[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 21: Crucible Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 46 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:59
Ah, ja. Ik lees het nu ook op Twitter:
CCP_Veritas Brian Bossé
Or 13:30 - see the MOTD for further updates ;) @eveonline #tweetfleet
Ik denk dat 14:30 wel een goede schatting is. Maar we zullen zien. Ze hebben iig al een thread beschikbaar gemaakt:
CCP_Navigator Pete McKay
Tranquility is down for an emergency reboot. There is a thread available at bit.ly/yUbE6A with updates. #eveonline #tweetfleet
Door de crash zagen onze blues een carrier voor neutral aan, met dit als gevolg: http://kb.raidenalliance.net/?a=kill_detail&kll_id=55474 :D

[ Voor 46% gewijzigd door nwagenaar op 05-02-2012 14:13 ]

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
En we zijn weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disrupt0r
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 12:53
Hey allemaal,

Ik wil Eve eens gaan proberen. Ik heb Star trek Online gespeeld maar dat spel zit nog vol met bugs en nu het f2p is gaat het helemaal achteruit. SWTOR is wel leuk maar geeft geen voldoening en ik voel me te gelimiteerd. Daarom wil ik EVE proberen. Ik weet dat het een heel ander soort spel is dan bovenstaande games maar het lijkt me heerlijk om gewoon lekker je ding te doen :P

Kan iemand me misschien een invite sturen?

Moeten jullie dan mn emailadres hebben? Bij deze:

Afbeeldingslocatie: http://safemail.justlikeed.net/e/35d1dcda7f3f23924def2bd8dcf2da45.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4jackal
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-09 17:09
Ik heb je een invite gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Mijn informatie zegt wat anders, ze gaan niet naar Venal. Ik heb sowieso vernomen dat ze morgen in C-J6MT zijn om Red Alliance, Red Legion en Controlled Chaos te helpen.

Voor de personen die niet weten wat de segnificance is van C-J6MT, die staat sinds het begin bekend als de capital-system van Red Alliance (van origine een Russische alliance). Tot op heden zijn alleen IRC en Atlas erin geslaagd om C-J6MT in te nemen en sinds 20-8-2010 is het in bezit van Red Alliance en alle voorgaande aanvallen zijn toen afgeslagen. Dat -A- & Co willen proberen de system over te nemen, dat getuigd van behoorlijk wat lef. RA heeft al zijn favours ingeruild voor hulp met de defence ;)

Ik kan mij toen herinneren dat IEGEX ook een keer heeft meegeholpen en toen hadden we 2000+ in local. De vooruitzichten zijn dat ze morgen een groot gevecht krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nwagenaar schreef op zondag 05 februari 2012 @ 23:51:
Mijn informatie zegt wat anders, ze gaan niet naar Venal. Ik heb sowieso vernomen dat ze morgen in C-J6MT zijn om Red Alliance, Red Legion en Controlled Chaos te helpen.

Voor de personen die niet weten wat de segnificance is van C-J6MT, die staat sinds het begin bekend als de capital-system van Red Alliance (van origine een Russische alliance). Tot op heden zijn alleen IRC en Atlas erin geslaagd om C-J6MT in te nemen en sinds 20-8-2010 is het in bezit van Red Alliance en alle voorgaande aanvallen zijn toen afgeslagen. Dat -A- & Co willen proberen de system over te nemen, dat getuigd van behoorlijk wat lef. RA heeft al zijn favours ingeruild voor hulp met de defence ;)

Ik kan mij toen herinneren dat IEGEX ook een keer heeft meegeholpen en toen hadden we 2000+ in local. De vooruitzichten zijn dat ze morgen een groot gevecht krijgen :)
ben benieuwd klinkt spannend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 23:53:
[...]
ben benieuwd klinkt spannend :D
Ik heb nog steeds wat contacten in Controlled Chaos, Red Legion en Red Alliance. Ik word zo nu en dan op de hoogte gehouden :+ Dus mocht ik wat horen over het gevecht; dan zal ik daar nog wel even een post aan wijden.

