[PW3 feat] Beter geen GoT-icon in prod.reviews ivm uitstrali

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:48
offtopic:
Toevallig viel mijn oog op de FP op een productreview van TERW_DAN, onze karmakoning die eens in de zoveel minuten besluit een nieuwe productreview de wijde wereld in te sturen.

Kortom, het leek me nuttig om eens te lezen hoe de Gigabyte Odin GT 550W werd beoordeeld.
Op die pagina trof ik onder andere het user-icon van terw_dan aan. Of je daar nou nog een blijer gevoel van krijgt bij de Odin GT 550W laat ik aan de lezer over, maar waarom er überhaupt een user-icon wordt getoond in een review ontgaat me geheel.

Het heeft betrekking op de reviewer, of wat hij zozeer zijn/haar medetweaker graag wil tonen, maar absoluut niet op het product. Niet-tweakers, die zich graag laten informeren door reviews zullen zich waarschijnlijk nog harder afvragen waarom er bij elke review zo'n vaag icon staat.

Ik zou daarom de overijverige *O* devvers willen vragen om geen user-icons te tonen op dit deel van tweakers.net. Tenzij die graag productreviews lezen als excuus om danny's user-icon :9 te zien.

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:40
Het juist een nuttige feature imho, lekker herkenbaar voor de forumstruiners, kan je direct de reactie op waarde schatten. In ieder geval ben ik wel bekend met veel usericons en over het algemeen wat slechter in namen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Gewoon een stukje personalisatie en herkenning van de reviewer, daar is een avatar ook voor bedoelt. Daarom staat er immers ook een naast deze post, of moeten we die ook maar weglaten?

Eerlijk gezegd begrijp ik je 'afkeer' van het gebruik van avatars bij user-generated content (of in ieder geval reviews) niet zo. Wij willen juist meer personalisatie en herkenbaarheid van onze (vaste) gebruikers en daarom is besloten (niet door ons devvers maar van hogeraf) om de forum avatars op meer plekken van de site te gaan gebruiken.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
Jorrit schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:35:
Het juist een nuttige feature imho, lekker herkenbaar voor de forumstruiners, kan je direct de reactie op waarde schatten. In ieder geval ben ik wel bekend met veel usericons en over het algemeen wat slechter in namen :P
Daarentegen is er ook een groep zeer actieve tweakers die om de haverklap een andere user-icon hebben, dus dat vind ik niet zo'n goed punt van je.
crisp schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:36:
Gewoon een stukje personalisatie en herkenning van de reviewer, daar is een avatar ook voor bedoelt. Daarom staat er immers ook een naast deze post, of moeten we die ook maar weglaten?
Edit: De signature (of hoe heet dat ding) boven terw_dan's icon is ook veelzeggend en van toepassing op het plaatje. Dat nuanceerd ook gelijk het beeld op terw_dan, namelijk dat je in eerste instantie zou (kunnen) denken aan een loser met een pr0n-avatar. Vanuit dat opzicht zou het icon juist de reden kunnen zijn dat mensen de review niet serieus nemen..(ja, het is een prima review, maar niet iedereen schrijft zulke lange en diepgaande reviews als terw_dan).

Iedereen die enigzins weet wat een forum is, weet dat daar user-icons bij horen. Dat jij hier deze lijn trekt die werkelijk kant noch wal raakt, valt me van je tegen en biedt ook geen enkele argumentatiewaarde.
Eerlijk gezegd begrijp ik je 'afkeer' van het gebruik van avatars bij user-generated content (of in ieder geval reviews) niet zo. Wij willen juist meer personalisatie en herkenbaarheid van onze (vaste) gebruikers en daarom is besloten (niet door ons devvers maar van hogeraf) om de forum avatars op meer plekken van de site te gaan gebruiken.
Een review lijkt me juist iets om mede-consumenten in te lichten over jouw waardering van een product. Dat beperkt zich juist niet tot t.net, maar de reikwijdte is hopelijk veel groter. Ik neem aan dat het management dat ook als doelstelling heeft. Het platform en de user-base die t.net biedt om reviews te produceren is behoorlijk uniek en veelbelovend in Nederland denk ik.

Een gemiddelde consument die hier een paar reviewtjes komt lezen voor zijn/haar begeerde product heeft denk ik bijzonder weinig interesse in herkenning van reviewers dmv een user-icon (dat zoals hierboven aangegeven regelmatig kan wijzigen).
Als voorbeeld kan ik ook meteen terw_dan voorschotelen die deze icon ook nog maar een goede maand of 2 heeft, denk ik. En ik heb hem al vaker met een nieuwe icon op het forum gezien.

[ Voor 11% gewijzigd door Barleone op 14-10-2009 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Hehe,
Ik denk dat het er vooral om gaat dat de betreffende usericon: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/26632/Animation2.gif
niet echt suitable for work is zeg maar ;-)

Op Got en dan met name de HK verwacht ik dat wel maar als ik een productreview op de frontpage samen met de baas bekijk verwacht ik geen blote tetten in beeld bij een voeding.

