Motsu \0/
Een maat van me heeft precies dezelfde mail binnengekregen... lijkt er op dat ze de dreiging er vaak uitgooien en als er dan iemand betaalt, hebben ze winst 
Mocht het daadwerkelijk tot een war komen, gaat die mutual en mogen ze ons betalen.
Mocht het daadwerkelijk tot een war komen, gaat die mutual en mogen ze ons betalen.
De_Bastaard schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:16:
Weet iemand toevallig hoe het volgende werkt?
Mijn alt zit in een alt corp (duh), waarbij we net een mailtje krijgen van een 2-men corp die ons wilt wardeccen. Leuk en aardig, maar daar zwichten we niet voor natuurlijk.
Stel, die alt corp wordt gewardecced. Kan ik met mijn main character in fleet gaan met mijn alt, en wachten tot die wartarget mijn alt aan valt en er dan met mijn main bovenop springen?
Ik dacht namelijk dat het zo was dat je iedereen mocht aanvallen die ook maar één member van je fleet aanviel... maar daar kan ik me in vergissen.
Van een twee man corp
[...]
640KB should be enough for everyone
Verwijderd
geinig hoeveel van jullie kunnen in high sec komen? en hoeveel zouden daarvoor ook naar high sec gaan?Ashrah schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:30:
[...]
LoL gewoon Ciryath vragen om even een weekje een wardec te doen, heeft ie niet zo'n probleem mee denk ik "because you declare war on our alts we declare war on you cause that is the way WE make isk".
Nouja we hebben eigenlijk overal wat alts voor ... Raiden is haast 99% van de tijd wel wardecced 
Veel lui vinden het overigens niet erg om wat de piraat uit te hangen, mits het leuk is. Aangezien het een 2 man corp is denk ik niet dat veel mensen actief mee zullen doen
Veel lui vinden het overigens niet erg om wat de piraat uit te hangen, mits het leuk is. Aangezien het een 2 man corp is denk ik niet dat veel mensen actief mee zullen doen
Ik zit niet in RaidenVerwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:25:
[...]
geinig hoeveel van jullie kunnen in high sec komen? en hoeveel zouden daarvoor ook naar high sec gaan?ik denk niet dat veel mensen beide vragen eerlijk op ja kunnen beantwoorden
Gaat ook meer om het Psychologische aspect.De_Bastaard schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:26:
Nouja we hebben eigenlijk overal wat alts voor ... Raiden is haast 99% van de tijd wel wardecced
[ Voor 37% gewijzigd door Ashrah op 22-03-2012 14:33 ]
Ja klopt Ashrah :-)
Ik zal Ciryath eens lief aankijken .. normaal doet hij zoiets niet
af en toe 'n apart mannetje in elk geval, krijg altijd de indruk dat hij mij niet zo heel lief vindt ;-)
Ik zal Ciryath eens lief aankijken .. normaal doet hij zoiets niet
Zie dat er maar 1 party involved was bij de kill, en ook nog eens in high-sec.De_Bastaard schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 23:32:
Nouja ik dacht er aan om ze een mail te sturen dat ze mij maar 200M betalen of ze hebben geen idee wat hen zal overkomen![]()
Overigens we hebben weer een winnaar:
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=12797620
Shit deze moet er nog bij
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=12798592
Dus waarschijnlijk een suicide kill, en dan met alt spullen halen ?
Ciriath vind niemand aardig ^^ anyway anders gewoon even een weekje of naar andere area of met een andere char.
dat soort wardecs zoeken Ganks/Easy targets.
[ Voor 17% gewijzigd door Ashrah op 22-03-2012 14:48 ]
jup, altje in de buurt met salvager en wss ook met cargo scanner en passive targetterKunDun schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:47:
[...]
Zie dat er maar 1 party involved was bij de kill, en ook nog eens in high-sec.
Dus waarschijnlijk een suicide kill, en dan met alt spullen halen ?
Battle.net Spud#2543
Dec shield?Ashrah schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:48:
Ciriath vind niemand aardig ^^ anyway anders gewoon even een weekje of naar andere area of met een andere char.

Zo, dat wordt even wennen voor de can-flippers!
::edit:: meer info: https://forums.eveonline....ault.aspx?g=posts&t=84722
[ Voor 29% gewijzigd door Lassie dutch op 22-03-2012 15:59 ]
I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.
ooh leuke, kan wel zware gevolgen hebben ....
is can = wrek? anders voorspel ik gankers tears @ jita 4-4
is can = wrek? anders voorspel ik gankers tears @ jita 4-4
Sorki#2242
Whoohoo, gratis HD stream van fanfest 
Had met plex card gekocht voor de goodies (dacht dat je een echt quafe t-shirt kon bestellen, maar het bleek ingame te zijn... waarschijnlijk te snel gelezen), en daarna had ik opeens de goodies + een plex card in mijn hangar
Had met plex card gekocht voor de goodies (dacht dat je een echt quafe t-shirt kon bestellen, maar het bleek ingame te zijn... waarschijnlijk te snel gelezen), en daarna had ik opeens de goodies + een plex card in mijn hangar
luckor, dat is een bug! Ik zou het petitionendefusion schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:17:
Whoohoo, gratis HD stream van fanfest
I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.
Er zijn 'n aantal mates uit mn corp naar Reykjavik :-) Die zijn al 2 dagen helemaal wasted
Mooi , nog meer suicide ganken dus.Lassie dutch schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:53:
[afbeelding]
Zo, dat wordt even wennen voor de can-flippers!
::edit:: meer info: https://forums.eveonline....ault.aspx?g=posts&t=84722
Want waar je eerst misschien een beetje zou gaan canflippen kun je nu net zo goed gewoon door gaan tot suicide ganken.
Zolang je maar geen pods killed.
Dus eerst geven ze een schip dat volledig gemaakt is voor suicide ganken ( tornado) en nu dit.
EVE kent geen "veilige" gebieden; hooguit afgezonderd nullsec. Pirating is een spelvorm binnen EVE, en er zullen altijd mensen zijn die de nieuwe mogelijkheden opzoeken, gewoon omdat dat hun ding is.
Hoe eerder je als "carebear" doorhebt dat je nergens veilig bent, en je eigenlijk altijd je directional scan en local open moet hebben, des te beter.
Ik vind het erg fijn dat ze kennelijk wat gaan sleutelen aan lowsec; niet meer direct een GCC bij agression, zodat je bijvoorbeeld interceptors kunt gaan gebruiken bij gatecamps. En, zolang je zo te zien de pods niet pakt, blijft je sec. status beheersbaar. Lowsec krijgt weer een doel (naast capital parkeerplaatsen) en dat geeft kleine PVP corpsen een prachtige uitvalsbasis voor small-scale operations, inclusief gebruik van Black-ops en capital support.
Hoe eerder je als "carebear" doorhebt dat je nergens veilig bent, en je eigenlijk altijd je directional scan en local open moet hebben, des te beter.
Ik vind het erg fijn dat ze kennelijk wat gaan sleutelen aan lowsec; niet meer direct een GCC bij agression, zodat je bijvoorbeeld interceptors kunt gaan gebruiken bij gatecamps. En, zolang je zo te zien de pods niet pakt, blijft je sec. status beheersbaar. Lowsec krijgt weer een doel (naast capital parkeerplaatsen) en dat geeft kleine PVP corpsen een prachtige uitvalsbasis voor small-scale operations, inclusief gebruik van Black-ops en capital support.
