[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 21: Crucible Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 46 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 14:11

Mystic_X

What does this button do

De_Bastaard schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 21:35:
Onze isk ratio was behoorlijk goed totdat een daap van onze kant zijn volledig geladen carrier als triage carrier gebruikte :X Maakte hem ongeveer 2x zo duur ofzo :7

Voor de rest idd een goede job van ons, het lijkt alsof Goon een beetje moeite begint te krijgen met het bij elkaar sprokkelen van grote aantallen na een paar weken structure grinden?

Overigens de volgende keer als er daar supercapitals gebruikt worden zullen we er op tijd bij zijn >:)
Lol geloof je propaganda maar niet.
1 We hadden een volle fleet op titan met subcaps (alpha doctrine)
2 We hadden ook supercaps op standbye.

Je kwam gewoon een DBRB roaming gang tegen en DBRB was weer eens retarded om met een roaming fleet op een bait in te gaan.

1 uur na DBRB Whelp weer 2 stations overgenomen met 2 Subcap fleet en een Cap fleet.
Waarvan 1 station van Raiden was (raar genoeg met WN sov) Dus er waren geeneens RF timers we namen hem in 1 keer over misschien moet Raiden maar eens de sov mechanics doornemen.

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:05
Nou, propoganda is meer op z'n plaats bij jouw uitleg. Sowieso hadden wij alleen onze subcap-fleet in het systeem, onze SC-fleet stond op standby (het aantal laat ik even buiten beschouwing voor the obvious reasons) en RAIDEN is niet bang om ze te gebruiken.

Overigens is een DBRB roaming gang van om en nabij de 175 stuks (ik heb het aantal supers niet meegeteld) geen DBRB roaming gang, maar simpelweg een reguliere fleet. Daarbij hebben jullie +/- 20 SC's naar binnen geworpen en waren wij op de hoogte van jullie reinforcements, maar zodra onze SC-fleet online kwam waren ze redelijk vlot weer weg :(

Een escalatie van het gevecht had weinig uitgemaakt (in L-6 hebben wij tegen 1:4 odds gevochten en laten zien dat wij alles behalve bang zijn om het gevecht aan te gaan), behalve dat het een indrukwekkend gevecht zou zijn geweest :)

Het is geen geheim dat na het debacle van WN op 1-1 (waarbij hun SC FC besloot om niet op te komen dagen) hun allies hebben aangegeven dat ze hun sh*t in order moesten krijgen alvorens ze hun zouden helpen en dat dit de reden is waardoor Branch nu in handen is van DBRB. Sowieso is de toekomst van WN behoorlijk onzeker, er gaan geruchten rond dat WN zich zal opheffen en opnieuw gaan vormen.

[ Voor 19% gewijzigd door nwagenaar op 04-01-2012 08:52 ]

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
Ik ben even niet op de hoogte van de afkorting DBRB. Welke coalitie wordt hier nu mee bedoeld? Deklein, Belgium, Reds (and) Blues? Of zoiets?

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• princeownt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-08 11:24
MisterMichel schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:55:
Ik ben even niet op de hoogte van de afkorting DBRB. Welke coalitie wordt hier nu mee bedoeld? Deklein, Belgium, Reds (and) Blues? Of zoiets?
DBRB = dabigredboat

Director in Goonswarm en Fc van CFC, als ik het nog goe weet

anders Deklein, Belgium, Reds (and) Blues zou het ook kunnen zn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:34
Mystic_X schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 23:26:
[...]

Lol geloof je propaganda maar niet.
1 We hadden een volle fleet op titan met subcaps (alpha doctrine)
2 We hadden ook supercaps op standbye.

Je kwam gewoon een DBRB roaming gang tegen en DBRB was weer eens retarded om met een roaming fleet op een bait in te gaan.

1 uur na DBRB Whelp weer 2 stations overgenomen met 2 Subcap fleet en een Cap fleet.
Waarvan 1 station van Raiden was (raar genoeg met WN sov) Dus er waren geeneens RF timers we namen hem in 1 keer over misschien moet Raiden maar eens de sov mechanics doornemen.
Branch is niet ons kopje thee, we hadden daar alleen een station maar houden er inderdaad geen sov... dat was allemaal van WN. Denk maar niet dat Tenal zo zonder slag of stoot zou vallen.

Overigens als je het over sov mechanics hebt ... al eens gehoord van de sov bill? Of proberen jullie dat snel te vergeten? :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 18:46:
Hartelijk dank voor de uitgebreide uitleg. Het kijkt een stuk leuker als je zo'n beetje snapt wat er gebeurd.
Dit filmpje is ook wel boeiend omdat je wel alle brackets ziet en de commando's van de Fleet Commander kan horen: YouTube: Eve Online - PVP - 25 -OH- vs 140 Deklein Coalition

Het is een kleine vloot Drakes die kat en muis speelt met een veel grotere vloot Maelstroms en support. Een paar dingen:
-Iemand heeft steeds de Directional Scanner open en waarschuwt als er dingen dichtbij komen. Hij rapporteert schepen die dichtbij zijn maar is wat laat met het aankondigen van de hele vijandelijke vloot op 02:48
-De Drakes blijven buiten effectief bereik van de Maelstroms op 120 tot 140kilometer en proberen losse schepen te grazen te nemen die ze met een bubble vangen of die probeert op ze af te komen. Gezien de afstanden waarop ze Webs en Warp Disruptors kunnen inzetten hebben ze zeker een Rapier en Lachesis in hun vloot, Combat Recon schepen met een grote bonus in bereik op die mods. Door onder de 150 kilometer te blijven kan de vijand ook nooit op ze warpen of een enkel schip te hulp schieten wat tussen de vloten in zit.
-Met de hele vijandelijke vloot op afstand lanceren ze defensieve Warp Disrupt Probes die de vijand ervan weerhoudt recht op ze te warpen. Deze kunnen ook enkele schepen vangen die vanaf een station of ander punt proberen bij de vijandelijke vloot te komen.
-De FC vraagt continu of er Scan Probes te zien zijn, daarmee zou de vijand in een keep op hun kunnen warpen en dan loopt het heel slecht af voor de Drakes.
-De piloot die het filmpje opneemt heeft wel de verkeerde missiles bij zich, alleen EM en Thermal terwijl de Drake op Kinetic een bonus heeft.

Met de brackets aan heb je een mooi overzicht van de situatie, aan het einde is de vijandelijke vloot opgesplitst in drie of vier groepen om zo altijd een groep op 150+ km te hebben zodat ze op de Drakes kunnen warpen. Na een leuke verzameling kills en het verlies van een Rapier vertrekken ze weer, terug hun Wormhole in.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
true backets aan is fun voor kleine fights..

als er echter 400 vs 400 vechten... mogelijk met drone boats (carriers/supers) on grid...

dan wil je geen slideshow hebben \o/ dus is het disable effects en remove brackets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvD
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:08

JanvD

Portretfotograaf

Prachtig filmpje. Veel interessanter dan vele andere fights zonder dat je werkelijk kan zien wat er gebeurd als je dit nog nooit meegemaakt hebt. Dank ook voor de extra uitleg.

