[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 21: Crucible Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 46 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:01

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 07:41:
[...]

Oud linkje, wat hun gedaan hebben werkt al lang niet meer, googlefu gaf me dit stukje tekst :)

[...]
Ah, dacht dat het recent was, is het nog uit mijn vorige eve carriere :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 06:47
Zo, net Amsterdam uitgerold na een meeting van de Goons. Was lachen, zo'n 30 tot 40 goons die door A'dam heen zwalkde. Één Dev van CCP was er ook, die heeft aan het eind van de avond Sambal Oeloek opgesnoven.. Hoop lol, hoop bier, hoop plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:06
Leuk om te horen :)

Mag ik je vragen om wat meer gooninput van jouw kant? Raiden. is wat oververtegenwoordigd hier... En dan niet in de zin van propaganda++ maar meer een idee hoe het bij jullie leeft zodat we met z'n allen kunnen genieten van wat een mooi spel we toch spelen.

(Ja ik weet het. Ben hopeloos idealistisch. O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Heeft hier iemand de ISK the guide? Ik wil hem misschien kopen omdat het gewoon leuk is om in de auto als ik op vakantie ga of gewoon wat vrije tijd heb om te lezen. Maar is de kwaliteit goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:37
-kardo- schreef op zondag 26 februari 2012 @ 18:50:
Heeft hier iemand de ISK the guide? Ik wil hem misschien kopen omdat het gewoon leuk is om in de auto als ik op vakantie ga of gewoon wat vrije tijd heb om te lezen. Maar is de kwaliteit goed?
ik hoor dat de kwaliteit goed is

en hij is nu in de aanbieding in the eon store en is nu maar 17,50$

http://www.eonmagazine.co.uk/isk-volume-1-24.html

kan helaas niks vinden over de verzendkosten en die kunnen aardig zijn soms dus kijk daar wel naar.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
tntkiller schreef op zondag 26 februari 2012 @ 19:31:
[...]

ik hoor dat de kwaliteit goed is

en hij is nu in de aanbieding in the eon store en is nu maar 17,50$

http://www.eonmagazine.co.uk/isk-volume-1-24.html

kan helaas niks vinden over de verzendkosten en die kunnen aardig zijn soms dus kijk daar wel naar.
Daarom wou ik hem ook xD. De verzend kosten zijn wel aardig maar ik vind het hem wel waard denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

-kardo- schreef op zondag 26 februari 2012 @ 18:50:
Je kan em toch gewoon downloaden in PDF formaat?
Kijk anders (mochten de verzendkosten te hoog zijn) of je em kan uit printen :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
TepelStreeltje schreef op zondag 26 februari 2012 @ 20:09:
[...]

Je kan em toch gewoon downloaden in PDF formaat?
Kijk anders (mochten de verzendkosten te hoog zijn) of je em kan uit printen :)
Denk dat uitprinten ook nog best veel kost voor zoveel paginas.
EDIT: Ik ga hem denk ik kopen voor 30 euro dat is dan de guide plus verzendskosten en de laaste eon magazine.
EDIT 2: Kon het niet laten en heb de ISK volume 1, en de 25 en 26de eon magazine gekocht voor in totaal met verzend kosten 36 euro. Vond het wel waar en hoop het snel binnen te krijgen. :)

[ Voor 32% gewijzigd door -kardo- op 26-02-2012 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
hoeveel pagina's is dat boekwerk?

Hier op het werk hebben we nml een leuke canon printer staan en volgens mij print die A4, in kleur voor maximaal 2ct per blad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
Dutch2007 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:55:
hoeveel pagina's is dat boekwerk?

Hier op het werk hebben we nml een leuke canon printer staan en volgens mij print die A4, in kleur voor maximaal 2ct per blad.
400 maar nu heb ik het al besteld :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:50
Jeej,

Mijn programma kan al mijn totale SP ophalen :X

Nu nog maar eens verder stoeien met die API :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
.. foute quote...

[ Voor 96% gewijzigd door Looney11 op 27-02-2012 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
wheez50 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 12:50:
Leuk om te horen :)

Mag ik je vragen om wat meer gooninput van jouw kant? Raiden. is wat oververtegenwoordigd hier... En dan niet in de zin van propaganda++ maar meer een idee hoe het bij jullie leeft zodat we met z'n allen kunnen genieten van wat een mooi spel we toch spelen.

(Ja ik weet het. Ben hopeloos idealistisch. O-) )
Woops, verkeerde quote in mijn andere post. Vraag blijft hetzelfde, wat wil je van mij of de CFC weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Alles inclusief pincodes en poswachtwoorden :-)

Sfeer, leuke dingen, zaken die je bezighouden. Dingen die een ander die eve speelt (evt inc hisec carebears) ook leuk vindt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Looney11 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 17:50:
[...]

Woops, verkeerde quote in mijn andere post. Vraag blijft hetzelfde, wat wil je van mij of de CFC weten?
hetzelfde dan we van de raiden kant te horen krijgen maar dan van de goon zijde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 22:19
Eindelijk mijn cane compleet gefit, inclusief rigs, blijk ik 3-4% PG te missen. |:(

Nu dus 'vlug' mijn engineering naar level 4 brengen, en dan kan ik weer alles gebruiken! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arnlith schreef op maandag 27 februari 2012 @ 23:39:
Eindelijk mijn cane compleet gefit, inclusief rigs, blijk ik 3-4% PG te missen. |:(

Nu dus 'vlug' mijn engineering naar level 4 brengen, en dan kan ik weer alles gebruiken! })
ahh dan ben je redelijk nieuwe speler gok ik ;) kan geen kwaad om engineering meteen naar 5 te trainen is een skill die je snel op lvl 5 wil PG gaat anders wel meer problemen geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Arnlith schreef op maandag 27 februari 2012 @ 23:39:

zo snel mogelijk engineering en electronics naar 5!
Daarna weapon upgrades en evt adv weapon upgrades!
skills die je toch echt wel wil hebben, no matter wat je vliegt.

Zou zelf ook shield- en energy ops naar 5 gooien en als je tijd over hebt shield- en energy sytem management ook naar 5. (Mechanic en repair system ugprades zijn de tegenhangers als het om armor gaat.)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:36
Gisteravond hadden we een zeer leuk gevecht in PKG4-7. CFC heeft één van onze techmoons overgenomen (het was niet mogelijk om genoeg mensen te krijgen om hun fleet daar te counteren). Gezien de numbers en hoge potentie op zelfmoord, zijn wij geswitched naar drakes om vervolgens in een system naast PKG te worden gebridged. Op de PKG4-7 gate konden wij een paar hostiles te pakken krijgen, maar het grootste gedeelte jumpte veilig in PKG4-7. Vervolgens werd het even wachten (op allies en op reinforcements van de CFC) en uiteindelijk kregen we het commando om te jumpen.

