]
Moet zeggen dat mijn Sniper, ondanks lvl23, toch bijzonder goed bezig is, Kaliya als tank en bij normale quests kan ik al 1-2mobs uitschakelen voordat ze uberhaubt gaan aanvallen. Zeker met de latere talents (cover geeft instant snipe en 2sec reduction op Ambush), kan ik toch redelijk snel iemand uitschakelen.
Zelfs heroics+2 lukken me nu af en toe solo, alleen de 2x goldstar mobs willen me nog niet zo lukken.
Wat zijn eigelijk precies de benamingen voor de mobs met die sterren? Ik hou zelf CoH principe aan:
niets - minion
silver - luitenant
gold - boss
grote ster - elite
Strong
Elite
Champion
Boss
Verwijderd
Ik wou net zeggen dat het er inderdaad ook gewoon onder staat (als je een mob hebt geselecteerd). Er zijn dus ingame benamingen voor de verschillende niveaus...
Bijna,
Weak (mobs met half hp van de normale hoeveelheid)
Normal ( normale mobs )
Strong --> met een zilver icoontje
Elite --> Star icoontje
Boss --> Dubbele star.
Boss zijn erg moeilijk en lukt je meestal niet solo. Elites zijn gewoon zonder veel probs te soloen.
Hmm ,dan doe ik wat verkeert met m'n SniperSinergyX schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:28:
[...]
Moet zeggen dat mijn Sniper, ondanks lvl23, toch bijzonder goed bezig is, Kaliya als tank en bij normale quests kan ik al 1-2mobs uitschakelen voordat ze uberhaubt gaan aanvallen. Zeker met de latere talents (cover geeft instant snipe en 2sec reduction op Ambush), kan ik toch redelijk snel iemand uitschakelen.
niets - minion
silver - luitenant
gold - boss
grote ster - elite
Met heel veel geluk lukt het om een elite of boss met zijn 2en in 1 keer te pakken ,maar zoals op Balmorra dat je tegelijk 1 Jedi ,1 Padawan en een General moet aanpakken
Group (2+ of 4 en Heroic) van gelijke levels waag ik me niet eens meer aan
De Hadra missie heb ik pas gedaan toen m'n sniper level 20 had ,en toen was het nog aanpoten om die Darkspawn om te krijgen.
(als je dat soort missies pas speelt als je een veel hoger level hebt levert het dus echt geen XP-punten op .. maar het is bij mij dan een principe kwestie om die quest toch te halen
Maar hoe zet je Kaliyo op tank dan ??
Verwijderd
Bijna goed, Champion level bestaat namelijk wel degelijk, het staat er verdomme nog an toe ook bij (in de game) als je hem selecteerdDakreal schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:35:
[...]
Bijna,
Normal ( normale mobs )
Elite --> Star icoontje
Boss --> Dubbele star.
Boss zijn erg moeilijk en lukt je meestal niet solo. Elites zijn gewoon zonder veel probs te soloen.
Nouja, Weak en normal zijn zo makkelijk te killen dat ik ze allebei Weak noemDakreal schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:35:
[...]
Bijna,
Normal ( normale mobs )
Elite --> Star icoontje
Boss --> Dubbele star.
Je vergeet de Champion die tussen de Elite en Boss in moet.Dakreal schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:35:
[...]
Bijna,
Normal ( normale mobs )
Elite --> Star icoontje
Boss --> Dubbele star.
Verwijderd
Daarom schakel je je movement ook over van w/d naar beide muisknoppen ingedrukt houden voordat je een shift/alt/ctrl bind gaat gebruikendefiler1974 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:47:
[...]
ben ik niet zo een fan van. Ik kom altijd in de knoei met mijn vingers als je vooruit aan het strafen bent. Dan heb je dus w-d ingedrukt en dan nog een alt-1 skill, dan kom ik altijd in de knoop.
Tenzei ik moet strafen/achteruit loop, loop ik eigenlijk altijd met de muis, als er gestrafed/achteruit gelopen moet worden dan loop ik met esdf en klik ik skills met de muis ...
Wat voor icoontje is champion dan?Ashrah schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:38:
[...]
Je vergeet de Champion die tussen de Elite en Boss in moet.
Maar dan kan je dus niet strafen als je je Alt-bind gebruikt. Dan loop je even rechtdoor.Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:38:
[...]
