[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 21: Crucible Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 46 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf ook op Elise gestemd. Onze eigen kandidaat heeft wat vreemde ideeen dit keer helaas.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 12:35 . Reden: zpelvaut ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb zelf (nog) niks met 0.0 maar ach anders had ik helemaal niet gestemd dus heb met beide toons op elise gestemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
najah heb met 4 chars kunnen voten, de 5e kon k atm niet, sub was afgelopen

kreeg melding dat k ik niet binnen 4 uur na her-activatie mocht voten :O, strax maar anders ff petition maken wat was al meer dan 4 geleden (vanmorgen nml) dat ik die weer activated had/heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch2007 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:16:
najah heb met 4 chars kunnen voten, de 5e kon k atm niet, sub was afgelopen

kreeg melding dat k ik niet binnen 4 uur na her-activatie mocht voten :O, strax maar anders ff petition maken wat was al meer dan 4 geleden (vanmorgen nml) dat ik die weer activated had/heb
relog dat char eens dat helpt weleens in dergelijke dingen ;) heb soortgelijk probleem gehad met agent die ik niet kon benaderen terwijl ik wel de standing had (net gehaald) maar agent bleef weigeren relog en tada solved

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:19:
[...]

relog dat char eens dat helpt weleens in dergelijke dingen ;) heb soortgelijk probleem gehad met agent die ik niet kon benaderen terwijl ik wel de standing had (net gehaald) maar agent bleef weigeren relog en tada solved
niet in game he ;-) gewooon 1e keer inloggen... nu @work nml ;-) eignelijk had ik dus account moeten zeggen, niet character ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Dutch2007 op 07-03-2012 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 17:50
Zo dan, het lijkt erop dat heel RDN voor Elise stemt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

De_Bastaard schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:02:
Dat nieuwe idee van CCP is werkelijk weer te bizar voor woorden.

Laten we eventjes Battlecruiser V gaan vervangen door Racial Battlecruiser skills, zelfde geld voor Destroyers 8)7.

Oh en je hoeft dan om een capital te vliegen geen BS5 meer te hebben, what the f*** ?

Met alle respect, maar:

a) Wat gaan ze doen met die SP die je 'verliest' ? Ze zeggen dat er verloren gaat, maar gaan ze me dan 12m SP erbij geven :?

b) Dit is echt moedwillig het spel slopen. Willen ze de gameplay in 0.0 bevorderen door iedereen maar caps te laten vliegen? Mijn char(s) kunnen zo direct alle carriers vliegen wtf 8)7

:CCP Soundwave: wat een aardappel.

http://community.eveonlin...blog.asp?a=blog&nbid=9129
CCP: "If you can fly it now, you can fly it after" en ze zullen inderdaad skillpoints etc reinbursen. Wat ik lees uit de CCP reacties in de thread, gaat niemand er op achteruit qua wat je kan vliegen en hoe goed je het kan vliegen.

Ik kijk wel uit naar de nieuwe changes, niet zo zeer de skillbook changes, maar meer de role changes en tier-removal.
Zo goed als niemand vliegt nu bijv een augoror, omdat de maller gewoonweg in ALLES beter is. Meer specifieke schepen ftw :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarLite schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:24:
[...]

CCP: "If you can fly it now, you can fly it after" en ze zullen inderdaad skillpoints etc reinbursen. Wat ik lees uit de CCP reacties in de thread, gaat niemand er op achteruit qua wat je kan vliegen en hoe goed je het kan vliegen.

Ik kijk wel uit naar de nieuwe changes, niet zo zeer de skillbook changes, maar meer de role changes en tier-removal.
Zo goed als niemand vliegt nu bijv een augoror, omdat de maller gewoonweg in ALLES beter is. Meer specifieke schepen ftw :)
dat is dus niet zo want je moet dus de race destroyer en race BC gaan trainen. daarbij had ik in planning op korte termijn destroyers en BCs naar 5 te trainen dat zou 26 dagen duren wedden dat dat met de changes een stuk meer wordt?

en de tiers vervangen voor roles is prima daarvoor hoef je de destroyer BC skills niet te vernaggelen

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
als lvl5 destroyers nu 4M sp is, en ze maken er 4 race specific1M sp voor lvl5 dan is dat zeeer mooi :P

vorige keer mooi amarr bs5 + amarr carrier op me jf mee kunnen maken (toen met de learning skills :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 10:34
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:34:
[...]

dat is dus niet zo want je moet dus de race destroyer en race BC gaan trainen. daarbij had ik in planning op korte termijn destroyers en BCs naar 5 te trainen dat zou 26 dagen duren wedden dat dat met de changes een stuk meer wordt?

en de tiers vervangen voor roles is prima daarvoor hoef je de destroyer BC skills niet voor te vernaggelen
Als men nu eens leest wat CCP elke keer quote: niemand gaat er op achteruit, en je kan per definitie blijven vliegen wat je altijd al vloog.

Ik snap echt niet wat er nu slecht kan zijn aan de geopperde veranderingen. Het enige wat ik me nog enigszins kan inbeelden is dat je BS V heb getraind voor een capital, en dat dat opeens geen vereiste meer is. Ervan uitgaande dat BS dan gereset wordt en je dus zelf de skillpoints kan verdelen en BS IV kan insta-skillen, dan heb je dus de skillpoints van BS IV naar BS V over om ergens anders te verdelen. Eerlijk gezegd vind ik dat zelf nog steeds geen nadeel, maar goed ik kan me voorstellen dat je dan baalt dat je zolang voor BS V heb getraind terwijl je dat in iets anders had kunnen steken (wat je dus achteraf alsnog kan doen...)

Vooral het streven dat alle schepen weer 'nut' moeten hebben, is natuurlijk wel erg nobel, en met alle respect maar dat krijgen ze denk ik niet voor elkaar. Maar dat ze er überhaupt naar streven: _/-\o_

Niemand gaat er dus op achteruit qua wat je kan vliegen. En qua skillpoints kan het alleen maar mooi uitpakken denk ik. Ik heb nu BC op V, en vlieg alleen maar Minmatar. Als BC V gereset wordt en ik genoeg punten krijg om elke Racial BC op V te zetten, dan houd ik dus 3/4e over.
Conclusie: AWESOMESAUCE :>

I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer zou deze change komen dan? is dat bekend?

ik heb nu destroyer 4 en BC4 is het verstandig (als in winstgevend in SP) om deze beiden naar 5 te tillen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
BC5 zou ik gewoon doen :D

Destroyers V is niet zo gek lang geloof ik, misschien twee weekjes? BC5 is volgens mij hetzelfde als een bs5, in elk geval vrij lang.

Als ze je die SP dan teruggeven heb je iig alle racial bc op v :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:55:
wanneer zou deze change komen dan? is dat bekend?

ik heb nu destroyer 4 en BC4 is het verstandig (als in winstgevend in SP) om deze beiden naar 5 te tillen ?
Ze beginnen met veranderingen vanaf Inferno, en dat staat gepland net voor de zomer.

Voor wat betreft je skills: als je het nodig hebt, train het, want je zal er niet op achteruit gaan. Of je er op vooruit gaat, dat is moeilijk te zeggen omdat we niet weten hoe ze alles gaan implementeren en reimbursen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:57:
BC5 zou ik gewoon doen :D

Destroyers V is niet zo gek lang geloof ik, misschien twee weekjes? BC5 is volgens mij hetzelfde als een bs5, in elk geval vrij lang.

Als ze je die SP dan teruggeven heb je iig alle racial bc op v :)
ik heb +5 implants en max perc/will remap ;)
destroyers 5 duurt dan 6 dagen 12 uur en 6 min
battlecruisers 5 duurt 19 dagen 12 uur en 19 min

ben alleen op dit moment gallente cruiser 5 aan het trainen voor mn HAC en T3 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:36
No offence, maar wat CCP zegt is niet altijd wat CCP doet. ;)

CCP heeft met regelmaat X gezegd en Y gedaan omdat implementatie X toch niet helemaal zonder problemen was te doen. Of X geïmplementeerd en dan blijkt X zo slecht te zijn geïmplementeerd dat het onwerkbaar is.

Het grootste probleem is gewoon dat ze het communiceren als een kleine change, maar deze kleine change kan behoorlijk veel invloed hebben op een groot aantal spelers. Nieuwe spelers zal het aan hun reet roesten dat er in één keer nieuwe racial shipskills bijkomen, het gaat juist om de spelers die nu al spelen en willen weten of ze na deze patch nog wel in een Drake kunnen rondvliegen of nog steeds een Sabre kunnen gebruiken. En ondanks dat CCP Soundwave zegt dat het zo is, is dit niet even iets even waar een "Alles komt goed joh!"-opmerking op z'n plaats is - zeker gezien de diverse f*ckups bij relatief simpele aanpassingen bij de vorige patches - en daarom mogen wij wel wat kritische vragen en opmerkingen plaatsen.

Voor mij is het zeker interessant omdat ik nu dus 3 x Amarr BS5 heb lopen en ik wil zeker weten dat ik een compensatie krijg voor iets wat absurd lang duurt. Anders ben ik ben van plan om mijn carrier-training even op de lange baan te gooien en ga ik eerst even wat subcap skills perfectioneren.

[ Voor 13% gewijzigd door nwagenaar op 07-03-2012 15:05 ]

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik verwacht jammer genoeg niet dat ze bs5 reimbursen, terwijl die nu net in de queue staat voor een carrier.
bc waarschijnlijk wel, maar zoals ^^ zegt, gewoon trainen wat je nu nodig hebt, wie weet is het gewoon een maf idee van een maffe dev die er dan niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradKing
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 21:32
Lassie dutch schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:46:
[...]

Als men nu eens leest wat CCP elke keer quote: niemand gaat er op achteruit, en je kan per definitie blijven vliegen wat je altijd al vloog.

Ik snap echt niet wat er nu slecht kan zijn aan de geopperde veranderingen. Het enige wat ik me nog enigszins kan inbeelden is dat je BS V heb getraind voor een capital, en dat dat opeens geen vereiste meer is. Ervan uitgaande dat BS dan gereset wordt en je dus zelf de skillpoints kan verdelen en BS IV kan insta-skillen, dan heb je dus de skillpoints van BS IV naar BS V over om ergens anders te verdelen. Eerlijk gezegd vind ik dat zelf nog steeds geen nadeel, maar goed ik kan me voorstellen dat je dan baalt dat je zolang voor BS V heb getraind terwijl je dat in iets anders had kunnen steken (wat je dus achteraf alsnog kan doen...)

Vooral het streven dat alle schepen weer 'nut' moeten hebben, is natuurlijk wel erg nobel, en met alle respect maar dat krijgen ze denk ik niet voor elkaar. Maar dat ze er überhaupt naar streven: _/-\o_

Niemand gaat er dus op achteruit qua wat je kan vliegen. En qua skillpoints kan het alleen maar mooi uitpakken denk ik. Ik heb nu BC op V, en vlieg alleen maar Minmatar. Als BC V gereset wordt en ik genoeg punten krijg om elke Racial BC op V te zetten, dan houd ik dus 3/4e over.
Conclusie: AWESOMESAUCE :>
Maar ja dat staat er dus niet..
If and when such changes occur, we would remove the generic Destroyer and Battlecruiser skills, reimburse the skill points (and possibly the cost) not to penalize players. Due to the way nested requirements work, it would also mean pilots would not need to re-train anything to fly Battleships or Cruisers.
Er staat dat de manier waarop skills in eve werken het zo zal gaan: als je amarr BS in je skill list hebt staan (injected lijkt al genoeg), heb je dus straks als deze change erin komt geen amarr BC uberhaupt nodig om amarr BS te blijven vliegen/trainen, maar je raakt natuurlijk wel de mogelijk kwijt om meteen amarr BC te vliegen, daarvoor moet je (met bijvoorbeeld sp die je reimbursed hebt gekregen van BC) amarr BC trainen.