Ander vraagje: kan je op singularity ook (specifieke) lvl 4 missies doen om te zien wat bepaalde fits met een missie doen? Bijv extra dps testen door minimale tank? Of subsystems testen in missies. En kun je ook DED sites testen en WH?

www.janvandoornik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanvD schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 01:42:
Prachtig filmpje. Veel interessanter dan vele andere fights zonder dat je werkelijk kan zien wat er gebeurd als je dit nog nooit meegemaakt hebt. Dank ook voor de extra uitleg.

Ander vraagje: kan je op singularity ook (specifieke) lvl 4 missies doen om te zien wat bepaalde fits met een missie doen? Bijv extra dps testen door minimale tank? Of subsystems testen in missies. En kun je ook DED sites testen en WH?
dat weet ik niet maar je kan wel in eveHQ een fit maken en dan een tegenstander kiezen (b.v. angels) en dan krijg je info over hoe je fit het doet tegen angels. dan kan je aanpassing maken en het weer doen tot je optimaal gefit bent op angels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
JanvD schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 01:42:
Ander vraagje: (1)kan je op singularity ook (specifieke) lvl 4 missies doen om te zien wat bepaalde fits met een missie doen? Bijv extra dps testen door minimale tank? Of subsystems testen in missies. (2)En kun je ook DED sites testen en WH?
Om je vraagje even op te delen.

1: Ja dat kan. Specifieke missies kan niet. Maar wat op Tranq kan kan op SiSi ook in deze.
2: Ik heb scanning gedaan op SiSi en een gravimetric site gevonden. Die spawnen dus wel. Of dat ook zo gaat met DED sites en WH's weet ik niet maar mijn voorgevoel zegt van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
Op Singularity decline je net zo lang missies tot je de missie krijgt die je wilt proberen. Standings verliezen op die server boeit niet - tot het punt dat je geen missies meer kunt accepteren natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand nog codes nodig heeft de 60 day trail

4VBEDZEU8VGHXSB4ZXVBDK44PS369GKA013
4VBJX63SVUY9XMSQH4XWTLKMV6CVA5QA013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ghehe heb vandaag maar eens een navy issue domi gekocht toch wel een stuk beter dan de gewone en kom met mn missies gewoon veel beter uit nu :)

alleen wel duur maar ja kwaliteit enzo :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:00:
Als iemand nog codes nodig heeft de 60 day trail

4VBEDZEU8VGHXSB4ZXVBDK44PS369GKA013
4VBJX63SVUY9XMSQH4XWTLKMV6CVA5QA013
Ty 8) ik had nog twee full keys op Steam, heb nu twee nieuwe 90 day accounts :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvD

JanvD

Portretfotograaf

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 00:27:
ghehe heb vandaag maar eens een navy issue domi gekocht toch wel een stuk beter dan de gewone en kom met mn missies gewoon veel beter uit nu :)

alleen wel duur maar ja kwaliteit enzo :*)
Ik zit er ook aan te denken om die te kopen, maar waar merk je vooral aan dat ie beter is? Ik was niet van plan het te gebruiken als buffer-tank, dus het enige dat ik dan nog kan bedenken is dat je ruimte hebt voor een extra omnidirectional tracking link II en dat je een klein beetje extra capacitator hebt.

Ik ben benieuwd waar vooral de verbetering zit. In incursions kan ik heel goed begrijpen waarom het beter is gezien je veel meer buffer op je tank kan gooien, of stiekem een afterburner. Maar in principe is de domi zoals hij is daar ook al goed genoeg voor.

www.janvandoornik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanvD schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 02:14:
[...]

Ik zit er ook aan te denken om die te kopen, maar waar merk je vooral aan dat ie beter is? Ik was niet van plan het te gebruiken als buffer-tank, dus het enige dat ik dan nog kan bedenken is dat je ruimte hebt voor een extra omnidirectional tracking link II en dat je een klein beetje extra capacitator hebt.

Ik ben benieuwd waar vooral de verbetering zit. In incursions kan ik heel goed begrijpen waarom het beter is gezien je veel meer buffer op je tank kan gooien, of stiekem een afterburner. Maar in principe is de domi zoals hij is daar ook al goed genoeg voor.
nou basicly krijg je

1 extra med slot
+25m3 drone space
5% cap
10% cpu
10% powergrid
shield gaat van 5469 naar 8203,50
armor gaat van 6641 naar 9961

al die verschillen zijn behoorlijk bij elkaar, ok de prijs ook maar dit geeft een hoop meer opties zowel qua fittings als qua buffer voor mij houdt het in dat ik alle lvl 4s kan tanken met groot gemak of IIG heel lang (zoals b.v.) de bonus room van angels extra die is echt lastig te tanken

het is een forse prijs maar hij is het echt waard

ik krijg hem cap stgable met armor repair rig zodat ik per repper 15% extra repair hogere resists en veel grotere buffer (+/- dubbel) *O*

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 02:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvD

JanvD

Portretfotograaf

nice, ik zal em ook ff in EFT gooien om het verschil extra goed te zien

www.janvandoornik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
Je kunt in EVEMon ook mooi 2 of meer items met elkaar vergelijken in de Item Browser. Daar worden je skills niet in meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Laatst online: 19:52

Shunt

Boe

Vind het wel leuk om te zien dat jullie hier nu over de Dominix Navy Issue bezig zijn. Ik ben al even bezig met een close range brick tank high dps Domi voor close range shield gangs. 159K EHP zonder booster. Met booster rond de 190K Ehp. En met max skills (heb ik voor de domi + drones) 1414 DPS. Geen tackle mods geen cap booster. Het is een gank and tank ship voor tackle gebruiken we Hictors en Dictors. Webs hebben we of drakes voor of een aantal rapiers. De bedoeling is om deze te vliegen naast de Maelstrom en Tempest.

[Dominix Navy Issue, Blasta tank full dps]
Damage Control II
Magnetic Field Stabilizer II
Tracking Enhancer II
Tracking Enhancer II
Power Diagnostic System II

Quad LiF Fueled I Booster Rockets
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Invulnerability Field II
Invulnerability Field II
Photon Scattering Field II

Neutron Blaster Cannon II, Void L

Large Core Defence Field Extender I

Ogre II x5

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Laatst online: 04-07-2022
hey,

Niet zoveel tijd meer om onder werktijd te tweakeren. Maar mijn vraag is eigenlijk dat ik en 2 vrienden opzoek zijn naar een nullsec corp. Wij zijn redelijk indu/mining gericht maar vliegen ook allemaal een bc en bs. Dus wij zouden eventueel ook gewoon mee kunnen doen met pvp.

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar iets in de richting van NC maar alle aanbiedingen zijn natuurlijk welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Richting de NC? Uhm... Die hebben wij (DRF & CO) al laten failscaden hoor :+

Maar NCDOT lijkt mij niet erg handig. Simpelweg omdat ze redelijk duur zijn met het verhuren van hun space. Mijn best bet zou zijn: Red Citizens, Shadow of XXDeathXX, Solar Wing of Rolling Thunder.

