Als er nog mensen zijn die willen proberen 
Your voucher code is:
2U4X6WHL5TSU7MQ3UGFVW99947JD2R2Q013
Your voucher code is:
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
ik probeer wel, moet alleen nog ff game downloadenStampertjen schreef op zondag 04 december 2011 @ 15:21:
Als er nog mensen zijn die willen proberen
Your voucher code is:
[ Voor 5% gewijzigd door megadoom op 04-12-2011 15:49 ]
PSN ID: MrMichel_75
Dan kan je net zo goed de plex gebruiken om het account te activeren en hem te verkopen ofzo en dan rinse and repeatMisterMichel schreef op maandag 05 december 2011 @ 08:51:
Hrm, al een tijdje geleden een plannetje gemaakt om een productie only character te maken. 10 sloten, alle t2 componenten bouwen.
Kost me 60 dagen en 18 uur.
Nu is zo'n 60 dagen accountje dan misschien wel erg handig om hiervoor te gebruiken en na afloop van training over te plaatsen naar 1 van m'n main accounts.
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Anoniem: 66797
http://eve.downtown-dmz.de/archives/269-EFT-2.14.htmlAnoniem: 66797 schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:07:
hmm ik gerbruik nog steeds EFT 2.13.4 maar zie dat er een nieuwe versie is (2.14 crucible) maar kan hem nergens vinden de link zelf schijnt het niet te doen en de post van gripen is al lang niet meer geupdate![]()
iemand meer info?
ja die thnx hmmm vaag dat ik die niet gevonden heb nah whateverHurtebise schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:09:
[...]
http://eve.downtown-dmz.de/archives/269-EFT-2.14.html
Deze? Zelf niet getest, Silver.
[ Voor 44% gewijzigd door ElmarNieser op 05-12-2011 23:15 ]
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
mee eensHurtebise schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:58:
Zou het toch leuker vinden als we deze codes via DM verzenden. Lijkt zo wel een grote Sinterklaasactie met voor de betrokkene in kwestie zip garantie dat de code nog werkt.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 05-12-2011 18:37 ]
"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)
ja voor elke account 1De_Bastaard schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:47:
Krijg je die per account? Zoja heb ik er ook nog 2.
Eve char: Warock <TEST>
De Cynabal is duidelijk één van mijn favo PvP ships. Alleen jammer dat de prijs wat behoorlijk is (180M ~ 200M voor een faction cruiser), dat neemt niet weg dat ik hem tijdens roams of smal skirmishes graag gebruik. En de snelheid van de Cynabal (incl. het gebruik van ECM-drones) heeft mijn aars wel meer dan eens geredAnoniem: 66797 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:35:
wow heb nu een cynabal damn wat een vet schip tering snel ookdoe bijna 3900 m/sec met overheated MWD
me wanna pew pew
ja heb er zelf ook ecm drones inzittennwagenaar schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:38:
[...]
De Cynabal is duidelijk één van mijn favo PvP ships. Alleen jammer dat de prijs wat behoorlijk is (180M ~ 200M voor een faction cruiser), dat neemt niet weg dat ik hem tijdens roams of smal skirmishes graag gebruik. En de snelheid van de Cynabal (incl. het gebruik van ECM-drones) heeft mijn aars wel meer dan eens gered
[ Voor 13% gewijzigd door wheez50 op 07-12-2011 14:47 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 07-12-2011 23:51 ]
totdat je de station moest tanken en je bijna geprimaried werdnwagenaar schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:14:
Laten we even één ding duidelijk maken: Het was MIJN escalation!
Maar nog bedankt voor het tanken, etc. Ondanks dat de volgende waves mij als primarie namen had ik er relatief weinig last van
[ Voor 22% gewijzigd door Stampertjen op 08-12-2011 12:16 ]
Ja, dat ging behoorlijk hard. Ik warp in en wordt geprimaried door alles, direct 75% shields weg... Maar goed, uiteindelijk is het alsnog geluktDutch2007 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:25:
[...]
totdat je de station moest tanken en je bijna geprimaried werd
Mag ik vragen waar je naartoe gaat en in welke alliance?Stampertjen schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:10:
mooie loot nwagenaar
onze corp verhuist binnenkort naar 0 sec.
van mission running + 4tal highsec wars naar 0.0 word een grote aanpassing
swat heb me al voorbereid. 30tal schepen klaar om in de vernieling te vliegen
niet dat ik weet ik log nu net in en lukte gewoonHurtebise schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:44:
Extended DT vandaag?
