Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

En waarom zou je Plex willen gebruiken? Dat is toch dat programma dat alles transcodeert naar een formaat dat door andere spelers makkelijker af te spelen is?

WD speelt zowat alles af. Daar heb je geen Plex voor nodig :P

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem met ps3 media server en universal media server.Geen forward and backward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
** Ik heb dit bericht verwijderd aangezien het in strijd is met de Evaluation License Agreement waarvoor ik getekend heb bij WD **

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2014 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Plex transcodeert niet als de ontvanger (WD TV Live) het niet nodig heeft, of heb ik dat mis? Overigens werkt rewind & forward bij mij wel icm Plex, het gaat tergend langzaam, maar het werkt wel gewoon.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-09 19:41
Met welk programma maak je makkelijk en snel een iso van video_TS en Audio_TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
supercop7373 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:29:
Verwijderd in "[Mediaplayer] WD TV Live (najaar 2011)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizkid_niels
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 15:08
Verwijderd schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 09:28:
Ik kan helaas geen afbeeldingen plaatsen nu, maar er komt wat nieuws aan:

Hello WD TV Beta Aces,

We have a Band New WD TV Remote App that we think you will really like. This new app makes searching and navigating your content a breeze. It will also make navigating from one service to another more direct. We have been beating it up in our lab for some time now. We think it’s time for you to try it out.
Wat ik vooral mis in de WDTV app is een manier om direct te typen door gebruik te maken van het toetsenbord in de app. Nu ben je heel lang bezig met die pijltjes de hele tijd om een letter te selecteren. Als je direct kon typen via de app zou dat super zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 20:33

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

wizkid_niels schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 18:31:
[...]

Wat ik vooral mis in de WDTV app is een manier om direct te typen door gebruik te maken van het toetsenbord in de app. Nu ben je heel lang bezig met die pijltjes de hele tijd om een letter te selecteren. Als je direct kon typen via de app zou dat super zijn.
Que? In de Android app kan je gewoon een toetsenbord tevoorschijn roepen en snel tikken...?

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Habana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:43
supercop7373 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:29:
Mag ik vragen waarom of voor welk doel, de WDtv speelt toch beiden af..

@ hier onder: Ik vraag het maar omdat mijn WDtv daar dus totaal geen problemen mee heeft ..vreemd, VIDEO_TS,ISO, MKV,M2TS geen probleem..
Makemkv hebt ik ook wel gebruikt om te testen , maar daar alles word afgespeeld…… ;) .

[ Voor 30% gewijzigd door Habana op 20-10-2013 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Habana schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 19:59:
[...]

Mag ik vragen waarom of voor welk doel, de WDtv speelt toch beiden af..
Bij mij speelt de WDTV geen video_ts en iso af.
Met Makemkv kun je de video_ts map naar mkv overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 20:30:
[...]

Bij mij speelt de WDTV geen video_ts en iso af.
Met Makemkv kun je de video_ts map naar mkv overzetten.
Share je dan via upnp ofzo? Via SMB spelen beide formaten gewoon af.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:35:
Hebben hier mensen een oplossing voor de spinning arrow of death? Ik heb nu een paar dagen een WDLive en ik krijg regelmatig na het spelen van een video dat hij niets meer doet. Ik selecteer een bestand om af te spelen (of een nummer in Spotify) en dan blijft het pijltje eindeloos draaien.

De enige optie is dan om de stekker eruit te trekken en hem op die manier opnieuw op te starten.
M'n WDlive is bekabeld verbonden met het netwerk, ik gebruik een externe HD als opslag die direct verbonden is met m'n WDlive.

Weet iemand de oorzaak of -nog beter- de oplossing?
Niemand? ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
Heb je wel de laatste firmware geïnstalleerd? Bij een vriend van mij wou de WD niet updaten, hij had een hele oude versie van de firmware, dus hebben we maar via een USB stick de laatste firmware er op gezet, en sinds die tijd update de WD wel automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xippie schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 10:30:
[...]

Heb je wel de laatste firmware geïnstalleerd? Bij een vriend van mij wou de WD niet updaten, hij had een hele oude versie van de firmware, dus hebben we maar via een USB stick de laatste firmware er op gezet, en sinds die tijd update de WD wel automatisch.
Na aanschaf direct gedaan. De huidige versie is 1.16.13 en volgens de website is dat ook de meest recente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Habana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:43
Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:35:
Hebben hier mensen een oplossing voor de spinning arrow of death? Ik heb nu een paar dagen een WDLive en ik krijg regelmatig na het spelen van een video dat hij niets meer doet. Ik selecteer een bestand om af te spelen (of een nummer in Spotify) en dan blijft het pijltje eindeloos draaien.

