Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Ik heb de laatste tijd het probleem dat ik de WDTV niet meer kan bedienen vanaf de tablet. Toen ik de player net had heb ik de app gedownload en kon ik de WDTV keurig vinden met de app. De laatste tijd verschijnt deze echter niet meer bij de Devices

Iemand enig idee hoe dit kan en op te lossen is?
Maak gebruik van een bedrade internetverbinding op de player en draadloos op de tablet.

Overigens nog even een dikke pluim naar WD. Had ze een mailtje gestuurd wat een nieuwe adapter kost. (Ik wil de mediaspeler wel eens op de slaapkamer gebruiken, maar aangezien ik alle kabels heb weggewerkt beneden trek ik de stroomkabel niet zo 1,2,3 los). Ze sturen gewoon kosteloos een adapter naar me op!

[ Voor 28% gewijzigd door Robbie T op 19-03-2012 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
haroldinho schreef op maandag 19 maart 2012 @ 03:20:
Ik vermoed dat de status naar 'In Review' veranderd zodra het product team er naar gaat kijken, daarna zal het of Unplanned of Pending worden....
Nou, laten we hopen op pending. Dat zou ik wel heel relaxed vinden aangezien ik geen tv decoder heb van Ziggo die dit standaard al kan en ik wil pas zo'n interactieve decoder kopen als ik een nieuwe tv koop en dat wil ik eigenlijk pas over een jaar of 2 a 3 doen.

En zoveel is er niet voor de Nederlanders. Kunnen ze gelijk RTL Gemist erin stoppen trouwens, maar dat idee komt er vast wel als dit gebouwd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 16:11
Robbie T schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:02:
Ik heb de laatste tijd het probleem dat ik de WDTV niet meer kan bedienen vanaf de tablet. Toen ik de player net had heb ik de app gedownload en kon ik de WDTV keurig vinden met de app. De laatste tijd verschijnt deze echter niet meer bij de Devices

Iemand enig idee hoe dit kan en op te lossen is?
Maak gebruik van een bedrade internetverbinding op de player en draadloos op de tablet.
Bij mij is de netwerkverbinding op de WD TV Live ook niet stabiel. Heel erg irritant. Dit uit zich onder andere in het probleem dat jij benoemt (bedienen via het netwerk met mijn smartphone), maar ook in het niet inladen van nieuwe backdrops. Wat het probleem precies is weet ik niet, maar het opnieuw instellen van de verbinding levert vaak de oplossing..

Overigens heb ik al mijn apparaten draadloos op het netwerk aangesloten en is de dekking op mijn kamer (waar de WD TV staat) zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand hiermee al ervaring?

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/24entcp.jpg

Ik ga er vanavond denk ik mee bezig. Ziet er zeer interessant uit. Ik ga hem wel even vernederlandiseren :+

Ik pas meer dingen aan, wil ook het dim effect eruit hebben en eens zien of ik mijn eigen foto's als achtergrond kan instellen. Het idee is echt tof: als het buiten zonnig is krijg je een zonnige foto en als het regent een regen foto en als het donker is een foto bij nacht etc.

Meer info: http://community.wdc.com/...vised-3-12-12/td-p/326387

Het uiteindelijke doel is zelf alles te bouwen, maarja... tijdgebrek :(

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2012 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo, heb hem al Nederlands gemaakt, althans grotendeels. Zal vanavond even testen en als het wat is hem hier uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeers
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:07
Inderdaad een mooi thema, zou graag eens iets nieuws hebben. :+

Spijtig dat alles daar door elkaar staat (thema's, problemen,...).

.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
Ik vraag me af hoe het komt dat hij zoveel problemen heeft 1080p content?

Ik heb een 12GB 1080p file op mijn NAS, dat ik via de PC (100mbit ethernet) prima kan afspelen. Op de WD TV gaat het echter niet, hij stottert immens en het geluid loopt de hele tijd achter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, mijn theme moet nog wel wat aanpassingen hebben, maar het ziet er al veelbelovend uit. Ik krijg echter steeds af en toe mijn oude achtergrond terug, dus moet eerst even een complete zwarte achtergrond erop zetten ofzo.

En ik moet nog wat items verplaatsen, ik heb mijn tv ingesteld op 95% van het menu (qua grootte) en dan valt nu de helft van het scherm af... zucht

Heb inmiddels wel de codes gevonden:

<image image="image/user_time.png" x="1050" y="20" w="210" h="21" bg="1"/>
<image image="image/user_weather.png" x="20" y="20" w="150" h="21" bg="1"/>

Zo even zien hoe het met die x en y as zit, maar eerst even de kids op bed, dit werkt niet met 2 huilende kinderen die doodmoe zijn :P

En morgen op het werk even nog wat andere zaken aanpassen, maar ik heb goede hoop dat ik vanavond al wat moois heb en dat post ik hier wel met info wat ik gewijzigd heb, kan iedereen de alaska theme eenvoudig naar eigen hand zetten. Want simpel is het wel en de basis van die theme is erg vet. Bevalt zoveel beter, zelfs voor kleinere tv's heel bruikbaar aangezien alles 3 keer zo groot is als in het originele menu.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2012 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo, dat valt niet mee.

Het heeft mijn 2,5 uur gekost om bij de browserinstellingen met de grote afbeeldingen in de alaska theme wat aanpassingen te doen (text 30 pixels naar rechts en 15 naar beneden en letterype van maat 24 naar 28).

Er is gewoon nergens gedocumeneerd wat in welk xml bestand staat en het zijn er echt heel veel.

Maar dit was het meest lastige, nu nog even de temperatuur enzo wat aanpassen. Het originele alaska theme is wel goed als je een hdtv hebt, maar op mijn oude crt bakken valt er iets van het scherm af en dat irriteert me mateloos, dus dat pas ik allemaal aan.

Daarna wat andere achtergronden erin en alles vernederlandiseren en dan zal ik hem hier met jullie delen. Kan je hem vervolgens weer naar je eigen hand zetten.

Ik zal even bijhouden welke xml bestanden en .png afbeeldingen ik aangepast heb zodat niet iedereen het hoeft uit te zoeken. Ik weet in iedergeval wel dat dit een veel en veel betere theme is dan alles wat er standaard te krijgen is. Dit is gewoon echt mooi.

Het is nu wat laat, morgen ga ik even met photoshop e.d. wat afbeeldingen aanpassen. Had ik vandaag al gedaan, maar overschreef eerder vanavond per ongeluk mijn bestanden met andere 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudje1983
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-08-2024
Qurius schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:33:
Ik vraag me af hoe het komt dat hij zoveel problemen heeft 1080p content?

Ik heb een 12GB 1080p file op mijn NAS, dat ik via de PC (100mbit ethernet) prima kan afspelen. Op de WD TV gaat het echter niet, hij stottert immens en het geluid loopt de hele tijd achter...
Doe je dat draadloos of bekabeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBeetle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-09 10:41
Na de zoveelste Cinavia melding op de PS3 was ik het zat en ben maar eens op zoek gegaan naar een mediaplayer. Nu dus de WDTV Live in huis gehaald (Mediamarkt, in de winkel stond ie "in de aanbieding" voor 109Euro, maar in de webshop voor 90Euro. Even aangegeven en hem in de winkel ook gewoon voor 90 Euro meegekregen)

Ik ben gelijk met Thumbgen aan de slag gegaan, en het volgende viel me op:

EDIT
ik moet beter opletten als ik programma's instel.

[ Voor 60% gewijzigd door DaBeetle op 21-03-2012 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DaBeetle schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:45:
EDIT
ik moet beter opletten als ik programma's instel.
:P

De setup is niet heel logisch allemaal. Gelukkig blijft hij de instellingen wel behouden.