"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)
Verwijderd
ziet er naar uit dat er meer actie gaat komen... de changes zullen zeker meer aggresie kweken in high sec als ook in low sec. 0.0 is al actie genoeg
ben wel benieuwd hoe het allemaal gaat uitpakken maar ik voorzie mooie tijden in eve
Vraagje, stel dat ik nou wat waardevolle spullen naar Jita wil verplaatsen in een orca, hoe krijg ik het dan zo voor elkaar dat het niet te zien is op een scan?
Je hebt 40K in corperate hangars en ook bijna 40K in de cargo van een Itty5 die je in je ship hangar mee kan nemen. Is de inhoud hiervan te scannen?
Je hebt 40K in corperate hangars en ook bijna 40K in de cargo van een Itty5 die je in je ship hangar mee kan nemen. Is de inhoud hiervan te scannen?
Battle.net Spud#2543
Itty weet ik niet. Maar corp hangar was niet te scannen. Anders dubbel inpakken - en bij twijfel, gewoon testen. Gooi iets erin en scan jezelf met een alt.
Is het groter dan 40k, dan opdelen in pakketjes van 6-800 mil isk en per freighter vervoeren.
edit: (en vergeet red frog freight niet!)
Is het groter dan 40k, dan opdelen in pakketjes van 6-800 mil isk en per freighter vervoeren.
edit: (en vergeet red frog freight niet!)
[ Voor 7% gewijzigd door wheez50 op 23-03-2012 03:31 ]
FIN-fleet die gasten zijn de helft van de tijd wasted ........ rest van de tijd gewoon dronken, was overduidelijk op de bbqDe_Bastaard schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:31:
Er zijn 'n aantal mates uit mn corp naar Reykjavik :-) Die zijn al 2 dagen helemaal wasted
Corp hangar is niet te scannen.TepelStreeltje schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 01:16:
Vraagje, stel dat ik nou wat waardevolle spullen naar Jita wil verplaatsen in een orca, hoe krijg ik het dan zo voor elkaar dat het niet te zien is op een scan?
[ Voor 46% gewijzigd door Ashrah op 23-03-2012 08:19 ]
en anders gewoon meerdere courier contract aan jezelf
Haha, ik las op Jabber dat cflux een serieus gesprek had met Mittani over internet spaceships. Dat zijn toch volgens mij wel twee lui die elkaar letterlijk kunnen lynchen haha.Ashrah schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 08:18:
[...]
FIN-fleet die gasten zijn de helft van de tijd wasted ........ rest van de tijd gewoon dronken, was overduidelijk op de bbq
[...]
Corp hangar is niet te scannen.
Wasda??wheez50 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 03:31:
(en vergeet red frog freight niet!)
kan je de inhoud van contracts ook niet scannen? hmmm, interesting...
bedankt voor de antwoorden! straks maares wat gaan vervoeren dan
Battle.net Spud#2543
Inhoud van Couriers kan wel gescanned worden, echter inhoud van Cans die in een Courier zitten niet.
http://lmgtfy.com/?q=red+frog+freight&l=1
Jawel! Zeker wel zelfs! Daarom zeg ik ook *dubbel* inpakken. De wrap van een courier is een inpak. De cargohold van een ingepakt schip is dan een dubbele. Net als de inhoud van een ingepakte container (gfc nog niet uitgeprobeerd: de 120k m3 freightercan).kan je de inhoud van contracts ook niet scannen? hmmm, interesting...
Wil je zekerheid? Test het zelf: Alt/vertrouwd corpmaatje/whatever en dan allerlei opties uitproberen.bedankt voor de antwoorden! straks maares wat gaan vervoeren dan
En gewoon eens bij een gate gaan hangen met een scanschip en alle freighters/orca's een keertje doorlichten...
Je snapt natuurlijk wel dat die verandering in high sec dat je bij canflippen door iedereen geattacked kan worden een verandering is voor "carebears".Winkelhaak2002 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 20:54:
EVE kent geen "veilige" gebieden; hooguit afgezonderd nullsec. Pirating is een spelvorm binnen EVE, en er zullen altijd mensen zijn die de nieuwe mogelijkheden opzoeken, gewoon omdat dat hun ding is.
Nu gaat er behoorlijk minder gecanflipped worden.
Zou tijd worden, high sec pvp'ers zijn geen pvp'ers maar gankers, is net zo verachtelijk als low level noobs ganken in andere games.
[ Voor 78% gewijzigd door Ashrah op 23-03-2012 14:40 ]
lol, alsof in null sec met een fleet en je bubble rond hangen bij een gate iets anders is ^_^Ashrah schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:39:
Zou tijd worden, high sec pvp'ers zijn geen pvp'ers maar gankers, is net zo verachtelijk als low level noobs ganken in andere games.
Canflippen gaat minder worden maar suicide ganken zal alleen maar toenemen.
Ja het is anders, in Low/Nul proberen mensen gevechten uit te lokken, in High sec word alleen maar geganked.
Alleen maar ?Ashrah schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:58:
Ja het is anders, in Low/Nul proberen mensen gevechten uit te lokken, in High sec word alleen maar geganked.
Misschien moet je maar eens wat vaker in high sec komen.
Spendeer meer tijd in High dan Low/0 sec ... Freighter/Trade alts,
anyway veel plezier met het ganken van miners/haulers etc want jij en ik zijn het nooit ergens over eens.
anyway veel plezier met het ganken van miners/haulers etc want jij en ik zijn het nooit ergens over eens.
[ Voor 13% gewijzigd door Ashrah op 23-03-2012 15:06 ]
Ik gank geen haulers als in suicide ganken.Ashrah schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:05:
Spendeer meer tijd in High dan Low/0 sec ... Freighter/Trade alts,
Ja ik canflip af en toe wel eens voor de lol, maar door deze verandering zal dat snel afgelopen zijn.
Maar als je een keer leest wat ik post ( dat doe je volgens mij nooit ) zeg ik dat door deze verandering alleen maar het suicide ganken zal toenemen en het canflippen afnemen.
Aangezien je dus maar maximaal -5 kan krijgen met suicide ganken ( zonder pod kill ) is het even een paar belts clearen en je kan weer 0.5 in.
Het is trouwens ook wel apart dat ze niks doen aan dec shielding, terwijl dat met een simpele verandering opgelost kan worden.
[ Voor 7% gewijzigd door Daisai op 23-03-2012 15:10 ]
Hmm, gezien het gemak waarmee je tegenwoordig kunt ganken (en met wat ervaring het gemak waarmee je ganks kunt vermijden), denk ik eigenlijk dat het wardec-mechanisme in z'n huidige vorm de prullenbak in kan. Ik kan me voorstellen dat de arme newbs buiten SA/Reddit om (en daar zijn er ook niet oneindig van) helemaal gestoord worden hun mooie scheepjes in hun eerste maanden opgeblazen zien worden. Dat kan gewoon niet bevordelijk zijn voor de retentie.Daisai schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:09:
[...]
Het is trouwens ook wel apart dat ze niks doen aan dec shielding, terwijl dat met een simpele verandering opgelost kan worden.
