[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 21: Crucible Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 46 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 22:19
Oke :) ik ben op zoek naar een pve corp die mij wat kan bijbrengen. (En mogelijk slap ouwehoeren :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:50
http://eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=12519050

En dat is waarom je nooit zonder support fleet op stap moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:36
Volgens mijn bronnen kregen ze het commando om niet in dat systeem te jumpen. Maar dat advies werd in de wind geslagen :+

Overigens kwam ik net de conclusie dat ik meer dan 2000 kills op mijn naam heb staan. _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door nwagenaar op 21-02-2012 22:13 ]

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Recent m'n drake ingewisselt voor een tengu, subsystem skills staan nu allemaal op 4 en durf em nu eindelijk vliegen. Wat een verschil zeg, het was een aanzienlijke investering maar ik ben tevreden =)

@ Arnlith, heb je pm gezonden ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Sorki op 22-02-2012 08:56 ]

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
Waar gebruik je em voor dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:46
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:58:
[...]

hoe lang? :P want dat is wel interessant voor mij als ik join :)
Ach, dat ligt ook een beetje aan de klik met de rest van de corp, enz ;)
Sommige mensen zitten er na twee weken, sommige pas na een half jaar of nooit :P
Arnlith schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:00:
Oke :) ik ben op zoek naar een pve corp die mij wat kan bijbrengen. (En mogelijk slap ouwehoeren :P )
Zie bovenstaand als je nog op zoek bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

Voornamelijk L4's die nu een héél stuk sneller gaan & exploration.

Met de Locus Analyzer subsys hoef ik niet steeds van ship te wisselen voor die paar ratjes op radar & magnetometric's en kan ik toch genieten van de sensor boost. Vroeger was dit eerst scannen met een helios & dan met de drake afwerken.

Allemaal in highsec wel een WH durf ik er nog niet mee binnen wandelen ..... ik weet dat de tengu meer potentiel heeft maar momenteel is het een ship "I cannot afford to lose" ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Sorki op 22-02-2012 09:26 ]

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibs Razell
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-01-2024
Zit nu net een paar weken in nullsec, nog nooit eerder geweest, ben eigenlijk nooit echt verder gegaan dan L3 missies.

Eerste indruk:
Menselieve wat een geld is er daar te verdienen met alleen ratten al. Rol nu rond in een PvE Harbinger en scheur zonder problemen door de sites heen in ons thuis systeempje. Fantastisch.

Het spel is nu echt compleet anders geworden voor mij, en ik kom eigenlijk niet eens meer in high sec.

Nu skillen naar een fleet Oracle :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:59

Shunt

Boe

nwagenaar schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:11:
Volgens mijn bronnen kregen ze het commando om niet in dat systeem te jumpen. Maar dat advies werd in de wind geslagen :+

Overigens kwam ik net de conclusie dat ik meer dan 2000 kills op mijn naam heb staan. _/-\o_
Half waar. PL was al door het systeem getrokken. Alleen de cyno was nog up en in eens besluit iemand zijn hell er naar toe te jumpen. (dit was btw een bait op tegen AAA.) De hell is getackled (zonder alle goede imps btw) en zonder een cyno dus ze kunnen niet 123 terug jumpen ookal is de gehele super fleet van PL in range. Op het moment dat PL het system in komt gaat de hell in structure. De wyrvren is een ander verhaal die kreeg een disco en warpte weg en direct in een rape cage. De gehele PL super fleet had hier gewelpt kunnen worden maar omdat he zuiden niet genoeg ballen had om alles te jumpen zijn ze weg gekomen met slechts 2 supers dood en een thannie.

Mistakes where made!

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
ik gebruik voor exploration eigenlijk gewoon mijn alt in een helios voor scanning, hacking en analysing. terwijl mijn main in een zealot de ratjes killed.

reden is dat main de scanning skills maar op 3 staan heeft maar maxed out gunnery skills. terwijl alt de skills op 4/4/4/5 + t2 rigs + implants heeft, maar die heeft dan terug 0 skills in gunnery.

T3 cruiser kan mijn main vliegen maar niet van plan te doen. ben een puur amarr char en de legion is toch niet echt dat. als je er een cov op opzet is hij al helemaal brak. enigste deftige fitting die ik weet is een HAM, maar aangezien ik amarr ben => geen skills in missiles.
De zealot vind ik persoonlijk een zalig schip. ik gebruik het voor plexes, pvp & WH. enigste nadeel is het ontbreken van een dronebay. ik ben dan ook bang voor MWD frigs :p

Indien er hier iemand mij een deftig legion fit voor gelijk wat kan geven post gerust :)

[ Voor 11% gewijzigd door Stampertjen op 22-02-2012 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stampertjen schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:40:
ik gebruik voor exploration eigenlijk gewoon mijn alt in een helios voor scanning, hacking en analysing. terwijl mijn main in een zealot de ratjes killed.

reden is dat main de scanning skills maar op 3 staan heeft maar maxed out gunnery skills. terwijl alt de skills op 4/4/4/5 + t2 rigs + implants heeft, maar die heeft dan terug 0 skills in gunnery.

