[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 21: Crucible Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 46 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

nwagenaar schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:35:
[...]

Muah, dat is wel heel erg zwart/wit. Met 50+ suicide dreads kun je extreem veel schade aanrichten. Het gaat erom dat als je zoiets gaat uitvoeren, dat je wel een goede tactiek gebruikt. Ja, ik geef je gelijk: Je kan niet zonder enige vorm van backup een suicide dread-fleet op een titan gooien en het is natuurlijk ook afhankelijk van de situatie en hoeveelheid tegenstanders.
Het probleem is 50 actieve spelers online met die dreadnoughts in de goeie positie. De meest actieve spelers zitten juist in de supercaps en bij allianties met heel veel supercaps. Daarbij ook nog praktische dingen zoals de massa dreads die na de jump in alle kanten op bouncen en (behalve Phoenixen dan) niet eens meer een Titan kunnen raken tot ze weer vertragen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:28
Arnlith schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 08:55:
Gisteren een 'leuk' lesje geleerd. Onderdelen ophalen in lowsec in een klein snel schip ipv een battleship. lijkt me wel duidelijk waarom :+

mijn corp kon er iig goed om lachen en ik ondertussen ook :p
Volgens mij heb je wel een van de meer pijnlijke starts in Eve of niet? tip: check dotlan of het systeem gevaarlijk is of niet
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:43:
[...]
ok wat voor BS hebben ze onder je kont weg geschoten?
Killboard

[ Voor 22% gewijzigd door Cardinal op 20-03-2012 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:32
Mén wanneer fixen ze de Hel nou eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:09:
Mén wanneer fixen ze de Hel nou eens?
wat is er mis met de hel dan???

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2012 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 16:17
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:39:
[...]

geniet van het spel staar je niet blind op PLEX verdienen want dat is voor ene beginner niet te doen je hebt zoveel isk nodig voor schepen en skills focus en geniet ervan. de mogelijkheid om gratis te spelen met PLEXen is latere zorg

wat voor ras ben je en waar hang je rond?
Lol, ik ga het proberen om een plex te halen met een 21 dagen account
die ik hier van Legolas_1973 heb gekregen.
Maar ben net door alle trainings missies heen, nu kijken waar het meeste
mee te verdienen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvD
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:44

JanvD

Portretfotograaf

incursions... maar daar kom je niet in in 21 dagen
exploring met alleen radar sites kom je het verst mee denk ik:

Plex in 21 days

overigens vind ik exploration een van de leukste dingen in EVE, dus misschien ook echt nog wat voor je

[ Voor 20% gewijzigd door JanvD op 20-03-2012 12:43 ]

www.janvandoornik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Wat er mis is met de Hel ?

Net als alle andere shield tanked schepen is er geen goede implant set verkrijgbaar zoals de Slave set voor armor tanked schepen.

Het aantal hitpoints is gewoon bijzonder laag, waardoor je als shield supercapital altijd de sjaak bent in gevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 17:12
I can second this!

Plexing / Exploration zijn de leukste dingen. Ik deed normaal in 0.0 alle sites, maar in empire alleen de radars, deze zijn vaak luceratief tov de moeilijkheidsgraad. Volg die almanac en het is zeer goed mogelijk om 400 mil in je trial te verdienen (puntje van aandacht is dat je natuurlijk wel veel moet spelen -_-') als je 40 uur werkt in de week zal het niet zomaar lukken, daar in tegen hebj e dan wss genoeg geld om gewoon een sub te nemen ;)

Ik vind het altijd machtig om een 8/10 te solo'n, om vervolgens bij de escalation 3 man extra nodig te hebben -_-'overigens wel meerdere malen 1,5bil + loot gehad. Ik weet nog goed dat er een Vindicator BPC viel, plus x-type hardners, het was feest in corpchat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:01:
Wat er mis is met de Hel ?

Net als alle andere shield tanked schepen is er geen goede implant set verkrijgbaar zoals de Slave set voor armor tanked schepen.

Het aantal hitpoints is gewoon bijzonder laag, waardoor je als shield supercapital altijd de sjaak bent in gevechten.
er is ook een shield implant set, nou ben ik er zeker van dat jij dat ook weet dus ben benieuwd naar wat meer details :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:28
Ik heb de laatste tijd veel exploration gedaan in high/low sec, maar ik krijg soms de impressie dat het aantal sites niet echt opschiet. Heb met opzet ook in heavy/no populated gebieden gezeten, maar dat lijkt niet echt uit te maken. Wormholes zijn ook voor beginners niet te doen ivm de sleepers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:06:
[...]

er is ook een shield implant set, nou ben ik er zeker van dat jij dat ook weet dus ben benieuwd naar wat meer details :/
Een implant set die je meer shields geeft zoals Slaves voor armor ? Tell me more !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJzerlijm schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:11:
[...]

Een implant set die je meer shields geeft zoals Slaves voor armor ? Tell me more !
dat zei ik niet ik zei dat er een shield implant set bestaat meer weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:12:
[...]

dat zei ik niet ik zei dat er een shield implant set bestaat meer weet ik niet.
Er zijn Shield implants die nuttig zijn voor Tengus en Golems in L4 missies. Voor supercaps waar passieve EHP alles is heb je bijna niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Een slave set geeft je meer EHP (passive tank).

De Crystal Set (shield), geeft je een hogere shield boost, maar niet meer EHP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 20:32
Het blijft toch wel verbazingwekkend dat Eve-Online nog zoveel gespeeld wordt. Ik ben zelf in 2004 begonnen en heb tot 2008 vrij intensief gespeeld. Veel 0.0 actie meegemaakt in de tijd dat ik daar tijd voor had.

Mijn ervaring toen was dat alles wat je doet met je corp toch wel een hoop tijd in beslag neemt. Het was toen in ieder geval niet zo dat je af en toe eens kon gamen voor een relatief korte tijd.
Is dat nog steeds zo of zijn er inmiddels facetten in de game gekomen die dat wel mogelijk maken.

Als dat zo is is het misschien wel een geinig idee om weer eens terug te keren en m'n oude chars af te stoffen ;)
Zijn er nog gezellige NL corps die gewoon een beetje casual spelen in emire of zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJzerlijm schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:18:
[...]

Er zijn Shield implants die nuttig zijn voor Tengus en Golems in L4 missies. Voor supercaps waar passieve EHP alles is heb je bijna niks.
nou is shield tanking in general natuurlijk heel anders dan armor tanking. en denk ik dat je hier een aantal grote shieldtanking voordelen overslaat...

1. hogere shield regen naar mate je meer shields krijgt
2. geen nare penalties MBT snelheid/agility

en de crystal set (heb het even opgezocht) geeft je een behoorlijk dikke bonus op regen wellicht dat je je fit kan aanpassen zodat het beter wordt voor je?

denk ook dat daar meteen de reden duidelijk is waarom je geen implants hebt die dikke shield bonus geven, dan zou je er namelijk ook nog een huge regen bij kado krijgen. of je moet het hele shield en armor tanking gaan aanpassen vanaf de basis :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Je wilt geen hogere regen maar je wilt meer EHP.

Aan regen heb je niets als er een grote lading schepen op je ziet te schieten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:32:
Je wilt geen hogere regen maar je wilt meer EHP.

Aan regen heb je niets als er een grote lading schepen op je ziet te schieten :-)
maar je snapt dat het niet reeel zou zijn om een set te maken die zoveel % shields geeft als de slaveset doet in armor ? aangezien je dan ook nog een huge regen bonus ontvangt vanwege het shieldtanking principe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Die shield regen is echt niet zo bijzonder hoor :D

De shield Supercapitals worden niet zomaar amper gebruikt hé, het is gewoon de moeite niet... wat zonde is want een Wyvern en Hel zien er erg leuk uit :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:49:
Die shield regen is echt niet zo bijzonder hoor :D

De shield Supercapitals worden niet zomaar amper gebruikt hé, het is gewoon de moeite niet... wat zonde is want een Wyvern en Hel zien er erg leuk uit :-)
voor je wyvern of hel misschien niet maar voor een tengu of golum zou dat nogal overpowered zijn. maar goed dan rest er weinig anders dan te skillen voor een andere supercarrier :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Capital only implant set wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
ik heb zelf een hele cap hardwire set voor me caldari character >.> moet alleen nog 2 missile hardwires en ooit nog een keer een shield implant set...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:32

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Brainwaste schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:27:
Het blijft toch wel verbazingwekkend dat Eve-Online nog zoveel gespeeld wordt. Ik ben zelf in 2004 begonnen en heb tot 2008 vrij intensief gespeeld. Veel 0.0 actie meegemaakt in de tijd dat ik daar tijd voor had.

Mijn ervaring toen was dat alles wat je doet met je corp toch wel een hoop tijd in beslag neemt. Het was toen in ieder geval niet zo dat je af en toe eens kon gamen voor een relatief korte tijd.
Is dat nog steeds zo of zijn er inmiddels facetten in de game gekomen die dat wel mogelijk maken.

Als dat zo is is het misschien wel een geinig idee om weer eens terug te keren en m'n oude chars af te stoffen ;)
Zijn er nog gezellige NL corps die gewoon een beetje casual spelen in emire of zoiets?
Heee een oude bekende! ;)
ik ben half jaar geleden ook weer begonnen, car gekocht en wh space in gegaan. na mijn avonturen in arin erg leuk om wat anders te doen. mocht je weer beginnen kom naar het arin kanaal! ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:01:
[...]

ik ben half jaar geleden ook weer begonnen, car gekocht en wh space in gegaan. na mijn avonturen in arin erg leuk om wat anders te doen. mocht je weer beginnen kom naar het arin kanaal! ;)
Is dat het oude joined arin/princ kanaal? Wie hangen daar nu nog in rond dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
TepelStreeltje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:01:
[...]

Hey man! Ik zal het zeker in gedachte houden. Jullie zijn nog actief dus :)
Het is voor mij zelfs als zo lang geleden dat ik niet meer weet welke chars er op mijn tweede account zaten. Daar kan ik dus niet meer meer inloggen! Snel maar even een petition aangemaakt en kijken wat daar uit gaat komen.
Wat zijn zo'n beetje de grootste veranderingen in 3 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Inderdaad lang geleden man lol log weer eens in op IRC anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ashrah schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:14:
Inderdaad lang geleden man lol log weer eens in op IRC anders.
Zit je daar ook nog dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Brainwaste is/was Evol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
hehe, vraag me af of ik daar nog in zit....en wat er nog van Evolution / BoB over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:08
Als we The Mittani mogen geloven, dan is RAIDEN. de nieuwe incarnatie van BoB/Kenzoku/IT >:)

Wel grappig om te zien dat er toch behoorlijk wat oude spelers op GoT rondhangen :)

[ Voor 32% gewijzigd door nwagenaar op 20-03-2012 14:32 ]

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Laatst online: 04-07-2022
nwagenaar schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:31:
Als we The Mittani mogen geloven, dan is RAIDEN. de nieuwe incarnatie van BoB/Kenzoku/IT >:)

Wel grappig om te zien dat er toch behoorlijk wat oude spelers op GoT rondhangen :)
Onkruid vergaat niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Evol is er nog maar we zitten niet in een alliance atm, Mittens kan doodvallen, BoB/IT is weg, Raiden is Finfleet/Ankou en aanhang en heeft niets met BoB te maken.

Hij heeft gewoon een nieuw doelwit nodig en heeft daar Raiden tot gebombardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:09:
[...]

ik hang er wat rond met wat oud leden. Tis niet heel druk maar probeer hier altijd wat van de oude garde er weer in terug te halen :) (maverickx wanneer kom jij langs ffs :p )
Brainwaste schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:10:
[...]