Aan de andere kant zag ik een CFC fleet van drakes, scimitars, bubblers en tacklers. Niet veel later kregen we het commando om te decloaken en om onze anchor te orbitten. Aangezien dat TiDi 75% tot 80% actief was, kwamen de broadcasts moeilijk door. Desondanks ging het gevecht redelijk en gelijk op, maar daarna kreeg een groot aantal mensen een disconnect (inclusief de CFC). Dus hop, weer inloggen en warempel; ik leefde nog. Niet veel later kwam de CFC met mealstroms aanzetten en kwam PL in system om ons te assisteren.

Helaas overleed ik niet veel later. Gelukkig was iemand zo vriendelijk om mij te podden (dank je CFC :+) en kon ik weer reshippen naar een nieuwe drake. Door een bug heb ik 2 bridges gemist en nu moest ik wachten op een nieuwe Cyno (die nooit meer kwam). Na 30 minuten op de titan te hebben gewacht was het gevecht zo goed als over en ging iedereen richting onze stagingsystem. Een gedeelte van de hostiles achtervolgde ons, maar ik heb vernomen dat wij relatief weinig losses hadden tijdens deze tactical retreat :P

Niettemin hebben de CFC een techmoon overgenomen en het gevecht gewonnen qua kills: http://dog-net.org/brdoc/?brid=4983 en http://kb.raidenalliance....kill_related&kll_id=60104.

Al met al was het een zeer leuk gevecht :)

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 10:34
TepelStreeltje schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 01:41:
[...]

zo snel mogelijk engineering en electronics naar 5!
Daarna weapon upgrades en evt adv weapon upgrades!
skills die je toch echt wel wil hebben, no matter wat je vliegt.

Zou zelf ook shield- en energy ops naar 5 gooien en als je tijd over hebt shield- en energy sytem management ook naar 5. (Mechanic en repair system ugprades zijn de tegenhangers als het om armor gaat.)
Niet helemaal eens wat betreft Advanced Weapon Upgrades. Ik heb prima een Rupture, Cyclone, Hurricane, Maelstrom en Machariel kunnen vliegen zonder AWU (met maximale dps). Heb het alleen nu wel nodig voor mn Vargur (Marauder) :(

I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
TepelStreeltje schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 01:41:
[...]
Vergeet Hull Upgrades niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
POS PW is 420, een google zoekopdracht had je dit ook gegeven.

De sfeer binnen de CFC is uitstekend, ongedwongen en vooral vrij. Het maakt niet uit wat je doet, zolang je niet een mede-goon loopt te fucken "Goonfucking" mag en kan alles. Ga je wel over de schreef dan kan het zijn dat je uit de corp wordt gekicked of, in extreme gevallen, je membercorp wordt gekicked en je een "grace-period" krijgt om te vertrekken, daarna wordt je afgeknald.
Supers verkoop je alleen aan allies en inter-alliance, nooit extern. Kijk naar NC. Deze verkocht hun supers aan de vijand waardoor ze later van de kaart werd geveegd.

Geen "red-tape" binnen de alliance en de directorzaken worden geregeld door teams van members zodat wij geen single-person dependencies hebben. Geen high-council of ander soort democratische bullshit, dat werkt in een spel als EVE toch niet en zorgt alleen maar voor vertraging, rancune en irritaties die leiden tot het lamleggen van de beslissingen die juist zo kritisch zijn in een strategisch proces.. Mittani is onze dear-leader, onze dictator en wat hij zegt, wordt uitgevoerd. Een team van financiele mensen, FC's en sky-marshals bekijken het macro-gebeuren in EVE en adviseren Mittens wat een leuke deployment kan worden (delve freeport) of een strategische keuze (zoals het binnenvallen van Branch). Op basis van hun info wordt er dan een operatie uitgerold. Het is echter zo dat op dit moment Mittens dusdanig op handen wordt gedragen dat als hij wil dat we met z'n allen Jita gaan campen, dat gewoon wordt uitgevoerd. Zolang de goons plezier hebben, zal de rest van EVE dit weten.

Geen fuck wordt gegeven voor kill:death ratios. Als Tidi in een systeem actief is, geeft dit ons de tijd om de doden in nieuwe schepen te proppen en de strijd in te sturen. Van een ieder wordt verwacht dat je verscheidene schepen klaar hebt liggen cf. fleet doctrine en nadat je af bent geschoten gelijk je nieuwe boot board en opnieuw naar het gevecht vliegt/jumped/portalled.

Na het eind van het gevecht post je je loss en killmails en ontvang je voor je losses, mits ze voldoen aan de eisen, reimbursement. Verder ben je vrij om te gaan en staan waar je wilt.

Wil je een roam organiseren om IRC te fucken, leef je uit! Wil je Orphanage lastig vallen in Jita, succes er mee. Wil je newbies afknallen in een starter-system, geen probleem. Als je peacetime reimbursement wilt moet je er wel voor zorgen dat je dit soort zaken doet in de regios die voor peacetime reimbursement zijn aangewezen (Jita is dit niet).

De cohesie in Goonswarm Federation is gewoon groot, natuurlijk wordt er links en rechts op bepaalde personen gepist maar als puntje bij paaltje komt, zijn er gewoon meerdere 250+ fleets beschikbaar om een doel te halen, ongeacht tijdszone.

Binnen Goons heb je diverse squads en Special Interst Groups. Hier kun je je voor inschrijven als je dat wilt en dan met bombers mee, of Black ops, spioneren of logistics uitvoeren, wat jij wilt.

European Goonion (EG) is de divisie in de EU timezone en is gegroeid van een kleine pool mensen naar een groep van members die nu een eigen cap fleet kunnen inzetten, onder reimbursement en bewezen te hebben de diverse gevechten met de overige EU TZ allianties aan te kunnen gaan. Binnen de EG is er een eigen jumpfreighter service, capital production FC-pool, scammers, newbies, fransozen en weet ik allemaal.

Daar heb je een doorsnee van Goonswarm federation. Zolang wij in het spel zitten, zal de rest van het spel dat op een of andere manier merken. Nu spelen met Raiden. en andere allianties maar het kan zo maar zijn dat we weer in Empire wat gaan opstarten of een vreemdelingenlegioen deployment hebben naar een uiterste van het EVE universum.

