[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 21: Crucible Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 46 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stampertjen schreef op maandag 13 februari 2012 @ 12:12:
ik heb nooit zoveel geluk met exploration. Ik gebruik mijn alt die scanning skills op 4/4/4/5 heeft + scanning hardwiring met covop bootje + soe probe launcher. Waarna mijn main volgt in een zealot

Ik vind altijd wel sites, de radar geven me meestal wel items van 2a 7m maar DED's altijd van die brol die nog geen 1m waard is. en ik heb al een paar keer een 4/10 gevonden.
pfff ik ben een keer 3 uur bezig geweest met een 5/10 site omdat ik nog nite zulke goeie skills had en veel traffic in het systeem duurde het dus erg lang en 0,0 drops enige wat ik kreeg was die tier drop die je aan concorde kan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Zou het graag een keer willen doen maar ik ben niet zo happerig op het scannen.. vind het best lastig desondanks dat ik toch redelijk vaak zo'n how to gezien heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Laatst online: 11-09 15:07
Ik heb 'm specifiek op Guristas gefit. Dus veel Kin en wat Therm resists erop.
Capacitor is rond de 2:45. Voldoende. Gewoon de armor repper af en toe pulsen.
Ik heb 3 soorten kristalletjes bij me: Radio, Standard en Multifrequency. Hangt af van de afstand van de ratjes.

Om zo'n Gurista Scout Outpost te clearen ben ik nog geen kwartier bezig. Maar ook voor het uitscannen van radar sites doet deze het prima.

Onderstaande fit kost denk ik nog geen 100 mil. De probe launcher is het duurst. Maar die heb je wel nodig omdat het bootje zelf geen bonussen geeft op probe strength. (Probe strength die ik nu heb is 74. Niet genoeg voor de zwakste signalen, maar de meeste sites kan ik wel op 100% krijgen.)

[Harbinger, Harbinger: Pulse]
Heat Sink II
Medium Armor Repairer II
Armor Thermic Hardener II
Armor Kinetic Hardener II

Stasis Webifier II
10MN Afterburner II
Codebreaker II
Cap Recharger II

Heavy Anode Pulse Particle Stream I, Radio M
Sisters Core Probe Launcher, Sisters Core Scanner Probe I

Medium Capacitor Control Circuit I
Medium Gravity Capacitor Upgrade I
Medium Auxiliary Nano Pump I

Hobgoblin II x5
Hammerhead II x2
Hobgoblin II x1

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:50
t00t t00t, tijd voor een nieuwe War update van de RDN kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 11:31
Heb de audio niet gehoord maar ik mis in deze war update oa:

http://www.eve-razor.com/...kill_detail&kll_id=442557

RDN. Nyx self-destructs :?

RDN. laat vrijdag een net vernietigde tower reanchoren onder de neus van hun hele vloot

RDN. verliest 9 Tech moons omdat ze per ongeluk in US TZ zijn getimed.

gf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:06
Gheghe - die podkill is al gelinkt. De toren is genoemd in de vorige video. En nyxes die sd'en. Lijken bijna goons :P

Maar ik moet wel zeggen dat de raiden.-leden hier erg actief zijn. 'T mag wat minder. Of gooi de recruitmentpoorten open :)

Aan de andere kant vind ik het erg leuk om te zien wat er gebeurt. En al is het eenzijdig en soms wat selectief, het is misschien beter dan niets. Het is propagandavideomateriaal. Dus zullen mindere puntjes minder aandacht krijgen als moraaloppeppers. Da's niet meer dan normaal in mijn ogen.

Dus ik zou zeggen: produceer het verhaal van de andere kant. Maak een mooie video en post terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Meister schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:06:
Heb de audio niet gehoord maar ik mis in deze war update oa:

http://www.eve-razor.com/...kill_detail&kll_id=442557

RDN. Nyx self-destructs :?

RDN. laat vrijdag een net vernietigde tower reanchoren onder de neus van hun hele vloot

RDN. verliest 9 Tech moons omdat ze per ongeluk in US TZ zijn getimed.

gf
Dat filmpje is een war update, daar vallen echt niet de solo acties van mensen onder :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:31
Zoals je misschien begrijpt, hebben de meeste corps in RAIDEN de public recruitment for the time being gesloten. De obvious reason is natuurlijk spais en het is natuurlijk mogelijk om binnen te komen, alleen hebben ze de minimal requirements omhoog gegooid.

Overigens over die tower gesproken: Ev0ke had daadwerkelijk een tower geanchored en online gezet; maar die was gewoon verdwenen. Zodoende konden mensen van CFC hun eigen tower online zetten. En zoals Wheez al zei, dit heb ik in mijn vorige video toch duidelijk aangegeven ^^

Verder is het logisch dat die paar sukkels van RAIDEN (:P) hier behoorlijk aanwezig zijn. We hebben plezier, krijgen onze gevechten en de meeste gevechten eindigen positief (niet altijd qua efficiency, maar anders wel qua objective). Zoals ik al een paar dagen terug zei, laat ook wat van jullie kant horen. Ik ben sowieso benieuwd wat daar allemaal speelt en het maakt het geheel minder eentonig en interessanter voor de rest :)

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
MisterMichel schreef op maandag 13 februari 2012 @ 12:53:
[...]

Ik heb 'm specifiek op Guristas gefit. Dus veel Kin en wat Therm resists erop.
Capacitor is rond de 2:45. Voldoende. Gewoon de armor repper af en toe pulsen.
Ik heb 3 soorten kristalletjes bij me: Radio, Standard en Multifrequency. Hangt af van de afstand van de ratjes.

Om zo'n Gurista Scout Outpost te clearen ben ik nog geen kwartier bezig. Maar ook voor het uitscannen van radar sites doet deze het prima.

