[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 21: Crucible Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 46 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:52:
[...]

O nee, zal me vanavond wel even toevoegen!
Zie dat ik nog een (kale) Coveter in de buurt van Jita heb liggen.
mag je ook lenen als je wil :) (meer yield, omdat je meer turrets hebt, alleen kleinere orehold en wat zwakkere tank)
Gaatie kapot krijg ik een nieuwe van je, verder no sweat.

[ Voor 5% gewijzigd door TepelStreeltje op 12-12-2012 15:58 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dipsausje schreef op woensdag 12 december 2012 @ 13:39:
[...]

Sinds Retribution verlies je erg makkelijk drones ja, wel prettig als je ze vervolgens als loot weer direct terug vind...
grappig mijn drones worden sinds retribution patch niet meer geaggroed. toegegeven heb niet heel veel hubs gedaan maar wel een aantal en geen enkele keer is mijn drone aangevallen :P (daarvoor toch elke hub wel als ik ze niet na elke spawn terug haalde)

ik doe alleen forsaken hubs in 0.0 en gebruik alleen sentries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:54:
[...]

mag je ook lenen als je wil :) (meer yield, omdat je meer turrets hebt, alleen kleinere orehold en wat zwakkere tank)
Ah das wel cool! Zit nu weer terug in Unpas (The Forge) omdat een aantal corpies daar ook aan het minen zijn. Volgens mij kost een gemiddelde Retriever zo'n 26mil, zal straks ook even uitzoeken of het dan de moeite waard is om op en neer te vliegen voor jouw Covetor of dat ik de rest van de ISK bij elkaar mine met de Venture. (of dat ik een corpie wat ISK aftroggel :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:39

_Apache_

For life.

TepelStreeltje schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:54:
[...]
Retriever en Covetor trekken nagenoeg evenveel yield naar binnen. Retriever heeft hele dikke bonus, waardoor hij op gelijke voet komt met de covetor. Voordeel van de retriever is dat hij veel meer ore hold heeft en volgens mij zelfs dezelfde skillset heeft.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-01 19:28
De_Bastaard schreef op woensdag 12 december 2012 @ 13:31:
Hoe kan het dan dat mensen een MPL I verkopen voor 1.2mil terwijl het mij ~3m kost om te maken?
ME/POS&Outpost bonus/old stack etc etc.

Dat weet je toch wel Bastaardieo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Apache_ schreef op woensdag 12 december 2012 @ 16:13:
[...]

Retriever en Covetor trekken nagenoeg evenveel yield naar binnen. Retriever heeft hele dikke bonus, waardoor hij op gelijke voet komt met de covetor. Voordeel van de retriever is dat hij veel meer ore hold heeft en volgens mij zelfs dezelfde skillset heeft.
Daarom wil ik ook voor de retriever gaan. Waarschijnlijk ga ik voornamelijk in mijn eentje minen, waardoor die groter ore hold wel een voordeel biedt. Qua skillset zijn ze inderdaad identiek, ik moet dus sowieso nog Mining Barge trainen voordat ik één van beidde kan gebruiken (is maar lvl1 skill, dus dat moet niet zo lang duren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:08
Hahaha

Ik ben er inmiddels al uit! Ik had gewoon een dikke fail in mijn google excel sheetje staan waardoor ik op een enorm vage waarde uit kwam >:)

Alles is nu weer in orde, zal ff T2 mega pulse lasers gaan pompen *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:56
protesteren mag ook al niet meer in eve online....knip bastards

uit de patchnotes van vandaag

"Attacking Stations and Stargates in Empire space is now an illegal act, and will be penalised accordingly."

[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 18-12-2012 14:51 ]

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 16:10:
[...]

Ah das wel cool! Zit nu weer terug in Unpas (The Forge) omdat een aantal corpies daar ook aan het minen zijn. Volgens mij kost een gemiddelde Retriever zo'n 26mil, zal straks ook even uitzoeken of het dan de moeite waard is om op en neer te vliegen voor jouw Covetor of dat ik de rest van de ISK bij elkaar mine met de Venture. (of dat ik een corpie wat ISK aftroggel :p)
kijk maar, ik vind het prima.
Ik zit in 1 jump van Jita af, dus ook The Forge.
Wat doet je corp verder? heb 2 altjes in empire die niets aan het doen zijn :P Eentje is meer missie georienteerd, andere is orca piloot.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
MonkeySandwich schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:31:
GRRR! Sinds gisteravond ben ik mijn alleen recht op een deeltje van mijn arbitrage trading markt kwijt, dag 120% winst, gelukkig is 40% ook niet vervelend :P
:o Hoe krijg je dat voor elkaar?

Verwijderd

hey, heeft iemand hier toevallig een covert cyno alt te koop? :)

-hoeft alleen een cov ops frig te kunnen vliegen, covert cyno te kunnen gebruiken, en dat is het wel.
-zo rond de 2 mil sp
-verkoop gaat uiteraard officieel via eve-o forums, dacht, ik vraag het hier is even!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Peekster schreef op woensdag 12 december 2012 @ 21:10:
[...]

:o Hoe krijg je dat voor elkaar?
Iemand kwam op hetzelfde idee denk ik dan. Of de 2 hubs zijn wat meer gelijk gaan zitten in prijs. Maar dan ben je de markt niet kwijt geraakt, dan is het prijs gewoon nivellering.