De enige optie is dan om de stekker eruit te trekken en hem op die manier opnieuw op te starten.
M'n WDlive is bekabeld verbonden met het netwerk, ik gebruik een externe HD als opslag die direct verbonden is met m'n WDlive.

Weet iemand de oorzaak of -nog beter- de oplossing?
Ik ervaarde dit eenmaal met een oude trage USB stick en sindsdien stream probleemloos vanaf pc en nas.. meest voor de handliggende is mi…
a: USB stick is supertraag of defect.
B: externe 2.5Inch drive trekt net meer dan USB port kan leveren.
C: UTP kabel even testen cq. vervangen ivm. slechte verbinding.

of in ergste geval de WDtv zelf is niet oksel fris dus retour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 23:24
Sinds kort deze media speler, eigenlijk vooral i.v.m. Netflix. Nou had ik al een Mede8er MD500X (eerste versie, vrij oud apparaat dus), maar deze valt toch tegen.

- Hij is een stuk langzamer als de Mede8er. Fast forward gaat een stuk langzamer, laden van films ook.
- Interface werkt iets langzamer. Het laden van Netflix films gaat ook niet bijzonder snel.
- En nog het ergste van alles; ik krijg simpelweg niet all mijn SMB shares te zien. Zo zie ik een aantal computers wel, maar sommige ook gewoon helemaal niet. Er is geen mogelijkheid om handmatig d.m.v. een IP adres een share toe te voegen.

Mijn Mede8er die ziet echter ook heel mijn workgroup niet, en dus geen enkele computer in het netwerk, maar ik kan in elk geval nog wel handmatig een computer toevoegen.
Alhoewel ik in mijn netwerk niet veel bijzonders heb ingesteld; werkt dat niet.

Ik heb zover ik weet inmiddels alle instellingen gedaan, dus firewall uit, netwerk sharing aangepast, zelfs registry tweakers, ik krijg het niet voor elkaar.

De eerste keer dat ik het apparaat aan heb gezet, had ik geloof ik wel een aantal shares, die ik nu niet meer heb. Ik heb ge-update naar de laatste firmware, en sindsdien heb ik sowieso die shares niet meer.

[ Voor 11% gewijzigd door eX0duS op 20-10-2013 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
Wat ik eigenlijk hele erg mis op de WD, is dat ik niet tegelijkertijd het geluid via HDMI en optisch kan doorsturen.
Overdag heb ik het geluid meestal via mijn installatie, maar later op de avond en 's nachts heb ik het geluid via PC speakers via mijn TV, ivm overlast voor de buren.
Nu moet ik helaas elke keer het via het opties menu aanpassen.

Is er ergens een tweak dat ik beide signalen ter gelijkertijd kan doorsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WD-Medic
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-03-2021
:O

[ Voor 100% gewijzigd door WD-Medic op 21-10-2013 23:38 ]

Kodi | Intel® NUC D54250WYK | Synology DS413j | Marantz SR7007 | Klipsch F3-C3-S3-Sub12 | Samsung UE46F8000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
** Ik heb dit bericht verwijderd aangezien het in strijd is met de Evaluation License Agreement waarvoor ik getekend heb bij WD **

[ Voor 179% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2014 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 18:52:
Wat volgens mij wel werkt is die analoge uitgang gebruiken, maar dat weet ik niet 100% zeker. Dat zou je nog kunnen testen. Dus overdag digitaal via hdmi en in de avond analoog via de pc luidsprekers.
Helaas niet, ik heb op de TV een Creative setje via de headphones aansluiting hangen, want de LED TV's geven een bar slecht geluid. En ik heb behalve de WD ook een google TV en Ziggo box en satelliet ontvanger aan de TV hangen.
De ziggo en WD hebben via optisch een connectie met mijn receiver voor 5.1 surround.
Alleen met goede films en series zet ik de receiver aan. Ook voor kosten besparingen. de receiver pakt bijna 100 watt, en de TV staat gemiddeld hier 16 uur per dag aan.

Helaas zit er nu niets anders op dan blijven switchen, totdat WD een aanpassing maakt in de firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2014 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
Hopen dat diverse zender werken met unlocater ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
xippie schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:38:
Hopen dat diverse zender werken met unlocater ;)
Met unblock us wel, maar er zit een berg bagger bij, mijn god. Al is fitness tv zo te zien wel ok en bevat leuke dames, materiaal niet heel nieuw, maar leuk om gratis te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

De hierboven getoonde app ziet er erg interessant uit. Ik vraag me af of en zo ja, in hoeverre, er sprake is van integratie van WDTV-apps in de android/ios app. Het zou bijvoorbeeld erg prettig zijn Spotify te kunnen besturen (dat wil zeggen: playlists kiezen, etc.) zonder daarbij de televisie aan te hoeven zetten.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Dat laatste zeker! Is nu best irritant om een nummer te skippen bijvoorbeeld.

