yup dat zal werkenInflatableMouse schreef op zondag 18 december 2011 @ 21:56:
Industry naar 5 trainen, Transport Ships naar 4, Viator kopen. Cloak erop. Ding warpt te snel, cloakt te snel om te vangen in gate ganks.
Problem solved. Voor hisec tenminste.
Heheh ik was onderdeel van de waffle Cap fleet ><.Verwijderd schreef op zondag 18 december 2011 @ 14:22:
[...]
G-5 was ik ook om even te helpen met wat Supercarriers om het station wat sneller te flippen en paar uur later om de CVA SBU's neer te halen ja
Wij deden ongeveer een drie kwartier om 30% armor neer te halen van dat vervloekte station en jullie komen even binnen rollen en doen de voledige struct in wat 10 min ?
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Verwijderd
titans zeker?Shunt schreef op zondag 18 december 2011 @ 22:34:
[...]
Heheh ik was onderdeel van de waffle Cap fleet ><.
Wij deden ongeveer een drie kwartier om 30% armor neer te halen van dat vervloekte station en jullie komen even binnen rollen en doen de voledige struct in wat 10 min ?
Ik heb net een orca (de mijne) gescanned. Helemaal leeg...Sgreehder schreef op zondag 18 december 2011 @ 12:51:
[...]
(over orca's en scannen)
Dat is inmiddels niet meer zo. Dat er een goede tank op kan is wel waar.
En dan te bedenken dat er ongeveer 300mil isk aan loot in de corp hangars zit. En dan m'n noctis en helios in de ship hangar. En het zou me niets verbazen als er leftover minerals in de mineral hold zitten.
Dus mijn vraag: Hoe scan je de inhoud van een orca? Een cargoscanner voldoet dus niet...
De Teerling is geworpen. Na de State of the Goonion zijn we Branch binnen gevallen. Met meer dan 1500 piloten verdeeld over 5 tot 7 fleets wordt Branch in de fik gezet.
Succes voor White noise, maar het timen van je CSAA's in US TZ is niet "handig"..
Succes voor White noise, maar het timen van je CSAA's in US TZ is niet "handig"..
hun westerse gasten... zijn US TZ ;-)Looney11 schreef op zondag 18 december 2011 @ 23:12:
De Teerling is geworpen. Na de State of the Goonion zijn we Branch binnen gevallen. Met meer dan 1500 piloten verdeeld over 5 tot 7 fleets wordt Branch in de fik gezet.
handig maybe niet... maar ut is of ruski.. of US TZ ;-)... toevallig is PL ook US TZ dus....
WN zit op dit moment in Catch, aan de andere kant van de EVE universe. daarbij zijn ze intern verdeeld en wil Black Noise de toko over gaan nemen o.i.d.
Interessante tijden komen er aan in ieder geval..
Interessante tijden komen er aan in ieder geval..
je weet dat zelfs toen raiden. (waar ik in zit...) in querious... we in +- 5 minuten in catch waren? ;-) travel fit shizzle ftw
Neen een X aantal carriers van ons en een X aantal Supers van PL soms is het handig een grote broer te hebben

Game PC
Voor de personen die het (nog) niet weten, The North is going to burn, again!
Enkele weken terug hebben Engelse corps in WN (die indertijd gerecruit waren met de belofte van techmoons, SC's onder kostprijs, etc) geprobeerd een coupe te plegen en zij vormde Black Noise. De reden is omdat de beloftes niet waren doorgezet. Ze kwamen met een ultimatum: "Verspreid de techmoons eerlijk of wij vertrekken". Nu zijn er twee verhalen, één daarvan is dat de aanstichter geboot is on the spot (aka, standaard Russian diplomatic style) en de andere is dat Psixozz (de leider van WN) hem heeft geaccepteerd in de High Command van WN. Ondertussen blijkt Nync (de leider/FC van WN toen Psixozz afwezig was) de boot te hebben gekregen vanwege de problemen die ze nu hebben. Eén ding is duidelijk, WN heeft interne problemen en op dit moment zitten ze in Catch en assisteren ze RA met hun war nadat ze RA hadden gereset en hebben gezegd dat ze geen hulp meer van WN konden verwachten (ondertussen blijkt WN ook gevechten aan te gaan met NCDOT en PL).
Afgelopen weekend hadden TEST (geallieerd met GOONS) een meeting waarbij hun nieuwe campagne werd uitgelicht: Ze gaan Vale binnenvallen en zowel NCDOT als PL (hun blue's in Providence) zullen zich niet bemoeien met deze campagne (nou ja, vooralsnog) terwijl ze hebben aangegeven hun stations in Vale of the Silent aan TEST te geven. Verder heeft Shadoo (leider van PL) 10B gedoneerd aan TEST, wat ze kunnen gebruiken voor hun nieuwe campagne.
Gisteravond hadden GOONS een meeting waarbij ze 1000+ mensen hadden geformed en waarbij een nieuwe campagne werd aangekondigd: Ze gaan Branch binnenvallen en alle CSAA's reinforcen en Branch overnemen. De reden is omdat Black Noise en consorten de bedoeling hadden om Deklein binnen te vallen (ondanks dat mijn intel aangeeft dat BN een mislukte coupe was en dat ze helemaal geen plannen hadden om Deklein binnen te vallen, maar dat terzijde), om dat voor te zijn vallen ze WN aan en invaden ze nu dus Branch. Persoonlijk denk ik dat ze de invasie-geruchten gebruiken: Ze zien nu gewoon een instabiele WN, ze komen zwak over en ze zijn in het zuiden gedeployed, een ideaal moment om alle sov van WN over te nemen.
Uiteindelijke resultaat: Na kerstmis zal WN & RAIDEN. aangevallen worden van twee kanten (TEST en GOONS). Het is op dit moment onbekend wat NCDOT en PL gaan doen (voormalige allies van WN en RAIDEN toen ze vorig jaar het noorden hebben overgenomen).
Wat andere bijzonderheden: Ondertussen zijn Solar Fleet en Legion of XXDeathXX in gevecht (Russische alliances, voormalig onderdeel van DRF, buren en voormalige blues) wat wordt getypeerd als de Russian Civilwar in het oosten. RA/RL/WTF & Co (RA is wederom een Russische alliance en voormalig onderdeel van DRF) zijn in gevecht met -A-/ROL & Co (van origine ook twee Russische alliances) in het zuiden. Thunderdelve is nu in een standstill, NCDOT/PL zijn bezig in Providence om space van CVA & Co over te nemen.