Wat betreft het aanpassen van het theme, ik maak nu grotere vorderingen. Ik hoop vanavond hier een versie te posten met uitleg waar en hoe je zaken kan aanpassen zodat iedereen hier eenvoudig een theme kan pakken en aanpassen naar zijn/haar wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mmm, mijn theme is redelijk af, maar volgens mijn mediaplayer is hij veel te groot :o

Ik moet even zien hoe ik mijn .png afbeeldingen van 700 KB naar 150 KB krijg... zucht
Had hem zo perfect, voor bijna 20 weertypes matching achtergronden gemaakt en ga maar door. Damn, meer dan 2 uur werk voor niks.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2012 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:19
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:31:
Mmm, mijn theme is redelijk af, maar volgens mijn mediaplayer is hij veel te groot :o

Ik moet even zien hoe ik mijn .png afbeeldingen van 700 KB naar 150 KB krijg... zucht
Had hem zo perfect, voor bijna 20 weertypes matching achtergronden gemaakt en ga maar door. Damn, meer dan 2 uur werk voor niks.
Wordt wel gewaardeerd hoor, ik ga zeker die van jou eens uitproberen om daarna zelf ook eens een theme te gaan freubelen... _/-\o_

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Het aanpassen van een theme (permalink)

[[img=630,300]http://i42.tinypic.com/ab6umt.jpg"[/img]

Het is relatief eenvoudig zelf een theme te maken voor de WD TV Live streaming mediaspeler. De beste keuze om mee te beginnen is een bestaande theme te pakken en deze naar je eigen hand te zetten.

Ik heb gekozen voor een theme ontwikkeld door desertwedge (link naar http://community.wdc.com/...rofilepage/user-id/105748 ) , een lid van de WD Community.

Het theme Alaska Revisited is hier te downloaden: http://www.mediafire.com/download.php?8wjv423b7mc6r8w
De eerste stappen
Na het downloaden van de zip file pak je deze uit. Je krijgt nu een folder met daarin veel xml bestanden en twee folders (image en screenshot). Ik heb een aantal bestanden aangepast naar eigen wens. Dit omdat ik zaken in het Nederlands wilde en een paar zaken slecht op mijn tv werden weergegeven (ik heb nog een “ouderwetse” CRT breedbeeldbak en zonder aanpassingen verdween bijvoorbeeld een stuk van de tijd en de temperatuur uit beeld).

Ik zal per aanpassing beschrijven hoe ik het gedaan heb. Dat helpt denk ik veel mensen op weg en dan kan een ieder zelf naar wens aanpassingen gaan maken en hopelijk hier zaken gaan delen.

Mijn aangepaste theme (ik heb hem Alaska Revisited Dutch genoemd) is hier te downloaden:
http://www.mediafire.com/?0ae6prj1126a6pi

Het aanpassen van de locatie van de tijd / temperatuur

Hiervoor worden 3 bestanden gebruikt, te weten rv_home.xml , inc_weather.xml en inc_time.xml

In rv_home.xml geef je aan wat de positie is van de afbeelding user_time.png (de tekst CURRENT TIME) en user_weather.png (de tekst WEATHER). Beide afbeeldingen staan in de map images.

Ik heb hierin wat aanpassingen gedaan, een deel van een andere theme heb ik hierin gezet zodat het gewoon op de standaard manier staat, die bevalt mij toch het beste. Positie e.d. heb ik wel aangepast.

Het aanpassen van de hoofdmenu opties

Dit is vrij eenvoudig. Pas naar wens deze afbeeldingen aan (pas alleen niet het formaat aan):

main_files_icon_n.png
main_games_icon_n.png
main_music_icon_n.png
main_music_nowplaying_n.png
main_new_firmware_icon_n.png
main_photos_icon_n.png
main_rss_feeds_icon_n.png
main_services_icon_n.png
main_setup_icon_n.png
main_videos_icon_n.png

Ik heb alleen de letters aangepast en Veranda gebruikt in bold met grootte 24.

Het aanpassen van de achtergrond afhankelijk van dag / nacht /weertype

In de folder image\accu_weather staan de volgende bestanden die je kan aanpassen. Afhankelijk van het weertype / tijdstip zie je dan een andere achtergrond:

De afbeeldingen staan in de folder image\accu_weather en het is wat werk, maar de moeite waard om hier wat werk in te steken. Als het dan regent buiten, dan krijg je een achtergrond met bijvoorbeeld regendruppels te zien.

De afbeeldingen hebben de volgende betekenis (en moet je vervangen door afbeeldingen van 1280 x 720 pixels en het liefst onder de 500KB, maar dat laatste lukt mijzelf nooit echt goed). Misschien is 500KB ook wat veel, als je teveel grote .png afbeeldingen erin stopt is de zip file te groot en wil je mediaplayer hem niet gebruiken en daar kom je pas achter bij het uploaden van je theme. Dus let daar een beetje op.

aw_icon_1_2.png = zon
aw_icon_3_4_5.png = zon met wolk
aw_icon_6_7_8.png = lichte bewolking
aw_icon_11.png = donkere bewolking
aw_icon_12_13_39_40.png = wolk met regen
aw_icon_14.png = zon met wolk en regen
aw_icon_15_41_42.png = onweer
aw_icon_16_17.png = onweer met opklaringen
aw_icon_18.png = wolk met regen
aw_icon_19_43.png = wolk met sneeuw
aw_icon_20_21.png = wolk met sneeuw en zon
aw_icon_22_23_44.png = wolk met sneeuw
aw_icon_24_25_26.png = wolk met hagel
aw_icon_29.png = wolk met hagel en sneeuw
aw_icon_30.png = subtropisch warm
aw_icon_31.png = extreem koud
aw_icon_32.png = heel harde wind
aw_icon_33.png = nacht helder
aw_icon_34_35_36_37.png = nacht met lichte bewolking
aw_icon_38.png = nacht met veel bewolking

Tot zover de eerste aanpassingen. Als ik meer tijd heb ga ik verder finetunen en als er weer wat moois uitkomt ga ik het delen, maar dat is even onder voorbehoud omdat ik eigenlijk mijn eigen foto’s van bijvoorbeeld mijn kinderen erin wil stoppen en ik post mijn foto’s van mijn kids niet op internet.

Je kan het zelf aanpassen zoals je wilt, ik heb met mijn aanpassingen niet alle sheets aangepast, dat ga ik op een later tijdstip doen. Zo zijn op sommige sheets letters oranje en die moeten wit worden en het instellingenmenu moet ik nog wat aanpassen omdat dat in de originele theme niet naar mijn wens is en nu ook nog niet. Verder zijn de rss tikker e.d. aangepast naar mijn tv , dus voor je eigen tv kan je aanpassingen maken.

Het installeren van een eigengemaakte theme gaat trouwens via het ip adres van je wd tv live streaming (deze in je browser op je pc invoeren) en dan inloggen met admin en dan naar appearance gaan en uploaden maar (moet wel in een zip zitten).

Als ik alles af heb post ik een update. Momenteel heb ik alleen views aangepast die ik zelf gebruik en fouten van de originele maker eruit gehaald, maar er zitten er nog wat meer in die ik moet oplossen. Dat gaat allemaal wel lukken, maar omdat het bijna 1000 xml bestanden zijn is het wat uitzoekwerk.

Wel een aanrader voor je vrije uurtjes, het is een leuk spelletje om het uit te zoeken en feitelijk kan je erg veel, zie het als een soort webbrowser waarop je je eigen internetpagina's kan weergeven.

tot slot: met IE kan je niet een theme uploaden, met firefox werkt het in iedergeval wel (firefox portable heb ik gebruikt). Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tracking Cookie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 11:52
Mooie tutorial! Ga binnenkort ook maar eens wat prutsen aan een thema.
Hoe sla je de .png op? Als normale .png met alle lagen nog aanpasbaar, of als "flattened png"?
Ik heb meerdere skins gemaakt voor andere software, normale png's zijn vaak > 5mb (extreem veel knoppen, dat wel) terwijl flattened png's op 150 KB uitkomen. (het gaat om een png van 1280x800)
Een verschil in kwaliteit is (voor mij) niet zichtbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tracking Cookie schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 07:50:
Mooie tutorial! Ga binnenkort ook maar eens wat prutsen aan een thema.
Hoe sla je de .png op? Als normale .png met alle lagen nog aanpasbaar, of als "flattened png"?
zonder laag, althans de bovenste optie in photoshop bij het opslaan, volgens mij staat daar "geen" bij de Nederlandse versie.

