Uiteindelijk toch maar even naar Overgauw gereden, en wat ben ik soms toch blij dat je weer even de moeite neemt om ergens heen te gaan en toch weer verrast te worden.
Het is misschien niet zulk goed nieuws voor de Dali gebruikers, maar ik zal even mijn ervaring van gisteren delen.
We gingen in eerste instantie voor de Dali Opticon, want ik heb zelf ooit de Oberon 1 luisteren, waar al echt wel mooi geluid in zat. Nu gingen we de Opticon luisteren, en vonden het een beetje magertjes. Er is toen over geschakeld naar de Q acoustics 5010, want ik ben zelf bekend met de Q acoustics 3020, en wat een geluid zat er in die Q acoustics 5010 zeg.
We waren er dus zo goed als uit, en het zouden de Q acoustics 5010 worden, echter ging mijn oog ook naar een Sonus Faber Lumina 2 die ernaast stond. Dus toch maar even vragen of we die ook even konden luisteren, want alhoewel Sonus Faber iets minder bekend is, heb ik het wel geregeld voorbij zien komen. Het verschil van de Q acoustics 5010 naar de Sonus faber was niet zo groot als van de Opticon naar de Q acoustics, maar toch wel nog steeds een flinke stap hoor.
En dan te bedenken dat we nu nog net iets minder kwijt zijn dan voor de Opticon, dan is het echt onvoorstelbaar was een verschil er in die 2 zit. Voor de mensen die ooit een optiocon overwegen, Ga alstjeblieft eens luisteren naar de Q acoustics 5010 of de Sonus Faber Lumina 2.