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-08 07:53
Idd, ik zat op een goed moment er bij waardoor ik zelf de prijs kon bepalen door het lage aanbod, heb er ongeveer 4 dagen volop gebruik van kunnen maken, helaas was het volume niet zo hoog (verkoop er ongeveer 200-300 per dag) maar als beginnend trader heb ik er best goed aan kunnen verdienen en eigenlijk nog steeds wel. Heb nu alleen een probleem met aanvoer van nieuwe voorraad.

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op woensdag 12 december 2012 @ 18:15:
[...]

kijk maar, ik vind het prima.
Ik zit in 1 jump van Jita af, dus ook The Forge.
Wat doet je corp verder? heb 2 altjes in empire die niets aan het doen zijn :P Eentje is meer missie georienteerd, andere is orca piloot.
Momenteel zijn we met een paar gasten een kleine mining business aan het opzetten in high-sec Unpas. Niets serieus, gewoon een beetje ouwehoeren. Verder zitten er een aantal traders in die een beetje op en neer vliegen. De rest weet ik eigenlijk niet, die zeggen niet zo veel :)

• Esiq
MonkeySandwich schreef op donderdag 13 december 2012 @ 09:40:
Idd, ik zat op een goed moment er bij waardoor ik zelf de prijs kon bepalen door het lage aanbod, heb er ongeveer 4 dagen volop gebruik van kunnen maken, helaas was het volume niet zo hoog (verkoop er ongeveer 200-300 per dag) maar als beginnend trader heb ik er best goed aan kunnen verdienen en eigenlijk nog steeds wel. Heb nu alleen een probleem met aanvoer van nieuwe voorraad.
Gebeurt best vaak eigenlijk, je moet continu op zoek gaan naar 'goede deals' wil je gaan traden, want je kan de klok er op gelijk zetten, binnen een week zit er iemand anders in je markt.

Had een paar markten net als jou, allemaal lekker lage BO's, en binnen een week zaten ze allemaal vol met andere mensen die 0.1 ISKen. Ik ga geen tijd steken in dat spelletje en dan verneuk ik de marge zelf door de BO's een stuk omhoog te gooien zodat de ander er ook geen profijt meer aan heeft. En ondertussen zoek ik een andere markt.

• _Apache_

_Apache_

For life.

Veelste vermoeiend om telkens op zoek te gaan naar de beste deals. Heb een aantal GS-container waar ik mijn spul in dump en ik maak wat spullen waar ik materiaal voor heb. Dit word ook in de containers gedumpt.

Deze containers gaan mee als ik spullen wil kopen en onderweg trek ik mijn planeten zover mogelijk leeg. Dump de containers op amarr/jita en vlieg met nieuwe spullen terug.

• Ramasha
Gister avond even me Medium Pos weer leven in geblazen.. hij pruttelde wat en wat quaff kwam uit de exit poorts.

Even de labs afgespoten in station en in me hauler gestopt.

Me is weer de gelukkige eigenaar van een armed pos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteravond zijn een paar vrienden van me in providence gehotdropped door black ops schepen :(
enig idee wat het beste is wat zij hier tegen kunnen doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Safespots aanleggen, corp bookmarks op plaatsen tussen belangrijke punten (tussen stargates of stations). Je kan al warpend een nieuwe location maken en vervolgens warp je terug naar een punt dat ertussen ligt. Mooie manoeuvre om iemand af te schudden mits je safespots er al liggen natuurlijk ;)

Red in local is wegwezen, neutral in local is navragen bij intel en alvast alignen. Krijg je binnen een minuut geen response of is hij al te zien in je overview zonder dat je antwoord hebt? Wegwezen..

Zo vliegen wij al maanden met pve bootjes van 4/5b de stuk en gaat het prima.

[ Voor 23% gewijzigd door _Apache_ op 14-12-2012 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Oppassen voor cloaky ships in local :D

Wij doen dat ook regelmatig, vooral als we een campaign hebben. Ideaal om hun manier van isk verdienen te versturen.

On a sidenote, iemand Redeemers kopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Apache_ schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:07:
Safespots aanleggen, corp bookmarks op plaatsen tussen belangrijke punten (tussen stargates of stations). Je kan al warpend een nieuwe location maken en vervolgens warp je terug naar een punt dat ertussen ligt. Mooie manoeuvre om iemand af te schudden mits je safespots er al liggen natuurlijk ;)

Red in local is wegwezen, neutral in local is navragen bij intel en alvast alignen. Krijg je binnen een minuut geen response of is hij al te zien in je overview zonder dat je antwoord hebt? Wegwezen..

Zo vliegen wij al maanden met pve bootjes van 4/5b de stuk en gaat het prima.
ik ben op zoek naar wat space om ook even wat iskies te verdienen en wat casual pvp op te doen, waar leven jullie en zoeken jullie nog mensen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:04:
[...]
ik ben op zoek naar wat space om ook even wat iskies te verdienen en wat casual pvp op te doen, waar leven jullie en zoeken jullie nog mensen? ;)
Ja hoor, Dark-Tech corp en tevens gelijknamige alliance. Recruiters April Severasse en Zirc Utrigas.
http://wiki.eveonline.com...ry:Q-6LG1_(Constellation) (let op, data is oud)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
_Apache_ schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:15:
[...]