Ook staat er:
To sum up, this means that tech 1 sub-capital vessels would take a bit longer to train for (from 9 to 17 days for Battleships for instance)..
8 dagen voor racial BC 4 en racial destroyer 4 betekent dat in dit voorbeeld de racial BC skill zeker niet 1/4 van de huidige BC skill is, sterker nog, als je uitgaat van wat de non racials nu zijn (rank 2 en rank 6) en even de opmerking van legolas (26 dagen voor lvl 5 BC) kom ik idd op geen verschil in ranks, dus even zware skills (evenveel sp in racial lvl 5 als non-racial lvl 5)

Ik vind het bijzonder zuur persoonlijk, m'n pvp char zit op CS 5 en alle racial cruisers 5 bijvoorbeeld. straks moet ik dus richting de 80+ dagen bijtrainen voor alle racial command ships legaal (natuurlijk heb ik die al dus op zich boeiuh, tenzij er ook boni komen op die skills ipv de racial cruiser skills, which would make sense) .. (oh en wellicht om racial BC te trainen sowieso alle racial destroyers ook, die ik natuurlijk ook nodig heb voor m'n HICs en DICs ..)
Voor m'n bijna 8 jaar oude high sec main die maar op 3 races zit is het idd wat minder, maar neemt niet weg dat het absurd is om zoiets ineens erin te brengen zonder te zeggen: iedereen die nu schepen kan vliegen krijgt gewoon genoeg sp om alle skills te hebben om die ook echt te mogen vliegen (oftewel als je char BC 5 heeft en racial cruisers krijg je gewoon racial BC op 5 van die racial cruisers ofzo)..

Ik kan me niet herinneren dat ze ooit zoiets weirds gedaan hebben (wel in de richting van, de switch van cruises naar torps op stealth bombers bijvoorbeeld, maar toch) ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BradKing schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:09:
sterker nog, als je uitgaat van wat de non racials nu zijn (rank 2 en rank 6) en even de opmerking van legolas (26 dagen voor lvl 5 BC) kom ik idd op geen verschil in ranks, dus even zware skills (evenveel sp in racial lvl 5 als non-racial lvl 5)
kleine opmerking dat was voor zowel destroyer 5 als battlecruiser 5 (wel met full +5 implant set en max perc/will remap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:46
[...]

Maar ja dat staat er dus niet..

[...]

Er staat dat de manier waarop skills in eve werken het zo zal gaan: als je amarr BS in je skill list hebt staan (injected lijkt al genoeg), heb je dus straks als deze change erin komt geen amarr BC uberhaupt nodig om amarr BS te blijven vliegen/trainen, maar je raakt natuurlijk wel de mogelijk kwijt om meteen amarr BC te vliegen, daarvoor moet je (met bijvoorbeeld sp die je reimbursed hebt gekregen van BC) amarr BC trainen.

Ook staat er:

[...]

8 dagen voor racial BC 4 en racial destroyer 4 betekent dat in dit voorbeeld de racial BC skill zeker niet 1/4 van de huidige BC skill is, sterker nog, als je uitgaat van wat de non racials nu zijn (rank 2 en rank 6) en even de opmerking van legolas (26 dagen voor lvl 5 BC) kom ik idd op geen verschil in ranks, dus even zware skills (evenveel sp in racial lvl 5 als non-racial lvl 5)

[...]
CCP Soundwave wrote:
We'll find a suitable reimbursement that makes everyone happy. I'm not terribly fussed about giving away a little extra if it moves we move the ship progression system into a better place.

CCP Soundwave wrote:
We'll sit down and have a chat about it, but what we're looking to do is create a solid ship scheme, not take things away from people. You'll be reimbursed properly.

CCP Soundwave wrote:
No one is saying you have to retrain them. Our principle for the reimbursement here will be "if you could fly it yesterday, you can still fly it today". Ytterbium will post the further details of this once it's written up.

CCP Ytterbium wrote:
[...]
Destroyer and Battlecruiser reimbursement: it has been said before, but allow us to repeat again, that we do not want to cut ships you can already fly. Thus, having BC skill at 5 would mean you get all four variations at 5.
[...]

Verder lezen dan je neus lang is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
[...]

Ik vind het bijzonder zuur persoonlijk, m'n pvp char zit op CS 5 en alle racial cruisers 5 bijvoorbeeld. straks moet ik dus richting de 80+ dagen bijtrainen voor alle racial command ships legaal (natuurlijk heb ik die al dus op zich boeiuh, tenzij er ook boni komen op die skills ipv de racial cruiser skills, which would make sense) .. (oh en wellicht om racial BC te trainen sowieso alle racial destroyers ook, die ik natuurlijk ook nodig heb voor m'n HICs en DICs ..)

[...]
Je zegt dat je straks 80+ dagen moet bijtrainen om alles weer te kunnen vliegen.
No one is saying you have to retrain them. Our principle for the reimbursement here will be "if you could fly it yesterday, you can still fly it today". Ytterbium will post the further details of this once it's written up.
Link naar quote: https://forums.eveonline....posts&m=898882#post898882

::edit:: wat Japy quote. Link naar de post met die quotes: https://forums.eveonline....posts&m=898397#post898397

[ Voor 44% gewijzigd door Lassie dutch op 07-03-2012 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:18:
[...]

CCP Soundwave wrote:
We'll find a suitable reimbursement that makes everyone happy. I'm not terribly fussed about giving away a little extra if it moves we move the ship progression system into a better place.

CCP Soundwave wrote:
We'll sit down and have a chat about it, but what we're looking to do is create a solid ship scheme, not take things away from people. You'll be reimbursed properly.

CCP Soundwave wrote:

CCP Ytterbium wrote:
[...]
Destroyer and Battlecruiser reimbursement: it has been said before, but allow us to repeat again, that we do not want to cut ships you can already fly. Thus, having BC skill at 5 would mean you get all four variations at 5.
[...]

Verder lezen dan je neus lang is ;)
damn dus ik moet gewoon destroyers en BCs naar 5 trainen... wanneer gaat dit alles beginnen kan ik mn training aanpassen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:21:
[...]

damn dus ik moet gewoon destroyers en BCs naar 5 trainen... wanneer gaat dit alles beginnen kan ik mn training aanpassen :P
Lassie dutch schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:58:
[...]

Ze beginnen met veranderingen vanaf Inferno, en dat staat gepland net voor de zomer.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toppie dus hoef niks aan te passen aan mn schema :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:41
De_Bastaard schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:45:
[...]
Omdat die wel weet hoe je 0.0 moet aanpakken.
Nog meer nullbears :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:01

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

gaan ze dan gewoon de rank verlagen ofzo?? of geven ze shitload SP derbij...
ook niet handig dus...
hele idee is gewoon borked...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Wil niet flauw zijn, maar de reden, dat ik BS5 getrained heb op verschillende classes is puur voor de extra bonus, die je dan krijgt ALS je een BS vliegt.
Snap eigenlijk ook wel, waarom je straks maar BS4 voor capital nodig hebt, is meer in lijn van een heleboel andere skills.
Maar ben beetje roestig, BS5 heb je toch nog altijd nodig voor marauders/black ops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
TepelStreeltje schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:47:
[...]

gaan ze dan gewoon de rank verlagen ofzo?? of geven ze shitload SP derbij...
ook niet handig dus...
hele idee is gewoon borked...
Idee is niet borked, maar wel de timing.. Dit hadden ze veel eerder moeten doen, maar toen waren ze druk met andere dingen (lees: niet spaceships).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bangkirai schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:53:
Wil niet flauw zijn, maar de reden, dat ik BS5 getrained heb op verschillende classes is puur voor de extra bonus, die je dan krijgt ALS je een BS vliegt.
Snap eigenlijk ook wel, waarom je straks maar BS4 voor capital nodig hebt, is meer in lijn van een heleboel andere skills.
Maar ben beetje roestig, BS5 heb je toch nog altijd nodig voor marauders/black ops?
punt is dat vele mensen puur en alleen BS5 trainen om capital te kunnen vliegen. maar idd voor BS zelf en voor marauders en black ops is het preq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maniak schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:56:
[...]

Idee is niet borked, maar wel de timing.. Dit hadden ze veel eerder moeten doen, maar toen waren ze druk met andere dingen (lees: niet spaceships).
ik vind het wel plausibel dat je met destroyers en battlecruisers alle rassen kan vliegen waar je preq van hebt ok cruisers 4 voor battlecruiser zou prima change zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Iemand van jullie builders interesse in een Ark BPC ? Net gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-09 16:56
De_Bastaard schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:45:
[...]

Omdat die wel weet hoe je 0.0 moet aanpakken.
Grapje zeker. RDN weet 0,0 van 0,0.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-09 16:56
Vrij simpel eigenlijk. Zonder Alex zaten jullie nu allemaal in station, schoenen te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Waarschijnlijk wel ja, maar dat krijg je outnumbered he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

ZFLaSH schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 10:30:
Vrij simpel eigenlijk. Zonder Alex zaten jullie nu allemaal in station, schoenen te ruilen.
Bedoel je The Mittani die dingen zei zoals:
Yet Incarna is not something which we can ignore. Not only is it inevitable, it is a fundamental necessity if EVE is to achieve any status greater than that of an awkward niche MMO from a strange, sulfuric island where people eat sheep’s heads willingly and believe in elves.
en
The release of Incarna and later Dust 514 is likely to make EVE’s subscriber base and revenue generation explode
en
Yet despite the riots, the leaks, the crippling technical hurdles, and our characters being trapped in a rusted hovel for three months, I stand behind everything I said in Defending Incarna.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 18:06
@ zflash - Ik ben er (niet eens een beetje) zeker van dat een alliance als raiden. *niet* dag in dag uit in een station actief is. Hooguit zijn de karakters ingelogd voor chatdoeleinden terwijl op andere karakters isk wordt gemaakt. En daarin verschilt raiden. niet van de meeste andere sov.entities.

Daarnaast is de gemiddelde kennis van sov 0.0 binnen raiden. waarschijnlijk iets hoger dan van goons. Waarom? Omdat kennis van sov 0.0 toeneemt met de jaren en de gemiddelde eve.leeftijd binnen raiden. een stuk hoger ligt. Dus eigenlijk zeg je dat goons dan een negatieve hoeveelheid kennis hebben van 0.0. Wat niet kan. En daardoor concludeer ik dat je oneliners wilderiaanse kugu-trolls zijn. :9

- En hoewel ik niet op Mittens heb gestemd (in tegendeel zelfs. Ik zou een tegenstem hebben gegeven :) ), snap ik z'n uitlatingen erg goed. De gedachte achter incarna is een heel aantrekkelijke. Kijk voor de grap nog eens de trailer "a future vision". Ook ik denk dat avatarbased stationenvironments met interactie werkelijk een heleboel kan toevoegen aan de eve experience. Een (kleine(!)) fout is dat het niets zou moeten vervangen, wat het wel deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

* Elvis heeft sinds een paar dagen een trial account en amuseert zich rot. :)

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
wheez50 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 14:32:
En daardoor concludeer ik dat je oneliners wilderiaanse kugu-trolls zijn. :9
Meer een soort van omhooggevallen CAOD-beertje. Wel een beetje jammer in dit draadje. Overigens denk ik dat dat fout(je) meer een flinke stapel van allerlei fouten was. En dat begon vier(!) geleden al met die vrij complete demo (bijv. http://www.youtube.com/watch?v=n41s1Iox18A&feature=related). Niet die demo, wel de tijd tussen dat en Incarna.

Uiteindelijk is het belangrijk om vooral nieuwe spelers niet teveel voor de voeten te leggen als ze specifiek willen specialiseren. Dat moet immers een van de sterkere punten zijn van skilltraining zoals dat van EVE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik heb een beetje hulp nodig, omdat ik er kwa CPU output niet uitkom.
En welke skill ik nu ook train, ik blijf staat op een 4,8 cpu over.

Mijn set-up voor mijn drake is als volgt :

====================================================

6x Heavy Missile Launcher II (Heb ruimte voor 1 erbij, maar dus niet genoeg cpu!)

3x Medium Core Defence Field Purger I

2x Large Shield Extender II
1x Shield Recgarger II
1x Ballistic Deflection Field II
1x Invulnerability FIeld II
1x Photon Scattering Field II

3x Ballistic Control System II
1x Damage Control II

Ik heb online gezocht naar guides om mijn CPU output te verhogen,
Maar wat ik ook train op het moment ik blijf op 4,8/656,2 staan.
Ik weet dat het mogelijk moet zijn nog 1 Heavy Missile Launcher II toe te voegen aan mijn set-up
Omdat ik verschillende fittings heb gezien, mijn deze set-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KunDun schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:37:
Ik heb een beetje hulp nodig, omdat ik het kwa CPU output niet uitkom.

6x Heavy Missile Launcher II (Heb ruimte voor 1 erbij, maar dus niet genoeg cpu!)

1x Shield Recgarger II

1x Damage Control II

Ik weet dat het mogelijk moet zijn nog 1 Heavy Missile Launcher II toe te voegen aan mijn set-up
heb je electronics op 5? en electronics upgrade op 4 (liefst ook op 5) tevens moet je weapon upgrades trainen (die lowered CPU van turrets en launchers)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2012 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:37:
[...]

heb je electronics op 5? en electronics upgrade op 4 (liefst ook op 5)
Electronics zit op 5, Electronic upgrades op 4, alleen toen ik die trainde van 3 naar 4 kreeg ik niks aan cpu erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KunDun schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:39:
[...]

Electronics zit op 5, Electronic upgrades op 4, alleen toen ik die trainde van 3 naar 4 kreeg ik niks aan cpu erbij.
klopt krijg je ook niet electronics upgrade verlaagds CPU need van sommige modules

je moet weapon upgrades trainen erg belangrijke skill en geeft 5% reduction op turrets, launchers en smartbombs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:41:
[...]

klopt krijg je ook niet electronics upgrade verlaagds CPU need van sommige modules

je moet weapon upgrades trainen erg belangrijke skill en geeft 5% reduction op turrets, launchers en smartbombs
Weapon Upgrades heb ik ook al op Level5 daarom snap ik niet waarom ik niet uitkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KunDun schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:43:
[...]

Weapon Upgrades heb ik ook al op Level5 daarom snap ik niet waarom ik niet uitkom.
dan blijft implant over :S implant kopen die je CPU geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:44:
[...]

dan blijft implant over :S implant kopen die je CPU geeft
Inderdaad, of maar eens kijken voor een Raven, ook al gaat dat niet lukken met mijn huidige isk balans.
Iedere keer als ik weer een beetje heb gespaard, dan moet er wel weer iets worden gekocht hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Zojuist even de build in Pyfa gezet, maar de build op "all level 5" heeft 1.79% teveel CPU power nodig. Dat betekend dat je een implant nodig gaat hebben voor deze build. De vraag is echter wat je ermee gaat doen, gezien er betere builds zijn voor verschillende doeleinden. (PVE/PVP/WH)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cardinal schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:51:
Zojuist even de build in Pyfa gezet, maar de build op "all level 5" heeft 1.79% teveel CPU power nodig. Dat betekend dat je een implant nodig gaat hebben voor deze build. De vraag is echter wat je ermee gaat doen, gezien er betere builds zijn voor verschillende doeleinden. (PVE/PVP/WH)
is dat pyfa beter dan EFT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Cardinal schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:51:
Wat ik wil is zonder al te veel problemen level 4 missies kunnen doen :)
Op dit moment heb ik te weinig DPS, om ze met succes af te ronden.

PS : Zit op 224.8 DPS op het moment exc drones.

[ Voor 4% gewijzigd door KunDun op 10-03-2012 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KunDun schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:55:
[...]

Wat ik wil is zonder al te veel problemen level 4 missies kunnen doen :)
Op dit moment heb ik te weinig DPS, om ze met succes af te ronden.
neem een raven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Graag waar kan ik hem ophalen ;)
Niet genoeg isk op het moment, ben net weer begonnen namelijk,
En wilde dus level4 missies gaan doen om aan het geld te komen hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KunDun schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:57:
[...]

Graag waar kan ik hem ophalen ;)
Niet genoeg isk op het moment, ben net weer begonnen namelijk,
En wilde dus level4 missies gaan doen om aan het geld te komen hehe :)
market :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Je kunt ook die F-S9 shield extenders nemen, gebruiken minder CPU en het aantal EHP Minder valt reuze mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
De_Bastaard schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 17:03:
Je kunt ook die F-S9 shield extenders nemen, gebruiken minder CPU en het aantal EHP Minder valt reuze mee :)
Is een optie inderdaad, en de markt bespelen, geen idee hoe ik dat moet aanpakken hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Een van mijn favoriete PVE builds is:

7x Heavy Missile Launchers II

2x Invul Field II
2x Shield Recharger II
2x Shield Extender II

2x Beta reactor control: Shield power relay
2x Ballistic Control System II

3x Medium Core Defence Purger I

Ow, deze kan 411 DPS halen inclusief Hobs II
Nee, ander programma, wat hetzelfde doet

[ Voor 32% gewijzigd door Cardinal op 10-03-2012 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 19:36
KunDun schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:37:
Ik heb een beetje hulp nodig, omdat ik er kwa CPU output niet uitkom.

1x Shield Recgarger II

1x Damage Control II

Ik zou dan 1 van je BCU's en je DC II eraf slopen, en 2x beta shield power relays ervoor in de plaats zetten + 1 extra HML II. Dat is meer DPS en meer shield tank - een DC II heeft niet echt heel veel zin voor shield tanks, het kan alleen maar wat extra ruimte bieden mocht je het verprutsen. Kortom, verpruts het niet :+

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
GamemasterByte schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 18:02:
[...]

Ik zou dan 1 van je BCU's en je DC II eraf slopen, en 2x beta shield power relays ervoor in de plaats zetten + 1 extra HML II. Dat is meer DPS en meer shield tank - een DC II heeft niet echt heel veel zin voor shield tanks, het kan alleen maar wat extra ruimte bieden mocht je het verprutsen. Kortom, verpruts het niet :+
Ben geen Eve veteraan, dus nog een keer zodat ik het begrijp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Of een PDS II, die heeft meteen een capacitor bonus geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
KunDun schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 18:34:
[...]

Ben geen Eve veteraan, dus nog een keer zodat ik het begrijp :)
Excuus. Ik zou er dus zoiets van maken:

[Drake, Drake]
Ballistic Control System II
Beta Reactor Control: Shield Power Relay I

Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Shield Recharger II
Invulnerability Field II
Photon Scattering Field II
Heat Dissipation Field II

Heavy Missile Launcher II, Scourge Heavy Missile
[empty high slot]

Medium Core Defence Field Purger I

Hobgoblin II x5

Dat geeft je, met max skills, 420 dps en 444 dps tanked. Met jouw setup (waar je dus 1 minder missile launcher hebt, en de andere lows) zit je op 408 dps en 293 dps tanked. Alle getallen zijn wel op max skills, inclusief drones, en met scourge (of hoe ze nu ook heten) missiles.

In totaal best een groot verschil dus.

Edit: hij is zowiezo al cap stable, dus het enige waarvoor het nuttig zou zijn is de shield recharge/hp bonus van die PDS. Dan kun je nog steeds beter een shield power relay gebruiken (387 dps tank vs 444 dps tank).

Zo, dat was weer genoeg EFT voor vandaag :)

Compleet andere vraag. Een hele tijd geleden heb ik een devblog gezien waarin ze beschreven dat ze met een eve-versie bezig waren die op een tegra 2 chipset draait. Gezien die nieuwe ontwikkelingen, tegra 3 enzo, heeft iemand enig idee hoe het met de ontwikkeling van die eve client staat?

[ Voor 16% gewijzigd door GamemasterByte op 10-03-2012 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
GamemasterByte schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 18:53:
[...]

[Drake, Drake]

Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Shield Recharger II
Invulnerability Field II

[empty high slot]

Hobgoblin II x5

Dat geeft je, met max skills, 420 dps en 444 dps tanked. Met jouw setup (waar je dus 1 minder missile launcher hebt, en de andere lows) zit je op 408 dps en 293 dps tanked. Alle getallen zijn wel op max skills, inclusief drones, en met scourge (of hoe ze nu ook heten) missiles.

In totaal best een groot verschil dus.

Edit: hij is zowiezo al cap stable, dus het enige waarvoor het nuttig zou zijn is de shield recharge/hp bonus van die PDS. Dan kun je nog steeds beter een shield power relay gebruiken (387 dps tank vs 444 dps tank).

Zo, dat was weer genoeg EFT voor vandaag :)

Compleet andere vraag. Een hele tijd geleden heb ik een devblog gezien waarin ze beschreven dat ze met een eve-versie bezig waren die op een tegra 2 chipset draait. Gezien die nieuwe ontwikkelingen, tegra 3 enzo, heeft iemand enig idee hoe het met de ontwikkeling van die eve client staat?
Bedankt voor de moeite :)

Zal er even naar gaan kijken thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
[...]

Ik gok dat het om die WebGL versie ging.

http://www.eveonline.com/universe/spaceships/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
Niet helemaal volgens mij. Het stond zelfs op de FP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomoDigger
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 20:24
Kan zo'n drake lvl4 missions aan? Dacht dat je daar wel een BS voor nodig had :?

Mission nu vooral lvl3's in m'n Hurricane, maar kan ook Drakes vliegen...

Voor de newbies onder ons is Eve University aan te raden, daar ben ik na 2 weken in Eve bijgegaan (zit nu op ~3 maanden in Eve). Lol gehad in 2 oorlogen, wat exploration en missioning gedaan, en onlangs in incursions genoeg isk verdiend om m'n eerste plex te kopen :D.

Ook onze wiki is redelijk uigebreid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:01

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

NomoDigger schreef op zondag 11 maart 2012 @ 11:11:
Kan zo'n drake lvl4 missions aan? Dacht dat je daar wel een BS voor nodig had :?
De tank op een drake is best wel ziek, en omdat het redelijk goedkope bootjes zijn worden ze regelmatig gebruikt voor LV4's.
Enige nadeel is dat ze niet de dps doen die een bs doet, en dus dure de missies nogal lang :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn CEO, Garmon heeft zijn laatste video vrij gegeven. De moeite weer waard al denk ik persoonlijk dat hij wat minder is dan zijn eerdere werk.

https://forums.eveonline....posts&t=79391&find=unread

Ook hebben mijn alliance/corp een site gemaakt met pvp instructie videos waarin er toelichting wordt gegeven over fights die we hebben.

http://www.eveiseasy.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
GamemasterByte schreef op zondag 11 maart 2012 @ 10:45:
Niet helemaal volgens mij. Het stond zelfs op de FP.
Wellicht, maar dat nieuwsbericht is overgenomen zonder te controleren of het klopt. Op de fanfest-presentatie zelf is daar weinig van te zien, anders dan exact hetzelfde als wat nu op de site te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Cool, ga hem zeker ff checken machiel!

Overigens United Pod Service lijkt nu in elkaar te storten, waardoor Brick Squad weer sov neemt in Geminate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo EVE bewoners.

Graag zou ik dit spel uit willen proberen en daarom vroeg ik mij af of iemand een 60day key voor mij heeft zodat ik het kan uitproberen.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 18:06
Voor zover ik weet zijn de 60dagen trial keys allemaal verlopen. Ik heb wel een 21 dagen trial voor je...

edit: (invite sent)

[ Voor 12% gewijzigd door wheez50 op 12-03-2012 02:04 . Reden: invite sent ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wheez50 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 20:09:
Voor zover ik weet zijn de 60dagen trial keys allemaal verlopen. Ik heb wel een 21 dagen trial voor je...
Dat is ook goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Wow 8)

Gisteren kocht ik een Golem, bijna 2b aan fitting er tegenaan gegooit (officer meuk er op en zo) en meh, ik was niet impressed.
Het blijft een groot traag en log platform, ook voor missies, en ik moet juist standing/sec status farmen.

Dus *O* verpatst weer en voor een kwart van de prijs een Tengu + fitting gekocht en, ik tank alle l4's tot nu toe met meer dan gemak, én cap stable 8)

* Noxious blij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
En de economie van eve ook. 75% afschrijving is altijd leuk voor de opkopers :S.
Standing grind ik met een Drake en lvl3's. Lvl 4's in mn CNR. Tengu nog niet geprobeerd. Ben bang voor die webbers/scrammers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

[...]

[Drake, Drake]

Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Shield Recharger II
Invulnerability Field II

[empty high slot]

Hobgoblin II x5
Ik draai +- dezelfde setup maar dan:
Shield Recharger II & Invulnerability Field II vervangen door T2 shield resistance amplifiers.
Ga je setup eens proberen, wie weet verander ik wel ;)

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Peekster schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:48:
En de economie van eve ook. 75% afschrijving is altijd leuk voor de opkopers :S.
Standing grind ik met een Drake en lvl3's. Lvl 4's in mn CNR. Tengu nog niet geprobeerd. Ben bang voor die webbers/scrammers.
Mwah 75% afschrijving is wat overdreven, het is niet dat ik 0 isk overgehouden heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Web en scram maakt niet zoveel uit voor de tengu. heeft insane goede tank (afhankelijk van fit natuurlijk).
Wel uitkijken voor neuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

Tengu gaat inderdaad zeer goed. Ben zelf net eens overgeschakeld naar een Tempest Fleet Issue. Just for fun. Was eigenlijk wat aan het sparen voor een Machariel, maar wou eens iets anders proberen. Tempest gaat in ieder geval ook goed.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
defusion schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:15:
[...]