Kortom: Winter has begun en zo'n beetje heel Eve is burning! Ik weet dat er hier zowel mensen van TEST, GOONS als RAIDEN (ik zit hier dus in en ik heb geen enkel idee wat onze plannen zijn en of we wel wat gaan doen) rondzwerven. GL en laten we hopen op een paar leuke gevechten
Enkele weken terug hebben Engelse corps in WN (die indertijd gerecruit waren met de belofte van techmoons, SC's onder kostprijs, etc) geprobeerd een coupe te plegen en zij vormde Black Noise. De reden is omdat de beloftes niet waren doorgezet. Ze kwamen met een ultimatum: "Verspreid de techmoons eerlijk of wij vertrekken". Nu zijn er twee verhalen, één daarvan is dat de aanstichter geboot is on the spot (aka, standaard Russian diplomatic style) en de andere is dat Psixozz (de leider van WN) hem heeft geaccepteerd in de High Command van WN. Ondertussen blijkt Nync (de leider/FC van WN toen Psixozz afwezig was) de boot te hebben gekregen vanwege de problemen die ze nu hebben. Eén ding is duidelijk, WN heeft interne problemen en op dit moment zitten ze in Catch en assisteren ze RA met hun war nadat ze RA hadden gereset en hebben gezegd dat ze geen hulp meer van WN konden verwachten (ondertussen blijkt WN ook gevechten aan te gaan met NCDOT en PL).
Afgelopen weekend hadden TEST (geallieerd met GOONS) een meeting waarbij hun nieuwe campagne werd uitgelicht: Ze gaan Vale binnenvallen en zowel NCDOT als PL (hun blue's in Providence) zullen zich niet bemoeien met deze campagne (nou ja, vooralsnog) terwijl ze hebben aangegeven hun stations in Vale of the Silent aan TEST te geven. Verder heeft Shadoo (leider van PL) 10B gedoneerd aan TEST, wat ze kunnen gebruiken voor hun nieuwe campagne.
Gisteravond hadden GOONS een meeting waarbij ze 1000+ mensen hadden geformed en waarbij een nieuwe campagne werd aangekondigd: Ze gaan Branch binnenvallen en alle CSAA's reinforcen en Branch overnemen. De reden is omdat Black Noise en consorten de bedoeling hadden om Deklein binnen te vallen (ondanks dat mijn intel aangeeft dat BN een mislukte coupe was en dat ze helemaal geen plannen hadden om Deklein binnen te vallen, maar dat terzijde), om dat voor te zijn vallen ze WN aan en invaden ze nu dus Branch. Persoonlijk denk ik dat ze de invasie-geruchten gebruiken: Ze zien nu gewoon een instabiele WN, ze komen zwak over en ze zijn in het zuiden gedeployed, een ideaal moment om alle sov van WN over te nemen.
Uiteindelijke resultaat: Na kerstmis zal WN & RAIDEN. aangevallen worden van twee kanten (TEST en GOONS). Het is op dit moment onbekend wat NCDOT en PL gaan doen (voormalige allies van WN en RAIDEN toen ze vorig jaar het noorden hebben overgenomen).
Wat andere bijzonderheden: Ondertussen zijn Solar Fleet en Legion of XXDeathXX in gevecht (Russische alliances, voormalig onderdeel van DRF, buren en voormalige blues) wat wordt getypeerd als de Russian Civilwar in het oosten. RA/RL/WTF & Co (RA is wederom een Russische alliance en voormalig onderdeel van DRF) zijn in gevecht met -A-/ROL & Co (van origine ook twee Russische alliances) in het zuiden. Thunderdelve is nu in een standstill, NCDOT/PL zijn bezig in Providence om space van CVA & Co over te nemen.
Kortom: Winter has begun en zo'n beetje heel Eve is burning! Ik weet dat er hier zowel mensen van TEST, GOONS als RAIDEN (ik zit hier dus in en ik heb geen enkel idee wat onze plannen zijn en of we wel wat gaan doen) rondzwerven. GL en laten we hopen op een paar leuke gevechten
[ Voor 18% gewijzigd door nwagenaar op 19-12-2011 09:03 ]
Ik heb het even moeten uitzoeken maar sinds Incusion kan CONCORD de bay wel scannen. Naar andere spelers toe is het nog dan wel een goed smokkelschip.wheez50 schreef op zondag 18 december 2011 @ 22:59:
[...]
Dus mijn vraag: Hoe scan je de inhoud van een orca? Een cargoscanner voldoet dus niet...
Pff je vergeet hier Band of Abbo's te vermelden schandalig hoor. >< Maar het gaat weer heel leuk worden deze winternwagenaar schreef op maandag 19 december 2011 @ 08:45:
Snip
Game PC
Wie? Nee, ik meen het serieus; wie zijn Band of Abbo's? Sowieso had ik het over onze (als in van RAIDEN) mogelijk te vechten vijanden.Shunt schreef op maandag 19 december 2011 @ 10:14:
[...]
Pff je vergeet hier Band of Abbo's te vermelden schandalig hoor. >< Maar het gaat weer heel leuk worden deze winter
De stations van CVA gaan naar band of abbo's De nieuwe aliance van de training corp Sniggwaffles van PL. Het doel van pl is CVA de space niet gunnen en vol stoppen met bodies. Zolang ze maar geen CVA zijn en leuke fights kunnen uitlokken.nwagenaar schreef op maandag 19 december 2011 @ 10:20:
[...]
Wie? Nee, ik meen het serieus; wie zijn Band of Abbo's? Sowieso had ik het over onze (als in van RAIDEN) mogelijk te vechten vijanden.
Game PC

Gelukkig heb ik een paar bil opgespaard, zal de komende dagen wel weer bizar hard gaan met de abaddongs
Ssshhhhh!!! We gaan niet meedoen met deze war. Wij zijn carebears and we hebben al een war met NPC's
guristas toch? vooral die elites... dread guristas phoef... wat een firepowahh!nwagenaar schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:20:
Ssshhhhh!!! We gaan niet meedoen met deze war. Wij zijn carebears and we hebben al een war met NPC's
Psies! Jij snapt het. Venal is duidelijk: nothing to invade here, move along. Overigens vond ik de beste quote uit de State of Goonien: If RAIDEN is going to be involved, prepare for a long and ugly war.Dutch2007 schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:35:
[...]
guristas toch? vooral die elites... dread guristas phoef... wat een firepowahh!
Dit soort berichten lees ik graag. Een mooie samenvatting van de huidige politieke situatie.nwagenaar schreef op maandag 19 december 2011 @ 08:45:
<.... snip ....>
Als buitenstaander die zich vooral in highsec ophoudt is het toch leuk om te lezen wat er in de buitenste regionen van EVE zich afspeelt.
Als ik het goed lees, lijkt het alsof er in bijna alle 0.0 regio's (en niet alleen het noorden) wel flinke sovereignty wars plaats vinden.
PSN ID: MrMichel_75
Carebears, er is werk aan de winkel. De één zijn dood is de ander zijn brood. De oorlogsmachine voedt de industry.
Ja, je hebt gelijk. Effectief gezien ligt ruim 75% van 0.0 met elkaar overhoop. Het enige gedeelte wat op dit moment relatief rustig is, is het zuidwesten (Delve, Querious). Overigens komen de aanvallen van Goons en TEST niet echt als een verrassing
ja zeker, Keep Up!
www.janvandoornik.nl
Verwijderd
wow klinkt heftignwagenaar schreef op maandag 19 december 2011 @ 08:45:
knip
Met al die 0.0 verhalen begint het wel weer een beetje te kriebelen om naar 0.0 te verhuizen.