Verder nog vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
uhmm. Nee :) - Niet precies wat ik bedoelde, maar een uitstekend antwoord! Klinkt als een kluppie waar ik me thuis zou voelen. Ware het niet dat het me te dicht in de buurt van goons is ;) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Volgens mij willen ze juist wat meer CFC-insight over de huidige war en gevechten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Iemand toevallig 'n Nyx char kopen? :-)

https://forums.eveonline....osts&m=869832&#post869832

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Het heeft een hele tijd geduurd maar nu eindelijk een leuke hoeveelheid supercaps dood, 6 Supercarriers en een Titan aan een grote groep subcaps. Vroeger was men gewoon uitgelogd en had makkelijk 15 minuten overleefd met passieve armor hardeners maar met de nieuwe agressie regels ben je gewoon de pineut.

http://eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=12589599

Als we dit elke dag volhouden (plus die Controlled Chaos Aeon ietwat later in lowsec) zijn we over 329 dagen van de Supercarriers af en over twee jaar van de Titans. Als er tenminste geen nieuwe worden gebouwd.

[ Voor 5% gewijzigd door IJzerlijm op 29-02-2012 17:16 ]

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
nwagenaar schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:52:
Volgens mij willen ze juist wat meer CFC-insight over de huidige war en gevechten. ;)
Tjsa, op dit moment zijn we vooral reactief bezig met het verdedigen van Branch, Venal e.d. We zijn niet op oorlogspad noch hebben we de illusie dat op korte termijn te gaan doen. Reden? Na het steamrollen van Branch moet het gebied eerst goed worden opgedeeld, SOV omhoog krikken, jammers onlinen enz. enz. enz. Daarnaast is er de gebruikelijke burn-out na de onnoemelijk hoeveelheid structure shots van White Noise z'n spullen.

Neemt niet weg dat we gewoon plezier willen blijven hebben en dus de nodige fights zelf kiezen of reageren als er iemand op onze tech moons staat te kloppen.

De nieuwe fleet-doctrine is bekend gemaakt, meer een vaststellen van de oudere doctrines met een tweak hier en daar. Verder is het business as usual.

Oh ja, BDEAL is uit de CFC geschopt, achter de rug om van allianties suikerklontjes uitdelen aan Goons en TNT wordt niet op prijs gesteld. Shoot blues everyday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
5) Luav stole 16 billion from alliance. Alliance is now broke
lol

Edit --

Moet het toch even kwijt, maar een of ander onverlaat biedt op het moment 18bil voor mijn 40m SP Nyx char. Eerste volgende bod is 14 ...

To good to be true? :X

[ Voor 49% gewijzigd door De_Bastaard op 29-02-2012 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
De_Bastaard schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 19:41:
[...]

lol

Edit --

Moet het toch even kwijt, maar een of ander onverlaat biedt op het moment 18bil voor mijn 40m SP Nyx char. Eerste volgende bod is 14 ...

mss heeft ie een turks toetsenbord, en bedoelt ie eigenlijk 18mil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJzerlijm schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 17:16:
Het heeft een hele tijd geduurd maar nu eindelijk een leuke hoeveelheid supercaps dood, 6 Supercarriers en een Titan aan een grote groep subcaps. Vroeger was men gewoon uitgelogd en had makkelijk 15 minuten overleefd met passieve armor hardeners maar met de nieuwe agressie regels ben je gewoon de pineut.

http://eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=12589599

Als we dit elke dag volhouden (plus die Controlled Chaos Aeon ietwat later in lowsec) zijn we over 329 dagen van de Supercarriers af en over twee jaar van de Titans. Als er tenminste geen nieuwe worden gebouwd.
je kan ze ook gewoon aan mij schenken hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

lol

Edit --

goed mogelijk zorgen dat je de isk hebt voor hij char krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

[...]

lol

Edit --

laat em het geld maar storten, zijn probleem als het teveel is ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ja idd, morgenavond is de char uit corp en kan ie transferred worden ... ben benieuwd haha. Anders lach ik me natuurlijk kapot. Character vorig jaar voor 9 of 10 bil gekocht, en nu zou iemand haar voor 18 willen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit te denken om salvage tackles te vervangen in noctis voor 3x cargo rigs. aangezien ik over 2 dagen salvaging 5 heb en dan T2 salvagers erin lijkt extra cargo me beter daar ik nog weleens te kort kom in cargo space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvD
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:07

JanvD

Portretfotograaf

Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 23:08:
zit te denken om salvage tackles te vervangen in noctis voor 3x cargo rigs. aangezien ik over 2 dagen salvaging 5 heb en dan T2 salvagers erin lijkt extra cargo me beter daar ik nog weleens te kort kom in cargo space
Ligt eraan waar je meer verlegen om zit: tijd of opbergruimte...

Salvage alleen neemt geen ruimte in beslag en volgens mij de loot ook niet zo ontzettend veel. Ik weet dat ik in de WH zoveel mogelijk salvagekans wil hebben en daarom 3x salvage rigs heb en zelfs 3x nanofibers...

Toen ik nog lvl 4's deed had ik genoeg aan 3x cargo expanders in de lows met salvage rigs... daar kon ik meestal wel 2 missies makkelijk mee doen. Sommige niet, maar dat waren ook geen missies om ff snel te doen.

Ik weet wel dat mijn meest gewaardeerde module de sensor booster II met scanresolution script is.

www.janvandoornik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 23:08:
Wat salvage je? L4 missies? Ik ben de afgelopen pak weg 50 missies nog maar 1 moment tegengekomen dat ik een hele missie niet in 1x kon salvagen, toen heb ik een paar setjes cap boosters eruit geknikkerd die niks waard zijn en kon ik alsnog alles meenemen.

Fit:

[Noctis, Salvage 1.0]
Expanded Cargohold II
Expanded Cargohold II
Nanofiber Internal Structure II

Sensor Booster II
10MN MicroWarpdrive II

Small Tractor Beam I
Small Tractor Beam I
Small Tractor Beam I
Small Tractor Beam I
Salvager II
Salvager II
Salvager II
Salvager II

Medium Salvage Tackle I
Medium Salvage Tackle I
Medium Salvage Tackle I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21

Jeetje een 40mil noob nyx char :D

Vraag me, af wat ik dan voor mn alt kan krijgen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
(Super)Carrier chars zijn op t moment gewild iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Char sales zijn zeer goed beschermd dus gewoon doen voor de 18b ergste geval wordt alles omgedraaid door CCP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanvD schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 00:01:
[...]

Ligt eraan waar je meer verlegen om zit: tijd of opbergruimte...

Salvage alleen neemt geen ruimte in beslag en volgens mij de loot ook niet zo ontzettend veel. Ik weet dat ik in de WH zoveel mogelijk salvagekans wil hebben en daarom 3x salvage rigs heb en zelfs 3x nanofibers...

Toen ik nog lvl 4's deed had ik genoeg aan 3x cargo expanders in de lows met salvage rigs... daar kon ik meestal wel 2 missies makkelijk mee doen. Sommige niet, maar dat waren ook geen missies om ff snel te doen.

Ik weet wel dat mijn meest gewaardeerde module de sensor booster II met scanresolution script is.
ik kom in LVL 4s nog weleens ruimte tekort ok ik kan zoals eerder genoemd cap boosters dumpen. maar ik vraag me af of ik wel geholpen ben met die tackles.

ik heb (soon) salvaging lvl5 en dan ga ik logischerwijs TII salvagers fitten die geven 7% per level dat is 35% en salvaging geeft 100% per lvl dat alleen al is 535% en gaat super snel denk niet dat de impact van 3 salvage tackles zo groot is dat is slechts 30% :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Lang geleden dat er nog eens een algemeen politiek overzicht/update geweest is.. nullsecers? :)

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Even grofweg hoe het nu ongeveer er bij staat:

-Team DEATH, bestaand uit Legion/Shadow of xXDEATHXx, Red Alliance plus kleinere renters. Is qua grootte gigantisch maar is een beetje een tijger met lemen voeten die zonder hulp van Team Tech structureel hun gevechten verliezen.
-SOLAR Fleet, een bijzonder geval. Als je hiernaar kijkt: http://evemaps.dotlan.net/alliance/SOLAR_FLEET zie je dat ze enorm veel systemen en outposts zijn verloren maar hun member count niets is veranderd. Een behoorlijk unieke prestatie. Ze zijn aan Death & co. veel kwijt maar iedereen heeft niets dan respect voor hoe ze zich verweren.
-Southern Coalition, bestaand uit AAA, Gypsy Band, Red Overlord, Nulli Secunda, En Garde en allies. Dit blok heeft zich achter Solar Fleet geschaard, uit opportunisme en ik geloof dat er ook een diepe animositeit tegen Red Alliance is bij AAA. Ze helpen Solar niet uit Cache te worden getrapt en knabbelen aan het enorme Red Alliance imperium.
-Team Tech, Pandemic Legion, NCDOT, Raiden en Evoke. De naam komt van hun grote inkomen aan Technetium. Met hun enorme supercap vloot staan ze xDEATHx bij en voelen in het Noorden aan hun grens met de CFC de druk steeds meer toenemen.
-Cluster Fuck Coalition, Goonswarm, TEST, Razor, FA en nog veel meer. Deze hebben White Noise redelijk snel verpletterd en nu Branch vol met cynojammers kan worden gezet zijn ze druk op Raiden aan het opvoeren. Voor Goonswarm is Raiden de zoveelste BoB reincarnatie die de doodsvijand is. Een beetje overtrokken natuurlijk gezien de voormalige doodsvijanden RISE en MC die nu corps in Goonswarm zijn. Maar het houdt de conflicten gaande.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Goons hebben overigens ongeveer evenveel tech moons als wij hebben :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
Het wordt weer een lange avond vanavond. De capfleet is "even" bezig geweest en er zijn een hoop US en EU timers vanavond en morgen.

Wordt weer laggen, supercap blob bonanza...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Looney11 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:23:
Het wordt weer een lange avond vanavond. De capfleet is "even" bezig geweest en er zijn een hoop US en EU timers vanavond en morgen.

Wordt weer laggen, supercap blob bonanza...
yup al was dat gisteren ook... en k heb gisteren niemand gezien bij het killen van SBU's e.d...

Then again had de CFC een "capital system" te redden..

OH (occupational hazzard) had een system van de CFC ge-sbu-ed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Geen idee wat het idee achter die fight van gisteren was, maar volgens mij zijn wij zo ongeveer alle drakes en gebruikte carriers kwijt geraakt _O-

Maelstroms schoten mijn carrier in een of twee volleys neer :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:46
Slecht geplanned? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Nouja dat viel wel mee... de tower was al gerepped en toen we op 90% zaten ofzo kwamen de hostiles :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:44:
Geen idee wat het idee achter die fight van gisteren was, maar volgens mij zijn wij zo ongeveer alle drakes en gebruikte carriers kwijt geraakt _O-

Maelstroms schoten mijn carrier in een of twee volleys neer :-(
hoeveel maelstroms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
moah ik denk zo'n 140 maelstroms ;-)

en als je carrier alle mids cap en lows ook cap is.. dan ben je snel dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
123 op mijn km :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
Gisteren mijn eerste noemenswaardige solokill gehad. Ik was bezig met een velator net naast de station aan het afknallen in mijn destroyer. en het moment ik zijn podkill lockte warpte er een interdictor in. Waarschijnlijk wou die docken.
Ik word gelocked en ondertussen is de podkill ook een feit. Ik wou docken maar krijg melding dat ik door agression niet kon. :( (ook weer iets bijgeleerd)
Dan maar proberen hem af te knallen. had al iets van dit overleef ik totaal niet aangezien hij al door mijn shield zat. Maar mijn 1ste volley en hij zat al op 75% armor. :D

Dit werd het resultaat: http://eve.battleclinic.c.../killmail.php?id=15365612
+ nog een deadspace drop en het plaatje was compleet.

Niets speciaal van kill, maar ik ben er best wel tevreden van. En je moet toch ergens beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk gezegd ik heb nog geen solo kill op mijn naam, wel een keer bijna maar aangezien we met een roam bezig waren en ik bait aan het spelen was werdt die kill toch geshared. Ik had hem al zo goed als dood voordat de andere binnen warpte.

Maar nog steeds gratz met je solo kill mythic altijd funny op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stampertjen schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:24:
Gisteren mijn eerste noemenswaardige solokill gehad. Ik was bezig met een velator net naast de station aan het afknallen in mijn destroyer. en het moment ik zijn podkill lockte warpte er een interdictor in. Waarschijnlijk wou die docken.
Ik word gelocked en ondertussen is de podkill ook een feit. Ik wou docken maar krijg melding dat ik door agression niet kon. :( (ook weer iets bijgeleerd)
Dan maar proberen hem af te knallen. had al iets van dit overleef ik totaal niet aangezien hij al door mijn shield zat. Maar mijn 1ste volley en hij zat al op 75% armor. :D

Dit werd het resultaat: http://eve.battleclinic.c.../killmail.php?id=15365612
+ nog een deadspace drop en het plaatje was compleet.