Web en scram maakt niet zoveel uit voor de tengu. heeft insane goede tank (afhankelijk van fit natuurlijk).
Dat moet ik met mn CNR ook. Gist-B Type X-Large Shieldbooster is goed maar vreet best veel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
defusion schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:15:
[...]
Tengu is een speedtank, dus voor webbers moet je zeker uitkijken, echter als je weet wat de webbers zijn, kan je die gewoon afschieten zonder problemen.
Noxious schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:45:
Gisteren kocht ik een Golem, bijna 2b aan fitting er tegenaan gegooit (officer meuk er op en zo) en meh, ik was niet impressed.
Het blijft een groot traag en log platform, ook voor missies, en ik moet juist standing/sec status farmen.

Dus *O* verpatst weer en voor een kwart van de prijs een Tengu + fitting gekocht en, ik tank alle l4's tot nu toe met meer dan gemak, én cap stable 8)

Terwijl je gisteren nog zo blij was met je nieuwe Golem. :P. Goed om te weten, dan kan ik de Golem skippen. Vlieg nu Nightmare + Tengu, wil naar Tengu + Tengu en zit te denken aan Machariel + Tengu. Dualboxen for the ISK :P

[ Voor 48% gewijzigd door Cardinal op 12-03-2012 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Noxious schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:45:
Wow 8)

Hoewel de tengu natuurlijk een heerlijke tank heeft voor L4s, heeft het toch wat weinig DPS als je het vergelijkt met de marauders of pirate battleships. Een Machariel of Nightmare overtreft de Tengu in DPS, en de tank van die schepen is meer dan voldoende voor L4s.
Ik heb zelf de Tengu, Machariel en Nightmare voor L4s gebruikt. Toen ik gisteren voor het eerst in een lange tijd weer mijn Tengu gebruikte in een paar missies, ondervond ik meteen weer hoe irritant het is om missiles te gebruiken. Zeker op lange afstand, als je teveel of te weinig salvo's afvuurt. Bij Gunnery platformen kun je gewoon blijven schieten totdat het doelwit dood is, zonder daarbij teveel salvo's af te vuren.
Je moet inderdaad uitkijken voor die webbers en scrammers. Vooral webbers kunnen je grootste vijand zijn in de Tengu. Het is mijzelf ook al eens overkomen dat ik door teveel schepen gewebbed werd, waardoor mijn snelheid te laag was om goed te blijven tanken. Mijn schip ging dan ook *boem.*
Ik gebruik nu 2 flare rigs en dual TPs, en heb altijd een paar precision missiles bij in het geval dat :)
Het idee is dan ook dat je altijd eerst de frigates uitschakelt, en pas daarna de andere schepen.
Maar dat neemt niet weg dat de Tengu een heerlijk schip is om in te missionen: redelijke DPS, lekker snel schip, veel mogelijkheden qua fitting..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Cardinal schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:51:
[...]

Tengu is een speedtank, dus voor webbers moet je zeker uitkijken, echter als je weet wat de webbers zijn, kan je die gewoon afschieten zonder problemen.
Hoewel speed zeker helpt, is het overbodig met een degelijke deadspace booster.
Uitgaande van gurista missies is een pith c-type ruim overkill als je gewoon still hangt.
pith a-type voor als je je nooit zorgen wilt maken tegen andere damage types..

heb je dat niet, dan is speedtanken inderdaad wel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok nou hoor ik hier over tengu voor LVL4`s en hoe goed deze tankt enzo..

maar hoe gaat dat op voor de andere T3 schepen? ik ben namelijk (as we speak) aan het trainen voor gallente HAC/T3 en ga daarna non stop door voor minmatar HAC/T3 en nu wil ik graag weten hoe goed die schepen LVL4`s doen.

domi is leuk maar zo traag en minnie BS eigenlijk nog niet echt geprobeerd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:17:
ok nou hoor ik hier over tengu voor LVL4`s en hoe goed deze tankt enzo..

maar hoe gaat dat op voor de andere T3 schepen? ik ben namelijk (as we speak) aan het trainen voor gallente HAC/T3 en ga daarna non stop door voor minmatar HAC/T3 en nu wil ik graag weten hoe goed die schepen LVL4`s doen.

domi is leuk maar zo traag en minnie BS eigenlijk nog niet echt geprobeerd :/
minnie t3 is beter geschikt voor pvp (non-active tanked) of incursions.
gallente t3 schijnt wel een insane tank te kunnen hebben, maar het zijn vooral de beschikbare wapens die hem minder populair maken.

HAC zou ik zowieso niet voor pve zaken gebruiken

[ Voor 4% gewijzigd door defusion op 12-03-2012 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

defusion schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:21:
[...]

minnie t3 is beter geschikt voor pvp (non-active tanked) of incursions.
gallente t3 schijnt wel een insane tank te kunnen hebben, maar het zijn vooral de beschikbare wapens die hem minder populair maken.

HAC zou ik zowieso niet voor pve zaken gebruiken
ja komt bij dat mijn hybrid skills nog best wel sucken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:26:
[...]

ja komt bij dat mijn hybrid skills nog best wel sucken ;(
Als je drones wel goed zijn, ishtar is de enige HAC die ik wel voor pve zou aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

defusion schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:28:
[...]

Als je drones wel goed zijn, ishtar is de enige HAC die ik wel voor pve zou aanraden.
mijn drone skills zijn best wel goed en das de reden dat ik nu gallente cruiser 5 train (voor minmatar) daar ik er plexen mee wil doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Cardinal schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:51:
[...]
Terwijl je gisteren nog zo blij was met je nieuwe Golem. :P. Goed om te weten, dan kan ik de Golem skippen. Vlieg nu Nightmare + Tengu, wil naar Tengu + Tengu en zit te denken aan Machariel + Tengu. Dualboxen for the ISK :P
Haha ja :$ ach, Golem is een mooie boot maar niks voor mij dus.
KillerX42 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:02:
[...]
Hoewel de tengu natuurlijk een heerlijke tank heeft voor L4s, heeft het toch wat weinig DPS als je het vergelijkt met de marauders of pirate battleships. Een Machariel of Nightmare overtreft de Tengu in DPS, en de tank van die schepen is meer dan voldoende voor L4s.
Ik heb zelf de Tengu, Machariel en Nightmare voor L4s gebruikt. Toen ik gisteren voor het eerst in een lange tijd weer mijn Tengu gebruikte in een paar missies, ondervond ik meteen weer hoe irritant het is om missiles te gebruiken. Zeker op lange afstand, als je teveel of te weinig salvo's afvuurt. Bij Gunnery platformen kun je gewoon blijven schieten totdat het doelwit dood is, zonder daarbij teveel salvo's af te vuren.
[...]
Mja ik moet zeggen dat de DPS me alles mee valt met T2 ammo, de Golem had mooie torps enzo, maar in de meeste missies heb je veel te veel kleine schepen om die echt goed te gebruiken.
Ik ben er (mede door de betere range) een stuk sneller mee.