Overigens zit ik al een tijdje te denken om een carebear corp te maken voor mijn alt. Alleen is dat een beetje op de backburner gegaan omdat Vale redelijk druk is met hostiles. Maar aangezien dat er nu geruchten zijn dat ze gaan vertrekken, zou het misschien geen slecht idee zijn om T.NET Carebears Ltd op te richten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
haha, i know. Maar bedoelde meer het gebied waar de NC zat. Ik ben net uit 0.0 weggegaan toen de NC op springen stond xD

Maar iets van de TEST alliance leek mij wel een goeie. Maar dan had ik het wel over dat wij uit onze huidige zeer inactieve corp weg willen naar een andere corp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
TEST zit momenteel in Fountain. En ja, ze hebben wel space in Vale (voormalig NC gebied), maar het gerucht gaat dat ze gaan stoppen met hun campagne.

Ik ben een relatief jonge char met een aantal alts en ik heb duidelijk een ISK-flow probleem als wij een campagne doen. Maar ik heb geen zin om richting Empire te gaan en voor incursions. Ik zou in 0.0 willen blijven en ook nog eens dicht in de buurt van mijn primary toon. Aangezien dat ik één alt heb dat ik niet vaak gebruik, leek het mij handig om een alt/carebear corp te maken en die in een renter-alliance te stoppen.

Het probleem alleen is, de rent ligt vaak rond de 500M ~ 1B p/m en dat kan ik nooit in mijn eentje opbrengen (waardoor ik alsnog incursions in empire moet doen). Het leek mij wel een grappig idee om een t.net corps te maken. Afhankelijk van het aantal mensen, betaal je een bepaald bedrag p/m en hanteren we een tax van 10% oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

doe niet moeilijk koop een small pos. plemp die in een systeem met npc 0.0 parkeer een tengu er in en rat wanneer je kan. Zorg dat het een relatief dood 0.0 systeem is en als je geen POS wilt plaatsen neem een cloacky tengu en een giant secure container met lots o missles.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Ik dacht dat TEST en GOONS bff waren?

Opzich wel een leuk idee jah, maar ligt er wel aan hoeveel mensen er in zitten. Ik zit nu ongeveer meer dan een half jaar in een corp waar alleen ik en mijn 2 maten actief zijn en zoeken eigenlijk een beetje iets waar we niet alleen maar carebearen maar ook nog wat kunnen doen zoals pvp en industrie met wat meer lueke minerals :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Shunt schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:06:
doe niet moeilijk koop een small pos. plemp die in een systeem met npc 0.0 parkeer een tengu er in en rat wanneer je kan. Zorg dat het een relatief dood 0.0 systeem is en als je geen POS wilt plaatsen neem een cloacky tengu en een giant secure container met lots o missles.
Ik ben druk bezig met het skillen voor een Tengu op die alt (één alt kan een tengu vliegen en mijn primary toon is nu bezig voor T2 railguns op een Rokh, alleen die moet ook nog Caldari Cruiser lvl5 en dat duurt nog even...) en dat duurt nog minimaal een maand alvorens die überhaupt een tengu kan vliegen (laat staan fitten).

Daarbij vind ik NPC 0.0 niks - mede vanwege het ontbreken van intelchannels/logistics/market/rattinggrounds/etc - en zoals ik al zei: ik wil hem in de buurt van mijn primary toon houden.
MacrosSimga schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:06:
Ik dacht dat TEST en GOONS bff waren?
Dat zijn ze ook. Maar tussen Branch en Vale zit een één of andere alliance met de naam RAIDEN en die geeft niet alles zonder slag of stoot op :P
Opzich wel een leuk idee jah, maar ligt er wel aan hoeveel mensen er in zitten. Ik zit nu ongeveer meer dan een half jaar in een corp waar alleen ik en mijn 2 maten actief zijn en zoeken eigenlijk een beetje iets waar we niet alleen maar carebearen maar ook nog wat kunnen doen zoals pvp en industrie met wat meer lueke minerals :P
Eén van de dingen waarom ik er over zat na te denken (het was meer een idee). Je hebt sowieso actieve mensen nodig, je wil toch redelijk dicht in de buurt van een tradinghub zitten en er moet ook wat PvP mogelijk zijn. Ik heb wel een ideetje in welke renter-alliance we moeten zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWatSpulle
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-09 07:12
Een van die maten van MacrossSigma meld zich hier!

Een T.Net corp klinkt wel aardig, maar ook gelijk heel beperkend, het is niet alsof het hier gonst van de spelers die willen overstappen!

Heb 2 active accounts:
19,7m SP - gallente - gallente trained, indu based, caldari standing, drone boat in-training
13,8m SP - gallente - caldari trained, indu basics, mission trained (drake, bijna-T2-fitted-raven etc.)

[ Voor 37% gewijzigd door GewoonWatSpulle op 06-01-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Het is meer een naam en om aan te geven waarom het ontstaan is ;)

Mocht dit ook daadwerkelijk de realiteit worden, verwacht niet dat ik iedereen zo maar klakkeloos accepteer. Dikke kans dat het invite only wordt (alleen bekenden dus) en ik zal sowieso full API checks doen. Ik heb geen zin om uit een alliance geknikkerd te worden omdat één of andere GoT'er het leuk vindt om zijn awox-alt erin te stoppen :+

Mijn alt heeft trouwens 28M SP en beschikt al over de Corperation Management skill.

[ Voor 8% gewijzigd door nwagenaar op 06-01-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
nwagenaar schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:18:

Dat zijn ze ook. Maar tussen Branch en Vale zit een één of andere alliance met de naam RAIDEN en die geeft niet alles zonder slag of stoot op :P

[...]

Eén van de dingen waarom ik er over zat na te denken (het was meer een idee). Je hebt sowieso actieve mensen nodig, je wil toch redelijk dicht in de buurt van een tradinghub zitten en er moet ook wat PvP mogelijk zijn. Ik heb wel een ideetje in welke renter-alliance we moeten zijn :+
Er zat hier toch iemand in RAIDEN dat ik begreep? Te lui om terug op te zoeken >.<

Maar het is opzich wel een leuk idee.. zolang het maar actiever is als onze huidige corp en natuurlijk in 0.0. En hopelijk niet in een 1 of ander gaar gebied waar je amper naar buiten kan omdat je 24/7 gecamped word en geen ondersteuning krijgt van je alliance enzo

[ Voor 17% gewijzigd door MacrosSimga op 06-01-2012 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
MacrosSimga schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:50:
[...]
Er zat hier toch iemand in RAIDEN dat ik begreep? Te lui om terug op te zoeken >.<
Yep. Ik onder andere. Dutch2005 en De_Bastaard zitten ook in RAIDEN.
Maar het is opzich wel een leuk idee.. zolang het maar actiever is als onze huidige corp en natuurlijk in 0.0. En hopelijk niet in een 1 of ander gaar gebied waar je amper naar buiten kan omdat je 24/7 gecamped word en geen ondersteuning krijgt van je alliance enzo
Ik moet nog even iemand tacklen en vragen van hoe of wat, maar ik heb mogelijk een idee waar "we" terecht kunnen.