[ Voor 12% gewijzigd door wimpie007 op 14-10-2009 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

wimpie007 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 00:08:
Hehe,
Ik denk dat het er vooral om gaat dat de betreffende usericon: [afbeelding]
niet echt suitable for work is zeg maar ;-)

Op Got en dan met name de HK verwacht ik dat wel maar als ik een productreview op de frontpage samen met de baas bekijk verwacht ik geen blote tetten in beeld bij een voeding.
Zo'n plaatje is toch iets waarmee de user in kwestie zich mee wil laten identificeren, en of dat nu een "random" plaatje is of een zelf in elkaar geprutst geheel maakt daarbij niet uit. Verder zijn dit soort icon's niet perse aan de HK gebonden maar is overal te zien.

Doordat het plaatje herkenbaarheid hoort te geven, is dat ook heel mooi dat dit doorgevoerd is in de reviews, op die manier heb je nog een beetje "eer" van je werk :)

offtopic:
overigens past dit plaatje natuurlijk wel prima bij "voeding" :P
Barleone schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 00:04:
Een review lijkt me juist iets om mede-consumenten in te lichten over jouw waardering van een product. Dat beperkt zich juist niet tot t.net, maar de reikwijdte is hopelijk veel groter. Ik neem aan dat het management dat ook als doelstelling heeft. Het platform en de user-base die t.net biedt om reviews te produceren is behoorlijk uniek en veelbelovend in Nederland denk ik.
Waarvoor zou ik een review willen schrijven? Dat wil ik om mijn mede-tweakers te informeren over een bepaald product en daarmee hoop ik dat andere dat ook doen zodat ik er ook nog wat aan heb. En juist voor dat community gevoel is herkenbaarheid belangrijk :)
Een gemiddelde consument die hier een paar reviewtjes komt lezen voor zijn/haar begeerde product heeft denk ik bijzonder weinig interesse in herkenning van reviewers dmv een user-icon (dat zoals hierboven aangegeven regelmatig kan wijzigen).
Voor die gemiddelde consument zou ik ook geen reviews schrijven, prima dat ze hem willen lezen, maar die mensen voegen verder niks toe.
Als voorbeeld kan ik ook meteen Danny voorschotelen die deze icon ook nog maar een goede maand of 2 heeft, denk ik. En ik heb hem al vaker met een nieuwe icon op het forum gezien.
Dat is dan geheel zijn eigen keus, hij heeft blijkbaar minder met de herkenbaarheid. Zelf heb ik dit icon bijna net zo lang als ik hier rond loop en als ik iets anders neerzet mis ik iets :Y)

[ Voor 43% gewijzigd door Erkens op 14-10-2009 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
Erkens schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 00:17:
Zo'n plaatje is toch iets waarmee de user in kwestie zich mee wil laten identificeren, en of dat nu een "random" plaatje is of een zelf in elkaar geprutst geheel maakt daarbij niet uit. Verder zijn dit soort icon's niet perse aan de HK gebonden maar is overal te zien.

Doordat het plaatje herkenbaarheid hoort te geven, is dat ook heel mooi dat dit doorgevoerd is in de reviews, op die manier heb je nog een beetje "eer" van je werk :)

offtopic:
overigens past dit plaatje natuurlijk wel prima bij "voeding" :P
offtopic:
Niet erg modulair overigens, en peak-power staat ook niet in verhouding tot de continuous power ;)
Waarvoor zou ik een review willen schrijven? Dat wil ik om mijn mede-tweakers te informeren over een bepaald product en daarmee hoop ik dat andere dat ook doen zodat ik er ook nog wat aan heb. En juist voor dat community gevoel is herkenbaarheid belangrijk :)

Voor die gemiddelde consument zou ik ook geen reviews schrijven, prima dat ze hem willen lezen, maar die mensen voegen verder niks toe.

Dat is dan geheel zijn eigen keus, hij heeft blijkbaar minder met de herkenbaarheid. Zelf heb ik dit icon bijna net zo lang als ik hier rond loop en als ik iets anders neerzet mis ik iets :Y)
Als herkenbaarheid dan echt zo'n struikelpunt is, dan zou ik willen suggereren om de icon niet te tonen bij anonieme bezoekers. Zo krijgen dan alleen de niet-tweakers geen gekke icons in beeld. En de anonieme tweakers die er nog niet toe zijn gekomen om zich te registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-09 15:49

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

[...]

Iedereen die enigzins weet wat een forum is, weet dat daar user-icons bij horen. Dat jij hier deze lijn trekt die werkelijk kant noch wal raakt, valt me van je tegen en biedt ook geen enkele argumentatiewaarde.
Forums hebben geen avatar omdat ze bij een forum zouden horen, ze hebben user icons om de leden een stukje personalisatie en herkenbaarheid te geven. De behoefte is niet minder in andersoortige communities, bijvoorbeeld social networking sites zoals Hyves en Facebook en microblogging diensten zoals Twitter.