T3 cruiser kan mijn main vliegen maar niet van plan te doen. ben een puur amarr char en de legion is toch niet echt dat. als je er een cov op opzet is hij al helemaal brak. enigste deftige fitting die ik weet is een HAM, maar aangezien ik amarr ben => geen skills in missiles.
De zealot vind ik persoonlijk een zalig schip. ik gebruik het voor plexes, pvp & WH. enigste nadeel is het ontbreken van een dronebay. ik ben dan ook bang voor MWD frigs :p

Indien er hier iemand mij een deftig legion fit voor gelijk wat kan geven post gerust :)
ik doe hetzelfde en dat gaat ansich prima maar het is wel vervelend in scan/radar sites waar rats spawnen tijdens hacking/analysing/slavaging en dat is met regelmaat het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:59
Stampertjen schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:40:
Ik ben ook nog steeds aan het kijken wat optimaal is voor Exploration. Ik heb nu een main die in principe alles kan uitvoeren en een alt in een Orca. De Orca gebruik ik als mobiele basis, booster & opslag. In de ship maintanance bay zit momenteel:
  • Buzzard voor scanning
  • Worm voor hacking, analysing & salvaging (met 5 Hobs II)
  • Tengu voor complexes
  • Hulk voor miningsites (Hemorphite :9 )
Ik zit al een tijdje te denken om een Exploration allround Tengu aan te kopen, maar daar moet nog een ei over worden gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Oops! Suicide Dread-fleet werd meer een suicide: http://kb.raidenalliance....kill_related&kll_id=59126

Geen idee wat er precies gebeurd is, maar ik had vernomen dat RZR bezig was met het SBU'en van een systeem en wilden ze dit met een Dread-fleet ongedaan maken. Alleen ging dat niet geheel volgens plan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ankou had vannacht gezien dat er wat supers bezig waren met wat spul van ons te slopen en hebben toen een suicide dread fleet erop gegooid :D

Een Ragnarok was overigens op half shield, daarna kwamen er nog wat (super)-capitals bij en was het snel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:43:
[...]

ik doe hetzelfde en dat gaat ansich prima maar het is wel vervelend in scan/radar sites waar rats spawnen tijdens hacking/analysing/slavaging en dat is met regelmaat het geval.
Je hebt beide accounts toch online? ik hang dan gewoon met zealot + helios in radar/mag sites en terwijl de helios aan het hacken is zit ik te wachten met zealot. moment dat er npc verschijnen locken en killen. Voor zekerheid kun je altijd een remote rep fitten. maar heb eerlijk gezegd nog nooit gehad dat je genoeg tijd hebben om zelf onder de 25% schield te knallen bij mijn helios. Meestal locken ze ook de zealot.
Deze manier is wel veel alt tabben

wat je ook kunt doen is schip nemen met drone bay voor je main. je fit 5 hobs II je zet ze op assist voor je alt en in je helios fit je 1 drone. dan moet je niet continu alt tabben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Of je neemt een tweede monitor en speelt 2x windowed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Gisteren overigens eens mijn EVE ingesteld op 3840x1080, dat is echt zó cool haha :D Wist niet dat dat kon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
De_Bastaard schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:10:
Gisteren overigens eens mijn EVE ingesteld op 3840x1080, dat is echt zó cool haha :D Wist niet dat dat kon!
Kan je misschien een screenshot of een foto er van maken. Zou het wel willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Sure, vanavond :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Hehe ja dat werkt erg tof, doe ik vaak als ik aan het traden ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
Cardinal schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:03:
Of je neemt een tweede monitor en speelt 2x windowed.
ik speel al 2 accounts op 1 pc + 1 account & teamspeak op laptop. nog een scherm erbij en mijn vriendin noemt mij zeker verslaafd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Laatst online: 02-06 07:48
En? Ik zie daar geen probleem in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:31
die van mij valt gewoon in slaap tegen mn rug of op de bank no problems here :)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
lol ... finfleet best fleet :? _O-

Afbeeldingslocatie: http://go-dl1.eve-files.com/media/1202/lol%5B2%5D.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door De_Bastaard op 22-02-2012 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door defusion op 22-02-2012 16:49 . Reden: was iets te snel met het fixen van bovenstaand plaatje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 19:36
Ewww lucian james. Dat had je niet hoeven fixen hoor :P

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Stampertjen schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:44:
[...]

ik speel al 2 accounts op 1 pc + 1 account & teamspeak op laptop. nog een scherm erbij en mijn vriendin noemt mij zeker verslaafd :p
Ik heb regelmatig 4x17" in gebruik voor eve + mn macbook voor ts/killboard/trade char/enz :') :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Afbeeldingslocatie: http://www.bassius.nl/2012.02.22.18.17.50.jpg

Pic maken met de telefoon is klote :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stampertjen schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:09:
[...]

