[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 21: Crucible Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 46 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:30

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ravenger schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:54:
Ik vind toch die micro jumpdrive erg tof :) Bring back the sniping battleships ;)

hoe zit het trouwens met de introductie van racial destroyer en battlecruiser skills? ik zie dat nergens terugkomen.
Er is ook aangegeven dat wanneer je deze UITERLIJK moet gaan trainen, ze dit aan zullen geven.
kortom, hoeft nu nog niet perse, maar is al wel handig om het te gaan trainen.

Ik zelf heb ze voor mijn chars in mijn plan staan; eind van het jaar heb ik bij beide BC en Dessie op 5.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-07 09:48
Ik heb ze natuurlijk al lang ;) maar ik dacht dat die change ook vandaag zou komen; kennelijk toch niet dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-07 02:36
Over attributes, remaps en beginnende spelers: Vroeger, heel lang geleden maakte het uit wat voor een ras/bloodline je koos voor de attributes die je kreeg. Vandaar dat er zo veel caldari achura rondlopen.

Tegenwoordig begint iedereen met dezelfde stats en is je keus van ras/bloodline puur cosmetisch. Dat maakt dus niet meer uit!

Als je begint met het spel krijg je behalve slechte stats (je hebt nog losse punten in je pool die nog niet toegewezen zijn volgens mij) ook met drie remaps. Een remap is een schone lei. Punten kan je zo vaak je wil toevoegen aan attributen. Maar niet weghalen. Daar heb je de remap voor nodig. Na gebruik van je laatste remap (je kan onder attributes zien hoeveel je er nog hebt) duurt het precies een jaar voor je weer kan remappen. Of je moet een remap kado krijgen bij bijvoorbeeld de kerstboom. CCP heeft remaps weggegeven in het verleden...

edit: volgens mij kan je wat meer punten te verdelen krijgen doordat attributen van nature nog niet op hun minimum zitten.

Over bounties in het nieuwe systeem: Je krijgt bij een kill 20% van de bounty. In het geval van een pod is dat volgens mij 200k isk. En dat getal wordt van het totaal afgetrokken. Heb je een bounty van 2 bil op je hoofd kan dat ff duren. Dat is misschien wel heel aantrekkelijk om bijvoorbeeld een war tegen je te krijgen. Of geganked te worden voor stats. Het betekent niet dat alles en iedereen op je gaat schieten als je je neus buiten een station steekt. Zulke zekerheid is zo on-EVE. Maar je weet wel dat je een doelwit bent voor sommige spelers. In vergelijking met de huidige bounties: die zijn gemakkelijk zelf te innen en dus nutteloos. Behalve als 'titel'. Nu gaan bounties *iets* meer spelen en worden leuker. Scamming station bunnies die nooit een tradestation verlaten zijn er dus immuun voor. Maar dat ligt niet aan het bountysysteem.

[ Voor 3% gewijzigd door wheez50 op 04-12-2012 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Ik denk dat ik binnenkort toch maar eens ga kijken voor een null sec corp, beetje pvp'en en met de tijd door af en toe belts te clearen security status terug krijgen.

Kent iemand hier een beetje goede corp/alliance in null sec die een beetje te vertrouwen is?
Ik zoek wel een sov. null sec corp/alliance.

[ Voor 8% gewijzigd door Daisai op 05-12-2012 03:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:50

_Apache_

For life.

Veel mensen last gehad van de problemen na de uitrol (vooral rond de klok van 2000/2100hrs)? Problemen met het starten van het spel, chatchannels die niet openen, local die niet beschikbaar is.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

_Apache_ schreef op woensdag 05 december 2012 @ 08:08:
Veel mensen last gehad van de problemen na de uitrol (vooral rond de klok van 2000/2100hrs)? Problemen met het starten van het spel, chatchannels die niet openen, local die niet beschikbaar is.
neuh, installatie op Mac verliep vlekkeloos ook ingame alles goed. Op Win pc kreeg ik eerst een corrupte installatie/bestanden fout, 2de keer proberen en toen liep het daar ook prima.

Vraagje tav standings, in zo'n beetje ieder station kun je missions accepten. maakt het niet uit waar je die doet om je standing te verhogen voor lvl 2 missions? Of moet je wel een beetje bij dezelfde stations/mission agents blijven?