Dat de user icons voorheen niet op de frontpage werden gebruikt had meer te maken met technische beperkingen dan het ontbreken van de wens om deze user icons te gebruiken. In de reacties hebben we overigens wel bewust voor gekozen om geen user icons te gebruiken om de layout niet met onnodig clutter op te schepen. In de productreviews kunnen ze prima gebruikt worden.

Internetgebruikers die communitysites bezoeken mogen redelijker wijze verwachten dat daar avatars worden weergegeven en dat de gebruikers daar creatief inhoud aan hebben gegeven. Je loopt dan soms het risico geconfronteerd te worden met natuurverschijnselen zoals die in de avatar van Terw_dan, al dan niet in geanimeerde vorm ;) . Voor de toekomst lijkt me een globale user pref voor het uitschakelen van user icons een prima oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

[...]

Daarentegen is er ook een groep zeer actieve tweakers die om de haverklap een andere user-icon hebben, dus dat vind ik niet zo'n goed punt van je.
Dat is dan de keuze van betreffende users...
[...]
Ik snap niet zo goed wat je hier nu eigenlijk bedoelt. Sinds de merge is er in feite geen onderscheid meer tussen je forum-profiel en je frontpage-profiel. Dat sommige functionaliteit (zoals de mogelijkheid om een avatar te uploaden) nu enkel nog via het forum beschikbaar is wil niet zeggen dat daarmee dat stukje data ook exclusief voor het forum bedoelt is. Dat is slechts een technische kwestie die ook nog gelijk getrokken moet worden. Een avatar maakt uiteindelijk wel gewoon deel uit van je totale profiel (we laten 'm nu ook zien op je gallery-page), en als zodanig gebruiken we 'm nu ook bij de productreviews, en straks waarschijnlijk ook in V&A en op andere delen van Tweakers.net.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik ben er in elk geval erg blij mee, op persoonlijke noot. d:)b

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:00
Tja, ik vind het een logische functie. Zo kan je gelijk (dat zie je nu op het forum ook al) zien of het een 'bekende' is die de review heeft geschreven.

In de oude lay-out had je meestal niet door wie nu de review had geschreven, en dat is opzich best jammer voor de schrijver die er tijd en moeite in heeft gestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zolang het een productreview is en geen redactiereview kan ik er niet zo mee zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als voorbeeld kan ik ook meteen terw_dan voorschotelen die deze icon ook nog maar een goede maand of 2 heeft, denk ik. En ik heb hem al vaker met een nieuwe icon op het forum gezien.
Dit icon heb ik al 5 jaar ofzo, komt iedere keer tevoorschijn met kerstmis :)
TheZeroorez schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 07:19:
Zolang het een productreview is en geen redactiereview kan ik er niet zo mee zitten...
Redactiereviews zijn nooit onder mijn nickname gepost overigens, maar altijd onder m'n echte naam, dus daar heb je die scheiding ook. Die reviews schreef ik dan ook uit naam van tweakers.net. Dus ik denk niet dat daar ooit usericons bij zullen komen, omdat redactie en user toch gescheiden zijn.
Barleone schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:24:
offtopic:
Toevallig viel mijn oog op de FP op een productreview van TERW_DAN, onze karmakoning die eens in de zoveel minuten besluit een nieuwe productreview de wijde wereld in te sturen.
offtopic:
Ik heb er alleen wat updates gedaan, met name om brakke tabelletjes te vervangen door grafiekjes in de oudere, veel gelezen reviews ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
Tegen al dit geweld kan ik natuurlijk niet op.. ik zou daarom graag wat meer respons van de grote meerderheid van de tweakers zien om te horen wat zij er van vinden. Helaas komen die hier niet zo vaak langs vermoed ik. Want bij mij komt dit deel van het forum niet in de tracker..?
Femme schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 00:47:
[...]
Forums hebben geen avatar omdat ze bij een forum zouden horen, ze hebben user icons om de leden een stukje personalisatie en herkenbaarheid te geven. De behoefte is niet minder in andersoortige communities, bijvoorbeeld social networking sites zoals Hyves en Facebook en microblogging diensten zoals Twitter.
Dat lijkt me duidelijk, ik bedoelde het ook in de zin dat het een standaardgebruik is op forums. :Y
Internetgebruikers die communitysites bezoeken mogen redelijker wijze verwachten dat daar avatars worden weergegeven en dat de gebruikers daar creatief inhoud aan hebben gegeven. Je loopt dan soms het risico geconfronteerd te worden met natuurverschijnselen zoals die in de avatar van Terw_dan, al dan niet in geanimeerde vorm ;) . Voor de toekomst lijkt me een globale user pref voor het uitschakelen van user icons een prima oplossing.
Ik neem aan dat ik er maar gewoon aan moet wennen, want icons globaal, (en dus ook op het forum) uitschakelen lijkt me geen :N goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:01
Hmm, wat ik zei was al gezegd :P

Maar waarom is een globale pref geen goed idee Barleone? Mensen die op hun werk op GoT zitten willen die plaatjes niet zien en schakelen dat uit, dus het lijkt me dat dat ook voor de FP geldt voor die mensen.