Wat betreft onze (lees: RAIDEN) z'n campagne, die loopt in volle vaart door. Zoals sommige personen weten, heeft The Cluster Fuck Coalition (CFC, Goonswarm & allies) Branch overgenomen door WN te steamrollen. Uiteindelijk heeft dit geleid tot een breuk binnen WN, WN is niet meer wat het was en vele members en corps zijn ergens anders heen gegaan. Uiteindelijk heeft The Mittani (leider van GSF en effectief ook de leider van CFC) duidelijk aangegeven dat ze ook Tenal (SOV is allemaal in handen van RAIDEN) gaan binnenvallen. Na een weekje rust, heeft RAIDEN de aanval gekozen. Hierbij zijn 10+ techmoons gereinforced en werden alle station-services geincapped. Op dit moment zijn wij nog steeds druk bezig met het reinforcen van hun techmoons, hebben wij een diverse cloakies in Branch rondhangen om de ratters lastig te vallen (de tears als wij er eentje pakken zijn ronduit subliem) en hebben wij met regelmaat een leuk gevecht met CFC (voornamelijk in het weekend). Op dit moment hebben wij hostile 11 techmoons gereinforced en de CFC heeft 3 blue (INIT, Ev0ke) techmoons gereinforced. Het is even afwachten van hoe of wat, maar de verwachting is dat de CFC binnenkort Tenal zal binnenvallen. Kortom, ik verwacht binnenkort nog meer pew pew :)

[ Voor 62% gewijzigd door nwagenaar op 06-02-2012 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:09
Nou ik ben benieuwd tot in hoeverre dat CFC Tenal wil en kan binnen vallen. In de winter waren er obviously veel Goon kids die schoolvakantie én dat WN uit elkaar viel.

Nu is er a) geen vakantie en b) zijn wij stukken beter georganiseerd als WN destijds. Ook hebben we natuurlijk ev0ke, NCdot en af en toe PL erbij. Ik zou zeggen bring it on >:)

Overigens Submarine Squad Alpha One lijkt zijn vruchten weer af te werpen, net als destijds in Geminate >:) Carebearen zit er niet in voor SpaceMonkeys of FCON :D

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2uqn3bp.jpg

Heb je zo'n mooie space, maak je er geen gebruik van >:)

[ Voor 9% gewijzigd door De_Bastaard op 06-02-2012 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Nee, precies. Ik ben dan ook benieuwd wanneer de volgende schoolvakantie in de US is, want dat is de periode waarbij ze behoorlijk veel mensen in fleet kunnen krijgen.

Overigens moet ik zeggen dat wij toch met regelmaat een gevecht hebben met CFC (met ong. gelijke nummers) en ze zijn niet bang om ons aan te vallen (om vervolgens daarna ons te beschuldigen van blobs, etc, etc. Wat eigenlijk wel een beetje waar is, maar het is extreem grappig dat ze dit doen terwijl zij enkele weken terug 1500+ mensen in fleet hadden). Verder heb ik ook vernomen dat een paar CFC allies wat ISK-problemen hebben (toevallig net de 2 alliances die jij hebt genoemd :+) en ik ben benieuwd of wij nog grootschalige mael-fleets zullen zien. Ik mag mij vergissen, maar afgelopen weekend heb ik alleen maar drakes en tornados gezien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ach dat hele blob gezeik is de grootste onzin zie je kunt bedenken. Zij gooien inderdaad zelf ook als de kans krijgen 1000 man in fleet, maar helaas zit dat er niet in omdat iedereen op school zit ofzo :+

Dat wij dat wel consistent voor elkaar kunnen krijgen zegt meer over hun dan ons lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
De_Bastaard schreef op maandag 06 februari 2012 @ 10:32:
Ach dat hele blob gezeik is de grootste onzin zie je kunt bedenken. Zij gooien inderdaad zelf ook als de kans krijgen 1000 man in fleet, maar helaas zit dat er niet in omdat iedereen op school zit ofzo :+

Dat wij dat wel consistent voor elkaar kunnen krijgen zegt meer over hun dan ons lijkt me zo.
Het hele idee van goonz is toch gewoon met heel beel bc/bs te komen en te de boel te blobben.... dusja beetje gelul vind ik het maar xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 20:12
Pot verwijt de ketel dat 'ie Goon heet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Auw auw auw auw, 75 Tengus opgeblazen met een grote Bomber run: http://eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=12368215

Eerst met Void Bombs iedereen op 0 cap zetten zodat de Shield Hardeners uitgaan en dan met Electron Bombs door die 0% resists heen knallen. Nu sinds de laatste patch gecloakde schepen elkaar niet meer decloaken zijn dit soort acties ook uitvoerbaar geworden en als het werkt is het extreem effectief.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Het grappige is, PL is tot dit idee gekomen toen Solar Fleet hun bomde met dezelfde tactiek: gooi void-bombs om hun cap te drainen (waardoor hun shield spul offline gaat) en gooi vervolgen low resistance bombs om ze af te maken. Door die run werd nagenoeg de gehele tenfu-fleet van PL vernietigd :+