En is die remap van attributes per kalenderjaar of abbo jaar? Als het kalender jaar is is het wel handig om dat nu nog een keer te doen namelijk :)

[ Voor 9% gewijzigd door Trin1ty op 05-12-2012 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Trin1ty schreef op woensdag 05 december 2012 @ 08:29:
[...]
Vraagje tav standings, in zo'n beetje ieder station kun je missions accepten. maakt het niet uit waar je die doet om je standing te verhogen voor lvl 2 missions? Of moet je wel een beetje bij dezelfde stations/mission agents blijven?
Ja en nee. :+
Een agent in een stations (soms zijn het er meerdere agents per station) geven altijd maar 1 specifiek level missie uit van een specifiek type (mining, courier, aanval etc). Ik heb in den beginne ook bij een agent level 1 missies gedaan en maar wachten tot hij level 2's gaf, maar dat moment kwam niet. Je zal bij een andere agent moeten gaan polsen voor een level 2. Het beste is om hiervoor de agent finder te gebruiken.

De basis is simpel
Het succesvol uitvoeren van een missie verhoogt je standing tov de agent, en de entiteit waarvan de agents zijn (heb de naam even niet voor me). Als je level 2's wilt vliegen, zoek je een level 2 agent van diezelfde level 1 agent, met een beetje geluk heb je al genoeg standing om level 2's te accepteren.

Dit herhaal je voor level 3's en 4's. Als ik het me nog goed herinner is een level 2 cruiser class, level 3 battlecruiser class en 4 battleship class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

_Apache_ schreef op woensdag 05 december 2012 @ 08:42:
[...]

Een agent in een stations (soms zijn het er meerdere agents per station) geven altijd maar 1 specifiek level missie uit van een specifiek type (mining, courier, aanval etc). Ik heb in den beginne ook bij een agent level 1 missies gedaan en maar wachten tot hij level 2's gaf, maar dat moment kwam niet. Je zal bij een andere agent moeten gaan polsen voor een level 2. Het beste is om hiervoor de agent finder te gebruiken.

De basis is simpel
Het succesvol uitvoeren van een missie verhoogt je standing tov de agent, en de entiteit waarvan de agents zijn (heb de naam even niet voor me). Als je level 2's wilt vliegen, zoek je een level 2 agent van diezelfde level 1 agent, met een beetje geluk heb je al genoeg standing om level 2's te accepteren.

Dit herhaal je voor level 3's en 4's. Als ik het me nog goed herinner is een level 2 cruiser class, level 3 battlecruiser class en 4 battleship class.
ok, ik ben Caldari, is het verstandig om vooraal Caldari agents te benaderen? Ik begin eigenlijk met mining missions omdat ik daar nu toch een beetje mee bezig ben om wat isk bij elkaar te sprokkelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-07 00:08
_Apache_ schreef op woensdag 05 december 2012 @ 08:08:
Ik had vooral last dat mijn trade alt Jita niet in kwam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Trin1ty schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:12:
[...]

ok, ik ben Caldari, is het verstandig om vooraal Caldari agents te benaderen? Ik begin eigenlijk met mining missions omdat ik daar nu toch een beetje mee bezig ben om wat isk bij elkaar te sprokkelen
Nee, kijk maar naar bij wie je standing hebt opgebouwd, kan je zien in de agentfinder (even zoeken in je neocom). Hier staat ook een vinkje met iets van 'alleen laten zien als ik genoeg standing heb', en dan schuif je de slider naar level 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

_Apache_ schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:31:
[...]

Nee, kijk maar naar bij wie je standing hebt opgebouwd, kan je zien in de agentfinder (even zoeken in je neocom). Hier staat ook een vinkje met iets van 'alleen laten zien als ik genoeg standing heb', en dan schuif je de slider naar level 2.
volgens de agentfinder kan ik al lvl 2 missions doen al zijn dat allemaal distribution missions en allemaal ongeveer 25 jumps van me vandaan.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Trin1ty schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:44:
[...]

volgens de agentfinder kan ik al lvl 2 missions doen al zijn dat allemaal distribution missions en allemaal ongeveer 25 jumps van me vandaan.. :)
Dat betekent dus level 1 agents grinden tot je bij level 2 agents kan, of gewoon verkassen. Als ik iets heb geleerd de laatste weken (speel pas net) is het dat je jezelf niet te veel moet vastleggen op 1 plek.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-07 19:41
Niet mee eens, de grote miserie komt pas als je assets te verspreid zijn. Niet teveel moven, dat zeg ik je.
Wat investeren in de groep social skills zodat je sneller standing verdient. Agents van een npc corp liggen vaak niet zo heel ver uit elkaar. Kan je bij agent finder niet range ergens instellen?