Het probleem is alleen dat ik speel door PLEX voor ISK te kopen die ik met incursions verdien. Als ik naar 0.0 verhuis, is het gewoon erg lastig om ISK te verdienen op die manier.
Nou zou ik ook sanctums etc kunnen gaan runnen, maar of dat nou zo veilig is...
Het probleem is alleen dat ik speel door PLEX voor ISK te kopen die ik met incursions verdien. Als ik naar 0.0 verhuis, is het gewoon erg lastig om ISK te verdienen op die manier.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Met wat anomalies haal ik in een tengu ongeveer 50mil per uur binnen (als je alleen de bounties telt, daarnaast wil ik de large wrecks nog wel eens salvagen, maar dat verkoop ik eens in de zoveel tijd maar).StarLite schreef op maandag 19 december 2011 @ 23:21:
Met al die 0.0 verhalen begint het wel weer een beetje te kriebelen om naar 0.0 te verhuizen.
Hoewel incursions nog wat beter schijnen te zijn, maar die heb ik nog niet eerder gedaan.
Een andere optie is natuurlijk 2 accounts, eentje incursions doen voor geld, waarmee je beide accounts in leven kunt houden.
Inderdaad, ik haal ook zo rond de 50M p/u in een Tengu door alleen Forsaken Hubs te doen. Met een Carrier en een Tengu haal ik zo rond de 120M p/u in Forskaken Hubs en 100M p/u in Havens.
Met een zaterdagmiddagje ratten is een plex geen probleem. Zo betaal ik mijn 4 accounts op dit moment en ik hou nog behoorlijk wat over om mijn PvP-ships te replacen
Met een zaterdagmiddagje ratten is een plex geen probleem. Zo betaal ik mijn 4 accounts op dit moment en ik hou nog behoorlijk wat over om mijn PvP-ships te replacen
Volgens mij deed ik echt wat fout toen ik het speelde, ik heb nog nooit genoeg geld bij elkaar gehad om überhaupt een plex te kopen
Als ik 15M p/u had was het al veel denk ik 
Het kriebelt nogsteeds om verder te gaan, maar tijd blijft een probleem

Verwijderd
met goeie fleet kan je met incursions 100 mil per uur halendefusion schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 08:06:
[...]
Met wat anomalies haal ik in een tengu ongeveer 50mil per uur binnen (als je alleen de bounties telt, daarnaast wil ik de large wrecks nog wel eens salvagen, maar dat verkoop ik eens in de zoveel tijd maar).
Hoewel incursions nog wat beter schijnen te zijn, maar die heb ik nog niet eerder gedaan.
Een andere optie is natuurlijk 2 accounts, eentje incursions doen voor geld, waarmee je beide accounts in leven kunt houden.
Verwijderd
hoeveel skillpoints heb je?Marce schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 09:47:
Volgens mij deed ik echt wat fout toen ik het speelde, ik heb nog nooit genoeg geld bij elkaar gehad om überhaupt een plex te kopenAls ik 15M p/u had was het al veel denk ik
Tja, daar ontbrak het een beetje aan in de corp, waren vooral mining gericht, en af en toe deed ik eens een missions met een paar corpmates, maar het meeste moest ik alleen af..Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:52:
[...]
met goeie fleet kan je met incursions 100 mil per uur halen
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar met een zat ik op 8 tot 10 mil dacht ik, met de andere rond de 4 tot 6 ofzo
[ Voor 39% gewijzigd door Marce op 20-12-2011 11:20 ]
Nu ik weer bezig ben is het idd erg interessant om beetje de politiek te lezen.
ken alleen alle afkortingen van de alliances enzo nog niet
Andere erg mooie money maker is WH space
haal je ook gemakkelijk 100M per uur mee. Gasminen en PI is daar ook erg aantrekkelijk.
Hoewel ik ook een gozer sprak die per maand meer dan 400M met PI in empire space haalt.
2 accounts met elk 5 planeten. elke dag beetje klikken en shit heen en weer vliegen.
ken alleen alle afkortingen van de alliances enzo nog niet
Andere erg mooie money maker is WH space
haal je ook gemakkelijk 100M per uur mee. Gasminen en PI is daar ook erg aantrekkelijk.
Hoewel ik ook een gozer sprak die per maand meer dan 400M met PI in empire space haalt.
2 accounts met elk 5 planeten. elke dag beetje klikken en shit heen en weer vliegen.
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
dan doe je niks verkeerd maar heb je gewoon nog niet een char die snel veel geld kan maken (combat wise)Marce schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:57:
[...]
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar met een zat ik op 8 tot 10 mil dacht ik, met de andere rond de 4 tot 6 ofzo
wat is het doel van beide chars?
WH space kan inderdaad aantrekkelijk zijn, maar mijn probing skills zuigen en ik rat liever zo weinig mogelijk. Ik zou liever iets anders willen doen. Maar ja, ratting is behoorlijk stabiel qua inkomen en het zit ook direct in je wallet. Voorheen heb ik een uitstapje gedaan met moon-mining, maar aangezien dat mijn moon-mining niet meer van toepassing is sinds dat IEGEX is overleden; kan ik niet zeggen dat ik daarmee gigantisch veel ISK mee heb verdiend (overigens heb ik nog ruim 80K aan materiaal ergens liggen, ik hoop dat de prijzen nog iets gaan stijgen).
Overigens hoorde ik onlangs dat een titan in een Forsaken Hub minimaal 100M per tick kan halen (dus minimaal 300M per uur).....
Overigens hoorde ik onlangs dat een titan in een Forsaken Hub minimaal 100M per tick kan halen (dus minimaal 300M per uur).....
Mn main is minmatar en alleen maar combat gericht, deze ga ik misschien naar caldari of gallente trainen.Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:15:
[...]
dan doe je niks verkeerd maar heb je gewoon nog niet een char die snel veel geld kan maken (combat wise)
wat is het doel van beide chars?
De alt is nu amarr, en half combat half salvaging. Of ik deze ga crosstrainen weet ik nog niet.
Aangezien ik atm in minmatar space verbleef is het misschien wel beter voor mn mission running als ik mn amarr crosstrain ipv mn minmatar account. Ik ga vanavond de boel weer eens installeren en activeren. Volgende week heb ik een weekje vakantie dus zal dan wel wat gaan spelen en zien wat ik ga doen
Verwijderd
crosstrainen is leuk maar zou er even mee wachten als ik jou was. zelf ben ik met main gallente en crosstrained naar minmatar. nu heb je nog vrij weinig SPs dus zou zeker je skills verhogen voor je crosstrained maar minmatar en gallente is goeie combiMarce schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:17:
[...]
Mn main is minmatar en alleen maar combat gericht, deze ga ik misschien naar caldari of gallente trainen.
De alt is nu amarr, en half combat half salvaging. Of ik deze ga crosstrainen weet ik nog niet.