Ja hoor, Dark-Tech corp en tevens gelijknamige alliance. Recruiters April Severasse en Zirc Utrigas.
Of:
http://evemaps.dotlan.net/map/Providence/Q-6LG1#const

Geniale site voor alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 08:45:
gisteravond zijn een paar vrienden van me in providence gehotdropped door black ops schepen :(
enig idee wat het beste is wat zij hier tegen kunnen doen??
D-scan in de gaten houden icm local.
staat er op een van beide iets wat er niet hoort, wegwezen.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Apache_ schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:15:
[...]

en wat is je ingame naam? dan convo ik je :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:16:
[...]

en wat is je ingame naam? dan convo ik je :D
Can Ichosira, verwacht begin van de avond wel weer online te zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door _Apache_ op 14-12-2012 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit ook nog verlegen om een corp, ben na een stop van enkele jaren weer begonnen met een nieuwe toon. Weet zo nog niet welke kant ik op wil (ws zorg ik eerst voor dat ik een beetje mission kan runnen en fatsoenlijk kan minen). Dus als iemand nog een leuke corp weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik heb het al een half jaar niet meer gespeeld, net even reactivate gedaan. Heb een Harbinger, en Retriever. Doe af en toe missies en ik mine. Zit in Amarr.

Ben echt weer een beetje m'n weg aan het vinden. Heb het nog maar een maand gespeeld (half jaar geleden).
Kan ik een corp joinen om samen mee te minen/missies te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Ik heb binnenkort overigens een covert-ops / recon alt for sale. Zo'n 25 mln SP, covert ops 5, recon 5, PI skills, scanning skills, covert cyno, medium pulse laser spec 4. Wat zou ik daar voor kunnen vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2012 @ 09:41:
ik zit ook nog verlegen om een corp, ben na een stop van enkele jaren weer begonnen met een nieuwe toon. Weet zo nog niet welke kant ik op wil (ws zorg ik eerst voor dat ik een beetje mission kan runnen en fatsoenlijk kan minen). Dus als iemand nog een leuke corp weet :)
Bendebeukers misschien zijn een aantal mission runners, miners ed een maar op dinsdagavond mine je voor de corp in het kader van shipreplacement en onderhoud posses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opblaashaas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:51
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 12:16:
[...]

Bendebeukers misschien zijn een aantal mission runners, miners ed een maar op dinsdagavond mine je voor de corp in het kader van shipreplacement en onderhoud posses.
Noes, nog een beuker? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey Ravenger,

heb je een skill sheet linky? Wat is je in game naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
http://eveboard.com/pilot/Jana_Piquetta is de char die ik kwijt wil; ik ben nu nog even de gunnery skills op orde aan het maken, perhaps doe ik Gunnery 5 nog even zodat ik t3 skills kan pluggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Denk dat ik binnenkort mijn Paladin met 2x Capacitor Control Circuit II te koop ga zetten. Zie niet meer zo erg in dat ik hem nog ga gebruiken. Kan ik mooi die ISK gebruiken voor een HAC of een Legion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ravenger, hoeveel zou je daarvoor willen krijgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Hmm ben nog een beetje aan het nadenken over mijn soon to be 2de account via 'Power of 2' aanbieding.
Wil er in eerste instantie mee gaan haulen met wat trading skills en later misschien ook wat andere zaken als pvp etcs. Dacht aan Gallente omdat die wat meer mogelijkheden bied en uiteindelijk natuurlijk de Iteron V maar ik twijfel nog steeds over Amarr. Amarr is geloof ik niet het meest populaire race in Eve (ik lees overal dat ze nogal wat tekort schieten op diverse vlakken tov andere rassen) maar ze hebben wel een heel snel te verkrijgen Bestower die later opgetuigd behoorlijk wat mee kan nemen. Is Amarr nu zo slecht? (keuzes keuzes :S )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:36
Je kan niet veel verkeerd doen met een ras, gezien je keuze niet beperkend is, echter is een Bestower/Impel niet echt super gezien ze traag en makkelijk te ganken zijn. Tradingtoons gaan momenteel beter in combinatie met een Tengu(hauler fit) of Orca (Supertanker fit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Alle haulers zijn makkelijk te ganken helaas. Enige manier om daar omheen te komen is insta-undock bookmarks en niet afk jumpen.
Over het algemeen zijn Amarr haulers goed vanwege de grote hoeveelheid lows, maar Charon (Caldari freighter) kan het meeste zooi mee slepen als je later echt hauling enthousiast wordt. Uiteindelijk maakt het niet veel uit welk ras je kiest voor haulen want ze zijn voor 90% hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Je veiligheid staat of valt met intel en safespots. Onafhankelijk van het ras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Apache_ schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:43:
Je veiligheid staat of valt met intel en safespots. Onafhankelijk van het ras.
dat en transporters FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Esiq schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:42:
Alle haulers zijn makkelijk te ganken helaas. Enige manier om daar omheen te komen is insta-undock bookmarks en niet afk jumpen.
niet alle Haulers zijn makkelijk te ganken. Mijn Tengu heeft een EHP van 300K en dat kan nog veel beter. Mijn Orca heeft 220K EHP en een tank van 2200 DPS voor 60 seconden.

Maar het staat of valt met alle genoemde tactieken en een scout werkt ook goed. Het valt me trouwens op dat er amper nog geganked wordt in Niarja en Uedama de laatste week... Ben er nog niet achter waar dat aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

ok maar een Orca vlieg ik niet meteen en die is ook niet ras specifiek dus mijn vraag is meer bedoeld over met welke ik beste kan starten. Nu ik verder lees zie ik dat een badger 2 ook snel te trainen is en ook de mammoth van minmatar (en die ziet er ook nog leuk uit ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
In mijn optiek is er geen "beste", dus een weloverwogen keuze is lastig, gezien het geen bal uitmaakt. Ik heb nu een Amarr Hauler omdat ik een Providence gewoon mooi vind. zover mijn logica. :P. Dus ik zou zeggen neem de Minmatar.