Ik heb even getest, een afbeelding die ik even als voorbeeld neem:
http://smwt2008.files.wordpress.com/2008/08/dsc01690.jpg

Deze heb ik vervolgens geknipt naar 1080 x 720 pixels en dan houd ik een jpg over van 88 KB. Met photoshop CS5 vervolgens ingeladen en als .jpg opgeslagen in kwaliteit 3 en dan heb ik een bestand van 68 KB. Vervolgens dit bestand opgeslagen als .png zonder interliniëring en dan is hij opeens 636 KB?

636 KB is te groot omdat ik anders niet kan bouwen wat ik wil. Ik snap uberhaupt niet waarom er .png afbeeldingen in de firmware zit. Ik kan alleen geen xml bestand vinden waarin staat geregeld dat deze bestanden png moeten zijn en kan ze dus niet (Zoals je bjvoorbeeld wel met andere zaken kan) dit aanpassen in .jpg , verder zit ik nog met de schaduwbestanden van accuweather (met _s) erin, het is mij onduidelijk wat die doen.

In mijn theme heb ik nu de originele iconen zitten van de originele firmware, dus dat kleine wolkje enzo. Dat werkt ook wel. Maar op zich is het wel leuk prullen om wisselende achtergronden te krijgen.

Verder moet ik nog bij volgens mij de rss instellingen en nog een menu optie een achtergrond vastzetten in een xml bestand (die bestanden hiervoor beginnen met inc in de filename). Die zaten in de firmware die ik heb gepakt (alaska rev theme) ook niet, maar zo kom je wel eer foutjes tegen. Als je nu naar rss instellingen gaat pakt hij een achtergrond van een andere theme die eerst op je wd tv live stond en dat is waarschijnlijk bij de maker van die alaska theme niet opgevallen.

Ik ga vanavond nog wat finetunen aan de andere sheets en zal dan een nieuwe versie posten. Daarna laat ik het er even bij, ik ben er nu al dik tevreden over en als ik alles aan de praat heb ga ik eerst even verder knutselen met mijn nas en python e.d. Later in het jaar wil ik wel een geheel eigen theme gaan maken waarbij alle menu opties in 1 keer op het scherm staan (in het hoofdmenu), maar daarover zal ik pas posten als ik het af heb.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2012 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook een nieuwe bezitter van dit apparaat sinds gisteren!
Zou graag Sopcast (voor voetbal) en Uitzendinggemist werkend willen krijgen maar het is mij nog niet gelukt via de PS3MediaServer, die dit kan oplossen met plugins. Ik zag de shares goed, alleen blijft het bij laden als de video daadwerkelijk wil gaan afspelen. Misschien moet ik het nog eens gaan proberen met Tversity bijvoorbeeld.
Kan iemand hier zijn licht op kunnen schijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laus1979
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-08 11:36
ruudje1983 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 08:00:
[...]

Ik heb hem nu een week of wat en ondervind veel problemen met het apparaat. Zal wel aan mijn netwerk liggen oid. Die mediabibliotheek is helemaal een vaag geval. hangen en traag en allemaal gedoe.

Streamen van shoutcast, youtube etc werkt als een zonnetje. Zodra ik media afspeel van andere bronnen dan de lokale USB poort gaat het mis. Stotteren, 5 minuten voordat ie een film opent etc. Ik vermoedde dat het aan mijn cheapass NAS lag, (Conceptronic CH3SNAS).

Als ik echter een film naar de NAS verplaats vanaf de PC gaat dat gewoon met 6MB/s (iets van 50mbit). HD content kijken op de PC werkt ook goed.

Mijn netwerk:
1. Ziggo Ubee (DHCP, wireless 1) > kabel naar WDTVlive op Lan2 (WDTVLive zit op Draadloos en met draad)
2. Ziggo Ubee lan1 > lan1 van Sweex router (wireless 2) > Sweex router lan 2 gaat naar de NAS en lan 3 naar de PC. (de router van de Sweex wordt dus niet gebruikt, ding is enkel acces point)

Dus als ik een film afspeel van de NAS moet de content door de Sweex switch en daarna door de Ubee switch. Ik heb nog niet gemeten in hoeverre dat dat invloed heeft of kan hebben. Iig HD materiaal spelen gaat ontzettend moeilijk.

Vragen:
Zou een nieuwe Wireless N router met gigabit switch een groot verschil kunnen maken?
Zou de WDTVLive op Wireless N voldoende bandbreedte hebben om HD te streamen? Wireless G lijkt iig niet genoeg.

[ Voor 7% gewijzigd door Laus1979 op 26-03-2012 12:10 . Reden: vragen toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
@hierboven:
Kijk eens of je niet voor powerline kunt gaan? Ik had ook eerst wireless, maar las ook veel op het internet dat één groot drama is, met haast alle mediaspelers (dus niet enkel de WD TV) omwille van de instabiliteit van een Wifi-verbinding.

Ik heb zelf een cheap-ass TP-link powerline setje gekocht en daarmee kan ik 100% perfect 720p materiaal kijken. Films van meer dan 10-12GB kunnen wel eens stotteren op drukke momenten, groter dan dat heb ik nog niet getest, maar ik vermoed dat dat ook geen succes zal zijn.

Ik heb ook een "cheap-ass" NAS trouwens, de D-link DNS-320.
ruudje1983 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 08:00:
[...]

Bekabeld, Powerline 200Mbit.

[ Voor 61% gewijzigd door Qurius op 26-03-2012 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laus1979
Ik heb net wat testjes gedaan. Met mijn laptop op hetzelfde Wireless-N 144Mbit netwerkje als de WDTVLive haal ik 66Mbit downstream vanaf de NAS.

Kan toch niet anders dan dat die WD gewoon brak/kapot is ergens?

Ik heb expliciet getest met bekabeld en draadloos. Film (sd, hd) starten duurt bijna 5 minuten. Dan heb je 10 seconden beeld+geluid. Daarna blijft het stotteren en haperen zonder geluid.

[ Voor 84% gewijzigd door Laus1979 op 26-03-2012 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 08:49
Laus1979 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 21:25:
Ik heb net wat testjes gedaan. Met mijn laptop op hetzelfde Wireless-N 144Mbit netwerkje als de WDTVLive haal ik 66Mbit downstream vanaf de NAS.

Kan toch niet anders dan dat die WD gewoon brak/kapot is ergens?

Ik heb expliciet getest met bekabeld en draadloos. Film (sd, hd) starten duurt bijna 5 minuten. Dan heb je 10 seconden beeld+geluid. Daarna blijft het stotteren en haperen zonder geluid.
Heb hetzelfde Ziggo modem, bedraad en een Synology NAS, maar geen extra switch. Bij mij loopt het perfect!
Wat ik me afvraag is of je ook in de settings van de WD bekabeld hebt ingesteld? Anders pakt die alsnog draadloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laus1979
Kozz schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 00:07:
[...]

Heb hetzelfde Ziggo modem, bedraad en een Synology NAS, maar geen extra switch. Bij mij loopt het perfect!
Wat ik me afvraag is of je ook in de settings van de WD bekabeld hebt ingesteld? Anders pakt die alsnog draadloos.
Bij testen van bekabeld heb ik de wireless uitgezet op de modem en router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kozz schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 00:07:
Idem hier. Draadloos heb ik niet ingesteld op mijn wd tv. Als je naar internetsettings gaat kies je bedraad en dan pakt hij deze.

Ik speel 720p perfect af, geen enkele hapering. De mediabibliotheek werkt ook fantastisch en zeer snel.

