[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 21: Crucible Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 46 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
Werkt ook zo met "normale" pvp :p

Engagement range hang van je fleet type af, echter zelfs een Armor Hac fleet zit rond de engagement range van 20-40km met Lachesis/Hugin/Loki/Proteus webbers/scrams dan red je het niet met 10km blasters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Weet iedereen al welke holiday gift hij/zij gaat kiezen? [Via je Account Management Page]

Je kan kiezen uit:
  • Amarr Destroyer/Ammo Package, including Destroyer skillbook, 3 Coercers, and 24 of each Small Imperial Navy laser crystal;
  • Minmatar Destroyer/Ammo Package, including Destroyer skillbook, 3 Thrashers, and 10k of each Small Republic Fleet projectile ammo;
  • Caldari Destroyer/Ammo Package, including Destroyer skillbook, 3 Cormorants, and 10k of each Small Caldari Navy hybrid ammo;
  • Gallente Destroyer/Ammo Package, including Destroyer skillbook, 3 Catalysts, and 10k of each Small Gallente Navy hybrid ammo;
  • a Zephyr;
  • a Primae;
  • an Echelon;
  • a Hardwiring - Genolution Core Augmentation CA-1;
  • a set of all five Basic Attribute Implants (+3 bonus to each attribute);
  • an Attribute Remap;
  • a set of four Standard Boosters: Drop, Exile, Blue Pill, and Crash;
  • a set of five Quafe Zero Boosters;
  • a set of 1000 of each of the four new POS fuel blocks;
  • a set of one of each of the BPOs to produce those fuel blocks;
  • 10 of each Medium Imperial Navy Laser crystal;
  • 5 of each Large Imperial Navy laser crystal;
  • 5k of each Medium Republic Fleet projectile ammo;
  • 2.5k of each Large Republic Fleet projectile ammo;
  • 5k of each Medium Federation Navy hybrid ammo;
  • 2.5k of each Large Federation Navy hybrid ammo;
  • 5k of each of the four Caldari Navy Heavy Missile ammo and Heavy Assault Missile ammo;
  • 2.5k of each of the four Caldari Navy Cruise Missile ammo and Siege Missile ammo; or,
  • 2000 Aurum.
Ik twijfel zelf nog. De attribute remap is natuurlijk priceless, maar ik heb er nog 2 liggen, maar het is eigenlijk wel verreweg de 'beste' gift, aangezien je 'gratis' SP krijgt door de snellere learning time.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
zeker weten de remap, die andere meuk is vrij zinloos.
moet je normaal een jaar op wachten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224682

Ik denk dat een char hiervoor gaat:

a set of one of each of the BPOs to produce those fuel blocks;

een ander char:
a set of one of each of the BPOs to produce those fuel blocks;
of en dat kan ik hier niet goed bekijken op werk
a Hardwiring - Genolution Core Augmentation CA-1;

de remap is mooi maar gezien de richting die ik nu skill komt mijn eigen remap al ruim op tijd en daarna ligt er een skill plan voor ongeveer 400 dagen die voornamelijk die remap gebruikt dus nee de remap mooi maar die kies ik niet.

p.s.
2e char heeft nog 2 remaps

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 224682 op 13-12-2011 12:30 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-05 19:58
Worden op mijn beide accounts remaps. De andere spulletjes kun je via isk gewoon kopen - evt via contracts. Remaps kun je niet via isk kopen.
Moet zelf nog wel even kijken hoeveel remaps ik eigenlijk nog heb staan. Staat op het character sheet toch?

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
MisterMichel schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:52:
Worden op mijn beide accounts remaps. De andere spulletjes kun je via isk gewoon kopen - evt via contracts. Remaps kun je niet via isk kopen.
Moet zelf nog wel even kijken hoeveel remaps ik eigenlijk nog heb staan. Staat op het character sheet toch?
Idd op je char sheet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

denk dat ik voor main idd remap kies en voor mijn alt kies ik misschien wel quafe zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb biology op 4 getrained (for quafe zero) sneller locken en 5% speed leek me wel nuttig en dan 1 uur 48 min ipv 1 uur per booster.

maar er zijn meer skills die effect hebben op boosters namelijk
neurotoxin recovery en nanite control die boeken zijn echter moeilijk te krijgen en dus ook peperduur

neurotoxin recovery kan je wel aankomen maar is zinloos zonder nanite control en die is nergens te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
ook niet via contracts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Met welke skills kan je je warp initiate versnellen? Vind dat dit bij mijn Hurri zwaar tegenvalt. Heb nochtans de mij bekende skills lekker doorgetraind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-01-2024
Navigation
Acceleration Control / Rank 4 / Level: 3 / SP: 32,000 of 181,019 Level 3
Afterburner / Rank 1 / Level: 4 / SP: 45,255 of 256,000 Level 4
Evasive Maneuvering / Rank 2 / Level: 5 / SP: 512,000 of 512,000 Level 5
Fuel Conservation / Rank 2 / Level: 3 / SP: 16,000 of 90,510 Level 3
High Speed Maneuvering / Rank 5 / Level: 4 / SP: 226,275 of 1,280,000 Level 4
Jump Drive Calibration / Rank 9 / Level: 5 / SP: 2,304,000 of 2,304,000 Level 5
Jump Drive Operation / Rank 5 / Level: 5 / SP: 1,280,000 of 1,280,000 Level 5
Jump Fuel Conservation / Rank 8 / Level: 4 / SP: 362,039 of 2,048,000 Level 4
Navigation / Rank 1 / Level: 5 / SP: 256,000 of 256,000 Level 5
Warp Drive Operation / Rank 1 / Level: 5 / SP: 256,000 of 256,000 Level 5

iig niet die jump skills :P, maar eerder navigation / evasive maneuvering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 23:50

Marce

Het is Marc met een C!

Volgens mij is het enige wat helpt je inertia te verlagen, maar dit zou je even kunnen testen in EVEmon/EFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Denk dat je de align time bedoelt? idd evasive maneuvering, verder soms specifieke ship skills (dat is bijv. zo bij caldari strategic cruiser voor de tengu enzo).

