Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

WD-Medic schreef op zondag 19 januari 2014 @ 18:31:
[...]

Gewoon zoals het er bij iedereen uit ziet die b.v. ThumbGen of de interne scraper gebruikt. Het verschilt misschien van layout door de gebruikte gallery view. Iets dat afhankelijk is van het gebruikte thema.

[afbeelding]
Ik krijg deze layout niet voor elkaar met de versie van dikkidikdik. Klopt dat?

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dn072
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09 22:15
Heeft iemand voor mij een goede oplossing om de externe SRT bestanden via mijn NAS af te laten spelen.
Ik heb een WD My book Live 2TB. Ik gebruik de standaard twonkey server hiervan. Alles werkt prima als de subs geintergreerd zijn.

Nu moet ik elke keer een usb stick gebruiken. Zo pakt hij wel de srt bestanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WD-Medic
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-03-2021
Andre21 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 20:21:
Ik krijg deze layout niet voor elkaar met de versie van dikkidikdik. Klopt dat?
Ja dat kan. De layout op de afbeelding is de 15 thumb vertical Gallery. Je moet dus de versie van Alaska hebben waar dit in zit. Ik denk dat Dikkiedikdik deze wel heeft voor je...

Kodi | Intel® NUC D54250WYK | Synology DS413j | Marantz SR7007 | Klipsch F3-C3-S3-Sub12 | Samsung UE46F8000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WD-Medic
dn072 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:26:
Heeft iemand voor mij een goede oplossing om de externe SRT bestanden via mijn NAS af te laten spelen.
Ik heb een WD My book Live 2TB. Ik gebruik de standaard twonkey server hiervan. Alles werkt prima als de subs geintergreerd zijn.

Nu moet ik elke keer een usb stick gebruiken. Zo pakt hij wel de srt bestanden
Geen DLNA gebruiken. Twonky in de vuilnisbak en de WD via SMB of NFS verbinden met je NAS. Het gebruik van DLNA is juist de veroorzaker van je probleem omdat de ondersteuning van externe subs waardeloos is maar dat heb je al ondervonden.

[ Voor 3% gewijzigd door WD-Medic op 20-01-2014 16:40 ]

Kodi | Intel® NUC D54250WYK | Synology DS413j | Marantz SR7007 | Klipsch F3-C3-S3-Sub12 | Samsung UE46F8000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
WD-Medic schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:33:
Ja dat kan. De layout op de afbeelding is de 15 thumb vertical Gallery. Je moet dus de versie van Alaska hebben waar dit in zit. Ik denk dat Dikkiedikdik deze wel heeft voor je...
Ja meen van wel, maar helemaal zeker weet ik het niet. Ik vind die view niet mooi en gebruik die niet. Kan wel even zien hoe het zit met die view en hem aanpassen als er behoefte aan is. Geef maar even aan als iemand die wil hebben.

Als ik eraan denk ga ik morgen wel even zien, wil toch nog wat aan de theme doen als ik er morgenochtend zin in heb. Kleine moeite om dit erbij te doen.

Zelf gebruik ik die movie info niet omdat ik liever met folders.jpg werk omdat ik anders een berg onoverzichtelijke bestanden op mijn nas krijg (en mijn vrouw en ik komen allebei uit de bibliotheekwereld, dus alles moet geordend en in mapjes :P )
WD-Medic schreef op zondag 19 januari 2014 @ 18:31:
TIPje: Je kan screenshots maken met de WD! Even instellen op je AB welke knop je ervoor wilt gebruiken en je hoeft geen camera tevoorschijn te halen als je iets duidelijk maken wilt.
Moet je WD wel meewerken, die van mij doet het vaker niet dan wel met die optie :|

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2014 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WD-Medic
Kan natuurlijk te maken hebben met schrijfrechten op het station waar de afbeeldingen neergezet worden. Bij de HUB geen probleem ivm de interne hdd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:20
SInds een paar weken heb ik last van een WD TV Live die snel oververhit raakt. Beeld en geluid verlopen dan schokkerig of er wordt dan een rode waas van pixels zichtbaar.

Enige oplossing is een coolpack er op te leggen. Nooit last van gehad. Ook niet tijdens de afgelopen hete zomer toen het binnen 25+ graden in huis was.

Meer mensen last van?

Mijn TV Live ligt op z'n kant met zo'n halve cm ruimte voor de onderste helft (tegen bluray speler aan) en zo'n twee cm voor de bovenste helft (tegen Humax ontvanger aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmoopy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-07 11:05
Ik heb een maandje geleden de WD TV Live aangeschaft. De firmware is na aansluiten gelijk geüpdated naar de nieuwste versie.

De ventilatie rond het apparaat is goed, het staat vrij op de bovenste plank van het TV-meubeltje. Toch voelt het apparaat als het uitstaat al behoorlijk warm aan. Als het aanstaat dan wordt het nog warmer.

Ik heb geen energiemeter om het stroomverbruik te meten. Maar het is best een (sluipstroom) energieslurper, denk ik gezien de warmteproductie.

Ik heb nog geen Netflix en gebruik het nu vooral om YouTube te streamen. Vervelend is, dat na het kiezen van de YouTube-app, de WD TV Live één of twee keer herstart. Als ik dan weer de YouTube-app aanklik gaat het wel goed. Het apparaat functioneert dan de rest van de avond goed. Totdat ik het een volgende keer aanzet.

De WD TV Live "hangt" vanaf het begin aan een netwerkkabeltje dus herstart om WiFi-verbinding te maken sluit ik uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:18:
[...]

Ja meen van wel, maar helemaal zeker weet ik het niet. Ik vind die view niet mooi en gebruik die niet. Kan wel even zien hoe het zit met die view en hem aanpassen als er behoefte aan is. Geef maar even aan als iemand die wil hebben.

[.....]

Zelf gebruik ik die movie info niet omdat ik liever met folders.jpg werk omdat ik anders een berg onoverzichtelijke bestanden op mijn nas krijg (en mijn vrouw en ik komen allebei uit de bibliotheekwereld, dus alles moet geordend en in mapjes :P )
Ik wil die view wel. Maar ik gebruik ook folders.jpgs, maar dat heeft toch niks met deze layout met movie info te maken? Ik gebruik nu jou versie van het Alaska theme. Daar staat ook movie info, maar dan staat het onderin, en niet aan de linker zijkant zoals op het screenshot van WD-Medic. En dat zou ik wel graag willen als het kan.

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:39

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

NRG-81 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:14:
SInds een paar weken heb ik last van een WD TV Live die snel oververhit raakt. Beeld en geluid verlopen dan schokkerig of er wordt dan een rode waas van pixels zichtbaar.

Enige oplossing is een coolpack er op te leggen. Nooit last van gehad. Ook niet tijdens de afgelopen hete zomer toen het binnen 25+ graden in huis was.

Meer mensen last van?

Mijn TV Live licht op z'n kant met zo'n halve cm ruimte voor de onderste helft (tegen bluray speler aan) en zo'n twee cm voor de bovenste helft (tegen Humax ontvanger aan).
Echt? Licht? Really?

:F

OT: Op zijn kant is de WD TV nog best warm en dan heb ik hem ook nog eens lost van allerlei apperatuur staan. Ik zou eens proberen het ding nergs op of naast te zetten zodat je een beetje een airflow houd. Het zal altijd lastig blijven door de passieve koeling van dat ding. Een paar paginas terug had ik al eens gekeken of je niet een simpele casefan erop kan zetten. Desnoods kan je ook een USB powered fan er op laten blazen maar ideaal is het allemaal niet.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Minn WD TV Live ligt standaard ondersteboven :D. In het meubel valt dat amper op en sindsdien geen last van oververhitting dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Andre21 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 08:02:
[...]

Ik wil die view wel. Maar ik gebruik ook folders.jpgs, maar dat heeft toch niks met deze layout met movie info te maken? Ik gebruik nu jou versie van het Alaska theme. Daar staat ook movie info, maar dan staat het onderin, en niet aan de linker zijkant zoals op het screenshot van WD-Medic. En dat zou ik wel graag willen als het kan.
ik ga er even mee bouwen, je kan zowel folder.jpg als die andere view gebruiken, maar dan moet je wel wisselen met de gele knop op de afstandsbediening.

Ik ga er zo naar kijken.
WD-Medic schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:09:
Kan natuurlijk te maken hebben met schrijfrechten op het station waar de afbeeldingen neergezet worden. Bij de HUB geen probleem ivm de interne hdd.
Ik kan alleen op usb opslaan volgens mij. Maar daar is hij nogal kieskeurig in, mijn huidige usb sticks (soort heel dunne dingetjes van 16GB elk wil hij niet pakken, maar ik kan mijn oudere lompe usb stick nergens vinden en die pakt hij natuurlijk wel :(

Dus dan maar een foto toestel voor straks ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2014 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 08:50:
[...]

ik ga er even mee bouwen, je kan zowel folder.jpg als die andere view gebruiken, maar dan moet je wel wisselen met de gele knop op de afstandsbediening.

Ik ga er zo naar kijken.

[...]
Super! Ik waardeer t echt dat je er naar wil kijken.
Maaruh.. Ik weet dat je vaak een aantal menu items eruit sloopt. Maar ik gebruik wel foto's en muziek. Dus misschien wil je daar rekening mee houden?
Alvast heel erg bedankt voor de moeite..!!

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Andre21 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:51:
[...]

Super! Ik waardeer t echt dat je er naar wil kijken.
Maaruh.. Ik weet dat je vaak een aantal menu items eruit sloopt. Maar ik gebruik wel foto's en muziek. Dus misschien wil je daar rekening mee houden?
Alvast heel erg bedankt voor de moeite..!!
jazeker, komt allemaal goed :)
Ik ga nu een uurtje knutselen en vanmiddag ook 2 uurtjes. Even zien hoe ver ik kom. Ik lever in iedergeval een 2014 versie af met een nieuw menu en die cover view stop ik er ook in als het wat meezit.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2014 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musje83
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 14:52
Ook ik heb mijzelf een WD Live cadeau gedaan afgelopen kerst. Leuk apparaatje, primair voor Netflix gekocht eigenlijk, maar ook af en toe Youtube/Spotify zou fijn zijn. Paar vraagjes:

- De WDTV start steeds opnieuw op, eerste keer staat op 1280x720p, na herstart 1920x1080p (native resolutie van de TV). Waarom onthoudt de WDTV dit niet? Is dit normaal?
- De WDTV heeft af en toe last van random freezes. We hebben (tot UPC wordt geleverd) nu nog een 8Mbit lijntje, kan het te maken hebben met een terugval in beschikbare snelheid terwijl 'ie aan het streamen is (dat 'ie daar van over de ze*k raakt)?
- Tekstinvoer is een drama met de AB, ondersteunt de WDTV ook USB toetsenborden? Mijn G15 pakte 'ie in elk geval niet :(
- Interface is soms erg traag, AB lijkt soms slecht te reageren (naar voren leunen met gestrekte arm). Is dat ook normaal?
- @Dikkiedikdik: Jouw firmware ziet er mooi uit! Optimaliseert het ook het apparaat? Zo ja, in hoeverre? Zijn bovenstaande issues bekend?

[ Voor 6% gewijzigd door musje83 op 21-01-2014 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Wat betreft het invoeren van teksten kun je het beste de app gebruiken. Dat typt gewoon zoals het hoort. :) En om snel naar Netflix te kunnen is het mogelijk de knoppen van de afstandsbediening te programmeren. Staat ergens bij instellingen. :Y

Wat betreft de traagheid, ik merk dat als ik 'm helemaal uitzet (5sec uitknop) de boel een stuk sneller werkt als ik 'm weer aanzet dan dat als ik 'm 'gewoon' uitzet. Probeer dat eens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zou hem inderdaad eens resetten, ik heb trouwens met de auto stand geen wisselende afmetingen, kan ook door je tv komen. Als je een andere tv hebt ,probeer het eens daarop uit.

ik heb geen freezes, ook niet bij netfllix, maar bij upc loopt netflix niet zo denderend de laatste weken (Zie netflix topic hier).

ik heb een skin aangepast, maar geen firmware. Met de originele skin is hij het snelst, maar de meeste skin makers optimalisen wel de afbeeldingen zodat je niet veel verschil merkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musje83
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 14:52
Ok, de skin ziet er in ieder geval gelikt uit. Ga 'm eens proberen :D

Ik heb een Lumia 920 met de gratis WDTV Remote app. Werkte de eerste paar keer prima, maar geeft nu aan geen verbinding te kunnen maken. Iemand tips/ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/vsflmw.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

musje83 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:58:
Ook ik heb mijzelf een WD Live cadeau gedaan afgelopen kerst. Leuk apparaatje, primair voor Netflix gekocht eigenlijk, maar ook af en toe Youtube/Spotify zou fijn zijn. Paar vraagjes:

- De WDTV start steeds opnieuw op, eerste keer staat op 1280x720p, na herstart 1920x1080p (native resolutie van de TV). Waarom onthoudt de WDTV dit niet? Is dit normaal?
- De WDTV heeft af en toe last van random freezes. We hebben (tot UPC wordt geleverd) nu nog een 8Mbit lijntje, kan het te maken hebben met een terugval in beschikbare snelheid terwijl 'ie aan het streamen is (dat 'ie daar van over de ze*k raakt)?
- Tekstinvoer is een drama met de AB, ondersteunt de WDTV ook USB toetsenborden? Mijn G15 pakte 'ie in elk geval niet :(
- Interface is soms erg traag, AB lijkt soms slecht te reageren (naar voren leunen met gestrekte arm). Is dat ook normaal?
- @Dikkiedikdik: Jouw firmware ziet er mooi uit! Optimaliseert het ook het apparaat? Zo ja, in hoeverre? Zijn bovenstaande issues bekend?
1. Ja, zeker als hij op auto scan staat voor de gebruikte resolutie. Dit doet hij niet overigns als je niet compleet de stroom eraf hallt; hij blijft dan gweoon op de resolutie staan.
2. Lijkt mij sterk? Wordt wellicht gewoon te warm?
3. Download de WDLxTV app als je een Android telefoon hebt.
4. Uh nee, Maandag ochtend model of slechte batterijen in de remote?
5. De theme die hij maakt is puur visueel; dat heeft niets met jouw issues te maken ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Notna op 21-01-2014 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zie hieronder

[ Voor 195% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2014 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Dat beloofd wat Dikkiedikdik!

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
edit: link zie een paar berichten hieronder

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2014 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Super gedaan Dikkiedikdik!
Ik heb gekozen voor de versie zonder live tv en ipcam, en dan versie 2. Dat is precies wat ik zocht.

1 bugje (en ik begin te twijfelen of dat in je vorige versie niet ook al was): Bij muziek afspelen zie ik netjes de cover en de tijd lopen, maar achter 'Artiest' en 'Album': staat niks.
Ik heb de id3 tag wel goed ingevuld, of kan het zijn dat dit komt omdat ik de mediabibliotheek niet gebruik?

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-09 11:41
Als ik een film kijk via de WD kan ik dan met een simpele druk op een knop zien hoe ver de film is en hoe lang nog te gaan?

Op dit moment kan ik dat alleen door de film even op pauze te zetten, dan komt onderin een balk te voorschijn met die informatie.

Maar kan dit ook terwijl de film nog loopt op een of andere manier?

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Andre21 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:45:
1 bugje (en ik begin te twijfelen of dat in je vorige versie niet ook al was): Bij muziek afspelen zie ik netjes de cover en de tijd lopen, maar achter 'Artiest' en 'Album': staat niks.
Ik heb de id3 tag wel goed ingevuld, of kan het zijn dat dit komt omdat ik de mediabibliotheek niet gebruik?
Ik heb het even bekeken, maar waar zie jij artiest en album staan? Kan je misschien een foto maken? Ik heb dat namelijk er niet instaan (of ik zie het over het hoofd, ik luister er namelijk nooit muziek mee).