Ik zou het even testen met alleen een router ertussen en geen switchen om wat zaken uit te sluiten. Dus even de wd tv terugzetten naar fabrieksinstellingen, draadloos niet instellen en dan rechtstreeks op de router en dan vanaf de nas afspelen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crapshoot
  • Laatst online: 16-10-2021
Ik heb problemen met het weergeven van cover art bij VIDEO_TS mappen. De films staan op mijn NAS in een genrefolder

NAS
.......Movies
................Genre1
.........................Film1
.................................folder.jpg < werkt niet
.................................Film1.jpg < werkt niet
.................................VIDEO_TS
................................................VTS_01_0.jpg < werkt niet
.................................AUDIO_TS
.........................Film2
.................................VIDEO_TS
.................................AUDIO_TS

Het vreemde is dat de backdrops en movieinfo wel gewoon gedownload worden en te zien zijn in de filmlibrary.

Na wat googlelen ben ik hetzelfde probleem bij meerdere mensen tegen gekomen, maar geen van de aangeraden oplossingen werken voor mij.

Heeft iemand misschien tips?

[ Voor 12% gewijzigd door Crapshoot op 29-03-2012 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat is die cover art ook alweer? Ik dacht dat dat de backdrops waren? Maar dat is dus niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crapshoot
dat is de afbeelding van de DVD-hoes, backdrops zijn de fullscreen thema achergronden.

[ Voor 49% gewijzigd door Crapshoot op 29-03-2012 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Crapshoot schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:28:
dat is de afbeelding van de DVD-hoes, backdrops zijn de fullscreen thema achergronden.
ik meen een instelling in thumbgen gezien te hebben, ik zal thuis nog eens zoeken van de week. Ik doe het nu handmatig, maar ik kijk ook niet zoveel films en dan is dat wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crapshoot
handmatig vind ik ook prima, als er maar een cover staat.

heel veel VIDEO_TS films heb ik niet maar het stoort me gewoon dat er een paar zonder cover tussen zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laus1979
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:11:
[...]

Idem hier. Draadloos heb ik niet ingesteld op mijn wd tv. Als je naar internetsettings gaat kies je bedraad en dan pakt hij deze.

Ik speel 720p perfect af, geen enkele hapering. De mediabibliotheek werkt ook fantastisch en zeer snel.

Ik zou het even testen met alleen een router ertussen en geen switchen om wat zaken uit te sluiten. Dus even de wd tv terugzetten naar fabrieksinstellingen, draadloos niet instellen en dan rechtstreeks op de router en dan vanaf de nas afspelen.
Yep, je hebt gelijk.Thanx. Alles direct aan de Ubee en geen vuiltje meer aan de lucht. Via Wifi van de Ubee geen haperingetje meer. Als de Sweex er maar tussenuit is...Heb de indruk dat de utp-kabel die naar boven gaat niet goed meer is en max 10Mbit haalt. Al zou dan als nog de 100Mb van zijn ethernet en 54mbit wifi ook wel genoeg moeten zijn.

Naja,op zoek maar naar een gigabit-accespoint.

Nog even uitzoeken hoe de 24p support gaat werken...hij blijft nu op 50hz staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Crapshoot schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:59:
handmatig vind ik ook prima, als er maar een cover staat.

heel veel VIDEO_TS films heb ik niet maar het stoort me gewoon dat er een paar zonder cover tussen zitten ;)
Ik heb het als volgt:

Films

--------- Drama

---------- Film 1
VIDEO_TS
AUDIO_TS

In de map Film 1 plaats ik dan een folder.jpg afbeelding en dan zie je als je naar Drama gaat een coverafbeelding.

Nu heb ik wel zelf mijn theme aangepast, dus het kan zijn dat hij bij mij nu iets anders werkt. Maar ik meen dat de originele themes het ook zo doen. Ik begrijp echter dat het bij jou niet werkt als je daar een folder.jpg indoet?

Ik zal vanavond anders even een filmpje maken hoe ik het gedaan heb.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2012 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crapshoot
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:38:
[...]

Ik heb het als volgt:

Films

--------- Drama

---------- Film 1
VIDEO_TS
AUDIO_TS

In de map Film 1 plaats ik dan een folder.jpg afbeelding en dan zie je als je naar Drama gaat een coverafbeelding.

Nu heb ik wel zelf mijn theme aangepast, dus het kan zijn dat hij bij mij nu iets anders werkt. Maar ik meen dat de originele themes het ook zo doen. Ik begrijp echter dat het bij jou niet werkt als je daar een folder.jpg indoet?

Ik zal vanavond anders even een filmpje maken hoe ik het gedaan heb.
de coverafbeelding voor het genre is het probleem niet, dat werkt inderdaad zoals je hebt beschreven met een folder.jpg

Het probleem zit hem bij mij in de de filmmappen (met daarin een VIDEO_TS map) die onder een genremap hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Crapshoot schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:21:
Het probleem zit hem bij mij in de de filmmappen (met daarin een VIDEO_TS map) die onder een genremap hangen.
Zou het niet werken om de bestanden uit VIDEO_TS gewoon te halen en in de film folder te zetten met daarin een folder.jpg en al die andere backdrops e.d.? Of ziet hij het dan niet als een DVD als je gaat afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crapshoot
hmm... nog niet geprobeerd, zal ik vanavond eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 08:49
Laus1979 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:36:
Nog even uitzoeken hoe de 24p support gaat werken...hij blijft nu op 50hz staan.
Even HDMI op "auto" zetten en hij schakelt vanzelf over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik heb afgelopen week ook deze mediaspeler gekocht. Nu zit ik alvast wat te pielen om dit ding te leren kennen enz.

Via Mediaserver toegang tot mijn bibliotheken gekregen. Echter ziet hij bij video's enkel de zelf gemaakte filmpjes. Als ik afleveringen en films in die map zet, ziet de mediaspeler ze niet.

Ik snap er werkelijk waar niks van :S

Vraag me niet hoe, maar 't werkt :P

[ Voor 6% gewijzigd door Freakster86 op 30-03-2012 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gendji
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09 06:23
Ik had eerst ook al mijn DVD's in aparte folders met VIDEO_TS enz. en alhoewel met de laatste update het afspelen van VOB files verbeterd is, ben ik overgestapt naar ISO. Alles omgezet en nieuwe dvd's ook meteen in ISO.

Geen problemen meer met afspelen en de coverart, backdrops en movieinfo via de media librairy werkt nu ook perfect. Had het eerst ook werkend met de cover te hernoemen naar het eerste vob file maar vond dat te omslachtig.

Nu met ISO's en gebruikmakend van de media librairy is het per film 1 keer Get Info en klaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Gendji op 30-03-2012 05:03 ]

Life Is Not A Journey To The Grave With The Intention Of Arriving Safely In A Pretty And Well Preserved Body, But Rather To Skid In Broadside, Thoroughly Used Up, Totally Worn Out, And Loudly Proclaiming: Wow.... What A Ride !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossiejwt
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-02 11:19
HEEELLLLUUUPPPPP!!!

Ik ben de hele nacht bezig geweest, maar ik krijg het niet voor mekaar om me folders op de WD live te zien te krijgen. (bij netwerk shares word me pc ook niet weer gegeven, daar in tegen wel bij media)

Opstelling:

PC wireless(sitecom dongel) verbonden naar router(sitecom)
Mediaplayer bedraad verbonden naar router

Pc draait op W7 ultimate 64bit

IK heb me uiteraard even verdiept in hoe en wat, de folders die ik graag zou willen zien geshared via eigenschappen - delen - geavanceerd delen, daar de "user" iedereen ook alle machtegingen gegeven.

Verder via geavanceerde instellingen bij netwerkcentrum alles aan gezet dan wel zonder wachtwoord toegang gegeven.

Op de laptop die door het huis heen gebruikt word op W7 Home Premium 64bit(ook wireless verbonden) lukt het wel &^%^%$*&^&* .....
WAT DOE IK FOUT :( :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkBr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-05 17:04
Rossiejwt schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 07:40:
HEEELLLLUUUPPPPP!!!