[ Voor 42% gewijzigd door nwagenaar op 06-01-2012 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanvD schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 09:20:
nice, ik zal em ook ff in EFT gooien om het verschil extra goed te zien
en je krijgt er ook nog wat structure hit points bij natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
MacrosSimga schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:50:
[...]

Onze corp is sinds een aantal weken verhuisd naar 0sec en dat bevalt ons best wel goed. We zijn altijd nog op zoek naar nieuwe actieve leden.

Ons killboard is beschamend momenteel. laatste 2 dagen enkel shuttles op AP door ons systeem zien komen

Edit : Ik zit momenteel met 3 accounts.
Main : 17,3M SP - Amarr - Missions & PVP
ALT 1 : 10,3M SP - Gallente - Salvager + Cov ops (scout +exploration scanning) + momenteel bezig met logistic
ALT 2 : 2M SP - Caldari - Mining Alt

voor main en alt 2 weet ik het volgende jaar gerust nog wat te trainen, maar voor alt 1 zit ik beetje vast. twijfel om richting invention of freighter / jump freighter te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
nwagenaar schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:52:
Ik moet nog even iemand tacklen en vragen van hoe of wat, maar ik heb mogelijk een idee waar "we" terecht kunnen.
En is dat een onderdeel van RAIDEN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
MacrosSimga schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:37:
[...]
En is dat een onderdeel van RAIDEN?
Nou ja, onderdeel. Ze zijn wel met elkaar geallieerd. Het was mijn intentie om een corps in Rolling Thunder te gooien. En Rolling Thunder is de renter-alliance van RAIDEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-07 11:30

Marce

Het is Marc met een C!

Ik baal dat ik voorlopig weer weinig tijd heb om te spelen, nog 3 weekjes stage en dan weer naar school wat betekent meer tijd. Afgelopen week had ik dus voor mij relatief veel geld verloren.

Ik hoop dat ik na die tijd aan de slag kan CDX en eindelijk een knappe isk stroom op gang kan brengen voor mezelf zodat ik eindelijk eens op plex kan gaan spelen :S

Edit: Ik volg alles een beetje half half in dit topic zonder veel verstand te hebben van die grote wars, maar ik vind het wel allemaal erg bijzonder en indrukwekkend. Vooral die filmpjes zijn leuk om te zien!

[ Voor 22% gewijzigd door Marce op 06-01-2012 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marce schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:57:
Ik baal dat ik voorlopig weer weinig tijd heb om te spelen, nog 3 weekjes stage en dan weer naar school wat betekent meer tijd. Afgelopen week had ik dus voor mij relatief veel geld verloren.

Ik hoop dat ik na die tijd aan de slag kan CDX en eindelijk een knappe isk stroom op gang kan brengen voor mezelf zodat ik eindelijk eens op plex kan gaan spelen :S

Edit: Ik volg alles een beetje half half in dit topic zonder veel verstand te hebben van die grote wars, maar ik vind het wel allemaal erg bijzonder en indrukwekkend. Vooral die filmpjes zijn leuk om te zien!
ja ik kan je wel meenemen met wat lvl 4s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
nwagenaar schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:48:
Nou ja, onderdeel. Ze zijn wel met elkaar geallieerd. Het was mijn intentie om een corps in Rolling Thunder te gooien. En Rolling Thunder is de renter-alliance van RAIDEN.
En met die renter alliance zit je ook in dezelfde space als RAIDEN neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
niet direct...

Raiden. heeft op het moment space in..

x "Vale of the Silent" (voormalige space van Majest (westen) en R.A.G.E. (Oosten))
x "Tenal" (hier zat eerst Razor Alliance als ik me niet vergis)

Renters mogen niet in tenal komen (zo ver ik weet, en het is 2 a 3 regions verder, er zit nml nog Tribute en Venal tussen.)

http://evemaps.dotlan.net/map/Vale_of_the_Silent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Wow ik ben at the moment bezig met de mission van de epic arc: burning down the hive. Alleen deze missie is echt lastig. Eerst probeerde ik het me me cruiser vexor de eerste wave drones lukt me wel maar als ik naar de tweedde gedeelte warp wordt ik binnen een halfe minuut kapot geschoten. Zou iemand me willen helpen of tips geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-kardo- schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:18:
Wow ik ben at the moment bezig met de mission van de epic arc: burning down the hive. Alleen deze missie is echt lastig. Eerst probeerde ik het me me cruiser vexor de eerste wave drones lukt me wel maar als ik naar de tweedde gedeelte warp wordt ik binnen een halfe minuut kapot geschoten. Zou iemand me willen helpen of tips geven.
waar zit je nu?

en wat is je naam in game ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
-kardo- schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:18:
hoe is je fitting momenteel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Nwagenaar,

Kan jij mij contacten via mail in EVE? Zou wel verder willen bespreken wat er mogelijk is met die corp in 0.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ha als je dat voor elkaar krijgt dan heb ik misschien ook nog wel eventueel een alt die ik in Rolling Thunder wil knallen.

Wat kost dat aan renting fee? Of mogen wij er als Raiden chars voor niets in <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Nou, nee. Gratis zeker niet. Ik moet het eerst even overleggen met één van de ROLN-diplo's (die toevallig ook in The Ankou zitten O-) ) of het kan en wat het gaat kosten. Allemaal wel leuk en aardig, maar de kosten moeten wel een beetje behoorlijk blijven.

Maar mocht het allemaal meeevallen, is het geen probleem en de corps is dan ook opgericht: je bent van harte welkom ;)
MacrosSimga schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:40:
Nwagenaar,

Kan jij mij contacten via mail in EVE? Zou wel verder willen bespreken wat er mogelijk is met die corp in 0.0.
Tuurlijk, geen probleem. Ik ben nog aan het werk en ik verwacht zo rond 18:00 uur online te zijn. Met een beetje mazzel is de ROLN-diplo ook online en kan ik het hem direct vragen.

[ Voor 60% gewijzigd door nwagenaar op 06-01-2012 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
ik ben zelf rond 2030 online vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-07 11:30

Marce

Het is Marc met een C!