Aangezien ik atm in minmatar space verbleef is het misschien wel beter voor mn mission running als ik mn amarr crosstrain ipv mn minmatar account. Ik ga vanavond de boel weer eens installeren en activeren. Volgende week heb ik een weekje vakantie dus zal dan wel wat gaan spelen en zien wat ik ga doen
wat betreft je alt het is maar wat je wil mijne doet van alles en nog wat als support en skillss die ik met main niet wil trainen
Verwijderd
iemand die wat meer info heeft over namen van faction schepen en spawn odds van die schepen in belts of sites ?
nam van minmatar faction spawn is domination en dat zal per factie verschillen?
nam van minmatar faction spawn is domination en dat zal per factie verschillen?
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2011 18:34 ]
http://dog-net.org/brdoc/?brid=2203 \o/ was er zelf helaas niet bij
leek me fun fight csaa down tho..
[ Voor 19% gewijzigd door Dutch2007 op 20-12-2011 19:15 ]
Verwijderd
Hoi mede tweakers,
Ik heb een aantal keren een trial account gehad, maar ben steeds niet erg ver gekomen in de universe. Een trial account van 60 dagen lijkt me wel wat, hopelijk kom ik dan wel over de steile curve heen. Aansluiting bij een company/guild lijkt me ook verstandig, tot nu toe ben ik meest solo geweest.
Wie wil een 'star in wording' laten evolueren met een toegangscode voor een 60 account en/of corp?
Ik heb een aantal keren een trial account gehad, maar ben steeds niet erg ver gekomen in de universe. Een trial account van 60 dagen lijkt me wel wat, hopelijk kom ik dan wel over de steile curve heen. Aansluiting bij een company/guild lijkt me ook verstandig, tot nu toe ben ik meest solo geweest.
Wie wil een 'star in wording' laten evolueren met een toegangscode voor een 60 account en/of corp?
Helaas heb ik mijn 2 trials al weg gegeven.Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 08:19:
Hoi mede tweakers,
Ik weet ook niet of je ze nu nog kunt claimen?
Maar wat ik je wel wil meegeven: in eve zijn de skills zo'n beetje de belangrijkste eigenschap van je account.
Mijn advies is dan ook om niet steeds opnieuw te beginnen. De trial is hoogstens een voorproefje, en veel corps hebben ook een minimum aan skillspoints om je toe te laten.
Weet je wel al wat je precies wilt gaan doen in eve?
Verwijderd
Ik heb gelukkig reeds een code ontvangen, dus ik kan (alweer) opnieuw mijn skills upgraden. Ben nu wel van plan om door te zetten maar dat kan ook mooi met 60 dagen. Ik weet nog niet precies wat ik ga doen in EVE, denk een beetje handelen en craften of heb je een 'gouden-tip'?defusion schreef op woensdag 21 december 2011 @ 08:34:
[...]
Helaas heb ik mijn 2 trials al weg gegeven.
Maar wat ik je wel wil meegeven: in eve zijn de skills zo'n beetje de belangrijkste eigenschap van je account.
Mijn advies is dan ook om niet steeds opnieuw te beginnen. De trial is hoogstens een voorproefje, en veel corps hebben ook een minimum aan skillspoints om je toe te laten.
Weet je wel al wat je precies wilt gaan doen in eve?
Denk niet dat er zoiets is in eve. Is maar net wat je leuk vind.Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:02:
[...]Ik weet nog niet precies wat ik ga doen in EVE, denk een beetje handelen en craften of heb je een 'gouden-tip'?
Ik doe voornamelijk combat dingen (zowel pvp als pve), weer anderen doen mining, planetary interaction, production, en natuurlijk logistics (niet te verwarren met de "healers" in eve, die ook logistics heten). En je kunt ook een hoop ontdekken met scanning/probing skills.
Maar alles kost tijd, dus moet je keuzes maken.
Meeste geld kun je wss verdienen met margin trading in verschillende stations, maar dat is imo ook meteen het saaiste wat er is in eve.
Verwijderd
ja tot half januarie als ik het goed heb... ik heb er nog 2 over dus roep maardefusion schreef op woensdag 21 december 2011 @ 08:34:
[...]
Helaas heb ik mijn 2 trials al weg gegeven.
Eve lijkt me echt heel leuk., Heeft er nog misschien iemand voor mij en me vriend een 60 dagen trial (dus 2
).
Het lijkt me echt leuk en wat is handig om wat geld te verdienen en is ook leuk? Dingen transporten of spullen maken.
Het lijkt me echt leuk en wat is handig om wat geld te verdienen en is ook leuk? Dingen transporten of spullen maken.
Verwijderd
ja ik zal ze ff PMen-kardo- schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:12:
Eve lijkt me echt heel leuk., Heeft er nog misschien iemand voor mij en me vriend een 60 dagen trial (dus 2).
Wat is een goede manier van geld verdienen in EvE wat ook redelijk snel te behalen is. Het zou wel leuk zijn als ik na 60 dagen meteen plex kan kopen. Ik had ooit eerder een trial gedaan maar toen faalde het een beetje
.
Verwijderd
60 dagen en dan al plexen kunnen kopen dan moet je hard je best doen. het is mogelijk maar niet makkelijk-kardo- schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:44:
Wat is een goede manier van geld verdienen in EvE wat ook redelijk snel te behalen is. Het zou wel leuk zijn als ik na 60 dagen meteen plex kan kopen. Ik had ooit eerder een trial gedaan maar toen faalde het een beetje.
doe gewoon wat je leuk vind, in elk carriere pad kan je isk verdienen
Met 60 dagen moet dat geen probleem zijn. met de 21day trial moet je bijna constant online zijn om het te halen, maar zelfs dan kan het schijnbaar.
(Kost wel heeeeel veel tijd, en imo kun je beter een uur echt werken dan 2 maanden in eve voor 10-15 euro/450mil isk)
Ik denk dat je het beste missies kunt doen in het begin, eerst zorgen dat je lvl3 missies aan kunt, en dan in een battlecruiser (als dat kan met een trial account, battleship iig niet helaas, lvl4 is echt beste voor geld in highsec, maar met een battlecruiser trek je dat niet/heel traag)
Mining is ook een optie, maar saai (IMO). Wel constant en relatief veilig (in highsec tenminste).
Als je niet voor can-flipping tactieken valt, en mensen in battleships die je in 1 shot kunnen afschieten vermijd is er verder bijna geen risico.
ohja, een andere mogelijkheid:
- Goedkope frigate met scanning bonus
- probing skills trainen
- lvl4 mission areas vinden door op battleships te scannen in een druk system
- zijn/haar loot stelen en de wrecks salvagen
relatief low-skill, and kan behoorlijk wat opleveren.
(zoek op: ninja salvaging voor tips/tricks)
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Ninja_Salvaging
(Kost wel heeeeel veel tijd, en imo kun je beter een uur echt werken dan 2 maanden in eve voor 10-15 euro/450mil isk)
Ik denk dat je het beste missies kunt doen in het begin, eerst zorgen dat je lvl3 missies aan kunt, en dan in een battlecruiser (als dat kan met een trial account, battleship iig niet helaas, lvl4 is echt beste voor geld in highsec, maar met een battlecruiser trek je dat niet/heel traag)
Mining is ook een optie, maar saai (IMO). Wel constant en relatief veilig (in highsec tenminste).
