Hier hetzelfde. Rubicons moesten in de woonkamer, opticons in de ht vanwege de looksMDKlapwijk schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 11:40:
@Bucephalus, ik heb bij m'n Rubicons de 2 grote van Dali naast de DB3D gehad en uiteindelijk voor de B&W gekozen. Net als @schalk84 en @Anoniem: 663309 dus ook niet echt onder de indruk van de Dali' subs dus.
De DB3D heeft het veld moeten ruimen toen we van 2 losse banken naar 1 u-bank gingen. Die is toen vervangen door 2x SB2000 van SVS, de non-pro en geen moment spijt van gehad.
De E9f heb ik hier ook nog bij m'n oude set Zensors zitten, welke nu in het kantoor verblijven, maar dat is niet een sub die ik naast de Opticons in zou zetten. Mischien als je multi-sub zou doen, dat het een leuke sub is, maar ik geloof dat daar leuker geprijsde subjes voor zijn en dan houd je weer wat geld over voor een minidsp.
SVS maakt in mijn ogen hele nette subs, zien er misschien niet zo gelikt uit, maar waren in het non-pro tijdperk een redelijke bang voor je centjes. Zo heb ik iets van 2x 700,- afgetikt voor de SB2000's en kastjes laten maken om ze te verstoppen :
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En ja, de kastjes waren duurder dan de subs zelf, maar ik heb hier te maken met een zegmaar zeer gunstige waf; zo heb ik ook de Rubicons mogen/moeten kiezen omdat de Opticon8 niet door waf heen kwam...
Mooi wel die subwoofer kastjes. Ben met een verbouwing bezig waarna er ook plek is voor subs. Als ik het zo doe krijg ik ze er wel doorheen.
Mini dsp is goede tip trouwens. Heb zelf gelukkig dirac op de versterker.