Maar we zien waarschijnlijk nog voldoende info over het wardec-systeem verschijnen heel binnenkort. Ik denk met Crimewatch en FW dat het de spil van Inferno wordt.
keynotes
Everything in here is happening this year.
Goals for 2012:
Core spaceship game. No Jesus features this year
April 24 Content "escalation to Inferno
Inferno May 22nd
1.5 August
Sep point release
November next release
10th alliance tournament end of June Finals mid JUly
1st of May you can pay in pounds. £9.99
End of April Player gathering in London.
Stuff in progress
War decs being redone.
removing loopholes
comprehensive war report
mercenary marketplace (contracts for mercs)
More info tomorrow.
Faction warfare
make it meaningful
See faction warefare notes: https://forums.eveonline....ault.aspx?g=posts&t=85156
Unified Inventory
drag and drop inventory system
isk values on containers and contents
New modules
different size web drones
Resist mods that switch resist type on the fly. Not as good as active mods
microjump drive
10-15 in the pipeline
POS going to be redone.
Should be from a cheap captains quarter to a massive flying deathstar with lots of guns
Needs to scale and needs to be something everyone wants
shouldn't be a management nightmare
Everyone should want one.
New ships
Finding gaps in the tree for new ships.
New ships once or twice a year
Dust
The rollout of link to eve will be gradual but constant.
New UI.
Example with changes for drone control through module-like interface
Mining
Improving Mining for fleet activity. Perhaps something like the current ship scanner.
Moon minerals in mining? Would rather reward small group mining activity and large 0.0 alliances.
Infrastructure
Tough to pull details out of the client due to assumptions in the core code about being logged in.
Been working remove this over the last year.
New interface CarbonREST to allow an app to connect to the cluster like the client.
DUST<->eve interfaces through this.
cREST access for 3rd party developers
Possible to write back to the game!
cREST API opening for Contacts and Standings management.
Licensing: No restrictions, no fees.
Web Site
Improvements to the Buddy Program coming soon
Cross site sign on to preventing having to log in and out across the different sites.
Real time information on the Star Map from the commuinuty site
Timeline views on starmap
Starmap will be offered as a plugin, allowing web sites to feed in data they want to display.
Ship viewer will be offered as a plugin as well.
Gridlock
Looking at improving the smoothness of the client.
Looking at improving general FPS of the client
Planning on moving the tear down/set up of skills/attributes away from main cluster to improve the ship change/gate jumping load
Trying to multithread on the server, move the notification processing to a separate thread/cpu.
Art
Dancing avatars! (Demonstation that a lot can be done with the avatars that isn't being used yet)
No current dev on captains quarters. Focusing on direction first.
Tortifrans recreated Dagobah at home!
Adding more skin color options
Sleeve tattoos.
Race blending Figured out a way to blend races. You can vary the blending. Should be this year
A salvage drones. Cleans up after you in missions
V3 shader rollout continuing with Amarr.
Once all ships are all V3s, we will be able to do spot illumination from explosions and bounce lighting from planets etc.
Decals will come after this.
Corporation logos on ships.
New stealth bomber models.
Launcher models and models for missiles in flight. Comes with video of them.
YouTube: EVE Fanfest 2012: New Launchers and Missile Effects Preview=
Everything in here is happening this year.
Goals for 2012:
Core spaceship game. No Jesus features this year
April 24 Content "escalation to Inferno
Inferno May 22nd
1.5 August
Sep point release
November next release
10th alliance tournament end of June Finals mid JUly
1st of May you can pay in pounds. £9.99
End of April Player gathering in London.
Stuff in progress
War decs being redone.
removing loopholes
comprehensive war report
mercenary marketplace (contracts for mercs)
More info tomorrow.
Faction warfare
make it meaningful
See faction warefare notes: https://forums.eveonline....ault.aspx?g=posts&t=85156
Unified Inventory
drag and drop inventory system
isk values on containers and contents
New modules
different size web drones
Resist mods that switch resist type on the fly. Not as good as active mods
microjump drive
10-15 in the pipeline
POS going to be redone.
Should be from a cheap captains quarter to a massive flying deathstar with lots of guns
Needs to scale and needs to be something everyone wants
shouldn't be a management nightmare
Everyone should want one.
New ships
Finding gaps in the tree for new ships.
New ships once or twice a year
Dust
The rollout of link to eve will be gradual but constant.
New UI.
Example with changes for drone control through module-like interface
Mining
Improving Mining for fleet activity. Perhaps something like the current ship scanner.
Moon minerals in mining? Would rather reward small group mining activity and large 0.0 alliances.
Infrastructure
Tough to pull details out of the client due to assumptions in the core code about being logged in.
Been working remove this over the last year.
New interface CarbonREST to allow an app to connect to the cluster like the client.
DUST<->eve interfaces through this.
cREST access for 3rd party developers
Possible to write back to the game!
cREST API opening for Contacts and Standings management.
Licensing: No restrictions, no fees.
Web Site
Improvements to the Buddy Program coming soon
Cross site sign on to preventing having to log in and out across the different sites.
Real time information on the Star Map from the commuinuty site
Timeline views on starmap
Starmap will be offered as a plugin, allowing web sites to feed in data they want to display.
Ship viewer will be offered as a plugin as well.
Gridlock
Looking at improving the smoothness of the client.
Looking at improving general FPS of the client
Planning on moving the tear down/set up of skills/attributes away from main cluster to improve the ship change/gate jumping load
Trying to multithread on the server, move the notification processing to a separate thread/cpu.
Art
Dancing avatars! (Demonstation that a lot can be done with the avatars that isn't being used yet)
No current dev on captains quarters. Focusing on direction first.
Tortifrans recreated Dagobah at home!
Adding more skin color options
Sleeve tattoos.
Race blending Figured out a way to blend races. You can vary the blending. Should be this year
A salvage drones. Cleans up after you in missions
V3 shader rollout continuing with Amarr.
Once all ships are all V3s, we will be able to do spot illumination from explosions and bounce lighting from planets etc.
Decals will come after this.
Corporation logos on ships.
New stealth bomber models.
Launcher models and models for missiles in flight. Comes with video of them.
YouTube: EVE Fanfest 2012: New Launchers and Missile Effects Preview=
Iseci
Video van de EVE keynote (HD) waarin dit alles wordt aangekondigd:
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ik heb een vraag, ik had een buy order gedaan van 10mil isk, niemand heeft het aan me verkocht.
En de duration van de buy order is voorbij, maar de 10mil isk heb ik niet terug gehad.
En als ik kijk onder transactions zie ik ook niks staan, dus hoe krijg ik die 10mil terug ?
En de duration van de buy order is voorbij, maar de 10mil isk heb ik niet terug gehad.
En als ik kijk onder transactions zie ik ook niks staan, dus hoe krijg ik die 10mil terug ?
Nee daar staat dus niks meer, maar heb 10mil niet terug.defusion schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 18:46:
wss bij market -> my orders
Hmm, vreemd. Downtime wellicht.KunDun schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 18:51:
[...]
Nee daar staat dus niks meer, maar heb 10mil niet terug.
Ben niet heel actief op de market, ik buy/sell gewoon de vraagprijs meestal. Ben ook meestal te lui om een systeem verder te vliegen voor iets. Maar had verwacht dat dit toch wel instant zou zijn.
Tijdelijk is er een actie bij steam, voor 6,80 euro kan je
een account aanmaken met 30 dagen payed.