[ Voor 8% gewijzigd door Cardinal op 18-12-2012 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Cardinal schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:16:
[...]

niet alle Haulers zijn makkelijk te ganken. Mijn Tengu heeft een EHP van 300K en dat kan nog veel beter. Mijn Orca heeft 220K EHP en een tank van 2200 DPS voor 60 seconden.

Maar het staat of valt met alle genoemde tactieken en een scout werkt ook goed. Het valt me trouwens op dat er amper nog geganked wordt in Niarja en Uedama de laatste week... Ben er nog niet achter waar dat aan ligt.
Dat is compleet gekkenwerk.. :9 Wel mooi hoe mensen op dat soort dingen komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ik neem aan dat de bountie en kill right changes daar voor zorgen :) en een tengu is geen hauler in die contexrt bedoelden we uiteraard indy schepen en alle T1 indy schepen zijn makkelijk te ganken

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2012 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

[...]
niet alle Haulers zijn makkelijk te ganken. Mijn Tengu ...
Uhm ja, prima tank, complimemten hiervoor. Maar 400m3, en het een hauler noemen? Hij zal vast vlot zijn, maar je moet wel heel vaak heen en weer wil je wat vracht verplaatsen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
_Apache_ schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:41:
[...]

Uhm ja, prima tank, complimemten hiervoor. Maar 400m3, en het een hauler noemen? Hij zal vast vlot zijn, maar je moet wel heel vaak heen en weer wil je wat vracht verplaatsen. :+
Ik wens je succes om 10 sabres te vervoeren met je tengu hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Heb nog een Revelation BPO over.

Iemand interesse? 2.5B ipv 2.9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ten eerste het 413m3 en dat is 13 hele m3 meer dan jij suggereert :P. De Tengu is ideaal voor het haulen van implants en BPO/BPC's en ander klein duur spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Trin1ty schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:21:
ok maar een Orca vlieg ik niet meteen en die is ook niet ras specifiek dus mijn vraag is meer bedoeld over met welke ik beste kan starten. Nu ik verder lees zie ik dat een badger 2 ook snel te trainen is en ook de mammoth van minmatar (en die ziet er ook nog leuk uit ;) )
Als je niet verder wil dan skill lvl 4, dan is de mammoth (minnie) de beste, heeft de meeste cargo.

Maar wat wil je gaan vervoeren?
Ik haul af en toe iets van 1B aan spul door empire in een orca. Meer dan dat doe ik niet (past ook niet, Gas en PI spul zijn vrij groot).
Het moet namelijk wel de moeite waard zijn om jouw schip te ganken. Ik heb wel iets van een tank op mijn orca, hopelijk is die goed genoeg om Concord zijn werk te laten doen. Maar het is de moeite niet om mijn orca te ganken voor 1 miljard aan MOGELIJKE loot.

Ga je echt die hard faction mods en BPC's en andere dure shit haulen, dan moet je sowieso geen orca pakken. Maar bijvoorbeeld een zwaar getankte tengu, zoals hierboven werd genoemt. Spul is toch niet zo groot, dus het maakt ook niet uit wat voor schip het is.

Zou me er voorlopig niet te druk om maken, je gaat voorlopig toch niet eens genoeg geld hebben om miljarden te vervoeren :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_De2
  • Laatst online: 16:53

A_De2

Liberate tuteme ex inferis

Wat is volgens jullie op het moment de beste dread? Revelation vind ik een mooie boot en ik hou van de lasers maar volgens eft doet een Moros meer dps. Ik zit er over te dubben om een dread te kopen voor de posbashes (veel meer nut hebben ze nog niet toch?) maar ja, welke :s
Ik kan ze overigens wel alle 4 vliegen met fit.

Enne, ratten err, Sanctums in carrier of supercarrier? Is de extra investering voor die extra fighters het waard t.o.v. carrier met 15 T2 sentries?

Heb overigens een Nightmare met T2 ccc rig en 2x T1 ccc rig te koop staan. Iemand interesse?

640KB should be enough for everyone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
A_De2 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 12:57:
Wat is volgens jullie op het moment de beste dread? Revelation vind ik een mooie boot en ik hou van de lasers maar volgens eft doet een Moros meer dps. Ik zit er over te dubben om een dread te kopen voor de posbashes (veel meer nut hebben ze nog niet toch?) maar ja, welke :s
Ik kan ze overigens wel alle 4 vliegen met fit.
Moros is naar mijn idee de beste van het moment.
Enne, ratten err, Sanctums in carrier of supercarrier? Is de extra investering voor die extra fighters het waard t.o.v. carrier met 15 T2 sentries?
Kan een supercarrier niet alleen maar met Fighter Bomber fladderen? Ik zou daarom zeggen een carrier.
Heb overigens een Nightmare met T2 ccc rig en 2x T1 ccc rig te koop staan. Iemand interesse?
Nope, maar repackagen en verkopen. Momenteel gaan Nightmare's voor 1 bil in Jita. Dat is de hoogste prijs sinds een lange tijd. Gisteren de mijne verkocht voor een Machariel (BPC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cardinal schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 13:05:
Moros is naar mijn idee de beste van het moment.
er is meer dan alleen DPS maar de moros is een uitstekende keuze
Kan een supercarrier niet alleen maar met Fighter Bomber fladderen? Ik zou daarom zeggen een carrier.
nee een super carrier kan fighters en bombers gebruiken
]
Nope, maar repackagen en verkopen. Momenteel gaan Nightmare's voor 1 bil in Jita. Dat is de hoogste prijs sinds een lange tijd. Gisteren de mijne verkocht voor een Machariel (BPC).
met 200 mil aan rigs beetje zonde niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_De2

A_De2

Bedankt voor de suggestie voor de Moros maar waarom vinden jullie dat het een goede boot is?