Oh lol, ik denk ik kijk even op char sheet hoelang mijn skillque's het nog uithouden. Zie ik dat ik al geaccepteerd ben in CDX, en ik heb niet eens een gesprek gehad met de CEO :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marce schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:37:
Oh lol, ik denk ik kijk even op char sheet hoelang mijn skillque's het nog uithouden. Zie ik dat ik al geaccepteerd ben in CDX, en ik heb niet eens een gesprek gehad met de CEO :S
klopt heb ik geroggeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:24:
[...]

waar zit je nu?

en wat is je naam in game ?
Ik zit in arnon, sisters of eve bureau.
en ik heet kardo ambrye
Dutch2007 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:26:
[...]

hoe is je fitting momenteel?
4 Dual 150mm 'Scout' I Accelerator Cannon

M E D I U M P O W E R
Y-S8 Hydrocarbon I Afterburners
F-b10 Nominal Capacitor Regenerator
Large Peroxide I Capacitor Power Cell

L O W P O W E R
Local Power Plant Manager: Capacity Power Relay I
N-Type Thermic Hardener I
N-Type Kinetic Hardener I
Medium Inefficient Armor Repair Unit

D R O N E S
Hobgoblin I x5

C H A R G E S
Lead Charge M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik zou eerst eens wat skills naar 5 brengen zodat je daar de T2 versie van kunt fitten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
Ben Ik ook aan het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Laatst online: 25-08 23:02
Hallo allen,

Ik heb na het zien van de laatste trailer mijn acc weer geactiveerd, want het begon weer te kriebelen. O+
Ik ben eigenlijk op zoek naar een corp met veel leden in ongeveer onze tijdzone. Heb een hele tijd in een corp gezeten met veel amerikanen. Zeer actieve spelers, alleen de ops vonden altijd plaats op tijden wanneer ik niet kon deelnemen (vooral 's nachts).

Ik heb op dit moment 11M skillpoints en vlieg in een SNI. Ik heb totaal geen ervaring met PvP, incurions en dat soort dingen. Daar wil ik graag verandering in brengen, maar niet echt de kans voor gehad.

Heeft iemand een aanrader? Ik las op deze pagina al dat de corp van Mythic nog leden zoekt?
Stampertjen schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:16:
[...] Onze corp is sinds een aantal weken verhuisd naar 0sec en dat bevalt ons best wel goed. We zijn altijd nog op zoek naar nieuwe actieve leden.
Misschien dat ik ingame contact met je kan opnemen Mythic?
Andere voorstellen zijn uiteraard welkom!

Ik dank u zeer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWatSpulle
Zo weer lekker wat L4's aan het rocken, maar ik ben idd ook wel benieuwd naar de rental costs voor RAIDEN space :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
het is rolling thunder space He.. dus niet Tenal :-)

Ps niet vergeten dat vale best rumoerig is met de falers van TEST :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
bullitnl schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 21:20:
Hallo allen,

Ik heb na het zien van de laatste trailer mijn acc weer geactiveerd, want het begon weer te kriebelen. O+
Ik ben eigenlijk op zoek naar een corp met veel leden in ongeveer onze tijdzone. Heb een hele tijd in een corp gezeten met veel amerikanen. Zeer actieve spelers, alleen de ops vonden altijd plaats op tijden wanneer ik niet kon deelnemen (vooral 's nachts).

Ik heb op dit moment 11M skillpoints en vlieg in een SNI. Ik heb totaal geen ervaring met PvP, incurions en dat soort dingen. Daar wil ik graag verandering in brengen, maar niet echt de kans voor gehad.

Heeft iemand een aanrader? Ik las op deze pagina al dat de corp van Mythic nog leden zoekt?

[...]

Misschien dat ik ingame contact met je kan opnemen Mythic?
Andere voorstellen zijn uiteraard welkom!

Ik dank u zeer!
ingame name is stampertje'n :)

wij hebben nederlanders, engelsen, amerikanen en dan nog paar van overal

[ Voor 7% gewijzigd door Stampertjen op 07-01-2012 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
En als je liever highsec/wh-space hebt dan nullsec ;) dan moet je even tegen mij (NoxiousPluK) kletsen of Jovleg Public joinen ;)

Jovian Legacy zoekt altijd leden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:29

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

GewoonWatSpulle schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 23:18:
Zo weer lekker wat L4's aan het rocken
Waar vlieg je in?
Zit atm weer ff in HS, maar weet niet of ik het in een Drake kan doen :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
Stampertjen schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 09:24:
[...]

ingame name is stampertje'n :)

wij hebben nederlanders, engelsen, amerikanen en dan nog paar van overal
Noxious schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 10:29:
En als je liever highsec/wh-space hebt dan nullsec ;) dan moet je even tegen mij (NoxiousPluK) kletsen of Jovleg Public joinen ;)

Jovian Legacy zoekt altijd leden :)
Bedankt allebei! Ik zal eens contact met jullie zoeken en kijken wat voor mij het beste is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
TepelStreeltje schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 10:59:
[...]

Waar vlieg je in?
Met een goede passive fit is het wel te doen. Het duurt alleen wat langer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Gisteren eerste incursion (OTA dacht ik) gevlogen met onze eigen logi's :)
Gedaan in 4:37 minuten, 10.5m isk :) we wilden er meer runnen maar een aantal members hadden last van enorme lag.
Op het scherm van een vriend van mij waar ik naast zat was ik in watchlist nog 100%/100%/100% terwijl ik op m'n eigen scherm nog maar 30% hull had.

Niks verloren :) maar risico gewoon te groot.

Ik vlieg een vrij standaard megathron met faction fitting, nu maar sparen voor vindicator :P

Maar de logi's deden het erg goed :) alleen is op een Guardian een 800mm plate in de lows wel het minimum, zonder plate zijn ze bijna instapop (een van de guardians zonder plate kwam tot 12% hull :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
Noxious schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 12:05:
Gisteren eerste incursion (OTA dacht ik) gevlogen met onze eigen logi's :)
Gedaan in 4:37 minuten, 10.5m isk :) we wilden er meer runnen maar een aantal members hadden last van enorme lag.
Op het scherm van een vriend van mij waar ik naast zat was ik in watchlist nog 100%/100%/100% terwijl ik op m'n eigen scherm nog maar 30% hull had.

Niks verloren :) maar risico gewoon te groot.

Ik vlieg een vrij standaard megathron met faction fitting, nu maar sparen voor vindicator :P

Maar de logi's deden het erg goed :) alleen is op een Guardian een 800mm plate in de lows wel het minimum, zonder plate zijn ze bijna instapop (een van de guardians zonder plate kwam tot 12% hull :P).
guardian fitting altijd met 1600 plates doen :) + als er iemand in hull komt dan klopt er toch iets niet volledig aan logi support.
meestal doen wij 3 guardians + abbadon als anchor en die gaat nooit onder de 50% armor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• princeownt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-08 11:24
Eigenlijk ben ik ook opzoek naar een corp :p
heb momenteel 12m sp en 1 ras gefocussed (Amarr)
voor missies gebruik ik mn harbi, voor incursion mijne legion

Ik zou graag in een corp zitten die missions/pvp doen (noob in pvp) 8)7
voor PvP zou ik dan abaddon en/of harbi kunnen vliegen >:)

Mijn skillplan was voor training van Amarr Bs+large t2 guns en dan scanning skills, ma nu denk ik toch dat ik effe al cruiser ships eens ga trainen. Curse,Pilgrim,zealot,... 8) zijn wel goede ships om te vliegen voor small roamings fleets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Pfff, renten in Vale is behoorlijk prijzig :( Met 6 man zou dat betekenen dat het neer zou komen om en nabij de 500M/maand per persoon. *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Stampertjen schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 12:22:
[...]

guardian fitting altijd met 1600 plates doen :) + als er iemand in hull komt dan klopt er toch iets niet volledig aan logi support.
meestal doen wij 3 guardians + abbadon als anchor en die gaat nooit onder de 50% armor
Jep :) we zien wel hoe het gaat, maar we hadden enorm veel last van lag.
Ik zat al in hull voordat andere members verschil zagen in hun watchlist bijv.