[ Voor 69% gewijzigd door Hahn op 14-10-2009 11:52 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Misschien een mogelijkheid om het bij 'voorkeuren' te implementeren dan?
Ik heb usericons namelijk uitstaan op het forum, aangezien ik dat irritant vind..
De paar keer dat ik 'n productreview lees, ach kan ik me er ook niet aan storen, maar waarom geen eigen keuze?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

CLB schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:46:
Misschien een mogelijkheid om het bij 'voorkeuren' te implementeren dan?
Ik heb usericons namelijk uitstaan op het forum, aangezien ik dat irritant vind..
De paar keer dat ik 'n productreview lees, ach kan ik me er ook niet aan storen, maar waarom geen eigen keuze?
Dat is momenteel nog een technische beperking (verschillende databases etc) voor zover ik begreep O-) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe meer tieten op de FP hoe beter toch? Nee alle gekheid op een stokje, ik kan me voorstellen dat je op je werk er niet op zit te wachten. Een voorkeurssetting lijkt me wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:43

Matis

Rubber Rocket

Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:54:
Hoe meer tieten op de FP hoe beter toch? Nee alle gekheid op een stokje, ik kan me voorstellen dat je op je werk er niet op zit te wachten. Een voorkeurssetting lijkt me wel handig.
Dat niet alleen. Misschien zit er wel een niet geregistreerde gebruiker te kijken in de PW en hij/zij kijk naar een desbetreffende review en treft functioneel naakt aan.

Dat de usericons gebruikt worden binnen het forum vind ik prima, maar niet op de FP en/of PW.

Mijn icons worden van nu.nl gehaald, daar zitten soms ook wat *schokkende* foto's tussen. Mensen die niet weten dat die afbeelding van nu.nl komt, zouden zich misschien gechoqueerd voelen door mijn icon.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matis schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:59:
Mijn icons worden van nu.nl gehaald, daar zitten soms ook wat *schokkende* foto's tussen. Mensen die niet weten dat die afbeelding van nu.nl komt, zouden zich misschien gechoqueerd voelen door mijn icon.
Nou daar wil ik toch wel een opmerking over maken: je bent zelf verantwoordelijk voor wat er in je avatar verschijnt. Als Nu.nl een f*ckup maakt, of om wat voor reden dan ook iets als foto voor een artikel gebruikt dat hier niet door de policy komt, dan heb jij een probleem. Het beleid is gewoon van toepassing, en het is aan jou om een check in te bouwen of heel veel vertrouwen in Nu.nl te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 12:02:
Nou daar wil ik toch wel een opmerking over maken: je bent zelf verantwoordelijk voor wat er in je avatar verschijnt. Als Nu.nl een f*ckup maakt, of om wat voor reden dan ook iets als foto voor een artikel gebruikt dat hier niet door de policy komt, dan heb jij een probleem. Het beleid is gewoon van toepassing, en het is aan jou om een check in te bouwen of heel veel vertrouwen in Nu.nl te hebben.
Dan was dat misschien een slecht voorbeeld, maar je snapt wat ik bedoel (hoop ik).

Het feit dat de gemiddelde tweaker (hoofdzakelijk man) een meid met blote borsten wel heel spannend vindt, hoeft niet te zeggen dat een gemiddelde Nederlander dat ook kan waarderen.

offtopic:
Ik heb wel vertrouwen in nu.nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien tot nu toe hier met name sociaaldemocratische meningen naar voren zijn gekomen wil ik toch een ietwat directere "lakeman"-opmerking in het hoenderhok gooien..

Wat is er mis met een muts met geile tieten?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

TERW_DAN schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 08:34:
[...]

Dat lijkt me echter geen reden om hem niet te veranderen als er blijkbaar mensen aanstoot aan nemen. Ik was eigenlijk al redelijk verbaasd over dat icon aangezien we een naakt-alleen-in-de-HK-policy hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:52:
Aangezien tot nu toe hier met name sociaaldemocratische meningen naar voren zijn gekomen wil ik toch een ietwat directere "lakeman"-opmerking in het hoenderhok gooien..

Wat is er mis met een muts met geile tieten?!?
Wat is er mis met een review lezen van een product dat je voor je baas aan wil schaffen wat dus onder werktijd gebeurt, als je baas toevallig opkijkt en jou naar een plaatje van 60 bij 60 pixels ziet zitten te staren?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
CodeCaster schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:58:
[...]

Wat is er mis met een review lezen van een product dat je voor je baas aan wil schaffen wat dus onder werktijd gebeurt, als je baas toevallig opkijkt en jou naar een plaatje van 60 bij 60 pixels ziet zitten te staren?
Dat jij naar een plaatje van 60x60 pixels zit te staren in plaats van de review eronder zit te lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Jorrit schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:59:
[...]