En supercap kan zowel fighters als bombers aan. Op papier ziet dat er mooi uit maar hoe werkt het in de praktijk? Ik gebruik nu een Chimera met sentries. Op papier kan ik met bijvoorbeeld de Wyvern veel meer dps er uit gooien maar is dat de extra investering waard? (wyvern plus babysittertoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 13:07:
met 200 mil aan rigs beetje zonde niet!
Das het grote nadeel aan rigs. Daarnaast moet je net iemand vinden die dezelfde setup wil voor een Nightmare als jij hebt. In mijn ervaring een stuk lastiger verkopen, maar je moet net mazzel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
De moros heeft de meeste DPS van alle dreads, vandaar. Ik kan ze alle vier vliegen maar het is er nog niet van gekomen, dus geen first hand experience helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

pos bashes? zou ik rev pakken, geen gezeik met ammo ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
A_De2 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 12:57:
Ja, maar ik moet een Paladin met T2 ccc rigs kwijt voordat ik genoeg ISK heb. Kan een trade doen met bijleggen eventueel maar ik vrees dat als je van een Nightmare af wil je niet een Paladin zoekt. (tenzij je graag weer armor tanked wil zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_De2

A_De2

Esiq schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 14:23:
[...]
Ja, maar ik moet een Paladin met T2 ccc rigs kwijt voordat ik genoeg ISK heb. Kan een trade doen met bijleggen eventueel maar ik vrees dat als je van een Nightmare af wil je niet een Paladin zoekt. (tenzij je graag weer armor tanked wil zijn)
:) Ik ben verhuisd naar Angel space, vandaar dat de Nightmare er uit gaat. Vlieg nu rond met een Machariel en Chimera. Paladin heb ik overigens al eens gehad en dat tankt ook als een dolle (alle marauders eigenlijk wel).

Als je echt interesse hebt; dan wil ik hem wel voor je achterhouden. Liever dat een tweakert hem vertroetelt dan iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Jammer want een trade zou ik zo kunnen opzetten, en een Paladin is net een used second hand car, weet niet wanneer ik er van af kom en ben er ook een beetje aan gehecht. Wat wil je er ongeveer voor hebben? Anders kan ik over een tijdje wel traden voor een PLEX + x ISK. :9

[ Voor 65% gewijzigd door Esiq op 18-12-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 17:36:
Ravenger, hoeveel zou je daarvoor willen krijgen? :)
geen idee, ik ben totaal niet thuis in char sales, daarom vraag ik het ook hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_De2

A_De2

Esiq schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 14:45:
[...]

Jammer want een trade zou ik zo kunnen opzetten, en een Paladin is net een used second hand car, weet niet wanneer ik er van af kom en ben er ook een beetje aan gehecht. Wat wil je er ongeveer voor hebben? Anders kan ik over een tijdje wel traden voor een PLEX + x ISK. :9
Je mag hem hebben voor 1.1 Bill:
Nightmare: 983M
T2 ccc rig: 217M
T1 ccc rig: 13M/26M per 2
Totaal zou hij dus op 1.226M komen maar hij mag weg voor 1.1B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Denk dat we dit weekend wel wat kunnen regelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_De2

A_De2

Esiq schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 15:16:
Denk dat we dit weekend wel wat kunnen regelen. :)
Cool! Stuur me even een pm met je in-game naam, dan gaan we dat regelen :)

Voor de rest nog iemand ervaring met Sanctums met een supercap t.o.v. normale carrier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
lol, binnen een paar post gelukt. relaxed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_De2

A_De2

Dat wel, maar het was eigenlijk een side-question :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Schepen zijn zoiezo wel snel te verliezen verhandelen... :+ Al paar keer wat strategic cruisers of bootjes met rigs verhandeld. Meestal binnen een dag of 2 zijn ze weg.

[ Voor 45% gewijzigd door _Apache_ op 18-12-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Laatst online: 20:22
Nou, vanmiddag waren een corpie en ik van plan om even te roamen in Detorid om te kijken of we nog wat kills konden scoren. Uiteindelijk kwamen we in U0W en daar kwamen we de eerste neutrals tegen (voor de rest waren de systemen zo goed als dood). Maar ja, die wilden weinig doen.

Vervolgens een paar jumps verder zag ik een system met redelijk wat NPC-kills. Dus ja, toch maar even kijken en warempel, ik een tengu en mach op dscan. Dus ik warp naar een forsaken hub en verdomd, deze was nog niet af. Uiteindelijk maar even een log-off gedaan en 5 minuten later weer opnieuw inloggen. Kom ik 4KM naast hem terecht met dit als resultaat:

http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=15565939

2B loot drop! :D

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enveekaa
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:06
Nice!!! Had ie maar 16K EHP? of zie ik dat verkeerd...