Onderstaande fit kost denk ik nog geen 100 mil. De probe launcher is het duurst. Maar die heb je wel nodig omdat het bootje zelf geen bonussen geeft op probe strength. (Probe strength die ik nu heb is 74. Niet genoeg voor de zwakste signalen, maar de meeste sites kan ik wel op 100% krijgen.)

[Harbinger, Harbinger: Pulse]
Heat Sink II
Medium Armor Repairer II
Armor Thermic Hardener II

Stasis Webifier II
10MN Afterburner II
Codebreaker II
Cap Recharger II

Sisters Core Probe Launcher, Sisters Core Scanner Probe I

Medium Capacitor Control Circuit I
Medium Gravity Capacitor Upgrade I
Medium Auxiliary Nano Pump I

Hobgoblin II x5
Hammerhead II x2
Hobgoblin II x1
Pff dat is redelijk skill intersive en kost wel wat geld (in mijn ogen). Ik zit nu in een vexor heeft iemand een goed idee voor een vexor te fitten voor exploration?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
De Vexor is een ideaal bootje voor exploration! 1 of 2 guns om agro te trekken, en je drones gebruiken voor het afrondende werk.
Je zou hier eens een idee op kunnen doen: http://explorationalmanac.blogspot.com/2010/07/day-11-next-goal-achived-some-isk-made.html

Zonder al te veel skills (lees in de link die ik poste, was de speler 11 dagen oud) kun je zo'n Gurista Scout Outpost ook doen - met wat moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterMichel schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:29:
De Vexor is een ideaal bootje voor exploration! 1 of 2 guns om agro te trekken, en je drones gebruiken voor het afrondende werk.
Je zou hier eens een idee op kunnen doen: http://explorationalmanac.blogspot.com/2010/07/day-11-next-goal-achived-some-isk-made.html

Zonder al te veel skills (lees in de link die ik poste, was de speler 11 dagen oud) kun je zo'n Gurista Scout Outpost ook doen - met wat moeite.
nou ik zou hem niet direct ideaal willen noemen... een ishtar is perfect en er zijn wel wat BCs die ideaal zijin myrmidon of drake. een vexor zal het ook wel kunnen maar ideaal neuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
MisterMichel schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:29:

Ah ha is het dan ook slim om voor een ishtar te skillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Zou ik wel doen, dat ding kan zelfs 8/10 en 9/10 complex tanken met een goedkope fitting. Het is een Tech 2 schip he, dus betere resists, snelheid, damage, etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:42
Stampertjen schreef op maandag 13 februari 2012 @ 12:12:
ik heb nooit zoveel geluk met exploration. Ik gebruik mijn alt die scanning skills op 4/4/4/5 heeft + scanning hardwiring met covop bootje + soe probe launcher. Waarna mijn main volgt in een zealot
Je moet af en toe een beetje geluk hebben. Ik ben nu een kleine week full time aan het scannen en de meeste complexes leveren niets op, soms heb je mazzel en dan ook goed. Beste loot tot nu is een Pith A-type small shield booster, die ik heb verkocht voor 260M. Maar vaak vind ik 7/8th tier rommel in highsec.

Aan de andere kant moet je de vondsten ook volledig benutten. Ik vind met regelmaat een Large Hemorphite, hedbergite en Jaspet site. De laatste keer leverde 3 uur minen ongeveer 150M op (voornamelijk door de Nocxium).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:55:
Zou ik wel doen, dat ding kan zelfs 8/10 en 9/10 complex tanken met een goedkope fitting. Het is een Tech 2 schip he, dus betere resists, snelheid, damage, etc. etc.
ja dat is zeker de moeite waard, echter is het een vrij nieuw character dus hij heeft nog een hele rits skills nodig voor hij hem goed kan vliegen.

core / fitting elite om even iets te noemen :) maar ook erg goeie drone skills en nav skills en zo nog wel het een en ander dus zou hem niet direct te gek maken met een doel die wel heel lang duurt. kan hij mijnziens beter eerst naar myrmidon en of dominix werken

my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 17:48:
[...]

ja dat is zeker de moeite waard, echter is het een vrij nieuw character dus hij heeft nog een hele rits skills nodig voor hij hem goed kan vliegen.

core / fitting elite om even iets te noemen :) maar ook erg goeie drone skills en nav skills en zo nog wel het een en ander dus zou hem niet direct te gek maken met een doel die wel heel lang duurt. kan hij mijnziens beter eerst naar myrmidon en of dominix werken

my 2 cents
Ah ha want ik heb nu de basis skills om een dominix te vliegen alleen niet de geld ervoor at the moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-kardo- schreef op maandag 13 februari 2012 @ 18:31:
[...]

Ah ha want ik heb nu de basis skills om een dominix te vliegen alleen niet de geld ervoor at the moment.
weet niet hoe je skills exact zijn maar je kan beter myrmidon goed vliegen dan dominix "slecht" al is dominix wel een hele mooie missie boot om te beginnen met BSs daar deze goedkoop is en veelzijdig en met goeie tanking skills kan je alle lvl 4s tanken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
Ik denk dat je met een Myrmidon ook een mooie setup kunt maken om exploration mee te gaan doen. Je drones zorgen voor de ratjes, 1 of 2 guns om agro te trekken en je offert 1 midslot op voor een codebreaker I.
In je high sloten stop je een probe launcher en evt een salvager en tractor beam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Daarnaast is zo'n ding ook een stuk mobieler als een Dominix. Een schip van (battle)-cruiser formaat kan vaak beter tanken als een Battleship.

Je zou overigens ook eerst wat meer kunnen skillen in Drones, en dan een Gila nemen. Dat schip kost ansich wel een aardige duit (ik denk 2 x een gefitte Myrmidon), maar is wel een erg goede boot waar je geen Cruiser V skill voor nodig hebt om in te kunnen stappen.