Een missile teveel afschieten zal ik niet wakker om liggen, en volgens wat mensen uit EVE University is het na de Mach de snelste missie boot.

[ Voor 4% gewijzigd door Noxious op 12-03-2012 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
defusion schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:28:
[...]

ik doe anders geregeld L3's en complexes in mijn Zealot :9

Voor het L4 missioning gebruik ik een abaddon. 1150 DPS _/-\o_ en resistance 81-72-70-75 + 87k EHP.
Knal ik door elke missie zonder problemen en redelijk vlot

Valt me op dat ik 1 van de weinige hier ben die amarr vliegt

[ Voor 8% gewijzigd door Stampertjen op 12-03-2012 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stampertjen schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:18:
[...]

ik doe anders geregeld L3's en complexes in mijn Zealot :9

Voor het L4 missioning gebruik ik een abaddon. 1150 DPS _/-\o_ en resistance 81-72-70-75 + 87k EHP.
Knal ik door elke missie zonder problemen en redelijk vlot

Valt me op dat ik 1 van de weinige hier ben die amarr vliegt
ja das leuk maar BS heeft nu eenmaal veel meer tank en DPS het ging over T3s verder is amarr laatste race die ik ga trainen daar ik gallente en minnie specced ben is caldari de meest logische volgende keuze :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Tengu's zijn geweldige missie runners, CNR/Golem/Rattle/CNS heb ik allemaal geprobeerd maar was niets voor mij.

Je moet je tank pulsen of er een belachelijke dure shield booster in stoppen, torps is leuk en aardig maar tegen kleine schepen doen ze relatief weinig schade en gaat het toch beter met de Tengu. Ik doe level 4's samen met een maatje van me met duo Tengu's gaat als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
http://killboard.jovianlegacy.net/index.php/kill_detail/275/ _O- _O- _O-

@Ashrah, ik ben cap stable met 2 small shield boosters + een shield amp :-) boost genoeg voor alle lvl 4 's die ik so far ben tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Tengu met scourge fury is gewoon nice.

Heb zelf een WH fit tengu met 2x Gistii b-type small boosters, werkt wel redelijk. Eerst volgende wat ik koop is een c-type medium of a-type medium als ik heel veel geld over heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
De_Bastaard schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:09:

Heb zelf een WH fit tengu met 2x Gistii b-type small boosters, werkt wel redelijk. Eerst volgende wat ik koop is een c-type medium of a-type medium als ik heel veel geld over heb :)
Idd ik gebruik deze fit nu voor lvl 4's en het werkt gewoon perfect:
http://eve.battleclinic.c...ngu-PvE-Minimum-Spec.html

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
[Tengu, Tengu - PvE Minimum Spec]

Invulnerability Field II
Explosion Dampening Field II
10MN Afterburner II
Domination Shield Boost Amplifier
Gistii B-Type Small Shield Booster
Gistii B-Type Small Shield Booster

Heavy Missile Launcher II

Medium Capacitor Control Circuit I
Medium Warhead Rigor Catalyst I
Medium Warhead Rigor Catalyst I

Tengu Defensive - Amplification Node
Tengu Electronics - Dissolution Sequencer
Tengu Propulsion - Fuel Catalyst
Tengu Offensive - Accelerated Ejection Bay
Tengu Engineering - Augmented Capacitor Reservoir
Idd ik lachte me rot toen ik de import draaide :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
De_Bastaard schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:09:

Ik gebruik een Thon's Large shield Booster, Thon's Shield Boost Amplifier en een complete High Grade Crystal Set

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Crystal set staat nog op mijn wishlist, maar ik ben altijd bang dat ik die kwijt ga raken :D

Doe zelf geen Level 4's maar eigenlijk alleen complexes/wormhole sites... waarbij het risico op verlies natuurlijk groter is :-)

In lowsec zal dat wel meevallen, of je moet al een échte piraat tegen komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Thons booster en amp is wel echt overkill, heb tijdlang met een 1500dps tank cap stable Tengu gevlogen (lang geleden toen ik nog missies deed)
Kostte misschien een bil bij elkaar en kon in elke missie gewoon stil hangen en full agro trekken, no problem. Officer mods heb je daar echt niet voor nodig.

Mach zou ik nu pakken, veeeel meer dps = veel sneller klaar ;)

[ Voor 162% gewijzigd door Wabs op 12-03-2012 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Mijn Noorse director (Chrisfaren ingame) is onderweg naar NL voor een weekje *O*

Tot 15:00 hier te volgen: http://www.flightradar24.com/SAS2306 (Kristiansund - Oslo)
Vanaf 16:20 hier te volgen: http://www.flightradar24.com/SAS827 (Oslo - Shiphol)

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Wabs schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:49:
Thons booster en amp is wel echt overkill, heb tijdlang met een 1500dps tank cap stable Tengu gevlogen (lang geleden toen ik nog missies deed)
Kostte misschien een bil bij elkaar en kon in elke missie gewoon stil hangen en full agro trekken, no problem. Officer mods heb je daar echt niet voor nodig.

Nouja die Thon spullen zijn niet zo heel duur hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Wabs schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:49:

Uhm Thons booster/amp was samen zo'n 600 mill en zonder crystals krijg je daarvan een 1500 dps omnitank cap stable, dus je feiten kloppen niet. Mijn Tengu was totaal zo'n 1.5bill maar dat is ook omdat de Hull+Subs mijn zo'n 800m gekost heeft toen ze net uitkwamen echter heeft hij dit allang terugverdient.

[ Voor 11% gewijzigd door Ashrah op 12-03-2012 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Maarja wat kost die crystal set? Gaat richting de 2bil toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
1.2/1.3b denk ik toen ik die kocht in 2006
Pagina: 1 ... 20 ... 46 Laatste