(ik heb hem gebruikt op mijn 21 trial account).
(legolas is waarschijnlijk nu blij)
nee, want als je dat met steam doet dan krijgt de buddy geen plex 
(voorheen wel het geval geweest, en toen werd dat massaal misbruikt om voor ~ $5 een plex te krijgen)
wellicht wel als je de volgende keer echt verlengd
(voorheen wel het geval geweest, en toen werd dat massaal misbruikt om voor ~ $5 een plex te krijgen)
wellicht wel als je de volgende keer echt verlengd
Als de order verlopen is gaat er nog 24 uur overheen voordat je je geld terug krijgt.KunDun schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 18:51:
[...]
Nee daar staat dus niks meer, maar heb 10mil niet terug.
Verwijderd
nee want hierdoor krijg ik niksbamboe schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:09:
Tijdelijk is er een actie bij steam, voor 6,80 euro kan je

Gisteravond toch maar weer gametime aangeschaft. Bij het inloggen bleek ik in Jita te zitten een Scorpion die ik een maand geleden stond te fitten voor Corp fleets,
Gefit, en stoomde dus vol richting ons home system. Onderweg in een moment van onoplettendheid jumpte ik Rancor binnen
. Kwam niet veel verder dan de gate. Maar goed, was toch weer veels te lang geleden dat ik een schip ben verloren. Toch maar weer downgraden naar een Blackbird.
Moet wel zegen dat nieuw interface wennen is. Ben gewend dat alles als een gek staat te knipperen.
Gefit, en stoomde dus vol richting ons home system. Onderweg in een moment van onoplettendheid jumpte ik Rancor binnen

Moet wel zegen dat nieuw interface wennen is. Ben gewend dat alles als een gek staat te knipperen.
[ Voor 10% gewijzigd door DheeradjS op 26-03-2012 09:43 ]
Nou, zo te zien krijgen wij binnenkort weer een update op de interface. Eén van de veranderingen is dus dat je drones als een module wordt weer weergegeven. Nou ja, zolang je maar de "launch drones"- en "attack"-shortcuts kunt blijven gebruiken. Overigens vond ik de meeste dingen van Fanfest behoorlijk interessant. Zelfs Dust514 begint behoorlijk interessant te worden.
Wellicht dat jullie dit niet hebben opgevangen door Fanfest, maar onze vrienden binnen CFC hebben een behoorlijke moraalboost gekregen: NCDOT vond het leuk om titans te droppen op een 800-men CFC-fleet, op (jawel) een gate. Aangezien ze dit deden op zaterdagavond en ook nog eens in USTZ-prime (de meeste van onze allies zijn EUTZ gerelateerd), was het niet onlogisch dat de CFC hun capital fleet online gooiden. Met als resultaat: 3 dode titans.
Wellicht dat jullie dit niet hebben opgevangen door Fanfest, maar onze vrienden binnen CFC hebben een behoorlijke moraalboost gekregen: NCDOT vond het leuk om titans te droppen op een 800-men CFC-fleet, op (jawel) een gate. Aangezien ze dit deden op zaterdagavond en ook nog eens in USTZ-prime (de meeste van onze allies zijn EUTZ gerelateerd), was het niet onlogisch dat de CFC hun capital fleet online gooiden. Met als resultaat: 3 dode titans.
Ach shit happens hé. Wel leuk om te zien dat CFC ze ook eens laat zien :-P
Verwijderd
heb mittens gehoord in fanfest 2012
wat een eikel is dat zeg!!!! allemachtig zou bijna raiden joinen alleen al omdat ik mittens niet mag

Grijns, ik zit nog steeds te wachten, tot je is kunt clonejumpen, zonder eerst je ship te moeten leaven en training uit te zetten
Verwijderd
kan je lang wachtenbangkirai schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 00:13:
Grijns, ik zit nog steeds te wachten, tot je is kunt clonejumpen, zonder eerst je ship te moeten leaven en training uit te zetten

Ik zit te wachten tot de cooldown word verminderd naar iets van 1 uur.bangkirai schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 00:13:
Zeker niet!Daisai schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 01:22:
[...]
Ik zit te wachten tot de cooldown word verminderd naar iets van 1 uur.
Idd, het is nu al zo erg, dat sommige alliances binnen 10min OVERAL in het EVE universe een cap fleet zouden kunnen droppen, voor iets machtigs groots al het universum heb ik zo iets van, daar doe je even over. Misschien ligt het aan mij, maar ik weet nog goed dat ik in diep low-sec woonde, vervolgens elke keer terug jumpen (30+ jumps) om bij iets van een market hub te komenVerwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 08:51:
1 uur is veel te weinig voor zoiets krachtigs als de clone jump.
Crap, klink als een bitter vet...
hehe, maar waar zijn jump clones anders voor?Ubilosis schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:41:
[...]
Zeker niet!
[...]
Idd, het is nu al zo erg, dat sommige alliances binnen 10min OVERAL in het EVE universe een cap fleet zouden kunnen droppen, voor iets machtigs groots al het universum heb ik zo iets van, daar doe je even over. Misschien ligt het aan mij, maar ik weet nog goed dat ik in diep low-sec woonde, vervolgens elke keer terug jumpen (30+ jumps) om bij iets van een market hub te komen, waren prachtige tijden
..
Crap, klink als een bitter vet...
Battle.net Spud#2543
Muah, afhankelijk van de grootte is 10 minuten is wel heel erg optimistisch. Zelfs in travelfit ben je minimaal 30 seconden bezig om je cap naar normale hoogte te brengen en titans hebben zelfs langer nodig zodat je fleet voorzien moet zijn van carriers of SC's die cap tranferren en dat heeft gewoon tijd nodig. Dan heb ik het nog niet over dat je moet spreken over optimale omstandigheden en voorbereiding (cyno's in place), on the blue zoiets regelen is binnen 10 minuten niet te regelen. Ter indicatie: gisteravond kregen wij een ping dat hostile supers getackled waren en dat wij circa 5 jumps te gaan hadden. Na 30 minuten wachten kregen wij de standdown.Ubilosis schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:41:
[...]
Idd, het is nu al zo erg, dat sommige alliances binnen 10min OVERAL in het EVE universe een cap fleet zouden kunnen droppen, voor iets machtigs groots al het universum heb ik zo iets van, daar doe je even over. Misschien ligt het aan mij, maar ik weet nog goed dat ik in diep low-sec woonde, vervolgens elke keer terug jumpen (30+ jumps) om bij iets van een market hub te komen, waren prachtige tijden
..
Maar binnen 30 minuten is zeker haalbaar.
Inderdaad!Crap, klink als een bitter vet...
wie waren eigenlijk 5 Jumps verder getackled? cfc is vaak maar 2-3 Jumps.....
Ik heb geen idee, ik ben niet extreem lang in de channel gebleven en daarna was het al snel bedtijd. Maar ik meende Perrigen Falls, Period Basis of Pure Blind. Het was in ieder geval één van deze P's
Krachtig zou ik het niet echt noemen, het geeft je alleen meer opties als je van type schip veranderd.Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 08:51:
1 uur is veel te weinig voor zoiets krachtigs als de clone jump.
Ook zal het een boost geven aan pvp in low/null sec.
Misschien is 1 uur een beetje weinig maar ieder geval korter dan 24 uur.