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2014 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:32
Hallo,

Ik heb vandaag, na vele positieve reviews de WD TV Live gekocht. Ik heb thuis een Western Digital My Book Live NAS-server met 2TB.

Heeft iemand voor mij een uitleg hoe ik deze kan koppelen aan de WD tv live? Ik heb begrepen dat dit via de ingebouwde Twonky server zou kunnen.

Alvast bedankt

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

[ Voor 120% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2014 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Bedankt voor de snelle reactie. Ik ga het proberen en hou je op de hoogte

Nog even een vraag, kun je Youtube filmpjes (HD) streamen naar je TV?

[ Voor 33% gewijzigd door Erik1805 op 22-10-2013 15:56 ]

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
papegaai01 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:41:
Nog even een vraag, kun je Youtube filmpjes (HD) streamen naar je TV?
Dat kan in iedergeval met youtube zelf wel, althans als je de wd koppelt aan jouw youtube account. Ik weet alleen niet of dat ook al kon met de versie die jullie gebruiken, maar in de youtube die ik een tijd getest heb en binnenkort beschikbaar komt kan dat wel en dat werkt denk ik beter dan via een afstandsbediening.

Dat hele youtube is fantastisch geworden. Ik kijk nooit meer youtube op mijn pc. De ipad gebruik ik voor het abonneren op kanalen op youtube en afspelen op de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Oké bedankt. Ik zal het proberen. Werkt het ook dan via de wd remote app? Ik heb zelf geen youtube account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
Youtube account aanmaken, en op Android Youtube remote downloaden (Geen idee of er voor apple zoiets bestaat), koppelen met je WD code en je kan afspelen vanaf je telefoon via de WD op je TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

[ Voor 187% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2014 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Beste dikkiedik
Bedank voor de hulp. Hoe kan ik de wd koppelen aan mijn account?

Sorry voor de vele newbie vragen.

Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2014 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Perfect. Ben ook heel benieuwd wanneer die dan uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2014 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Het grootste voordeel is dat je niet de tv aan hoeft hebben en toch je WD kan bedienen. Ik wil namelijk de WD gebruiken voor Spotify en dan het geluid over de audio set. Maar ik wil niet dat telkens de tv aan moet om te kijken welk nummer wordt gespeeld, of te skippen.

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WD-Medic
papegaai01 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:51:
Hoe kan ik de wd koppelen aan mijn account?
Heb je 1 van de 2 youtube apps al een keer gestart?

Hierin vind je namelijk de optie Apparaat koppelen, kies dit en volg de aanwijzigen op je TV ...

of

Heb je al een keer Google gebruikt over het koppelen van apparaten aan Youtube?

Je had dan deze pagina als eerste zoek resultaat gevonden. Hier staat stap voor stap uitgelegd hoe het werkt.

Had je zelf ook kunnen verzinnen natuurlijk. :O

Kodi | Intel® NUC D54250WYK | Synology DS413j | Marantz SR7007 | Klipsch F3-C3-S3-Sub12 | Samsung UE46F8000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginod
Motrax schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 08:52:
Het grootste voordeel is dat je niet de tv aan hoeft hebben en toch je WD kan bedienen. Ik wil namelijk de WD gebruiken voor Spotify en dan het geluid over de audio set. Maar ik wil niet dat telkens de tv aan moet om te kijken welk nummer wordt gespeeld, of te skippen.
Dat doe ik al (op goed geluk) met de WD remote app, icm met de Tune In applicatie. Paar keer via de tv gekeken welke klikken ik moet doen, en nu doe ik dat zonder tv. Alleen, heb nog wel wat zenders in mijn favo lijstje staan, en krijg elke keer weer een andere als verrassing :P

Het zou mooi zijn, dat je op je phone / tablet ook zou zien wat je doet. Heb nog geen receiver met Vtuner opties enzo, dus je WD en TuneIn app is dan een mooi alternatief om toch heel veel internet zenders te kunnen beluisteren, zonder dat je tv aangaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Motrax schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 08:52:
dat krijg ik helaas niet aan de praat. Ten eerste komt dat inlogscherm niet op de tablet te staan, maar dat weet je nog te omzeilen, daarna moet je een afspeellijst selecteren, zodra die speelt kan je wel volgend nummer e.d. doen en komen de afgespeelde nummers in een lijst te staan, maar dat is niet echt handig.

Je wilt natuurlijk de lijst al zien op het scherm voordat je gaat afspelen, anders moet je eerst elk nummer afspelen en daarna kan je pas wisselen met de tablet.

Ik vermoed dat dat niet anders kan, spotify is toch een app van een ander bedrijf dan wd, maar ik ga het verzoek wel indienen, wellicht hebben ze dit over het hoofd gezien.