Als je niet voor can-flipping tactieken valt, en mensen in battleships die je in 1 shot kunnen afschieten vermijd is er verder bijna geen risico.
ohja, een andere mogelijkheid:
- Goedkope frigate met scanning bonus
- probing skills trainen
- lvl4 mission areas vinden door op battleships te scannen in een druk system
- zijn/haar loot stelen en de wrecks salvagen
relatief low-skill, and kan behoorlijk wat opleveren.
(zoek op: ninja salvaging voor tips/tricks)
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Ninja_Salvaging
[ Voor 32% gewijzigd door defusion op 21-12-2011 13:02 ]
Verwijderd
Een beetje kort door de bocht maar schat ik in lvl 1 frigate/ destroyer, lvl 2 destroyer / cruiser, lvl 3 cruiser / battlecruiser en level 4 battleship hoewel een drake het ook goed kan doen.
Nee niet alles zal kunnen ligt ook een beetje aan de skills een zwak battleship qua skills zal ook moeite hebben met een level 3 terwijl de goed doorgeskillede battlecruiser een lvl 4 gewoon aankan, mogelijk niet alle maar de meeste level 4 missies wel.
Nee niet alles zal kunnen ligt ook een beetje aan de skills een zwak battleship qua skills zal ook moeite hebben met een level 3 terwijl de goed doorgeskillede battlecruiser een lvl 4 gewoon aankan, mogelijk niet alle maar de meeste level 4 missies wel.
Als je in een elite groep kan komen voor incursions, dan heb je een PLEX zo binnen.
Toen ik EVE nog speelde, deden we met 10 man een vanguard site per 3 minuten. Als er een andere fleet al in de site zat konden we die met gemak wegspelen. Enkel Machariels, Nightmares en logis werden toegelaten. En full T2/faction natuurlijk
Hoewel ik het zelf niet zo heel vaak deed, hadden sommige al 10+ miljard aan isk, en miljoenen Concord LP.
Not too shabby zou ik zeggen
Toen ik EVE nog speelde, deden we met 10 man een vanguard site per 3 minuten. Als er een andere fleet al in de site zat konden we die met gemak wegspelen. Enkel Machariels, Nightmares en logis werden toegelaten. En full T2/faction natuurlijk
Hoewel ik het zelf niet zo heel vaak deed, hadden sommige al 10+ miljard aan isk, en miljoenen Concord LP.
[ Voor 13% gewijzigd door Brokxie op 21-12-2011 14:01 ]
Alleen is dat niet echt weggelegd voor mensen die net beginnen. Ik denk dat missions inderdaad de beste start zijn, zeker qua isk/hour. Mining can ook wel veel opleveren, maar dan moet je wel redelijk wat skills hebben; ook skills die je niet kunt trainen op een trial account.KillerX42 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:59:
Als je in een elite groep kan komen voor incursions, dan heb je een PLEX zo binnen.
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!
Inderdaad zijn incursions niet echt voor beginners. Missies lijkt me dan beter jaGamemasterByte schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:19:
[...]
Alleen is dat niet echt weggelegd voor mensen die net beginnen. Ik denk dat missions inderdaad de beste start zijn, zeker qua isk/hour. Mining can ook wel veel opleveren, maar dan moet je wel redelijk wat skills hebben; ook skills die je niet kunt trainen op een trial account.
Als beginner kan je al redelijk snel L4 missies doen, en die verdienen prima!
Deze link gaat naar een blog van iemand die als doel had een plex in 2 weken verdienen met een nieuw account.
Hij doet dit via exploration. Let wel: exploration is behoorlijk afhankelijk van geluk. Hoe dan ook, de blog is leuk en leerzaam om te lezen
Hij doet dit via exploration. Let wel: exploration is behoorlijk afhankelijk van geluk. Hoe dan ook, de blog is leuk en leerzaam om te lezen
Dank jullie allen voor tips and trics. Ik zal ook die blog wel lezen.
CCP Guard
C C P
C C P Alliance
#34 Posted: 2011.12.21 17:11
We respect your choice to play whatever game makes you happy. We just want you to know that you are always welcome to stay and run a few missions while you wait in the log in queue.
lol altijd to the point met CCP over SWTOR
C C P
C C P Alliance
#34 Posted: 2011.12.21 17:11
We respect your choice to play whatever game makes you happy. We just want you to know that you are always welcome to stay and run a few missions while you wait in the log in queue.

lol altijd to the point met CCP over SWTOR
Iseci
Moet weer even wennen aan de altijd overweldigende grootte van de Goon fleets 
http://kb.raidenalliance....kill_related&kll_id=44446

Inderdaad, overigens geeft dit een beter beeld: http://dog-net.org/brdoc/?brid=2273
IRC werd compleet gewiped (nou ja, op 6 na) door één bombingrun. En weg waren 80 battleships. Eén uur onderweg, 5 minuten in system en vervolgens waren ze weer terug in hun space
IRC werd compleet gewiped (nou ja, op 6 na) door één bombingrun. En weg waren 80 battleships. Eén uur onderweg, 5 minuten in system en vervolgens waren ze weer terug in hun space
Om iets precieser te zijn, ze zijn, met form-up, anderhalf uur bezig geweest om iets van 27 jumps te doen en binnen 21 seconden waren 95 schepen weg. De 5 overlevenden zijn volgens mij maar naar huis gegaan.
Op IRC voice was het stil... akelig stil na Vee's bombing run.
Overigens heeft ook Hell4s kennis gemaakt met de goon bomberwaffe. Hun tornado vlootje van een stuk of 13 werd ook van de kaart geveegd in één boming run.
White Noise, welke zijn POS onder aanval zag, is, ondanks het feit dat zowel Raiden., IRC en Hell4s wel zijn komen opdagen, zelf niet op het slagveld aanwezig geweest. Van je vrienden (allies) moet je het maar hebben zeggen we dan.
Raiden. zag hun meat-shield in de vorm van IRC en Hell4s letterlijk in rook op gaan maar is wel blijven zitten voor het gevecht. Kudos voor dat!
Op IRC voice was het stil... akelig stil na Vee's bombing run.
Overigens heeft ook Hell4s kennis gemaakt met de goon bomberwaffe. Hun tornado vlootje van een stuk of 13 werd ook van de kaart geveegd in één boming run.
White Noise, welke zijn POS onder aanval zag, is, ondanks het feit dat zowel Raiden., IRC en Hell4s wel zijn komen opdagen, zelf niet op het slagveld aanwezig geweest. Van je vrienden (allies) moet je het maar hebben zeggen we dan.
Raiden. zag hun meat-shield in de vorm van IRC en Hell4s letterlijk in rook op gaan maar is wel blijven zitten voor het gevecht. Kudos voor dat!
Ja, het viel mij ook al op dat WN blinkte in afwezigheid... Ik bedoel, het is hun system en zij komen dus niet opdagen. Volgens een voormalige EOG-member (die nu in FA zit) hadden ze wel een fleet gevormd van rond de 100 ~ 120 mensen, maar hadden ze besloten om niet te komen.