Ah, ik zie het al, zal er binnenkort even naar kijken (vanavond probeer ik al een snele fix te leveren). Ik zie dat joeysmit het zelf eruit gesloopt heeft, wellicht heeft het iets met de nieuwe firmware te maken, maar ik ga wat testen deze week. Zit alleen nu met mijn vrouw en kids en kan niet ermee bezig. Ik zal even zien of ik het straks als de kids op bed liggen even snel kan fixen. En anders doe ik even een tijdelijke fix zoals joeysmith het gedaan heeft.
johoo schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:55:
Als ik een film kijk via de WD kan ik dan met een simpele druk op een knop zien hoe ver de film is en hoe lang nog te gaan?
Ja, op de OK knop drukken werkt ook, dan speelt hij door en komt die balk onderin.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2014 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Geen haast, ik ben vanavond naar de bioscoop haha.. Toch altijd nog betere beeld en geluidskwaliteit dan thuis hehe

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Andre21 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 18:44:
Geen haast, ik ben vanavond naar de bioscoop haha.. Toch altijd nog betere beeld en geluidskwaliteit dan thuis hehe
ik pak wel even de oplossing van joeysmit en verander straks de download link

ik zie trouwens nergens een theme waar het werkt. Mocht iemand een theme hebben waarbij het werkt, svp even vermelden, dan kan ik het daaruit slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WD-Medic
Wat zoek je dan?

Now Playing in het hoofdmenu? of de music player zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
WD-Medic schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 18:55:
Wat zoek je dan?

Now Playing in het hoofdmenu? of de music player zelf?
Nee, daar kom ik wel uit, ik zoek een theme waarin het werkt, maar ik heb net deze gevonden:
http://community.wd.com/t...First-Release/td-p/539059

Zal even zien waarom het nu bij mij niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WD-Medic
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 18:59:
Nee, daar kom ik wel uit, ...
Zal even zien waarom het nu bij mij niet meer werkt.
Afbeeldingslocatie: http://i171.photobucket.com/albums/u294/shane9mm/Smileys/popcorn1.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Dan nog een andere vraag:
Ik gebruikte nooit de mediabibliotheek, maar omdat ik vanavond bij een vriend even wil helpen met de inrichting had ik hem even op de mediabibliotheek gezet.
Gekke is dan dat ik mijn verschillende mappen niet meer zie onder films/series. Ik zie alleen alles op 1 hoop zeg maar. Ik heb op mn NAS 1 map films (welke ik toegevoegd heb aan de mediabibliotheek), met daaronder per genre een submap.
Maar hij gooit dus alles op 1 hoop... hoe kan dat?

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mp3 probleem opgelost door wat hak en snoeiwerk. Artiest e.d. is weg, vervangen door:

Je luistert naar:

Afspeeltijd / Duur:

Ziet er wel strak uit, nog even een afbeelding voor ontbrekende hoezen aanpassen, zag dat ik daar een fout had. Zo nieuwe versie.
Andre21 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:37:
Gekke is dan dat ik mijn verschillende mappen niet meer zie onder films/series. Ik zie alleen alles op 1 hoop zeg maar. Ik heb op mn NAS 1 map films (welke ik toegevoegd heb aan de mediabibliotheek), met daaronder per genre een submap.
Kan je wat foto's laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
Notna schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 08:15:
[...]

Echt? Licht? Really?

:F

OT: Op zijn kant is de WD TV nog best warm en dan heb ik hem ook nog eens lost van allerlei apperatuur staan. Ik zou eens proberen het ding nergs op of naast te zetten zodat je een beetje een airflow houd. Het zal altijd lastig blijven door de passieve koeling van dat ding. Een paar paginas terug had ik al eens gekeken of je niet een simpele casefan erop kan zetten. Desnoods kan je ook een USB powered fan er op laten blazen maar ideaal is het allemaal niet.
Ja, licht. Zo zwaar is ie toch niet!? :+ En dan te bedenken dat ik een taalpurist pur sang ben...
Maar ik ben niet zo'n tweaker qua hardware. Zelf met een fan aan de slag gaan, gaat hem niet worden. Zal nog eens kijken voor een beter, koeler, plekje. Merkte al wel dat de infrarood ontvanger de signalen goed oppakt. Uit het zicht, ergens onder een kast, zou ook nog een optie kunnen zijn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NRG-81 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:11:
Uit het zicht, ergens onder een kast, zou ook nog een optie kunnen zijn,
Achter de tv, werkt uitstekend bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Versie 2 van de Alaska Remix Dutch 2014 bij deze. Heb je tussen 16:30 en 21:45 de vorige versie gedownload? Pak dan deze mee en installeer hem, wat bugjes eruit verwijderd en het gehele bestanden onderdeel is nu optimaal (heb wat geknipt en geplakt en aangepast van joeysmit zijn light theme dat hij een week geleden geupdate had).

Naar mijn idee is hij nu helemaal af. Maar als jullie nog wat zien, dan lees ik het wel.

Edit: downloadlink geupdate, zie post van 25/01 omstreeks 13:30 uur

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2014 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:02:
[...]

Achter de tv, werkt uitstekend bij mij.
dat had ik al eerder van je gelezen ja.
Probleem is dat m'n TV aan de muur hangt, strak zeg maar.

Net je theme even geïnstalleerd. Thumbs up, ziet er top uit!
Moet wel erg wennen aan het hoofdmenu, voelt net even minder strak aan dan Mochi.
Maar daar ben je meestal toch maar even! :) FIlmoverzicht en andere menu's zijn erg mooi!

[ Voor 21% gewijzigd door NRG-81 op 21-01-2014 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NRG-81 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:02:
Moet wel erg wennen aan het hoofdmenu, voelt net even minder strak aan dan Mochi.
Maar daar ben je meestal toch maar even! :) FIlmoverzicht en andere menu's zijn erg mooi!
Dat hele menu kan je vrij simpel zelf aanpassen, de psd bestanden van photoshop zitten erbij, ik maak nog een handleiding.

Je kan het ook samenvoegen met het mochi hoofdmenu als je er wat tijd in wilt steken en wat html kennis hebt, ik heb de mochi hier wel liggen als je die bestanden wilt hebben.

Zelf vind ik dit mooier, maar mijn vrouw is ook wel een mochi fan. Ik zet het wel even op de wensenlijst en kijk er binnenkort even naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:54:
Mp3 probleem opgelost door wat hak en snoeiwerk. Artiest e.d. is weg, vervangen door:

Je luistert naar:

Afspeeltijd / Duur:

Ziet er wel strak uit, nog even een afbeelding voor ontbrekende hoezen aanpassen, zag dat ik daar een fout had. Zo nieuwe versie.

[...]

Kan je wat foto's laten zien?
Muziek ziet er nu goed uit! dankje!

Probleem van mn films blijft dat ik alles op 1 hoop zie.
Het vreemde is, ik heb vanavond bij een vriend hetzelfde theme geinstalleerd. Hij heeft ook zijn films op een share op zn Synology NAS staan, en onderverdeeld in genre mappen. Exact net als ik het doe.
Maar bij hem krijg je wel eerst die mappen te zien als je voor mediabibliotheek kiest.

Bij mij dus niet. Ik krijg al mijn film bestanden in 1 scherm te zien, ook al staan ze in verschillende mappen.

Ik snap er niks van, het enige wat ik mij kan voorstellen is iets met rechten of iets in de instellingen van SMB op de Synology.. Maar daar kijk ik morgen (uh vandaag) wel naar.

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het zou zo moeten werken als bij die vriend van je. Anders even de hele bibliotheek verwijderen uit de mediaspeler en opnieuw de map toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Had ik ook al gedaan. Ik zal vanavond als ik thuis ben nog eens al die cache mapjes weggooien, alles uit de mediabibliotheek verwijderen en het helemaal overnieuw doen.

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag de WD TV Live in combinatie met een WD My Passport Ultra 1 TB. Alles werkt perfect. Ben er echt blij mee. Maar hoe knal ik dat ding in mijn netwerk zodat ik vanaf mijn pc de bestanden er zo op kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:22:
[...]