Je hebt beide accounts toch online? ik hang dan gewoon met zealot + helios in radar/mag sites en terwijl de helios aan het hacken is zit ik te wachten met zealot. moment dat er npc verschijnen locken en killen. Voor zekerheid kun je altijd een remote rep fitten. maar heb eerlijk gezegd nog nooit gehad dat je genoeg tijd hebben om zelf onder de 25% schield te knallen bij mijn helios. Meestal locken ze ook de zealot.
Deze manier is wel veel alt tabben

wat je ook kunt doen is schip nemen met drone bay voor je main. je fit 5 hobs II je zet ze op assist voor je alt en in je helios fit je 1 drone. dan moet je niet continu alt tabben
ja dat wel maar op 1 monitor dus multiboxen is niet handig in dat opzicht. ben al 1x bijna mn cheetah verloren met sisters of eve probe launcher

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:23:
[...]

ja dat wel maar op 1 monitor dus multiboxen is niet handig in dat opzicht. ben al 1x bijna mn cheetah verloren met sisters of eve probe launcher
Kan je dan niet gewoon in winded mode dingen draaien..

oh en voor de multi boxer onder ons..

ISBoxer geprobeerd gisteren met een 7 day free trial en :9~ gewoon geeeeniaaaal :)

• De_Bastaard
Moet hem nog effe proberen, maar lijkt me zeker wel 'n leuke app voor te 'winnen' in PVP >:)

Als heel Raiden nu eventjes die tool gaat gebruiken gaan primaries 'n stuk sneller neer :D

Verwijderd

Dutch2007 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:44:
[...]

Kan je dan niet gewoon in winded mode dingen draaien..

oh en voor de multi boxer onder ons..

ISBoxer geprobeerd gisteren met een 7 day free trial en :9~ gewoon geeeeniaaaal :)
wat doet dat precies?

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

'multiboxen' op 1 pc, zie http://isboxer.com/

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

ach doe het gewoon the old-fashion way:
http://kotaku.com/5514947...he-meaning-of-multiplayer

Sorki#2242

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Vind ik deze toch netter :)

O lol, ik zie net dat dat dezelfde kerel is, maar hij heeft zin rig dus geupdate van jouw naar mijn link :P

[ Voor 14% gewijzigd door StarLite op 23-02-2012 13:23 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• JanvD
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:07

JanvD

Portretfotograaf

En dat betekend dat je met 2 (of meer) accounts precies hetzelfde kunt doen op hetzelfde moment? Of kan je er nog veel meer mee? Ik begrijp nog steeds niet wat er nu leuk aan is?

www.janvandoornik.nl

• Hurtebise
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ach een gamende bewakingsagent met beroepsmisvorming. Krijg je toch immense nekpijn van.
Kan je wel lekker ingame isk maken, ten koste van je outgame social life, alsook je stroomrekening.

Skilltraining op orde houden, nog zo'n gruwel.

[ Voor 46% gewijzigd door Hurtebise op 23-02-2012 14:56 ]

• Noxious
Hmm corpie van me gegankt :P

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/11684856/EVE/tak_gank.png

Verwijderd

Zo te zien hadden ze een goede buit. Bijna alles is heel gebleven.

• Noxious
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:08:
[...]

Zo te zien hadden ze een goede buit. Bijna alles is heel gebleven.
Ja ;) alles (behalve de shuttle) zat in de seal, hij vliegt alleen courier contracts met dat ding.

• Cardinal
Tot zover de colleteral :X
JanvD schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:47:
En dat betekend dat je met 2 (of meer) accounts precies hetzelfde kunt doen op hetzelfde moment? Of kan je er nog veel meer mee? Ik begrijp nog steeds niet wat er nu leuk aan is?
Het is niet leuk, het is praktisch. Met 2 accounts kan je:
* meer dan 2x zo snel door missies.
* Meedere professions beschikbaar hebben in het spel.
* 2x zo snel minen (2x hulk of Orca & Hulk)
om een paar van de voordelen te noemen.

• JanvD
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:07

JanvD

Portretfotograaf

Ik heb 2 accounts, dat principe snap ik wel... het gaat me erom dat je 2x exact hetzelfde zit te doen?
Of zie ik iets over het hoofd? Ik kan nu ook met 2 monitoren windowed met 2 accounts tegelijk spelen.

www.janvandoornik.nl

• Dutch2007
JanvD schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:55:
Ik heb 2 accounts, dat principe snap ik wel... het gaat me erom dat je 2x exact hetzelfde zit te doen?
Of zie ik iets over het hoofd? Ik kan nu ook met 2 monitoren windowed met 2 accounts tegelijk spelen.
Tegelijk laden en tegelijk de actie uitvoeren... is totaaaal wat anders... ;-)

Zal zo 2 kleine video's uppen naar youtube link ik ze wel kan je zien wat er gebeurd/wat het kan.....

*edit1* Dual abaddon pwnage YouTube: Dual abadon pwnage

De gene waar k dr 3 tegelijk bestuur komt nog....

[ Voor 14% gewijzigd door Dutch2007 op 23-02-2012 16:12 ]

• Noxious
lol die vogel :P

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Hurtebise schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:54:
Ach een gamende bewakingsagent met beroepsmisvorming. Krijg je toch immense nekpijn van.
Kan je wel lekker ingame isk maken, ten koste van je outgame social life, alsook je stroomrekening.

Skilltraining op orde houden, nog zo'n gruwel.
Depends, als je alle accounts hetzelfde laat trainen kan je ze allemaal tegelijk aanzetten :)

\o/

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:01

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

jezus, die zal balen! moet overigens wel een setup zijn. die gasten hebben wel geluk met de drop echt!