Ik zal straks wat schermafbeeldingen maken, al ben ik zelf weer gestopt met die remote app, ik zie het voordeel niet zo van een ipad in mijn hand om de tv te bedienen als het ook met een kleinere remote kan die ook zonder problemen op de grond kan vallen of wat dan ook. Voor op je mobiele telefoon is het wel relaxed mits het scherm niet te klein is.
WD-Medic schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:50:
Heb je 1 van de 2 youtube apps al een keer gestart?

Hierin vind je namelijk de optie Apparaat koppelen, kies dit en volg de aanwijzigen op je TV ...
Ah mooi, dat zit er dus ook al in, ik wist dat niet meer zeker. Dan hoef ik geen screenshots te maken. Straks wel wat foto's van de nieuwe app, ik wil vooral het film gedeelte aan jullie laten zien.

Het tv serie gedeelte krijg ik niet goed aan de praat omdat die op een nas staan zonder dlna ondersteuning en dat wil ik niet activeren omdat dat wat werk is en ik het verder toch niet gebruik. Maar de nas met films heb ik ooit wel dlna gegeven, dus dat kan ik wel demonstreren hier.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2013 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Eenmalig tv aanzetten en wat selecties doen is an sich ok. Als je daarna in de speellijst kan skippen of kan zien wat er wordt afgespeeld zou tof zijn.

Maar gebruik je echt de afstandsbediening graag? Ik vind het makkelijker om ff via de telefoon te bedienen, omdat mijn mobiel altijd bij de hand is, maar de afstandsbediening eigenlijk _altijd_ kwijt is :X :P
ginod schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:03:
Dat doe ik al (op goed geluk) met de WD remote app, icm met de Tune In applicatie. Paar keer via de tv gekeken welke klikken ik moet doen, en nu doe ik dat zonder tv. Alleen, heb nog wel wat zenders in mijn favo lijstje staan, en krijg elke keer weer een andere als verrassing :P
Klinkt te ingewikkeld, mijn vrouw moet het ook kunnen bedienen :D

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2014 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUTCHSPiRiT
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-04 09:55
Heeft die afstandbediening-app voor android ook een tabletversie Dikkiedikdik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

[ Voor 132% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2014 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUTCHSPiRiT
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-04 09:55
Thanks, we wachten gewoon rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WD-Medic
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:05:
Ah mooi, dat zit er dus ook al in, ik wist dat niet meer zeker. Dan hoef ik geen screenshots te maken.
Yep in Leanback maakt het onderdeel uit van het menu dus hoe makkelijk kan het zijn ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-08 16:47
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag ook deze mediaplayer gekocht.
Ik heb ook nog wel een paar externe harde schijven,maar wat ik mij afvroeg is het volgende:
Kan deze mediaplayer ook bestanden afspelen van mijn Sandisk Cruzer Switch 32GB usb stick?
Ik hoor graag van jullie of dit mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
maswa1414 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 20:31:
Ik heb vandaag ook deze mediaplayer gekocht.

Kan deze mediaplayer ook bestanden afspelen van mijn Sandisk Cruzer Switch 32GB usb stick?
dat lijkt me eenvoudig te controleren, maar ik zou zo niet weten waarom hij dat niet zou doen? Heb je er problemen mee? Een 500GB schrijf hier is geen enkel probleem, die 32GB gaat vast lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
Bedankt voor je reactie!
Ik krijg hem morgen binnen dan kan ik het gelijk controleren, ik dacht misschien weet iemand dat toevallig ;)
Maakt het trouwens wat uit of de externe hdd buspowered is of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Heb mijn wd geïnstalleerd. Hij zegt nu al een tijdje media informatie downloaden. Hoe lang duurt dit normaal gesproken?

Hij is nu klaar alleen krijg geen informatie / fanart bij mijn films. Heeft volgens mij te maken met de manier waarop de files erop staan. Wat is de juiste structuur?

Ps youtube werkt trouwens prima.

[ Voor 49% gewijzigd door Erik1805 op 24-10-2013 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, zitten veel bugs in, die ga je helaas nog wel ervaren. Nieuwe youtube is 100 keer beter en komt eraan.
papegaai01 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 22:19:
Hij is nu klaar alleen krijg geen informatie / fanart bij mijn films. Heeft volgens mij te maken met de manier waarop de files erop staan. Wat is de juiste structuur?
Dat hangt af van de view waarin je zit. In 1 of 2 views krijg je die info, bij de andere views niet. Je kan wisselen als je naar video gaat en dan op de (even uit mijn hoofd) gele knop klikt op de afstandsbediening.
maswa1414 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 22:09:
Maakt het trouwens wat uit of de externe hdd buspowered is of niet?
Nee, dat maakt niet uit. Ik meen dat 2.5 inch schrijven zonder externe voeding konden en 3.5 inch schrijven beter wel een externe voeding kunnen hebben. Ik heb hier een 2.5 inch schrijf en bij mijn schoonouders ook en die werken prima zonder voeding.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2013 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

[ Voor 124% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2014 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Als ze dat nou eens gaan afronden en gewoon gaan releasen man...