Jij zegt dat zo, maar moet je eens kijken wat ie heeft gedaan:Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 23:32:
heb mittens gehoord in fanfest 2012wat een eikel is dat zeg!!!! allemachtig zou bijna raiden joinen alleen al omdat ik mittens niet mag
https://forums.eveonline....posts&find=unread&t=86980
Op z'n Twitter was het al dat het chairman af was, maar kennelijk is daar toch op teruggekomen. Mooie ban voor een EULA-breach lijkt me wel een aardige
Wat mij betreft geen plek voor Mittani in de CSM...
www.janvandoornik.nl
Haha wat een verhaal hé!
Maarja je kunt je dan ook afvragen waarom je aan jan en allemaal gaat vertellen (in een internet spaceship game notabene) dat je een depressie hebt en blabla.
Troll waiting to happen!
Overigens....

Had niet gedacht dat cflux en mittani samen op de foto zouden gaan
Maarja je kunt je dan ook afvragen waarom je aan jan en allemaal gaat vertellen (in een internet spaceship game notabene) dat je een depressie hebt en blabla.
Troll waiting to happen!
Overigens....
Had niet gedacht dat cflux en mittani samen op de foto zouden gaan

volgens mij is cflux verliefd als ik de foto mag geloven
- verboden liefde - ?
- verboden liefde - ?
[ Voor 20% gewijzigd door JanvD op 27-03-2012 14:41 ]
www.janvandoornik.nl
Beetje zielig dat hij als excuus gaat gebruiken dat hij voor zijn doen veel gedronken had.
Die presentatie als je het zo mag noemen is hoogswaarschijnlijk niet in die 5 minuten gemaakt, die is gemaakt in de dagen naar de fanfest toe.
Dus ook wanneer hij nuchter was.
Maar ja , om deze reden zal de CSM nooit veel invloed kunnen hebben op het spel.
Het is een heel leuk concept dat CSM en hoe ze invloed en hun mening kunnen geven aan de developers, maar het zijn en blijven spelers net als alle andere.
Die presentatie als je het zo mag noemen is hoogswaarschijnlijk niet in die 5 minuten gemaakt, die is gemaakt in de dagen naar de fanfest toe.
Dus ook wanneer hij nuchter was.
Maar ja , om deze reden zal de CSM nooit veel invloed kunnen hebben op het spel.
Het is een heel leuk concept dat CSM en hoe ze invloed en hun mening kunnen geven aan de developers, maar het zijn en blijven spelers net als alle andere.
http://jestertrek.blogspot.com/2012/03/hats.html Lees even wat verder en hij zegt zelf ook dat het geen excuus is. Verder is het natuurlijk niet slim zoiets te zeggen, then again, ik vind dat Jester het netjes verwoord, iedereen heeft wellis eenDaisai schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:01:
Beetje zielig dat hij als excuus gaat gebruiken dat hij voor zijn doen veel gedronken had.

Nou, ik ben van mening dat CSM wel degelijk invloed heeft uitgeoefend, al kijk je naar de huidige koers. Spelers ook zeker wel, Jita Riots enzo. Maar we mogen gelukkig van mening verschillen.Daisai schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:01:
Maar ja , om deze reden zal de CSM nooit veel invloed kunnen hebben op het spel. Het is een heel leuk concept dat CSM en hoe ze invloed en hun mening kunnen geven aan de developers, maar het zijn en blijven spelers net als alle andere.
Ik zou graag Eve Online willen proberen. Nou weet ik dat als je een invite van een speler krijgt je 21 dagen krijgt, terwijl je als je een trialaccount maakt maar 14 dagen krijgt. En dan is er nog een Steam-aanbieding waarbij je voor €6,80, 30 dagen kunt spelen. Wat is nu het voordeligste om te doen? Natuurlijk de 21 dagen, die zijn gratis
Maar is er een combinatie te maken met die Steam-aanbieding of werkt het zo niet?
En als ik een invite krijg van iemand, waar download ik het spel dan, moet ik dat dan alsnog kopen ergens?
Alvast bedankt voor het reageren op deze noobievragen
En als ik een invite krijg van iemand, waar download ik het spel dan, moet ik dat dan alsnog kopen ergens?
Alvast bedankt voor het reageren op deze noobievragen
[ Voor 5% gewijzigd door Melkunie op 27-03-2012 23:27 ]
Een 21dagen trial vragen van een van ons en *daarna* de steamactie doen geeft je 51 dagen speeltijd voor 6,80. Het levert degene die je de trial geeft dan verder niets op. DM je email en je krijgt er een van mij 
(edit: en natuurlijk een welkomstcadeautje
)
(edit: en natuurlijk een welkomstcadeautje
[ Voor 10% gewijzigd door wheez50 op 27-03-2012 23:51 ]
geloof dat wanneer je een van onze buddy trials omzet tot een volledige account deze gever ook iets krijgt. geen idee wat precies though
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
als diegene gewoon gametime koopt krijgt degene die de invite heeft gestuurd 30 dagen sub of een plex (mag je kiezen) echter bij de steam aanbieding geldt dat niet.TepelStreeltje schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 00:43:
geloof dat wanneer je een van onze buddy trials omzet tot een volledige account deze gever ook iets krijgt. geen idee wat precies though
Verwijderd
Dat het een boost kan geven aan PVP geef ik je helemaal gelijk in, veel spelers willen niet in kleine schepen gaan roamen met hun "dure" +4 of pirate implant sets, en als je dan voor een uurtje naar een implantloze kloon kan springen is dat zeker niet verkeerd.Daisai schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:02:
[...]
Krachtig zou ik het niet echt noemen, het geeft je alleen meer opties als je van type schip veranderd.
Ook zal het een boost geven aan pvp in low/null sec.
Misschien is 1 uur een beetje weinig maar ieder geval korter dan 24 uur.
Het probleem ligt bij (voor mij) als je het 1 uur maakt, is het te makkelijk om van locatie naar locatie te springen om daar je space empire te verdedigen bv. Goons die van Vale of the Silent gebied naar zuidelijke puntje Fountain springen omdat er een supercap getackled is in Delve, uur later zijn ze terug op het front gebied tegen Raiden. EVE is klein genoeg dat je zoiets met Titans/jumpgates kan doen, maar dan is het moeite.
Met titan bridges maak je het nog enigsinds interessant kwa organisatie :-)
Als je binnen een uur kunt clonejumpen dan is het wel erg lekker om eventjes naar een andere plek in EVE te gaan, isk te farmen en dan weer terug te jumpen.
Als je binnen een uur kunt clonejumpen dan is het wel erg lekker om eventjes naar een andere plek in EVE te gaan, isk te farmen en dan weer terug te jumpen.
Net als Melkunie ben ik ook erg verleid om met EVE aan de slag te gaan, ik heb al wat research er naar gedaan en heb begrepen dat het een vrij hoge learningcurve heeft.
Nu werk ik fulltime en heb per dag misschien 2 uur tijd om te gamen (in het weekend uiteraard meer) mijn vraag is dan ook hoe lang zal ik ongeveer bezig zijn om de basis van het spel op te pakken en of ik met 2 uur per dag toch een redelijk eind kan komen?
