OCZ RevoDrive PCI-Express SSD 110GB kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 909 views

• lamadingdong
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-01 20:37
Beste tweakers,

Ik ben op dit moment in bezit van een intel x-25m 80gb. Dit is natuurlijk lekker snel, maar heeft niet erg veel ruimte. Nu zag ik in de pricewatch een OCZ RevoDrive PCI-Express SSD 110GB staan. Hier de link: pricewatch: OCZ RevoDrive PCI-Express SSD 110GB
Dit lijkt me een heel erg snel monster, voor een erg lage prijs. Raden jullie mij aan dit te kopen? Ik weet dat hij geen trim support heeft onder windows 7, maar is dit echt zo erg? Ga ik hier veel van merken en na hoeveel tijd?
Mijn grootste vraag is dan misschien nog wel; waarom is deze ssd zo goedkoop? Zit er ergens een addertje onder het gras?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen beslissen voordat ik iets halsoverkop ga kopen :) .
Alvast bedankt,

Derek

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-02 09:21

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Controleer wel of je moederbord het opstarten van pci-e wel ondersteund. OCZ heeft meen ik zo'n lijst ergens op hun site of gebruikers forum.

Systeem specs

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Oompa-Loompa 💩

Ik denk dat de shops die hem voor 70 euro leveren allemaal uit een database tappen van een leverancier en daar vervolgens wat bij doen. Probleem zit hem er waarschijnlijk in dat een foutje zit in de prijs bij de leverancier. Kun je ook wel zien. Schiet ineens van 70 euro naar 220.

De rest akn ik je niet zo mee helpen

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-02 15:57

StarWing

Huh ?!?

ik denk eerder dat eer een typo staat in de pricewatch. Onder de €200 vind je die niet ergens anders

/edit.. 2nd dus :p

[ Voor 9% gewijzigd door StarWing op 11-12-2011 10:28 ]

Page intentionally left blank.

• lamadingdong
Ok, ik zal checken of mijn moederbord compatible is, maar ik denk het wel. (vrij nieuw ding h61m-e33) maar meerdere shops geven deze prijs aan. Als ik naar deze shop ga geeft hij ook daadwerkelijk deze prijs in het winkelwagentje. Echt raar!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Oompa-Loompa 💩

Als je wilt kun je hem waarschijnlijk gewoon bestellen, maar ik denk ook dat de shop dan op een gegeven moment een mail gaat sturen, naar iedereen die hem heeft besteld, van: fout in het systeem, onrealistische prijs, bladiebladiebla, we hoeven niet te leveren dus doen we dat ook niet. Kortingsbon dan maar?

Gebeurd helaas wel eens vaker...

• lamadingdong
Oh, jammer. Nou ja het was ook te mooi om waar te zijn :p. Maar stel dat ik hem zou kopen: is hij echt zo snel?

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:47
Ik heb hem net gekocht ik merk het van zelf wel of die komt of niet. En kan ik eigenlijk wel met deze SSD booten want dat lees ik namelijk nergens terug. MOBO: Asus Maximus GENE Z

• lamadingdong
Hier heb je een lijst van een aantal geteste moederborden: http://www.ocztechnology....?name=revo_ibis_moboguide

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04-2025
Hij was vrijdag al zo goedkoop, lijkt me dat ze het wel hersteld zouden hebben. Zit er ook over te denken om hem te bestellen, maar nu eigenlijk het geld niet voor :(.

• goosche
tnx maar deze had ik al gevonden maar is ouwe.

• Mrcheckviller
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-06-2024
Heb hem ook net bestelt...ik heb dit moederbord pricewatch: Asus M5A78L-M/USB3 hopen dat hij past/compatible is, ALS ze hem al leveren. Maarja als hij al een paar dagen voor zo'n prijs staat..? Afwachten dan maar... 70 euro incl. voor een 120gb pci ssd klinkt eigenlijk te mooi om waar te zijn.

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Lage prijs, 4launch: forget it...ze komen dan met het excuus dat ze 'm niet voor die prijs kunnen leveren.
In dit geval terecht & logisch: 1/3e van gangbare prijs is overduidelijk een foutje, en kun je ook niet moord & brand schreeuwen en gaan roepen dat "je het recht hebt" om het voor die prijs geleverd te krijgen.