Daarom schakel je je movement ook over van w/d naar beide muisknoppen ingedrukt houden voordat je een shift/alt/ctrl bind gaat gebruiken
Sorry, misschien ligt het aan mij, maar ik vind het altijd prettig om tegelijk een richting in te kijken, tijdens het strafen en skills gebruiken. (warcraft gewoonte, kan je de mob blijven bestoken als je aan het wegrennen bent)
[ Voor 5% gewijzigd door defiler1974 op 03-01-2012 12:44 ]
Goud Wittige Ster met een V erin geloof ik, kan niet kijken atm.Dakreal schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:43:
[...]
Wat voor icoontje is champion dan?ik ben star tegen gekomen en dubbele star (ben nu lvl 36)
Snipers hebben niet zoveel geluk in zulke gevallendierkx36 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:37:
[...]
Hmm ,dan doe ik wat verkeert met m'n Sniper
Met heel veel geluk lukt het om een elite of boss met zijn 2en in 1 keer te pakken ,maar zoals op Balmorra dat je tegelijk 1 Jedi ,1 Padawan en een General moet aanpakkenno go...
De Hadra missie heb ik pas gedaan toen m'n sniper level 20 had ,en toen was het nog aanpoten om die Darkspawn om te krijgen.
(als je dat soort missies pas speelt als je een veel hoger level hebt levert het dus echt geen XP-punten op .. maar het is bij mij dan een principe kwestie om die quest toch te halen)
Heb er voldoende bij meArnlith schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:45:
[...]
Snipers hebben niet zoveel geluk in zulke gevallenzeg ik uit ervaring. Zorg er maar voor dat je flink wat medpacks en whatnot bij je heb voor class quests.
Ik klik eigenlijk vrij weinig....Zeker PvP hou ik lmb + rmb tegelijk in om te lopen en dan met mn linkerhand alles spammen wat op dat moment gecast kan worden. Gaat me goed af moet ik zeggen
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Verwijderd
Je kan wel een kleine draai maken, dan raak je mensen voor je nog steeds wel.defiler1974 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:44:
[...]
Maar dan kan je dus niet strafen als je je Alt-bind gebruikt. Dan loop je even rechtdoor.
Sorry, misschien ligt het aan mij, maar ik vind het altijd prettig om tegelijk een richting in te kijken, tijdens het strafen en skills gebruiken. (warcraft gewoonte, kan je de mob blijven bestoken als je aan het wegrennen bent)
Maar ik moet toegeven dat ik zelf X-Mouse button control gebruik, zodat de extra 2 knoppen op m'n muis die normaal de forward/back functie hebben, als alt/ctrl functioneren wanneer ik ingame ben
Verwijderd
Of koop een razor naga 
Bij mij staan al mn spells op de muis nu, heb je geen problemen met movement en skills+ shift.
Maar ik denk dat je best zoekt wat voor jou goed werkt, keybinds zijn verschillend voor iedereen.
Bij mij staan al mn spells op de muis nu, heb je geen problemen met movement en skills+ shift.
Maar ik denk dat je best zoekt wat voor jou goed werkt, keybinds zijn verschillend voor iedereen.
Heh goed om te zien dat er meer mensen zijn die moeite hebben om al hun spells aan knoppen te binden. Ben level 36 met mijn Jedi Shadow tank en moet af en toe ook flink lenig zijn om overal bij te kunnen. Als ze nou eens macro's zouden toevoegen zou dat al wat kunnen schelen.
Verder mis ik ook echt een goede proc / buff watcher en een soort HUD. Ik moet nu constant naar die kleine k*ticoontjes zitten staren bij mijn characterframe om te zien of m'n shield niet gedropt is of ik een proc heb op bijvoorbeeld particle acceleration. Ook voor je health moet je naar zo'n klein rotmetertje kijken, wat als tank nogal onhandig is omdat je health vrij cruciaal is. Door dit alles is het soms lastig een beetje overzicht te houden op de situatie.
Maar goed, vermaak me evengoed prima met de game. Heb alleen wel behoorlijk last van haperingen (veel gelees van de HD) en grafische glitches (missende ogen / textures, hele kamers die verdwijnen). Hopelijk wordt er snel e.e.a. gefixed met een paar patches.
Verder mis ik ook echt een goede proc / buff watcher en een soort HUD. Ik moet nu constant naar die kleine k*ticoontjes zitten staren bij mijn characterframe om te zien of m'n shield niet gedropt is of ik een proc heb op bijvoorbeeld particle acceleration. Ook voor je health moet je naar zo'n klein rotmetertje kijken, wat als tank nogal onhandig is omdat je health vrij cruciaal is. Door dit alles is het soms lastig een beetje overzicht te houden op de situatie.