Met een beetje tank erop denk ik niet dat je die snel zult verliezen in high-sec complex.

http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Gila

[ Voor 4% gewijzigd door De_Bastaard op 14-02-2012 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
MisterMichel schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 08:49:
Ik denk dat je met een Myrmidon ook een mooie setup kunt maken om exploration mee te gaan doen. Je drones zorgen voor de ratjes, 1 of 2 guns om agro te trekken en je offert 1 midslot op voor een codebreaker I.
In je high sloten stop je een probe launcher en evt een salvager en tractor beam.
Op die manier gebruik ik een Gila, dat is echt een soort 'dronecarrier' :P

125 drone bandwidth, 400m3 drone bay.

Noes :P dat zal me leren te refreshen voor ik reply.

[ Voor 5% gewijzigd door Noxious op 14-02-2012 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Laatst online: 04-07-2022
Helaas kan je er maar max 5 drones mee in space hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MacrosSimga schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:00:
Helaas kan je er maar max 5 drones mee in space hebben...
lol dat geldt voor alle schepen behalve carriers en 1 cruiser maar die kost 10 bil of meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:06:
[...]

lol dat geldt voor alle schepen behalve carriers en 1 cruiser maar die kost 10 bil of meer :+
carriers zijn zo duur niet hoor ;) ~700-900mil afhankelijk van waar je gaat shoppen
kunnen er max 15 in

supercarriers kunnen er 25, en die zijn inderdaad een stukje duurder.

echter hebben carriers geen bonus op reguliere drones, enkel op fighters, dus kunt net zo goed voor een ishtar skillen als je normale drones gaat gebruiken. (uitgaande van pve doeleinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 19:36
Ik denk dat hij met die 10bil doelde op de guardian-vexor. Ik dacht alleen dat die meer richting de 20bil gingen tegenwoordig?

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

defusion schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:37:
[...]

carriers zijn zo duur niet hoor ;) ~700-900mil afhankelijk van waar je gaat shoppen
kunnen er max 15 in

supercarriers kunnen er 25, en die zijn inderdaad een stukje duurder.

echter hebben carriers geen bonus op reguliere drones, enkel op fighters, dus kunt net zo goed voor een ishtar skillen als je normale drones gaat gebruiken. (uitgaande van pve doeleinden)
nee ik had het met die 10+ bil over de enige cruiser die meer dan 5 drones kan controleren in space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GamemasterByte schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:54:
Ik denk dat hij met die 10bil doelde op de guardian-vexor. Ik dacht alleen dat die meer richting de 20bil gingen tegenwoordig?
idd die bedoel ik ohhh 20 bil al ok :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
yup grappig dat we het hier over guardian-vexor hebben die volgens rdn. mede allaince mates toch meer richting 40-45b isk is.

Had gisteren in jita een grappenmaker welke me een gerenamde vexor navy issue wilde verpatsen als guardian-vexor..

bij controle tijdens de trade bleken o.a. de stats niet correct en dus niet accepted..

anders had ik mogelijk voor 450M een schip kunnen fixen (welke dan natuulijk meteen in de verkoop was gegaan voor het echte bedrag :P)

dan was het ws +1 titan geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Obvious scam is obvious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Daarom kun je het ook gewoon duidelijk zien bij de properties van de schepen (daar staat altijd de echte naam).
Dezelfde scam zie je vaak met 2 covetors voor de prijs van 2 hulks, enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
alles in jita (iig local chat) is een scam, daar hoef je niet eens voor te kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Heel erg soms heb je wel eens een persoon die niet scamt, maar dat komt bijna nooit voor. Eén van de meest gangbare scams is dat je een bepaald iets op contract hebt gezet voor 72M een een convo krijgt: "Hey, ik heb niet veel ISK en ik kan maximaal 70M geven". We weten allemaal dat het niet zo is, maar ik had toen zoiets van "waarom niet". Dus ok, ik trade met hem (ik had dezelfde mod nog een keer en ik was net die van plan op contract te gooien) en ik zie hem 70M inkloppen. Vervolgens gooi ik de mod in de tradewindow en vervolgens zie je die 70M aangepast worden naar 70K :+

Maar ik weet 100% zeker dat enorm veel mensen hiervoor vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
defusion schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 15:24:
alles in jita (iig local chat) is een scam, daar hoef je niet eens voor te kijken...
Ik haal er altijd leuke aanbiedingen vandaan. Gister nog, Daredevil BPC'tje voor 50 mil (gebouwd en verkocht voor 61 mil, 250k aan minerals, als dat het al was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Voordat ze dat contract systeem overhoop haalde (zoekfunctie) had ik altijd leuke profits op het verkopen van zogenaamde Dark Blood Neutralizers ...

Ook wel eens vaker wat passive mods verkocht als x-type of a-type hardeners .... hoe stom sommige lui wel niet zijn :X :X :X

Denk dat ik er toch wel 1 á 2 bil mee gecashed heb destijds. Altje skillen die maximaal aantal contracten kan hanteren en gogo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvD
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:07

JanvD

Portretfotograaf

je moet het maar leuk vinden om iemand te belazeren.

Ook al is het maar een spelletje en is het toegestaan in EVE.

Ik zou er iig niet blij van worden om iemand te belazeren. Daarentegen maakt het wel het spel interessanter! (Alhoewel ik niet snap dat er daadwerkelijk mensen in trappen!)

www.janvandoornik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Leuk vinden...

waar ik een tijdje veel aan verdiend hebt is het maken van courrier contracts 2 jumps, high to high sec door 1 low sec.
Mooie reward, matige colatteral (60 mil voor 20-30 mil goederen). Ongelofelijk hoe snel deze werden opgepikt & vaak ook in een fail eindigen. T'is niet rechtstreeks belazeren, ik had de goederen echt nodig (nu ja..), maar ik moet zeggen dat ik wel altijd blij was dat er een hauler -p00f- deed ;)

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik ben in het begin ook vaak belazerd in het spel, en daar leer je snel van. Mensen scammen is naar mijn mening juist iets wat EVE zo leuk maakt. Alles kan en alles mag.