Als je naar 0.0 gaat... en je zit in een van de 0.0 powerblocks: je zult nog steeds minimaal 1x in de maand een week war dec van privateers/orphanage hebben... ;-) is te omzeilen.. maar niet denken van ik zit nu in 0.0 en dus geen last van wardecs...Stampertjen schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:10:
mooie loot nwagenaar
onze corp verhuist binnenkort naar 0 sec.
van mission running + 4tal highsec wars naar 0.0 word een grote aanpassing
swat heb me al voorbereid. 30tal schepen klaar om in de vernieling te vliegen
Erg rustige regio blijkbaar. eerst beetje 0sec leren kennen en meer pvp. Corp zit wel niet in een alliancenwagenaar schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:24:
[...]
Ja, dat ging behoorlijk hard. Ik warp in en wordt geprimaried door alles, direct 75% shields weg... Maar goed, uiteindelijk is het alsnog gelukt
[...]
Mag ik vragen waar je naartoe gaat en in welke alliance?
Hij wordt zowiezo ook getarget en beschoten, als je dat bedoelt.. Het is niet als normale rats, waar je een tank kunt hebben, en de rest rustig kan reppen/dmg dealen, dat werkt niet. Het ligt er ook heel erg welke class het is, een c1/c2 kun je in een tengu prima tanken zelfs met die penalty. Ik kan in mijn drake alle c2 sigs tanken, en mn shield komt niet onder de 85%. Als je hoger gaat, wordt het wel tricky ja.De_Bastaard schreef op donderdag 08 december 2011 @ 17:14:
Ok ik zit dus nu met een twee alts in een wormhole en het schiet echt niet op![]()
Penalty op local shield boost / armor rep en mijn alt zit nog niet in een carrier in die WH. Is het handig om een aparte domi te pakken voor die carrier alt en die naast mn tengu te hangen ? Of wordt die ook afgeschoten door die sleepers?
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!
als n00b zou ik zeker niet in BSs gaan PVPen daar die erg duur zijn.Daantje20 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:10:
Ben zelf een dedicated miner, kan net sinds vandaag een Hulk vliegen![]()
Als het gaat om PvP (wat ik nog wel eens wil proberen) en 0.0 space dan wil ik graag weten of ik moet verder gaan met skills trainen totdat ik een battleship kan vliegen of dat ik met een goeie cruiser ook al aan de slag kan.
Let wel, ik ben een enorme n00b met PvP in Eve.
Ingame heet ik: Hantado FidardAnoniem: 66797 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:23:
[...]
als n00b zou ik zeker niet in BSs gaan PVPen daar die erg duur zijn.
in principe kan je in alles goed PVPen van frigite tot super carrier, elk type schip heeft zijn eigen voor en nadelen. maar het is goed te beginnen in frigites en cruisers daar die goedkoop zijn.
ook hangt het er sterk vanaf of je alleen gaat PVPen of in groepsverband. als je wil kun je wel wat met me sparren in cheap frigite
edit: wat is je name in game?
[ Voor 2% gewijzigd door Daantje20 op 09-12-2011 14:59 . Reden: Ingame naam bekend maken ]
Battleships zie je meestal alleen in de grote fleets, meestal is het (bij ons iig) battlecruisers met als support wat T2 cruisers (logistics en recon) en T2 frigates (interceptors). en natuurlijk (al dan niet heavy) interdictors!Daantje20 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:10:
Ben zelf een dedicated miner, kan net sinds vandaag een Hulk vliegen![]()
Als het gaat om PvP (wat ik nog wel eens wil proberen) en 0.0 space dan wil ik graag weten of ik moet verder gaan met skills trainen totdat ik een battleship kan vliegen of dat ik met een goeie cruiser ook al aan de slag kan.
Let wel, ik ben een enorme n00b met PvP in Eve.
net voor je dood gaat op iets klikken wat ver weg is en warp button als gek klikken tot je pod weg warpt onmogelijk om je te pakken in low sec. in 0.0 is het gauw einde podMarce schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:19:
Is het niet zo dat je met pvp nogal snel gepod wordt? Of valt dit allemaal nog wel meeIk ben ook nog een noob in PVP. Heb een jaartje PVE gespeeld, ben ondertussen al een hele tijd gestopt, maar misschien dat ik binnenkort weer eens ga spelen, als mn stage voorbij is voornamenlijk...
www.janvandoornik.nl
Bubbles!JanvD schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:50:
waarom in lowsec onmogelijk om je te pakken, maar in nullsec wel?
de pod krijgt toch niet opeens andere attributes?
ik ben benieuwd.
in 0.0 kunnen ze bubbels gebruiken en in low sec nietJanvD schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:50:
waarom in lowsec onmogelijk om je te pakken, maar in nullsec wel?
de pod krijgt toch niet opeens andere attributes?
ik ben benieuwd.