Niets speciaal van kill, maar ik ben er best wel tevreden van. En je moet toch ergens beginnen :)
haha mijn 1e solo kil was een cyno zonder ook maar 1 wapen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
De leukste solo kills had ik altijd in een Rifter trouwens.

Altijd zwetende handjes en 'n kloppend hart terwijl ik dat met fleetfights helemaal niet meer heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

Mooie kill met zeer leuke loot.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Haha hadden wij laatst bij een nieuwe member.
Bij onze regelmatige PVP trainingen waar hij mee deed als tackler haalde hij een destroyer neer (in een drake) nog voor de rest van de fleet er was :+

Mooie actie was dat :P

Was ook zijn eerste PVP kill dus.

[ Voor 7% gewijzigd door Noxious op 02-03-2012 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
een drake dood met een destroyer? wat een fit had die drake dan wel niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALs ik het me goed herinner had ik zelf een drake en mijn tegenstander een cane. Moet eerlijk zeggen dit was een drake die niet 100% correct voor de roam was gefit maar was ook geen echte bait drake ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch2007 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 21:25:
een drake dood met een destroyer? wat een fit had die drake dan wel niet? :P
misschien moet je even opnieuw lezen ;) hij zei dus dat de nieuwe PVP pupil met zijn drake een ander kilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 04:10:
[...]

misschien moet je even opnieuw lezen ;) hij zei dus dat de nieuwe PVP pupil met zijn drake een ander kilde
owja k zie het al :P...

en sjah een destroyer met eend rake.. moah.. so much for the obvious ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch2007 schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 14:21:
[...]

owja k zie het al :P...

en sjah een destroyer met eend rake.. moah.. so much for the obvious ;-)
precies dat is een leuk voorbeeld hoe jij (zelf dacht ik hetzelfde eerst) auto. zonder "goed" te lezen aanneemt dat hij in de destroyer zat omdat het A. nieuwe PVPer was en B scout was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Gisteravond heb ik iets meegemaakt wat ik niet vaak heb gezien: een 150+ CFC roaming gang in AHAC's (Voor de niet ingewijden: Een fleet van Heavy Assault Ships). Onze eerste poging was volledig mislukt, met 3 titan bridges en in abaddons waren wij gewoon te langzaam om ze te pakken. :+

Vervolgens kwamen wij weer terug in onze stagingsystem en gingen we voor poging 2. Dat is uiteindelijk gelukt, ze warpte naar onze cyno maar wij waren al ready voor ze. Na een klein gevecht vertrokken ze next door waar onze allies al op hun zaten te wachten, wij volgden hun, hielden onze cloak terwijl de AHAC gang onze allies aanvielen. Aangezien ze nu agro hadden konden wij de fun joinen. Uiteraard heb ik het gefrapsed:

Verder wat Russisch nieuws uit 0.0:

Op dit moment lijkt het erop dat de Russische White Noise (WN) gaat disbanden. Hun meest actieve corp WTAG is vetrokken uit WN en de kans is zeer groot dat ze naar Solar Fleet gaan. Hun huidige puppet-"CEO" heeft weinig rollen en mogelijkheden omdat Psi AFK is gegaan zonder hem de mogelijkheden te geven. Ondertussen is WN al haar SOV kwijt en binnen een maand zijn ze ruim 1500 members kwijtgeraakt, de verwachting is dat ze het niet lang meer volhouden.

De Russische Red Alliance (RA) heeft ook een zware maand. Vorige maand heeft de CEO van RA toegegeven dat RA zo goed als blut was, voornamelijk omdat hij de alliance- en corpwallet heeft ge-RMT'ed. Mede hierdoor stepte hij down en heeft hij besloten om de game te verlaten. Hun pets Controlled Chaos (WTF) zijn enkele weken teruggetrokken naar Geminate en ondertussen is duidelijk dat de participatie van RA en allies zeer beneden de maat is. Door constante druk van AAA en allies en door hun participatie in de Russian Civil War aan de kant van XIX: verliezen ze veel terrein, reimbursements worden niet meer gegeven en het gerucht ging dat RA van plan is om hun SOV in Insmother op te geven. Gisteravond heeft RA een CEO-meeting gehouden waarbij dit werd bevestigd. Ze zijn hun opties aan het bekijken, maar het ziet er naar uit dat ze hun SOV zullen gaan kwijtraken en gaan moven naar Delve/Querious. Effectief werd toegegeven dat hun hulp aan XIX ervoor heeft gezorgd dat RA's doodstraf werd bezegeld.

De Russische Solar Fleet blijkt de morale winnaar van de Russian Civil War te zijn. Ondanks het verlies van veel SOV en terugtrekking naar de NPC regions, blijken ze geen problemen te hebben met hun moraal. Verre van dat zelfs: het aantal members is juist gestegen, relatief weinig mensen zijn weggegaan tijdens de war en ze krijgen extreem veel kudo's van NCDOT en PL vanwege de goede gevechten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Haha dat zou iig voor het eerst zijn dat Red Alliance écht van de sov map verdwijnt. Ik heb die gasten in elk geval altijd op miraculeuze manier weer een rentree zien maken. We hadden ze destijds in Ethereal Dawn al bijna uit Insmother getrapt, behalve C-J ... en opeens waren de rollen omgedraaid 8)7. Ze willen maar niet dood gaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
...En zelfs als je C-J hebt, komen ze toch weer terug...
Ik heb *veel* fleets rond C-J mogen meemaken. Eerst als vooruitgeschoven basis en daarna steeds meer defense fleets. Tot atlas pleite ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Delve/querious.. places were allainces to to die :P (en dan voornamelijk delve)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Inderdaad, C-J is RA's homesystem of capital. Die locatie verdedigen ze altijd met volle overtuiging en de laatste keer dat C-J in handen was van hostiles is (denk ik) alweer ruim 2 jaar geleden (ondanks de vele gevechten om C-J). Maar ik heb het vermoeden dat C-J toch echt gaat vallen.