Ik heb een aardige ervaring met MMORPGs en ben altijd vrij succesvol geweest en ben dus wel in voor de uitdaging, ik wil alleen niet graag 3 maanden lang het gevoel hebben dat ik niet weet wat ik aan het doen ben.
Nu werk ik fulltime en heb per dag misschien 2 uur tijd om te gamen (in het weekend uiteraard meer) mijn vraag is dan ook hoe lang zal ik ongeveer bezig zijn om de basis van het spel op te pakken en of ik met 2 uur per dag toch een redelijk eind kan komen?
Ik heb een aardige ervaring met MMORPGs en ben altijd vrij succesvol geweest en ben dus wel in voor de uitdaging, ik wil alleen niet graag 3 maanden lang het gevoel hebben dat ik niet weet wat ik aan het doen ben.
XBL; Yippiekajee
A efx,
Ik stuur je als ik thuis ben wel een link voor een 21 day trail. Ik speel momenteel ook maar 2 a 3 uur per dag, (hooguit) en in het weekend nog veel minder (vervelende vrienden en dat mooie weer, dan moeten er pilsners genuttigd worden
). Ik heb het in het begin veel langer en vaker gespeeld. Qua learning curve is het idd redelijk stijl, hoewel de nieuwe tutorials missions het beter schijnen te doen!
Verder zijn ze in game in het help chan en verscheidene andere chat kanalen (zoals meerdere hier al aangegeven hebben) goed behulpzaam, en als je vannuit Tweakers komt zal dat iig wel goed komen
. Je zal zeker niet 3 maanden het gevoel hebben dat je niet weet wat je doet, als je er een beetje op uitgaat, veel lezen enzo dan kom je er redelijk snel achter hoe de basis zit. In de tutorials wordt het meestal al uitgelegd, voor verdere vragen kan je vaak bij de eerder genoemde ingame chans terecht. Maar ook blogs en andere sites op internet staan borden vol info over EVE.
Het joinen van een player corp (niet de standaard NPC waar je in begint) is ook bevoordelijk, corps zoals EVE University (hoe schrijft men dat precies?
) zijn starter friendly! Er bestaan ook guides voor alles van mining, industry, PVE, PVP, invention, exploration, noem het maar op!
Ik heb het idee dat je na 3 weken trial redelijk goed weet waar je mee bezig ben, vooral als je jezelf een beetje inleest
, voor de rest is hier natuurlijk ook nog het forum!
Als je
Ik stuur je als ik thuis ben wel een link voor een 21 day trail. Ik speel momenteel ook maar 2 a 3 uur per dag, (hooguit) en in het weekend nog veel minder (vervelende vrienden en dat mooie weer, dan moeten er pilsners genuttigd worden
Verder zijn ze in game in het help chan en verscheidene andere chat kanalen (zoals meerdere hier al aangegeven hebben) goed behulpzaam, en als je vannuit Tweakers komt zal dat iig wel goed komen
Het joinen van een player corp (niet de standaard NPC waar je in begint) is ook bevoordelijk, corps zoals EVE University (hoe schrijft men dat precies?
Ik heb het idee dat je na 3 weken trial redelijk goed weet waar je mee bezig ben, vooral als je jezelf een beetje inleest
Als je
het hangt er vanaf hoe fanatiek je bentA efx schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 09:56:
Net als Melkunie ben ik ook erg verleid om met EVE aan de slag te gaan, ik heb al wat research er naar gedaan en heb begrepen dat het een vrij hoge learningcurve heeft.
Ik verdiep me zelf altijd heel erg in spellen, ben ook altijd enorm fanatiek met bordspelletjes en pokeren
Ik heb ook niet altijd even veel tijd, maar paar uur per dag moet wel genoeg zijn. In heb begin word je helemaal overweldigt door alle informatie die je over je heen krijgt. Gegarandeerd dat er moment komen waar je echt door de bomen het bos niet meer ziet. Ik speel het nu weer een half jaar (lang geleden ook al 2 jaar gespeeld) en ik leer ook steeds weer nieuwe dingen. Zorg dat je met wat gasten in een corp zit die tijd voor je nemen om alles rustig uit te leggen. Sowieso is het stuk leuker om dingen samen te doen (3d space chat client ftw
in het begin kan je niet zo heel veel, dus heb je ook rustig de tijd om dat onder de knie te krijgen.
mocht je een trial willen, dm me, regel ik dat voor je, mocht je doorgaan met betalen splitten we de winst
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Sch er zijn meerdere corps die beginnende spelers ondersteunen. Je kan voor vragen ook terecht bij bendebeukers, die hebben ook een channel voor niet leden vragen kan altijd maar aangezien de meesten ook gewoon werken heb je de meeste kans op een antwoord in de avond.
Overigens nemen die gezien een war nu geen nieuwe leden aan, doen ze nooit indien gewardecced. Mocht je starten geef dan je ingame naam maar door denk dat ik nog wel wat beginnersspul heb liggen afhankelijk van het gekozen ras.
Let op ingame bestaat dit char ook "warlord01" maar dat ben ik dus toevallig niet.
Overigens nemen die gezien een war nu geen nieuwe leden aan, doen ze nooit indien gewardecced. Mocht je starten geef dan je ingame naam maar door denk dat ik nog wel wat beginnersspul heb liggen afhankelijk van het gekozen ras.
Let op ingame bestaat dit char ook "warlord01" maar dat ben ik dus toevallig niet.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2012 11:17 . Reden: verduidelijking ]
Geef dan aan hoe je wel heet war. Anders kan ie je nog niet vinden
Verwijderd
dat is ruim voldoende om lekker eve te spelen. wat je wel moet hebben zeker aan het begin is dat je iig dagelijks in moet loggen om skills aan te vullen zodat je altijd aan het trainen bent. dat gaat namelijk altijd door zelfs als je uitlogtA efx schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 09:56:
als je gewoon wat leest en vragen hier stelt of in eve aan iemand of in rookie channel dan leer je de basics heel snel, je ervaring met MMOs zal slechts gedeeltelijk tellen daar eve echt compleet anders is dan de rest

er is nu een aanbieding binnen steam bvoor 6,80 heb je het spel gekocht +1 maand speeltijd en dat kan je comnbineren met een 3 weken trial van iemand hier. dat persoon krijgt niets als je van die aanbieding gebruik maakt maar dat maakt niet uit. als je wil kan ik je een invite sturen stuur mij dan even een PM
Verwijderd
Dag mede tweakers,
Ik ben zelf een terugkerende eve speler en ik heb dit topic nu al een tijdje zitten volgen om wat meer te weten te komen over de huidige veranderingen binnen eve.
Ikzelf zie mezelf nog steeds als een noob, zeker gezien mijn char maar 9,8 mill SP heeft.
Nu wil ik echter serieuzer aan eve deelnemen.
Hebben jullie, als doorgewinterde eve pro's
, wat advies voor me?
Ik ben zelf een terugkerende eve speler en ik heb dit topic nu al een tijdje zitten volgen om wat meer te weten te komen over de huidige veranderingen binnen eve.
Ikzelf zie mezelf nog steeds als een noob, zeker gezien mijn char maar 9,8 mill SP heeft.