Het is voor mij zelfs als zo lang geleden dat ik niet meer weet welke chars er op mijn tweede account zaten. Daar kan ik dus niet meer meer inloggen! Snel maar even een petition aangemaakt en kijken wat daar uit gaat komen.
grootste verandering? geen idee, wormholes tech 3 cruisers, incursions? ben zelf ook net weer half jaar actief, na een pauze van jaar of 5?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainwaste schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:10:
[...]

Ellendras Silver :D dat ben ik duhhh en ik speel net iets langer dan een jaar :+

de change (die voordat ik begon plaatsvond) is dat de learning skills zijn afgeschaft en het hele skilling dus iets anders werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
niet te vergeten dat supers alleen nog maar fighters en fighterbombers kunnen "dragen"
titans kunnen alleen nog maar capital class ships doomsdayen (en geen area of effect) en soon gaan de XL guns op de schop (halvering in tracking)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Ubilosis schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:01:
I can second this!

Plexing / Exploration zijn de leukste dingen. Ik deed normaal in 0.0 alle sites, maar in empire alleen de radars, deze zijn vaak luceratief tov de moeilijkheidsgraad. Volg die almanac en het is zeer goed mogelijk om 400 mil in je trial te verdienen (puntje van aandacht is dat je natuurlijk wel veel moet spelen -_-') als je 40 uur werkt in de week zal het niet zomaar lukken, daar in tegen hebj e dan wss genoeg geld om gewoon een sub te nemen ;)

Ik vind het altijd machtig om een 8/10 te solo'n, om vervolgens bij de escalation 3 man extra nodig te hebben -_-'overigens wel meerdere malen 1,5bil + loot gehad. Ik weet nog goed dat er een Vindicator BPC viel, plus x-type hardners, het was feest in corpchat :D
Het is leuk om te proberen ook leuk om een doel te hebben maar ja net 2x mijn schip verloren, eerst door in iets onbekends te vliegen wat ik 100% gescand had en daarna was ik niet snel genoeg uit een radar site gevlogen, je leert er wel van, haha en ik ben weer blut... maar ja ten minste 1 radar site gevonden die bewaakt was. Nu leren hoe ik ze kan aanpakken (net mijn 2 drones er op verloren.. :)

[ Voor 3% gewijzigd door bamboe op 20-03-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bamboe schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:03:
[...]

Het is leuk om te proberen ook leuk om een doel te hebben maar ja net 2x mijn schip verloren, eerst door in iets onbekends te vliegen wat ik 100% gescand had en daarna was ik niet snel genoeg uit een radar site gevlogen, je leert er wel van, haha en ik ben weer blut... maar ja ten minste 1 radar site gevonden die bewaakt was. Nu leren hoe ik ze kan aanpakken (net mijn 2 drones er op verloren.. :)
exploring is heel leuk zekers... maar ik denk niet dat het iets is voor een pilot van een week oud :/ door het gegeven dat je heleboel sites niet aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
omg....heb mn account weer geactiveerd. Downloaden van de client gaat ook nog niet zomaar.
Automatisch gaat het niet vanuit de installer. Dan zit er niks anders op dat het downloaden van de afzonderlijke payloads zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Brainwaste schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:10:
omg....heb mn account weer geactiveerd. Downloaden van de client gaat ook nog niet zomaar.
Automatisch gaat het niet vanuit de installer. Dan zit er niks anders op dat het downloaden van de afzonderlijke payloads zeker?
Als het niet lukt vanuit de installer moet je zo te zien inderdaad de 2 payload files downloaden en in dezelfde map zetten.

Vraag me wel af waarom het niet meer gewoon 1 file is.

http://community.eveonline.com/download/?fallback=1&

[ Voor 5% gewijzigd door defusion op 20-03-2012 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Tegenwoordig heeft Eve een Launcher die de updates installeert. Wellicht een idee om te kijken of je die kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
Geen idee inderdaad, het kan niet zijn om filesystems anders dan NTFS te ondersteunen aangezien de files groter dan 2GB zijn. Maar goed,of het er nu 1 of 2 zijn, het is net zoveel data die binnen moet komen.
Het gaat met 4 Mb/s dus het redelijk snel klaar.
Ik vind het wel raar dat ze hier geen torrent voor hebben....

[ Voor 10% gewijzigd door Brainwaste op 20-03-2012 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Brainwaste schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:22:
Geen idee inderdaad, het kan niet zijn om filesystems anders dan NTFS te ondersteunen aangezien de files groter dan 2GB zijn. Maar goed,of het er nu 1 of 2 zijn, het is net zoveel data die binnen moet komen.
Het gaat met 4 Mb/s dus het redelijk snel klaar.
Ik vind het wel raar dat ze hier geen torrent voor hebben....
Nou, denk dat het juist wel dat is. fat32 gaat tot 4gb per file, en daar gaan ze dus inmiddels overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWatSpulle
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-09 07:12
Hey dat RAIDEN is dat nog wat tegenwoordig? Was toch een beetje de grap van EVE, naast of misschien wel boven de GOONS toch? Hoe zat dat nou?

Ik wil binnen kort kijken naar een eigen/sub corp, maar kan niet kiezen welke grap het beste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
Zooooo..,

Nadat ik vanavond waarschijnlijk afscheid neem van mij 27", heb ik maar even het volgende gehaald:
#ProductPrijsSubtotaal
2BenQ GL2450HM€ 155,-€ 310,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 310,-

Dat zou toch wel mee moeten werken als je op 3 accounts speelt.. -_-', 2x die plus een 32 inch tv... zou je toch wel enigzins overzicht moeten hebben lijkt me :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWatSpulle
Zal persoonlijk zijn maar waarom 24" 1080P als je ook 21,5" schermen hebt, mijn voorkeur ligt op kleinere pixels en minder scherm afstand.

Heb nu 3×24" 1200P op 70cm afstand staan, voor de 2 buitenste ooit nog € 250,- per stuk betaald en de middel 7 jaar terug voor zo'n € 499,- meen ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Er was net een reboot,
ik lees even iets over rigs,
en als ik weer kijk meteen 17000 man online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
GewoonWatSpulle schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:43:
Zal persoonlijk zijn maar waarom 24" 1080P als je ook 21,5" schermen hebt, mijn voorkeur ligt op kleinere pixels en minder scherm afstand.

Heb nu 3×24" 1200P op 70cm afstand staan, voor de 2 buitenste ooit nog € 250,- per stuk betaald en de middel 7 jaar terug voor zo'n € 499,- meen ik. :P
Deze voornamelijk genomen omdat ze in portrait redelijk netjes naast me tv staan, plus ze lijken er voor gemaakt (zie aan en uit knoppen etc.) plus ik deed laatst 1x full client, 2x half overlap, de resolutie lijkt zich niet te lenen voor 2 clients op 1 1080p scherm. Dus voornamelijk de 3 setup met 2x portrait en 1x landscape, zodoende hopen toch al het overzicht te behouden over de clients -_-'

We zullen het merken, anders heb ik wellicht weer een scherm over ;)

Ik snap wel je punt over hogere resoluties, alleen die hakken er meteen weer zo hard in, moest ook nog een 128gb ssd hebben.. ;)

Overigens, mensen in Empire die eventueel wat ondersteuning willen, alsk ik online ben en me wat verveel ben ik te bereiken onder Ubilosis. Voeg me toe en ik help wel met wat missie and or other stuff..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWatSpulle
Yeah ik wacht nog steeds tot een fabrikant gek genoeg is om 15,6" laptop schermen van 1080P in een normale behuizing propt.. ik koop er gelijk 3.. mja is er niet hè..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Oke ik ga even met een complete beginners vraag komen, maar ik heb de
start up agents gedaan, geprobeerd om radars te scouten maar dat lukt nog
niet zo heel goed, misschien eerst wat andere dingen uit proberen maar ja
wat, hoe krijg je nieuwe agents waar je iets voor kan doen.
(zijn er agents met explore opdrachten ergens te vinden?)

oh nu ik toch aan het vragen ben, hoe krijg je de map (de F10) veranderd van local naar universal
en visa versa ?
en is er een goede website met een overzichtelijke kaart?

ik speel gallente en vlieg nog in de mappen waar je begint.
Naam: Reynier Solarflare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bamboe schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:15:

oh nu ik toch aan het vragen ben, hoe krijg je de map (de F10) veranderd van local naar universal
en visa versa ?

kaart aub

je vraag over agents je hebt geluk dat is recentelijk zwaar verbeterd
click in station op agents en dan op agent finder daar kan je middels filters en lvls alles vinden en er ook heen navigeren

wat betreft je map (F10) vraag misschien is de kaart die ik linkte al voldoende maar je kan ook op F10 drukken en dan met muiswheel scrollen. tevens kan je instellingen aanpassen in het "World Map Control Panel"

hoop dat dit je vragen beantwoord zo niet lees ik het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online

en visa versa ?

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/13556570/knopje_eve_maps.png
om te switchen tussen de star map / solar system map.

Voor scanning/probing kun je overigens beste op youtube paar filmpjes zoeken, moet je beetje handigheid in krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
GewoonWatSpulle schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:52:
Yeah ik wacht nog steeds tot een fabrikant gek genoeg is om 15,6" laptop schermen van 1080P in een normale behuizing propt.. ik koop er gelijk 3.. mja is er niet hè..
dell? / alienware heeft volgens mij 15,6 met full hd....
GewoonWatSpulle schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:30:
Hey dat RAIDEN is dat nog wat tegenwoordig? Was toch een beetje de grap van EVE, naast of misschien wel boven de GOONS toch? Hoe zat dat nou?

Ik wil binnen kort kijken naar een eigen/sub corp, maar kan niet kiezen welke grap het beste is.
grap? is het grappige gedeelte net weg gevlogen? :P

raiden. slaat op "gods of thunder"

en in mijn optiek zijn de goons idd de "jokers" in eve |:(

[ Voor 42% gewijzigd door Dutch2007 op 20-03-2012 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Legolas_73 en Defusion, bedankt voor de tips,
ben net terug van yoga, ik ga ze morgen uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Gisteravond heb ik maar eens geprobeerd om exploration-sites met m'n alt te scannen. Op een één of andere manier is het geen probleem om C1 t/m C5 WH's binnen no-time te vinden, maar andere soorten sites vind ik amper of krijg ik gewoon niet op 100%.

Kortom, ik denk dat ik even mijn probing-skills moet gaan skillen. Maar eerst destroyer en BC naar lvl5 brengen zodat ik klaar ben voor de nieuwe racial skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis

Volgens mij zijn de systemen zelf neit ergens inkaart gebracht (met stations enzo erop dus de starmap) voor de universe map gebruik ik vaak: http://evemaps.dotlan.net/ dit is een schematische weergave, hier zoek ik ook mijn systemen op uit waar ik dan zou gaan scannen (backwater pocket, lage jumps per 24h, liefst een rondje).

Verder is de ingame map tuurlijk veel indrukwekkender ;), in 3d vind ik 't af en toe prettig om naar te kijken. Geeft me zo'n lost in space gevoel O+
nwagenaar schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:43:
Gisteravond heb ik maar eens geprobeerd om exploration-sites met m'n alt te scannen. Op een één of andere manier is het geen probleem om C1 t/m C5 WH's binnen no-time te vinden, maar andere soorten sites vind ik amper of krijg ik gewoon niet op 100%.

Kortom, ik denk dat ik even mijn probing-skills moet gaan skillen. Maar eerst destroyer en BC naar lvl5 brengen zodat ik klaar ben voor de nieuwe racial skills.
WH's etc zijn in principe hetzelfde als andere anomalties (radar, magno, etc), dus er zou niet een groot verschil moeten zijn (wel tussen de moeilijkheids graad tussen het scannen van een C1 en C5). Maar als je C5's vind, dan zou je in highsec echt alles moeten kunnen uitscannen volgens mij. Het is wel zo dat WH's naar mijn idee vaker voorkomen, dus is het lastiger om radars te vinden ;), if it was easy, everyone would do it.

Probeer anders is een bonussed ship, elk ras heeft 1 frigate die standaard gebonussed is en een cov op die nog meer bonussen heeft (plus een cloak, gotta love the cloak)

[ Voor 43% gewijzigd door Ubilosis op 21-03-2012 10:00 . Reden: Quote toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Ubilosis schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:56:
[...]
Volgens mij zijn de systemen zelf neit ergens inkaart gebracht (met stations enzo erop dus de starmap) voor de universe map gebruik ik vaak: http://evemaps.dotlan.net/ dit is een schematische weergave, hier zoek ik ook mijn systemen op uit waar ik dan zou gaan scannen (backwater pocket, lage jumps per 24h, liefst een rondje).
Yep, dit doe ik dus ook. Gisteravond een paar lege pockets gezocht in empire met relatief weinig jumps en weinig NPC kills. Dan kun je in ieder geval rustig wat doen en is de kans op ganking al een stuk minder.
[...]
WH's etc zijn in principe hetzelfde als andere anomalties (radar, magno, etc), dus er zou niet een groot verschil moeten zijn (wel tussen de moeilijkheids graad tussen het scannen van een C1 en C5). Maar als je C5's vind, dan zou je in highsec echt alles moeten kunnen uitscannen volgens mij. Het is wel zo dat WH's naar mijn idee vaker voorkomen, dus is het lastiger om radars te vinden ;), if it was easy, everyone would do it.
Het probleem is dus: Ik vind de Radar en Magnetometric sites zonder problemen. Gisteravond was het voor mij mogelijk om een Magnetometric zonder problemen op 100% te krijgen. Vervolgens had ik een tweede Magnetometric site gevonden, maar die kreeg ik niet op 100% (max 98%) terwijl het moven van mijn probes weinig of niks uitmaakte op de signal strength.
Probeer anders is een bonussed ship, elk ras heeft 1 frigate die standaard gebonussed is en een cov op die nog meer bonussen heeft (plus een cloak, gotta love the cloak)
Uiteindelijk heb ik gisteren een Imicus gekocht en die voorzien van een goede fitting zodat ik maximale bonussen ontving tijdens het proben, maar ook die kon de problematische Magnetometric site niet 100% pin-pointen.

Dus ja, ik heb het vermoeden dat het ligt aan mijn probing skills. Zodra ik BC lvl5 heb ga ik die maar eens verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@nwagenaar ik neem aan dat je sisters of eve probe launcher en probes gebruikt?
tevens zou je met implants nog een leuke bonus kunnen krijgen.

ik heb hele tijd met 4/3/3/3 skills gescanned in frigite met slechts 25% bonus en daarmee had ik het zelfde probleem als jij maar ik kreeg wel alles net gescanned op 100% maar sommige wel lastig idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Laatst online: 11-09 15:07
Sommige magnetometric sites kan ik ook niet vinden zonder een covert ops bootje. En dat is dan in highsec.
Met een anathema (cov ops lvl 4), sister probe launcher en sister probes heb ik tot nu toe alles gevonden.

Ik heb nu een harbinger gefit met diezelfde sister probe launcher en sister probes. Daar kan ik bijna alles mee vinden behalve de zwakkere signalen. Ik laat de magnetometric sites zowiezo links liggen (highsec).
Met die harbinger heb ik al enkele keren een Guristas Scout Outpost gevonden en zonder problemen kunnen tanken. Heerlijke loot wat je daar kunt krijgen.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
nwagenaar schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:49:
Het probleem is dus: Ik vind de Radar en Magnetometric sites zonder problemen. Gisteravond was het voor mij mogelijk om een Magnetometric zonder problemen op 100% te krijgen. Vervolgens had ik een tweede Magnetometric site gevonden, maar die kreeg ik niet op 100% (max 98%) terwijl het moven van mijn probes weinig of niks uitmaakte op de signal strength.
Ik ken de ellende ;), ik heb alles relevant tot scannen op 4 of 5, er blijven echter signals die een beetje zitten te narren en niet op 100% willen in de normale opstelling van probes (bij mij is dat een ruit, hiermee vind ik 95 % vrij rap) die laatste heb ik wel is, dan is het klooien met omhoog, omlaag, andere verbanden maken enzo, dit zorgt ervoor dat je ineens 'mazzel' heb en de juiste configuratie heb. Dit is mij tot op heden echter alleen in 0.0 overkomen en helemaal niet vaak (veelal 10/10's) in empire vind ik alles met gemak, op me alt is dat een ander verhaal, daar moet ik ook nog wel is wat rond shiften met de probes. Nu lijkt het onmogelijk, maar als je het vaak genoeg doet wordt je er handiger in! Rise and rise again till lambs become lions zoals Robin Hood zou zeggen ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Ubilosis op 21-03-2012 14:06 . Reden: Spelvoud ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
1 van mijn alt's is puur exploration, salvaging & logistics. en daarmee scan ik iedere dag in 0 sec en nog nooit een signaal niet kunnen pinpointen of een container niet kunnen hacken/analyzen.