En je kunt een nanofiber internal stucture mod fitten in je lows. zorgt ook voor meer snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hurtebise schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:08:
Met welke skills kan je je warp initiate versnellen? Vind dat dit bij mijn Hurri zwaar tegenvalt. Heb nochtans de mij bekende skills lekker doorgetraind.
je kan ook gewoon een andere boot gaan vliegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb de boeken gevonden in hek koste me 315 mil isk maar goed :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:45
Hmm ik had helemaal niet in de gaten dat je de fuel bpo set ook als xmas gift kunt kiezen, heb ze net zelf gehaald.. Da's toch een waarde van 45 mil, stuk meer dan de meeste andere "gifts"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CopyCatz schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:56:
Hmm ik had helemaal niet in de gaten dat je de fuel bpo set ook als xmas gift kunt kiezen, heb ze net zelf gehaald.. Da's toch een waarde van 45 mil, stuk meer dan de meeste andere "gifts"..
denk dat die waarde wel enorm zal droppen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224682

Anoniem: 66797 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:00:
[...]

denk dat die waarde wel enorm zal droppen hoor
Mee eens maar het geeft wat meer opties behalve blocks kopen vind ik persoonlijk. Overigens de rest is straks ook wel te koop reken er maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Nou weet ik weer waarom ik EVE haat; je koopt iets voor veel isk en vervolgens zorgt CCP er weer voor dat het geen ruk meer waard is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

CopyCatz schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:56:
Als je puur voor de ISK gaat, kan je beter een destroyer package kiezen: [volgens Jester]
  • Amarr Destroyer/Ammo Package 59.775m
  • Caldari Destroyer/Ammo Package 58.175m
  • Gallente Destroyer/Ammo Package 58.175m
  • 4000 Fuel Blocks 55.000m
  • Fuel Block Blueprints 52.000m
  • Minmatar Destroyer/Ammo Package 46.175m
  • Basic Attribute Implant Set 42.450m
  • Faction Medium Missiles 40.000m
  • Faction Medium Hybrid Ammo 38.000m
  • Faction Medium Laser Crystals 36.000m
  • Faction Large Laser Crystals 36.000m
  • Faction Large Missiles 35.000m
  • Quafe Zero x5 30.000m
  • Faction Medium Projectile Ammo 30.000m
  • 2000 AUR 27.932m
  • Hardwiring - Genolution Core Augmentation CA-1 ??.???m
  • Faction Large Projectile Ammo 25.000m
  • Faction Large Hybrid Ammo 25.000m
  • Four Standard Boosters 22.000m
  • Zephyr 15.000m
  • Primae 5.000m
  • Echelon 2.900m
  • Attribute Remap ??.???m

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-06 16:32

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Als kado heb ik juist de Primae gekozen, ik mis nog alle skils voor PI maar voor mijn industrie/mining toon die ik nu speel is dat in mijn ogen een logische keuze.

En daarbij spaar ik schepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan iemand mij vertellen in welke tradehub +5 implants het goedkoopst zijn?

jita vermoed ik maar das voor mij echt een pokke eind dus weet het graag voor ik erheen reis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Anoniem: 66797 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:13:

jita vermoed ik maar das voor mij echt een pokke eind dus weet het graag voor ik erheen reis
Jita > Amarr > Dodixie afaik
Scheelt niet zo heel veel, maar Jita is meestal het goedkoopst

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Anoniem: 66797 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:13:

Is volgensmij vast bedrag + x loyalty points in de LP Store, dus zal ook in de market niet veel verschillen.

paar voorbeelden:
http://eve-central.com/home/quicklook.html?typeid=10222
http://eve-central.com/home/quicklook.html?typeid=10209
http://eve-central.com/home/quicklook.html?typeid=10226

handige site voor market prices btw ;)

[ Voor 22% gewijzigd door defusion op 13-12-2011 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:30
Wat is een goeie blueprint om als start manufacturer aan te beginnen? Lijkt me wel fijn om eens te proberen, dan zie ik wel of het wat wordt :).

Waarschijnlijk is het goedkoopste om de minerals zelf te minen maar ik weet niet of je dat als low skill character wel al direct kan? Of is het misschien eerst een idee om mining aan de praat te krijgen?

Damn zoveel keuzes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Op mijn account management page zie ik die leuke holiday gifts, maar de attribute remap staat er niet tussen??
Terwijl ik juist deze graag wil hebben :9

Anybody else met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Powerblast schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:35:
Wat is een goeie blueprint om als start manufacturer aan te beginnen? Lijkt me wel fijn om eens te proberen, dan zie ik wel of het wat wordt :).

Waarschijnlijk is het goedkoopste om de minerals zelf te minen maar ik weet niet of je dat als low skill character wel al direct kan? Of is het misschien eerst een idee om mining aan de praat te krijgen?

Damn zoveel keuzes :)
als je wil schieten en knokken enzo kan je daar beter niets instoppen daar je best veel skills moet hebben om het goed te kunnen (zowel industrie als mining)

geld verdienen kan op zoveel manieren :) wil je wel industry en of mining dan vooral doen natuurlijk :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KillerX42 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:05:
Op mijn account management page zie ik die leuke holiday gifts, maar de attribute remap staat er niet tussen??
Terwijl ik juist deze graag wil hebben :9

Anybody else met hetzelfde probleem?
die staat er wel tussen, achter de implants

edit": huh lijkt wel weggehaald te zijn :( die wilde ik ook

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 13-12-2011 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Met 100m skillpoints maak je je niet zo druk meer om een remap ;) Ik doneer de fuelblocks aan mn corp. Leuk presentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Cook schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:58:
Met 100m skillpoints maak je je niet zo druk meer om een remap ;) Ik doneer de fuelblocks aan mn corp. Leuk presentje.
ik zit op 17 mil dus voor mij is het wel een goeie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Anoniem: 66797 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:56:
[...]

als je wil schieten en knokken enzo kan je daar beter niets instoppen daar je best veel skills moet hebben om het goed te kunnen (zowel industrie als mining)

geld verdienen kan op zoveel manieren :) wil je wel industry en of mining dan vooral doen natuurlijk :Y
Heb je btw toegevoegd, zal als ik morgen online kom wel even een gil geven :).