Hebben jullie, als doorgewinterde eve pro's
nou, uhm, wat wil je gaan doen?Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:34:
Dag mede tweakers,
Hebben jullie, als doorgewinterde eve pro's, wat advies voor me?
http://swiftandbitter.com/eve/wtd/
Verwijderd
om te beginnen wel handig om aan te geven wat je hebt gedaan en waar je ambities liggen ? niet dat ik een pro ben maar dat terzijdeVerwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:34:
Dag mede tweakers,
Hebben jullie, als doorgewinterde eve pro's, wat advies voor me?
Verwijderd
Dat is erg handig, bedankt!defusion schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:47:
[...]
nou, uhm, wat wil je gaan doen?
http://swiftandbitter.com/eve/wtd/
Mijn ambitie is voor het moment genoeg geld bij elkaar te krijgen voor een Naga + bijbehorende fitting.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:48:
[...]
om te beginnen wel handig om aan te geven wat je hebt gedaan en waar je ambities liggen ? niet dat ik een pro ben maar dat terzijde
Tot dusver kan ik nu lvl 3 missions. Echter is mijn schip (Ferox) niet capabel om lvl 3's te tanken, dus nu blijf ik nog even noodgedwongen bij lvl 2 missions.
Verder zijn mijn skills vooral gebaseerd op turrets, meer bepaald T2 Railguns.
Als jullie nog meer informatie nodig hebben vraag dan maar gerust!
Verwijderd
eveboard link zou helpen zie hieronder de mijneVerwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:03:
[...]
Dat is erg handig, bedankt!
[...]
Mijn ambitie is voor het moment genoeg geld bij elkaar te krijgen voor een Naga + bijbehorende fitting.
Tot dusver kan ik nu lvl 3 missions. Echter is mijn schip (Ferox) niet capabel om lvl 3's te tanken, dus nu blijf ik nog even noodgedwongen bij lvl 2 missions.
http://eveboard.com/pilot/Ellendras_Silver
Ik zou dan gaan focusen op missiles als je missies wilt doen (verder geef je daarover niet echt veel info, dus ik neem aan dat dat je doel is?). Drakes zijn heel erg geschikt voor lvl 3 missies, tengu's en CNR's voor lvl 4 missies.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:03:
[...]
[...]
Mijn ambitie is voor het moment genoeg geld bij elkaar te krijgen voor een Naga + bijbehorende fitting.
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!
Verwijderd
http://eveboard.com/pilot/esparoba2Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:10:
[...]
eveboard link zou helpen zie hieronder de mijne![]()
http://eveboard.com/pilot/Ellendras_Silver
Alsjeblieft!
Verwijderd
Naga's zijn niet echt super in tanken, de tier 3 battlecruisers zijn bedoeld als glass cannons, veel schiet kracht (oversized guns) maar heel erg fragiel.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:03:
Nu moet ik zegen dat ik geen Naga gevlogen heb, dus ik spreek alleen over de algemene indruk van de tier 3
Verwijderd
Momenteel doe ik vooral missies om op een stabiele manier wat kapitaal op te bouwen. Gezien dat mijn missile skills nog maar zeer basic zijn lijkt het me geen goed idee om hier nu al onmiddellijk op over te schakelen... Mijn wallet laat dat overigens niet echt toe.GamemasterByte schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:14:
[...]
Ik zou dan gaan focusen op missiles als je missies wilt doen (verder geef je daarover niet echt veel info, dus ik neem aan dat dat je doel is?). Drakes zijn heel erg geschikt voor lvl 3 missies, tengu's en CNR's voor lvl 4 missies.
(11:01:32 PM) directorbot@goonfleet.com/directorbot: I have announced that I will decline the Chairmanship of CSM7; the Jita Park thread is here: https://forums.eveonline....ault.aspx?g=posts&t=88008 I suspect Jade Constantine and all the others who are trying to make in-game profit off of my out-of-game error will be in there trying to deny the sincerity of my actions. Red alert!
*** This was a broadcast from the_mittani to all-all, replies are not monitored ***
*** This was a broadcast from the_mittani to all-all, replies are not monitored ***
Is iets in deze richting dan niet wat?Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:03:
[...]
[...]
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| [Ferox, PvE] Magnetic Field Stabilizer II Magnetic Field Stabilizer II Shield Flux Coil II Shield Flux Coil II Ballistic Deflection Field II Heat Dissipation Field II Heat Dissipation Field II Large Shield Extender II Large Shield Extender II 200mm Railgun II, Javelin M 200mm Railgun II, Javelin M 200mm Railgun II, Javelin M 200mm Railgun II, Javelin M 200mm Railgun II, Javelin M 200mm Railgun II, Javelin M Drone Link Augmentor I Medium Core Defence Field Purger I Medium Core Defence Field Purger I Medium Core Defence Field Purger I Hobgoblin II x5 |
Ik zou de naga idd zo snel mogelijk laten vallen en voor een drake gaan.
Ferox is leuk, maar drake is veel beter.
Je tanked elke lvl 3 met je ogen dicht. Drones en missiles doen de rest.
Fitting? 2 large shield extenders, 2 shield rechargers, low slot 2 cap power relay (weet niet hoe ze precies heten. iig, die cap in ruilen voor shield recharge)
voor de rest pas je tank aan, aan de dmg die je gaat krijgen (hoewel 2 invulfields meestal genoeg is)
voor de rest dmg mods en missile launchers
Rigs trouwens meer shield HP of shield hp regen.
over je skills, dit is wat ik zou doen:
Gooi electronics naar 5. Shield management en shield ops naar 5, energy system ops en energy management ook.
Vergeet niet signature analysis te trainen, lvl 3 kost je weinig tijd, lvl 4 is ook zo gedaan. (is sneller locken, de hele skill mis je). Omdat je targetting 5 hebt, kan je ook multitasking injecten, geeft je nog meer targets om te locken (tot de max van je boot). lvl 3 kost je paar uur
aangezien je toch weapon ugprades hebt, pak de eerste paar level van adv weapon ugprades mee (ga je niet echt nodig hebben met missiles, maar meh ,waarom ook niet
)
train tussendoor nog wat van de drone support skills, alles naar lvl 3 kost je niet veel tijd.
verder BC ff naar 4
Voor de rest ziet het er best redelijk uit.
Zou ff wat van de basic skills (waar ik al een hoop van noemde) omhoog gooien. Zo kan je ELK schip goed vliegen.
T2 hybrids is fijn om te hebben, maar zou me er niet helemaal op dood staren.
Ik ben zelf op gegeven moment voor mijn level 3's overgestapt op een myrm met projectiles (kosten geen cap om te schieten) en eigenlijk men drones alles laten doen (lazy mode!
)
Kijk gewoon ff aandachtig naar de market -> skills en dan wat ze doen en of je ze kan injecten.
Kost je ff 10M oid, maar binnen weekie heb je heel veel naar lvl 3 of 4 en ben je toch weer wat sterker.
Let vooral goed op je shield/armor en cap skills, die vond ik zelf vrij laag. shield/energy ops naar 5 kost je 4 a 5 dagen, zeer de moeite waard. Mechanic geeft je meer armor HP, zelfde verhaal dus.
Shield/energy management kost je 2 keer zoveel tijd, maar is ook wel de moeite waard.
bij elke boot geld dat je cap/shield binnen X tijd weer volledig vol zit. (ongeacht hoeveel HP dat daadwerkelijk is!) dus hoe hoger de totale HP, hoe sneller het vol zit. dus wil je een goede buffer tank hebben (zoals de drake), dan is VEEL hp net zo belangrijk als sneller regen.