Dat hele menu kan je vrij simpel zelf aanpassen, de psd bestanden van photoshop zitten erbij, ik maak nog een handleiding.

Je kan het ook samenvoegen met het mochi hoofdmenu als je er wat tijd in wilt steken en wat html kennis hebt, ik heb de mochi hier wel liggen als je die bestanden wilt hebben.

Zelf vind ik dit mooier, maar mijn vrouw is ook wel een mochi fan. Ik zet het wel even op de wensenlijst en kijk er binnenkort even naar :)
Ben zelf niet zo'n handige klusser met HTML en Photoshop.
Ik heb geduld, laat me verrassen! Thanks in advance! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NRG-81 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:14:

Meer mensen last van?
Had dit probleem vd zomer ..... terug naar de winkel (viel nog net binnen de garantie) en kreeg probleemloos een nieuwe mee
Sindsdien geen probs meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NRG-81 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 17:33:
Ben zelf niet zo'n handige klusser met HTML en Photoshop.
Ik heb geduld, laat me verrassen! Thanks in advance! _/-\o_
Ik heb wat zitten bouwen voor je en het werkt ook wel redelijk, alleen krijg ik geen bewegende iconen meer in het menu en nog wat andere kleine zaken, maar dat gaat me uren en uren kosten om recht te breien. Dat gaat het hem helaas niet worden. Het hoofdmenu is ook trager dan bij mochi omdat in het alaska theme toch veel kleiner onderdeeltjes herschreven zijn en niet lekker werken met het originele mochi theme.

Ik kan je dus helaas niet helpen, het wordt er namelijk niet beter op en ik heb helaas niet de uren vrije tijd die het kost om te maken.

Als het wat makkelijker zou gaan en het mij maar een uurtje of 2 zou kosten had ik het trouwens wel graag gemaakt, maar dit is helaas wat teveel van het goede, te meer omdat de afbeeldingen gelijk heten en ik echt duizenden bestandjes en html codes moet herschrijven, het is helaas feitelijk bijna evenveel werk als een compleet nieuw theme schrijven. En dat is erg leuk werk, maar ik heb er spijtig genoeg te weinig vrije tijd voor (ook al zie ik het als een hobby).

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2014 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er weer zeer gelikt uit .... DANK _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 09:43:
Het zou zo moeten werken als bij die vriend van je. Anders even de hele bibliotheek verwijderen uit de mediaspeler en opnieuw de map toevoegen?
Ik heb nu net als volgt gehandeld:
- Mediabibliotheek uitgezet en gewist
- WDtv uit gezet
- Alle xml's, jpgs, backdrops etc etc gewist van de NAS
- WDtv weer aan
- via bestanden naar m'n diskstation gegaan en de map 'films' toegevoegd aan de mediabibliotheek
- mediabibliotheek aangezet en hem laten scannen.

Toen hij klaar was ben ik naar 'films\series' gegaan en daar zag ik meteen al m'n films uit al m'n \diskstation\films\.. submappen bij elkaar in 1 scherm. Hoe kan dit toch?
Als ik via de rode knop naar 'netwerk-shares' ga dan zie ik het wel goed (dus per map). Schakel ik weer terug naar 'mediabibliotheek' dan staat alles weer op 1 hoop.

Ik snap er helemaal niks van.

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Over ongeveer 9 dagen komt er trouwens een nieuw theme van devicious die veel mensen hier vast zal bevallen, ik vind haar werk meestal veel te druk voor mijn ogen, maar het is altijd wel mooi werk om wat aan te passen. Dus houd het officiele hub forum tegen 31 januari even in de gaten.

Naast de nieuwe alaska waar ik binnenkort nog handleidingen voor maak hoe je afbeeldingen / achtergronden kan aanpassen kan een ieder straks zelf wel wat leuks maken zonder html kennis. En als ik met photoshop kan werken, dan kunnen jullie het ook want ik ben er echt niet zo goed in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaan we leuk vinden zo'n handleiding ////\\\\ thx in advance

t spul van devicious .... kunnen we dat ook hier verw88 of moeten we t ergens anders vinden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Mijn probleem is opgelost! Via de groene knop kan je het overzicht filteren. Dit stond op 'alles'. Zodra ik deze op 'mappen' instelde zag ik zoals ik het wilde hebben!! simpel dus haha.

Dan nog een bugje voor dikkiedikdik (denk ik): In het zoek venster (bijvoorbeeld als je ontbrekende film info wil bijwerken) zie je de cursor niet in het zoekveld. Heel lastig omdat je niet kan zien waar je staat. Ik denk dat de cursos wit is op een witte achtergrond o.i.d.

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Spul van devicous komt niet hier, maar meestal vermeld iemand hier wel als er wat nieuws is. Ik heb even snel 2 voorbeelden gezocht van haar werk:

http://community.wd.com/t...ated-Dec-14th/td-p/510386

http://community.wd.com/t...-by-DeVicious/td-p/578508

Volgens mij laat ze dat staan tot 31 januari, dus als je nog wat wilt meepakken...
Andre21 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:02:
Dan nog een bugje voor dikkiedikdik (denk ik): In het zoek venster (bijvoorbeeld als je ontbrekende film info wil bijwerken) zie je de cursor niet in het zoekveld. Heel lastig omdat je niet kan zien waar je staat. Ik denk dat de cursos wit is op een witte achtergrond o.i.d.
kan je mij even uitleggen hoe je daar komt? Het zegt me niks namelijk :P

Het werkt bij mij wel goed als ik opzoekinformatie van flixter kies en dan naar het toetsenbord icoontje ga, dan zie ik heel goed waar de cursor staat. Maar jij zit denk ik ergens anders te kijken?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2014 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WD-Medic
Andre21 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:37:
Dan nog een andere vraag:
Ik gebruikte nooit de mediabibliotheek, maar omdat ik vanavond bij een vriend even wil helpen met de inrichting had ik hem even op de mediabibliotheek gezet.
De mediabibliotheek is zo bedoeld. Je kan dan doormiddel van de groene knop ( dacht ik ) op je AB diverse filter mogelijkheden kiezen waaronder ook Genre. Kies je in dit filter voor Folders/Mappen dan zie je je eigen overzicht weer..

Edit: Aah ik zie dat je dit al gevonden had ... :P

[ Voor 3% gewijzigd door WD-Medic op 22-01-2014 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WD-Medic
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:06:
Het werkt bij mij wel goed als ik opzoekinformatie van flixter kies en dan naar het toetsenbord icoontje ga, dan zie ik heel goed waar de cursor staat. Maar jij zit denk ik ergens anders te kijken?
Interne scraper/handmatig info zoeken.

Waarschijnlijk inc_keyboard.xml

Hierin staat b.v.

<?xml version="1.0"?>

<wrapper>

<ctrlgrp>
<eventbox_keyboard valkey="keyboard" autoenter="1"/>
</ctrlgrp>

<wrapper>
<widget_keyboard ctrlname="keyboard" x="290" y="195" w="700" h="280" cols="14" rows="5" align="hcenter" textcolor="0xFFFFFF" activetextcolor="0xfffff" changed="@@keyboard_changed" extra_height="22" extra_index="0" scale="100"/>
</wrapper>

<image image="image/user_icon_012.png" x="267" y="174" w="746" h="364" scale="100" bg="1"/>

<texttail text="@@input_01_text" x="285" y="219" w="450" h="28" textcolor="0xeeeeeee" cursor_pos="@@input_text_cursor_pos" cursor_image="image/keyboard_cursor.png" cursor_image_x_offset="6" cursor_image_y_offset="5" ignore_translate="1"/>

</wrapper>

Textcolor is wit

image/keyboard_cursor.png is ook wit

Ik kan het mis hebben natuurlijk.