Battle.net Spud#2543

• Noxious
TepelStreeltje schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:41:
[...]

jezus, die zal balen! moet overigens wel een setup zijn. die gasten hebben wel geluk met de drop echt!
Juh, ze scannen een gate verderop wss alle freighters/transports al ;)

• Dutch2007
YouTube: Tripple abaddon pwnage - is het iets duidelijker

*excuss voor het vogeltje :P*

Verwijderd

Noxious schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:53:
[...]

Juh, ze scannen een gate verderop wss alle freighters/transports al ;)
als je ergens gescanned wordt en je hebt lading moet je gewoon weten dat ze 1 a 2 jumps verderop staan te wachten beste is jumpen en daar ergens docken

my 2 cnt

• Dutch2007
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 19:23:
[...]

als je ergens gescanned wordt en je hebt lading moet je gewoon weten dat ze 1 a 2 jumps verderop staan te wachten beste is jumpen en daar ergens docken

my 2 cnt
beste is zoiets met een alt via courier contract moven ;-)

Verwijderd

Dutch2007 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 19:30:
[...]

beste is zoiets met een alt via courier contract moven ;-)
dan zien ze dat het specifiek package is en ganken ze je mogelijk nog

• Dutch2007
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 19:33:
[...]

dan zien ze dat het specifiek package is en ganken ze je mogelijk nog
maak er een stuk of 5 ;-)

• -kardo-
Nieuwe aanbieding van CCP. Maak een nieuwe account voor 50 euro voor 180 dagen. Klinkt me wel als een leuke aanbieding. Ik weet niet als ik dat als noob nog iets aan heb maar zou ik die account ook voor iemand anders kunnen maken? Een een linke: https://secure.eveonline.com/SecondaryAccountSignup/
Edit je kan zelfs met 3 plex betalen.

[ Voor 18% gewijzigd door -kardo- op 23-02-2012 20:12 ]

• Dutch2007
yup die kan je iid voor iemand anders aanmaken :P

• -kardo-
Dutch2007 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 20:12:
yup die kan je iid voor iemand anders aanmaken :P
Dat is wel leuk. Weet iemand ook mischien voor hoe lang de aanbieding geld ongeveer?
EDIT: laat maar heb gevonden tot wanneer het is.
EDIT 2: Dus ik heb tot 1 april de tijd om 3 plexes te krijgen als ik gratis een tweedde account zou willen. Hmmm doesnt seem possible for me.

[ Voor 28% gewijzigd door -kardo- op 23-02-2012 22:29 ]

• De_Bastaard
Heeft iemand van de nieuwere kids hier, met enkele (tientallen miljoenen) interesse om te investeren in het bouwen van een aantal schepen?

Ik kan het benodigde geld zelf ook wel rondkrijgen, maar het leek me wel zo aardig om mede GoT-ters die pas met het spel begonnen zijn een wat meer gevulde wallet te bezorgen.

Gaat dan niet om de wat rijkeren onder ons :-) (al kan ik daar ook wel iets voor verzinnen aangezien ik toegang heb tot 'n buttload aan T2 schepen).

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:11
Heb vandaag na een jaartje nog maar eens ingelogd... En heb niet het idee dat eve voor mij weer interessant gaat worden helaas. Heb er echt een super tijd mee gehad.
Iemand interesse in 2 accounts, 1 met 40mill sp in pvp en mining en 1 met 38mil sp of zo, oa dreadnaught ready?

flickr iRacing Profiel

• De_Bastaard
Voor niks?

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:11
liever niet :P Maar dat zal ik maar beter niet al te openbaar maken

flickr iRacing Profiel

• De_Bastaard
hoeveel dan? doe maar pm.

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ed-oorklep schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 23:29:
[...]

liever niet :P Maar dat zal ik maar beter niet al te openbaar maken
Haha, mocht je er gratis van af willen houd ik me aanbevolen :P
Anders kratje bier? voor je goedgevigheid natuurlijk, niet als betaling.

Ontopic:
Begin men corp steeds meer zat te worden, zijn wel aardige gasten ,maar er is gewoon niemand online als ik online ben.
Scan net 2 WH's, eentje met wel 15 sites... Als er nou 6 gasten online waren, hadden we 400M bij elkaar kunnen halen...
Ook de gas site in onze WH kan niet gecleared worden... Jammer, 550M niet bereikbaar voor mij :/

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 23:34:
[...]

Ontopic:
Begin men corp steeds meer zat te worden, zijn wel aardige gasten ,maar er is gewoon niemand online als ik online ben.
Scan net 2 WH's, eentje met wel 15 sites... Als er nou 6 gasten online waren, hadden we 400M bij elkaar kunnen halen...
Ook de gas site in onze WH kan niet gecleared worden... Jammer, 550M niet bereikbaar voor mij :/
dit is helaas herkenbaar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Heb teveel amerikanen en aussies...
Zit nog 1 fransman en 1 duiters in mijn huidige WH...

Zit nu maar als een carebear te minen, moet toch ergens geld vandaan halen :/

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Suicide gank...
Het is maar wat je leuk vind.