Dat jij naar een plaatje van 60x60 pixels zit te staren in plaats van de review eronder zit te lezen?
Nee, grapjas, dat er tieten op je scherm staan in de baas z'n tijd.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

NMe schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:56:
[...]

Dat lijkt me echter geen reden om hem niet te veranderen als er blijkbaar mensen aanstoot aan nemen. Ik was eigenlijk al redelijk verbaasd over dat icon aangezien we een naakt-alleen-in-de-HK-policy hebben. ;)
Maar het is al vaker besproken, zie [icon] Terw_Dan :: thema icoon over de limit? *denied* (crewtopic!) (en ik geloof dat er een nog ouder topic ergens te vinden is). Het ding is niet in strijd met de policy, dus gebruik ik het ding nog steeds :).

Voor niet iedereen zal die link werken trouwens, gezien die in een crewforum staat.

[ Voor 7% gewijzigd door TERW_DAN op 14-10-2009 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
CodeCaster schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:01:
[...]

Als je de review leest is daar toch niets mis mee, of is iedereen hier zo verschrikkelijk preuts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Wat ik mij wel afvraag is waarom de ondertitels niet zichtbaar zijn bij de user icons aangezien bij veel gebruikers daar wat toelichting staat over de icon. Zou die niet toegevoegd moeten worden?

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Wolfboy schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:10:
Wat ik mij wel afvraag is waarom de ondertitels niet zichtbaar zijn bij de user icons aangezien bij veel gebruikers daar wat toelichting staat over de icon. Zou die niet toegevoegd moeten worden?
Dat zou inderdaad wel handig zijn. Er is vast nog wel plek voor, want echt veel tekst kun je er toch niet induwen (signatures is een ander verhaal, maar die corresponderen vaak ook niet met het icon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

CodeCaster schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:01:
[...]

Ik mag toch aannemen dat je baas wel doorheeft dat je niet op een pornosite zit te gluren maar een review aan het lezen bent :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:13

Dido

heforshe

Erkens schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:17:
Ik mag toch aannemen dat je baas wel doorheeft dat je niet op een pornosite zit te gluren maar een review aan het lezen bent :?
Dat ligt eraan hoe opgewonden je raakt van de opwindende beschrijvingen van hete specificaties in TERW_DAN's reviews?

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Sja, T.NET wordt gepromoot als een website voor professionelen.

Als ik gedetacheerd ben wordt van mij verwacht dat ik mij professioneel gedraag, en tieten op mijn scherm is een no go.

En sowieso tieten op een professionele website is not done.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Misschien moet ik m'n reviews dan maar wat anders gaan schrijven?

Dus in plaats van
De chipset van het moederbord wordt gekoeld door een passieve heatsink
er iets van maken als:
langzaam klikte ik de pushpins los, de passieve heatsink stribbelde tegen, maar ze verloor het uiteindelijk van mijn stevige greep. Ik pakte een doekje en maakte haar schoon, ze zat onder een vies plakkerig goedje. Daar lag ze dan voor me, helemaal naakt en geen heatsink meer om haar 45nm dikke lichaampje te verbergen. Langzaam gleed ik met een vinger over de chipset heen en voelde de gegraveerde letters, terwijl er een rilling over m'n rug liep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Nu kan ik mij wel vinden in beide partijen, en ik ga eigenlijk dan richting de strictere regels mbt usericon's

Ik kan mij namelijk goed voorstellen dat mensen raar staan te kijken als ik zijn icon tegenkom als ik wat laat zien in de pricewatch.

Het verschil met het forum is dat bij die review de icon best wel opvalt, het trekt meteen je aandacht. Ik vind dat op het forum veel minder, doordat er veel meer icons zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door Hooglander1 op 14-10-2009 17:43 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
Barleone schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:40:
(...) icons globaal, (en dus ook op het forum) uitschakelen lijkt me geen :N goed idee.
en
Mute schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:43:
Maar waarom is een globale pref geen goed idee Barleone? Mensen die op hun werk op GoT zitten willen die plaatjes niet zien en schakelen dat uit, dus het lijkt me dat dat ook voor de FP geldt voor die mensen.
  1. Excuus, bedoelde dat ik de icons op GoT prima vind, en ze daar graag wilde behouden.
  2. Ergens een keuze aanbieden of je ze wel/niet op de FP en op GoT wil zien vind ik een goed idee, maar dan wel graag de mogelijkheid maken om ze alleen op de FP uit te zetten, en op GoT aan te laten staan.
  3. Mijn doel is vooral de niet-geregistreerde gebruikers niet vermoeien met de icons op de FP. Zo kun je bij je baas of bij je klant toch safe tweakers bezoeken.

[ Voor 8% gewijzigd door Barleone op 14-10-2009 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Barleone schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 22:09:
[...]