Volgens mijn bron hebben ze gisteravond 4 opties besproken:

1. Terugtrekken naar de Dronelands en bij blobs gewoon blueballen (verworpen omdat RA zijn huidige meatshield tactieken wil beperken)
2. Verhuizen naar Curse (verworpen vanuit ISK-perspectief omdat de meeste personen binnen RA slechte standings hebben met Angel Cartel)
3. Verhuizen naar Geminate (verworpen omdat ze te weinig SOV hebben en meer SOV overnemen betekent dat ze tegen RDN & Friends moeten vechten; die - gezien de RUTZ - sterker zijn)
4. Verhuizen naar Delve/Querious en rebuilden

De 5e (mogelijke) optie: Blue standings met Solar Fleet en hun vragen om te helpen is niet besproken. Simpelweg omdat RA - vanwege historische banden - blue is met XIX en blue status met SF zou waarschijnlijk resulteren in een reset van XIX.

Er is alleen een probleem. RA is van origine Russisch, maar ze hebben ook een Engelse tegenpoot; Red Legion (sinds enkele weken ong. de helft aan members heeft verloren). In theorie zouden ze op gelijke hoogte met RA moeten staan, in de praktijk maken de Russen de dienst uit. En dan hebben we nog Controlled Chaos (RA allies/pet/meat shield/whatever) dat zich focused op Europese spelers. De vraag is dus: wat gaan Red Legion en Controlled Chaos (WTF) doen zodra -A- hun steamroll buldozer aan zet?

Even mijn persoonlijke gedachte:
Mocht het zo zijn dat RA ze aan hun lot overlaat, dan zie ik RED.L niet mergen/allie-en met -A- omdat de verhoudingen niet erg goed zijn (understatement van het jaar :+) en ik zie ze ook niet direct terugtrekken richting Delve/Querious, daarom zie ik ze terugtrekken naar Detorid of Geminate. WTF zal ook nog wel even in Geminate blijven, de vraag is voor hoelang en of ze genoeg pull hebben om blue status met UPS/SF/RAIDEN/RED.L te behouden of te verkrijgen (ik denk het niet).

In dat opzicht heeft de reset van DRF toch wel veel tot weeg gebracht. Werd 6 maanden geleden de DRF (XIX/RA/SF/WN) nog als de machtigste en onverslaanbare coalitie gezien, nu is dat duidelijk niet meer het geval. Long live Russian politics :P

[ Voor 5% gewijzigd door nwagenaar op 05-03-2012 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Yeah

Flinke roam gehad gisteren door Perrigen Falls / Oasa vanuit Venal. Hebben er bewust voor gekozen om deze kant op te gaan omdat Goonswarm ergens met een man of 150 aan het 'roamen' was, en we daar niet zo'n zin in hadden.

Anyway .. mannetje of 20-25 in fleet en toch het een en ander gekilled:

- Op de heen weg al een FCON gang op de regional border gate: http://kb.raidenalliance....kill_related&kll_id=61607
- 1bil pod in roaming gangs ftw: http://kb.raidenalliance.net/?a=kill_detail&kll_id=61631
- Tengu met x-type booster enzo: http://kb.raidenalliance.net/?a=kill_detail&kll_id=61636 (ook zijn 1 bil pod gekilled);
- Chimera: http://kb.raidenalliance.net/?a=kill_detail&kll_id=61639

Daarna ben ik naar huis gegaan, maar de rest van de gang heeft nog wat andere meuk gekilled (Domi, canes)...

Geslaagd avondje en vele malen leuker dan structure bashing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Oke

Dat nieuwe idee van CCP is werkelijk weer te bizar voor woorden.

Laten we eventjes Battlecruiser V gaan vervangen door Racial Battlecruiser skills, zelfde geld voor Destroyers 8)7.

Oh en je hoeft dan om een capital te vliegen geen BS5 meer te hebben, what the f*** ?

Met alle respect, maar:

a) Wat gaan ze doen met die SP die je 'verliest' ? Ze zeggen dat er verloren gaat, maar gaan ze me dan 12m SP erbij geven :?

b) Dit is echt moedwillig het spel slopen. Willen ze de gameplay in 0.0 bevorderen door iedereen maar caps te laten vliegen? Mijn char(s) kunnen zo direct alle carriers vliegen wtf 8)7

:CCP Soundwave: wat een aardappel.

http://community.eveonlin...blog.asp?a=blog&nbid=9129

[ Voor 4% gewijzigd door De_Bastaard op 06-03-2012 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF wanneer gaan ze dat doen? waar kunnen we protesteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvD
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:07

JanvD

Portretfotograaf

Ik vind het allemaal vrij plausibel klinken. Natuurlijk is het voor sommigen vervelend, maar misschien kunnen ze daar een fair skill reimbursement voor geven.

Je merkt het ook in de politiek: broodnodige hervormingen zullen niet plaatsvinden zonder heel wat heibel.

Nu heb ik alleen niet veel ervaring met balance problemen. Ik vlieg dan ook niet veel verschillende schepen: imicus, noctis, vexor, myrm, domi, navy domi... binnenkort hopelijk de proteus en ishtar...
hmmzzz, wel heel veel droneschepen :P

edit: en als het zo doorgaat misschien zelfs wel een thanny, ik heb tenslotte al BS 4... ik zie het al voor me :)

[ Voor 10% gewijzigd door JanvD op 06-03-2012 22:41 ]

www.janvandoornik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

De_Bastaard schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:02:
Oke

Laten we eventjes Battlecruiser V gaan vervangen door Racial Battlecruiser skills, zelfde geld voor Destroyers 8)7.

Oh en je hoeft dan om een capital te vliegen geen BS5 meer te hebben, what the f*** ?

Met alle respect, maar:

a) Wat gaan ze doen met die SP die je 'verliest' ? Ze zeggen dat er verloren gaat, maar gaan ze me dan 12m SP erbij geven :?

b) Dit is echt moedwillig het spel slopen. Willen ze de gameplay in 0.0 bevorderen door iedereen maar caps te laten vliegen? Mijn char(s) kunnen zo direct alle carriers vliegen wtf 8)7

Mjah, 1 lvl BC hoger en je kan 4 schepen, van verschillende rassen beter vliegen.
Kan me er redelijk in vinden...
Capitals moeten beetje exotisch blijven, dus vind het van BS4 ook bullshit...