En iedereen was nieuw (qua logi's) dus het ging al heel goed voor ons doen :+
princeownt schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 15:08:
Eigenlijk ben ik ook opzoek naar een corp :p
heb momenteel 12m sp en 1 ras gefocussed (Amarr)
voor missies gebruik ik mn harbi, voor incursion mijne legion

Ik zou graag in een corp zitten die missions/pvp doen (noob in pvp) 8)7
voor PvP zou ik dan abaddon en/of harbi kunnen vliegen >:)

Mijn skillplan was voor training van Amarr Bs+large t2 guns en dan scanning skills, ma nu denk ik toch dat ik effe al cruiser ships eens ga trainen. Curse,Pilgrim,zealot,... 8) zijn wel goede ships om te vliegen voor small roamings fleets
Join ons *O* 8)

Nee zonder gekkigheid, wij hebben leden in alle races, inclusief wat echte Amarr kenners :)
Daarnaast doen we vooral PvE en PvP om wat ervaring te krijgen (trainingen tegen elkaar, kleine roams, enz).

Kom gerust eens gezellig kletsen in 'JOVLEG Public' :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
Al dat volk naar je public uitnodigen. straks zit er daar meer volk dan in jita local ;)

ikzelf ben trouwens ook puur amar princeownt. ben wel eens benieuwd waar je al in geskilled heb. aangezien je harbi en legion vliegt. maar nog geen T2 large guns of hac's hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo meerdere leuke lvl 4s met mn navy domi gedaan en damn wat een wereld van verschil!

bonusroom van angels extra (lvl 4) met groot gemak getanked :) nou kan je melden dat mn normale domi daar wel moeite mee had en ik vaak toch NET moest warpen en terugkomen. met de navy domi is mn tank NOOIT in gevaar geweest heeeerlijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Stampertjen schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 17:05:
Al dat volk naar je public uitnodigen. straks zit er daar meer volk dan in jita local ;)

ikzelf ben trouwens ook puur amar princeownt. ben wel eens benieuwd waar je al in geskilled heb. aangezien je harbi en legion vliegt. maar nog geen T2 large guns of hac's hebt
Haha ja onze public is een gezellige boel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWatSpulle
TepelStreeltje schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 10:59:
[...]

Waar vlieg je in?
Eh nee dat lijkt me niet wijs, tenzij je skill points dik op dat schip zijn, maar dan nog betwijfel ik het!

Ik vlieg nu een Drake maar had support van een Rokh en Raven, 2 vrienden lekker missien en chillen op de vrijdag avond, en nu weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eergisteren eindelijk mijn Erebus kunnen boarden. Heeft even geduurd maar was de moeite meer dan waard. *O* 8) Ben in in tijden niet zo blij geweest met een nieuw speeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Nice man! DAt heeft zeker eventjes mogen duren :D

Genos zie ik? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah Genos inderdaad. Denk dus niet dat ie veel combat gaat zien, maar de jump portal alleen is al erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 21:18:
Eergisteren eindelijk mijn Erebus kunnen boarden. Heeft even geduurd maar was de moeite meer dan waard. *O* 8) Ben in in tijden niet zo blij geweest met een nieuw speeltje.
Zeker nice! Ik vraag me af of ik dat ooit nog mee ga maken in mijn eve tijdperk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
Wow een titan hoelang heb je daar voor geskilled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvD

JanvD

Portretfotograaf

-kardo- schreef op zondag 08 januari 2012 @ 10:41:
Wow een titan hoelang heb je daar voor geskilled?
volgens mij (correct me if I'm wrong) heb je ongeveer (+/- 10%) een jaar nodig om de erebus te kunnen vliegen en fitten. Moet je wel de isk weten te verzamelen.

Uiteraard zijn er ook nog heeeeeeel veel sub(?)skills nodig waarbij eigenlijk al die levels wel op lvl 5 moeten zijn. Maar ach, mocht je wat plexen willen doen is dat waarschijnlijk nog niet eens nodig _/-\o_

Maar ja, misschien is het handig als je eerst heel wat andere dingen kunt vliegen. Je moet alleen al 70 biljoen voor de hull neerleggen geloof ik? Daarnaast zou je het fijn vinden om officermodules erop te kunnen fitten, loopt ook nog lekker op. Misschien nog wat implants? Enz.

Uiteindelijk zal je na een jaar of 6/8 wel een Erebus kunnen vliegen (als je je dat echt als doel stelt). Maar ik ken genoeg mensen die wel de skills hebben, maar niet echt de ambitie hebben om er een te vliegen.

www.janvandoornik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
JanvD schreef op zondag 08 januari 2012 @ 12:11:
[...]

volgens mij (correct me if I'm wrong) heb je ongeveer (+/- 10%) een jaar nodig om de erebus te kunnen vliegen en fitten. Moet je wel de isk weten te verzamelen.

Uiteraard zijn er ook nog heeeeeeel veel sub(?)skills nodig waarbij eigenlijk al die levels wel op lvl 5 moeten zijn. Maar ach, mocht je wat plexen willen doen is dat waarschijnlijk nog niet eens nodig _/-\o_

Maar ja, misschien is het handig als je eerst heel wat andere dingen kunt vliegen. Je moet alleen al 70 biljoen voor de hull neerleggen geloof ik? Daarnaast zou je het fijn vinden om officermodules erop te kunnen fitten, loopt ook nog lekker op. Misschien nog wat implants? Enz.

Uiteindelijk zal je na een jaar of 6/8 wel een Erebus kunnen vliegen (als je je dat echt als doel stelt). Maar ik ken genoeg mensen die wel de skills hebben, maar niet echt de ambitie hebben om er een te vliegen.
Dat is zeker lang en deed je dat in corp/ alliance verband of helemaal alleen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Het ding is je bent je pilot eigenlijk kwijt aan die erebus / titan. Het is een ship wat je eigenlijk alleen gebruikt in POS bashing ops en als een soort van jump bridge. Verder blijven titan pilots meestal gewoon uitgelogged en speel je eve met een andere toon. Of in het geval van PL speel je een andere game totdat je de super in moet loggen :P.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
In RAIDEN worden ze anders dagelijks gebruikt hoor. En niet alleen voor bridging en SOV-grinding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Weer een leuk en leerzaam filmpje met fleet fights en niet alleen maar een spastisch ronddraaiende camera: Last Tech War van Pandemic Legion. Niet vrij van zelfverheerlijking maar genoeg te zien: YouTube: [PL] The Last Tech War

Eerste gevecht 01:00 - 02:45 is een typisch geval van 'who plans wins'. De vijand zit in Long Range HACs die op een kilometer of 100 zitten. Deze doen niet zo enorm veel schade en met zo te zien Maelstroms die hun MWD hebben opgegeven voor meer Shield Tank knal je daar dwars doorheen. Je ziet ook dat de vijandelijke vloot of vloten niet hun primary target volgen maar op meedere PL schepen tegelijk schieten. Op 2:30 zie je ook een kluitje PL schepen achter de main fleet zitten, dat zijn waarschijnlijk de Logistics die wel MWD hebben om snel buiten bereik van de vijand te komen maar dichtbij genoeg om de Maelstroms te repareren.