• Ergens een keuze aanbieden of je ze wel/niet op de FP en op GoT wil zien vind ik een goed idee, maar dan wel graag de mogelijkheid maken om ze alleen op de FP uit te zetten, en op GoT aan te laten staan.
Vind je het heel raar als ik dat een beetje maf vind? Waarom zou je er op de FP aanstoot aan nemen maar op het forum niet?
• Mijn doel is vooral de niet-geregistreerde gebruikers niet vermoeien met de icons op de FP. Zo kun je bij je baas of bij je klant toch safe tweakers bezoeken.
't Is nou ook weer niet alsof iedereen met tieten in zijn icon rondloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

NMe schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 23:59:
't Is nou ook weer niet alsof iedereen met tieten in zijn icon rondloopt.
Nee dat klopt, maar stel dat iedereen dat nu ineens wel gaat doen. Is het dan meer, of juist minder geaccepteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Matis schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 00:40:
Nee dat klopt, maar stel dat iedereen dat nu ineens wel gaat doen. Is het dan meer, of juist minder geaccepteerd?
Stel dat iedereen het gaat doen, dan denk ik dat er een beleidswijziging komt mbt de icons :Y)

Het is wel dat de usericon op de FP nogal opvalt naast de 'saaie' beoordelingstabellen en er in het geval van een animated of (bond/multi)gekleurde avatar er nogal uit kan springen.

En anders voeg je het volgende aan je custom layout toe om alleen de afbeelding te verbergen.:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
.usericon.karma img {
display: none !important;
}

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

NMe schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 23:59:
Vind je het heel raar als ik dat een beetje maf vind?
Waarom zou je er op de FP aanstoot aan nemen maar op het forum niet?
Omdat je op 'n forum onder elkaar bent en de FP ook van 'buitenaf' wordt bekeken..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

CLB schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 01:18:
[...]

Omdat je op 'n forum onder elkaar bent en de FP ook van 'buitenaf' wordt bekeken..
Onzin, ook het forum wordt van buitenaf bekeken. Google op een willekeurig tech-thema in het Nederlands en GoT staat meestal wel in de top 5. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Hierbij komt weer het volgende idee naar boven (wat ik al eens heb gelezen toen indertijd dat T.net overging naar de nieuwe layout): verschillende profielen, bvb voor werk, voor huis.

Maar sowieso, als je niet bent aangemeld vind ik niet dat je zoiets moet zien op een gerenomeerde website als T.NET :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Snake schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 09:11:
Maar sowieso, als je niet bent aangemeld vind ik niet dat je zoiets moet zien op een gerenomeerde website als T.NET :)
Ooit eens uitgelogd het forum bekeken? Dan staan ook overal keurig de avatars, en volgens mij hoeft t.net zich niet te verantwoorden voor de usericons maar is de user aansprakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
Wiethoofd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 01:10:
[...]

Stel dat iedereen het gaat doen, dan denk ik dat er een beleidswijziging komt mbt de icons :Y)

Het is wel dat de usericon op de FP nogal opvalt naast de 'saaie' beoordelingstabellen en er in het geval van een animated of (bond/multi)gekleurde avatar er nogal uit kan springen.

En anders voeg je het volgende aan je custom layout toe om alleen de afbeelding te verbergen.:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
.usericon.karma img {
display: none !important;
}
Dat geldt natuurlijk alleen voor de geregistreerde tweakers met genoeg karma in hun koker, niet-geregistreerde gebruikers hebben daar geen mogelijkheid voor.
De plaatsing van de icon op de review pagina vind ik eerlijk gezegd een beetje vreemd en erg nadrukkelijk aanwezig. Beter zou zijn in de rechterkolom bij de overige info over de reviewer. (o.a. de overige reviews van hem/haar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Dat het icon daar geplaatst wordt vind ik niet zo vreemd. Hij staat op vrijwel dezelfde plek als die zou staan bij een forumpost.

Het gaat over user generated content, of dat nu op het forum of op de FP gebeurd zou niet uit moeten maken. En gezien de aanpassinen die al geweest zijn denk ik niet dat de scheiding tussen FP en forum duidelijker zal worden, eerder dat deze nog dichter bij elkaar komen te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

TERW_DAN schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:38:
Misschien moet ik m'n reviews dan maar wat anders gaan schrijven?

langzaam klikte ik de pushpins los, de passieve heatsink stribbelde tegen, maar ze verloor het uiteindelijk van mijn stevige greep. Ik pakte een doekje en maakte haar schoon, ze zat onder een vies plakkerig goedje. Daar lag ze dan voor me, helemaal naakt en geen heatsink meer om haar 45nm dikke lichaampje te verbergen. Langzaam gleed ik met een vinger over de chipset heen en voelde de gegraveerde letters, terwijl er een rilling over m'n rug liep
_/-\o_
Wiethoofd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 12:49:
[...]