Tijdens de ops zat ik ook te babbelen met een aantal IRC-members (voormalige IEGEX-buddies) en na de bombingrun was het ook daar stil. Vervolgens zag ik een paar van hen hun pod een selfdestruct geven en uitloggen. Ik zat nog wel te grappen dat wij last hadden van een overviewbug (nadat zij met een Cyno in het systeem kwamen) en na de bombingrun was dat probleem weg
. Maar goed, het blijft zonde.
In het begin wilden wij zeker het gevecht aangaan (RAIDEN that is). Maar op een gegeven moment kwamen jullie reinforcements waardoor de hostile count rond de 650 ~ 700 kwam, bovendien hadden jullie ook nog 200+ die onderweg waren. Dat was gewoon teveel van het goede en moesten wij ons terugtrekken. Maar goed, ik heb toch een paar kills kunnen scoren, het was op zich wel een leuk gevecht en het was mijn eerste keer dat ik de tengu kon gebruiken
Tijdens de ops zat ik ook te babbelen met een aantal IRC-members (voormalige IEGEX-buddies) en na de bombingrun was het ook daar stil. Vervolgens zag ik een paar van hen hun pod een selfdestruct geven en uitloggen. Ik zat nog wel te grappen dat wij last hadden van een overviewbug (nadat zij met een Cyno in het systeem kwamen) en na de bombingrun was dat probleem weg
In het begin wilden wij zeker het gevecht aangaan (RAIDEN that is). Maar op een gegeven moment kwamen jullie reinforcements waardoor de hostile count rond de 650 ~ 700 kwam, bovendien hadden jullie ook nog 200+ die onderweg waren. Dat was gewoon teveel van het goede en moesten wij ons terugtrekken. Maar goed, ik heb toch een paar kills kunnen scoren, het was op zich wel een leuk gevecht en het was mijn eerste keer dat ik de tengu kon gebruiken
WN heeft behoorlijk wat interne issues geloof ik.
Btw die pos die we in eerste instantie sloopten in CS- was een Goon pos die eerder al reinforced was. Daarna hebben we er een RDN tower neergezet maar die werd tijdens het anchoren/onlinen aangevallen.
Btw die pos die we in eerste instantie sloopten in CS- was een Goon pos die eerder al reinforced was. Daarna hebben we er een RDN tower neergezet maar die werd tijdens het anchoren/onlinen aangevallen.
Verwijderd
WTF
heb met main remap als gift gekozen en met alt booster pack
nou log ik mn alt en kan ik de boosters redeemen maar mn main kan niks redeemen en heb al gekeken de remap is er niet bij gekomen
nou log ik mn alt en kan ik de boosters redeemen maar mn main kan niks redeemen en heb al gekeken de remap is er niet bij gekomen
IMHO had Psi (WN Alliance-leader) nooit Nync (WN Alliance FC/Diplomat/Leader in afwezigheid van Psi) buiten de deur moeten zetten (ondanks dat men weinig zegt over het hoe en waarom Nync niet meer in WN zit, is het wel duidelijk dat de terugkomst van Psi geen toeval is). Nync mag dan wel een aparte personaliteit hebben (de Nync rages zijn algemeen bekend en hij heeft een dubieuze reputatie met afspraken), hij was wel de drijvende kracht binnen WN en een goede FC die iedereen op één lijn kon krijgen.
Ik begin steeds meer het vermoeden te krijgen dat het hele Black Noise vs White Noise debacle (wat hoofdzakelijk de reden is voor de interne issues binnen WN) een briljant stukje meta-gaming is. Ik bedoel, op Kugu zit Horus (de aanstichter en oprichter van Black Noise) het één en ander naar buiten te brengen. Maar die gast heeft de communicatieve vaardigheden van een vis...
Ik begin steeds meer het vermoeden te krijgen dat het hele Black Noise vs White Noise debacle (wat hoofdzakelijk de reden is voor de interne issues binnen WN) een briljant stukje meta-gaming is. Ik bedoel, op Kugu zit Horus (de aanstichter en oprichter van Black Noise) het één en ander naar buiten te brengen. Maar die gast heeft de communicatieve vaardigheden van een vis...
[ Voor 27% gewijzigd door nwagenaar op 22-12-2011 11:39 ]
Verwijderd
Heb je meerdere chars op dat account? Het lijkt er op dat de remap naar de char met het laagste aantal skill points gaat in dat geval. :ccp:Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:25:
WTF![]()

bron: https://forums.eveonline....posts&m=553060#post553060
Verwijderd
ja maar het is al gefixedVerwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:51:
[...]
Heb je meerdere chars op dat account? Het lijkt er op dat de remap naar de char met het laagste aantal skill points gaat in dat geval. :ccp:![]()
bron: https://forums.eveonline....posts&m=553060#post553060
noob vraagje wss, maaruh, hoe gaat zon bombing run dan in zen werk?nwagenaar schreef op donderdag 22 december 2011 @ 00:17:
Inderdaad, overigens geeft dit een beter beeld: http://dog-net.org/brdoc/?brid=2273
Battle.net Spud#2543
Je heb een aantal wings met bombers met allemaal de zelfde damage type bomb.TepelStreeltje schreef op donderdag 22 december 2011 @ 18:18:
[...]
noob vraagje wss, maaruh, hoe gaat zon bombing run dan in zen werk?
De FC zorgt voor een ongrid spot ongeveer 30 tot 40 km van de target dat je wilt bomben.
Per squad warp je naar deze spot. Wanneer iedereen ongeveer binnen range van de target is om te bomben is het decloacken alignen naar het doel en bomb los laten, dan is het doel zo snel mogelijk te warpen voor je ge point wordt. dit doe je zo een aantal keer kort achter elkaar met je meerdere squads wat er voor zorgt dat zelfs de sterkste BS het niet overleefd.
Game PC
Hmmmm. EvE bevalt me wel alleen ik weet nog niet wat ik wil doen na me starters missions wil doen. In ieder geval alleen maar missies doen lijkt me saai. Heeft iemand tips voor iets wat redelijk leuk is om op te focussen? ( een vriend van me speelt ook eve net samen met me dus ook iets wat makkelijk met ze 2en kan zou ook wel leuk zijn denk ik)
Verwijderd
skillen voor missions als dat goed gaat:-kardo- schreef op donderdag 22 december 2011 @ 18:36:
Hmmmm. EvE bevalt me wel alleen ik weet nog niet wat ik wil doen na me starters missions wil doen. In ieder geval alleen maar missies doen lijkt me saai. Heeft iemand tips voor iets wat redelijk leuk is om op te focussen? ( een vriend van me speelt ook eve net samen met me dus ook iets wat makkelijk met ze 2en kan zou ook wel leuk zijn denk ik)
1. skillen voor PVP
2. skillen voor exploring en of wormholes
Om ideeen op te doen voor mogelijkheden in het spel, zou je eens ISK 3.0 kunnen doorbladeren. Alle informatie over PVE gerelateerde zaken kun je daarin vinden. Voor PVP is er helaas (nog) geen gratis PDF verkrijgbaar.
Ik zit een beetje met een dilemma. Ik heb 16M SP, maar bijna geen ISK.