De echte scams van biljoenen zijn altijd pas echt leuk *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Helaas ook een keer "gescammed" dmv. margin trading: http://eve.grismar.net/wikka.php?wakka=SkillMarginTrading.

Iemand zet een buy order op, koopt bijv iets voor 1 miljard.
Jij koopt het spul op de market voor ~950 miljoen van verschillende sellers

daarna verkoop je het via de buy order aan die persoon voor 1 miljard.

Maar helaas heeft hij niet genoeg geld om je te betalen, en jij zit met 950mil aan crap opgescheept, en hij was wss degene die het te koop aanbood, dus heeft winst gemaakt op de verkoop.

De marktwaarde scheelde echter niet heel, dus uiteindelijk zonder al te veel verlies weer kunnen verkopen.

Maar ik vind die skill nog steeds belachelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kornflakes
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-08 09:34
defusion schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:34:
Maar ik vind die skill nog steeds belachelijk...
Als je er alleen ervaring mee hebt omdat je er mee gescammed bent, begrijpelijk. Echter, als trader is het een heerlijke skill als je eenmaal een lading orders hebt staan.

En betreft scammen, het hoort bij Eve. Zelf 2 maal een corp gescammed, her en daar met contracts, niets groots. Tja, het mag en hoort bij Eve, de "vuile" praktijken. Dat maakt Eve zo mooi wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvD
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:07

JanvD

Portretfotograaf

Op zich heb ik niets tegen een goede scam. Het welbekende piramidespel vond ik mooi.

Maar, er worden zoveel nieuwe spelers het spel uit gescammed. Dat vind ik zo zonde, omdat een mmorg leeft op de kwaliteit maar zekers ook kwantiteit van spelers.

Dus als jij een rijke corp belazerd. Nice. Maar doe dat gelieve niet bij rookies.

www.janvandoornik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
sinds gisteren een jaartje oud en afgeklokt op 19,7m sp. in dat jaartje nog nooit scam gedaan of gescammed geweest. Ik ben te eerlijk :p

Wel al paar keer mooie market verwachtingen gehad. zoals toen het uitlekte dat de AF een extra slot enzo gingen krijgen. 30 retributions in jita gekocht voor 16m. en die zijn nu op 4 na al allemaal verkocht voor 30m :)
is toch 420m winst voor kleine moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Bewijst maar weer hoe aardig exploration kan betalen :-)

Normaal gesproken zit ik in een WH te carebearen, maar had me vandaag voorgenomen een exit te zoeken en in dat lowsec gebiedje even te proben.

Toevallig in het systeem naast mijn exit een 5/10 geprobed en snel mijn WH tengu opgepikt. Half uurtje werk voor die plex te runnen (Tengu in armor :X) maar toch 500m loot *D

Ashimmu BPC
B-Type armor rep (medium)
B-type armor hardener
18th overseer effects :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:48

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

bleh, klinkt goed!
Ashimmu is ook zo in elkaar gedraaid, niet veel mins, amper skills voor nodig. kortom, nog meer winst. Je hebt gewoon dead end low sec system gezocht?

Zou dat met een Mission running Drake ook lukken? (passive shield tank dus, aangepast op de rats)
met ongeveer deze fitting dus:

[Drake, New Setup 1]
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II
Ballistic Control System II
Ballistic Control System II

Invulnerability Field II
Invulnerability Field II
Shield Recharger II
Shield Recharger II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II

'Malkuth' Heavy Missile Launcher I, Thunderbolt Heavy Missile
Core Probe Launcher I, Core Scanner Probe I

Medium Core Defence Field Purger I
(55K ehp)

Of toch minstens in een T3?

Battle.net Spud#2543

• De_Bastaard
Nou die 5/10 kwam kwa damage/dps toch wel in de buurt van de 6/10 (Crimson Hand) en mijn tengu had het er eventjes lastig mee.

Ik heb dan geen volledig faction fitted tengu, waarschijnlijk gaat het prima als je een c-type medium booster (a-type nog beter ...) gebruikt.

4/10 zou geen probleem moeten zijn, die zijn piss easy.

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

Iemand ervaring met de mac client? Ik hoor vooral negatief, maar da's mss ook gewoon omdat mensen pas iets posten als er problemen zijn ;) En draait het wat vlotjes op een macbook pro / air?

Sorki#2242

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
Corpy van ons draait op een Mac. Hoor em niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 22:19
inderdaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Sorki schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:38:
Iemand ervaring met de mac client? Ik hoor vooral negatief, maar da's mss ook gewoon omdat mensen pas iets posten als er problemen zijn ;) En draait het wat vlotjes op een macbook pro / air?
Op mijn MacBook Pro 13.3" met Intel HD3000 draait het, maar niet fantastisch stabiel en met alle settings laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niks gewonnen in de 100T bonks :'( kans is natuurlijk ook gruwelijk klein maar ja stiekum hoop je toch dat je een dikke prijs pakt daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2012 @ 11:53:
niks gewonnen in de 100T bonks :'( kans is natuurlijk ook gruwelijk klein maar ja stiekum hoop je toch dat je een dikke prijs pakt daar.
Same,

