Sinds enkele weken ook in het bezit van een WD TV Live. Daarnaast een WD Elements HDD 500GB aangeschaft om mijn films en series op te slaan. (ben nu al aan het kijken voor een NAS die bij mijn gebruik past

) Gebruik de media speler ook alleen voor films en series.
Zou op dit moment nog geen negatief punt kunnen opnoemen. Heb wel wat af gevloekt om alles uiteindelijk naar wens te krijgen maar het is me nu eindelijk gelukt.
Heb alle pagina's van dit topic doorgelezen en gekozen voor het Titan Live NL theme, even gedownload en via browser naar media speler gestuurd. Lekker vlot theme, reageert met de afstandsbediening een stuk sneller dan origineel theme.
Bij films laat ik de afbeelding en info door media speler ophalen (ongeveer 200 films). Vond het iets teveel werk om dit allemaal zelf te doen. Daarna wel handmatig op de pc alle backdrops verwijderd, omdat ik die toch niet gebruik/zie met mijn theme en ook niet overzichtelijk zou vinden als ze wel zichtbaar zouden zijn.
Bij mijn series wel zelf mooie afbeeldingen gezocht en geplaast. Dit was dan ook mijn enige struikelblok en ook in dit topic vaak aangekaart. De metathumb bestandstype en folder.jpg!!! Kreeg ze toch echt niet zichtbaar op mijn media speler, evenals mijn genre afbeeldingen. Uiteindelijk op het WD forum de oplossing gevonden. Kon door deze oplossing heel eenvoudig het bestandtype van mijn eigen afbeeldingen veranderen van .jpg naar .metathumb. Na even de speler opnieuw opgestart te hebben mooi de genres en serie afbeeldingen zichtbaar. Voor nu even helemaal tevreden. Dus mochten er nog mensen mee zitten laat het even weten dan kan ik de stappen hier tonen.
Zal binnenkort wat afbeeldingen posten.
EDIT: dank aan de mensen die dit topic vormgeven door vragen te beantwoorden, theme ontwerpen/bewerken en genrethumbs maken.
[
Voor 3% gewijzigd door
MEJ op 21-03-2014 15:27
]