Laat ze eerst es alliance BM's en POS ranks per persoon ipv per corp rank regelen!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Wat doe je als je in een character zit dat niet voldoet aan de skill requirements die gaan komen? :D

Log je in, wordt je ejected omdat je niet voldoet _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

De_Bastaard schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 23:35:
Wat doe je als je in een character zit dat niet voldoet aan de skill requirements die gaan komen? :D

Log je in, wordt je ejected omdat je niet voldoet _O-
heb het er ook met men corpies over, het is gewoon een stom idee
dit hadden ze moeten bedenken voor ze deze schip classes introduceerde...
als je T1 schepen maakt, moet je gewoon racials er van hebben. Punt.
dat hebben ze nu geleerd. Sukkels weer :+

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Die definities van bombardment ships is ook totaal niet over nagedacht...
Drake great range??

Een dominix is een hit and run schip?????

Er heeft echt iemand teveel gedronken en toen een verhaaltje in mekaar getimmerd en gepost, zonder het achteraf nog is te lezen.

Net zo een belachelijk gedoe als die certificates, die het spel alleen maar lastiger maken...en onnodige ballast geven voor nieuwe spelers. Duurt altijd eeuwigheid, totdat ze eindelijk snappen, dat je beter de certificate routes niet kunt nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
De_Bastaard schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:02:
Oke

Met alle respect, maar:

ccp zal wel denken.
Vet tears are best tears. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
Ik vind het juist een fantastische verandering! Let wel dat CCP meerdere malen heeft gezegd: het is de bedoeling dat dat wat je vóór de patch kan vliegen, je dat ook ná de patch kan vliegen. Dus droog je ik-moet-alles-retrainen-tears maar op :P

Ok, de BS IV voor caps is wellicht wat kort door de bocht, dat ben ik met je eens. Maar in het algemeen lijkt me dit een heel goede verandering, die alles een heel stuk logischer en doordacht maakt! En daarnaast lijkt het mij sowieso een goede zaak om te kijken naar ships die nu nauwelijks of nooit gebruikt worden, om die iets te buffen zodat ze weer interessant zijn.

Wat mij betreft mogen ze morgen al beginnen met de nieuwe skills :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Ik denk meer dat de_bastaard bedoeld, dat dit ansich meer een voordeel geeft voor de nieuwe spelers...

Oude spelers hebben SP (en dus tijd) in een skill van bs4 --> bs5 moeten steken die toch niet het minste aan daadwerkelijke tijd met zich mee brengt.

ansich opent dit wel natuurlijk de mogelijkheid tot T2 carriers, dreads, supers en Titans...

Jammere is dat je voorheen als je de frigate skill had, en je trainde destroyers naar 5, je de inderdictors van alle rassen waar je frig5 had kon vliegen... nu is dat een extra stap geworden.. (per ras nml...)

denk dat vooral de battlecruiser skill het een en ander teweeg gaat brengen...

vaak hebben mensen nu de mogelijkheid om zowel de minmatar bc als de caldari bc te vliegen...

als ze gewoon zeggen van je hebt nu lvl4 bc = 4Msp, dus nu krijg je 4M sp distributable sp en per bc race specific is het ook weer zelfde sp nodig.. dat zou jammer zijn....

als ze het echter 1/4 van de sp gaan maken... komt alles wel goed denk ik zo.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Dutch2007 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 08:15:
als ze het echter 1/4 van de sp gaan maken... komt alles wel goed denk ik zo.....
Gewoon een 4x zo lage skill ranking? ja, dan veranderd er eigenlijk niks, maar lijkt me niet echt handig.
Ik heb bijv. niet eens amarr frigate 1, en dan zou ik wel bijv. amarr bc krijgen?

en gaan ze dan hetzelfde doen met een HAC, HIC, etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Beter geven ze me gewoon 8m SP terug, dan kan ik tenminste Minmatar Titan 5 skillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
bangkirai schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 01:03:
Die definities van bombardment ships is ook totaal niet over nagedacht...
Drake great range??

Een dominix is een hit and run schip?????

Er heeft echt iemand teveel gedronken en toen een verhaaltje in mekaar getimmerd en gepost, zonder het achteraf nog is te lezen.

Net zo een belachelijk gedoe als die certificates, die het spel alleen maar lastiger maken...en onnodige ballast geven voor nieuwe spelers. Duurt altijd eeuwigheid, totdat ze eindelijk snappen, dat je beter de certificate routes niet kunt nemen.
Met die certificates heb ik overigens nog nooit wat gedaan sinds ze geintroduceerd zijn. Ik kijk nog altijd naar de skill requirements en zorg dat ik daar gewoon aan voldoe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Ben ik de enige die nu denkt: "Goh, de CFC heeft in één klap extreem veel capital pilots erbij" :+

Maar even serieus, dit slaat gewoon nergens op. Want mensen trainen nu juist voor BS5 om capitals te vliegen en niet vanwege de extra stats. Dus als deze voorwaarde wegvalt, dan moeten de huidige capital pilots toch wel een soort van compensatie krijgen.

De introductie van Racial BC's en Racial Destroyers hebben ook weinig voordelen, het grootste probleem voor veel personen is juist het cross-trainen en door meer Racial's te introduceren frustreer je juist de PvP mogelijkheid voor beginnende spelers die een verkeerde race hebben gekozen. En dan heb ik het nog niet over hoe ze dit gaan invullen voor mensen die deze skills al op lvl5 hebben en wat gaan ze doen voor de spelers die gebruik kunnen maken van verschillende racial Interdictors?

Er zijn toch wel extreem veel onduidelijkheden zeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik snap zelf ook niet wat nu de gedachte is geweest om die requirement van BS5 naar BS4 te halen.

Je moet nog altijd Racial destroyer/bc 5 skillen voor een Command Ship of Interdictor, maar niet meer voor een capita? 8)7.

Overigens was er iemand van jullie vannacht bij die fight in Insmother? Het ging weer eens om C-J en ik ben wel benieuwd wat er allemaal gebeurt is :D

Red Alliance kennende gaan ze nooit echt dood, en was dit zo'n op waarbij iedereen + kitchensink mee moest doen. Hoorde ook dat PL zelfs blue was met Goons alleen voor deze fight :D

http://eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=12663150

Comments anyone?

En hoe werkten die trimarked sentry carriers? Ik sprak iemand uit NCdot en die zei dat die Archons 3m EHP hebben na fleet bonussen, en met een lowgrade slave set + bonus tegen de 5-6m aan gaan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Nou ja, voor de duidelijkheid: Door het wegnemen van de BS lvl5 requirement is mijn trainingtijd voor een Archon op 3 chars aanzienlijk verminderd en ik kan nu ook makkelijker andere capitals kiezen. Voor mij brengt het gewoon voordelen.