Wel 150m er op gegooit en 380 er af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
Jeej, Ik heb nu 40 miljoen isks (het hoogst wat ik ooit had (ja ik ben nog noob xD). Door groten deels explorations radar hack site rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-kardo- schreef op zondag 19 februari 2012 @ 17:40:
Jeej, Ik heb nu 40 miljoen isks (het hoogst wat ik ooit had (ja ik ben nog noob xD). Door groten deels explorations radar hack site rewards.
d:)b eens kijk je hierop terug en lach je :) maar niks mis met 40 mil iedereen is met 0 begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2012 @ 20:54:
[...]

d:)b eens kijk je hierop terug en lach je :) maar niks mis met 40 mil iedereen is met 0 begonnen
Dat geloof ik best :). Maar tot die tijd ben ik er blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Op het moment een vergadering met onze corp, we gaan weer actief recruiten en meer highsec activiteit doen om wat schot in de corp te krijgen. :)

Oh en Singularity is awesome om dingen te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen zaterdag werd de WH van het russische corp in onze alliance (Hydra Reloaded :') ) binnen gevallen door de alliance Transmission Lost. De hydra pos werd gereinforced en de hostiles gooiden een staging pos neer voor hun caps.

Die avond hadden we een redelijke ingang naar de WH dus vetrok er een 20 man sterke Hydra en Outbreak Arty machariel gang (zo'n 10 machs + wat support) naar zuidelijk 0.0 waar de ingang was. Onderweg een paar ganks maar verder helaas geen actie. Toen we zo'n vijf jumps van bestemming waren gooiden onze russen wat dreads bij de hostile pos om die te reinforcen. Die bait werkte en een paar van hun faction BS kropen uit de pos shields.

Ongeveer een minuut later lande onze hele gang op de hostile pos en one-volleyden we hun basilisks. Hun faction BS wisten net aan terug in de shields te komen (de WH is een C6 pulsar waar je 100% extra shields krijgt). Toen bleek dat er die avond verder geen actie zou zijn is iedereen in onze pos gelogged.

Een paar uur later werd deze screenshot: http://i.imgur.com/MrQjh.jpg op reddit geplaatst met de caption "that's a lot of machariels". Toen we gisteravond formup hadden voor het moment dat de pos RF verliet bleek dat alle hostiles vertrokken waren. Pos repped en de hostile pos komt vandaag ergens uit RF.

Wat jammer dat we niet meer actie hebben gehad, maar toch een leuke op. Bonus was ook dat we een exit uit de WH hadden die vier jumps van Jita was. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Blijft toch 'n vet ding zo'n machariel ... toch maar eens aanschaffen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:41:
Afgelopen zaterdag werd de WH van het russische corp in onze alliance (Hydra Reloaded :') ) binnen gevallen door de alliance Transmission Lost. De hydra pos werd gereinforced en de hostiles gooiden een staging pos neer voor hun caps.

Die avond hadden we een redelijke ingang naar de WH dus vetrok er een 20 man sterke Hydra en Outbreak Arty machariel gang (zo'n 10 machs + wat support) naar zuidelijk 0.0 waar de ingang was. Onderweg een paar ganks maar verder helaas geen actie. Toen we zo'n vijf jumps van bestemming waren gooiden onze russen wat dreads bij de hostile pos om die te reinforcen. Die bait werkte en een paar van hun faction BS kropen uit de pos shields.

Ongeveer een minuut later lande onze hele gang op de hostile pos en one-volleyden we hun basilisks. Hun faction BS wisten net aan terug in de shields te komen (de WH is een C6 pulsar waar je 100% extra shields krijgt). Toen bleek dat er die avond verder geen actie zou zijn is iedereen in onze pos gelogged.

Een paar uur later werd deze screenshot: http://i.imgur.com/MrQjh.jpg op reddit geplaatst met de caption "that's a lot of machariels". Toen we gisteravond formup hadden voor het moment dat de pos RF verliet bleek dat alle hostiles vertrokken waren. Pos repped en de hostile pos komt vandaag ergens uit RF.

Wat jammer dat we niet meer actie hebben gehad, maar toch een leuke op. Bonus was ook dat we een exit uit de WH hadden die vier jumps van Jita was. d:)b
Wow dat klonk best wel leuk. Dat lijkt me nou 1 van de leukste aspecten van EvE. De strategische tactische dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:02:
Blijft toch 'n vet ding zo'n machariel ... toch maar eens aanschaffen :-)
Mooie is dat je ook helemaal geen tackle meer nodig hebt in je gang :+
http://genos.killmail.org/?a=kill_detail&kll_id=12489614

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Laatst online: 04-09 12:42
Ben de afgelopen week wat aan het pielen geweest met manufacturing. Heb van een andere corp hun high sec pos gebruik mogen maken en was lekker aan het produceren daar ik in 1 klap 5000+ armor plates had kunnen kopen voor iets over de 1B isk.
Gezien de marges die ik zou kunnen maken (10 - 50%) leek me dat wel een goede investering en heb ik de nodige BP's gekocht, material research gedaan en lekker aan het bouwen geweest.

Afgelopen week helaas niet de tijd gehad om de boel naar Jita te brengen om daar te verkopen en dit dus van het weekend "even snel" willen doen. Oerstom natuurlijk gezien de drukte....

Effin, bij het verlaten van de een na laatste gate werd ik gelocked maar was ik al aan het warpen. Althans dat dacht ik, inmiddels realiseer ik me dat ik natuurlijk allang was gelocked maar mijn automatische counterlock nog wel draaide...

Bij het warpen van de gate in Jita werd ik wederom gelocked en poef weg was mijn bootje...

Verlies: 0,91B (http://eve.battleclinic.c.../killmail.php?id=15279710)

Hele harde maar wijze lessen geleerd dit weekend:
- Als je bedenkt een fitting te updaten doe dat dan ook en wacht er niet om het vervolgens te vergeten
- Een paar jumps voor Jita de goods dropen en dan in kleine beetjes naar het station brengen
- Volgende keer stap ik in een blockade runner met minimaal een factor 10 aan EHP

Verreweg de dure spullen waren overigens verpakt in courier contracts maar dat maakt dus weinig verschil blijkbaar?