Op de laptop die door het huis heen gebruikt word op W7 Home Premium 64bit(ook wireless verbonden) lukt het wel &^%^%$*&^&* .....
PC en WDTV moeten dezelfde werkgroepnaam hebben. Kijk of je op de PC de WDTV als share ziet. Dat moet eerst geregeld zijn. Gooi daarna voor de zekerheid de referenties naar je mediabibliotheek weg op de WDTV en bouw ze opnieuw op via: Instellingen en optie System.
Het gáát een keer werken. W7 systemen onderling vinden elkaar nu eenmaal iets eenvoudiger.
Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossiejwt
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-02 11:19
HenkBr schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 08:19:
[...]

PC en WDTV moeten dezelfde werkgroepnaam hebben. Kijk of je op de PC de WDTV als share ziet. Dat moet eerst geregeld zijn. Gooi daarna voor de zekerheid de referenties naar je mediabibliotheek weg op de WDTV en bouw ze opnieuw op via: Instellingen en optie System.
Het gáát een keer werken. W7 systemen onderling vinden elkaar nu eenmaal iets eenvoudiger.
Succes.
Dat is idd nog een goeie ;) ga het vanmiddag gelijk na kijken!

HenkBr _/-\o_ dat was em !!!!

[ Voor 3% gewijzigd door Rossiejwt op 30-03-2012 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laus1979
Kozz schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:19:
[...]

Even HDMI op "auto" zetten en hij schakelt vanzelf over.
Dat staat ie toch default?

Heb een Panasonic TV en die noemt geeft in de info EC/HDMI weer. Ben benieuwd wat dat EC betekend. Had ik nog niet eerder gezien. Met de HTPC schakelde het allemaal wel automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars-saxo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-01-2022
Bedoelen ze niet de CEC functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crapshoot
Gendji schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 05:02:
Ik had eerst ook al mijn DVD's in aparte folders met VIDEO_TS enz. en alhoewel met de laatste update het afspelen van VOB files verbeterd is, ben ik overgestapt naar ISO. Alles omgezet en nieuwe dvd's ook meteen in ISO.

Geen problemen meer met afspelen en de coverart, backdrops en movieinfo via de media librairy werkt nu ook perfect. Had het eerst ook werkend met de cover te hernoemen naar het eerste vob file maar vond dat te omslachtig.

Nu met ISO's en gebruikmakend van de media librairy is het per film 1 keer Get Info en klaar.
werkt perfect! _/-\o_

je hebt mijn dag weer goed gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is er een tooltje wat wat snel een VIDEO_TS omzet naar .iso?

Of kan ik dat gewoon met winrar doen zonder compressie en dan .zip aanpassen in .iso ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crapshoot
ik heb het met imgburn gedaan, duurt iets van 3 minuten per DVD bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gendji
Crapshoot schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:18:

werkt perfect! _/-\o_

je hebt mijn dag weer goed gemaakt!
You're welcome :).

ISO's maak ik zelf met CloneDVD icm AnyDVD, ben niet zo kapot van menu's of allerlij meldingen voordat een film begint ;). Maar ook dat kan je instellen mocht je dat wel willen hebben.

Life Is Not A Journey To The Grave With The Intention Of Arriving Safely In A Pretty And Well Preserved Body, But Rather To Skid In Broadside, Thoroughly Used Up, Totally Worn Out, And Loudly Proclaiming: Wow.... What A Ride !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-09 20:34
Onlangs ook gekocht, ben er erg tevreden mee tot nu toe. Eerst wel wat lopen kloten met netwerk shares goed krijgen vanaf m`n pc ( heb geen NAS of netwerk hdd, komen nog ) maar werkt er goed nu. Ook met de mooie afbeeldingen met de tip van Rourke : )

Enige wat me opvalt is dat hij .mt2s ( of AVCHD ) bestanden met haperingen afspeelt. Lijkt wel slowmotion x0.1 en zonder audio. Kan het in de laatst firmware ook niet terug vinden, terwijl in een forum post van 17-12-2011 stond dat ze het gingen fixen. Iemand anders hier nog last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slujje
  • Laatst online: 07-09 10:35
Hallo allemaal,

Ik heb de WD TV vorige week aangeschaft en stream films vanaf een synology 212 naar een philips 7605.
Loop nog een beetje te kloten met de instelling, maar gisteren had ik de mediaspeler eindelijk zover dat bestanden worden gevonden op de NAS en dat DVD menu's fatsoenlijk werken.

Mijn vraag gaat over de WD TV remote app, na zoeken in Google Play kan ik hem niet installeren omdat 'mijn device niet geschikt is'. Iemand die weet hoe ik dit op kan lossen, of waar ik de apk kan vinden. Google bood geen oplossing....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Ik blijf problemen houden met mkv's.
Ik speel af vanaf een WD MyBook gewoon via USB.
Geen last van gestotter maar bij elke film gaat het een x mis op willekeurige momenten.
De film stopt dan en gaat gewoon terug naar het bestands menu van de WD TV, van waar de film gestart is..
Soms na 20 minuten, soms al na 2 minuten.. wel bij dezelfde film op t zelfde moment..

Herstarten helpt niet. Enige wat helpt is de film weer starten en dan verder kijken vanaf een moment iets na het moment dat t fout ging..

Ik dacht eerst dat mn mkv kapot was, maar dat zou dan bij elke mkv zo zijn.. lijkt me sterk..

Wat kan dit toch zijn?

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andre21 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 22:24:
Ik blijf problemen houden met mkv's.
Ik speel af vanaf een WD MyBook gewoon via USB.
Geen last van gestotter maar bij elke film gaat het een x mis op willekeurige momenten.
De film stopt dan en gaat gewoon terug naar het bestands menu van de WD TV, van waar de film gestart is..
Soms na 20 minuten, soms al na 2 minuten.. wel bij dezelfde film op t zelfde moment..

Herstarten helpt niet. Enige wat helpt is de film weer starten en dan verder kijken vanaf een moment iets na het moment dat t fout ging..

Ik dacht eerst dat mn mkv kapot was, maar dat zou dan bij elke mkv zo zijn.. lijkt me sterk..

Wat kan dit toch zijn?
Heb dit apparaatje nu een paar dagen en ik herken het probleem.

Is echter maar bij 1 film gebeurd en steeds op hetzelfde? punt. Dacht ook dat de .mkv file corrupt was oid. Met andere films, series echter geen problemen. Speel alles bekabeld af via netwerk vanaf mijn laptop.

Iemand die hierover iets meer weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars-saxo
Mijn vraag gaat over de WD TV remote app, na zoeken in Google Play kan ik hem niet installeren omdat 'mijn device niet geschikt is'. Iemand die weet hoe ik dit op kan lossen, of waar ik de apk kan vinden. Google bood geen oplossing....
Welk device?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rossiejwt schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 07:40:
HEEELLLLUUUPPPPP!!!

Ik ben de hele nacht bezig geweest, maar ik krijg het niet voor mekaar om me folders op de WD live te zien te krijgen. (bij netwerk shares word me pc ook niet weer gegeven, daar in tegen wel bij media)

Opstelling:

PC wireless(sitecom dongel) verbonden naar router(sitecom)
Mediaplayer bedraad verbonden naar router

Pc draait op W7 ultimate 64bit

IK heb me uiteraard even verdiept in hoe en wat, de folders die ik graag zou willen zien geshared via eigenschappen - delen - geavanceerd delen, daar de "user" iedereen ook alle machtegingen gegeven.

Verder via geavanceerde instellingen bij netwerkcentrum alles aan gezet dan wel zonder wachtwoord toegang gegeven.

check in je services even of de volgende services aan staan?