[ Voor 47% gewijzigd door Hurtebise op 05-12-2012 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 07:58
Iemand die micro jump drive al gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
De_Bastaard schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:40:
Iemand die micro jump drive al gebruikt?
Die Blueprints moeten toch uit plexes komen? Ongetwijfeld zijn die dingen dan niet te betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond de level 1 industrial missie 'Lost that Bet' gedaan, ben tot 5/5 gekomen. In de laatste chapter moet je dus een zeker figuur uitschakelen.
Meteen er achter gekomen dat ik soms beter na moet denken; ik ondervond dat mijn Badger MarkII niet snel genoeg is om in range te komen (min. range voor 75mm rail gun was 5km maar bleef op 8km steken), dus na een minuut of twee rondjes draaien maar weer gedocked en naar bed gegaan. :) (was al 01:30 ondertussen)
Zit ik me net te bedenken dat ik ook nog een Civilian Stasis Webifier heb op mijn schipje! Compleet over het hoofd gezien gister :(
Zou dit alsnog de oplossing zijn om de kerel te slowen, in range te komen en uit de lucht te knallen?

edit; is de Badger MarkII een redelijk schip om industrial missions in te doen? Tot zo ver is ie alleen een beetje sloom maar verder bevalt ie prima. Kan lekker veel in de cargo hold (heb o.a. mijn ingepakte Bantham er ook nog in zitten voor als ik ga pod minen met de Bantham en Badger combo)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Hebben jullie die Micro Jump al gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-07 21:21
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:42:
Meteen er achter gekomen dat ik soms beter na moet denken; ik ondervond dat mijn Badger MarkII niet snel genoeg is om in range te komen (min. range voor 75mm rail gun was 5km maar bleef op 8km steken), dus na een minuut of twee rondjes draaien maar weer gedocked en naar bed gegaan. :) (was al 01:30 ondertussen)
Zit ik me net te bedenken dat ik ook nog een Civilian Stasis Webifier heb op mijn schipje! Compleet over het hoofd gezien gister :(
Zou dit alsnog de oplossing zijn om de kerel te slowen, in range te komen en uit de lucht te knallen?

edit; is de Badger MarkII een redelijk schip om industrial missions in te doen?
:o _/-\o_

Dat het een industrial missie is, betekend niet perse dat je een industrial nodig hebt om de missie te kunnen doen. Ik zou je adviseren om een Merlin (frigate) of Caracal (cruiser) te nemen, indien mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Apache_ schreef op woensdag 05 december 2012 @ 08:42:
[...]

De basis is simpel

aanvulling door social skills kun je de hoeveelheid standing aanzienelijk verhogen, waardoor je makkelijker en sneller standing krijgt ook kan je er andere bonusen krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cardinal schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:13:
[...]

:o _/-\o_

Dat het een industrial missie is, betekend niet perse dat je een industrial nodig hebt om de missie te kunnen doen. Ik zou je adviseren om een Merlin (frigate) of Caracal (cruiser) te nemen, indien mogelijk.
Ik zal vanavond eens kijken wat mijn skills nu toelaten. Had bewust voor één schip gekozen zodat ik niet beneveld zou raken door de enorme hoeveelheid info die EVE toch al geeft :)

Zoals ik al zei is het enige nadeel van de Badger dat ie behoorlijk traag is en je kunt gaan poepen terwijl je op een warp wacht :p
Misschien dat ik voorlopig mijn twee cargo expansion eraf gooi voor wat extra speed. Als het goed is zijn er vanavond ook Navigation Skills lvl 3&4 klaar, dus dat zou ook wat moeten gaan schelen. Daarna wil ik ook nog Ship Command wat hoger gaan tillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Hurtebise schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:13:
Niet mee eens, de grote miserie komt pas als je assets te verspreid zijn. Niet teveel moven, dat zeg ik je.
Wat investeren in de groep social skills zodat je sneller standing verdient. Agents van een npc corp liggen vaak niet zo heel ver uit elkaar. Kan je bij agent finder niet range ergens instellen?
Dat ligt dan aan je manier van inrichten. Ik krijg van alle veteranen om mij heen juist te horen "pack lightly", durf afscheid te nemen van spullen. Uiteindelijk past al mijn spul in een industrial, en dan nog een tweede vlucht voor mijn wat betere schip. En tussendoor sowieso je spul op 1 plek houden, het heeft sowieso geen zin 30 spullen over 10 stations te verspreiden in 5 aangrenzende systems.