Ferox is leuk, maar drake is veel beter.
Je tanked elke lvl 3 met je ogen dicht. Drones en missiles doen de rest.
Fitting? 2 large shield extenders, 2 shield rechargers, low slot 2 cap power relay (weet niet hoe ze precies heten. iig, die cap in ruilen voor shield recharge)
voor de rest pas je tank aan, aan de dmg die je gaat krijgen (hoewel 2 invulfields meestal genoeg is)
voor de rest dmg mods en missile launchers
Rigs trouwens meer shield HP of shield hp regen.
over je skills, dit is wat ik zou doen:
Gooi electronics naar 5. Shield management en shield ops naar 5, energy system ops en energy management ook.
Vergeet niet signature analysis te trainen, lvl 3 kost je weinig tijd, lvl 4 is ook zo gedaan. (is sneller locken, de hele skill mis je). Omdat je targetting 5 hebt, kan je ook multitasking injecten, geeft je nog meer targets om te locken (tot de max van je boot). lvl 3 kost je paar uur
aangezien je toch weapon ugprades hebt, pak de eerste paar level van adv weapon ugprades mee (ga je niet echt nodig hebben met missiles, maar meh ,waarom ook niet
train tussendoor nog wat van de drone support skills, alles naar lvl 3 kost je niet veel tijd.
verder BC ff naar 4
Voor de rest ziet het er best redelijk uit.
Zou ff wat van de basic skills (waar ik al een hoop van noemde) omhoog gooien. Zo kan je ELK schip goed vliegen.
T2 hybrids is fijn om te hebben, maar zou me er niet helemaal op dood staren.
Ik ben zelf op gegeven moment voor mijn level 3's overgestapt op een myrm met projectiles (kosten geen cap om te schieten) en eigenlijk men drones alles laten doen (lazy mode!
Kijk gewoon ff aandachtig naar de market -> skills en dan wat ze doen en of je ze kan injecten.
Kost je ff 10M oid, maar binnen weekie heb je heel veel naar lvl 3 of 4 en ben je toch weer wat sterker.
Let vooral goed op je shield/armor en cap skills, die vond ik zelf vrij laag. shield/energy ops naar 5 kost je 4 a 5 dagen, zeer de moeite waard. Mechanic geeft je meer armor HP, zelfde verhaal dus.
Shield/energy management kost je 2 keer zoveel tijd, maar is ook wel de moeite waard.
bij elke boot geld dat je cap/shield binnen X tijd weer volledig vol zit. (ongeacht hoeveel HP dat daadwerkelijk is!) dus hoe hoger de totale HP, hoe sneller het vol zit. dus wil je een goede buffer tank hebben (zoals de drake), dan is VEEL hp net zo belangrijk als sneller regen.
[ Voor 28% gewijzigd door TepelStreeltje op 29-03-2012 00:36 ]
Battle.net Spud#2543
@esparoba2 - ai - ik mis me veels te veel skills: je gebruikt nooit drones. Want anders had je tenminste drone interfacing, drone sharpshooting en drone navigation gehad. Alleen al drone interfacing op 3 (twee dagen max) geeft 60% extra dronedamage.
Gunnery: ik mis allerlei leuke skills die je hybrids tientallen procenten effectiever maken. Missiles (al ben je daar met een goede bezig) mis ik supportskills.
Daarnaast zou ik ook aanraden electronics, engineering en mechanics op 5 te krijgen. Qua skills zijn gallente schepen misschien meer voor je: veel meer gericht op hybrids. Al zijn hybrids zelfs na de buff nog steeds minder populair dan lasers/projectiles in pvp en missiles / drones in pve.
Nu ff de client patchen en zorgen dat je de isk krijgt voor wat extra skills. Dit kan namelijk echt niet
edit: done - gunnery check traject.analysis en surgical strike. Of beter nog: ga naar de market, in settings onderaan selecteer filter op skills en untrained skills. En koop alles wat je leuk vindt klinken. En sowieso uit de categorieen gunnery en missiles (en check drones ff)...
Gunnery: ik mis allerlei leuke skills die je hybrids tientallen procenten effectiever maken. Missiles (al ben je daar met een goede bezig) mis ik supportskills.
Daarnaast zou ik ook aanraden electronics, engineering en mechanics op 5 te krijgen. Qua skills zijn gallente schepen misschien meer voor je: veel meer gericht op hybrids. Al zijn hybrids zelfs na de buff nog steeds minder populair dan lasers/projectiles in pvp en missiles / drones in pve.
Nu ff de client patchen en zorgen dat je de isk krijgt voor wat extra skills. Dit kan namelijk echt niet
edit: done - gunnery check traject.analysis en surgical strike. Of beter nog: ga naar de market, in settings onderaan selecteer filter op skills en untrained skills. En koop alles wat je leuk vindt klinken. En sowieso uit de categorieen gunnery en missiles (en check drones ff)...
[ Voor 14% gewijzigd door wheez50 op 29-03-2012 01:48 ]
Mittani heeft helemaal niet de keus vrijwillig het chairmanschap at te wijzen, hij is door CCP uit de CSM gezet met zijn 30 daagse ban. Het is wel geweldig ironisch dat hij nu door het monster dat hij zelf gecreëerd heeft is verzwolgen, de MMO gaming pers en zijn positie als vertegenwoordiger van de spelers.defusion schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 23:03:
(11:01:32 PM) directorbot@goonfleet.com/directorbot: I have announced that I will decline the Chairmanship of CSM7; the Jita Park thread is here: https://forums.eveonline....ault.aspx?g=posts&t=88008 I suspect Jade Constantine and all the others who are trying to make in-game profit off of my out-of-game error will be in there trying to deny the sincerity of my actions. Red alert!
Dat hij nu in EVE en op zijn thuisbasis somethingawful.com gebanned is maakt het nog hilarischer.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Verwijderd
Dit zal voornamelijk komen omdat ik een langt tijd niet meer heb gespeeld daarom heb ik zoveel ontbrekende skills...wheez50 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 01:41:
@esparoba2 - ai - ik mis me veels te veel skills: je gebruikt nooit drones. Want anders had je tenminste drone interfacing, drone sharpshooting en drone navigation gehad. Alleen al drone interfacing op 3 (twee dagen max) geeft 60% extra dronedamage.
Ik overweegde vooral een Naga (of heel mischien een Rokh) vanwege mijn gunnery skills
voor lvl 4 missies zou ik toch naar een BS kijken (rokh/raven in jouw geval) in plaats van de naga.
Die T3 BC's hebben nou niet echt een tank, en die ga je in het begin toch zeker willen.
hierboven hebben ze je wel in de richting gewezen wat je nog (zou moeten) trainen om lekker erdoor te knallen.
een ander hulpmiddel is http://eve-survival.org/wikka.php?wakka=HomePage
hier kan je ff rustig kijken wat je missie juist inhoud en waar je je op moet voorzien.
Die T3 BC's hebben nou niet echt een tank, en die ga je in het begin toch zeker willen.
hierboven hebben ze je wel in de richting gewezen wat je nog (zou moeten) trainen om lekker erdoor te knallen.
een ander hulpmiddel is http://eve-survival.org/wikka.php?wakka=HomePage
hier kan je ff rustig kijken wat je missie juist inhoud en waar je je op moet voorzien.