Heb momenteel kort even Industry getrained maar ben dan terug overgeschakeld op salvaging, die eerst tot 4 proberen krijgen.

Heb net uit een tutorial mission, een trasher gekregen, staat bij dat die ideaal zou zijn als salvaging ship :9~ . Morgen maar eens fitten en missie uitvoeren. Die thrasher valt nu onder de class destroyer, zijn die in het algemeen beter dan frigates wat betreft missions uitvoeren of is dat te kort door de bocht. Heb namelijk begrepen dat elk ship zijn specifiek nut heeft,maar het lijkt mij dat de keuze tussen een frigate class of een destroyer class wel snel gemaakt is :).

Had ondertussen ook al door dat manufacturing niet het meest ideale is om ff wat startersmoney met de verdienen. Had een website gevonden, geloof eve-tools, die per item de margin die je er op kon maken uitlijste. Zou begonnen zijn met ammunition,maar daar is de margin wel erg klein op... Geef mij dan toch maar voorlopig missions draaien. Heb wel wat voor die nonstop action :).

Ga binnenkort toch nog eens een poging doen om dat hele scan gedoe onder de knie te krijgen, lijkt me dat exploration + een gunship wel een goeie combo is.

[ Voor 20% gewijzigd door Powerblast op 13-12-2011 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Powerblast schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 22:17:
Heb je btw toegevoegd, zal als ik morgen online kom wel even een gil geven :).
toppie
Heb momenteel kort even Industry getrained maar ben dan terug overgeschakeld op salvaging, die eerst tot 4 proberen krijgen.
salvaging is zeker aan het begin een goeie bron van inkomsten, sla alles op en wacht tot je een goeie voorraad hebt en breng het dan naar een tradehub om het te verkopen
Heb net uit een tutorial mission, een trasher gekregen, staat bij dat die ideaal zou zijn als salvaging ship :9~ . Morgen maar eens fitten en missie uitvoeren. Die thrasher valt nu onder de class destroyer, zijn die in het algemeen beter dan frigates wat betreft missions uitvoeren of is dat te kort door de bocht. Heb namelijk begrepen dat elk ship zijn specifiek nut heeft,maar het lijkt mij dat de keuze tussen een frigate class of een destroyer class wel snel gemaakt is :).
trashers zijn idd ideaal om als salvage schip te gebruiken aan het begin, later wil je een noctis maar dat is echt toekomst muziek.

de frigite class is de lichtste en kleinste class schepen, deze schepen moeten het hebben van hun agility en snelheid.

destroyers zijn net zo kwetsbaar als frigites en ook nog trager, echter kunnen ze wel heel wat meer firepower in een gevecht brengen waarmee het dus een prima schip is om lvl 1 en lvl 2 (afhankelijk van skills en fit) te doen
Had ondertussen ook al door dat manufacturing niet het meest ideale is om ff wat startersmoney met de verdienen. Had een website gevonden, geloof eve-tools, die per item de margin die je er op kon maken uitlijste. Zou begonnen zijn met ammunition,maar daar is de margin wel erg klein op... Geef mij dan toch maar voorlopig missions draaien. Heb wel wat voor die nonstop action :).
marge is wel klein maar je verkoopt er doorgaans erg veel van dus dat maakt het een ok inkomste ALS Je een industry persoon bent. jij bent dat overduidelijk niet dus zou het ook laten voor wat het is
Ga binnenkort toch nog eens een poging doen om dat hele scan gedoe onder de knie te krijgen, lijkt me dat exploration + een gunship wel een goeie combo is.
absoluut!

ik had je een link gestuurd met uitleg in die link staat ooik een youtube video die het heel duidelijk uitlegt
tutorial
video

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 13-12-2011 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Anoniem: 66797 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:56:
[...]

die staat er wel tussen, achter de implants

edit": huh lijkt wel weggehaald te zijn :( die wilde ik ook
Hmm dus kunnen wij nu niet meer die chille remap krijgen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 21:45

Shunt

Boe

Heeft er hier iemand zin in een leuke aliance die je toegang geeft tot 0.0 stations en alles wat er in de buurt zit. Een grote 0.0 aliance zal zorgen voor bescherming tot een zekere mate. We zoeken corps die hoofdzakelijk gewoon niet al te retarded zijn :P De 0.0 space is provi!

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KillerX42 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 23:33:
[...]

Hmm dus kunnen wij nu niet meer die chille remap krijgen? :'(
ik vrees van niet maar weet het niet zeker heb forum post gemaakt op eve forum. wacht ook even met kiezen tot ik antwoord heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:06
Over de verdwenen remap:
http://jestertrek.blogspo...2/critical-questions.html

En volgens de laatstgelinkte updates (helemaal onderaan achter update): Met een beetje geluk morgen al, maar iig voor de 21e is er bekendheid over al dan niet remaps. En degenen die remap hebben gekozen (kan nu niet meer) krijgen misschien ipv daarvan een hernieuwde keuze.

het probleem is mensen die binnen relatief kort een remap available hebben maar nu niet: voor die mensen is een remap niet waardevol. Het meest eerlijke zou zijn, is een remap erbij met behoudt van de timer. Dus nu gebruiken *en* wanneer de timer afloopt. Ofzoiets. Ik denk dat daar het nadenken zit.