Je zit ons lekker te maken, maar ondertussen hebben wij er niets aan :P

Overigens ben ik tevreden met de WD. Het doet wat het moet doen: alles afspelen. Maar toegeven, ik gebruik geen NFS, geen media library etc. Ik ben maar een simpele gebruiker :+

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Bedankt. Ik ga het proberen. Hoop dat de nieuwe Youtube snel gereleased wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Motrax schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:33:
Als ze dat nou eens gaan afronden en gewoon gaan releasen man...
ik neem aan dat dit een van de laatste updates gaat worden, als ik een bug tegenkom zal ik hem niet melden en zeggen dat hij helemaal perfect is, dan krijgen jullie hem vast ook :+

Ik ga zo testen, vanmiddag een update van mijn kant mits mijn vrouw niet teveel gaat roepen dat ik moet klussen in huis...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2013 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Even snel, Google is niet bepaald mijn vriend vandaag en ik weet niet hoe het met de aankomende fw update zit, maar WD TV Live en Airplay... (van Apple dus)? Go of nogo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2014 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2014 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ik heb toch nog een vraag, ik krijg bij mijn films wel een afbeelding maar geen beschrijving. Moet ik daar nog iets voor aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Op folder niveau krijg je geen beschrijving maar wel een plaatje. Op film niveau beidr (ook afhankelijk van je view setting middels de gele knop)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Bedankt voor de snelle reactie. Dus ik moet al mijn films in 1 folder zetten?

Ik heb nu:

Public-shared videos - alle films, per film in een directory.

Ik werk met een wd my Book nas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Klopt; je kan ze in folders laten staan maar dan zie je dus geen description totdat je in die folder gaat.

Alles in 1 map is voor mij een te grote chaos en daarom leef ik er mee maar als je enkel en alleen de films wikt zien met cover en description als je aan het browsen bent moet alles in 1 en dezelfde map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginod
Ik gebruik mappen met verschillende genres.

Dus een mapnaam - Aktiefilms, met daaronder alle Die Hards, Terminators, etc
Mapnaam Horror, met daaronder Evil Dead en etc...
etc
etc

Maakt het browsen wat makkelijker. In de mappen staan dan de films als MKV, AVI of ISO. Dan kun je ze ook allemaal beschrijvingen geven met bijvoorbeeld Hubtoflow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Heb inderdaad een bug youtube gevonden. Als ik een video stream naar de tv en deze is afgelopen wil hij automatisch naar de volgende video maar dan start de wd opnieuw op. Is dit bij de nieuwe versie opgelost?

Ik gebruik geen playlist.

[ Voor 6% gewijzigd door Erik1805 op 27-10-2013 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
papegaai01 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 09:55:
Is dit bij de nieuwe versie opgelost?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Mooi dan hoop ik dat ie snel uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
Schitterend apparaat voor die prijs! _/-\o_

[ Voor 86% gewijzigd door maswa1414 op 27-10-2013 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Heb dezelfde vraag ook al in het Synology topic gesteld, wellicht dat deze hier beter tot zijn recht komt. Ik heb thuis een Synology staan met wat content er op. Mijn schoonouders hebben bij hen thuis een WD TV Live staan.

Is er een mogelijkheid om de WD TV Live content vanaf mijn NAS op te laten halen? Momenteel download ik namelijk om de zoveel tijd films voor hen op mijn eigen pc en dan kopieer ik ze op een extern harde schijfje en dan plug ik hem bij hen thuis in de WD TV Live, maar dit is niet meer van deze tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
Plex kan dat heel makkelijk, maar dat draait niet op de WD.
Ik gebruik Plex om te streamen naar een Google TV, maar voor Samsung TV's heb je ook een Plex app.
Je upload snelheid moet wel ruim zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Nu online
xippie schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 12:34:
Plex kan dat heel makkelijk, maar dat draait niet op de WD.
Ik gebruik Plex om te streamen naar een Google TV, maar voor Samsung TV's heb je ook een Plex app.
Je upload snelheid moet wel ruim zijn.
Ok. Ze hebben een niet zo smart tv dus die draait helaas geen apps. Dus ook geen Plex direct op de tv. Kunnen we stellen dat de WD TV live niet content vanaf een externe locatie op kan halen en moet ik op zoek naar een alternatief voor ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Valderrama schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 12:46:
[...]