- Computer Browser
- SSDP Discovery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry eggens
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02-2021
Ik sta op het punt een Synology NAS DS211j te kopen. Kan ik hiet 1080p video mee streamen naar mijn media center bekabeld of niet bekabeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08 14:01
berry eggens schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:50:
Ik sta op het punt een Synology NAS DS211j te kopen. Kan ik hiet 1080p video mee streamen naar mijn media center bekabeld of niet bekabeld?
Bekabeld sowieso. Draadloos hangt af van de verbinding, maar is goed mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkBr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-05 17:04
berry eggens schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:50:
De NAS is geen probleem, bekabeld ook niet. Wireless hangt af van de stabiliteit van de verbinding en de snelheid, die je ter plaatse nog beschikbaar hebt. Stel je hebt een hele grote file te streamen, 30 GB of zo, van een film die 2 uur duurt, dan kun je grof gaan rekenen. Delen op elkaar levert 4,2 MB/s of ongeveer 35 Mb/s. Je wireless verbinding zal daar toch een stuk boven moeten zitten om zonder haperingen te genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 20:26
Gisteren besteld; vandaag wordt 'ie geleverd. Ben erg benieuwd. Ik moet gaan streamen vanaf een Netgear ReadyNas NV+. Heb ik ooit eens over kunnen nemen van iemand, met 4x 2TB erin. Het is echter -ook op gigabit ethernet- geen snelheidsmonster, dus ben erg benieuwd hoe het gaat werken.
Als ik het zo hoor, ben ik bang dat ik mn DVD's (meeste met VIDEO_TS map structuur) moet gaan omzetten naar ISO's. We gaan het beleven!
Jaren lang een HTPC gebruikt, maar ik kreeg genoeg van de win-update & virus-scanner meldingen. Hij's te koop, overigens :-)

[edit] Wat me trouwens opvalt is dat bij de goedkoopste prijzen uit de pricewatch, je op sites terecht komt waar het oude model nog staat!

[ Voor 11% gewijzigd door ArnieNFW op 03-04-2012 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen!

Sinds zaterdag in het bezit van de WD. Al 2 dagen goed lopen prutsen met het bakje, mijn opstelling is uit eindelijk geworden externe HDD vol met films, rechtstreeks aangesloten aan de WD.

Dit omdat het streamen "draadloos" en Bluray zeker geen luxe is. Kabel heb ik daar (nog) niet liggen, maar tot nu toe speelt hij werkelijk alles af. Waar ik tegen aan loop is het volgende.

De thumbs en de .xml bestanden heb ik aangemaakt vie bovenstaande uitleg (echt heerlijk duidelijk, bedankt daarvoor!) echter heb ik nu in mijn mappen. bijvoorbeeld: Films/disney/assepoester/ daar het .xml bestand staan met het plaatje.
Echter leest hij het .xml bestand niet, en zie ik de thumb ook niet. Wat doe ik fout? en wat kan ik er aan doen om dit in orde te krijgen?

Alvast bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slujje
Sorry, was inderdaad wel slim geweest als ik het meteen erbij gezet had.

Ik heb dus een 'geroote' HTC Desire draaiend op MIUI (gebaseerd op 2.3 Gingerbread), vandaar ook mijn vraag of iemand weet waar ik de losse .apk kan vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Slujje op 03-04-2012 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm dacht dat mijn vriendin die .apk ook had, zal eens voor je navragen.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ArnieNFW schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 08:23:
Als ik het zo hoor, ben ik bang dat ik mn DVD's (meeste met VIDEO_TS map structuur) moet gaan omzetten naar ISO's. We gaan het beleven!
Nee joh, dit valt mee hoor. Ik kijk nog steeds met VIDEO_TS mappen en dat werkt prima. Er was hier wel 1 user (of misschien 2) waar dat niet goed werkte, maar of dat aan de WD TV lag is nooit duidelijk geworden.

De reden waarom veel gebruikers het omzetten naar .iso is dat je dan iets meer mogelijkheden met coverart hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:05:
Waar ik tegen aan loop is het volgende.

De thumbs en de .xml bestanden heb ik aangemaakt vie bovenstaande uitleg (echt heerlijk duidelijk, bedankt daarvoor!) echter heb ik nu in mijn mappen. bijvoorbeeld: Films/disney/assepoester/ daar het .xml bestand staan met het plaatje.
Echter leest hij het .xml bestand niet, en zie ik de thumb ook niet. Wat doe ik fout? en wat kan ik er aan doen om dit in orde te krijgen?

Alvast bedankt voor de hulp!
Zal vanmorgen nog eens neuzen, om te zien wat ik verkeerd doe. ben vandaag vrij! Dus hoop dat er iemand is, die mij enige oplossing punten kan bieden 8)7 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:42:
Zal vanmorgen nog eens neuzen, om te zien wat ik verkeerd doe. ben vandaag vrij! Dus hoop dat er iemand is, die mij enige oplossing punten kan bieden 8)7 O-)
Kan je het beter uitleggen hoe je het precies hebt nu? Dan laat ik vanmiddag / vanavond weten hoe ik het gedaan heb, want ik meen dat ik dit werkende had. Maar ben momenteel nog wat aan het knutselen met de theme, dus heb het even eraf gehaald, maar kleine moeite om het even te bekijken.

Alleen kom ik er dus niet helemaal uit met je uitleg hoe je het nu gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik gedaan heb is het volgende:

Via het programma thumgen (de uitleg die hier in het topic staat) de thumbs aangemaakt met de .xml bestanden.

Deze bestanden staan in de map waar de film staat. dus als de film hier staat: films/bluray/disney/assepoester/assepoester.mkv staan de .xml en de thumb in de zelfde map.

Heb geen idee of ik op de WD nog wat in moet stellen, en/of ik op de externe hdd wat moet doen?
Maar de wd leest het iig niet uit.

Hoop dat het zo wat duidelijker is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Laatst online: 15-09 16:11
Tussenmapje 'assepoester' verwijderen en alle bestanden in de map 'disney' zetten. Dan moet ie het doen denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mefjoew schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:34:
Tussenmapje 'assepoester' verwijderen en alle bestanden in de map 'disney' zetten. Dan moet ie het doen denk ik!
Volgens mij ook. Dit werkt trouwens niet als je VIDEO_TS mappen hebt, vandaar dat iedereen er .iso van maakt.

Het is alleen voor je eigen beheer wat lastig als alles in 1 map zit. Maar als je verwijderd met de wd tv zelf gaat het altijd goed, ook eventuele losse subs worden dan verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mefjoew schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:34:
Dan krijg ik dus op mijn HDD een onoverzichtelijke bende ? met .mkv bestand .xml en jpg plaatje?

Laat staan als ik het wil gaan doen met DVD 5 bestanden met mappen VIDEO_TS EN AUDIO_TS, of sla ik nu de plank volledig mis? 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:51:
[...]

Volgens mij ook. Dit werkt trouwens niet als je VIDEO_TS mappen hebt, vandaar dat iedereen er .iso van maakt.

Het is alleen voor je eigen beheer wat lastig als alles in 1 map zit. Maar als je verwijderd met de wd tv zelf gaat het altijd goed, ook eventuele losse subs worden dan verwijderd.
Aha net te snel met reageren.

samenvatting:

VIDEO_TS omzetten naar iso anders werkt het niet. en .mkv bestanden in de hoofdmappen zetten? en werken zonder submappen? dan moet het werken?

En met hoeveel submappen kan je dan werken?? ik bedoel in éérste instantie lijkt het mij niks uit te maken, of ik hem nu in de map Bluray/Kids/Disney/ of in de map B;luray/Kids/Disney/Assepoester

maargoed gaan het beleven :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:54:
[...]
En met hoeveel submappen kan je dan werken?? ik bedoel in éérste instantie lijkt het mij niks uit te maken, of ik hem nu in de map Bluray/Kids/Disney/ of in de map B;luray/Kids/Disney/Assepoester
Ik heb hem nogh niet eens binnen, maar wel dezelfde vraag. Waarom zou je het wel gaan in een map "hoger"?

Omdat dan de XML & JPG bestanden allemaal in 1 map bij elkaar staan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArnieNFW schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:03:
[...]