[ Voor 29% gewijzigd door wheez50 op 14-12-2011 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Zijn er nog mensen die naar fanfest gaan? Zit er over te denken, IJsland is een stuk goedkoper tegenwoordig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:02
Shunt schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 23:38:
Heeft er hier iemand zin in een leuke aliance die je toegang geeft tot 0.0 stations en alles wat er in de buurt zit. Een grote 0.0 aliance zal zorgen voor bescherming tot een zekere mate. We zoeken corps die hoofdzakelijk gewoon niet al te retarded zijn :P De 0.0 space is provi!
Princes of Nigeria toevallig? ;)

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

nwagenaar schreef op woensdag 14 december 2011 @ 09:25:
[...]

Princes of Nigeria toevallig? ;)
;)

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Ik snap niet dat jullie niet gekozen hebben voor ticker 419 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nwagenaar schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:05:
Ik snap niet dat jullie niet gekozen hebben voor ticker 419 :+
ok waar gaat dit over :?

verder ik heb dus nanite control en neurotoxin recovery gekocht (tering duur 315 mil in total) maar denk dat het het wel waard is. hoeveel van jullie hebben die skill en of vinden het het geld waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Anoniem: 66797 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:11:
[...]
[...]
[...]
ok waar gaat dit over :?
Shunt zit in een PL-training corps en voorheen had PL een training-alliance (of zoiets) met de naam Free Kartoon Now (FUCCP). Maar om welke reden dan ook, is die ontbonden. En er is een nieuwe PL pet/training alliance genaamd Princes of Nigeria.

Nu is PL bezig in CVA space (Providence) en PL heeft nu aangegeven al hun space over te nemen en ik meende dat de SOV aan Princes of Nigeria wordt overgedragen.

Dus wederom, PL en SOV. En we weten allemaal hoe dat de vorige keer was afgelopen. Ik zou even googlen naar 419 en Nigeria op Google :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

We wouden eigenlijk BOB hebben en ik dacht eigenlijk dat het Band of Abbos zou worden. Maar kartton is nog steeds gebanned en kan de aliance niet naar ons over geven. Goonswarm zou ook kunnen maar dan bij ieder tournament zouden wij die weer in moeten leveren.

Nog leuker is waarom PL de space wil. Ze hebben een Ihub geschoten zonder serieuze intentie om het over te nemen en nog wat andere leuke griefing. En dat is nu net een van de dingen die je niet moet doen met een extreem bored PL. Muahaha moet jij eens raden wie de space gaat krijgen!

Het is dus ook
Band of Abos [BOA]
geworden hehe.

[ Voor 39% gewijzigd door Shunt op 14-12-2011 13:52 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Ja, ik had het één en ander gelezen op kugu.com. Wel een grappig verhaal, jullie hebben mijn iHUB neergeschoten en ik wil een nieuw. Zo niet, dan steamrollen we door Provi en reinforcen we alles binnen zoveel dagen oid. Ik moest er behoorlijk om lachen :+

Blegh, sinds gisteravond heb ik alleen maar een Tengu om te ratten. Dat schiet gewoon niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
nwagenaar schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:44:
Ja, ik had het één en ander gelezen op kugu.com. Wel een grappig verhaal, jullie hebben mijn iHUB neergeschoten en ik wil een nieuw. Zo niet, dan steamrollen we door Provi en reinforcen we alles binnen zoveel dagen oid. Ik moest er behoorlijk om lachen :+

Blegh, sinds gisteravond heb ik alleen maar een Tengu om te ratten. Dat schiet gewoon niet op.
carrier verloren?

• nwagenaar
Nope. Op dit moment heb ik een SC in bruikleen ^^

• mischa2011
  • Laatst online: 10-03 18:41
Is er voor EVE trouwens nog een actie dat als iemand mij zou uitnodigen dat die persoon dan een extraatje krijgt? Wil helemaal van scratch weer beginnen dus daarom!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:12
Ja hoor ! als je me even je emailadres DM'ed zal ik je er een sturen.

Anoniem: 237253

ik leef nu bijna 1.5 maand in syndicate, leuke regio en veel pvp! Alhoewel we vaak naar fountain ook gaan :P

fuck sov space :D

• De_Bastaard
mischa2011 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 08:48:
Is er voor EVE trouwens nog een actie dat als iemand mij zou uitnodigen dat die persoon dan een extraatje krijgt? Wil helemaal van scratch weer beginnen dus daarom!
Je hebt als 't goed is een invite gekregen!

• Sleepie
  • Laatst online: 11:53
Nadat ik lange tijd EVE alleen speelde tussen mijn WoW periodes in ((i know, da's vloeken in de kerk in dit topic :+), waarbij ik eigenlijk ook altijd solo heb gespeeld, heb ik nu WoW definitief verlaten en mijn EVE account weer geactiveerd.

Door de zeer vriendelijke hulp van een mede-tweaker (nogmaals bedankt), ben ik nu ook eindelijk actief in een leuke corp zonder al te veel verplichtingen. En dat is toch wel een stuk leuker/gezelliger dan alleen in space rondhangen.

• nwagenaar
Nou, teveel is ook niet leuk hoor. Zit je te ratten met je carrier in een anom, komen er even een paar titans aan. Of ik even een andere anom wil doen. Zo niet, dan werd ik gedoomsdayed :+

• De_Bastaard
haha serieus? doen ze die praktijken in rdn ook? nog niet meegemaakt :-)

• nwagenaar
Dat is wat lekkerlijk op comms werd gezegd :P Maar ik heb duidelijk gemaakt dat als ik Havens zou gaan doen, dat mij dit 10M per tick kost. Uiteindelijk oplossing: Kreeg 50M in mijn wallet gepropt en vervolgens moest ik oprotten :+

• De_Bastaard
hahah, tsjah ankou he :P

• nwagenaar
Nou ja, als een titan je lockt dan wil je het wel accepteren hoor :D

nwagenaar schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:38:
Nou, teveel is ook niet leuk hoor. Zit je te ratten met je carrier in een anom, komen er even een paar titans aan. Of ik even een andere anom wil doen. Zo niet, dan werd ik gedoomsdayed :+
iemand uit je eigen alliance?

• nwagenaar
Nee, corp. Maar het is gewoon grappig bedoeld. Alsof ze me echt zouden doomsdayen ;)

• De_Bastaard
Uiteraard, maar dat zie je in meerdere alliances terugkomen.