Wat een ceo ben je trouwens dat je je member niet waarschuwd voordat hij weg vliegt in zijn freighter.

[ Voor 16% gewijzigd door Daisai op 24-02-2012 06:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
De_Bastaard schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 22:51:
Heeft iemand van de nieuwere kids hier, met enkele (tientallen miljoenen) interesse om te investeren in het bouwen van een aantal schepen?

Ik kan het benodigde geld zelf ook wel rondkrijgen, maar het leek me wel zo aardig om mede GoT-ters die pas met het spel begonnen zijn een wat meer gevulde wallet te bezorgen.

Gaat dan niet om de wat rijkeren onder ons :-) (al kan ik daar ook wel iets voor verzinnen aangezien ik toegang heb tot 'n buttload aan T2 schepen).
Ik heb wel intresse ik heb nu ongeveer 50mil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Daisai schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 06:54:
[...]
Suicide gank...

Wat een ceo ben je trouwens dat je je member niet waarschuwd voordat hij weg vliegt in zijn freighter.
Uhmm.... de CEO is niet 24/7 online om iemand z'n hand vast te houden, dit is een algemeen bekend fenomeen en gezien de leeftijd van de piloot had hij beter moeten weten. Eve is a dark universe and shit happens, nu is het hopen dat die member nu wat beter nadenkt als hij spul moved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:59

Shunt

Boe

[...]

Suicide gank...

Ik denk dat jij een beetje een verkeerd beeld hebt van een CEO binnen een corp. Een CEO maakt vaak alleen tactiche beslissingen en geeft richting aan de corp. Het handjes vast houden tja dat zit er meestal in eve niet bij. Als mensen dat nodig hebben kunnen ze wellicht beter Hello kitty Online gaan spelen.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Shunt schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 08:22:
[...]
Als mensen dat nodig hebben kunnen ze wellicht beter Hello kitty Online gaan spelen.
Je moet de goons wel nageven; ze pissen buiten de pot in elk geval waar het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Ik moet het nageven, Goons zorgen tenminste voor wat leven in de brouwerij. Ik kan er hartelijk om lachen! Mede ook omdat ik er geen last van heb.

Om iemand te quoten: "Carebear tears, best tears!" :+

Overigens is er ander (minder plezierig) nieuws, Tracking Titans worden generfed. Ik probeer het originele artikel te bekijken op EN24, maar de site is down.

[ Voor 28% gewijzigd door nwagenaar op 24-02-2012 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Er zou een bericht zijn van CCP SoundWave waarin werd vermeld dat de Tracking bonus op titans zou worden aangepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Ah, gevonden. Lang leve Kugu: https://forums.eveonline....posts&m=841398#post841398

En meer proof via zijn Twitter account:
@swearte @chadvangaalen All the change is meant to do is prevent blapping of supcaps, which I have no issues implementing.

[ Voor 48% gewijzigd door nwagenaar op 24-02-2012 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Sjiek man,

Wat gaan we doen tegen drakeblobs? Oh wacht, het spel moet leuk blijven voor degene met 20M SP en de oudere spelers moeten het doen met nerfs.

Als die "debielen" daar nou eens wat meer balance in het spel zouden brengen ipv de boel continu te nerfen zou het nog leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
*zucht* heb je eerst de skills/isk voor een super carrier (nyx), krijg je te lezen/horen dat over een maand ze generft gaan worden.

Heb je de skills eindelijk voor een titan, ben je bezig met isk making.. --> nerf bat incomming ...

Als het einde van de super caps gaat worden (dat zal het worden) denk ik dat ik me swtor in-active account maar eens ga her-activeren.... (gaat me dan nog geld schelen ook :P, e.g. 5x eve vs 1x swtor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch2007 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:54:
*zucht* heb je eerst de skills/isk voor een super carrier (nyx), krijg je te lezen/horen dat over een maand ze generft gaan worden.

Heb je de skills eindelijk voor een titan, ben je bezig met isk making.. --> nerf bat incomming ...

Als het einde van de super caps gaat worden (dat zal het worden) denk ik dat ik me swtor in-active account maar eens ga her-activeren.... (gaat me dan nog geld schelen ook :P, e.g. 5x eve vs 1x swtor)
waarom zou een tracking nerve meteen het einde betekenen voor de titans? dat riepen ze ook van de super carriers maar dat is ook onzin die worden nog steeds massaal gebruikt. en er is ook niks mis mee ok ze waren beter maar ja daar moet je je gewoon overheen zetten.

het is een kwestie van taktieken aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Ter indicatie: Mijn Aeon is op dit moment een overpriced Guardian en wordt 99% van de tijd ingezet om Capitals, Supercapitals en Titans te voorzien van cap of reps; tijdens de resterende 1% mag ik mijn bombers launchen om SOV-modules en/of POS-modules te schieten. ;(

Dit terwijl ik voor de nerf: reguliere drones, sentry drones, fighters en bombers kon gebruiken. In een goede fleet was het dus mogelijk om (met beperkte subcap ondersteuning) een blob-fleet te counteren. Vervolgens hebben ze dit (misschien ook wel terecht) aangepast en (ook wel terecht) de DD mogelijkheid op supcaps verwijderd. De rebalancing voor SC's en Titans was in mijn ogen legitiem en begrijpelijk.