Ooit eens uitgelogd het forum bekeken? Dan staan ook overal keurig de avatars, en volgens mij hoeft t.net zich niet te verantwoorden voor de usericons maar is de user aansprakelijk.
Dat is natuurlijk onzin. T.net kan gerust tegen de users zeggen dat ze aansprakelijk zijn voor hun usericon (en ze bannen oid. als ze zich niet aan de regels houden) maar als het erop aankomt is de site van t.net en is dat dus de eindverantwoordelijke voor de content.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

TERW_DAN schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:03:
Maar het is al vaker besproken, zie [icon] Terw_Dan :: thema icoon over de limit? *denied* (crewtopic!) (en ik geloof dat er een nog ouder topic ergens te vinden is). Het ding is niet in strijd met de policy, dus gebruik ik het ding nog steeds :).
Da's wel een vrij lamme regel om je achter te verschuilen hoor :)
Maargoed, als jij bekend wilt staan als 'die mod met die tieten in z'n icoon', moet je dat uiteraard zelf weten. Ik ben alleen blij dat de rest van je collega's wat netter zijn aangezien je icoon als mod toch wel veel over het internet gestuurd gaat worden.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Wolfboy schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 16:56:
Dat is natuurlijk onzin. T.net kan gerust tegen de users zeggen dat ze aansprakelijk zijn voor hun usericon (en ze bannen oid. als ze zich niet aan de regels houden) maar als het erop aankomt is de site van t.net en is dat dus de eindverantwoordelijke voor de content.
Maar de verantwoordelijke voor de usericon blijft nog steeds de user zelf, deze kan een sanctie opgelegd worden voor het hebben van een icon die in strijd is met een of meerdere policies. De user gaat de fout in, niet t.net die zorgt er alleen voor dat het beleid mbt usericons gehandhaafd blijft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

NMe schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 01:43:
Onzin, ook het forum wordt van buitenaf bekeken.
Tuurlijk wordt het dat, maar die mensen zien toch geen usericons? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

CLB schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:10:
Tuurlijk wordt het dat, maar die mensen zien toch geen usericons? :?
Wiethoofd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 12:49:
Ooit eens uitgelogd het forum bekeken? Dan staan ook overal keurig de avatars [...]
En anders log je snel uit of gebruik je even een andere browser om te testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

TERW_DAN schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 08:34:
[...]

Kerst valt vroeg dit jaar 8)7

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 01:58:
Ik ben er in elk geval erg blij mee, op persoonlijke noot. d:)b
Met dit icon specifiek of de feature in het algemeen? O-)

Ik moet zeggen dat ik er op de FP ook even van opkeek. Misschien jarenlange gewenning, maar het is mijn indruk is dat de FP altijd wat strikter is geweest met dingen. Een moderatiesysteem bijvoorbeeld voor bruikbaarheid van reacties terwijl je het op het forum wel erg bont moet maken wil ooit de (in dat geval persoonlijke) indicatie krijgen dat je weinig toevoegt.

Ook zijn er reviews vanuit Tweakers.net zelf, en wordt er bij producten in de PW direct naar reviews gekoppeld. Als ik aan het bladeren ben naar prijzen voor hardware verwacht ik het gewoon niet. Met moto overigens wat betreft icon; ook al is het toegestaan vind ik het ook apart dat iemand die beschouwd wordt als gezicht-van een dergelijk icoon kiest- maargoed, het zou mijn keuze niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Femme schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 00:47:
Internetgebruikers die communitysites bezoeken mogen redelijker wijze verwachten dat daar avatars worden weergegeven
Maar de gemiddelde bezoeker bezoekt geen communitysite: die bezoekt de T.net frontpage op zoek naar nieuws en prijzen. Als die het in de startpost genoemde review voor ogen krijgt, dan is niet direct duidelijk wat dat plaatje daar te zoeken heeft. Mensen zullen zich afvragen wat het met het product te maken heeft. Daarnaast wordt de vormgeving van de FP erdoor vernaggeld. Niet specifiek door dit icon, maar ook deze valt qua kleurstelling/vormgeving uit de toon. Ten derde is dit specifieke icon zowel uit het oogpunt van NSFW als uit het oogpunt van 'hoe wil je als T.net gezien worden door de gemiddelde bezoeker' gewoon niet handig om te laten zien.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
Confusion schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 21:11:
[...]

Maar de gemiddelde bezoeker bezoekt geen communitysite: die bezoekt de T.net frontpage op zoek naar nieuws en prijzen. Als die het in de startpost genoemde review voor ogen krijgt, dan is niet direct duidelijk wat dat plaatje daar te zoeken heeft. Mensen zullen zich afvragen wat het met het product te maken heeft. Daarnaast wordt de vormgeving van de FP erdoor vernaggeld. Niet specifiek door dit icon, maar ook deze valt qua kleurstelling/vormgeving uit de toon. Ten derde is dit specifieke icon zowel uit het oogpunt van NSFW als uit het oogpunt van 'hoe wil je als T.net gezien worden door de gemiddelde bezoeker' gewoon niet handig om te laten zien.
Daar kan ik het nou eens helemaal mee eens zijn. De layout van het icon is erg vreemd in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Confusion schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 21:11:
[...]