In ieder geval, af en toe moet je gewoon even moven (bijvoorbeeld als je richting je Corp system wil).

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiquidT_NL schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:22:
[...]

Dat ligt dan aan je manier van inrichten. Ik krijg van alle veteranen om mij heen juist te horen "pack lightly", durf afscheid te nemen van spullen. Uiteindelijk past al mijn spul in een industrial, en dan nog een tweede vlucht voor mijn wat betere schip. En tussendoor sowieso je spul op 1 plek houden, het heeft sowieso geen zin 30 spullen over 10 stations te verspreiden in 5 aangrenzende systems.

In ieder geval, af en toe moet je gewoon even moven (bijvoorbeeld als je richting je Corp system wil).
welles! nietus! anyway kern is dat het verschilt van persoon tot persoon... de een die verkast bij bepaalde situaties en weer een ander past zich liever aan aan de verandering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:09
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:29:
[...]

welles! nietus! anyway kern is dat het verschilt van persoon tot persoon... de een die verkast bij bepaalde situaties en weer een ander past zich liever aan aan de verandering...
Dat nomadengedrag heeft ervoor gezorgd dat ik een keer een week aan t opruimen ben geweest en 500mill aan rommel bij elkaar had (met nog steeds een hoop ander spul in 0.0 waar ik niet meer bij kan) 8)7 Ik neem nu ook het meeste van mijn spul gewoon mee overal naartoe.

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

nvmd

[ Voor 98% gewijzigd door _Apache_ op 05-12-2012 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:29:
[...]

Waarheid hoor, vraagsteller heeft nu "beide kanten" van het verhaal, mag hij zelf bepalen wat hij prettig vindt :) Hoe dan, mocht je verhuizen om wat voor reden dan ook, wees niet bang afscheid te nemen van schepen e.d. (daar zul jij het ook mee eens zijn neem ik aan)
ed-oorklep schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:52:
[...]

Dat nomadengedrag heeft ervoor gezorgd dat ik een keer een week aan t opruimen ben geweest en 500mill aan rommel bij elkaar had (met nog steeds een hoop ander spul in 0.0 waar ik niet meer bij kan) 8)7 Ik neem nu ook het meeste van mijn spul gewoon mee overal naartoe.
Ik blijf binnen een range van enkele jumps gewoon waar ik ben, en als ik structureel ergens anders moet verzamel ik ALLES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

ed-oorklep schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:52:
[...]
hoop ander spul in 0.0 waar ik niet meer bij kan) 8)7
Heb je geen corp maatje met een BR? Die wil gerust wel een keer een courier vluchtje maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-07 21:21
Of gebruik Frog daarvoor, indien mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb dit spel 2 jaar gespeeld, ben nu 2 jaar gestopt, en god wat heb ik weer zin om te beginnen :'). Heb nog een account met een aardige hoeveelheid ISK er op dus ik kan er zo weer instappen. Helaas is mijn geliefde corporation ten gronde gegaan tijdens mijn afwezigheid, dat is dan weer jammer. Maar goed, misschien ben ik binnenkort weer in EVE te zien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:09
_Apache_ schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:14:
[...]

Heb je geen corp maatje met een BR? Die wil gerust wel een keer een courier vluchtje maken.
Zijn veelal stations die in andere handen overgegaan zijn, vaak niet op een vriendelijke manier :) en tis ook niet zo dat dat nog eens 500 mill is, hoogstens 300 of zo en zo verspreid dat t uit 0.0 halen op de een of andere manier me waarschijnlijk niks extra's gaat brengen. Dus ik laat t maar ff zo, als ik ooit nog eens ergens in een van die regions kom dan zet ik t wel te koop, of n contract maken kan natuurlijk altijd :X

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

@ed, ah.. jammer.
_
Door de verbeterde AI van NPC's moet ik echt andere ammo gaan schieten. Ik schoot al alleen maar secondaire damage. Zit helaas in Sansha space. Dan maar trainen om een Nightmare :9 beetje degelijk te fitten.

[ Voor 27% gewijzigd door _Apache_ op 06-12-2012 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Wat een ontzettende idioten op EVE Forum.

