Ik heb het op de WD nog niet geprobeerd verder eerlijk gezegd maar het lijkt me dat wanneer je dit wilt gebruiken je de juiste xml's er uit moet vissen of in ieder geval de codes op de juiste plaats moet overzetten in je eigen xml bestandjes EN in de map image/Gallery de afbeeldingen gallery_view__watch.png en gallery_view_unwatch.png moet over plaatsen in je eigen thema..Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 16:57:
En in de video view die ik gebruik zie ik. Werkt het een beetje Medic?
Het lijkt me (vanaf mijn werkplek) dat we alleen die 2 xml bestanden in onze huidige theme moeten zetten? En dan is hij nog steeds compleet Nederlands. Of zijn er meer bestanden mee gemoeid? Ik ben pas om 22:30 thuis, dan heb ik geen zin meer denk ik om ernaar te kijken.
Maar misschien heb jij al wat kunnen proberen?
Edit: ik zie dat je al wat gepost hebt.
Is het louter die 2 afbeeldingen aanpassen? Geen xml updaten? Dat laatste lijkt me toch wel of had Joey Smith dit er al ingebouwd? Nee toch? Of ik heb dat gemist.
Maar wat is nu een goede Nederlandse term voor watched? Kan zelf niet iets leuks bedenken.
Hoe heb je trouwens die audio info erin gekregen of is die afbeelding van een moviesheet of van jouw andere mediaspeler? Ik wil iets met audio info EN subtitle info. Maar ik dacht dat dit niet mogelijk was zonder moviesheets te gebruiken.
Nee dit zat in de originele Alaska nog niet ingebouwd, naar aanleiding van een request heeft hij dit gedaan nadat ik een screenshot plaatste dat het mogelijk was met de laatste firmwares. Natuurlijk is die banner leuker dan de stock afbeelding van WD.
Watched in het Nederlands ... euh ... ja natuurlijk de letterlijke vertaling maar ik vind dat eigenlijk net zo iets als het woord Apartheid in het Engels ... dat laat je zo.
De afbeelding is van een Movie/Linksheet op de Dune ja waar ik het ook ingebouwd heb dus kijk daar niet te veel naar.
JA! een nieuwe 55 inch LED TV?

[ Voor 4% gewijzigd door WD-Medic op 05-03-2014 19:34 ]
Kodi | Intel® NUC D54250WYK | Synology DS413j | Marantz SR7007 | Klipsch F3-C3-S3-Sub12 | Samsung UE46F8000