Een hostile titan zou niet heel snel overleven in onze homespace :P

• nwagenaar
De_Bastaard schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:06:
[...]
Een hostile titan zou niet heel snel overleven in onze homespace :P
Zelfs buiten onze homespace overleeft een titan het niet zo snel. Ik zat amper 2 weken in The Ankou en ik had al een Erebus en een Nyx kill op mijn naam staan :+

• Dutch2007
ur just lucky :P elke keer als er supers enzo poof gingen was k er net niet :(

was in iegex al zo :P toen in die week dat k weekje ziek was ook al...

en de keren dat er iets mogelijk te killen was waren de fuckers NET op tijd om in de pos shields te komen en moest k het doen met dread/carrier kills ;-)

• nwagenaar
Het toppunt van verwend zijn: klagen dat je niet op SC-kills komt en dat je het "maar" moet doen met "reguliere" capitals :+

• Powerblast
Straks nog snel wat career path mission doen, dan zijn er bijna 2 volledig paths uit en kan ik aan de derde beginnen. Denk dat ik dan nog ff snel de science en industry path ga doen. Business career path weet ik eigenlijk niet goed wat ik er moet onder verstaan. Zijn dat dan vooral missies waarin je stuff moet verhuizen?

Wat na die tutorials missions? Wil graag dan mission running gaan doen , gecombineerd met salvaging en exploration. Waar kan ik dan het beste naartoe gaan? Ergens specifiek waar goed isk te verdienen valt met missions?

In wow was het zo dat je wel ergens het beste naartoe ging voor je "level", maar dat mis ik dus volledig in eve :). Weet nu niet goed of ik er goed aandoe om in een 0,9 systeem wat agent missions te doen of beter al kan verhuizen....

Edit: Ow en waar doe ik het beste aan? Ik verkoop nu gewoon de loot die ik vind of salvage door sell on market te doen als ik in een station gedocked zit. Ik vermoed dat ik beter naar een tradehub kan gaan zoals Legolas_1973 me aanraadde, maar wat is een goed system? :) Ik hoor veel Jita vallen ,maar zijn daar de prijzen het gunstigs voor te verkopen?

[ Voor 18% gewijzigd door Powerblast op 15-12-2011 17:31 ]

Powerblast schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:25:
Straks nog snel wat career path mission doen, dan zijn er bijna 2 volledig paths uit en kan ik aan de derde beginnen. Denk dat ik dan nog ff snel de science en industry path ga doen. Business career path weet ik eigenlijk niet goed wat ik er moet onder verstaan. Zijn dat dan vooral missies waarin je stuff moet verhuizen?

Wat na die tutorials missions? Wil graag dan mission running gaan doen , gecombineerd met salvaging en exploration. Waar kan ik dan het beste naartoe gaan? Ergens specifiek waar goed isk te verdienen valt met missions?

In wow was het zo dat je wel ergens het beste naartoe ging voor je "level", maar dat mis ik dus volledig in eve :). Weet nu niet goed of ik er goed aandoe om in een 0,9 systeem wat agent missions te doen of beter al kan verhuizen....

Edit: Ow en waar doe ik het beste aan? Ik verkoop nu gewoon de loot die ik vind of salvage door sell on market te doen als ik in een station gedocked zit. Ik vermoed dat ik beter naar een tradehub kan gaan zoals Legolas_1973 me aanraadde, maar wat is een goed system? :) Ik hoor veel Jita vallen ,maar zijn daar de prijzen het gunstigs voor te verkopen?
het beste is een goeie spot te vinden waar je een tradehub in de buurt hebt en eventueel wat vrienden. heb verder niks van je vernomen maar ik zit in de buurt van hek dus als je bij ons komt is het geen gek idee daar te gaan wonen ;) het is wel handig beetje in 1 gebied te blijven zodat je goeie standings hebt/krijgt in dat gebied.

hmmm ben wat long term skills aan het plannen (meer dan 1 jaar vooruit) en nu komt het...

op dit moment heb ik 0 remaps
22e krijg ik een remap omdat ik die heb gekozen
ergens in maart ofzo krijg ik er nog 1

maar stacken ze nu als ik hem niet direct gebruik? want ik wil een aantal skills doen met huidige stats dan remappen en een skill tree doen die ik heb voorbereid en dan weer remappen en dan de 2e helft doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-05 21:29
Meh, ik neem de fuel blocks. Als houder van een soort van casual POSje is dat een leuk presentje cq. extraatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Laatst online: 02-06 07:48
Neem dan de blueprints. Is (met goede skills ) altijd goedkoper om ze zelf te maken dan om ze te kopen/krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Kan iemand mij vertellen wat verschil is in de "kleurtjes" die objecten hebben in de overview? Ik zie daar namelijk soms gewoon "White" named players in , "Yellow" named players en dergelijk. Rood is vijandig, maar wat zijn die andere twee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:58

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Powerblast schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 19:57:
Kan iemand mij vertellen wat verschil is in de "kleurtjes" die objecten hebben in de overview? Ik zie daar namelijk soms gewoon "White" named players in , "Yellow" named players en dergelijk. Rood is vijandig, maar wat zijn die andere twee?
witte heb je niets mee
groene zitten in je corp
blauwe heb je goede standing mee
rode hebben -5 sec status
geel 0 tot -5 sec status
zwart -10 sec status
paars zitten in je fleet/group

kan je overigens zelf instellen bij je overview settings

Ben sinds 6 jaar weer begonnen met eve. wat geld geleend van maatje en char gekocht.
erg wennen weer maar wel erg vet!
mis wel beetje men oude char, die had toen ik stopte al meer SP dan de char die ik nu heb :P

[ Voor 16% gewijzigd door TepelStreeltje op 16-12-2011 21:33 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TepelStreeltje schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 21:31:
[...]