Bied ik 2 x Rev BPO aan, goed geresearched (ME3 / PE1), met een prijs van 2.9B per stuk of een goed bod.

Komt er iemand die 3.6B voor ze beiden, NPC prijs :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-07 23:01
De_Bastaard schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 09:40:
Wat een ontzettende idioten op EVE Forum.

Bied ik 2 x Rev BPO aan, goed geresearched (ME3 / PE1), met een prijs van 2.9B per stuk of een goed bod.

Komt er iemand die 3.6B voor ze beiden, NPC prijs :')
Niks tegen in brengen, accepteren en cashen die handel :)

Oh voor beiden, ik las voor elk 3.6B ;)

[ Voor 6% gewijzigd door bakakaizoku op 07-12-2012 11:18 ]

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
bakakaizoku schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 11:17:
[...]

Niks tegen in brengen, accepteren en cashen die handel :)

Oh voor beiden, ik las voor elk 3.6B ;)
Door slecht lezen worden 90% van de mensen gescammed... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cardinal schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:15:
Of gebruik Frog daarvoor, indien mogelijk.
Frog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Black Frog Logistics

Maar ze doen het alleen naar NPC dockable stations. Dus Black Frog doet dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-01 19:28
Zit te denken om met plex mijn industrial accounts weer te activeren. 1 vraag; is er iemand hier die contacten heeft binnen 0.0 allianties die "bulk" t2 mods willen kopen? Stuur dan even een PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:32
Zijn er nog NL industrial corps die leden kunnen gebruiken? Heb 118m SP, speel sinds '04 en heb diverse capital bpo's. Liefst oostelijk the Forge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er nog iemand die een arme beginner aan wat ISK kan helpen (doneren :))?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Als je echt een newb bent kan ik je vanavond wel wat junk loot contracten en mag je het zelf verkopen voor paar mil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben noob genoeg om niet meteen te snappen wat je daar zegt :)

Speel het nu weer een paar dagen, maand of 3 terug begonnen maar toen niet echt doorgezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Ik geef jou wat spullen die je kan verkopen voor een paar miljoen ISK, daarmee kan je vast wel een paar schepen kopen en die later te verliezen. ;)

Zit wel in Amarr space though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 16:04:
Ik ben noob genoeg om niet meteen te snappen wat je daar zegt :)

Speel het nu weer een paar dagen, maand of 3 terug begonnen maar toen niet echt doorgezet
wat wil je gaan doen binnen eve? behalve bedelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ok, zit in Caldari dus ik peuter daar wel ergens wat los. thanks anyway!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 16:13:
[...]
wat wil je gaan doen binnen eve? behalve bedelen :+
Ben nu een beetje aan het jetcan minen om wat ISK binnen te halen.
Heb een Bantam met 2x Mining II lasers, en een Badger MarkII om het spul op te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Je bent op de hoogte van de nieuwe dedicated mining frigate? Die krijg je gratis bij de industrial tutorial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow net ff op jovian TS ingelogd maar das helemaal dood op wat diablo III mensen na... is jovian echt dood nu? las poosje geleden iets over vervelend wardeck enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Sound effects in Retribution zijn wel beter zeg, mensen die random bounties op je plaatsen met de mededeling dat je daar vooral over moet gaan klagen zijn minder prettig...

[ Voor 48% gewijzigd door Dipsausje op 08-12-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Laatst online: 22-07 18:04
Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 15:14:
wow net ff op jovian TS ingelogd maar das helemaal dood op wat diablo III mensen na... is jovian echt dood nu? las poosje geleden iets over vervelend wardeck enzo
Nee hoor, niet dood maar er wordt niet veel op TS gezeten idd :+

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-07 09:30
epic draadje over de nieuwe killright en bounty system......

https://forums.eveonline....ult.aspx?g=posts&t=178864
As a total carebear who likes mining and making things who, up until last week was about to give up on this game because I felt that I would never be able to get revenge against all those who have wronged me (check my kill board, there is been a few).

I took a good look into this and rubbed my dirty miners hands together.

At last a way I can get my own back.

So today I sold my kill rights, all of them, and a few hours after doing so, a notification popped up saying a kill right had been completed.

I checked the kill boards.

My loss, 50m, their loss, 58m.

Victory.

Shortly after members of the pirate corp, threatened to come and find me and kill me. My simple reply, I have deep pockets, for every kill you make on me: I will add as a bounty on your corp, every kill right: I will sell.

I cant fight you, but others can and you will have to lose 5 x my loss for wronging me.

