Is de te verdienen isk niet wat aan de lage kant, vergeleken met de risico's? In HS kan ik makkelijk constant 100m+ per uur halen met incursions. Daarnaast kan ik met een beetje 'hobbytrading' met weinig moeite 200-300m isk winst maken per deal (wel maar een klein aantal per maand).De_Bastaard schreef op maandag 09 januari 2012 @ 09:20:
Nah opzich is het geen ramp om flink wat andere battleships te moeten slopen, maar zodra het op tower of sov-modules bashing aankomt is er echt geen zak aan.
Aan de andere kant hoort dat er gewoon bij als je in 0.0 zit, je krijgt namelijk ook de kans om enorm veel isk te verdienen
0.0 heeft natuurlijk wel de faction/deadspace/officer drops en escalations, en natuurlijk PVP
Hoewel ik zelf op z'n tijd megagevechten ook wel leuk zou vinden, lijkt het me toch meer een kick om in een klein groepje lowsec af te struinen op zoek naar fights. Vooral als de tegenstander dan met meer schepen aanwezig is, en jij en je gang door betere tactics toch het gevecht kan winnen.
[ Voor 15% gewijzigd door Brokxie op 09-01-2012 10:05 ]