[ Voor 77% gewijzigd door enveekaa op 18-12-2012 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enveekaa schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 17:37:
Nice!!! Had ie maar 16K EHP? of zie ik dat verkeerd...
je haalt EHP en HP door elkaar ik vermoed dat de tengu getanked was voor de hubs (kin en therm) en dan hebben ze vaak 0 res op EM als je dan EM damage doet gaat het keihard aangezien alles 100% doorkomt

@shallente grtz nice kill indeed

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2012 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

nwagenaar schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 17:20:
Nou, vanmiddag waren een corpie en ik van plan om even te roamen in Detorid om te kijken of we nog wat kills konden scoren. Uiteindelijk kwamen we in U0W en daar kwamen we de eerste neutrals tegen (voor de rest waren de systemen zo goed als dood). Maar ja, die wilden weinig doen.

Vervolgens een paar jumps verder zag ik een system met redelijk wat NPC-kills. Dus ja, toch maar even kijken en warempel, ik een tengu en mach op dscan. Dus ik warp naar een forsaken hub en verdomd, deze was nog niet af. Uiteindelijk maar even een log-off gedaan en 5 minuten later weer opnieuw inloggen. Kom ik 4KM naast hem terecht met dit als resultaat:

http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=15565939

2B loot drop! :D
jezus mooie drops! nice kill!
Talos die met zen drones meeste dmg doet? apart :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Don't underestimade the Talos! Dat scheepje doet namelijk 1200 dps met guns alleen ;) Het enige probleem is, is dat ie paperthin is. Dus ja, mijn cane was primair bedoeld als scout/tackler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

nwagenaar schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 19:23:
Don't underestimade the Talos! Dat scheepje doet namelijk 1200 dps met guns alleen ;) Het enige probleem is, is dat ie paperthin is. Dus ja, mijn cane was primair bedoeld als scout/tackler.
onderschat em zeker niet, maar dat die drone volgens de KM meeste dmg heeft gedaan vind ik beetje apart :P

Talos is gaaf bootje, jammer dattie te zwak is, anders zou ik em zeker in WH space vliegen

ps, heb je fitting van jou 1200 dps versie?
Wat ik kan verzinnen heeft nog wel redelijke (shield) tank, en 800 dps... (large hybrid skills zijn nog niet zo hoog, staat op 3, maar dat kan geen 400 dps schepen :P )

EHP van 34K, 11500 shield hp, 792 dps, alpha van 3442, optimal van 5.8
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
[Talos, New Setup 1]
Tracking Enhancer II
Tracking Enhancer II
Magnetic Field Stabilizer II
Magnetic Field Stabilizer II
Damage Control I

Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Adaptive Invulnerability Field II
10MN Microwarpdrive I

Modal Mega Neutron Particle Accelerator I, Caldari Navy Antimatter Charge L

Medium Hybrid Burst Aerator I
Medium Core Defense Field Extender I
Medium Core Defense Field Extender I

edit, zie het al, met L Void en T2's zit ik ook bijna op 1200dps ;P

[ Voor 60% gewijzigd door TepelStreeltje op 19-12-2012 00:00 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 23:33:
onderschat em zeker niet, maar dat die drone volgens de KM meeste dmg heeft gedaan vind ik beetje apart :P
waar zie je dat? want volgens mij is de damage van die talos gewoon drone en gun damage opgeteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

@ Tepel.

Zelf vlieg ik een bijna identieke setup. Ook - bij gebrek aan T2 guns - T1 meta 4 guns, maar dan 2 ccc rigs en 4 shield extenders (~13k shield). Zit er wel over te denken om 1 shield extender in te wisselen voor een 10mn mwd of ab. En daarbij wil ik nog een medium painter en webber drone, volgens mij past dat wel.
Gister dog-fight gedaan met een Tengu, we stonden op hetzelfde moment bij 20% shield.
nwagenaar schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 17:20:
.... Dus ik warp naar een forsaken hub en verdomd, deze was nog niet af. Uiteindelijk maar even een log-off gedaan en 5 minuten later weer opnieuw inloggen. ....
kan je dit even uitleggen. Want toen je aankwam was de hub leeg?! Wat de 5 minuten log off timer hier mee te maken heeft is mij nog even een raadsel.

[ Voor 50% gewijzigd door _Apache_ op 19-12-2012 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister een half uurtje meegelezen in een Local chat channel, man man man wat is het niveau laag daar zeg :(

Blij dat ik in een corp zit met relaxte mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:08
_Apache_ schreef op woensdag 19 december 2012 @ 08:43:
[...]

kan je dit even uitleggen. Want toen je aankwam was de hub leeg?! Wat de 5 minuten log off timer hier mee te maken heeft is mij nog even een raadsel.
Ik vermoed dat het slachtoffer ze zag aankomen en naar een safespot is gewarped, om deze reden was de hub leeg. Vervolgens log je uit in de site zodat het slachtoffer denkt dat je bent vertrokken en terug gaat naar de site en als je x tijd later inlogt kom je automatisch in de site terug met een beetje mazzel vlak bij je slachtoffer en zit je vaak in een ideale positie voor kill en mogelijk leuke loot.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 01:29:
[...]