Gevecht 2 is met Armor Heavy Assaults cruisers, uitgerust met Afterburners. De filmer zit in een Isthar en heeft twee Tracking Disruptors om vijanden met Pulse Lasers uit te schakelen en een Minmatar ECM Jammer tegen Rapiers en Huggins. Dit vecht tegen een grote vloot Battleships met Carriers erbij. Aanvankelijk zijn de Carriers te veel aan het repairen, je ziet dit aan de Rapier die steeds weer volledig gerepareerd wordt ondanks dat er flink op wordt geschoten. Als PL hun Supercarriers erbij halen om de vijandelijke Carriers uit te schakelen is het snel game over.

Fight # 3 is tegen een grote vloot Carriers die denk ik een I-Hub aan het repareren waren. Terwijl de Carrier worden uitgemoord door de Supercapitals komt er een vijandelijk Battleship vloot die echter weinig uit kan richten tegen de Titans die met hun enorme bonus op XL Turrets en Tracking mods eenvoudig een BS opblazen. De vijand wordt achtervolgd tot bij hun POS waar ze nog in een bubble terecht komen. Hier zie je waarom je eigenlijk Capsules van je overview moet halen, als het heel goed gaat zie je bijna niks anders meer.

Gevecht # 4 en daarna zien we vanuit het oogpunt van een Scimitar Logistics schip. Deze is met 4 Shield Transporters uitgerust, dat maakt 'm niet in staan alles permanent te activeren maar geeft wel meer reps ineens wat je tegen grote aantallen vijanden die op je Tengus schieten nodig hebt. Het idee is dat je tegen de tijd dat de cap opraakt het gevecht al gewonnen hebt. Er volgen nog een paar gevechten, je ziet dat PL bijna altijd via Titan Bridges het gevecht ingaat zodat ze meteen bovenop de vijand zitten. Ook viel me op dat de Warrior II's van de Scimitar aan iemand worden toegewezen die ze weer vijandelijk ECM drones aan laat vallen. Dat laat de Logistics pilot vrij zich verder te concentreren op repareren.

In het gevecht rond 12:00 is PL blijkbaar tijdelijk blue met IRC en wordt een vloot door die twee klemgezet. Er is dan helemaal geen vuur op de PL vloot en de Scimitar lockt de Drakes van IRC waarvan hij ziet dat ze onder vuur worden genomen. Turret Effects zijn hier een soort Fleet Broadcasts.

Bij minuut 13 zitten we weer in een Rapier en hoor je mijn favoriete uitspraak `All Supers Jump !´. Het filmpje wordt helaas vrij snel al weer afgebroken.

Het gevecht op minuut 14 was al aan de gang, IRC tegen Goons, TEST en MM. Scorpions en Blackbirds zijn primary zodat de ECM op de Scimitars zo snel mogelijk van het veld is.

Op minuut 16 zit een abrupte wisseling terug naar een Maelstrom waar een vloot die door een Stargate komt verwelkomt wordt door een club Titans. Er rest ze maar een ding, terug naar de gate en wegwezen.

Helemaal aan het einde zie je nog een beruchte CCP bug, de vloot Abaddons die blauwe tags hebben zie je toch op de overview zonder Corp of Alliance naam. Dit heeft al talloze mensen hun schip gekost, na het gebruik van een Titan Bridge ben je soms schijnbaar neutraal op de overview voor je allies.

In de paar gevallen waar Supercarriers of Titans werden ingezet was wel duidelijk hoe deze het gevecht domineren. Deze gevechten waren voor de nerfs van Crucible maar die hebben niet zoveel geholpen als je zou wensen, het is nog steeds zo dat degenen met de meeste Supercaps deze zonder veel risico kunnen inzetten.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
IJzerlijm schreef op zondag 08 januari 2012 @ 16:35:
Weer een leuk en leerzaam filmpje met fleet fights en niet alleen maar een spastisch ronddraaiende camera: Last Tech War van Pandemic Legion. Niet vrij van zelfverheerlijking maar genoeg te zien: YouTube: [PL] The Last Tech War

Eerste gevecht 01:00 - 02:45 is een typisch geval................
Echt heeeel gaaf om naar te kijken! Dit is waar Eve om draait als je het mij vraagt. Dit zag je ook in de trailer van the butterfly effect. Massale gevechten! Helaas nog nooit kunnen ervaren :/ Maar misschien dat daar binnenkort verandering in komt.

Btw IJzerlijn, bedankt voor de uitgebreide info! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duk3n
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 11:40
Ben net begonnen met het downloaden van EVE online. Ik was vroeger groot fan van Freelancer en hoop dat dit er een beetje op lijkt.
Kan iemand aangeven welke server / ras ik kan kiezen of is er een GoT community active in dit spel?

Las ergens over 3 week trial ipv 2 week, kan iemand daarmee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
duk3n schreef op zondag 08 januari 2012 @ 18:21:
Ben net begonnen met het downloaden van EVE online. Ik was vroeger groot fan van Freelancer en hoop dat dit er een beetje op lijkt.
Kan iemand aangeven welke server / ras ik kan kiezen of is er een GoT community active in dit spel?

Ik kan je wel een 21 dagen trail toesturen als je me even je email stuurt in een DM. Misschien dat er hier mensen ook nog wel een 60 dagen trail hebben. Ik heb de mijne al gereserveerd voor iemand :)

Naar mijn weten zitten alle tweakers verspreidt door allerlei corporaties. Met vragen kan je altijd wel bij iemand terecht. Volgens mij kan je het beste kiezen tussen Amarr of Minmatar, maar dat is ook vaak een persoonlijke mening. Ik denk dat de wat meer ervaren spelers hier daar een beter antwoord op kunnen geven.