[ Voor 64% gewijzigd door WD-Medic op 22-01-2014 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:06:

kan je mij even uitleggen hoe je daar komt? Het zegt me niks namelijk :P

Ga maar vanuit hoofdmenu naar films, en druk dan op de zoek knop op je afstandsbediening (knop linksonder).
Als je dan iets gaat zoeken op titel bv, dan krijg je dus een zoekvenster waar je de cursor nauwelijks ziet. Ik zie hem nu wel als ik heel goed kijk, maar hij heeft bijna dezelfde kleur.

De cursor lijk je aan het einde van de regel te zien staan, maar dat is hem niet. Ga je op die pijltjes staan om de cursor te bewegen (naar links bv) dan zie je hem dus nauwelijks.

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Andre21 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:34:
Als je dan iets gaat zoeken op titel bv, dan krijg je dus een zoekvenster waar je de cursor nauwelijks ziet. Ik zie hem nu wel als ik heel goed kijk, maar hij heeft bijna dezelfde kleur.
Ziet het er niet zo bij jou uit? (brakke pic alert)

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/j8fsqq.jpg

In dit voorbeeld is de a geselecteerd, als ik naar een andere letter ga wordt die blauw, maar bij jou dus niet?

Ga eens naar instellingen, dan kiezen voor uiterlijk, dan thema's gebruikersinterface, dan kiezen voor alaska remix en dan dat theme opnieuw uitvoeren, dan zou het toch gelijk moeten zijn als ik het heb. Het lijkt erop dat je een mix van twee themes nu hebt (of ik kijk verkeerd, maar ik heb gedaan wat je schreef).

En anders pas ik of Medic inc_keyboard.xml wel even aan, maar het is wel handig als ik het probleem kan reproduceren.
WD-Medic schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:34:
image/keyboard_cursor.png is ook wit
Hij lijkt wit, maar het is een transparant plaatje.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2014 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Sorry dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat daarboven in het zoek venster de cursor niet te zien is.
Dus als daar al een naam of iets staat, en je hebt een typfout gemaakt of je wilt iets wijzigen, dan kan je niet zien op welke positie je cursor staat. Je kan die cursor verplaatsen met de pijltjes rechts van dat zoekvenster.

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ah, ik zie het al. Ik los het even op. Even testen of het werkt wat ik gebouwd heb zo 123.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WD-Medic
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:47:
Hij lijkt wit, maar het is een transparant plaatje.
Hij lijkt niet alleen wit maar in een zwarte omgeving is tie het ook. Dat met een witte achtergrond in het zoekvenster geeft een onzichtbare cursor ..

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/9au536.jpg

De originele cursor is oranje.

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/saza6a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hij is nu blauw hier, waarom dat ding nu opeens een andere kleur heeft is mij onduidelijk, maar eenvoudig op te lossen. Ik zal zo even de zip files aanpassen met een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WD-Medic
Blauw?

Haha zijn we allemaal wel eens ... :P oOo :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja, dat rode van de hub trekt mijn vrouw niet, alles moet blauw :P
Ik heb nog wat knopjes verbeterd, even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe versie (bestand achter het plaatje een paar berichten terug heb ik ook aangepast zodat een ieder die die meepakt ook de juiste heeft):

http://www.mediafire.com/...0Remix%20Dutch%202014.zip

Het toetsenbord probleempje is opelost :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 18:48:
[...]

Had dit probleem vd zomer ..... terug naar de winkel (viel nog net binnen de garantie) en kreeg probleemloos een nieuwe mee
Sindsdien geen probs meer
hmm..
misschien is dat inderdaad een idee
hoop dat ik de kassabon nog heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 18:48:
[...]

Ik heb wat zitten bouwen voor je en het werkt ook wel redelijk, alleen krijg ik geen bewegende iconen meer in het menu en nog wat andere kleine zaken, maar dat gaat me uren en uren kosten om recht te breien. Dat gaat het hem helaas niet worden. Het hoofdmenu is ook trager dan bij mochi omdat in het alaska theme toch veel kleiner onderdeeltjes herschreven zijn en niet lekker werken met het originele mochi theme.

Ik kan je dus helaas niet helpen, het wordt er namelijk niet beter op en ik heb helaas niet de uren vrije tijd die het kost om te maken.

Als het wat makkelijker zou gaan en het mij maar een uurtje of 2 zou kosten had ik het trouwens wel graag gemaakt, maar dit is helaas wat teveel van het goede, te meer omdat de afbeeldingen gelijk heten en ik echt duizenden bestandjes en html codes moet herschrijven, het is helaas feitelijk bijna evenveel werk als een compleet nieuw theme schrijven. En dat is erg leuk werk, maar ik heb er spijtig genoeg te weinig vrije tijd voor (ook al zie ik het als een hobby).
Ok, jammer.
Maar snap goed dat je betere dingen te doen hebt dan uren te klussen aan een theme voor iemand anders!
Wel bedankt voor de moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NRG-81 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:45:
[...]

hmm..
misschien is dat inderdaad een idee
hoop dat ik de kassabon nog heb!
Die had ik niet meer, maar de aankoop stond wel bij de winkel in het systeem

good luck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foutje kan dus weg

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2014 07:58 . Reden: niet correct ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Decompressen en opnieuw compressen met een hogere compression rate (indien mogelijk)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Weet iemand een antwoord op t volgende?

Een vriend heeft de WDtv icm een Samsung 3D TV. 3D films spelen prima af via de WD (SBS). Maar hoe werkt het met ondertiteling? Hij heeft 3d-subtitler gebruikt om van de .srt een .sup te maken, maar dan komt er ook een <filmnaam>.xml file uit.
Echter hij heeft voor z'n film natuurlijk al een <filmnaam>.xml file staan met de filminfo van de interne scraper. Kan je die samenvoegen? Of is er een andere oplossing?

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WD-Medic
Nee de filminfo xml bevat metadata voor de informatie die je op je TV ziet in je film map.

Na een googletje erop los gelaten te hebben zie ik op diverse fora dat je het beste de subs kan invoegen bij de film omdat ze dan onderdeel worden van de film (inbakken). Dit werkt op elke media speler die de film zelf al goed kan weergeven.

Er staat op deze site hoe je dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb altijd die handleiding van de site die Medic noemt gebruikt. Ik heb helaas bij een nieuwe installatie van Windows per ongeluk mijn instellingen verwijderd, maar je moet even zelf kijken wat het beste bevalt. Zelf geef ik de voorkeur aan het zweven van de subs voor de films, maar de meeste tutorials raden je aan het juist naar de achterkant te laten "zweven", net andersom dus.

Het beste kan je een mkv met subs pakken en dan verschillende dingen proberen, bekijken op de tv en dan de instellingen die jou bevallen ergens noteren (in een screenshot bijvoorbeeld).

Ik werk trouwens nooit, mar dan ook nooit met ingebouwde subs in een 3d mkv. Dat lijkt me ook niet de beste oplossing. Het werkt echt uitstekend als je alleen 3d subtitler gebruikt en dan krijg je een 3tal vreemde sub bestanden, maar daar kan de wd tv live prima mee overweg en dan heb je de perfecte subs.

Ik kijk er anders vanavond even naar, wil toch binnenkort een 3d film bekijken en baal wat dat ik mijn settings kwijt ben van 3d subtitler. Ik maak vanavond wel even een handleiding met behulp van die site van medic en de aanpassingen voor de wd zodat het je echt maar 3 seconden kost om die subs perfect te krijgen.

Maar als je niet kan wachten, die site die Medic noemt is de beste uitleg en gebruik tsMuxeR niet, die heb je niet nodig (kan natuurlijk wel, maar kost je extra werk en hoeft niet voor de wd tv live). Als je meerdere mediaspelers in huis hebt of wat dan ook, dan is tsMuxeR natuurlijk wel ideaal, maar voor de wd tv live maakt het niet uit, die kan met 3d subs overweg bij half/over sbs films.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2014 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Ik volg je niet helemaal. Je zegt dat je hem niet moet inbakken. Dus gewoon een .sup en een .xml creëren met die 3d-subtitler.
Maar dat is juist het probleem omdat je dan 2x eenzelfde .xml file van dezelfde film krijgt. Want er staat al een .xml file omdat de media scraper van de wd die heeft aangemaakt.