witte heb je niets mee
groene zitten in je corp
blauwe heb je goede standing mee
rode hebben -5 sec status
geel 0 tot -5 sec status
zwart -10 sec status
paars zitten in je fleet/group

kan je overigens zelf instellen bij je overview settings

Ben sinds 6 jaar weer begonnen met eve. wat geld geleend van maatje en char gekocht.
mis wel beetje men oude char, die had toen ik stopte al meer SP dan de char die ik nu heb :P
vind een ander zijn char kopen toch wel iets fakes hebben als in kijk wat ik kan. ok jij had dan een char met meer SPs maar toch :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomoDigger
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:43
Pas ook begonnen aan EVE met 60 dagen trial van huisgenoot. Nu bijna alle career path missions gedaan :)

Eens bedenken waar ik hierna naar toe wil, zit nu in Metropolis gebied als Minmatar. Wil denk ik beginnen met wat exploration en missies, dus maar eens een agent die exploration doet opzoeken denk. (geen idee hoe je die makkelijk vind, dus dat wordt her en der een beetje docken en kijken wie waar zit.

Heet ingame Rascha Naskingar btw.

[ Voor 4% gewijzigd door NomoDigger op 17-12-2011 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Anoniem: 66797 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 01:26:
[...]

vind een ander zijn char kopen toch wel iets fakes hebben als in kijk wat ik kan. ok jij had dan een char met meer SPs maar toch :/
haha, ja, eensch, maar had geen zin om weer zo lang te wachten om weer te krijgen wat ik ooit had...

Misschien dat ik tzt zelfs nog een char koop met meer SP, maar dan moet ik eerst wat meer centen verdienen. Maar dat moet wel lukken omdat ik nu un een WH woon :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NomoDigger schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 08:57:
Pas ook begonnen aan EVE met 60 dagen trial van huisgenoot. Nu bijna alle career path missions gedaan :)

Eens bedenken waar ik hierna naar toe wil, zit nu in Metropolis gebied als Minmatar. Wil denk ik beginnen met wat exploration en missies, dus maar eens een agent die exploration doet opzoeken denk. (geen idee hoe je die makkelijk vind, dus dat wordt her en der een beetje docken en kijken wie waar zit.

Heet ingame Rascha Naskingar btw.
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Probing#Scan_Probes

wel handige site als je interesse hebt in scanning... er staat ook een link naar youtube vid in en die is zeer nuttig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

TepelStreeltje schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 21:31:
Als je was blijven spelen had je meer sp als mijn main en ik zit nu op 129.7m :P

Wel cool dat je terug bent \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Anoniem: 6441 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 19:12:
[...]

Als je was blijven spelen had je meer sp als mijn main en ik zit nu op 129.7m :P

Wel cool dat je terug bent \o/
haha, sja, als ik men ouwe char nog had, vloog ik in captitals en titans :P Moet het nu doen met (battle/tech3) cruisers
waar hang jij trouwens uit tegenwoordig? kom es langs in Arinpro ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit in PL, in een Erebus (en alt in Aeon ;)) en te klagen dat elke keer dat mijn nieuwe alt de flavor of the month kan vliegen onze FC's weer iets nieuws verzinnen en ik weer kan blijven trainen :P

Maar niet veel speeltijd, druk met werk en verkeerde TZ timers voor onze ops betekend weinig spelen :( + zit nu in US TZ aangezien ik nu in US woon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Anoniem: 6441 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 21:42:
Zit in PL, in een Erebus (en alt in Aeon ;)) en te klagen dat elke keer dat mijn nieuwe alt de flavor of the month kan vliegen onze FC's weer iets nieuws verzinnen en ik weer kan blijven trainen :P

Maar niet veel speeltijd, druk met werk en verkeerde TZ timers voor onze ops betekend weinig spelen :( + zit nu in US TZ aangezien ik nu in US woon :P
Was jij er dan ook bij in g-5 afgelopen vrijdag avond? Ik moet zeggen ik vind het wel weer eens leuk sov warfare. De laatste maanden veel lowsec en niet zo veel in 0.0 rond gehangen. Tja als ik weer eens wat meer tijd heb dan ga ik toch maar eens proberen te graduaten gezien 9 maanden wel een beetje lang is om een wafel te zijn :P.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy2125
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:52
Even een vraagje voor de experts hier :).

Ik was daarjuist met een iteron V wat spullen aan het vervoeren. Ik had alles netjes in twee giant secure containers zitten en beide beveiligd met een wachtwoord.

Maar je voelt hem al aankomen. Eén of andere pirate vond het nodig mijn schip op te blazen :( , en dat lukte hem ook zonder enige moeite voor dat concord tussen kwam :( . Beetje nadien ben ik eens terug naar de gate gevlogen en tot men verbazing lag één van de twee GSC's er nog. Zo snel mogelijk gedocked, terug een schip gekocht en de GSC gaan ophalen.

Maar nu blijkt deze leeg te zijn. Hoe kan dat? Hij lag in space, stond nog netjes op mijn naam en ben 100% zeker dat er een wachtwoord opstaat (simpelweg door het wachtwoord te willen veranderen en een verkeerd 'old password' in te geven).

Het zou mooi zijn om toch nog de helft van mijn spullen terug te hebben, anders is het verlies wel erg groot :-(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Over giant secure containers: die zijn alleen secure als je ze anchored/verankerd hebt. Dus als je ze in je schip hebt zitten: helaas, iedereen kan er alles uithalen als je ze (al dan niet vrijwillig) naar buiten gooit. Ook is de inhoud zichtbaar op shipscanners. Dus als je in je itty5 kostbaarheden vervoerd, doe je er goed aan een boel tank op je itty te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zowiezo met de komst van de tier 3 BCs worden veel industry schepen geganked. hoor er veel mensen over klagen. paar tornados ganken een hulk/freighter of random hauler in no time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Alle waardevolle stuff die je hebt, NOOIT in een schip vervoeren zonder (enge) tank.
Iteron's worden altijd gescanned en geganked als we wat waardevols in zit.
Bootje met VEEL burst damage kost geen drol. dus als je meer dan 25M (?) bij je hebt ben je de sjaak...
ook uit de buurt van Jita blijven helpt :P
Volgende keer bootje pakken met meer armor etc