Anyway, zo te zien is er een zeer groot gevecht aan de gang in C-J. 800+ shiplosses en nog eens 400+ pods. Ik heb nog geen capitalkills gezien, dus het ziet er naar uit dat het subcap only is. Overigens is dit toch wel de WTF mail van vandaag: http://a-killed.me/?a=kill_detail&kll_id=626107 (PL bombinrun)

Verder hebben we vanavond nog een leuk gevecht gehad met CFC. Zo te zien zijn ze overgestapt op drakes en ze wilden dit gaan testen. Alleen is hun test niet erg geslaagd: http://kb.raidenalliance....kill_related&kll_id=55714 ;)

[ Voor 73% gewijzigd door nwagenaar op 07-02-2012 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
OMG. In totaal heeft -A- 120+ Tengu's verloren... Met een gemiddelde prijs van 550M, komt dit neer op een verlies van ong. 66B. Effectief hebben ze dus gewoon een fitted Titan binnen een minuut verloren _O-

Overigens zijn de chat-logs en TS3-recordings na deze run behoorlijk hilarisch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
nwagenaar schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:56:
OMG. In totaal heeft -A- 120+ Tengu's verloren... Met een gemiddelde prijs van 550M, komt dit neer op een verlies van ong. 66B. Effectief hebben ze dus gewoon een fitted Titan binnen een minuut verloren _O-

Overigens zijn de chat-logs en TS3-recordings na deze run behoorlijk hilarisch :D
Link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Ik hoorde het geister al van je maar ik blijf het een meesterlijk grap te vinden... en die volledige fitted titan(vergelijking) is dan nog niets vergeleken dat die gasten die een tengu verloren hebben allemaal weer moeten skilltrainen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWatSpulle
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-09 07:12
What Tengu fleet? :P

Die eerste voice log is mooi, je hoort dat ze het niet meer naar hun zin hebben :P

[ Voor 68% gewijzigd door GewoonWatSpulle op 07-02-2012 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
De grap is nog meer dat -A- eergisteren een meeting hebben gehad en ze zaten behoorlijk zichzelf in het zonnetje te zetten. Zo waren ze verantwoordelijk voor de failscade van: INIT, IT, IEGEX, WTF en nu dus ook RA. Oh en verder zijn ze de 2e speler qua SC's. Dus ja, flink op de borst kloppen en zeggen dat ze het varkentje wel even gaan wassen.

Maar goed, op kugu was behoorlijk wat getroll heen en weer vanwege deze meeting (en bijbehorende lek). Vervolgens gebeurt dit en dan ook nog eens twee keer, je kan je voorstellen dat bepaalde -A- FC's verre van blij zijn en getrolled worden bij het leven :D

Persoonlijk maakt dit Eve dan wel weer een stuk leuker dan andere MMORPG's: Eve stopt niet zodra je de game afsluit, het gaat verder dan de game cllient :)

[ Voor 11% gewijzigd door nwagenaar op 07-02-2012 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nwagenaar schreef op maandag 06 februari 2012 @ 22:30:
Overigens is dit toch wel de WTF mail van vandaag: http://a-killed.me/?a=kill_detail&kll_id=626107 (PL bombinrun)
Ik ken die pilot toevallig (ex corpy). Die Tengu heeft hij van zijn corp gekregen omdat hij in Januari top killer in -A- was. Verder heeft ie deze hele maand reimburesment van al zijn losses en kreeg hij 10b van de alliance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nwagenaar schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:11:
De grap is nog meer dat -A- eergisteren een meeting hebben gehad en ze zaten behoorlijk zichzelf in het zonnetje te zetten. Zo waren ze verantwoordelijk voor de failscade van: INIT, IT, IEGEX, WTF en nu dus ook RA. Oh en verder zijn ze de 2e speler qua SC's. Dus ja, flink op de borst kloppen en zeggen dat ze het varkentje wel even gaan wassen.
Net zoals jij en bastaardious hier over Raiden doen dus? 8) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:20:
[...]
Net zoals jij en bastaardious hier over Raiden doen dus? 8) :+
Muah, misschien zijn wij beide wel wat positief over Raiden, maar het is niet dat wij overdrijven oid ;)

Ik bedoel, op comms zijn wij redelijk netjes en wij komen niet eens in de buurt om dit soort dingen te zeggen: http://soundcloud.com/plrecordings/a-flying-high-on-hubris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah die recording is tamelijk tenenkrommend inderdaad. En eve spelers zijn meestal erg blij over hun eigen team. Ik vond de opmerking gewoon grappig omdat het Raidendot enthousiasme hier vaak van de paginas afspat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Natuurlijk. We hebben dan ook 3 personen hier van de Dutch Eve Raiden Propaganda Squad (DERPS for short) :+

Maar even serieus, dat komt natuurlijk ook omdat wij behoorlijk wat zeggen. De "tegenpartij" is relatief rustig en daardoor lijkt het alsof wij overdreven positief zijn.