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Andre21 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 11:42:
Ik volg je niet helemaal. Je zegt dat je hem niet moet inbakken. Dus gewoon een .sup en een .xml creëren met die 3d-subtitler.
Maar dat is juist het probleem omdat je dan 2x eenzelfde .xml file van dezelfde film krijgt. Want er staat al een .xml file omdat de media scraper van de wd die heeft aangemaakt.
Ah I see, in dat geval txmuxer wel gebruiken, dat is niet te omzeilen. Wel handig dat ik niet alleen de reactie van medic lees, maar ook de oorspronkelijke vraag 8)7

Maar ik zal vanavond wel even mijn instellingen posten, wellicht bruikbaar voor je (of iemand anders hier).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2014 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WD-Medic
@Dikkiedikdik

video_run.xml en dvd_navigation.xml

Het blijkt dat ze beide wel degelijk werken. Ik kom er achter dat ze alleen anders reageren op je AB.

Zoals ik al melde aan je heb ik een ouwe DVD op me HUB gezet om te testen. De xml van dvd_navigation laat zich wel aanpassen en op de HUB blijft het dan ook gewoon werken.

In de onderstaande afbeelding heb ik alleen jouw achtergrondje erin gezet en de oorspronkelijke weg gehaald. De tekst kleur van heb ik van oranje naar wit gezet. De cover afbeelding, de tekst Sluiten en de naam van het video bestand staan nu niet goed maar ik heb daar dan ook niets mee gedaan. De afspeel knopjes zijn afbeeldingen dus die moeten op zich geen probleem geven als je ze verplaatst/wijzigd.

De map van de DVD waarin de iso staat heb ik geselecteerd en meteen de Play knop van de AB gebruikt om de DVD te starten. Met dit resultaat.

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/23lmbub.jpg

Sluiten en Openen geen probleem.

Wanneer ik echter de OK knop gebruik om de DVD map te openen en ook weer op OK druk om de iso van de DVD te starten ziet het er ineens naar uit dat nu video_run.xml word gebruikt ipv dvd_navigation.xml.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/9is76d.jpg

Ook nu weer werken Sluiten en Openen zoals het moet
.

Het verschil is nu dat ik geen DVD menu heb gezien en het lijkt erop dat de DVD ( gezien de tijd aanduiding ) in zijn geheel word gespeeld ipv de onderdelen apart die je in het DVD kan kiezen.

Maar goed dit laatste heeft niets met je thema te maken dat ligt bij WD in de firmware.

[/einde test]

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WD-Medic
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 11:55:
Wel handig dat ik niet alleen de reactie van medic lees, maar ook de oorspronkelijke vraag 8)7
Ach maakt niet uit als het toch word genegeerd door de diegene die de vraag stelt ... :O

[ Voor 3% gewijzigd door WD-Medic op 23-01-2014 14:25 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heee Medic,

kan je even de xml bestandje posten voor mij?

Ik herken jouw probleem niet met die verschillen qua tijd, maar dat ga ik even rustig bekijken straks (als ik al op play mag drukken en dan iets krijg dat hij gaat afspelen, maar misschien werkt het als ik dvd navigation toevoeg aan de theme).

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

WD-Medic schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:25:
[...]

Ach maakt niet uit als het toch word genegeerd door de diegene die de vraag stelt ... :O
Ik zag jullie beide antwoorden tegelijk dus daarom snapte ik het al niet waarom jij zei dat je het moest inbakken, en dikkiedikdik zei dat je het weer niet moest inbakken.
Maar goed maakt niet uit.. Inbakken dus, als je je bestaande .xml's wilt houden.

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WD-Medic
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:33:
Heee Medic,

kan je even de xml bestandje posten voor mij?

Ik herken jouw probleem niet met die verschillen qua tijd, maar dat ga ik even rustig bekijken straks (als ik al op play mag drukken en dan iets krijg dat hij gaat afspelen, maar misschien werkt het als ik dvd navigation toevoeg aan de theme).
Ja komt tie .. ben benieuwd. :9

De dik gedrukte <!-- tekst --> zijn nog de originele regels die ik even heb uitgeschakeld. Wanneer blijkt dat je dit later niet nodig hebt kan je ze altijd nog weg halen.

De regel:
<image image="image/large_video_gallery_thumbnail_no_cover.png" x="56" y="470" w="154" h="233" scale="100"/>

Is in jouw thema een afbeelding die ik niet kan zien, te donker of te klein of ... Misschien moet je die ook even apart bekijken en als je dit niet gebruikt ook nog even uitzetten met <!-- . -->

<?xml version="1.0"?>
<page>

<ctrlgrp>
<button valkey="CLOSE"/>
</ctrlgrp>

<wrapper disable="@@disable_subtitle_audio_info">
<image image="image/video_playback_subtitle_info_bg.png" x="70" y="36" w="310" h="83"/>
<text text="@@subtitle_info" x="87" y="53" w="276" h="22" fontsize="20" textcolor="0xffffff" align="left" speed="1" delay="2"/>
<text text="@@audio_info" x="87" y="83" w="276" h="22" fontsize="20" textcolor="0xffffff" align="left" speed="1" delay="2"/>
</wrapper>

<!-- information time info -->
<wrapper disable="@@disable_time_info">
<image image="image/file_icon_014.png" x="0" y="655" w="1280" h="96" scale="100"/>
<image image="image/large_video_gallery_thumbnail_no_cover.png" x="56" y="470" w="154" h="233" scale="100"/>
<!--image image="@@video_time_info_area" x="0" y="0" w="1280" h="720" bg="1"/-->
<!--image image="image/video_playing_bar_bg.png" x="70" y="644" w="1141" h="50"/-->

<image image="@@file_album" default_image="@@default_thumbnail" x="70" y="494" w="100" h="139" scale="100"/>
<text text="@@filename" x="184" y="555" w="740" h="48" fontsize="44" textcolor="0xffffff" speed="1" delay="2" align="left" auto_translate="1"/>
<text text="@@speed_value" x="120" y="657" w="33" h="22" fontsize="20" align="left"/>
<text text="@@current_time" x="999" y="661" w="103" h="22" fontsize="20" align="right"/>
<text text="@@duration_time" x="1108" y="661" w="96" h="22" fontsize="20" align="left"/>
<image image="@@file_rating" x="186" y="609" w="124" h="21"/>
<image image="@@file_favorite" x="324" y="609" w="23" h="21"/>
<image image="@@speed_state" x="89" y="658" w="30" h="23"/>
</wrapper>

<progress_bar name="video_time_bar" x="162" y="662" w="832" h="14" pb_back_img="image/video_playback_playing_progress_bar_bg.png" pb_front_img="image/video_playback_playing_progress_bar.png" pb_point_img="image/playing_progress_bar_point.png" pb_delay="500" disable="@@disable_time_info"/>
<text x="941" y="564" w="260" h="32" text="$$Close" align="right" fontsize="30" textcolor="0x666666" active="@@act-CLOSE" selected="sel-CLOSE" actnoseltextcolor="0xffffff" activetextcolor="0xffffff" disable="@@disable-CLOSE"/>

<wrapper>
<image image="@@wrongkeyicon" x="563" y="282" w="154" h="155" align="hcenter" />
<image image="@@keyicon" x="1063" y="71" w="65" h="45" align="hcenter" />
<image image="@@info_mute_icon" x="1162" y="49" w="48" h="48"/>
<text text="@@info_now_playing" x="65" y="18" w="243" h="31" fontsize="26"/>
</wrapper>

<image image="@@repeat-ico" x="1057" y="579" w="48" h="36"/>
<image image="@@mod_img" x="1063" y="71" w="107" h="107"/>

</page>

[ Voor 4% gewijzigd door WD-Medic op 23-01-2014 15:11 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
WD-Medic schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:07:
Is in jouw thema een afbeelding die ik niet kan zien, te donker of te klein of ... Misschien moet je die ook even apart bekijken en als je dit niet gebruikt ook nog even uitzetten met <!-- . -->
Even uit mijn hoofd omdat ik op het werk ben: ik meen dat ik dat ding doorschijnend / invisible gemaakt heb omdat ik geen mediabibliotheek gebruik en anders daar een zwart vak kreeg. En dat vond ik niet mooi :P

Ik men dat die in meer xml bestanden terugkwam en dit vond ik fijner werken dan elke xml aanpassen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2014 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:12
Ik heb laatst voor mijn vader ook een wd live tv gekocht en geïnstalleerd. Ik heb op een externe hd een aantal mappen (series, concerten, films). Nu vind hij bijna alles keurig als je bij video kijkt, op 1 dvd na.. Deze komt niet bij video's te staan, maar als ik de hardeschijf benader via bestanden dan zie ik hem wel en kan hem ook afspelen. Iemand een idee?