Wat ben je kwijt geraakt?

trouwens, als je tegenwoordig stuk gemaakt word door Concord krijg je geen insurance, dus opzich zou het ganken ook wel wat minder worden daardoor... (mits je nog steeds teveel mee neemt op lichte tank, dan ben je nog steeds de sjaak)

[ Voor 23% gewijzigd door TepelStreeltje op 18-12-2011 04:11 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy2125
Ik doe een beetje aan traden en had 700mil aan spullen bij. Hij heeft me overigens niet eens gescanned, dat moet dan iemand gedaan aan een andere gate. Was het ondertussen wel gewoon geworden dat mensen me proberen te targeten, maar ben tot nu toe altijd kunnen warpen voor ze een lock hadden. Bij deze jumpte ik, drukte op warp en nog geen 5 seconden later zat ik in mijn pod. Ging echt heel snel.

Had al wel eens zitten kijken om eerder naar een viator over te stappen ofzo, maar ben echt nog een heel eind weg om die te kunnen fitten. Een freighter kan ik wel bijna vliegen, maar kan ik nog niet meteen betalen (zeker nu niet meer). Maar eens bekijken om de cargohold expanders te laten vallen op de itty en er een tank op te zetten dan..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Je moet ook geen iteron vullen met 700m aan meuk man :-)

Dure les geleerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Daarom moet je dure spullen ook vervoeren in de corp hangar van een Orca, die kan niet gescanned worden. Bovendien kan je er een scary buffer tank op zetten, zodat ze flink wat schepen nodig hebben om je af te knallen.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
StarLite schreef op zondag 18 december 2011 @ 11:49:
Daarom moet je dure spullen ook vervoeren in de corp hangar van een Orca, die kan niet gescanned worden. Bovendien kan je er een scary buffer tank op zetten, zodat ze flink wat schepen nodig hebben om je af te knallen.
Zeer goeie tip. Imo is de Orca een uitstekend transportship.
Ik vind het ook eens tijd dat CCP hauling contracts (in hi sec) eens dichttimmert of alvast de kans op risico verkleint. Zou toch een mooie profession zijn in EVE als alternatief voor de distribution missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Andy2125 schreef op zondag 18 december 2011 @ 09:35:
Ik doe een beetje aan traden en had 700mil aan spullen bij. Hij heeft me overigens niet eens gescanned, dat moet dan iemand gedaan aan een andere gate. Was het ondertussen wel gewoon geworden dat mensen me proberen te targeten, maar ben tot nu toe altijd kunnen warpen voor ze een lock hadden. Bij deze jumpte ik, drukte op warp en nog geen 5 seconden later zat ik in mijn pod. Ging echt heel snel.

Had al wel eens zitten kijken om eerder naar een viator over te stappen ofzo, maar ben echt nog een heel eind weg om die te kunnen fitten. Een freighter kan ik wel bijna vliegen, maar kan ik nog niet meteen betalen (zeker nu niet meer). Maar eens bekijken om de cargohold expanders te laten vallen op de itty en er een tank op te zetten dan..
wat ook helpt is een alt met leadership en dan samen in fleet vliegen, maar als je ity 5 kan vliegen ben je dan niet beter af met een transportship? tenzij je niet genog cargo space hebt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Andy2125 schreef op zondag 18 december 2011 @ 09:35:

ouch!

Hele dure les idd :(
denk dat je beter gewoon een cruiser oid kan pakken, dat verwachten ze niet en weten ze dat er dikke tank op kan/zit.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hilarische dag gisteren :)

ik was wat sites aan het doen in high sec en BAM dominantion spawn (BC) ik zat in BS en mijn drones kilde hem vrij snel loote hem en tadaaaaaa

faction ammo
domination tag
domination balistic ......
domination warpdisrupter
en nog wat crap mods

bling bling voor degene die het nog weten heb ik poos geleden in zelfde situatie een cynabal BP gevonden ook in highsec.

wat ik zo raar vind is dat ik flink wat sites in low sec heb gedaan en nooit dikke score heb gehad daar maar wel in high sec :/ is er trouwens iets bekend over spawn chances van domi/republic/officers in high sec sites, low sec sites and 0.0 sites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-05 15:33

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Hilarisch dit ... we plannen een aanval op 2 dikke pos'en, Domination en Minmatar met zo'n beetje de perfecte setup. Neuts, meerdere van alle racial ECM's, dikke guns, etc. :9

Wij warpen de fleet naar de POS, gebeurt er niets .... HAHAHA ... Ik zeek zowat in m'n broek van het lachen, die sukkels hadden allebei hun pos'en verkeerd geconfigged en er gebeurde gewoon niets, geen locks whatsoever 8)7 . Ik kan er nog steeds niet bij hoe je zo'n domme fout kan maken zeg. Maar goed, ik klaag verder niet, ik lach alleen heel erg hard! Bedankt jongens HAHA _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-05 21:29
Dat is inmiddels niet meer zo. Dat er een goede tank op kan is wel waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shunt schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 22:35:
[...]

Was jij er dan ook bij in g-5 afgelopen vrijdag avond? Ik moet zeggen ik vind het wel weer eens leuk sov warfare. De laatste maanden veel lowsec en niet zo veel in 0.0 rond gehangen. Tja als ik weer eens wat meer tijd heb dan ga ik toch maar eens proberen te graduaten gezien 9 maanden wel een beetje lang is om een wafel te zijn :P.
G-5 was ik ook om even te helpen met wat Supercarriers om het station wat sneller te flippen en paar uur later om de CVA SBU's neer te halen ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy2125
De_Bastaard schreef op zondag 18 december 2011 @ 10:34:
Je moet ook geen iteron vullen met 700m aan meuk man :-)

Dure les geleerd....
TepelStreeltje schreef op zondag 18 december 2011 @ 12:19:
[...]

ouch!