I swear, I could almost taste the pirate tears... Or is that carebear tears?

Now I understand why all them pirates for all these years complained so loudly as soon as there was any threat to their power. It was now time for them to feel like victims.

I have not once, in all of my game time in eve, felt like I had actually "won". I felt like the beaten up bottom of the pile pesant that gets kicked around all fhe time. I didnt make this kill, but it felt like I did and it felt good.

So much so I sent the people on the kill mail a thankyou email and some extra ISK with encouragement to keep up the good work.

Oh revenge is so sweet.

Thank you CCP for allowing carebears to encourage the pew pew in others.
toon volledige bericht

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vet!!!! dat is echt awesome ik ben geen carebear meer maar classe post

oh en IRC heeft SOV verloren aan razor

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2012 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MonkeySandwich schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 13:34:
Je bent op de hoogte van de nieuwe dedicated mining frigate? Die krijg je gratis bij de industrial tutorial.
Biedt deze veel voordeel t.o.v. de Bantam? Ben momenteel aan het trainen voor een Retriever, zal nog ongeveer een kleine week duren gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op zondag 09 december 2012 @ 10:30:
[...]

Biedt deze veel voordeel t.o.v. de Bantam? Ben momenteel aan het trainen voor een Retriever, zal nog ongeveer een kleine week duren gok ik
lang verhaal kort: Ja. :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die industrial tutorial heb ik al een keer gedaan, kan ik deze opnieuw doen om dat schip te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-07 23:01
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2012 @ 11:00:
Die industrial tutorial heb ik al een keer gedaan, kan ik deze opnieuw doen om dat schip te krijgen?
Altje aanmaken, tutorial doen, schip contracten :)

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bakakaizoku schreef op zondag 09 december 2012 @ 11:16:
[...]

Goed plan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Je kan toch gewoon de Tutorial resetten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ravenger schreef op zondag 09 december 2012 @ 13:34:
Je kan toch gewoon de Tutorial resetten? :)
Voor mij is nog niet zo heel veel 'gewoon' in EVE, speel nog niet zo lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

bakakaizoku schreef op zondag 09 december 2012 @ 11:16:
[...]

net gedaan, maar kreeg geen schip?
mining tutorial bedoel je neem ik aan?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Tutorial agent van een ander begin gebied doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die missies doet voor amarr? ik moet mijn amarr standing heel klein beetje omhoog hebben op 1 toon. zou leuk zijn als iemand me daarbij kan helpen zonder dat ik missies hoef te doen. ik ben bereid wat isk die kant op te gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
TepelStreeltje schreef op zondag 09 december 2012 @ 13:52:
[...]

net gedaan, maar kreeg geen schip?
mining tutorial bedoel je neem ik aan?
Industrial tutorial volgens mij (werd in devblog genoemd geloof ik).

edit:
patchnotes: The new mining frigate may also be acquired by running the Industrial Career Path

[ Voor 16% gewijzigd door wheez50 op 09-12-2012 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

wheez50 schreef op zondag 09 december 2012 @ 16:35:
[...]

Industrial tutorial volgens mij (werd in devblog genoemd geloof ik).

edit:
patchnotes: The new mining frigate may also be acquired by running the Industrial Career Path
aaah, vandaar :P
zag ze op de markt voor 2.5M, dus als ik er zelf niets mee ga doen (erg grote kans) verkopen we em maar gewoon :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Vorige week m'n trade-alt (20mil isk) gestart en na een productief weekje station trading + Arbitrage trading @ Jita heb ik eindelijk een stabiele inkomstenbron gevonden 8)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VsEeX.png

You have made 50,538,714.84 ISK so far today.
You have made 100,124,390.74 ISK in the past week
You have 151,273,780.96 ISK of recorded profit.