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 09-12-2011 15:56 ]
[ Voor 30% gewijzigd door sPENKMAN op 10-12-2011 15:14 ]
Eve char: Warock <TEST>
ThankssPENKMAN schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 15:14:
Sure:
Your voucher code is:
3MU3UDGN9AJ3GE6HGAVXZ3HXL8AXEUKC013
* sPENKMAN heeft er nog een als iemand wilt
ach ik had het kunnen weten
www.janvandoornik.nl
wij (ik en bassie en nwagenaar) zitten in raiden. zitten in de vale/tribute/tenal/venal regions en de goons zitten in pureblind/deklein (de neighbouring systems zeg maar)Anoniem: 66797 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 12:49:
[...]
hoe wat en waarom?
is het uitbereiding van gebied of verhuizing?
[ Voor 28% gewijzigd door Powerblast op 10-12-2011 17:04 ]
railgun is hybrid (gallente weapons) artilery is minmatar long range en auto canons short range.Powerblast schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 16:56:
Ik ga geloof ik deze keer eens minmatar kiezen als race. Lijkt me wel fijn ,die railgun artillery als ik het goed snap.
Ga zo snel mogelijk voor salvaging zodat ik m'n isk reserve wat kan opbouwen.
Wat valt zowat aan te raden om een beetje een steady income te krijgen? Ik vermoed mission running in het begin, maar is er iets specifiek dat ik moete weten?
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 10-12-2011 17:14 ]
Minmatar it isAnoniem: 66797 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 17:13:
[...]
railgun is hybrid (gallente weapons) artilery is minmatar long range en auto canons short range.
missioning is stabiele vorm van inkomsten ja. incursions zijn erg lucratief maar de eisen zijn wel erg hoog tegenwoordig
an sich onzin een BC kan prima meekomen, ik heb minstens 100 incursions in een 500DPS cane gedaan en nog nooit heb ik er 1 verloren. het is enkel en alleen dat ze de eisen belachelijk hoog stellen om ze sneller te doen.Dutch2007 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 17:56:
nee incursions heb je meestal minstens een bc nodig met low signature en 70% all-round resists...
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 10-12-2011 18:52 ]
Ja uhm, betrek mij niet in een toekomstige oorlog met Goons & Co. Ik ben te druk bezig met rattingDutch2007 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 16:38:
[...]
wij (ik en bassie en nwagenaar) zitten in raiden. zitten in de vale/tribute/tenal/venal regions en de goons zitten in pureblind/deklein (de neighbouring systems zeg maar)
in onze regions/systems zitten o.a. tech moons (R64, technetium e.d.) en die willen ze hebbenen pew pew..
dus \o/![]()
o/Powerblast schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 17:53:
[...]
Minmatar it is. Ik vermoed dat ik dan gewoon de tutorials eerst ga uitspelen en dan wat mission running doen om m'n eerst isk's te verdienen.
Die incursions zijn dan niet iets waar ik als beginner zomaar aan kan meedoen?
Ja ja, pew pew. Hangen in E1F een hoeveelheid carriers (20 of zo?), dreads en een stuk of 9 titans van Raiden. Komen wij terug van een roam in IRC space stomtoevallig langs E1F in een vloot van T3 BC's en ander geassorteerd gezelschap weten de caps niet hoe gauw ze moeten alignen en maken dat ze weg komen nog voordat de POS in reinforce is gezet. -1 Archon voor de troost, dat dan weer wel.Dutch2007 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 16:38:
[...]
wij (ik en bassie en nwagenaar) zitten in raiden. zitten in de vale/tribute/tenal/venal regions en de goons zitten in pureblind/deklein (de neighbouring systems zeg maar)
in onze regions/systems zitten o.a. tech moons (R64, technetium e.d.) en die willen ze hebbenen pew pew..
dus \o/![]()
Eerste missies zijn gedaan. Krijg nu de verschillende keuzes voor de career paths. Ga denk ik ze maar allemaal doenstpain schreef op zondag 11 december 2011 @ 08:50:
[...]
o/
mijn corp leeft in een wh en mensen kunnen zonder problemen mee in battlecruisers ( C2 & C3 space ) en isk is minstens gelijk aan incursions al niet meer meestal zo rond de 100mil per persoon per uur, imo kan je als beginnende speler makkelijk net zo goed isk farmen als de oudere spelerstrouwens als je nog opzoek bent naar een corp, wij zijn altijd op zoek naar nieuwe recruits, in-game ken je me vinden op Captain Run
Friends kent eve niet. wat je wss bedoelt is contacts, en dat kan in de linkerkolom met de 2e optie als ik me niet vergis (people and places).Powerblast schreef op zondag 11 december 2011 @ 11:06:
[...]