Nu hebben wij TiDi en wat je nu dus ziet is dat je gewoon 1500+ mensen in local hebt zitten en dat je nagenoeg geen problemen hebt. De hostile blob-fleets worden groter en door Tracking Titans waren ze in ieder geval nog te counteren. Afgelopen weekend bracht CFC even 1000 mensen in system terwijl wij "maar" 700 mensen hadden. Of wat denk je van het gevecht in L-6 waarbij wij met 100 mensen het moesten opnemen tegen 400+ hostiles? En niet te vergeten de 1600+ mensen terwijl ze door Branch steamrolden.

Kortom: Zodra de tracking op titans wordt generfed, dan krijg je dus meer mensen in local en moet je meer mensen meenemen om hun vuurkracht te compenseren.Effectief zorgt deze aanpassing maar voor één ding: Het verwijderen van een counter waarbij (hoofdzakelijk) alliances en kleine coalities (zoals PL, NCDOT en RAIDEN) grotere blobs niet meer kunnen counteren.

Laten we eerlijk zijn: Op dit moment is er maar één coalitie die hier profijt van heeft; The Clusterfuck Coalition. Ik voorzie met 6 maanden een saaie 0.0 vol met botters, bluelists en incidenteel een groot gevecht waarbij CFC heer en meester is van 0.0.

Mittens in CSM: Metagaming at its best! :+

[ Voor 74% gewijzigd door nwagenaar op 24-02-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 22:19
De_Bastaard schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 22:51:

Ik kan wel kijken of ik wat geld kan investeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

[...]

my 2 cnt
Als ze een passive targetter gebruiken weet je het nooit :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Shunt schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 08:22:
[...]

Ik denk dat jij een beetje een verkeerd beeld hebt van een CEO binnen een corp. Een CEO maakt vaak alleen tactiche beslissingen en geeft richting aan de corp. Het handjes vast houden tja dat zit er meestal in eve niet bij. Als mensen dat nodig hebben kunnen ze wellicht beter Hello kitty Online gaan spelen.
Ik zeg niks over handjes vasthouden maar je kan zeggen dat er een suicide fleet in een bepaald systeem is.
Maar ja deze ceo wil misschien niet dat zijn suicide alt bekend word voor zijn corp.

Je corpmembers griefen als ceo is gewoon zielig, maar maakt het best makkelijk om zo een persoon terug te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Als je als speler zo ver ben dat je Tengu´s e.d. gaat moven, dan weet je ook wel 0.5 systems ideaal zijn om te ganken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:06
Sterker nog: Ik kan je vertellen dat er *nu* suicideteams bezig zijn in: Niarja/kaaputenen en Uedama. In hentogaira ben je niet veilig met exhumers. Verder zou ik arnon vermijden. En jita, amarr, rens, dodixie en hek natuurlijk.

Toevallig ben ik net weer ff CEO af. Maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt de leden van mijn corp handjes vast te houden. Er zijn dingen die gewoon duidelijk moeten zijn. Als je met zo'n lekkere buit voor een stel piraten gaat hangen, heb je een probleem. Of per ongeluk niet.

Eve is een spel waarin zelfs 'risk vs reward' niet heilig is. Maar als je je niet aan 'risk vs reward'-ideologie wil conformeren, zal je zo nu en dan een hoop isk kwijtraken aan waarschijnlijk medespelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:14:
[...]

waarom zou een tracking nerve meteen het einde betekenen voor de titans? dat riepen ze ook van de super carriers maar dat is ook onzin die worden nog steeds massaal gebruikt. en er is ook niks mis mee ok ze waren beter maar ja daar moet je je gewoon overheen zetten.

het is een kwestie van taktieken aanpassen
Het grappige is dat die mensen die klagen over de tracking nerf juist niet hun taktieken willen aanpassen. Laatste 2 dagen in PL 2 gevechten gehad waar we met geluk een paar subcaps hebben kunnen vernietigen alleen maar omdat ze geen transversal of speed hadden. 2 Dagen waar als -a- en Solar de ballen gehad hadden om hun supers in te jumpen PL er een stuk of 30 kwijt was geweest.

Met shield extended maelstroms tegen titans op short range vechten is dom
Met shield extended drakes tegen titans op short range vechten is dom

Om een titan zover te krijgen dat ze enigzins wat raken van BS/Battlecruiser is hij zo generfed dat een handvol DD's van getanked titans zo'n titan neer krijgt (of een boel suicide dreads) maar dat wordt niet gedaan door de CFC.

Ach we zien wel wat CCP doen, het enige wat ik echt een nadeel vindt van het nerfen is dat je characters hebt die je zo specifiek getrained hebt met miljoenen skillpoints opeens niet meer kan gebruiken, geef dan de SP terug. Beter nog als ze geen supercaps meer willen, haal ze dan volledig uit het spel, refund de isk, geef alle supercap pilots de mogelijkheid voor een gehele SP reset en ben er klaar mee ipv je spelers die jaren lang geld in characters stoppen te pesten op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
[...]

my 2 cnt
Jep, maar je kan niet weten of je gescanned wordt he ;) als iemand een passieve targetter gebruikt merk je niet eens dat je getarget bent.
Ik gok dat een kwart van de scheepjes die buiten Jita 4 rondzweven een dergelijke setup hebben.
[...]