Setup:
exploration skills 4/4/4/5
hacking/analyzing/salvaging 4/4/5
Helios (cov-op)
2x TII gravity rigs
sisters of eve expanded probe launcher + sister probes
hardwiring :
- 'Prospector' PPF-1 (scan deviation -6%)
- 'Prospector' PPG-1 (+3% scan strength)
- 'Prospector' PPH-1 (+6% scan speed)
- 'Prospector' PPY-1 (+5% access difficulty voor salvaging)
- 'Prospector' PPZ-1 (-5% cycle time hacking/analyzing/salvaging)

8 probes lanceren en met 2x 4probes in een ruit scan ik 2 signals terzelfde tijd uit.
Gaat lekker vlot zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
Stampertjen schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:32:
1 van mijn alt's is puur exploration, salvaging & logistics. en daarmee scan ik iedere dag in 0 sec en nog nooit een signaal niet kunnen pinpointen of een container niet kunnen hacken/analyzen.

Setup:
exploration skills 4/4/4/5
hacking/analyzing/salvaging 4/4/5
Helios (cov-op)
2x TII gravity rigs
sisters of eve expanded probe launcher + sister probes
hardwiring :
- 'Prospector' PPF-1 (scan deviation -6%)
- 'Prospector' PPG-1 (+3% scan strength)
- 'Prospector' PPH-1 (+6% scan speed)
- 'Prospector' PPY-1 (+5% access difficulty voor salvaging)
- 'Prospector' PPZ-1 (-5% cycle time hacking/analyzing/salvaging)

8 probes lanceren en met 2x 4probes in een ruit scan ik 2 signals terzelfde tijd uit.
Gaat lekker vlot zo
Zeuuuw!, Als je die hardwireings enzo er bij zet en cov-ops op 5 heb dan snap ik dat het snel gaat :D., dat is laten we maar zeggen de most bonussed exploration char die ik ooit gezien heb.

Wat is jouw probe strenght?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Er is toch ook zo'n enorm coole/goede implant set voor proben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
heb jammer genoeg cov-ops nog niet op 5. Staat wel in de planning
Waarom zou ik char niet maxxen in het geen hij 90% van de tijd doet.

Laatste 3 maanden heeft dat char de volgende dingen gedaan :
gescanned, salvaging in destroyer en cloaked aan gate hangen als eyes.

base sensor strenght is trouwens 133 (ik dacht dat je vanaf 76 alles kon vinden)
base max deviation is 0,075
De_Bastaard schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:02:
daar vlieg ik liever niet mee rond in 0sec :)

[ Voor 23% gewijzigd door Stampertjen op 21-03-2012 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Stampertjen schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:04:
heb jammer genoeg cov-ops nog niet op 5. Staat wel in de planning
Waarom zou ik char niet maxxen in het geen hij 90% van de tijd doet.

Laatste 3 maanden heeft dat char de volgende dingen gedaan :
gescanned, salvaging in destroyer en cloaked aan gate hangen als eyes.

base sensor strenght is trouwens 133 (ik dacht dat je vanaf 76 alles kon vinden)
base max deviation is 0,075

[...]

daar vlieg ik liever niet mee rond in 0sec :)
ook niet als je een T3 cruiers pakt met scan strenght, nullifier en cloak:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWatSpulle
Dutch2007 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:27:
[...]
dell? / alienware heeft volgens mij 15,6 met full hd....
[...]
grap? is het grappige gedeelte net weg gevlogen? :P
Sorry ik was gewoon in een lollige bui :P

Maar ik bedoelde met een normale behuizing geen laptop behuizing maar enkel een losstaand scherm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:02:
yup die is er maar ik vind dat echt te duur en vooral onnodig.

btw hoe zie je de probe strength incl. alle bonussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Moet je als je in space bent de eigenschappen bekijken van je probes geloof ik :-)

Oh en met EFT kan het ook volgens mij ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:12:
Moet je als je in space bent de eigenschappen bekijken van je probes geloof ik :-)

te lui om EFT op te starten ben ik net undocked maar nergens zie ik signal str :/ (wel de 10% bonus van de scanner maar niet het totaal dus)

EFT opgestart daar zie ik het ook niet :/ ben ik dan echt blind of wat :/

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2012 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:24
Blind!

Ik dacht, dat kan niet! - dus start ik de client op - ga naar fitting en fit een launcher + probes en check charge info: - strength 67,8 en dev 0.075 (ishtar + scanskills op 4 en sisters probes+scanner - geen implants)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wheez50 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:43:
Blind!

Ik dacht, dat kan niet! - dus start ik de client op - ga naar fitting en fit een launcher + probes en check charge info: - strength 67,8 en dev 0.075 (ishtar + scanskills op 4 en sisters probes+scanner - geen implants)
tada charge info thnx found it ik zit op 121,7 en deviation 0.0705 AU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:34
Space Monkey Alliance onder aanval van Init Mercs. Na de call zijn ze rap gaan "verhuizen". Een paar POSsen zijn onder hun neus gejat en naar hun terug gecontract. Deze hebben ze helaas niet geaccepteerd :)

Vanavond in US TZ weer een aantal ops, kijken hoe dat uitpakt.

Oh ja, vanavond in EU TZ nog wat leuks doen, hoe wie wat of waar weet ik niet, wellicht zie ik een aantal namen voorbij vliegen in de overview..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 17:03
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:09:
[...]

De usual suspects :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Weet iemand toevallig hoe het volgende werkt?

Mijn alt zit in een alt corp (duh), waarbij we net een mailtje krijgen van een 2-men corp die ons wilt wardeccen. Leuk en aardig, maar daar zwichten we niet voor natuurlijk.

Stel, die alt corp wordt gewardecced. Kan ik met mijn main character in fleet gaan met mijn alt, en wachten tot die wartarget mijn alt aan valt en er dan met mijn main bovenop springen?

Ik dacht namelijk dat het zo was dat je iedereen mocht aanvallen die ook maar één member van je fleet aanviel... maar daar kan ik me in vergissen.

Van een twee man corp :')
I have seen a potential in harvesting some isk by declaring war with your corporation. im aware of that this probably will make things abit more complicated than you thought your future would have looked.