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Slaapje schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:41:
maar als ik de hardeschijf benader via bestanden dan zie ik hem wel en kan hem ook afspelen. Iemand een idee?
zal wel iets aan de indeling niet kloppen, als het alleen film is zou ik makemkv even gebruiken en hem omzetten naar een .mkv, dat scheelt je heel wat uitzoekwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:12
Alright, nou hij weet hoe ie hem kan vinden, dus dan zoekt ie het maar uit ;-)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg met een copy en paste niet eens een verandering te zien 8)7

Ik ga er volgende week wel even naar kijken als ik wat meer tijd (en zin) heb om met de wd weer te prullen (en als de rest van het gezin weg is, hier worden ze allemaal boos als ik ermee wil knutselen als de rest tv wil kijken). Ik ga wel even met je idee aan de slag, maar die hele dvd navigation werkt niet echt lekker als je eraan gaat prullen in die xml bestanden, althans als ik ook zo lees wat jij voor vreemde dingen krijgt met het afspelen.

Misschien is het een xml waar je niet teveel aan moet zitten.

Ik neem tenminste aan dat je voorheen geen verschil had met de play en ok knop?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2014 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Nog een vraag over je theme dikkiedikdik..
Als ik in "muziek afspelen" zit (waar jij nog die artiest/titel weergave gefixt had), dan zie ik in dat grote vlak daarboven geen albumcover.
In het kleine vak direct links naast "je luisterd naar:" etc, zie je wel de cover. Maar in dat grote vak erboven zie je een witte afbeelding van een speaker met een rechthoek er doorheen.

Dit is alleen in "muziek afspelen", dus als je ook daadwerkelijk iets afspeelt. In de gewone muziek lijst/gallery zie je wel de cover in het groot.

Verder is het alleen maar met de mediabibliotheek aan. Ga je gewoon via netwerk shares, dan is het wel goed en zie je zowel een kleine als een grote cover tijdens het afspelen van muziek.

Het lijkt er dus op, alsof de mediabibliotheek anders met die pagina om gaat.
Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Weet niet zo goed hoe ik hier een screenshot moet posten.

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mmm, dat is apart, ik bekijk het en kom erop terug

Ik schat in dat ik het niet kan oplossen, als dat zo is (moet ik nog bekijken) kan ik een versie maken met alleen een afbeelding linksonder, is dat een idee? Zo ja, welke versie heb je gekozen uit de zip file?

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2014 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

ik denk eigenlijk ook niet dat het op te lossen is, aangezien het al in een eerdere versie ook een keer aangekaart is volgens mij. Maar ik kon het proberen.

Ik heb de versie zonder ipcam en livetv gekozen, en dan versie 2

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ff een vraagje over dat mapje met die 9 (of zijn het er meer?) zipfiles Dikkiedikdik. Ik begrijp dat ze zijn onderverdeeld in verschillende indelingen van het hoofdmenu, maar wat is het verschil tussen de drie verschillende soorten van elke indeling? Dus het verschil tussen de map zonder versie __, versie 1 en versie 2. Het kan zijn dat het eerder is vermeld maar dan heb ik daar overheen gelezen... Kunnen we trouwens ook verzoekjes doen voor een persoonlijke hoofdmenu-indeling of is dit heel veel werk?

Trouwens ff een compliment van deze kant voor het goede werk dat je met de themes doet en dat je altijd zeer snel mensen wil helpen met problemen. Ook voor WD-Medic uiteraard (Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Andre21 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:25:
Ik heb de versie zonder ipcam en livetv gekozen, en dan versie 2
Ik zal er dit weekeinde of begin volgende week even mee bezig.
Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 00:30:
maar wat is het verschil tussen de drie verschillende soorten van elke indeling? Dus het verschil tussen de map zonder versie __, versie 1 en versie 2.
Het verschil is alleen van belang als je van die moviesheets gebruikt (dus alle films in 1 map en dan film info erbij).

Je hebt als je naar video gaat iets van 4 views. Eén van deze views is anders per theme.

De normale variant heeft dan deze view:

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/m79lhu.png

Bij versie 1 of 2 is deze view als volgt:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2hhdcup.png

Tot slot is de andere versie 1 of 2 redelijk gelijk hieraan, maar dan heb je links een bredere afbeelding en daaronder de filminfo. Dit zijn de afbeeldingen van de originele Engelse theme, ik heb zelf een paar dingen aangepast (wat dingen weggehaald zoals items / locatie van de bestanden enzo).

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2014 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaah thnx, dat zijn dus de gewone, de 15TBN en de 15TBN VERT versies van JoeySmyth... Had ik zelf ook wel kunnen bedenken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WD-Medic
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:31:
Mmm, dat is apart, ik bekijk het en kom erop terug.
Dit is een issue dat zelfs meneer smyth niet opgelost kreeg, zelfs waardoor het komt is niet duidelijk ... Deze zelfde situatie vind je ook in het NL Hub thema en dus ook in de linksheets versie. Het vreemde is dat het niet bij elk album gebeurd althans dat is bij mij zo. Van de hele vracht die erop staat gebeurd het bij 6 albums.

Gebruik je veel mp3 of flac dan kan je eventueel nog de cover aan de file tag toevoegen. Bij gebruik van wav gaat dat weer niet en blijf je er in sommige gevallen mee zitten aangezien er ook weer mappen zijn waarin een folder.jpg genoeg is om het te laten functioneren.

:?

De Mediabibliotheek ...

My give up :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WD-Medic
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 18:58:
[...]

Ik krijg met een copy en paste niet eens een verandering te zien 8)7

Ik ga er volgende week wel even naar kijken als ik wat meer tijd (en zin) heb om met de wd weer te prullen (en als de rest van het gezin weg is, hier worden ze allemaal boos als ik ermee wil knutselen als de rest tv wil kijken). Ik ga wel even met je idee aan de slag, maar die hele dvd navigation werkt niet echt lekker als je eraan gaat prullen in die xml bestanden, althans als ik ook zo lees wat jij voor vreemde dingen krijgt met het afspelen.

Misschien is het een xml waar je niet teveel aan moet zitten.

Ik neem tenminste aan dat je voorheen geen verschil had met de play en ok knop?
Nou ik gebruikte dat eigenlijk heel weinig tot nooit. Het is altijd via de OK knop waarmee ik een video start ook omdat ik bijna geen dvd gebruik.

Het werkt in Mochi ook alleen kan ik daarvan dvd_navigation niet bewerken zonder er 1 van mezelf toe te voegen. Ook in m'n eigen Alaska Dark werkt het op dezelfde manier.

Al met al kan je dvd_navigation wel bewerken dat is het punt niet. Het is echter de firmware die er een potje van maakt. Open je een dvd met de OK knop werkt het via video_run en als je een dvd map met de Play knop start word dvd_navigation gebruikt. Het verschil tussen de HUB en de SMP is nu dat WD de HUB heeft losgelaten en hiervoor geen firmware updates meer uitbrengt. Misschien is juist door de laatste update op de SMP de situatie ontstaan dat jij op je SMP geen verschil meer ziet als je dvd_navigation bewerkt.

WD en hun ontwikkeling van firmware.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

WD-Medic schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:21:
[...]