Maar goed, vermaak me evengoed prima met de game. Heb alleen wel behoorlijk last van haperingen (veel gelees van de HD) en grafische glitches (missende ogen / textures, hele kamers die verdwijnen). Hopelijk wordt er snel e.e.a. gefixed met een paar patches.
Lees net mijn post nogmaals, excuus voor de scherpe toon, dat was niet zo bedoeld.remsporus schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:11:
[...]
Dat had ik begrepen hoor, dankje!
Vind dat alleen zelf een klein beetje vervelend.
Kaliyo heeft 2 stances, slot 3 is guard stance (20% extra shield kans en hogere agro), slot 9 is dacht ik die sniper stance (5% dmg, 25% minder agro). Verder natuurlijk flink in de gear zetten, helpt veel, zeker met die 20% armor buff.dierkx36 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:37:
Hmm ,dan doe ik wat verkeert met m'n Sniper
Met heel veel geluk lukt het om een elite of boss met zijn 2en in 1 keer te pakken ,maar zoals op Balmorra dat je tegelijk 1 Jedi ,1 Padawan en een General moet aanpakkenno go...
(als je dat soort missies pas speelt als je een veel hoger level hebt levert het dus echt geen XP-punten op .. maar het is bij mij dan een principe kwestie om die quest toch te halen)
Het ligt ook maar al te vaak aan de soort mob (melee of ranged, aangezien je in cover 20% extra dodge krijg) of ik het kan redden, maar ik heb alle normale quests t/m tattooine zonder grote problemen gehaald (buiten group/2/4 quests). Ik stuur Kaliyo op de sterkste af, ambush/snipe op de zwakste en daarna neermaaien wat ik nog tegenkom.
Het is zeker de makkelijkste class niet, maar voor casual missies (alle non-group/heroic) blijft het m'n favoriet.
Check ,thanxSinergyX schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:03:
[...]
Kaliyo heeft 2 stances, slot 3 is guard stance (20% extra shield kans en hogere agro), slot 9 is dacht ik die sniper stance (5% dmg, 25% minder agro). Verder natuurlijk flink in de gear zetten, helpt veel, zeker met die 20% armor buff.
Het ligt ook maar al te vaak aan de soort mob (melee of ranged, aangezien je in cover 20% extra dodge krijg) of ik het kan redden, maar ik heb alle normale quests t/m tattooine zonder grote problemen gehaald (buiten group/2/4 quests). Ik stuur Kaliyo op de sterkste af, ambush/snipe op de zwakste en daarna neermaaien wat ik nog tegenkom.
Het is zeker de makkelijkste class niet, maar voor casual missies (alle non-group/heroic) blijft het m'n favoriet.
Gister heb ik mijn eerste companion bemachtigd. Ik las dat het nog wel even duurt voordat ik de 2e krijg.
Mijn vraag is echter of ik mijn huidige companion (dps) kan inwisselen voor een healer?
Mijn vraag is echter of ik mijn huidige companion (dps) kan inwisselen voor een healer?
[ Voor 4% gewijzigd door Bartjeuhz op 03-01-2012 13:22 ]
Steam: CatBearCow
Nope, de volgorde waarin je je companions krijgt staat vast. Dit zorgt af en toe wel voor flinke verschillen in efficiency tussen de verschillende classes. Inruilen van je companion is pas mogelijk als je een 2e hebt.Bartjeuhz schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:19:
Gister heb ik mijn eerste companion bemachtigd. Ik las dat het nog wel even duurt voordat ik de 2e krijg.
Mijn vraag is echter of ik mijn eerste companion (dps) niet kan inwisselen voor een healer?
[ Voor 7% gewijzigd door defiler1974 op 03-01-2012 13:21 ]
Nope, elke class heeft zijn eigelijk volgorde, wat bij sommige classes absoluut niet handig is. Volgens mij zijn er maar 2 classes die initieel een healer krijgen, sommige krijgen hem pas richting 30-40.Bartjeuhz schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:19:
Mijn vraag is echter of ik mijn eerste companion (dps) niet kan inwisselen voor een healer?
Vordeel, wanneer je je ship krijgt (je class quest afwerken), krijg je ook een droid, welke een passieve healer is.
Je droid begint wel volledig 'naked', die moet je eerst aankleden.
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 03-01-2012 13:22 ]
Nee, je kan wel verschillende stances en abilities aan en uitzetten op je companion bar maar verder zit je vast aan je 1e companion tot je je schip krijgt. Dan krijg je er een droid bij.Bartjeuhz schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:19:
lol, iets teveel mensen die dit forum realtime in de gaten houden.....
Het gestotter van m'n HD word ik nu wel helemaal gek van. Het speelt eigenlijk nooit helemaal 100% soepel. Misschien toch maar aan de SSD.
best jammer. tbv het soloen van heroic quests zou het best fijn zijn als tank.
aan de andere kant, de sith assassin krijgt een aantal lifetap skills geloof ik
Ben ook van plan deze week even een SSD aan te schaffen. Scheelt ook weer op de laadschermen vermoed ik
aan de andere kant, de sith assassin krijgt een aantal lifetap skills geloof ik
toevallig! Hoe vaker ik het speel hoe meer mijn HD over de toeren raakt.Furfoot schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:22:
Het gestotter van m'n HD word ik nu wel helemaal gek van. Het speelt eigenlijk nooit helemaal 100% soepel. Misschien toch maar aan de SSD.
Ben ook van plan deze week even een SSD aan te schaffen. Scheelt ook weer op de laadschermen vermoed ik
[ Voor 57% gewijzigd door Bartjeuhz op 03-01-2012 13:25 ]
Steam: CatBearCow
Misschien helpt het als je je swap file van windows wat hoger zet. (geen idee of dit nog kan in windows 7).Furfoot schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:22:
of een geheugenreepje bijprikken als je nog 2gb hebt. (goedkoperals ssd).
Verwijderd
Het spel heeft een memory leak, als het erg wordt zou ik de PC rebooten.Furfoot schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:22:
Je kunt de memory leak eenvoudig omzeilen door gewoon swtor.exe te killen en meteen weer in te loggen (omzeilt de queue als je er een hebt)
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Dat heb je al vaker geroepen hier maar daar is niks van waar.Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:24:
[...]
Het spel heeft een memory leak, als het erg wordt zou ik de PC rebooten.
Verwijderd
Kan je wel uitspraken gaan rondbazuinen maar als je even googled, op het swtor forum kijkt, of zelfs maar rondvraagt in /1 op welke server op welke plek dan ook zijn er genoeg mensen die ditzelfde probleem hebben. Wat jij ervaart is niet hoe iedereen het ervaart.ResuCigam schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:26:
[...]
Dat heb je al vaker geroepen hier maar daar is niks van waar.
Onderbouw JIJ je uitspraken maar eens en laat me een screenshot van je taskmanager zien waar AL je geheugen in gebruik is door SWTORVerwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:27:
[...]
Kan je wel uitspraken gaan rondbazuinen maar als je een googled, op het swtor forum kijkt, of zelfs maar rondvraagt in /1 op welke server op welke plek dan ook zijn er genoeg mensen die ditzelfde probleem hebben. Wat jij ervaart is niet hoe iedereen het ervaart.
Wel grappig om te lezen dat er hier zoveel snipers zitten ( Ik heb er al 3 geteld naast mezelf). Als je ingame kijkt, kom je bijna niemand tegen!
Sluit gewoon de grootste kwa geheugen af, de andere volgt vanzelf (volgens mij is de kleinere een soort warden/drm variant)Met killen bedoel je gewoon taakbeheer en de 2 swtor.exes afsluiten?
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
ihm nee, verschillende servers, en snipers he.... bushwookiesremsporus schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:28:
Wel grappig om te lezen dat er hier zoveel snipers zitten ( Ik heb er al 3 geteld naast mezelf). Als je ingame kijkt, kom je bijna niemand tegen!
Verwijderd
Ja, ze zijn goed heremsporus schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:28:
Verwijderd
Ik voel de neiging niet om een koppig en naïef persoon iets te gaan bewijzen terwijl de feiten gewoon overal op internet terug te vinden zijn. Daarbij kan ik nu moeilijk vanaf m'n werk even swtor gaan spelen. Zelfs in dit topic hadden al meer mensen aangegeven dat ze een memory leak hadden, kwestie van verder kijken dan je neus lang is.ResuCigam schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:28:
[...]
Onderbouw JIJ je uitspraken maar eens en laat me een screenshot van je taskmanager zien waar AL je geheugen in gebruik is door SWTOR
Het is algemeen bekend dat een hoop mensen elkaar maar wat napraten op internet zonder kennis van zaken te hebben dus je denigrerende toontje kan je wel achterwege laten. Weet je uberhaupt wel wat een memory leak is? IK heb het spel vaker meer dan 12 uur draaien EN ik heb het geheugen gebruik in de gaten gehouden dus IK weet waar ik het over heb. Bewijs maar eens dat je last heb van een memory leak voor je je dit soort postings plaatst.Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:30:
[...]
Ik voel de neiging niet om een koppig en naïef persoon iets te gaan bewijzen terwijl de feiten gewoon overal op internet terug te vinden zijn. Daarbij kan ik nu moeilijk vanaf m'n werk even swtor gaan spelen. Zelfs in dit topic hadden al meer mensen aangegeven dat ze een memory leak hadden, kwestie van verder kijken dan je neus lang is.
Zullen we de discussie zinvol houden en niet zo kinderachtig gaan bekvechten, voorkomt weer een ingreep van de moderator.
Zucht de enige die agressief bezig is ben jij, hou het even aardig. Als ik het weer heb zal ik een screenshot maken meneertje ongeloof, er staan trouwens screenshots zat op de ToR forums.
Verwijderd
Als er iemand hier een denigrerend toontje heeft ben jij het wel. Ik weet best waar ik zelf last aan ondervind en ik denk dat jij je maar met je eigen zaakjes moet bemoeien. Als je mijn argumenten op zo'n kinderachtige manier probeert onderuit te halen moet je dat zelf weten maar ik ga verder geen tijd aan jou verspillen.
Daarbij, als ik merk dat het spel na verloop van tijd langzamer begint te draaien, ik zie dat er steeds meer geheugen aan op raakt en hij na een snelle reboot weer hardstikke smooth loopt dan lijkt overheating mij wel uitgesloten. Ik heb 12gb RAM en een radeon 6850, dus daar zal het probleem ook niet liggen, heb zelfs shadows uitstaan niet omdat hij het niet kan draaien maar ik er geen behoefte aan heb. Wanneer ik vervolgens na wat speurwerk zie dat er een heleboel meer mensen met dit probleem kampen lijkt het mij vrij duidelijk.
Als je nog wat nuttigs toe te voegen hebt hoor ik het wel en anders zet ik er nu een punt achter.
Daarbij, als ik merk dat het spel na verloop van tijd langzamer begint te draaien, ik zie dat er steeds meer geheugen aan op raakt en hij na een snelle reboot weer hardstikke smooth loopt dan lijkt overheating mij wel uitgesloten. Ik heb 12gb RAM en een radeon 6850, dus daar zal het probleem ook niet liggen, heb zelfs shadows uitstaan niet omdat hij het niet kan draaien maar ik er geen behoefte aan heb. Wanneer ik vervolgens na wat speurwerk zie dat er een heleboel meer mensen met dit probleem kampen lijkt het mij vrij duidelijk.
Als je nog wat nuttigs toe te voegen hebt hoor ik het wel en anders zet ik er nu een punt achter.
Aan de bekvechters:
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat er een memory leak is voor sommige gebruikers en niet voor allemaal.
Dan hebben jullie alletwee gelijk en kunnen jullie weer handjes schudden.
Gezien de hoeveelheid reacties van mensen die wel en geen memory leak hebben, lijkt het erop dat het een onregelmatig fenomeen is. Misschien bij een bepaald type geheugen, moederbord, OS of residente applicaties in het geheugen, spel instellingen kan het wel optreden.....
Als je er last van hebt: gegevens verzamelen en in het support forum zetten. Niet mekkeren dat dat niet helpt, sommige problemen zijn moeilijk, kosten tijd en extra informatie zal een bughunter altijd helpen.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat er een memory leak is voor sommige gebruikers en niet voor allemaal.
Dan hebben jullie alletwee gelijk en kunnen jullie weer handjes schudden.
Gezien de hoeveelheid reacties van mensen die wel en geen memory leak hebben, lijkt het erop dat het een onregelmatig fenomeen is. Misschien bij een bepaald type geheugen, moederbord, OS of residente applicaties in het geheugen, spel instellingen kan het wel optreden.....
Als je er last van hebt: gegevens verzamelen en in het support forum zetten. Niet mekkeren dat dat niet helpt, sommige problemen zijn moeilijk, kosten tijd en extra informatie zal een bughunter altijd helpen.
[ Voor 18% gewijzigd door defiler1974 op 03-01-2012 13:46 ]
Simpel, als het een probleem in de programmering van het spel heeft iedereen er last van. En niet bepaalde individuen, daarnaast heeft een herstart van je systeem geen nut als het spel de oorzaak is.Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:30:
[...]
Ik voel de neiging niet om een koppig en naïef persoon iets te gaan bewijzen terwijl de feiten gewoon overal op internet terug te vinden zijn. Daarbij kan ik nu moeilijk vanaf m'n werk even swtor gaan spelen. Zelfs in dit topic hadden al meer mensen aangegeven dat ze een memory leak hadden, kwestie van verder kijken dan je neus lang is.
Mocht het geheugen vollopen of de game langzaam responden door HDD hangups dan raad ik aan om het spel te sluiten en een defrag uit te voeren op je HDD partitie waar de game op draait. Misschien dat door ' updates ' of dergelijk de compactheid van de game niet zo top is op je hdd.
Mocht het komen door een memory leak dan zou het sluiten en opnieuw starten van de applicatie voldoende moeten zijn.
Gnagna ,die camo werkt dus tochremsporus schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:28:
Verwijderd
De stealth van Operatives werkt ook voor andere Empire spelers die niet in je party/raid zitten
Dat heb k dus regelmatig 8-12Gb in use door SWtor.exe, killen en opnieuw starten en het is weer weg.Dakreal schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:46:
[...]Mocht het komen door een memory leak dan zou het sluiten en opnieuw starten van de applicatie voldoende moeten zijn.
Heb hier ook dat het spel langzamer gaat lopen en meer stottert naarmate het langer draait... En inderdaad even afsluiten en opnieuw opstarten helpt (iets). Maar denk dat 4GB geheugen wellicht ook gewoon aan de krappe kant is (en 512 op de vidkaart).
Verder zou het natuurlijk evengoed een memoryleak kunnen zijn als het bijvoorbeeld iets is met textures en verschillende videokaartdrivers. Heb het idee dat er meer problemen zijn met ATI dan met nVidia. Heb zelf ook ATI en flink last van grafische fuckups.
Verder zou het natuurlijk evengoed een memoryleak kunnen zijn als het bijvoorbeeld iets is met textures en verschillende videokaartdrivers. Heb het idee dat er meer problemen zijn met ATI dan met nVidia. Heb zelf ook ATI en flink last van grafische fuckups.
AMD Phenom II X4-965 BE,Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:51:
Ashrah wat zijn jou PC specs zo ongeveer trouwens?
16Gb Geil DDR3-1333,
XFX Radeon 6870,
2 150GB WD Velociraptors in Raid 0,
Gigabyte GA-790FXTA-UD5P Mobo.
Same here, heb 4gb intern, maar wel 2gb video geheugen op mijn ATI-kaart. Maar nog steeds last van die grafische glitchs. Ligt denk ik aan de laatste drivers van ATI. Maar ze zijn nog niet echt storend en gaan doorgaans weer weg als je doorloopt.Morrar schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:52:
Heb hier ook dat het spel langzamer gaat lopen en meer stottert naarmate het langer draait... En inderdaad even afsluiten en opnieuw opstarten helpt (iets). Maar denk dat 4GB geheugen wellicht ook gewoon aan de krappe kant is (en 512 op de vidkaart).
als je die groene lasers/muren plekken bedoeld , dit is een fout in het spel en zijn ze van op de hoogte. in dat interview met steven reid op reddit werdt dat ook gevraagd.
heb alleen zelf ook maar wat geheugen bij besteld, heb nu 4gb , straks 12, kost nu toch niet veel maar ik vind de laadtijden erg lang en ook op de fleet veel lag.
aan de videokaart ligt iig het niet en mn harddisks zitten in raid 0, heb het idee dat dat ook wel goed zit.
heb alleen zelf ook maar wat geheugen bij besteld, heb nu 4gb , straks 12, kost nu toch niet veel maar ik vind de laadtijden erg lang en ook op de fleet veel lag.
aan de videokaart ligt iig het niet en mn harddisks zitten in raid 0, heb het idee dat dat ook wel goed zit.
[ Voor 44% gewijzigd door Scorchor op 03-01-2012 14:15 ]
Ik zou dat memory probleem eerder in de richting van de pagefile gaan zoeken... Mogelijk dat swtor gewoon meer en meer geheugen blijft nemen, omdat het denkt dat er nog beschikbaar is (pagefile inclusief). Dat is natuurlijk een stuk trager dan gewoon geheugen. SQL server heeft (had?) ook dat soort bizar geheugengebruik.
Ik heb 8GB ram, en pagefile uit staan, en nergens last van.
Ik heb 8GB ram, en pagefile uit staan, en nergens last van.
Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.