Suicide gank...

Ach, suicide ganking is best leuk als het winstgevend is.
Maar waar slaat dat nou op? :P Alsof ik 24/7 online ben als CEO :') wtf man.
Het is zijn freighter, zijn bron van inkomsten (hij runt hele dagen courier contracts, die freighter is er al lang weer uit). En ik kan niet ruiken als er ergens een gank camp ligt.
TepelStreeltje schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 23:34:
[...]

Ontopic:
Kom gezellig bij ons kijken :Y we zoeken actief nieuwe leden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 05:30:
[...]
Het grappige is dat die mensen die klagen over de tracking nerf juist niet hun taktieken willen aanpassen. Laatste 2 dagen in PL 2 gevechten gehad waar we met geluk een paar subcaps hebben kunnen vernietigen alleen maar omdat ze geen transversal of speed hadden. 2 Dagen waar als -a- en Solar de ballen gehad hadden om hun supers in te jumpen PL er een stuk of 30 kwijt was geweest.

Met shield extended maelstroms tegen titans op short range vechten is dom
Met shield extended drakes tegen titans op short range vechten is dom

Om een titan zover te krijgen dat ze enigzins wat raken van BS/Battlecruiser is hij zo generfed dat een handvol DD's van getanked titans zo'n titan neer krijgt (of een boel suicide dreads) maar dat wordt niet gedaan door de CFC.

Ach we zien wel wat CCP doen, het enige wat ik echt een nadeel vindt van het nerfen is dat je characters hebt die je zo specifiek getrained hebt met miljoenen skillpoints opeens niet meer kan gebruiken, geef dan de SP terug. Beter nog als ze geen supercaps meer willen, haal ze dan volledig uit het spel, refund de isk, geef alle supercap pilots de mogelijkheid voor een gehele SP reset en ben er klaar mee ipv je spelers die jaren lang geld in characters stoppen te pesten op deze manier.
Ach jah, aan de andere kant, die SP is niet 'wasted'. Je hebt ondertussen al flink wat gehad aan die skillpoints en 95% van de SP waar je het over hebt zijn ook prima bruikbaar op andere schepen.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ja een dreadnought ofzo ... en die 5b aan titan specifieke skills :x

Nog even en ze gaan Sleipnir's nerfen omdat je er 20 rifters mee sloopt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
De_Bastaard schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 12:35:
Ja een dreadnought ofzo ... en die 5b aan titan specifieke skills :x

Nog even en ze gaan Sleipnir's nerfen omdat je er 20 rifters mee sloopt :')
Om nog maar niet te spreken over de doomsday en titan SP.. 3.5mil en 4mil SP @ lvl 5, die je verder totaal nergens anders voor kunt gebruiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:06
En je kan jump portal generation ook gebruiken op Black Ops BS. Zeer nuttig!

(Al heb ik wel op mijn mijn cov cyno's...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GamemasterByte schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:01:
[...]

Om nog maar niet te spreken over de doomsday en titan SP.. 3.5mil en 4mil SP @ lvl 5, die je verder totaal nergens anders voor kunt gebruiken....
ok nou vlieg ik geen caps/supers en zit ik ook niet in de grote battles...

maar jullie doen net of titans nu niks meer waard zijn en dat lijkt me ook overdreven :/ ik kan ernaast zitten maar de DD kan je toch gewoon gebruiken? het is alleen moeilijker kleine targets te raken dat geldt ook voor large turrets op mijn BS :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:22:
Jep, maar je kan niet weten of je gescanned wordt he ;) als iemand een passieve targetter gebruikt merk je niet eens dat je getarget bent.
Ik gok dat een kwart van de scheepjes die buiten Jita 4 rondzweven een dergelijke setup hebben.
excuse me je kan iemand targetten zonder dat ze dat zien ? HOE???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:08:
[...]

ok nou vlieg ik geen caps/supers en zit ik ook niet in de grote battles...

maar jullie doen net of titans nu niks meer waard zijn en dat lijkt me ook overdreven :/ ik kan ernaast zitten maar de DD kan je toch gewoon gebruiken? het is alleen moeilijker kleine targets te raken dat geldt ook voor large turrets op mijn BS :/
Dat is maar de helft van het verhaal. Titans zijn altijd doelwit van nerfs geweest, sinds de eerste in het spel werden geintroduceerd. Tegenwoordig kunnen ze geen sub-caps meer raken met hun DD. Samen met het verwijderen van de dronebay en nu de - waarschijnlijke - nerf in tracking, zou dat betekenen dat ze eigenlijk betekenen dat je totaal geen defence meer hebt tegen subcaps. Nu is dat op zich niet zo'n probleem, ware het niet dat de nerfs op dit moment maar van een kant komen - nerfs voor supercaps.

Zoals iemand al eerder aanhaalde, de drake is tegenwoordig veel en veel te sterk, zeker in grote groepen. Nu zijn er wel gesprekken over om die te nerfen, maar dat gaat nog minimaal een jaar duur denk ik.. ik gok op winter expansion 2012/2013.