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sPENKMAN schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:49:
Ben de afgelopen week wat aan het pielen geweest met manufacturing. Heb van een andere corp hun high sec pos gebruik mogen maken en was lekker aan het produceren daar ik in 1 klap 5000+ armor plates had kunnen kopen voor iets over de 1B isk.
Gezien de marges die ik zou kunnen maken (10 - 50%) leek me dat wel een goede investering en heb ik de nodige BP's gekocht, material research gedaan en lekker aan het bouwen geweest.

Afgelopen week helaas niet de tijd gehad om de boel naar Jita te brengen om daar te verkopen en dit dus van het weekend "even snel" willen doen. Oerstom natuurlijk gezien de drukte....

Effin, bij het verlaten van de een na laatste gate werd ik gelocked maar was ik al aan het warpen. Althans dat dacht ik, inmiddels realiseer ik me dat ik natuurlijk allang was gelocked maar mijn automatische counterlock nog wel draaide...

Bij het warpen van de gate in Jita werd ik wederom gelocked en poef weg was mijn bootje...

Verlies: 0,91B (http://eve.battleclinic.c.../killmail.php?id=15279710)

- Als je bedenkt een fitting te updaten doe dat dan ook en wacht er niet om het vervolgens te vergeten
- Een paar jumps voor Jita de goods dropen en dan in kleine beetjes naar het station brengen
- Volgende keer stap ik in een blockade runner met minimaal een factor 10 aan EHP

Verreweg de dure spullen waren overigens verpakt in courier contracts maar dat maakt dus weinig verschil blijkbaar?
ja ik zou nooit een normale hauler naar jita vliegen echt nooit freighters idem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

sPENKMAN schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:49:
[...]

neem gewoon een orca http://eve.battleclinic.c...anoid-Highsec-Hauler.html .
288K EHP en zo duur zijn ze nou ook weer niet :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarLite schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:37:
[...]

neem gewoon een orca http://eve.battleclinic.c...anoid-Highsec-Hauler.html .
288K EHP en zo duur zijn ze nou ook weer niet :)
ja maar moet je wel kunnen vliegen he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blockade runner + covops cloak = niet worden gelocked = niet worden gescanned/ganked.

Ik verplaats al onze WH loot in blockade runners en zolang je maar altijd cloaked ben je zo goed als onkwetsbaar.

Zie ook: http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=12431357 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:44:
Blockade runner + covops cloak = niet worden gelocked = niet worden gescanned/ganked.

Ik verplaats al onze WH loot in blockade runners en zolang je maar altijd cloaked ben je zo goed als onkwetsbaar.

Zie ook: http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=12431357 :X
He landed just outside of dock range but within decloak range got popped before he got to safety.
Het kan altijd fout gaan :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Had het gisteren nog met m'n Buzzard .... niet veel aan waarde bij me (500m ofzo). Elke gate 'goed' genomen, cloak gebruikt maar landde net iets te ver van Jita station.

Een of andere dude locked me, raakt me en ik was bijna dood :X (10% armor ofzo over). Daarna zag ik gelukkig de melding 'Docking accepted, you are being dragged ...' :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarLite schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:46:
[...]

[...]

Het kan altijd fout gaan :)
Yup yup. En dat is ook waarom ik een BM heb bij Jita 4-4 die me gegarandeerd in dock range brengt. En dan nog is er een kleine kans dat grid load lag een suicider de tijd geeft om je te grazen te nemen. Dat risico is echter flinkt beperkt nu dat je auto-pilot je kan docken. Warp naar BM -> activate AP.

Maar 100% veilig ben je nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

Het wordt tijd dat we allemaal massaal Jita 4-4 als mainhub opgeven en alles wat spreiden ;)
Lijkt wel dat dat het enige station in gebruik is daar... met alle gevolgen vandien.

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
Sorki schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:53:
Het wordt tijd dat we allemaal massaal Jita 4-4 als mainhub opgeven en alles wat spreiden ;)
Lijkt wel dat dat het enige station in gebruik is daar... met alle gevolgen vandien.
Zou je het dan gespreid willen zien door the forge of gewoon door heel high sec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Zie het gewoon als een 1-stop-shop.

niet altijd het goedkoopste, maar wel altijd alles op voorraad.

Meeste spul kun je wel elders krijgen, maar al dat reizen hoeft van mij niet.

Enige probleem is als je in 0.0 zit in een wardecced alliance ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 14:48

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

defusion schreef op maandag 20 februari 2012 @ 18:26:
Zie het gewoon als een 1-stop-shop.

niet altijd het goedkoopste, maar wel altijd alles op voorraad.

Meeste spul kun je wel elders krijgen, maar al dat reizen hoeft van mij niet.

Enige probleem is als je in 0.0 zit in een wardecced alliance ofzo...
of in WH space, met een wardec :P
kortom, ben een empire trading alt aan het skillen :)
Die mammoth leren vliegen, en gewoon op de autopiloot naar de Hi sec entrance en terug. Jita begeef ik me echt niet...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 10:34
Ben ik dan echt zo naïef als ik denk dat mijn Mammoth niet zo snel gesuicide wordt?

Ik heb met onderstaande fit al meerdere keren 100m+ vervoerd, naar Jita. Tot nu toe nog geen problemen gehad... Geluk?

De fit heb ik van dit artikel: http://www.tentonhammer.com/node/98611
Het idee is dat je een large shield extender fit, wat een buitenproportionele shield buffer zou moeten geven. De rest is het dichten van resist holes en en de RCU om alles uberhaupt te fitten.