Dit is een issue dat zelfs meneer smyth niet opgelost kreeg, zelfs waardoor het komt is niet duidelijk ... Deze zelfde situatie vind je ook in het NL Hub thema en dus ook in de linksheets versie. Het vreemde is dat het niet bij elk album gebeurd althans dat is bij mij zo. Van de hele vracht die erop staat gebeurd het bij 6 albums.

Gebruik je veel mp3 of flac dan kan je eventueel nog de cover aan de file tag toevoegen. Bij gebruik van wav gaat dat weer niet en blijf je er in sommige gevallen mee zitten aangezien er ook weer mappen zijn waarin een folder.jpg genoeg is om het te laten functioneren.
Ik gebruik mp3, en ik heb bij al die bewuste mp3's een cover aan de file toegevoegd. Maar zelfs dan doet hij het niet.
Nou ja, ook weer wel, want hij laat hem wel linksonderin in het klein zien. Maar daarboven in het groot dus niet. Ook als je tijdens het afspelen naar het hoofdmenu gaat, zie je onderin welk nummer er afspeelt+cover. Dus ook daar werkt het. Alleen op die ene grote plek niet.
Tenzij ik het dus niet via de mediabibliotheek doe zoals gezegd.

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WD-Medic
Klopt helemaal dat wil zeggen in een aantal gevallen heb ik dat precies zo. Ook de "grote" man achter het oorspronkelijke WD thema kreeg het niet voor elkaar en het lijkt er dus op dat we of er mee moeten leren leven of de grote afbeelding in het player gedeelte weg laten ...

Op zich stoort het mij niet zo heel erg aangezien ik in de woonkamer ben over gegaan naar Dune en de WD voor audio heeeeeeel erg weinig gebruik. Het is dus aan Dikkiedikdik of hij het er uit gaat halen voor die gebruikers die zich er wel aan storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Nou ik zou zeggen: Het is leuk als het te fixen is. Maar ga er niet teveel moeite voor doen..

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Habana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-09 22:56
Na heel veel mooie themes voorbij te hebben zien komen, besloten het ook maar eens te proberen, maar helaas wil het niet lukken.
Ik login op de webpage van de WDtv-live, ga naar Apperance, klik op browse en zoek de theme op mijn desktop,open en submit,het enige water gebeurd is Please Wait… en verder gebeurd er niets.

Zie ik wat over het hoofd?, ik las wel iets IE8 dat dit niet lekker werkt, ik gebruik IE10 is dit soms ook hier de boos doener..iemand enige idee/ Tip

Thanks Dikkiedikdik, dat doe ik allemaal maar helaas, ik ga het vanmiddag nogmaals met firefox of een andere browser proberen.. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Habana op 24-01-2014 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Habana schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:45:
Ik login op de webpage van de WDtv-live, ga naar Apperance, klik op browse en zoek de theme op mijn desktop,open en submit,het enige water gebeurd is Please Wait… en verder gebeurd er niets.

Zie ik wat over het hoofd?
Met firefox gaat het bij mij goed. Je moet wel de zip file zelf eerst uitpakken, daarin zitten 9 mappen met weer zipfiles en 1 van deze 9 zipfiles kan je ernaar toe sturen op deze manier.
WD-Medic schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:34:
Het is dus aan Dikkiedikdik of hij het er uit gaat halen voor die gebruikers die zich er wel aan storen.
In slopen ben ik wel goed, is snel geregeld. Maar ik bied het wel even als losse download aan, ik ga niet alle zips aanpassen omdat dat dat veel meer werk is. Ik zal het xml bestand ook wel even los posten zodat een ieder zelf een andere zip kan aanpassen. Maar het wordt even dit weekeinde of dinsdag, mijn hoofd moet er wel even naar staan en vanavond heb ik met de kids filmkijkavond en is mijn vrouw lekker weg voor hetzelfde idee met vriendinnen, dus dan kom ik er al niet aan toe.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2014 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WD-Medic
Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:59:
In slopen ben ik wel goed, is snel geregeld. Maar ik bied het wel even als losse download aan, ...

Maar het wordt even dit weekeinde of dinsdag, ...
Nou dan ben ik je voor. Ook al gebruik ik de WD niet echt meer voor muziek ben ik er toch even voor gaan zitten en denk het een en ander te hebben opgelost.

Ik heb getest met mp3, flac en wav en met diverse screenshots het bewijs hiervan.

Mp3

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2cs81t3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2na8uq0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2j0kuj6.jpg

Het viel me op dat je in al je wijsheid het kader om de album art verwijderd hebt. Hierdoor is er een verschil ontstaan in het beeld van het album overzicht en de media player.

Ik heb dit kader weer terug gezet. In de onderstaande screenshots is mijn eigen file_icon_002.png zichtbaar welke ik later ( zoals hieronder te zien ) heb samen gevoegd met die van jouw ivm de door jouw gebruikte tekst...

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/dp7fxf.png

Flac

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2igm7ix.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2vvja1k.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/1zcjwns.jpg

Wav

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/312eng6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/90odx3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/w82pdv.jpg

In het geval van ontbrekende cover art zat er een default afbeelding in het thema. In Alaska Remix heb je ook weer met alle wijsheid deze vervangen door een lege afbeelding waardoor er een leeg kader zichtbaar is als er geen cover voorhanden is. Ik heb in deze fix de originele weer terug gezet.

Met alle respect natuurlijk ... d:)b :Y

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/wcny8j.png

Bij het gebruik van Wav is er geen mogelijkheid om een cover toe te voegen aan de file tag simpelweg omdat wav dit niet ondersteund. Goed te zien is dan ook dat de default afbeelding dan in beeld komt. Helaas is in het album overzicht in sommige gevallen dan geen album art in beeld. Na diverse keren de Mediabibliotheek opnieuw te hebben opgebouwd lukte dit nog steeds niet ...

@All: Je vind hier onder een link met alleen de fix voor de album art. Wil je dit gebruiken dan zal je dit zelf in het door jouw gebruikte thema moet zetten. Pak deze zip uit en kopieer dit in een van de zip files die Dikkiedikdik als download aanbied. Pas dan upload je het thema naar de SMP via de gebruikelijke manier. Have Fun ...

[Download]

[ Voor 3% gewijzigd door WD-Medic op 25-01-2014 14:18 . Reden: Download link aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Medic: Je bent geweldig! Ik ga het vanavond gelijk erin zetten en testen

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Speler is met korting 15% dit weekend bij bol.com:
http://www.bol.com/nl/p/w...-player/1003004011906135/

...

Kijk ik in de pricewatch, is dit ding zelfs met korting duurder dan de helft van de shops die er in staan... dusssss. Goeie zet bol.com.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WD-Medic
Andre21 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:26:
Medic: Je bent geweldig! Ik ga het vanavond gelijk erin zetten en testen
Ja kijk eens wat het doet op de SMP. Ik kan dit niet testen aangezien ik deze niet heb. Wat ik achteraf gezien ook niet geprobeerd heb is hoe het er nu in Now Playing uit ziet.

Now Playing is de functie die gebruikt word als je muziek aan hebt staan en naar het hoofdmenu schakeld.

Wat me wel is opgevallen in het hoofdmenu is dat de ingebakken tekst van X Nieuwe Items zichtbaar is als het menu op Films/Series staat en de Mediabibliotheek is ingeschakeld. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:10
Motrax schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:28:
Speler is met korting 15% dit weekend bij bol.com:
http://www.bol.com/nl/p/w...-player/1003004011906135/

...

Kijk ik in de pricewatch, is dit ding zelfs met korting duurder dan de helft van de shops die er in staan... dusssss. Goeie zet bol.com.
Klopt, heb hem vorige week gehaald voor 76 euro bij Saturn voor mijn ouders, die zijn er erg tevreden over. Vanavond een 2e handsje voor mijn zusje ophalen. Ze heeft net een Raspberry Pi maar vind de wd tv + netflix toch wat gebruiksvriendelijker voor de computer leek.
Pagina: 1 ... 37 ... 57 Laatste