Deze data klopt niet 100%, EVE-mogul moet nog wat meer data verzamelen/verwerken denk ik. Momenteel 113mil op de bank staan :D

*O*

[ Voor 1% gewijzigd door MonkeySandwich op 10-12-2012 13:29 . Reden: kleiner plaatje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
Ik ben nog opzoek naar een handelspartner in jita: Please contact Serajasko ingame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Verkoop je je drones enz niet meer in die in-game list? Bulk Trade of hoe heette het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
De_Bastaard schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:14:
Verkoop je je drones enz niet meer in die in-game list? Bulk Trade of hoe heette het :)
Ik ben van plan om dit weer te starten, alsmede mods en sabres :)

Echter zin om een vaste groep van buyers te verzamelen, wil er niet 20uur in stoppen om alles te verkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Daar erger ik me nu ook kapot aan. 5B aan t2 mining crystals te koop staat en die rotzooi verkoopt echt niet. Straks maar van de market halen en gewoon in die mailing list pleuren met -10% ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
De_Bastaard schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:17:
Daar erger ik me nu ook kapot aan. 5B aan t2 mining crystals te koop staat en die rotzooi verkoopt echt niet. Straks maar van de market halen en gewoon in die mailing list pleuren met -10% ofzo.
Mail me ingame even miss kunnen we elkaar ook helpen in the future, net als in the past ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Ramasha schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:13:
Ik ben nog opzoek naar een handelspartner in jita: Please contact Serajasko ingame :)
Zal ik doen, ben wel benieuwd of we misschien iets voor elkaar kunnen betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Gister 2 forlorn hubs gesolo't, daarna nog even 2 normale hubjes gedaan. Toch weer dik 100M in de pocket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
GRRR! Sinds gisteravond ben ik mijn alleen recht op een deeltje van mijn arbitrage trading markt kwijt, dag 120% winst, gelukkig is 40% ook niet vervelend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt het dat alleen story missions je standing op faction geven? ik moet mijn amarr standings 0,6 punten omhoog hebben grrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
Vond ik gisteren toch nog een voorraad t2 BPC's. Dus direct maar even wat sabre's in de oven gestopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:51:
klopt het dat alleen story missions je standing op faction geven? ik moet mijn amarr standings 0,6 punten omhoog hebben grrrr
Jup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:51:
Yupz - maar niet getreurd: khanid/ammatar/caldari storylines verhogen je amarr standings *ook*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wheez50 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 17:15:
[...]

Yupz - maar niet getreurd: khanid/ammatar/caldari storylines verhogen je amarr standings *ook*.
fantastisch die haten me ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carda
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-05 17:38
Cool dat er nog veel mensen EVE spelen :)
Zijn er nog veel alliance wars?

Mja ik denk van, lamaar prutsen enzo.. en waarempel soms lukt het ook nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
Carda schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 20:22:
Dat is wel te hopen, de eerste batch met sabres komt zaterdag uit de oven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Carda schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 20:22:
De wars zijn een beetje voorbij, de meeste nullsec bears hebben de handen ineen geslagen en farmen passief hun moons.

Aan de andere kant, Empire en lowsec is waar de actie is. Overal wordt wel iemand kapot geschoten elke dag dankzij de nieuwe suspect/criminal system en bounties. EVE is op dit moment leuker dan ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
Esiq schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:40:
[...]

De wars zijn een beetje voorbij, de meeste nullsec bears hebben de handen ineen geslagen en farmen passief hun moons.

Aan de andere kant, Empire en lowsec is waar de actie is. Overal wordt wel iemand kapot geschoten elke dag dankzij de nieuwe suspect/criminal system en bounties. EVE is op dit moment leuker dan ooit.
Ben een half jaar niet actief geweest, maar elke winter en zomer breekt de hel weer los in 0.0 (tijden lid geweest van BoB). Dus verwacht dit jaar weer hetzelfde, misschien minder groot als andere jaren maar zodra 1 van de allianties zich achtergesteld voelt..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond naar aanleiding van jullie tips de Venture maar opgehaald (thanks nog daarvoor)
Dit schip mined inderdaad een factor 10x sneller dan mijn oude Bantam. Ik verwacht dat mijn Retriever nu een stuk sneller in beeld komt :) (skills zijn op Mining Barge I na al binnen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Ik wil je anders ook wel het geld lenen voor die Retriever :)
Heb je dan nog sneller terug ook :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:32
Dus morgen krijgen we sneeuwballen, en met de jaarwisseling vuurwerk. Grappig. Ben benieuwd wat er in de goodie bag zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Iemand nog interesse in wat T2 Amarr bootjes?

Heb hier wat BPC's liggen van spul wat ik eigenlijk moet gaan maken:

- Paladin;
- Redeemer;
- Ark
- Devoter

edit:

weten de missierunners hier toevallig of Mega Pulse Laser I's ook droppen als loot?