Hele dure les idd :(
denk dat je beter gewoon een cruiser oid kan pakken, dat verwachten ze niet en weten ze dat er dikke tank op kan/zit.
Dat het niet de allerbeste manier was om spullen te gaan vervoeren wist ik ook. Maar deed het nu al een tijdje (met steeds stijgende waarde aan goederen) en dat ging tot nu toe steeds goed. Veel mensen die me probeerde te locken, maar geen enkele die daar in slaagde. Ondertussen al gehoord dat ze je ook kunnen locken zonder dat je het zelf weet... Het is een hele dure les inderdaad, ben eigenlijk al men isk dat ik gebruikte om te traden kwijt :-( En de zin om te spelen is ook weg eigenlijk...

Ik probeer me te bedenken hoe ik dan wel spullen kan vervoeren. Freighter kan ik nog niet meteen betalen (zeker nu niet meer). Orca is iets goedkoper maar zit daar nog 25d vanaf als ik nu begin te skillen. En zal ook nog een tijd duren vooraleer die betaalbaar is. Iemand zei cruiser, maar die hebben dan weer niet genoeg cargoruimte om alles (of op z'n minst genoeg) mee te krijgen. Ik weet het even niet meer... :-(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Andy2125 schreef op zondag 18 december 2011 @ 19:09:
[...]

[...]

[...]

Dat het niet de allerbeste manier was om spullen te gaan vervoeren wist ik ook. Maar deed het nu al een tijdje (met steeds stijgende waarde aan goederen) en dat ging tot nu toe steeds goed. Veel mensen die me probeerde te locken, maar geen enkele die daar in slaagde. Ondertussen al gehoord dat ze je ook kunnen locken zonder dat je het zelf weet... Het is een hele dure les inderdaad, ben eigenlijk al men isk dat ik gebruikte om te traden kwijt :-( En de zin om te spelen is ook weg eigenlijk...

Ik probeer me te bedenken hoe ik dan wel spullen kan vervoeren. Freighter kan ik nog niet meteen betalen (zeker nu niet meer). Orca is iets goedkoper maar zit daar nog 25d vanaf als ik nu begin te skillen. En zal ook nog een tijd duren vooraleer die betaalbaar is. Iemand zei cruiser, maar die hebben dan weer niet genoeg cargoruimte om alles (of op z'n minst genoeg) mee te krijgen. Ik weet het even niet meer... :-(
probeer het met een goedkope iteron maar dan wat armor en shield crap zodat je wat klappen kan hebben en begin opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Of start met station traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Regel een:"never fly what you cannot afford to loose".
Als je dan met je volledige isk in waarde op pad gaat...

Maar inderdaad: opnieuw beginnen is het beste wat je kan doen. Was een pijnlijk dure les, maar wel een die er blijkbaar aan zat te komen. Om eerlijk te zijn: ik had een 70mil isk implant en zag dat 'ie 80mil was in jita. Ik ding in de snelste frig gestopt en richting jita op autopilot. Ergens een paar jumps voor jita kom ik terug en zie ik dat ik in een pod hang, met een dramiel die maakt dat 'ie wegkomt... Oeps...

Waar je wel vanuit kan gaan is dat de meeste gankers op de hoofdroutes zitten. Als je andere routes kan vinden, blijf je een stuk veiliger. Daarnaast kom ik eigenlijk niet binnen 5 jumps van jita. En eens in de zoveel tijd leer ik weer waarom niet ^^

edit: dramiel was looter, niet de shooter

[ Voor 3% gewijzigd door wheez50 op 18-12-2011 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy2125
wheez50 schreef op zondag 18 december 2011 @ 19:58:
Regel een:"never fly what you cannot afford to loose".
Als je dan met je volledige isk in waarde op pad gaat...
Geloof me vrij, die regel is sinds gisterenavond al veelvuldig door men hoofd gegaan :p Schip zelf was overigens maar 1 mil, wie denkt er nu aan dat de lading ook bij die regel hoort ;)

Ik zat hierboven misschien een beetje te dramatisch te doen en besef ten volle dat het men eigen stomme schuld was! Maar dat maakt het er helaas niet minder pijnlijk om :-(.

Na een beetje met EFT te spelen ben ik er al achter gekomen dat die orca een erg goeie tip is. Kom aan 232k EHP. Laat ze dat maar eens ganken. Maar dat is dus niet voor meteen.

Zit nu een beetje te spelen met een iteron in EFT.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Andy2125 schreef op zondag 18 december 2011 @ 20:37:
[...]

Geloof me vrij, die regel is sinds gisterenavond al veelvuldig door men hoofd gegaan :p Schip zelf was overigens maar 1 mil, wie denkt er nu aan dat de lading ook bij die regel hoort ;)

Ik zat hierboven misschien een beetje te dramatisch te doen en besef ten volle dat het men eigen stomme schuld was! Maar dat maakt het er helaas niet minder pijnlijk om :-(.

Na een beetje met EFT te spelen ben ik er al achter gekomen dat die orca een erg goeie tip is. Kom aan 232k EHP. Laat ze dat maar eens ganken. Maar dat is dus niet voor meteen.

Zit nu een beetje te spelen met een iteron in EFT.
een van de cruisers van elk ras heeft toch cargo bonus (afaik), die zou je kunnen proberen.
Zoek anders voor de grap op het eve forum tactieken om te ganken, weet je ook precies watje moet doen om het tegen te gaan ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-05 15:33

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Industry naar 5 trainen, Transport Ships naar 4, Viator kopen. Cloak erop. Ding warpt te snel, cloakt te snel om te vangen in gate ganks.

Problem solved. Voor hisec tenminste. Probleem met een Orca is dat het een eeuwigheid duurt voordat je warpt en ze bumpen je zodat je opnieuw moet alignen. Orca is duur om zo te verliezen.

[ Voor 29% gewijzigd door InflatableMouse op 18-12-2011 22:20 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 46 Laatste