Ik heb hem nogh niet eens binnen, maar wel dezelfde vraag. Waarom zou je het wel gaan in een map "hoger"?

Omdat dan de XML & JPG bestanden allemaal in 1 map bij elkaar staan???
Die staan bij mij zoiezo bij elkaar. Of het nu in submapje 1 is of in submapje 32.

Lijkt mij niet uit te maken, maar ga het zeker even proberen binnen nu en 3 uurtjes. (want mocht het de oplossing zijn ben ik zeer tevreden geholpen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:08:
[...]
Die staan bij mij zoiezo bij elkaar. Of het nu in submapje 1 is of in submapje 32.
Dat is niet wat ik bedoelde. Ik bedoelde 1 JPG/XML in 1 MAP, of velen JPG/XML's in 1 MAP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArnieNFW schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:30:
[...]

Dat is niet wat ik bedoelde. Ik bedoelde 1 JPG/XML in 1 MAP, of velen JPG/XML's in 1 MAP.
Ah op die manier, zou kunnen. ga het uit proberen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Werkt het nu naar wens?

Had zelf geen tijd, was met een simpel pc'tje bezig (windows xp moest erop), maar dat klusje liep uit en heeft 6 uur tijd gekost, was even vergeten dat ik van een pc die nog trager dan een 386 is 2 gig moest afhalen, mijn god...

Ik zal binnenkort een update van mijn (weer van iemand aners aangepaste) theme uploaden hier, geen idee of iemand die gebruikt, maar dat is leuk om aan te knutselen vind ik (misschien ben ik wel de enige met deze rare hobby :+ )

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:46:
Werkt het nu naar wens?

Had zelf geen tijd, was met een simpel pc'tje bezig (windows xp moest erop), maar dat klusje liep uit en heeft 6 uur tijd gekost, was even vergeten dat ik van een pc die nog trager dan een 386 is 2 gig moest afhalen, mijn god...

Ik zal binnenkort een update van mijn (weer van iemand aners aangepaste) theme uploaden hier, geen idee of iemand die gebruikt, maar dat is leuk om aan te knutselen vind ik (misschien ben ik wel de enige met deze rare hobby :+ )
Gelukt nog niet helemaal, het is me nog niet duidelijk waar ik hem precies in moet droppen.
Ik heb 2 hoofdmappen.

De map Films en dan voor de kinderen de map kids. dus dit ziet er dan zo uit. Films/Kids

In die map kids heb ik allemaal mappen met films: dus bijvoorbeeld assepoester
Dat ziet er dan zo uit. Films/Kids/Assepoester/mkvbestand.mkv

Is het nu de bedoeling dat ik al die .jpg plaatjes en de xml bestanden van elke film in de map kids zet? of in de map Assepoester?

Als me dit duidelijk wordt gemaakt, moet ik een heel eind komen denk ik 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het hangt er vanaf wat je precies wilt.

Je kan deze structuur gebruiken:

Kids\Disney\Assepoester

In de map Assepoester doe je dan een folder.jpg en de xml etc. bestanden.

Waarschijnlijk vind je dit mooier:

Kids\Disney\

In deze map doe je de .iso/.avi/.mkv etc. bestanden en ook de xml etc. bestanden en eventueel nog een folder.jpg met iets van disney erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 10:21
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:21:
...

Heb geen idee of ik op de WD nog wat in moet stellen, en/of ik op de externe hdd wat moet doen?
Maar de wd leest het iig niet uit.

Hoop dat het zo wat duidelijker is?
Hoe bekijk je de mappen op je WDtv? Je moet volgens mij de medialibrary view gebruiken, en je map moet natuurlijk toegevoegd zijn.(dacht dat het zo werkte, anyone, correct me if I'm wrong..)

Zit ook al een tijdje te prutsen met het tonen van de metadata, dit omdat de WDtv dat ook in principe uit zichzelf kan doen, zonder tussenkomst van Thumbgen. Ben nog niet klaar met testen, maar het lijkt erop dat de Thumbgen methode wat veiliger is qua herkenning en eigen input van de films. Nadeel blijft natuurlijk dat je als je weer een serie of film toevoegd je weer opnieuw die files moet maken met thumbgen, met de native WDtv methode zou dat vanzelf moeten gaan. Dat werkt alleen niet altijd goed?!

Br(36) Ba(56)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:17:
Waarschijnlijk vind je dit mooier:

Kids\Disney\

In deze map doe je de .iso/.avi/.mkv etc. bestanden en ook de xml etc. bestanden en eventueel nog een folder.jpg met iets van disney erop.
Gisteren binnen; apparaatje werkt perfect. Alles wat ik probeerde werd afgespeeld. Wat apart was dat ik 2800 films had, wat niet zo is. Elke video_ts etc werd als losse film gezien. Nog even opruimen dus (toch maar ISO's maken).
Wat ook jammer was, dat -vanochtend even gechecked- het apparaat vrij warm is geworden; met niets doen. Dat is toch energie verlies. Helaas.

@Dikkiedikdik: betekend jouw genoemde methode dat de achtergrond (backdrop) in dit voorbeeld van disney is, en dat elke film (vanuit de XML) een eigen plaatje heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gendji
Warm wordt het apparaat alleen als je de normale standby gebruikt (powerknop 1 keer indrukken). Als je de knop ingedrukt houdt (5 sekonden ong) schakelt die verder uit.

Duurt dan wat langer met opstarten maar verbruikt dan weinig meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars-saxo
1.07.18 is vanavond gekomen, niet echt een boeiende update denk ik zo.
Maar misschien het melden waard...
What's in this update? Release 1.07.18 (4/4/2012)

Resolved MLB.TV season 2012 live game playback problem.
Resolved MLB.TV jump to inning takes 15-20 seconds, freezes video and remote response.
Resolved MLB.TV Miami Marlins missing team icon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren ook een WD TV Live. Werkt perfect. Ik heb enkel een probleem met Vimeo. Ik kan geen vimeo content bekijken of mijn Vimeo account koppelen aan mijn WD TV Live. Ik heb de laatste FW ( gisteren nog ge-update ). Hebben jullie hetzelfde probleem ? Kan er iemand eens testen met een oude FW ? Andere internet content werkt zonder problemen ( Youtube, FLickr, ... ). Internet connectie is dus ok.
Bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crapshoot
Ik kwam deze custom firmware tegen, heeft iemand daar ervaring mee?

http://b-rad.cc/wdlxtv-live/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
lars-saxo schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:57:
1.07.18 is vanavond gekomen, niet echt een boeiende update denk ik zo.
Maar misschien het melden waard...
na de update zijn mijn menu opties in het hoofdmenu iets kleiner geworden (positief), maar mijn mappings zijn weg in de mediatheek, maar moet er nog even goed naar kijken, hij past wat meer aan dan in de beschrijving staat heb ik het idee...

Werkt verder prima, dus je kan hem wel installeren, maar je bent er wel wat tijd mee kwijt omdat het een wat trage update is (althans bij mijn wd tv).
Crapshoot schreef op donderdag 05 april 2012 @ 08:36:
Ik kwam deze custom firmware tegen, heeft iemand daar ervaring mee?

http://b-rad.cc/wdlxtv-live/
Die is voor een andere mediaspeler, wij hebben de streaming variant en niet de wd tv of de wd tv plus.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holgster schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:47:
[...]

Hoe bekijk je de mappen op je WDtv? Je moet volgens mij de medialibrary view gebruiken, en je map moet natuurlijk toegevoegd zijn.(dacht dat het zo werkte, anyone, correct me if I'm wrong..)
Dat is dus precies hoe het werkt! bedankt.

Daarnaast plaats je dan inderdaad via bijvoorbeeld thumbgen de .xml en de .jp in de zelfde map, en deze leest hij zelf uit.