Ok. Ze hebben een niet zo smart tv dus die draait helaas geen apps. Dus ook geen Plex direct op de tv. Kunnen we stellen dat de WD TV live niet content vanaf een externe locatie op kan halen en moet ik op zoek naar een alternatief voor ze?
Nee, gewoon de search gebruiken ;) , er was een tijdje terug iemand met exact hetzelfde probleem :P

Zie 170552 in "[Mediaplayer] WD TV Live (najaar 2011)"
User 170552 heeft het opgelost, exact wat je zoekt, heb je wel een router nodig bij je ouders die een vpn tunnel aankan, maar dat kunnen de meeste routers wel.

Je zou ook een synology bij je ouders neer kunnen zetten en die elke nacht laten backuppen, heb je gelijk een mooie plek voor een backup van jouw bestanden zoals foto's. Maar dat gaat wat meer in de papieren lopen.

Je ouders uitleggen hoe ze met spotnet kunnen downloaden kan ook werken, soms moet ik de pc bij mijn ouders overnemen via teamviewer, maar meestal kunnen ze wel uit de voeten als je naast spotnet ook newsleecher met unpack en unrar automatisch aanzet en de wd koppelt aan de schrijf waarop ze downloaden.

Ik kom in beta firmwares soms wel de optie tegen om externe locaties een mapping te geven, maar die functie is soms ook weer weg, dus heel functioneel zal die niet werken. Ik denk dat een vpn tunnel het beste werkt en dan heb je ook het beheer over de router van de ouders bij jou thuis en dat is wel handig bij problemen.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2013 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WD-Medic
Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:41:
..maar meestal kunnen ze wel uit de voeten als je naast spotnet ook newsleecher met unpack en unrar automatisch aanzet...
of het gratis Altbinz die deze functies ook heeft... Let wel op het feit dat de realeasegroepen encrypted posten tegenwoordig, automatisch uitpakken van files die allemaal rename,. heten gaat natuurlijk voor overschrijven zorgen. Stel in dat er automatisch een submap op NZB naam word aangemaakt dan heb je dit probleem niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:41:
[...]

Nee, gewoon de search gebruiken ;) , er was een tijdje terug iemand met exact hetzelfde probleem :P

Zie 170552 in "[Mediaplayer] WD TV Live (najaar 2011)"
User 170552 heeft het opgelost, exact wat je zoekt, heb je wel een router nodig bij je ouders die een vpn tunnel aankan, maar dat kunnen de meeste routers wel.
Middels een VPN tunnel is dan inderdaad wat ik wil. Mijn schoonouders wil ik niet laten downloaden dus als ik het zo kan regelen dan is dat mooi. Ik begrijp dat de WD Live TV geen mogelijkheid heeft om een VPN of FTP in te stellen. Dan ga ik maar proberen te regelen dat ik middels VPN bij hen in het netwerk kan komen om de nodige content naar het externe harde schijfje te pushen. Wordt dan waarschijnlijk een andere router voor ze kopen want ze hebben nu enkel de standaard router die Online momenteel uitgeeft.

[ Voor 22% gewijzigd door Valderrama op 27-10-2013 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Valderrama schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 12:29:
Heb dezelfde vraag ook al in het Synology topic gesteld, wellicht dat deze hier beter tot zijn recht komt. Ik heb thuis een Synology staan met wat content er op. Mijn schoonouders hebben bij hen thuis een WD TV Live staan.

Is er een mogelijkheid om de WD TV Live content vanaf mijn NAS op te laten halen? Momenteel download ik namelijk om de zoveel tijd films voor hen op mijn eigen pc en dan kopieer ik ze op een extern harde schijfje en dan plug ik hem bij hen thuis in de WD TV Live, maar dit is niet meer van deze tijd...
Over het internet bedoel je dus?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar :)

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2014 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Nu online
Bedankt dikkiedik. Maar eerst echt belangrijke dingen doen, je dak fiksen! Hopelijk gaat dat voorspoedig en blijft de schade beperkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2014 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Nu online
Ik ben momenteel bezig om uit te zoeken of ik met een alternatieve firmware uit de voeten zou kunnen. Er is namelijk WDLXTV die VPN en FTP mogelijkheden heeft. Als het niet te technisch wordt dan lijkt het er op dat ik dit maar eens ga proberen.

Zie: http://wiki.wdlxtv.com/Main_Page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die firmware is voor de wd tv en niet voor de wd tv live die je ouders denk ik hebben, voor de live is er geen alternatieve firmware.

Je kan je ouders trouwens ook ftp rechten geven op jouw synology, kunnen ze zelf met een simpele ftp client een film van jouw server downloaden en ben je er niet veel tijd aan kwijt en ik denk dat ze dat vast kunnen met een handleiding.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2013 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeezuiper
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-09 21:04
Even een kort vraagje, ik kan dit even nergens terugvinden. Houdt de WD TV live bij welke films je gezien heb? Ik heb nu een (oude) Eminent en ben iedere keer weer kwijt bij welke episode ik gebleven was.