[ Voor 20% gewijzigd door bullitnl op 08-01-2012 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:36
Ter extra informatie: Ongeacht het ras waarmee je begint, kan je alle kanten op. Zeker als je begint kost het je eem paar uur om verder te zijn met trainen voor de schepen/wapens van een ander ras. Eigenlijk is het ras waarmee je begint alleen van belang voor je startpositie (en je kan zeker in het begin gewoon ergens anders heen vliegen om daar te beginnen) en vanuit RP oogpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
duk3n schreef op zondag 08 januari 2012 @ 18:21:

Ik kan je wel een 60 dagen trial geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
en er is maar 1 server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
duk3n, heb je een paar uur?
http://www.isktheguide.com/ download en lees :)

voor pvp is minmattar en amarr het meest populaire ras.
gallente is voor pvp voornamelijk intressant voor de capital ships, hoewel er verandering in komt door de buff van hybrid wapens.
caldari is voornamelijk interessant voor pve dingen, maar je ziet ze toch ook erg veel in pvp omdat ze meestal redelijk eenvoudig zijn om te vliegen, en oninteressant zijn als target wegens dikke tank. nadeel zijn de missiles die er altijd even over doen om hun target te bereiken in tegenstelling tot de reguliere guns.

minmattar is voornamelijk goed voor de meer gebruikelijke ships

in het kort:

minmattar: primair: projectile guns (meest veelzijdige wapen IMO, gebruikt ook geen capacitor, aka "stroom"), secundair: missiles. meestal shield tanked, maar ook enkele armor tanked ships
meestal lagere tank, maar hogere snelheid.

gallente: gebruiken voornamelijk drones, secundair: hybrid wapens (gebruiken wel capacitor). armor tanked

amarr: las0rs, nadeel is dat deze wel stroom gebruiken, voordeel is dat ze (praktisch) geen ammo nodig hebben. Armor tanked

caldari: missiles (gebruiken geen stroom), en secundair: hybrid wapens (gebruiken wel stroom). Shield tanked

minmattar is het meest skill-intensief om voor te trainen omdat je zowel shield en armor nodig hebt, en zowel guns en missiles.
echter is minmattar ook het meest veelzijdig, en dat is mijn aanbeveling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
http://i.imgur.com/CY6x4.jpg

PL+NC. cap fleet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:23
Ik vond deze leuker >:)

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:23
hmm.. raar. In de ingame browser werkt hij wel: http://bighugelabs.com/ou...f22996c459d77bb24bd29.jpg

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
De titans van Gallente en Amarr zijn toch het meest vertegenwoordigd zie ik. Is daar een bepaalde reden voor? (ze zullen wellicht beter zijn..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Wat ik mij heb laten vertellen waarom de Rag en de Lev niet vaak gebruik worden:

- Ragnarok is redelijk fragiel
- Leviathan maakt gebruik van missiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:36
Ook zijn armortanks iets in het voordeel. En zijn de avatar+erebus daarnaast gefocussed op tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nwagenaar schreef op maandag 09 januari 2012 @ 01:13:
Wat ik mij heb laten vertellen waarom de Rag en de Lev niet vaak gebruik worden:

- Ragnarok is redelijk fragiel
- Leviathan maakt gebruik van missiles
het woord fragiel gebruiken als je praat over titans is wel grappig (ik snap je punt wel hoor :P) maar toch haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
nja, aangezien ik nu alleen nog maar extra skills moet maxen voor me raven en missiles... ga ik maar eens kijken hoe dat manufacteren in elkaar zit :P Beginnend met het maken van missiles. Ben alleen bang dat ik een wat groter transport schip nodig hebben dan een badger :P Ook maar een sparen voor een orca in de tussentijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 01:57:
[...]
het woord fragiel gebruiken als je praat over titans is wel grappig (ik snap je punt wel hoor :P) maar toch haha
Ok, ok. Misschien had ik moeten zeggen: Ten opzichte van de Avatar en Erebus. Zoals wheez50 al zei, de tank van de Avatar en Erebus is vele malen beter.

Overigens melt een Rag extreem snel als je hem midden in een subcap-fleet gooit hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
nwagenaar schreef op maandag 09 januari 2012 @ 08:00:
Overigens melt een Rag extreem snel als je hem midden in een subcap-fleet gooit hoor :+
Lijkt erop alsof je er ervaring mee hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Ik quote even een FC toen hij zijn Rag iets te ver uit de shield liet gaan. :P

Maar toen ik in 020 was, toen zag ik dat - ondanks de extreme lag - de Rags behoorlijk snel van de battlefield verdwenen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Vinden jullie het overigens leuk om in die mega grote gevechten te zitten?
Ik moet zeggen dat ik er, behalve op de testserver, geen ervaring mee heb. Toch lijkt het me redelijk eentoning, en vooral F1 spammen op gebroadcaste targets. Small gang pvp met een stuk of 6 spelers lijkt me dan juist weer awesome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Nah opzich is het geen ramp om flink wat andere battleships te moeten slopen, maar zodra het op tower of sov-modules bashing aankomt is er echt geen zak aan.

Aan de andere kant hoort dat er gewoon bij als je in 0.0 zit, je krijgt namelijk ook de kans om enorm veel isk te verdienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
paar honderd caps, alleen al 100 Nyxes en 30 Avatars ofzo voor NCdot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Mensen neerschieten toch wel een stuk leuker is dan SBU's, TCU's, POS'es, Stations of IHUB's grinden. PVP vind ik persoonlijk enorm leuk om te doen en het verveelt mij niet (voor mij één van de primarie redenen om uiteindelijk toch The Ankou/RAIDEN te joinen). Ik denk dat ik wel kan zeggen dat het grootste gedeelte binnen RAIDEN hetzelfde denkt en dat iedereen ook behoorlijk blij is als er een gevecht is.

Gisteren hebben wij toch wel 2 leuke gevechten gehad.

In eerste instantie werd er gevraagd om een tengu-fleet doctrine, dus stapte ik in mijn scimi en joinde de fleet. Uiteindelijk hebben wij meer dan 1 uur gewacht op een gevecht met TEST, maar dit gebeurde niet (lang leve 2 schermen, ik heb gewoon een film gekeken). Uiteindelijk moesten we wakker worden (ja, onze FC weet ondertussen wat de meeste mensen doen als ze moeten wachten bij een titan :+ ) en werden wij richting A-G1FM gebridged waar Ev0ke bezig was met een gevecht tegen CFC (Goons & Co). Terwijl wij op grid kwamen, vernam ik wel wat lag, maar niet onbehoorlijk met 450+ in local. Uiteindelijk kwamen wij op de gate terecht en was het wachten op orders en uiteindelijk werden er targets gebroadcast. Op dit moment werd de lag echt een groot probleem. Het locken ging nog wel, maar mijn repping-modules activeerde gewoon niet. Na enkele minuten vond CCP Veritas het leuk om Time Dialation te testen op onze node, met gevolg dat de node onderuit ging :X. We logde weer snel in, regroupte en ging het gevecht weer aan. Nu ging alles toch een stuk beter waardoor de CFC-fleet steeds meer werd uitgedund terwijl mijn repping nu wel goed doorkwam. Vervolgens kreeg de CFC nieuwe reinforcements (of ze logde allemaal weer massaal in) en kwamen onze supers op het veld: Resultaat: http://kb.raidenalliance....kill_related&kll_id=47552

Na dit gevecht gingen wij weer terug naar onze stagingsystem, kregen wij 15 minuten pauze en moesten we switchen naar pulse abaddons. Vervolgens ging het allemaal een stukje chaotisch (UPS was bezig om een gevecht met -A- & Co te forceren) waardoor wij moesten opschieten. Maar goed, het gevecht werd een feit en wij werden midden in de battlefield gebridged. Resultaat: http://kb.raidenalliance....kill_related&kll_id=47769

Effectief gezien hebben wij van 13:00 t/m 18:00 Eve Time het één en ander gedaan en kon ik toch zeker één film kijken :P

Pagina: 1 ... 6 ... 46 Laatste