We know you guys make isk in your way, and probably good at that.
We make isk the way we're good at. Either blowing up a few ships, Or ofcourse getting a fair ransom.

We can agree that solving this matter quick is good for both. But this is what we do to make isk. And you dont have to move your stuff to another system.

Either pay this corp 100 mil( debatable depending on your reason) and i`ll leave your matter behind and move to next corp in line.
Or dont but then we'll make the War-dec within 24-78 hours.

[ Voor 40% gewijzigd door De_Bastaard op 21-03-2012 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
De_Bastaard schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:12:

Als je op je probe vraagtekentje klikt waar deze in je schip zit (waar je hem vol stouwt heb je twee opties
de launcher en de probe) dan kan je de strengt aflezen,. normaal 40 (ik zit op 68 geloof ik)

Maar ik ben nog maar 1 bewaakte radar tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Wardecs en fleets: no dice - je kan je alt niet beschermen: wel reppen/boosten etc en hopen dat ze (omdat je flashy voor ze wordt) op jou schieten. En dan kan je gewoon terugschieten...

Sentrydomi met large reps is trouwens een prima ankerpunt ^^

http://wiki.eveonline.com...g_System#Fleet_aggression - over fleet, agression en concord...

[ Voor 18% gewijzigd door wheez50 op 21-03-2012 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ah op die manier! Wat ik dus moet doen:

1) Alt aggro laten trekken;
2) Met mijn main, mijn alt reppen;
3) Mijn alt _mag dan door de wartarget beschoten worden;
4) Dan mag mijn main pas terugschieten?

Suuuuure no problem >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

De_Bastaard schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 20:25:
Ah op die manier! Wat ik dus moet doen:

1) Alt aggro laten trekken;
2) Met mijn main, mijn alt reppen;
3) Mijn alt _mag dan door de wartarget beschoten worden;
4) Dan mag mijn main pas terugschieten?

Suuuuure no problem >:)
op het moment dat jij je repper op je alt gooit krijgen zij rechten om jou aan te vallen. (vice versa niet)
Op het moment dat ze 1 schot op je lossen mag je main ze kapot maken :P (correct me if im wrong though! not 100% sure ;) )
Lekker omslachtig, maar als je het met een crappy schip uitlokt lukt het misschien.
Makkelijker is misschien de corp van je main hun corp wardeccen (betaal de belasting aan je corp) en ga met paar corpies jagen ;)
Oh, en ransommen natuurlijk O-)

[ Voor 3% gewijzigd door TepelStreeltje op 21-03-2012 20:56 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
inderdaad: je alt mag een wartarget natuurlijk altijd beschieten. JE main pas wanneer een wt op je main schiet. Ook al ben je fleeted met je alt. En tepeltjes suggestie is idd een hele goede. Al zullen ze dan gewoon docken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Haha zeker een leuk idee, maar ik vermoed niet dat mijn corp dat gaat doen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Mwah, om ze af te schrikken en vriendelijk te verzoeken hun grote mondjes te houden ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Nja er zijn vast wat dirty pirates in onze club te vinden :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 23:25:
Nja er zijn vast wat dirty pirates in onze club te vinden :-D
ik heb wel zin in wat high sec pew pew weet niet of onze CEO een wardeck wil/kan funden of dat jullie dat willen betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Nouja ik dacht er aan om ze een mail te sturen dat ze mij maar 200M betalen of ze hebben geen idee wat hen zal overkomen :P

Overigens we hebben weer een winnaar:

http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=12797620

Shit deze moet er nog bij :')

http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=12798592

[ Voor 16% gewijzigd door De_Bastaard op 21-03-2012 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 23:32:
Nouja ik dacht er aan om ze een mail te sturen dat ze mij maar 200M betalen of ze hebben geen idee wat hen zal overkomen :P

Overigens we hebben weer een winnaar:

http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=12797620

Shit deze moet er nog bij :')

http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=12798592
ja leuk probreer 200 mil te vangen maar dat neemt niet weg dat we ze niet alsnog kunnen wardecken :D

men wat een idioten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
nouja, los van die 100m zijn het inderdaad idioten :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
De_Bastaard schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:16:
Weet iemand toevallig hoe het volgende werkt?

Mijn alt zit in een alt corp (duh), waarbij we net een mailtje krijgen van een 2-men corp die ons wilt wardeccen. Leuk en aardig, maar daar zwichten we niet voor natuurlijk.

Stel, die alt corp wordt gewardecced. Kan ik met mijn main character in fleet gaan met mijn alt, en wachten tot die wartarget mijn alt aan valt en er dan met mijn main bovenop springen?

Ik dacht namelijk dat het zo was dat je iedereen mocht aanvallen die ook maar één member van je fleet aanviel... maar daar kan ik me in vergissen.

Van een twee man corp :')

[...]
LoL gewoon Ciryath vragen om even een weekje een wardec te doen, heeft ie niet zo'n probleem mee denk ik "because you declare war on our alts we declare war on you cause that is the way WE make isk".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Gisteravond mijn eerste Radar site gepinpoint en daardoor 7M aan loot gekregen. Ik gebruik de Imicus om de site te scannen (meestal binnen 3 minuten) en vervolgens pak ik mijn Ishtar om de site clearen. De rats loot en salvage ik ook, dus dat zijn weer extra inkomsten.

Het verdient duidelijk minder dan Incursions, maar op een één of andere manier vind ik Incursions behoorlijk saai aan het worden zodat dit een leuke afwisseling is. Het is dat het extreem veel ISK in korte tijd opbrengt, anders was ik daar gewoon mee gestopt.