[ Voor 0% gewijzigd door zeezuiper op 29-10-2013 08:14 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:27:
Die firmware is voor de wd tv en niet voor de wd tv live die je ouders denk ik hebben, voor de live is er geen alternatieve firmware.

Je kan je ouders trouwens ook ftp rechten geven op jouw synology, kunnen ze zelf met een simpele ftp client een film van jouw server downloaden en ben je er niet veel tijd aan kwijt en ik denk dat ze dat vast kunnen met een handleiding.
Volgens hun wiki:

Supported devices are:
WDTV Gen 1 [Gen1]
(Model number WDAVN00BN, WDAVP00BE, WDAVN00BS, WDAVP00BS, WDAVP00BP)
WDTV Gen 2 [Gen2]
(Model number WDBABF0000NBK, WDBABG0000NBK)
WDTV Live [Live]
(Model number WDBAAN0000NBK, WDBAAP0000NBK)
WDTV Live Plus [Plus]
(Model number WDBABX0000NBK, WDBREC0000NBK, WDBG3A0000NBK)

Dus ik moet even uitzoekn of hun device er bij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als je ouders hem na november 2011 gekocht hebben, dan hebben ze de WDBHG70000NBK of de WDBGXT0000NBK

Je kan hiermee gaan kloten, maar dat is hoogst onverstandig:
http://guimli.free.fr/

Deze mediaspeler zit redelijk dichtgetimmerd, ze komen er niet in waardoor je er geen alternatieve firmware op kan draaien.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2013 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
zeezuiper schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:13:
Even een kort vraagje, ik kan dit even nergens terugvinden. Houdt de WD TV live bij welke films je gezien heb? Ik heb nu een (oude) Eminent en ben iedere keer weer kwijt bij welke episode ik gebleven was.
Helaas niet, ik gebruik daar Series Guide voor op android welke ik koppel met trakt.tv. Je kan ook op trakt.tv het zelf bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Vraagje: ik stream op dit moment via de laptop naar de WD TV Live. Er onhandig omdat je elke keer de laptop moet aanzetten en apart een LAN kabel moet aansluiten omdat wifi streamen niet soepel loopt.

Nu overweeg ik de aankoop van een WD my book live. Werkt deze goed samen met de WD TV Live? Of kan ik net zo goed een externe hard disk kopen die ik aan de USB poort hang? Een goede NAS is mij net iets te duur.

[ Voor 4% gewijzigd door supercop7373 op 29-10-2013 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WD-Medic
Een NAS, zeg ik uit eigen ervaring, is natuurlijk erg handig omdat deze vanuit elke hoek van het huis te benaderen is. Een externe USB schijf direct aan de WD kan ook heel erg goed dus als een "echte" NAS je te duur is is dit zeker een goed alternatief.

Leuke bijkomstigheid is dat je van de WD met aangesloten USB schijf ook een soort van NAS maakt. Let wel de netwerk snelheid van de WD laat te wensen over maar het is te doen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Een WD my book live heeft zo wel mijn voorkeur. Die zet ik in de meterkast en pomp vanaf de laptop de iso's en MKV's via wifi of LAN die kant op. Vraag me alleen af of dat een beetje vlot loopt.

Ik mag aannemen dat een WD my book live gewoon vlot MKV bestanden kan streamen naar de WD TV live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een wd book werkt er prima mee, alternatief zou een 1 bay nas van synolgy zijn , wel 80 euro meer, maar dan km je wel rond de 200 euro uit voor 2 a 3 TB. Het verschil tussen de wd book en een synology is wel erg groot, zou zeker ook die optie bekijken omdat het voor de langere termijn wel heel fijn is om een of meerdere synology's te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 13:33
Ik ben van plan deze mediaspeler te gaan kopen, waar ik echter een beetje bang voor ben is het feit dat het ding "al" bijna twee jaar oud is, straks koop ik hem en komt er volgende maand een persbericht naar buiten waarin nieuwe spelers aangekondigd worden. ....zijn er al geruchten over een nieuwe mediaspeler van WD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Laatst online: 11-03 12:06
Ik werd net gewezen op de ps3 media server.. Werkt 100% perfect :D

Ik wou serieus precies hetzelfde bericht typen nu. Op dit moment sluit ik mijn laptop gewoon via HMDI aan als ik een film wil kijken, maar wil gebruik maken van optical 5.1 geluid en wil via mijn tablet/smartphone alles kunnen bedienen, vandaar dat ik dus deze WD TV live wil aanschaffen vandaag.

Streamen van MKV bestanden gaat dus wel gewoon soepel?
FireSonus schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:33:
Ik ben van plan deze mediaspeler te gaan kopen, waar ik echter een beetje bang voor ben is het feit dat het ding "al" bijna twee jaar oud is, straks koop ik hem en komt er volgende maand een persbericht naar buiten waarin nieuwe spelers aangekondigd worden. ....zijn er al geruchten over een nieuwe mediaspeler van WD?