Nog een paar uur werk (want ik maak mijn eigen .xml bestanden, dit omdat de disney collectie anders niet compleet wordt :) )

Dit is dus wel de manier om het goed aan het werk te krijgen. Ook voor de mensen die er nog mee lopen "klooien" zal het misschien nu duidelijk(er) worden! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 08:47:
Dit is dus wel de manier om het goed aan het werk te krijgen. Ook voor de mensen die er nog mee lopen "klooien" zal het misschien nu duidelijk(er) worden! _/-\o_
Als je er nog verder in wilt duiken, je kan de standaard theme van wd downloaden en aanpassen zodat de sheets helemaal naar eigen wens vormgegeven worden. Heb je wel wat kennis van html / xml nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 08:54:
[...]

Als je er nog verder in wilt duiken, je kan de standaard theme van wd downloaden en aanpassen zodat de sheets helemaal naar eigen wens vormgegeven worden. Heb je wel wat kennis van html / xml nodig.
Ik zat hier al even naar te kijken: http://b-rad.cc/wdlxtv-live/ die custom firmware die genoemd wordt. Hiermee wordt o.a. een .nzb en torrent download methode aan de WD toegevoegd. Wat natuurlijk helemaal ideaal is.

(iig voor mij dan, omdat ik niet werk via een nas, of iets dergelijks maar gewoon een externe HDD)

Zal er nu eens mee aan de slag.

Custom firmware is alleen mogelijk op de 1e en 2e generatie WD, als je net zoals mij beschik over een Gen3 een WD TV live Streaming mediaplayer, dan kan je hele plan van Custom firmware in één x de prullenbak in :) Hier zijn namelijk geen CF voor, en deze zullen, zoals het nu lijkt ook NIET komen >:)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crapshoot
Laat je even weten hoe het gegaan is en wat je ervaringen zijn met de b-rad firmware?

Lijkt me ook wel wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crapshoot schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:54:
Laat je even weten hoe het gegaan is en wat je ervaringen zijn met de b-rad firmware?

Lijkt me ook wel wat...
Kijk bovenstaand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slujje
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:17:
Hmm dacht dat mijn vriendin die .apk ook had, zal eens voor je navragen.
Nog geinformeerd? Lijkt me zo handig om die (standaard) remote gewoon in de la te kunnen leggen.
Om een of andere reden accepteerd 'google play' mijn device niet ... erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slujje schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:58:
[...]

Nog geinformeerd? Lijkt me zo handig om die (standaard) remote gewoon in de la te kunnen leggen.
Om een of andere reden accepteerd 'google play' mijn device niet ... erg vervelend.
Kom er vandaag nog op terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crapshoot
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 08:57:
[...]

Custom firmware is alleen mogelijk op de 1e en 2e generatie WD, als je net zoals mij beschik over een Gen3 een WD TV live Streaming mediaplayer, dan kan je hele plan van Custom firmware in één x de prullenbak in :) Hier zijn namelijk geen CF voor, en deze zullen, zoals het nu lijkt ook NIET komen >:)
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Meestal ben ik 100% voor custom firmwares, maar ik moet zeggen dat de originele firmware wel erg goed is in dit geval. Je kan in iedergeval lekker zelf dingen aanpassen met die themes, dat is al erg erg fijn voor mensen die zaken willen aanpassen.

Een nadeel is wel dat je zaken als torrent e.d. nu niet kan gebruiken (geen idee of dat een beetje loopt trouwens op dit mediaspelertje) en zaken als uitzending gemist krijg je dan veel sneller beschikbaar dan nu het geval is.

Weet iemand trouwens voor het voglende een oplossing?

Ik zoek vaak in de standaard youtube (dus niet die laid back versie), doe dit nog met mijn afstandsbediening omdat ik maar niet tegen een goedkoop mini toetsenbordje aanloop. Nu heb ik heel veel zoekopdrachten erin, dat werkt perfect. Maar soms wil ik een zoekopdracht die ik al heb aanpassen, maar hoe?

Ik heb bijvoorbeeld gisteravond gezocht op dit:

campbell lost fleet

Nu wil ik deze zoekopdracht weer doen, maar dan als volgt:

campbell lost fleet com con

Hoe krijg ik de zoekopdracht van rechts in dat schermpje naar links zodat ik er iets achter kan typen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crapshoot
Ik heb nog een Dinivo mini liggen mocht je daar interesse in hebben.

Wat betreft je vraag kan ik je niet helpen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
Met de WD remote app voor iphone/touch/ipad (als je die hebt) kan je het screen-toetsenbord gebruiken. Moet je wel l-a-n-g-z-a-a-m typen, maar werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Crapshoot schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:18:
Ik heb nog een Dinivo mini liggen mocht je daar interesse in hebben.
heb je een pm / dm berichtje gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars-saxo
ArnieNFW schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:06:
Met de WD remote app voor iphone/touch/ipad (als je die hebt) kan je het screen-toetsenbord gebruiken. Moet je wel l-a-n-g-z-a-a-m typen, maar werkt wel.
Of de android variant, als je een Android telefoon/tablet hebt.
Dan inderdaad niet te snel typen, maar het werkt vele malen beter dan met de remote!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
lars-saxo schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:18:
Dan inderdaad niet te snel typen, maar het werkt vele malen beter dan met de remote!
Met de remote is het erg irritant, heb ook een logitech harmony remote en moet nu om de 2 weken batterijen vervangen hierdoor.

Maar het moet een klein toetsenbordje worden, dat is ook wel handig voor de games die ik speel op de wd tv (niet dat die heel bijzonder zijn, maar net als op mijn humax decoder zitten er een paar games tussen die ik geregeld speel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:59:
[...]

Kom er vandaag nog op terug!
Mijn vriendin heeft de .apk niet meer helaas. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slujje
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:07:
[...]

Mijn vriendin heeft de .apk niet meer helaas. :O
Toch bedankt voor het informeren, heb ook nog intensief op google gezocht, maar dan wordt je of weer doorverwezen naar 'google play' of het gaat om een third party app.

Nu zat ik te denken ...... (?)....... als ik de app installeer op de galaxy nexus van mijn vriendin dan wordt die .apk toch ook op de telefoon opgeslagen. Daar zou ik hem dan vanaf kunnen halen, of zit ik dan verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars-saxo
Maar wat voor een device heb je?
Als die google play niet pakt, een el-cheapo tablet ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben weer wat aan het knutselen met mijn theme. Kwam per toeval iemand tegen op het wd tv live streaming forum en die had dit gemaakt door wat themes aan elkaar te plakken:

Afbeeldingslocatie: http://community.wdc.com/t5/image/serverpage/image-id/7441i6729F10CCBE406F7/image-size/original?v=mpbl-1&px=-1

Dat is een onderdeel waar ik nog mee bezig moet. Heb net aanpassingen van de achtergronden gedaan zodat die overal hetzelfde zijn. Ben nu bezig om het bestand video_ex_playing.xml aan te passen zodat de progressbar bij het afspelen van video bestanden iets meer naar boven gaat.

Hierna ga ik het menu weer aanpassen, de afbeeldingen storen mijn vrouw, die wil meer kleuren erin. Afijn, ik mag weer aan de slag. Ben alleen niet zo handig met photoshop e.d., maarja, ik kom er wel met wat Windows paint aanpassingen en dan omzetten naar .png met die photoshop elements versie die ik heb.

Ik moet alleen even zien hoe ik dat ga doen, denk dat ik iets met folder icons ga doen, ze moeten kennelijk elke maand anders worden. Nu wil mijn vrouw en de kids plaatjes van lammetjes in een wei in het menu :X

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slujje
lars-saxo schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:47:
Maar wat voor een device heb je?
Als die google play niet pakt, een el-cheapo tablet ofzo?
Een HTC desire draaiend op MIUI 2.3.16 (android 2.3). Niet echt een el-cheapo tablet ;)

En google play is het probleem niet, als ik de WD remote app opzoek in google play geeft de app zelf aan dat mijn 'device' niet ondersteund wordt.

[ Voor 20% gewijzigd door Slujje op 06-04-2012 14:08 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 57 Laatste