Verder heb ik voor het eerst in 6 maanden weer wat ge-FC'd: Een corp-roam. Terwijl wij op weg waren richting de Dronelands, kregen wij een jabber-ping voor een (mogelijk) gevecht in BKG-Q2 (wat uiteindelijk op niks uitliep). Maar goed, tijdens onze terugweg kwamen wij Flamebridge tegen en ik wist dat zij wat meer mensen hadden. Maar uiteindelijk hadden ze aanzienlijk meer personen waardoor ik onze fleet heb gewelped: http://ankou.killmail.org...l_related&kll_id=12810588. Ach ja, we hebben een kill dus op succes! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

damn 10 plexxen stoek :P Baal je ook wel als ganker, je levert 40M in voor een tornado, krijg je er niets voor terug...

die gast van die implants is stuk blijer, die heeft komende tijd extra inkomen van alle implant sell orders die hij kan maken :P

btw, heb jij die kills gemaakt?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Nee was het maar zo'n feest :-)

Laatst eens met twee mannetjes in Highsec gezeten op de gates, scannen wat er voorbij komt enzo .. goede target vinden is lastiger als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:47:

Laatst eens met twee mannetjes in Highsec gezeten op de gates, scannen wat er voorbij komt enzo .. goede target vinden is lastiger als je denkt.
het is vooral geluk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:34
Gisteravond de mumble server geddossed door een club, geen voice dus. We hadden even geen backup-server snel beschikbaar dus is de EU TZ roam niet doorgegaan.

Jammer, ach, volgende keer beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Looney11 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:04:
Gisteravond de mumble server geddossed door een club, geen voice dus. We hadden even geen backup-server snel beschikbaar dus is de EU TZ roam niet doorgegaan.

Jammer, ach, volgende keer beter!
EVE voice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

De_Bastaard schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:47:

ik heb rond kerst 2 empire chars aangemaakt, kreeg direct een aanbod of ik van de 60 dagen trial 120 dagen wilde maken voor 20,- dus heb nu 2 empire chars die tornado kunnen vliegen met alle benodigde gank skills :P
Doe het samen met vriend van me, we kunnen met 3 chars een mission running tengu stuk maken voordat concord het feestje komt crashen.
Helaas hebben wij ook nog niet echt goede targets gevonden.

Maar tis wel leuk om te zien wat er af en toe langs vliegt en hoe ze reageren als ze 3 tornado's zien hangen :P

Misschien binnenkort maar meer richting een trade hub gaan en daar ittie's gaan ganken :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
TepelStreeltje schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:18:
[...]

ik heb rond kerst 2 empire chars aangemaakt, kreeg direct een aanbod of ik van de 60 dagen trial 120 dagen wilde maken voor 20,- dus heb nu 2 empire chars die tornado kunnen vliegen met alle benodigde gank skills :P
Doe het samen met vriend van me, we kunnen met 3 chars een mission running tengu stuk maken voordat concord het feestje komt crashen.
Helaas hebben wij ook nog niet echt goede targets gevonden.

Maar tis wel leuk om te zien wat er af en toe langs vliegt en hoe ze reageren als ze 3 tornado's zien hangen :P

Misschien binnenkort maar meer richting een trade hub gaan en daar ittie's gaan ganken :)
Je moet een beetje rond de mission hubs hangen, dus waar L4 agents te krijgen zijn. Voldoende Tengu's met dure faction troep waardoor het meestal de moeite is. Ik vermoed overigens wel dat de nerfbat vrij snel om de hoek komt zodra je daadwerkelijk mission running tengu's weet te slopen met 3 tornado's. Dat zou toch snel moeten aangezien een freighter met 10 x tier 3's (~600mil) al neer te halen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sgreehder schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:45:
[...]

Je moet een beetje rond de mission hubs hangen, dus waar L4 agents te krijgen zijn. Voldoende Tengu's met dure faction troep waardoor het meestal de moeite is. Ik vermoed overigens wel dat de nerfbat vrij snel om de hoek komt zodra je daadwerkelijk mission running tengu's weet te slopen met 3 tornado's. Dat zou toch snel moeten aangezien een freighter met 10 x tier 3's (~600mil) al neer te halen valt.
hoeveel damage kunnen jullie doen met die 3 tornados voor concorde langs komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:04:
[...]

hoeveel damage kunnen jullie doen met die 3 tornados voor concorde langs komt?
1 salvo van al je guns.
geloof 16K per stuk (correct me if im wrong :P )

ik heb helaas nog niet geschoten, kwam niets langs wat de moeite waard was te slopen.
Wij deden het in bij de L4 mission hubs ja :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:10:
[...]

1 salvo van al je guns.
geloof 16K per stuk (correct me if im wrong :P )

ik heb helaas nog niet geschoten, kwam niets langs wat de moeite waard was te slopen.
Wij deden het in bij de L4 mission hubs ja :)
ahhh dan is mijn navy domi meer dan safe :P dat wilde ik even weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:13:
[...]

ahhh dan is mijn navy domi meer dan safe :P dat wilde ik even weten :)
meeste battleships zijn safe voor 3 Tornado's. Cruisers en alles daaronder dan weer net niet ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm met die damage minimaal 9 kwam gisteren tot 136k op een domi wel 4 1600mm plates en trimarks en ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
Let op, die 16k is voor resists. Dus als je een omni tank heb (zoals ik op mijn Proteus) is het voor mij 70.6/80.9/90.5/72.8., voor sig radius bonus etc, dus per volly krijg je maar max (op lowest resists) 16k*(1-0,706)=4704 dmg, dat x 3 = 14112. Okee, dan heb je me trouwens wel kapoet -_-'

laat maar., :P, ik hoop dat de lage sig, mocht ik in beweging zijn, en met een short range prot moet je dat toch altijd zijn, wellicht 1 iemand missen, laten we het zo zeggen, ik moet wat mazzel hebben ;)

Moet ik me daar nu ook nog is druk om gaan maken -_-' (ben btw wel t2 fit, dus waard is het 't niet.. =S)
Pagina: 1 ... 23 ... 46 Laatste