[ Voor 4% gewijzigd door 0xrubennft op 30-10-2013 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FireSonus schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:33:
zijn er al geruchten over een nieuwe mediaspeler van WD?
zijn ze niet mee bezig geven ze aan, anders had ik er wel eentje ontvangen denk (lees hoop) ik om te testen. Althans, dat neem ik aan aangezien ik wel meer mails krijg of ik dingen wil testen (paar weken terug een soort harde schrijf voor je tv die kon opnemen, maar dat werkte helaas niet op mijn tv, anders hadden ze hem opgestuurd).

Ze steken erg veel tijd in de firmware nu, dat zouden ze niet doen als er een opvolger zou komen. Er is trouwens sowieso helemaal niks nieuws op mediaspeler gebied , bij geen enkel merk. Het is denk ik lastig om voor een redelijke prijs een beter te fabriceren.
0xrubennft schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:02:
Streamen van MKV bestanden gaat dus wel gewoon soepel?
Zeker, een MKV van 40GB of meer gaat soepel, werkt allemaal meer dan prima. Nu kan je beter kleinere MKV's downloaden aangezien opslagruimte ook niet goedkoop is, maar blu rays en alles kan dat kleine apparaatje prima aan.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2013 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Laatst online: 11:03
Toch nog wat vraagjes:
  • Heeft de Netflix app auto-play? Dus dat automatisch de volgende aflevering wordt afgespeeld?
  • Het switchen via DNS naar andere Netflix regio's gaat dat soepel? Waarschijnlijk een reset voor nodig?
  • Staan de apps op interne schijf? Of staan deze in de cloud? Kan ik bijvoorbeeld de Hulu+ app een keer downloaden en dan deze ook gebruiken naast de BBC iplayer app? Of moet je steeds wisselen van regio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pelt schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:16:
Toch nog wat vraagjes:
  • Heeft de Netflix app auto-play? Dus dat automatisch de volgende aflevering wordt afgespeeld?
  • Het switchen via DNS naar andere Netflix regio's gaat dat soepel? Waarschijnlijk een reset voor nodig?
  • Staan de apps op interne schijf? Of staan deze in de cloud? Kan ik bijvoorbeeld de Hulu+ app een keer downloaden en dan deze ook gebruiken naast de BBC iplayer app? Of moet je steeds wisselen van regio?
Netflix heeft autoplay, maar na 2 of 3 afleveringen vraagt hij wel of je verder wilt kijken, dan klik je ok en speelt hij er weer 2 of 3 achter elkaar af. Je kan na elke episode nog wat meer acties doen, maar als je niks doet telt hij af van ik meen 20 seconden naar 0 en start dan de volgende episode.

Switchen van dns gaat goed, maar de wd moet je wel even opnieuw opstarten (dus in menu naar instellingen en dan opnieuw opstarten). Als je dat niet doet gaat het soms verkeerd en krijg je de instellingen van 2 netflix regio's door elkaar en speelt hij niks af. Dat heb ik trouwens op de ipad ook , dus ik denk dat je elk apparaat even opnieuw moet starten in dit geval. Meestal wissel je maximaal 2 keer op een avond, dus dat is prima te doen. Opnieuw opstarten kost wel een minuutje.

De apps staan in de cloud, het menu is op basis van waar je het apparaat gekocht hebt. BBC krijg je er niet op, Hulu en netflix wel als je de dns van unblock-us gebruikt, het apparaat wordt dan herkend als USA apparaat. Maar het is onmogelijk hem te laten denken dat het een UK apparaat is. Dat lukt mij althans tot op heden niet. De apps blijven ook gewoon staan als je van regio wisselt met de dns, je kan op de wd ook regio detecteren doen en dat zou in principe het aanbod van apps moeten doen veranderen ,maar dat heb ik persoonlijk nog nooit meegemaakt (maar ik gebruik ook al een tijd unblock-us en dat zit in de router en haal ik daar niet uit). Je kan geen apps zelf toevoegen, dus je bent afhankelijk van het aanbod. In de speler zelf in het geheugen zit alleen een koppeling naar de cloud.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2013 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochie78
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-01-2024
@Dikkiedikdik: Werkt Netflix in de nieuwe firmware sneller en stabieler? En heb je enig idee wanneer de nieuwe firmware beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Anders lees je eerst eens een paarberichten terug. Het is al meerdere keren gevraagd en met hetzelfde antwoord; hij weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2014 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2014 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al bekend of uitzendinggemist beschikbaar komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2014 09:58 ]

Pagina: 1 ... 31 ... 57 Laatste