[ Voor 22% gewijzigd door De_Bastaard op 12-12-2012 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:32:
Ik wil je anders ook wel het geld lenen voor die Retriever :)
Heb je dan nog sneller terug ook :P
Ik zal vanavond eens kijken wat de kosten gaan worden, laat het je nog wel weten als ik je nodig heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:57:
weten de missierunners hier toevallig of Mega Pulse Laser I's ook droppen als loot?
Geen idee eigenlijk sinds retribution nog geen missies gedraaid maar heb je er veel nodig dan? Wil anders wel eens kijken in die stationcontainers vol met zooi zal er overigens geen 1000 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Een paar honderd heb ik er wel nodig ja.

Ik zat namelijk gisteravond even te rekenen in mijn bouw-sheet, maar de prijs van het bouwen ligt ver (!) boven de gemiddelde kostprijs in Jita of Amarr. Ik vroeg me dan ook af of er daar gewoon lui zijn die ze verkopen als mission loot....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Ik zie - ook bij retribution - alleen maar beam lasers langskomen, maar zeker geen honderden (sansha territorium )

[ Voor 3% gewijzigd door _Apache_ op 12-12-2012 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:21:
[...]

Ik zal vanavond eens kijken wat de kosten gaan worden, laat het je nog wel weten als ik je nodig heb :)
zit je toevallig ook in het gathering.tweakers.net kanaal?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-07 10:32
Heeft iemand een idee of een droneboat mee te werken is als missionrunner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Arnlith schreef op woensdag 12 december 2012 @ 13:13:
Heeft iemand een idee of een droneboat mee te werken is als missionrunner?
Wat voor missies, agent missies in high? anom's in null? Sinds retribution wil aggro wat sneller switchen naar je drones, maar andere type schepen (missiles, lasers) zijn wat veelzijdiger. Als ik keuze had gehad was een droneboat niet mij beste keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

T1 items droppen al een tijdje niet meer om te zorgen dat alles wat je kan maken ook echt allemaal door spelers wordt gemaakt, is een devblog over geweest.
Named MPL's zullen nog wel moeten droppen.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Hoe kan het dan dat mensen een MPL I verkopen voor 1.2mil terwijl het mij ~3m kost om te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

De_Bastaard schreef op woensdag 12 december 2012 @ 13:31:
Hoe kan het dan dat mensen een MPL I verkopen voor 1.2mil terwijl het mij ~3m kost om te maken?
Geen idee, misschien oude stock van voor inferno?

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
_Apache_ schreef op woensdag 12 december 2012 @ 13:20:
[...]

Wat voor missies, agent missies in high? anom's in null? Sinds retribution wil aggro wat sneller switchen naar je drones, maar andere type schepen (missiles, lasers) zijn wat veelzijdiger. Als ik keuze had gehad was een droneboat niet mij beste keus.
Sinds Retribution verlies je erg makkelijk drones ja, wel prettig als je ze vervolgens als loot weer direct terug vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dipsausje schreef op woensdag 12 december 2012 @ 13:39:
[...]

Sinds Retribution verlies je erg makkelijk drones ja, wel prettig als je ze vervolgens als loot weer direct terug vind...
Helaas zullen dat dan niet de T2's zijn die ik gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crumblz
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-06 16:44
Zijn lvl 4 missions nog goed te doen met een T2 fitted Abaddon? Ben weer begonnen met Eve maar heb een beetje op het forum gekeken en zag dat er met de missies een probleem was met de aggro. Ben benieuwd of ik het nu dus nog wel ga redden, had met bepaalde missies al veel moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op woensdag 12 december 2012 @ 13:11:
[...]

zit je toevallig ook in het gathering.tweakers.net kanaal?
O nee, zal me vanavond wel even toevoegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Crumblz schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:26:
Zijn lvl 4 missions nog goed te doen met een T2 fitted Abaddon? Ben weer begonnen met Eve maar heb een beetje op het forum gekeken en zag dat er met de missies een probleem was met de aggro. Ben benieuwd of ik het nu dus nog wel ga redden, had met bepaalde missies al veel moeite.
Op afstand inwarpen, kijken hoe dat gaat. Gebruik de missionguide om de trigger/scammer/webbers te identificeren. Gaat het goed, warp je dichterbij. Gaat het niet goed, refit je. Zelf doe ik zonder problemen een forlorn hub (iets pittiger dan level 4) met een megathron navy issue, die alleen maar secondary damaga schiet, maar dan warp ik in op 50km (mijn range is 40+30 met t1/meta4 railguns)

Pagina: 1 ... 42 ... 46 Laatste