Ik vlieg op dit moment een leuke Hurricane (350 dps, 27k EHP), L3 missies. Ben aan het sparen voor de volgende stap, een Tempest (minnie BS, 320 dps, 43k EHP).
Nu is mijn dilemma wat ik daarna zou gaan doen. Ik wil nog een stapje verder in de PvE, maar kan niet kiezen tussen een Vargur (minnie marauder) of een Loki (minnie T3 Cruiser). Mijn probleem voor elke stap is altijd de ISK, omdat ik een flinke tijd getraind heb zonder ISKies te maken. Daarom kan ik nu prima een Tempest vliegen, maar heb ik gewoon nog geen geld.
Om L4 dus nog sneller te doen dan met mijn (toekomstige) Tempest, is een Loki handiger of een Vargur?
Ik ben voornamelijk armor geskilled, met zowel arty als AC.
Ik vlieg op dit moment een leuke Hurricane (350 dps, 27k EHP), L3 missies. Ben aan het sparen voor de volgende stap, een Tempest (minnie BS, 320 dps, 43k EHP).
Nu is mijn dilemma wat ik daarna zou gaan doen. Ik wil nog een stapje verder in de PvE, maar kan niet kiezen tussen een Vargur (minnie marauder) of een Loki (minnie T3 Cruiser). Mijn probleem voor elke stap is altijd de ISK, omdat ik een flinke tijd getraind heb zonder ISKies te maken. Daarom kan ik nu prima een Tempest vliegen, maar heb ik gewoon nog geen geld.
Om L4 dus nog sneller te doen dan met mijn (toekomstige) Tempest, is een Loki handiger of een Vargur?
I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| 10:08 <JapyDooge> Lassie: dan heb je ook meteen een mooi doel: een T3 :-) 10:09 <JapyDooge> erg leuk voor both pve en pvp 10:09 <Lassie> maar je zou dus idd naar T3 gaan en niet naar marauder 10:09 <JapyDooge> ik persoonlijk wel 10:09 <JapyDooge> T3 is een mooi alround ship, veel meer inzetbaar 10:09 <JapyDooge> met een T3 kun je mission runnen, sleepers, pvp, enz 10:09 <JapyDooge> en is lekker snel 10:09 <JapyDooge> veel fitting mogelijkheden 10:10 <JapyDooge> zeker als je wat isk over gaat hebben en wat extra subsystems hebt liggen om te swappen 10:10 <JapyDooge> dan kun je er een compleet andere boot van maken |
Ik zou voor de maelstrom gaan.Lassie dutch schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:58:
Ik zit een beetje met een dilemma. Ik heb 16M SP, maar bijna geen ISK.
en autocannons gebruiken, hogere dps, en >15km kun je frigates iig raken.
met artillery moet je genoeg afstand hebben, en dat heb je vaak niet. (ligt wel beetje aan de missie, sommige battleships hebben een orbit op 50km, dan is artillery wel handig)
something like:
[Maelstrom, New Setup 1]
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Tracking Enhancer II
Tracking Enhancer II
Capacitor Flux Coil II
Pith C-Type Large Shield Booster
Shield Boost Amplifier I
Quad LiF Fueled I Booster Rockets
Ballistic Deflection Field II
Ballistic Deflection Field II
Heat Dissipation Field II
800mm Repeating Artillery II, Hail L
Large Capacitor Control Circuit I
871dps (optimistisch, gaat uit van max skills)
870dps burst tank tegen guristas, 535 sustained
Natuurlijk wel altijd de hardners wisselen tussen missies
er zijn eigenlijk 2 "tactieken" voor missies:
1) Knal alles af voordat ze door jouw buffertank/burst tank heen zijn
2) Heb genoeg tank om je tijd te kunnen nemen
Dus ofwel lots of dps ofwel lots of tank.
Ik ben voor het eerste
Overigens, als je wel geld hebt zou ik voor een machariel gaan. IMO de ultieme missieboot.
T3 is leuk, maar tenzij je van bepaalde specialistische functies gebruik maakt, zijn er betere dingen voor het geld te krijgen.
Voor bijv. incursions zijn de webifier loki's erg gewild, maar in de meeste missies schiet je er niet veel mee op.
Als je MEER wilt dan alleen missies, dan kun je beter de loki of wat T2 frigates en cruisers trainen.
[ Voor 7% gewijzigd door defusion op 23-12-2011 10:27 ]
Maar dat zou betekenen dat ik moet crosstrainen naar shield, waar ik nu (ongeveer) 0 skillpoints in heb. Dat is makkelijk 3 weken voordat ik shields heb...
Aan de andere kant is dat wel weer 3 weken iskies farmen.....
Verwijderd
ja maar dat geeft je flexibiliteit ik heb improved certificaat voor armor tanking en alle shield skills op 4 en 1 op 5, de rest volgt nog hierdoor kan ik veel meer vliegen zeker in incursions die bijna allemaal shield fleet zijnLassie dutch schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:27:
Maar dat zou betekenen dat ik moet crosstrainen naar shield, waar ik nu (ongeveer) 0 skillpoints in heb. Dat is makkelijk 3 weken voordat ik shields heb...
Staan de server van EvE uit? Ik kan namelijk niet conecten.
Verwijderd
ja onderhoud dat is elke dat tussen 12:00 en 12:30 (soms wat langer maar meestal wordt dat dan aangegeven)-kardo- schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 12:10:
Staan de server van EvE uit? Ik kan namelijk niet conecten.
Verwijderd
ik was je voordefusion schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 12:11:
iedere dag volgensmij tussen 12 en 12:30
Plus je kan altijd checken op http://eve-offline.net/
Voor als je buiten onderhoudstijden niet kan connecten...
Voor als je buiten onderhoudstijden niet kan connecten...
Voor mensen met een pleestation:
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=3358
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=3358
Clusterfuck coalition best coalition. Duidelijk toch.De_Bastaard schreef op woensdag 21 december 2011 @ 23:23:
Moet weer even wennen aan de altijd overweldigende grootte van de Goon fleets
Edit: Ohhhh, dat is niet eens de battle report waarin jullie 2 nyxes kwijtraakten! Jammer.
[ Voor 12% gewijzigd door GX op 23-12-2011 14:27 ]
Heeft iemand misschien nog een code liggen voor de 60 dagen trial voor een vriend van me.
Hmm... Ik mag mij vergissen, maar wij (als in RAIDEN) zijn geen 2 nyxes kwijtgeraakt.... We mogen wel in dezelfde coalitie zitten (of eigenlijk zijn wij meer bondgenoten) met WN, maar niet direct hun losses op onze killboard drukken heGX schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 14:26:
[...]
Clusterfuck coalition best coalition. Duidelijk toch.
Edit: Ohhhh, dat is niet eens de battle report waarin jullie 2 nyxes kwijtraakten! Jammer.
Nog nooit zoveel Maelstroms bij elkaar gezien.GX schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 14:26:
[...]
Je hebt het over de WN en RA Nyx ? Daar was ik niet bij, volgens mij was heel RDN daar niet eens bij. Kan daar dan moeilijk een battle report over bespreken hé.GX schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 14:26:
[...]