waar zie je dat? want volgens mij is de damage van die talos gewoon drone en gun damage opgeteld
staat op het killboard, bij wie er dmg heeft gedaan, zie je ook met wat ze deze dmg hebben gedaan.
of het klopt is een 2e ;P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
squaddie schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:16:
[...]
Ik vermoed dat het slachtoffer ze zag aankomen en naar een safespot is gewarped, om deze reden was de hub leeg. Vervolgens log je uit in de site zodat het slachtoffer denkt dat je bent vertrokken en terug gaat naar de site en als je x tijd later inlogt kom je automatisch in de site terug met een beetje mazzel vlak bij je slachtoffer en zit je vaak in een ideale positie voor kill en mogelijk leuke loot.
Inderdaad. Ik zal proberen uit te leggen wat ik heb gedaan:

Toen ik binnenkwam heb ik eerst een dscan gedaan en ik kreeg een Tengu en een Macheriel als informatie. Daarna heb ik een systemscan gedaan zodat je een overzicht krijgt van alle anoms zoals Forsaken Hubs, Havens, Sanctums, etc .

Gezien de ervaring dat Forsaken Hubs enorm veel gebruikt wordt omdat de ISK per tick enorm goed is (je hebt alleen maar Cruisers, BC's en BS's), is de kans enorm groot dat ze daarmee bezig waren.

In mijn geval had ik dus die 2 schepen op dscan en er waren 2 Forsaken Hubs waarvan eentje op 25AU zat en de andere op 5.4AU. Aangezien dat de reguliere dscan alleen waardes geeft tot 14.2AU, moest ik dus naar de Forsaken Hub op 5.4AU. Terwijl ik daar kwam zag ik dat deze anom maar voor de helft was afgerond (ik zag dus wrecks en NPC's). Als je geen aggression hebt, kan je zonder problemen uitloggen (met aggression blijf je 2 minuten nog zichtbaar op dscan). Met een beetje geluk kom je - zodra je weer inlogt - naast of vlakbij de persoon terecht die op dat moment bezig is met die Forsaken Hub.

De reden waarom ik 5 minuten heb gekozen is omdat de meeste bots deze timer gebruiken om terug te gaan naar een anom om deze verder af te maken en ze zijn ook meestal niet gealligned. Gezien het feit dat ik door het uitloggen circa 1M KM zit en weer terugwarp naar mijn laatste positie, duurt het warpen enkele secondes en lande ik dus 4KM van hem terecht. Hierdoor had hij niet genoeg tijd om te allignen en naar een safe te warpen terwijl ik genoeg tijd had om hem te scramblen. Gezien het feit dat hij mij niet eens aanviel (hij bleef maar vuren op de NPC's) was mijn vermoeden dat het een bot betrof enorm groot.

Het resultaat was dus een Tengu ter waarde van 2.7B en een drop van 2B.
TepelStreeltje schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:24:
[...]

staat op het killboard, bij wie er dmg heeft gedaan, zie je ook met wat ze deze dmg hebben gedaan.
of het klopt is een 2e ;P
De killmails zijn behoorlijk mailformed en volgens mij geven ze alleen de laatste shot weer en niet datgene wat de meeste damage heeft gemaakt. Dus als je drone op de KM staat dan was de drone die de laatste damage heeft uitgedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Leuke loot drop ... stinkerd !

• A_De2

A_De2

Gisteren me simpel geschrokken van de prijzen van supers. Ik heb zo'n 20 Bill beschikbaar maar daar gaan we het niet mee redden ben ik bang :P Daarnaast is de terugverdientijd ook wel een beetje gigantisch. Worden supers door jullie nog wel gebruikt? Voor pve of alleen pvp?

• LiquidT_NL
  • Laatst online: 13-05-2021
Zeg ik lees veel dat sommige mining barges als de procurer ontzettend zonde zijn van het geld, omdat ze traag minen t.o.v. sommige cruisers. Gewoon om het even te snappen: uiteindelijk is het feit dat je een extra ore bay hebt met 30x zoveel opslag niet zo relevant, omdat de meeste mensen jetcannen? Of mis ik iets anders in die redenatie?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• A_De2

A_De2

Jetcannen vind ik zelf niet zo super; ore wordt gejat door canflippers en als je het terugpakt, ben je je boot kwijt. Dus tenzij je werkt met een hauler of Orca, zou ik gaan voor de miningbarge met grote ore bay :) En hoeveel het precies mined, kun je zo nakijken met de Eve fitting tool o.i.d. Kwestie van je api er in gooien en klooien met fits en bootjes.

Verwijderd

LiquidT_NL schreef op donderdag 20 december 2012 @ 11:28:
Zeg ik lees veel dat sommige mining barges als de procurer ontzettend zonde zijn van het geld, omdat ze traag minen t.o.v. sommige cruisers. Gewoon om het even te snappen: uiteindelijk is het feit dat je een extra ore bay hebt met 30x zoveel opslag niet zo relevant, omdat de meeste mensen jetcannen? Of mis ik iets anders in die redenatie?
dat was voor de mining change dat is volgens mij niet meer zo...

• ravenger
Klopt, Osprey en Scythe hebben geen mining bonussen meer. Bantam ook niet meer :) Het is nu mining frigate -> mining barge -> exhumers.

• LiquidT_NL
ravenger schreef op donderdag 20 december 2012 @ 11:36:
Klopt, Osprey en Scythe hebben geen mining bonussen meer. Bantam ook niet meer :) Het is nu mining frigate -> mining barge -> exhumers.
Aha. Ja voor een leek is het moeilijk recente info te vinden. Want zeker als solo miner (ik mine graag passief) is het telkens overgooien in een jetcan vrij intensief werk, met zo'n orebay is het toch een stukje draaglijker.