Eerste missies zijn gedaan. Krijg nu de verschillende keuzes voor de career paths. Ga denk ik ze maar allemaal doen.
PS: Hoe kan ik friends toevoegen?
...Waiting for downtime to complete
[ Voor 3% gewijzigd door defusion op 11-12-2011 12:44 ]
even op youtube zoeken naar eve online probing tutorialPowerblast schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:57:
Hmm, zonet maar ff eens bij een agent de missies begonnen. Bleken de science missies te zijn denk ik? Moest in ieder geval zo met die scanners gaan spelen. Ging goed tot ik met meer dan één probe een anomalie moet ontdekken. Snap er niks meer van dan
Zal maar ff voortgaan met de military missions, snap ik tenminste wel al
[ Voor 24% gewijzigd door Powerblast op 11-12-2011 16:43 ]
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Probing#Scan_ProbesPowerblast schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:57:
Hmm, zonet maar ff eens bij een agent de missies begonnen. Bleken de science missies te zijn denk ik? Moest in ieder geval zo met die scanners gaan spelen. Ging goed tot ik met meer dan één probe een anomalie moet ontdekken. Snap er niks meer van dan
Zal maar ff voortgaan met de military missions, snap ik tenminste wel al
Met een beetje geluk (voor jullie) buigen we eerst af naar WN ofzo. Geen idee wat mittens van plan is.nwagenaar schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 22:23:
[...]
Ja uhm, betrek mij niet in een toekomstige oorlog met Goons & Co. Ik ben te druk bezig met ratting
Iseci
ja dat wil ik ooktntkiller schreef op zondag 11 december 2011 @ 22:35:
heb pas geleden geskilled voor een ishtar om anoms/plexen enzo mee te doen in null sec.....wat een boot, met sentry rigs erop en max sentry skill is prijsschieten.
2 dagen bezig nu en al voor 1+ bill aan salvage en ander rotzooi gehacked enzo uit die sites.
dat ding tankt rustig 10 BS met een paar cruisers die op je schieten(sentrys uit en rondjes draaien om die dingen)
($)-($)
Wat ik heb begrepen gaan goons wat fun schoppen in de "Solar Fleet vs Legion XXDeathXX"-war. Ondanks dat Mittens zegt nog geen partij te (willen) kiezen, heb ik wel een vermoeden waarom ze dit gaan doen en welke partij ze gaan steunen: Solar Fleet heeft space in Geminate, mijn vermoeden is dat ze Legion of XXDeathXX gaan steunen voor wat space in GeminateVoggels schreef op zondag 11 december 2011 @ 17:48:
[...]
Met een beetje geluk (voor jullie) buigen we eerst af naar WN ofzo. Geen idee wat mittens van plan is.
Ik weet alleen dat het een zware winter wordt.
<-- Zit niet in GEWNS, gelukkig.
[ Voor 12% gewijzigd door nwagenaar op 12-12-2011 08:32 ]
Doe je combat sites of de magnometric/radar/ladar ?tntkiller schreef op zondag 11 december 2011 @ 22:35:
heb pas geleden geskilled voor een ishtar om anoms/plexen enzo mee te doen in null sec.....wat een boot, met sentry rigs erop en max sentry skill is prijsschieten.
2 dagen bezig nu en al voor 1+ bill aan salvage en ander rotzooi gehacked enzo uit die sites.
dat ding tankt rustig 10 BS met een paar cruisers die op je schieten(sentrys uit en rondjes draaien om die dingen)
($)-($)
mag/rad siteDe_Bastaard schreef op maandag 12 december 2011 @ 09:30:
[...]
Doe je combat sites of de magnometric/radar/ladar ?
[ Voor 8% gewijzigd door tntkiller op 12-12-2011 11:37 ]
Iseci
PSN ID: MrMichel_75
hier staat ie toch:MisterMichel schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:38:
Gebruik je nu een ander character om de sites uit te scannen? Ik mis namelijk de probe launchers...
voor jullie natuurlijk geweldig, maar nog steeds niks voor de kleinere corps/alliancesnwagenaar schreef op zondag 11 december 2011 @ 23:09:
[...]