[Mammoth, Hauler anti-suic]
Expanded Cargohold II
Expanded Cargohold II
Reactor Control Unit II
Reactor Control Unit II

Large 'Sheriff' Shield Extender
Heat Dissipation Amplifier II
Kinetic Deflection Amplifier II
Magnetic Scattering Amplifier II

[empty high slot]
[empty high slot]

Medium Cargohold Optimization I

I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
ik heb al vaker in een unfitted badger waardevol spul vervoerd, maar nog steeds niet dood...
maybe i'm just lucky

[ Voor 10% gewijzigd door defusion op 20-02-2012 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:06
probe met 40 mil - dood (speedfitted maar op ap).
itty3 met 120 mil - gefaalde poging: had 1/3e hull over.

Net nog met freighter: zat obelisk bpc in, dus lang zelf overwogen. Waarde is maar 60 mil isk, maar toch. En ja hoor: uitgebreid weggebumped van amarr oris. Net zolang tot ze erachter kwamen dat totaal minder dan 500 mil isk was. Toch wel een lichte verhoging van mijn hartslag toen ik werd getarget door een handvol schepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lassie dutch schreef op maandag 20 februari 2012 @ 22:06:
Ben ik dan echt zo naïef als ik denk dat mijn Mammoth niet zo snel gesuicide wordt?

Ik heb met onderstaande fit al meerdere keren 100m+ vervoerd, naar Jita. Tot nu toe nog geen problemen gehad... Geluk?

Het idee is dat je een large shield extender fit, wat een buitenproportionele shield buffer zou moeten geven. De rest is het dichten van resist holes en en de RCU om alles uberhaupt te fitten.

Expanded Cargohold II
Expanded Cargohold II
Reactor Control Unit II
Reactor Control Unit II

[empty high slot]
[empty high slot]

Die fit heeft als je alle relevante skills op level 5 hebt iets meer dan 10k effective hitpoints (EHP). Dat is ook de DPS die één arty tornado ongeveer in een volley doet. Twee zullen je dus wel neer krijgen. Als je dus genoeg waarde in je hold hebt (en twee arty tornados is zo'n 130m?) ben je nog steeds een aantrekkelijk doelwit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Lassie dutch schreef op maandag 20 februari 2012 @ 22:06:

Expanded Cargohold II
Expanded Cargohold II
Reactor Control Unit II
Reactor Control Unit II

[empty high slot]
[empty high slot]

Die shield extender kost meer dan 150 miljoen, typisch een EFT-only oplossing.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

-kardo- schreef op maandag 20 februari 2012 @ 17:04:
[...]

Zou je het dan gespreid willen zien door the forge of gewoon door heel high sec?
In Jita zelf. Het is handig dat er een systeem is dat als hub gebruikt wordt. Maar binnen het systeem is er dan ook nog eens één station dat keer op keer door iedereen gekozen wordt als hét station om handel te drijven. Met als gevolg dat het steeds onveiliger wordt om er met je kostbare spullen naartoe te vliegen.

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
En zo'n 100m ofzo is het probleem niet met een hauler, het wordt pas interessant als je over de 500 gaat vervoeren in een schip van 10mil.

Zelfde met een freighter ... je kunt daar best wel een bil of anderhalf in vervoeren maar zodra je 2b+ gaat wordt het link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Hm ik vervoerde laatst 3 bil in een Iteron Mark II zonder fitting O-)

Van Dodixie naar Jita ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:59

Shunt

Boe

De_Bastaard schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:00:
En zo'n 100m ofzo is het probleem niet met een hauler, het wordt pas interessant als je over de 500 gaat vervoeren in een schip van 10mil.

Zelfde met een freighter ... je kunt daar best wel een bil of anderhalf in vervoeren maar zodra je 2b+ gaat wordt het link.
2b link ?
voor een freighter heb je ong 10BS nodig en gezien je tegenwoordig geen isk meer terug krijgt van de verzekering als CCP je dood schiet heb je geen grote winst bij een load van 2b.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 10:34
IJzerlijm schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 07:21:
[...]

Die shield extender kost meer dan 150 miljoen, typisch een EFT-only oplossing.
Haha ok betrapt :9 ik heb er in het 'echt' gewoon een meta 4 op zitten: Large F-S9 Regolith Shield Induction

Is er informatie publiek over suicide-ganken? Wat kost het 'per EHP'? Wat kost een suicide Trasher, wat kost een suicide Tornado, en wat kunnen ze beiden bereiken?
Tuurlijk is alles afhankelijk van skills etc, maar er zullen toch wel ballpark figures zijn gok ik?

[ Voor 29% gewijzigd door Lassie dutch op 21-02-2012 09:49 ]

I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Lassie dutch schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:47:
[...]

Haha ok betrapt :9 ik heb er in het 'echt' gewoon een meta 4 op zitten: Large F-S9 Regolith Shield Induction

Is er informatie publiek over suicide-ganken? Wat kost het 'per EHP'? Wat kost een suicide Trasher, wat kost een suicide Tornado, en wat kunnen ze beiden bereiken?
Tuurlijk is alles afhankelijk van skills etc, maar er zullen toch wel ballpark figures zijn gok ik?
gewoon EFT gebruiken voor de schade die ze doen altijd T1 fits gebruiken want die kosten het minste geld. En dan moet je de Alfa rate bekijken. Verder is het dan gewoon de jitta prijzen bekijken.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Tornado's zijn wel de leukste dingen om te ganken in jita :-) Volgens mij knal je zo met een of twee tornado's met 1400mm's door een transport heen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Een vriend van me gankt haulers met 3 destroyers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shunt schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:46:
[...]

2b link ?
voor een freighter heb je ong 10BS nodig en gezien je tegenwoordig geen isk meer terug krijgt van de verzekering als CCP je dood schiet heb je geen grote winst bij een load van 2b.
BS hoeft nite meer daar tier3 BCs hetzelfde doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:25:
[...]