Idd goed verwoord.

Mijn baas verwacht dat ik op het werk serieus bezig ben en verwacht niet dat ik naar tieten zit te kijken. Ik zie t.net als een serieus infomedium en ik vermoed de betalende adverteerders ook.

Ik moet dan als ie het ziet gaan uitleggen dat die tieten conform de policy zijn van GOT en dat GOT en t.net gelinkt zijn. Ook dat er moderators zijn die graag tieten in hun avatar hebben staan :P Nu moet ik zeggen dat ik door al die troep op TV niet eens meer opkijk van een paar tetten maar de baas wel vermoed ik ;-)

Kijk als ik op het werk naar het grote tietentopic uit de HK ga zitten kijken mag ie me op m'n flikker geven maar niet als ik naar een review zit te kijken. Nu zal ik niet de moraalridder uit gaan hangen maar ik denk dat er ook mensen zijn die wat meer gelovig zijn en niet zitten te wachten op overal opduikende tetten :P

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/26632/Animation2.gifAfbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/26632/Animation2.gifAfbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/26632/Animation2.gifAfbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/26632/Animation2.gifAfbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/26632/Animation2.gifAfbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/26632/Animation2.gifAfbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/26632/Animation2.gifAfbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/26632/Animation2.gifAfbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/26632/Animation2.gifAfbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/26632/Animation2.gif

[ Voor 22% gewijzigd door wimpie007 op 15-10-2009 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Barleone schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 21:16:
[...]

Daar kan ik het nou eens helemaal mee eens zijn. De layout van het icon is erg vreemd in mijn ogen.
Het icon zelf heeft geen lay-out. Daarnaast is het feit dat het er nu mogelijk wat vreemd uitziet wat betreft lay-out niet meteen een argument tégen icons an sich, eerder tegen de huidige invullen van het template. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
NMe schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 23:20:
[...]

Het icon zelf heeft geen lay-out. Daarnaast is het feit dat het er nu mogelijk wat vreemd uitziet wat betreft lay-out niet meteen een argument tégen icons an sich, eerder tegen de huidige invullen van het template. ;)
Hehehe.. je hebt je huiswerk goed gedaan :P
Je hebt gelijk, dat is offtopic. Maar wel gerelateerd vind ik. Een duidelijkere positionering bij de gegevens van de reviewer zou het beeld al verbeteren. Ik vind dat het in eerste instantie lijkt alsof het plaatje bij het product hoort. Ik zou op die plaats veel eerder een productplaatje uit de pricewatch verwachten. (professioneel wordt dat ruis genoemd geloof ik, verstoring van de communicatie, waardoor de boodschap van de informatie niet goed overkomt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat natuurlijk wel zo is, TERW_DAN discrimineert hiermee wel mannen met borsten. Ik ben er dan ook heilig van overtuigd dat mijn plicht roept om ook die doelgroep te bevredigen. Ik hoop dan ook op de korte termijn mij te gaan richten op reviews van hoogwaardige kwaliteit. Ik hoop dan wel dat het andere tegenpoolpubliek zich niet geïntimideerd zal voelen vanwege mijn enge 60 x 60 px. groot, een doorn in het oog springend, natuurlijk alom beledigend user icon, en dat ze toch zullen doorlezen, ook al is het mogelijk in de baas zijn tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:41:
Wat natuurlijk wel zo is, TERW_DAN discrimineert hiermee wel mannen met borsten. Ik ben er dan ook heilig van overtuigd dat mijn plicht roept om ook die doelgroep te bevredigen. Ik hoop dan ook op de korte termijn mij te gaan richten op reviews van hoogwaardige kwaliteit. Ik hoop dan wel dat het andere tegenpoolpubliek zich niet geïntimideerd zal voelen vanwege mijn enge 60 x 60 px. groot, een doorn in het oog springend, natuurlijk alom beledigend user icon, en dat ze toch zullen doorlezen, ook al is het mogelijk in de baas zijn tijd.
Ik ben het met je eens, maar je vergeet de dames zonder borsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Wiethoofd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:12:
En anders log je snel uit of gebruik je even een andere browser om te testen ;)
Had gekund, maar niet echt behoefte aan...
Dan zet je dat toch automatisch uit.. Vind 't eigenlijk maar gek dat 'men' mijn icon ziet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

CLB schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:57:
Vind 't eigenlijk maar gek dat 'men' mijn icon ziet..
Voor een buitenstaander is het met icons ook makkelijker een discussie te volgen als hij/zij een probleem heeft en op het forum terecht komt via google, dus op het forum uitschakelen zie ik het nut niet van in. (op de FP trouwens ook niet, maar dat ben ik)

Pagina: 1