Dus de opmerkingen hoe "rubbish" the retriever is valt wel mee. Dat is mooi, want dan kan ik vanavond gaan shoppen voor een retriever en een strip miner.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Verwijderd

LiquidT_NL schreef op donderdag 20 december 2012 @ 11:39:
[...]

Aha. Ja voor een leek is het moeilijk recente info te vinden. Want zeker als solo miner (ik mine graag passief) is het telkens overgooien in een jetcan vrij intensief werk, met zo'n orebay is het toch een stukje draaglijker.

Dus de opmerkingen hoe "rubbish" the retriever is valt wel mee. Dat is mooi, want dan kan ik vanavond gaan shoppen voor een retriever en een strip miner.
mining frigites zijn ook heel interessant:

goedkoop, snel en wendbaar.... mined bijna net zo goed als retriever en heeft ook nog gas mining bonus ideaal voor low sec mining :)

• ravenger
Die mining frig kan je gratis ritselen in de industry tutorial, zoals hierboven ergens ook al werd gezegd :) Ik heb die skill al op level 5 inmiddels 8)7

[ Voor 41% gewijzigd door ravenger op 20-12-2012 11:46 ]

• LiquidT_NL
Ik heb al een mining frig, maar ik merk dat ik sommige dagen gewoon even geen tijd heb om actief bezig te zijn en zet ik de game gewoon aan en jetcan ik elke 2~3 minuten mijn cargo, maar zonder dat zou veel fijner zijn, en dat kan dus met een mining barge.

Verwijderd

LiquidT_NL schreef op donderdag 20 december 2012 @ 11:50:
Ik heb al een mining frig, maar ik merk dat ik sommige dagen gewoon even geen tijd heb om actief bezig te zijn en zet ik de game gewoon aan en jetcan ik elke 2~3 minuten mijn cargo, maar zonder dat zou veel fijner zijn, en dat kan dus met een mining barge.
snap ik maar mining frigite blijft nog steeds handig... mijn alt is perfect hulk pilot (op drones na) maar toch ga ik mining frig trainen :)

Verwijderd

LiquidT_NL schreef op donderdag 20 december 2012 @ 11:50:
Zo heb ik het ook gedaan, frig is leuk maar als je op moet blijven letten dat je ore hold niet na 2 cycles vol zit dan is bij mij de grap er af. Retriever kan ik gewoon aanzetten, 10 minuten gaan poepen en weer terugkomen om de volgende astroid te pakken :)

• LiquidT_NL
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:01:
[...]

Zo heb ik het ook gedaan, frig is leuk maar als je op moet blijven letten dat je ore hold niet na 2 cycles vol zit dan is bij mij de grap er af. Retriever kan ik gewoon aanzetten, 10 minuten gaan poepen en weer terugkomen om de volgende astroid te pakken :)
Kijk dat is precies wat ik wil: poepen tijdens het minen :)

Thanks voor de feedback, ik zag een procurer en een strip miner voor 13 miljoen, ik heb maar 21 miljoen maar ik denk dat ik eerst in 1.0/0.9 blijf tot ik rond de 10 miljoen heb terugverdiend.

Verwijderd

geen remap present maar verder wel leuk random wat dingen krijgen

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:17:
geen remap present maar verder wel leuk random wat dingen krijgen
Zoals bijvoorbeeld? Ben pas tegen 12 uur vanavond in de buurt van een pc met eve en nee op werk kan en wil ik het niet spelen. Kort door de bocht ben een nieuwsgierig aagje!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:55:
[...]

Zoals bijvoorbeeld? Ben pas tegen 12 uur vanavond in de buurt van een pc met eve en nee op werk kan en wil ik het niet spelen. Kort door de bocht ben een nieuwsgierig aagje!!
zal het in spoilers plaatsen
spoiler:
de implants (CA-1 en CA-2) van elk ras is er een frigite die bonuys heeft op scan strength en cycle van hacking en analyze mods en diverse strange fun dingen brieven en unity of lag wzig niet echt veel aandacht aan besteed

Verwijderd

LiquidT_NL schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:11:
[...]

Kijk dat is precies wat ik wil: poepen tijdens het minen :)

Thanks voor de feedback, ik zag een procurer en een strip miner voor 13 miljoen, ik heb maar 21 miljoen maar ik denk dat ik eerst in 1.0/0.9 blijf tot ik rond de 10 miljoen heb terugverdiend.
Als je solo gaat zou ik een retriever nemen, die heeft een slag grotere ore hold. Die extra ISK die je er aan kwijt bent heb je binnen een avond terugverdient. Ik kom mijn lening bij een corp mate ook met 1 avond terug betalen (met een retriever + 2x strip miner I + 4x mining drones I)

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:08
Beste gift ooit
spoiler:
boots.ini

*O*

[ Voor 20% gewijzigd door squaddie op 20-12-2012 20:05 ]

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:56

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvD
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:57

JanvD

Portretfotograaf

haha, warped to zero 8)7

http://isf.eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=15596158

[ Voor 3% gewijzigd door JanvD op 21-12-2012 13:06 ]

www.janvandoornik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Iemand nog een chimera met ccc rigs kopen?
Staat in Maut geparkeerd.

Heb mijn alt met skills weg gedaan

[ Voor 21% gewijzigd door defusion op 21-12-2012 13:32 ]

Pagina: 1 ... 43 ... 46 Laatste