Het probleem is alleen, enorm veel spelers krijgen in één keer dit voordeel terwijl voorheen die lvl5 requirement toch wel een aanzienlijke stap was en vervolgens iets anders gingen trainen. Het voordeel voor bestaande spelers die al een capital konden vliegen, die krijgen nu wel makkelijker toegang tot andere racial capital.

Al met al, meer spelers in capitals betekent dus misschien ook meer cap-fights. Maar dit betekent ook dat de capitals weer in prijs gaan stijgen (waardoor beginnende spelers alsnog buiten de boot vallen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
Here comes the shit storm again. In de dev blog staat niet voor niets "one at the time".
Maargoed. Het viel te verwachten dat de community hier weer vol overheen valt en roept en vloekt. Dus spam vooral lekker het topic vol met hoe niks je het vind nog voordat er ook maar 1 wijziging weer is doorgevoerd.

Laat CCP het eerst nou eens doen en be/veroordeel achteraf. Dan is het tenminste ergens op gebaseerd.
Bottomline: Je kunt er van vinden wat je wil maar als CCP het wil gebeurd het. Punt. Als blijkt dat het niet juist is of dat mensen massaal stoppen met Eve verzinnen ze wel iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
ik "klaag" liever voordat het geimplementeerd wordt, dan als het al geimplementeerd is en het "kwaad" al geschiet is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Dat gedeelte heeft hij staan bij het revampen van shipclasses, niet bij de introductie van Racial Battle Cruisers en Racial Destroyers. Het idee is namelijk dat bepaalde shipclasses onlogisch zijn qua requirements lijkt mij niet meer dan logisch als je op laag niveau iets toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
Dutch2007 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:10:
ik "klaag" liever voordat het geimplementeerd wordt, dan als het al geimplementeerd is en het "kwaad" al geschiet is....
En wat denk je daar effectief mee te bereiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Omdat ze nog beter zijn in dingen achteraf terugdraaien dan in dingen aanpassen voordat het geimplementeerd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nwagenaar schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 08:52:
Ben ik de enige die nu denkt: "Goh, de CFC heeft in één klap extreem veel capital pilots erbij" :+

Maar even serieus, dit slaat gewoon nergens op. Want mensen trainen nu juist voor BS5 om capitals te vliegen en niet vanwege de extra stats. Dus als deze voorwaarde wegvalt, dan moeten de huidige capital pilots toch wel een soort van compensatie krijgen.

De introductie van Racial BC's en Racial Destroyers hebben ook weinig voordelen, het grootste probleem voor veel personen is juist het cross-trainen en door meer Racial's te introduceren frustreer je juist de PvP mogelijkheid voor beginnende spelers die een verkeerde race hebben gekozen. En dan heb ik het nog niet over hoe ze dit gaan invullen voor mensen die deze skills al op lvl5 hebben en wat gaan ze doen voor de spelers die gebruik kunnen maken van verschillende racial Interdictors?

Er zijn toch wel extreem veel onduidelijkheden zeg....
ja precies! ik ben aan het crosstrainen naar minmatar en ben van origine gallente beide kan ik nu goed vliegen en dat wil ik zo laten wil de andere frigs en cruisers naar 4 tillen zodat ik meer pirate en faction schepen kan vliegen als ook een aantal interessante T1 schepen

als ze de destroyers en BCs racial gaan maken krijg ik er een zooi trainingen bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Lassie dutch schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 07:51:
Ik vind het juist een fantastische verandering! Let wel dat CCP meerdere malen heeft gezegd: het is de bedoeling dat dat wat je vóór de patch kan vliegen, je dat ook ná de patch kan vliegen. Dus droog je ik-moet-alles-retrainen-tears maar op :P

Ok, de BS IV voor caps is wellicht wat kort door de bocht, dat ben ik met je eens. Maar in het algemeen lijkt me dit een heel goede verandering, die alles een heel stuk logischer en doordacht maakt! En daarnaast lijkt het mij sowieso een goede zaak om te kijken naar ships die nu nauwelijks of nooit gebruikt worden, om die iets te buffen zodat ze weer interessant zijn.

Wat mij betreft mogen ze morgen al beginnen met de nieuwe skills :9
Helemaal mee eens :Y :Y :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
en die archon zal wel iets in de trend van...

http://img853.imageshack....chontrimarkarchontank.jpg
4.2M eHP met FC5 en WC5 (en alle bijbehorende skills op 5) + full slave set + armor implant
[Archon, Trimark archon Tank]
Damage Control II
Imperial Navy Energized Adaptive Nano Membrane
Energized Regenerative Membrane II

Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II

Capital Energy Transfer Array I
Capital Energy Transfer Array I
Capital Remote Armor Repair System I

Large Trimark Armor Pump I
oftwwel gewoon een capital sized guardian :+ , en het grappige : deze kan je zelfs gebruiken voor pos siegen met sentries :P, iets wat met een aeon niet (meer) mgelijk is ;w

[ Voor 10% gewijzigd door Dutch2007 op 07-03-2012 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
CSM Voting is open :)

Iedereen ff Elise Randolph stemmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:39:
CSM Voting is open :)

Iedereen ff Elise Randolph stemmen!
waarom op elise randolph?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
De_Bastaard schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 08:55:
Ik snap zelf ook niet wat nu de gedachte is geweest om die requirement van BS5 naar BS4 te halen.
Dat lijkt mij omdat capitals geen tech2 is

om battleships te trainen moet je cruisers op 4 hebben
voor cruisers moet je frigate op 4 hebben

voor capital moet je dan bs op 4 hebben

ik zie de logica wel.

racial battlecruiser skills en racial destroyer skills vind ik wel wat minder, tenzij ze de ranking dus 4x verlagen, en de punten vrij geven. dan win je alleen maar, want ik hoef geen gallente of amarr BC, wel caldari en minmattar. Zo hou ik dus de helft van de punten over voor nuttige dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Omdat die wel weet hoe je 0.0 moet aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
De_Bastaard schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:45:
[...]

Omdat die wel weet hoe je 0.0 moet aanpakken.
hebbie vote linky vooor me? dan is het nml +5 votes voor elise :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
https://community.eveonli...2FCandidatesView%2Easp%3F

en dan ff zoeken op Elise Randolph, is er eentje van Pandemic Legion :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Deze link is voor Seleene: http://community.eveonline.com/council/voting/Vote.asp?c=437 :)

[ Voor 21% gewijzigd door nwagenaar op 07-03-2012 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik kon de vote links niet meer zien omdat ik al gevote had :D
Pagina: 1 ... 19 ... 46 Laatste