Och details, details. Toch zal het gezellig worden in Vale!
http://giantsbane.eve-kill.net/?a=home volgens mij is het al gezellig in vale ;-)
en daarnaast.... het is hier geen... "smugg" post central ;-) doen wel met zn allen wel op kugu/EN24
en daarnaast.... het is hier geen... "smugg" post central ;-) doen wel met zn allen wel op kugu/EN24
[ Voor 39% gewijzigd door Dutch2007 op 24-12-2011 00:33 ]
Nog mensen (corp's) die een noob in pvp zoeken? Ik zit dus op de 10mil sp ofzo, nog nooit pvp gedaan, minmatar account, momenteel corp-loos omdat ik er een tijdje tussenuit ben geweest. Wel interesse in low-sec/null-sec, maar dus geen ervaring.
Als je interesse hebt graag even in een direct message zodat dit topic er niet vol mee komt te staan
Edit: Ik heb mn alt ook weer geactiveerd, zit daarmee ook al op 10mil sp, is een amarr account
Edit2: Een corp die voornamelijk incursions doet lijkt me ook wel leuk, dus dan hoeft het niet zo PvP gericht te wezen...
Als je interesse hebt graag even in een direct message zodat dit topic er niet vol mee komt te staan
Edit: Ik heb mn alt ook weer geactiveerd, zit daarmee ook al op 10mil sp, is een amarr account
Edit2: Een corp die voornamelijk incursions doet lijkt me ook wel leuk, dus dan hoeft het niet zo PvP gericht te wezen...
[ Voor 23% gewijzigd door Marce op 24-12-2011 14:04 ]
Kijk eens naar Intersun Freelance, daar zit ik in... een erg leuke corp zonder verplichtingen, maar wel van alles en nog wat (in principe ook incursions, maar dat ligt momenteel wel ff stil, maar ze praten er wel over om daar ook weer me te starten)Marce schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 02:28:
Nog mensen (corp's) die een noob in pvp zoeken? Ik zit dus op de 10mil sp ofzo, nog nooit pvp gedaan, minmatar account, momenteel corp-loos omdat ik er een tijdje tussenuit ben geweest. Wel interesse in low-sec/null-sec, maar dus geen ervaring.
Het allerbelangrijkste in de corp zijn de leden en de 3 F's; in het kort:
ISF CORE VALUES:
3Fs = Fun, Freedom, Friendship
Max Variety = PvP, PvE, Indy in each of 0.0, Empire, WHs
RL First = No compulsory ops
Members Before Corp = Corp must not gain at expense of any member
Credit To Members = All donations & special effort to be openly acknowledged
Freelance = Members may organise own group ops
www.janvandoornik.nl
Iemand van jullie toevallig into PI ? En zoja, welke dingen kan ik t best minen?
edit: uiteraard die spullen die me het meeste opleveren ....
[ Voor 28% gewijzigd door De_Bastaard op 24-12-2011 20:34 ]
hoe hoger (P4) hoe meer je verdient. Check eve-central.com om de huidige prijzen te checken.De_Bastaard schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 20:20:
Iemand van jullie toevallig into PI ? En zoja, welke dingen kan ik t best minen?
PI Tool
(hoe meer naar rechts, hoe meer het je oplevert, maar ook hoe meer moeite je ervoor moet doen)
www.janvandoornik.nl
Heeft er misschien nog iemand een 60 dagen code voor de trial over voor een vriend van me. We willen graag samen eve spelen.
Hmm, als wormholes je ook leuk lijken...Marce schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 02:28:
Wij doen lowsec/nullsec roams qua pvp, plannen voor armor fleet incursion (eigenlijk hebben we alles al, maar nog geen datum geprikt) en de helft van de corp zit in een wormhole
We hebben een eigen alliance met 'NBSI' en 'No backstabbing' als enige regels en verder weinig wilds..
Een stuk of 6 nederlanders, wat noren, wat from da uk, enz..
Moet je even 'Jovian Legacy' contacten ingame
Verdient minen nou eigenlijk wel wat? Is het wat als noob iets van minen te doen. Opzich lijkt het me wel grappig omdat je het een beetje half AFK kan doen.
Het kan wel, maar ik denk dat je als noob meer verdient als je missions gaat doen. Minen in iets anders dan een covetor/hulk is eigenlijk bijna niet de moeite waard, relatief gezien. Wat je ook kunt doen, als je iets minder risico zoekt: kijken of je in empire PI kunt doen, door middel van P0/1/2/3 dingen van de markt te kopen, en dan P1/2/3/4 dingen maken. Dat kan ook al redelijk wat opleveren, zonder dat je de lage yield van empire planets nodig hebt.-kardo- schreef op maandag 26 december 2011 @ 12:07:
Verdient minen nou eigenlijk wel wat? Is het wat als noob iets van minen te doen. Opzich lijkt het me wel grappig omdat je het een beetje half AFK kan doen.
Hier heb je trouwens nog een 60day trial code: 26S9Q4YWJKFJULH8Q2NYDN6E3PKEUHDN013
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!
Verwijderd
minen is redelijk stabiel van inkomen. ook hier geld natuurlijk hoe beter je skills de meer poen je maakt als ook meer risico meer poen (low sec mining b.v.)-kardo- schreef op maandag 26 december 2011 @ 12:07:
Dankje voor de 60day trial code. Hmmm. Dan maar toch missiosn doen mij lijkt de epic arc van de eve sisters wel leuk op te complete. Dan ben ik ook wel ff zoet.GamemasterByte schreef op maandag 26 december 2011 @ 12:14:
[...]
Het kan wel, maar ik denk dat je als noob meer verdient als je missions gaat doen. Minen in iets anders dan een covetor/hulk is eigenlijk bijna niet de moeite waard, relatief gezien. Wat je ook kunt doen, als je iets minder risico zoekt: kijken of je in empire PI kunt doen, door middel van P0/1/2/3 dingen van de markt te kopen, en dan P1/2/3/4 dingen maken. Dat kan ook al redelijk wat opleveren, zonder dat je de lage yield van empire planets nodig hebt.
Hier heb je trouwens nog een 60day trial code: 26S9Q4YWJKFJULH8Q2NYDN6E3PKEUHDN013
De epic arc van sisters is ook wel een goed starting point om veel van het spel te leren, sowieso een goed idee dus.
Mining is daarentegen echt een hopeloze activiteit in het spel, het verdient veel en veel minder dan missions of anomalies. Je ziet niet voor niets sommige mensen met 8 accounts of meer tegelijk multiboxend aan het minen in null. Het trekt een soort mensen aan, denk ik dan.
Daarnaast is hulk-ganken natuurlijk altijd nog dikke pret om te doen
.
Mining is daarentegen echt een hopeloze activiteit in het spel, het verdient veel en veel minder dan missions of anomalies. Je ziet niet voor niets sommige mensen met 8 accounts of meer tegelijk multiboxend aan het minen in null. Het trekt een soort mensen aan, denk ik dan.
Daarnaast is hulk-ganken natuurlijk altijd nog dikke pret om te doen