BS hoeft nite meer daar tier3 BCs hetzelfde doen :)
Correctie met een tornado T1 fit heb je ong 24 man nodig. Gezien de reload time ga je echt maar een shot krijgen om de freighter te kunnen raken. Is ong 1.2 tot 1.3 B loss qua schepen en fittings afhankelijk of iedereen raakt en dat soort dingen moet je misschien wat extra's mee nemen.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:43

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik ben echt totaal in 4 jaar tijd ofzo al 4 keer begonnen met zo'n trial ;p .. maar speel steeds daarna weer andere MMO's. Ben toevallig eergisteren weer begonnen met een nieuwe trial. Maar ik blijf dit een erg lastige MMO vinden. het enige wat ik kan is minen en rondvliegen :p .. opdrachten die agents geven kan ik ook nog wel doen. Maar ik mis een beetje het doel van deze mmo.

Although ik het een erg mooi concept vind. en ik dnk dat het helemaal mooi gaat worden als straks die eve shooter uitkomt en in samenwerking met de huidige eve gaat werken

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Mogelijk moet je eens wat teamplay meemaken in eve ;) join een corp (bijv de onze :+) en doe gezellig met ze mee qua pvp/pve, dat is voor mij echt de verslavende factor, de communicatie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:05:
Mogelijk moet je eens wat teamplay meemaken in eve ;) join een corp (bijv de onze :+) en doe gezellig met ze mee qua pvp/pve, dat is voor mij echt de verslavende factor, de communicatie :+
i second that...

eve is geweldig maar solo komt het niet tot zijn recht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Crucible 1.2.1 Client Update #1

Released February 21, 2012

This update addresses issues introduced with Crucible 1.2

User Interface
• The icon animations in the overview have been restored to their former constant-blinking goodness
• The Jukebox’s UI has been de-hosed.
• The input caret was sometimes missing from the chat window. We found it and put it back.
• Keeping your mouse still over the overview will now release the sort-locking. People interested in having the sorting remained locked are advised to either hold down a combat action key (lock or look at, for example) or strap a vibrating device to your mouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Noxious schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:05:
Ja dat is ook zo leuk gezegt XD ik ben nog in de fase dat ik niet eens weet hoe dat werkt enzo :P (heb overigens daar ook niet naar gezocht) maar enige wat ik tot nu toe in eve heb gedaan is Minen en paar missies uit de tutorial gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Ahh nou je bent altijd welkom om bij ons langs te komen ;)
Chatchannel 'JOVLEG Public' of even 'NoxiousPluK' mailen ingame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Noxious schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:09:
Ahh nou je bent altijd welkom om bij ons langs te komen ;)
Chatchannel 'JOVLEG Public' of even 'NoxiousPluK' mailen ingame :)
haha oke cool.. wist dus niet eens dat je aparte chat channels kon maken/joinen ;p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
ik moet toch eens 1 van mijn alts bij jou ik de corp steken noxious :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Moet je zeker doen :+ 8)

Wij zijn weer wat actiever gaan recruiten, onze highsec tak komt wat mensen tekort sinds de helft in de wormhole zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 22:19
Noxious schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:42:
Moet je zeker doen :+ 8)

Wij zijn weer wat actiever gaan recruiten, onze highsec tak komt wat mensen tekort sinds de helft in de wormhole zit :P
Wat bied jouw corp zoal? Ik zit namelijk te twijfelen om weer EvE te spelen en ben een complete noob :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Ik heb geen idee of de mensen hier gehoord hebben, maar sinds kort zijn de mensen van CFC bezig met een nieuwe invasie. Om precies te zijn: Tenal, of te wel de homesystems van RAIDEN! De afgelopen week ging het allemaal niet helemaal volgens plan, CFC is begonnen met SBU'en van diverse systems en uiteindelijk waren de gevechten niet erg interessant. Tot gisteren :)

Door een SOV-transfer fuckup aan onze kant was 6OYQ-Z vulnerable. CFC heeft geprobeerd om dit systeem over te nemen in prime EU TZ, maar dit ging niet helemaal volgens plan: http://kb.raidenalliance....kill_related&kll_id=58524

Uiteindelijk heeft CFC het opnieuw geprobeerd, maar dan in US TZ. Op dat moment hadden wij 1650+ personen in local, TiDi was behoorlijk bezig (90% actief) en wij moesten het opnemen tegen 1000 hostiles. Al met al een epic fight incoming met het volgende resultaat: http://kb.raidenalliance....kill_related&kll_id=58748

Voor de duidelijkheid, het is CFC niet gelukt om 6OYQ-Z in te pikken en ondertussen hebben wij beide gevechten gewonnen :*) Het gevolg is wel, ik heb amper kunnen slapen en was wat uhm... brak :+

[ Voor 7% gewijzigd door nwagenaar op 21-02-2012 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Arnlith schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:16:
[...]

Wat bied jouw corp zoal? Ik zit namelijk te twijfelen om weer EvE te spelen en ben een complete noob :+
Euh, in highsec nu vooral missies, complexes, enz...
Daarnaast wat pvp (lowsec roams, wormhole roams, enz).
We hebben ook nog een wormhole (C5), maar daar laten we alleen leden in toe die al een tijdje in de corp zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:57:
[...]

Euh, in highsec nu vooral missies, complexes, enz...
Daarnaast wat pvp (lowsec roams, wormhole roams, enz).
We hebben ook nog een wormhole (C5), maar daar laten we alleen leden in toe die al een tijdje in de corp zitten ;)
hoe lang? :P want dat is wel interessant voor mij als ik join :)
Pagina: 1 ... 17 ... 46 Laatste