Wat ik heb begrepen gaan goons wat fun schoppen in de "Solar Fleet vs Legion XXDeathXX"-war. Ondanks dat Mittens zegt nog geen partij te (willen) kiezen, heb ik wel een vermoeden waarom ze dit gaan doen en welke partij ze gaan steunen: Solar Fleet heeft space in Geminate, mijn vermoeden is dat ze Legion of XXDeathXX gaan steunen voor wat space in Geminate
Overigens, gisteravond kwam CCP ons een bezoekje brengen met dit als resultaat:
[video]
Het was een extreem leuk gevecht (en ik ben die scimi btw).
Nou, nee. Dat heb je behoorlijk verkeerd. CCP betrekt bij dit soort gevechten de grote corps/alliances, de kleine corps/alliances en de mensen die in een NPC-corp zitten.Anoniem: 66797 schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:43:
[...]
voor jullie natuurlijk geweldig, maar nog steeds niks voor de kleinere corps/alliances![]()
ik vind het echt BS dat ze alleen de grote corps/alliances voeden met pew pew en de rest maar laten voor wat het is.
duhhh my point exactly alle CCP gevechten gaan naar de grote alliances en de rest kan vids bekijken van hoe anderen toffe pew pew met bijbehorende loot krijgen. en dan lees je beetje op eve forum en dan lees je ahhh die loot valt wel mee ik had maar 5 bil uit een schip gehaald.Cardinal schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:37:
Dat betekend dat je het gevecht niet moet aangaan.
yup ik scan na downtime met een helios het hele systeem (die gaan namelijk allemaal in de corp bookmarks daar maken de corp leden dankbaar gebruik van om te minen..MisterMichel schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:38:
Gebruik je nu een ander character om de sites uit te scannen? Ik mis namelijk de probe launchers...
Iseci
als je nog een corp zoekt benader me dan even in game. mijn naam is daar Ellendras SilverPowerblast schreef op maandag 12 december 2011 @ 20:23:
Ondertussen zit ik in een rifter lekker m'n tutorials te completen. Begint wel lekker te lopen. Heb nu ook de beschiking over een salvager, dus toch net wat meer income. Damn dit loopt wel lekker zo met die free skillbooks die je krijgt en af en toe een ship
.
www.janvandoornik.nl
kijk anders of je nog van iemand zo'n 60 day trial kunt krijgen, kun je gewoon iets trainen en kijken of het wat is.Marce schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:50:
Ik zou zowiezo dan een nieuwe account maken ja, ik ga niet cross-race trainen.
Na dat tijdje met minmatar en amarr gespeeld te hebben lijken missiles en drones me juist beide wel aantrekkelijk, is ff makkelijker in PvE, en met drones kan je volgens mij best PvP spelen ook..
weet wel dat crosstrainen wel degelijk voordelen heeft!Marce schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:50:
Ik zou zowiezo dan een nieuwe account maken ja, ik ga niet cross-race trainen.
Na dat tijdje met minmatar en amarr gespeeld te hebben lijken missiles en drones me juist beide wel aantrekkelijk, is ff makkelijker in PvE, en met drones kan je volgens mij best PvP spelen ook..
de hybrids zijn erg fijn in PVP blasters doen meer damage dan welk ander wapen ook! en drones niks vindendefusion schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:38:
minmatar ftw!
Ik zou liever proberen te focussen op 1 ras iig.
Ok, persoonlijk natuurlijk, maar ik vind projectile guns wel prettig.
Missiles zijn eigenlijk alleen goed voor kinetic damage (gezien de bonussen op de schepen), en duren te lang voordat ze in slaan. (Hoewel ik de tengu overigens wel erg prettig vind voor pve, gebruik ik die alleen tegen guristas en anderen die zwak tegen kinetic zijn)
drones vind ik niks, maar mss dat na de hybrid buff gallente wel interessant wordt voor non-capital dingen.
amarr heb ik geen ervaring mee overigens, maar schijnt vooral voor pvp goed te zijn, en voor pve alleen als ze zwak voor EM/Thermal zijn.
nou ja in PVP zijn targets natuurlijk vaak gescrambled en gewebbed en dan zijn blasters echt wel perfect, tenminste zo werkt het in normaal PVP hoe het in de 0.0 blob wars werkt weet ik niet daar ik nooit in een dergelijk gevecht heb gezetenAshrah schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:09:
Probleem met Blasters is range .. 10km max met Gallente schepen met de bonus van een Rokh of die nieuwe tier 3 battlecruiser van de Caldari kan je rond de 20km komen, daarom worden deze bijna nooit gebruikt in pvp tenzei je van te voren weet dat het alleen een ultra close range gevecht word.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 13-12-2011 11:14 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq