Ik F5 juist veel vaker op kantoor dan ik dat thuis doe. Mijn baas (h)erkent dat GoT relevant is voor mijn vakgebied en weet als ex-crewlid als geen ander dat er hier een schat aan informatie ronddwarrelt. Ik kan me niet voorstellen dat we hij enige bedrijf in Nederland zijn dat er zo over denkt. Tegelijkertijd weet ik wel dat we een van de weinige bedrijven zullen zijn die niet al te moeilijk doen over bloot.Touchdomex schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:59:
[...]
Wat is er storend aan dat soort foto's op het formaat 60x60 pixels? Omdat het naakt is of omdat wat? Ik zie persoonlijk er geen probleem in. De helft van de tijd zijn de foto's te klein om überhaupt de tepels te kunnen zien laat staan de tepelkloofjes die er omheen zitten. Daarnaast ga ik er in principe vanuit dat de keren dat op tweakers gezeten word je dit buiten je werktijd doet. Anders zou ik als baas eventjes afvragen waarom mensen persé hier moeten zitten. No offence maar Tweakers is toch juist de plek om wat te ontspannen? Daar horen toch eventueel dit soort ava's ook bij?
Dit nog naast het feit dat het eerste klaagtopic geopend werd door een moslim die sowieso al een andere belevingswereld heeft dan "de gemiddelde Nederlander". Bovendien noemde hij terecht zijn jongere broertje die mee kan kijken. Hoe klein het icon ook is, we kunnen het er allemaal wel over eens zijn dat het duidelijk herkenbaar is dat er borsten en tepels zichtbaar zijn op T_D's icon en tot voor kort ook op SChief's icon. We zijn het er blijkbaar allemaal over eens dat dat soort plaatjes in de HK thuishoort, maar voor icons moet er ineens een uitzondering zijn? Waarop moet die uitzondering gebaseerd zijn dan? Enkel op formaat?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.