En daarnaast, zij weigeren ook al te leveren wanneer het slechts een paar % of euro scheelt, zie topics als:

Mooie aanbieding van 4launch. Ze weigeren echter te leveren.
Webshop wil mijn artikel niet leveren
Is dit normaal bij 4Launch?
4launch laptop word aangeboden voor 450 maar blijkt een fout
etc.

ballentent :P

Verwijderd

Balen man :(

Ik wil hem ook kopen en dan kijken of ze zo gek zijn om toch op te sturen. Heb alleen geen "hobby"geld voor deze maand over. lol net een 990FXA en 6100 gekocht

• JW1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-12-2025

JW1

Deze heb ik ook besteld, 2 keer. Voor € 57,- p/s bij SiComputers.
Ik vond het ook wat vreemd, aangezien er meerdere winkels een lage prijs hanteerden heb ik het maar geprobeerd.
Ik ben ook benieuwd óf ze hem gaan leveren, de prijs is nu in ieder geval veranderd naar € 232,50.

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01 11:49

BLACKfm

O_o

Ook maar gekocht bij 4launch. De teller van beschikbare producten blijft echter op 1 staan, dus zal toch wel bedrogen uit komen.

Maar voor 68 euro incl wil ik wel even wachten.

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:03

F.West98

Alweer 17 jaar hier

Ik heb hem met vooruitbetaling, kan ik na een tijdje nog geen mail alsnog betalen :P

2x ViewSonic VP-27885K | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Mediah
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-11-2025
jammer, bestelling werd geannulleerd.

'Beste,

U heeft bij ons een OCZ SSD 110GB, PCI-Express, Revodrive besteld voor de prijs van 61 euro, welke helaas onrealistisch laag is door een fout van de leverancier. Excuses hiervoor, u begrijpt dat wij uw order moeten annuleren, wanneer u betaald heeft zal dit bedrag spoedig terug op uw rekening staan.

'

• kobus71
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-05-2025
Haha, mij t zelfde.
Ik vermoede het al en ging daarom voor rembours.
Er was er maar 1 op vooraad, bij de leverancier, en dit bij 4 shops!

• Kakulukia
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:25
Beste,

U heeft bij ons een OCZ SSD 110GB, PCI-Express, Revodrive besteld voor de prijs van 61 euro, welke helaas onrealistisch laag is door een fout van de leverancier. Excuses hiervoor, u begrijpt dat wij uw order moeten annuleren, wanneer u betaald heeft zal dit bedrag spoedig terug op uw rekening staan.

Met vriendelijke groet,

Verkoop Medewerker

Pricewatch gebruiken om klanten te lokken en vervolgens bestellingen annuleren na betaling.....
wat een site zeg

[ Voor 2% gewijzigd door _Dune_ op 12-12-2011 09:31 ]

• DjCoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-01 20:23
Ik denk dat dit niet helemaal fair is. Het is duidelijk een fout geweest. Ik heb het ook geprobeerd, maar dat wil nog niet zeggen dat de winkel dit puur deed om "ons" te lokken...

Verwijderd

Blijkbaar was dit een fout van een leverancier, welke meerdere webshops gebruiken, gegokt en geprobeerd te halen, maar helaas mislukt. Kan 4Launch in dit geval natuurlijk niks aan doen, was al te mooi om waar te zijn.

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:03

F.West98

Alweer 17 jaar hier

Ik ook, gelukkig niet gedaan

2x ViewSonic VP-27885K | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• goosche
Heb dat mailtje niet eens gekregen.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:44

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Dit hoort eigenlijk in het Shopping Forum thuis, en mag inmiddels wel duidelijk zijn hoe de meeste webwinkels prijzen van leveranciers 1 op 1 laten doorwerken in hun website/winkel dan is het wel duidelijk waarom bij meerdere webwinkels dezelfde fout prijsstelling terug te vinden is.

Dergelijke topic's zijn in het shopping forum al veel vuldig voorbij gekomen, allen met dezelfde uitkomst het annuleren van de order. De webwinkel staat overigens volledig in hun recht, maar daar valt genoeg over te lezen in (nogmaals) het shopping fourm, dit topic gaat in iedergeval op slot.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.