Als ze ze dan helemaal verwijderen, waar ik op zich nog niet eens zo'n probleem mee heb, moet ccp heel erg zeker weten dat er alternatieven en reimbursements komen. Ik ken een heleboel spelers die niet echt meer geinteresseerd zijn in het spel, maar alleen nog spelen vanwege de supercap actie (hoe weinig dat ook is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
[...]

http://eve.wikia.com/wiki/Passive_Targeter_II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

http://community.eveonlin...sp?a=single&nid=321&tid=1

Iemand hier meer info over toevallig?
moest wel ff lachen toen ik dit las :P Ben wel erg benieuwd wat ze precies gedaan hebben (nee, niet om het zelf ook te doen :P )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
[...]

Lees eens, dat zeg ik erbij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 11:23
Heeft iemand hier een Nederlandstalig corpje die aan lowsec/nullsec pirating doen?

Ik zit nu in null, maar sov warfare komt me me neus uit :)

There is no real life, there is just AFK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lama

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
De_Bastaard schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:21:
Sjiek man,

Wat gaan we doen tegen drakeblobs? Oh wacht, het spel moet leuk blijven voor degene met 20M SP en de oudere spelers moeten het doen met nerfs.

Als die "debielen" daar nou eens wat meer balance in het spel zouden brengen ipv de boel continu te nerfen zou het nog leuk zijn.
Ja zal wat zijn zeg dat je na meer dan een jaar spelen een keer "end game" pvp kan doen.
Dat zou echt gewoon belachelijk zijn of niet? dat mogen alleen maar spelers doen die min. 4 jaar spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Noxious schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:22:
[...]

[...]

Ach, suicide ganking is best leuk als het winstgevend is.
Maar waar slaat dat nou op? :P Alsof ik 24/7 online ben als CEO :') wtf man.
Het is zijn freighter, zijn bron van inkomsten (hij runt hele dagen courier contracts, die freighter is er al lang weer uit). En ik kan niet ruiken als er ergens een gank camp ligt.

[...]

Kom gezellig bij ons kijken :Y we zoeken actief nieuwe leden :P
Zegt gewoon meer over hoe je als CEO je members behandeld, maar ja niet slim om dan te posten dat je als CEO een van je eigen corp members hebt gesuicide ganked in zijn freighter.

Die member kan je zonder problemen terug pakken , dat is tenminste iets wat ik zal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Daisai schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 18:38:
[...]

Zegt gewoon meer over hoe je als CEO je members behandeld, maar ja niet slim om dan te posten dat je als CEO een van je eigen corp members hebt gesuicide ganked in zijn freighter.

Die member kan je zonder problemen terug pakken , dat is tenminste iets wat ik zal doen.
:? volgens mij snap je het niet helemaal, ik heb hem niet geganked, dat was gewoon een groepje random andere figuren.. wtf man :P
Mastermind-- schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:04:
Heeft iemand hier een Nederlandstalig corpje die aan lowsec/nullsec pirating doen?

Ik zit nu in null, maar sov warfare komt me me neus uit :)
We doen wel lowsec/wormhole roams, en heel af en toe een stukje null. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Noxious schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 18:51:
[...]

:? volgens mij snap je het niet helemaal, ik heb hem niet geganked, dat was gewoon een groepje random andere figuren.. wtf man :P

[...]

We doen wel lowsec/wormhole roams, en heel af en toe een stukje null. :P
Dan heb ik het verkeerd begrepen idd.
Dacht dat je met een alt een corp member van je had gesuicide ganked, aangezien dat niet het geval is dan maakt het niet echt uit ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Daisai schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 18:56:
[...]

Dan heb ik het verkeerd begrepen idd.
Dacht dat je met een alt een corp member van je had gesuicide ganked, aangezien dat niet het geval is dan maakt het niet echt uit ^^
Whaha wtf ik dacht al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 14:07:
http://community.eveonlin...sp?a=single&nid=321&tid=1

Iemand hier meer info over toevallig?
moest wel ff lachen toen ik dit las :P Ben wel erg benieuwd wat ze precies gedaan hebben (nee, niet om het zelf ook te doen :P )
Oud linkje, wat hun gedaan hebben werkt al lang niet meer, googlefu gaf me dit stukje tekst :)
This rule came about when a corp which goes by the name of Zombie laid a siege on Yulai, which is a system before Exodus, was the PRIME hub of inter-stellar trading. Even present day Jita cannot be compared to the vast selection of goods and entities that flew to Yulai for trade.

The video of this infamous act can be found in the videos section of this website, under community created, dated 22nd March 2004. Titled, Zombie sieges Yulai, it is near the end of the list of videos.

http://myeve.eve-online.com/download/videos/?type=5

By using a main battleship Tanked to the max, and fitting it with smartbombs, and with the help of several ships continually boosting/healing/buffing it, the main ship manage to destroy wave after wave of Concord ships and also unwary travellers in Yulai.

I think when a GM ordered them to stop the atrocity and they refused to budge from the offensive, they were promptly banned. And thus, from then on, the Yulai incident was over and prompted for more strict rules and more powerful force to be applied to any crime in safe systems.
Pagina: 1 ... 18 ... 46 Laatste