Dat wil niet zeggen dat wij de boel wel eens verkloten, natuurlijk wel. De Erebus die wij onlangs verloren kwam door een bump 100KM van de Titan-fleet terecht en aangezien hij geen Cyno had, konden wij hem niet assisteren. Onlangs heeft een FC 30+ tengu's gewelped, een andere FC een complete abaddon + triage carrier fleet en een andere FC een complete abaddon fleet. En dat alles binnen 1 week geloof ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

De oude BoB forum leaks en talloze andere waren net zo. Op dag 1 is het 'Iedereen Tegen Ons: Moar Targets ftw :twisted: :pirate:', op dag 10 'alweer 400 reds in systeem X, waar is iedereen' en tenslotte op dag 20 'die blobs waar CCP niks tegen doet, klotespel'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
joa, "probleem" is dat ook dat shallente, bassie en ik alle 3 in raiden zitten, en we momenteel zeer zeker :P gemotiveerd eve spelen :P (en hier redelijk/ tot zeer vaak posten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Precies! Dus onze vrienden die zich bevinden in CFC: Sta op en laat u horen! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
damn russians... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• princeownt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-08 11:24
Precies! Dus onze vrienden die zich bevinden in CFC: Sta op en laat u horen!
Wat moet moet ik zeggen....

NEED MOAR GF's ;)

[ Voor 47% gewijzigd door princeownt op 07-02-2012 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
princeownt schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:49:
[...]

Wat moet moet ik zeggen....

NEED MOAR GF's ;)
ik dacht dat het de goons (lees the mitani) niet ging om de good fights... ;-)

en het is war welke "gek" doet dan aan eerlijke gevechten? gewoon de enemy totaal raaaaaaaaaaaaapen! :9~

http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=12376010 - boom! headshot

[ Voor 26% gewijzigd door Dutch2007 op 07-02-2012 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Garmon = baas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn CEO. _/-\o_

Hij heeft denk ik een kill of 60 in dat ding verzameld. Meer dan enig ander AT prijs schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:03

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Damn, mooie kill!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 11:22:
[...]

Mijn CEO. _/-\o_

Hij heeft denk ik een kill of 60 in dat ding verzameld. Meer dan enig ander AT prijs schip.
Volgens @CCP_Diagoras:
The only Tournament reward ship with more than 30-40 kills is the Adrestia, with 111 recorded kills
_/-\o_

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Oke ik vraag me nou echt af wat het nut is om dust 514 op de console uit te brengen. Ik lees zojuist het volgende bericht:

And those asking for an "official statement": DUST 514 *will* support keyboard and mouse on PS3.

Waarom brengen ze het uberhaubt dan nog uit op de ps3....

Bron: http://www.gamersnet.nl/n..._met_toetsenbord_en_muis/

Edit: Bron toevoeging

[ Voor 17% gewijzigd door MacrosSimga op 09-02-2012 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
misschien dat dit nog enigsinds hoop geeft dat het te porten valt naar de PC \o/ via PSN mag je nml wel je eigen servers hosten dus daar zal iig het probleem niet liggen lijkt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Die Garmon heeft het opzich nog wel aardig ver geschopt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
MacrosSimga schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:23:
Oke ik vraag me nou echt af wat het nut is om dust 514 op de console uit te brengen. Ik lees zojuist het volgende bericht:

And those asking for an "official statement": DUST 514 *will* support keyboard and mouse on PS3.

Waarom brengen ze het uberhaubt dan nog uit op de ps3....

Bron: http://www.gamersnet.nl/n..._met_toetsenbord_en_muis/

Edit: Bron toevoeging
Ik speel zelf geen PS3 maar mischien dat er mensen zijn die het leuk vinden om naast de console controller met een toetsenbord en muis te spelen maar zelf geen (krachtige) game pc hebben?
Ik denk dat de rede vooral keuzevrijheid is. Als je daardoor meer spelers trekt is dat toch alleen maar mooi voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Wie kan bevestigen dat HET ON GIET ?

Hoorde gisteren van 'n mate in Oberon Inc (razor) dat er een full deployment is van hun kant naar ons/Tenal *D

Bring it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
ut giet on!!! iig van de zaken van 90 supers van CFC logged in system nzo :O

gaat dit een o2o worden? - http://evemaps.dotlan.net/outpost/O2O-2X

--> http://eve-kill.net/?a=sy...il&sys_id=2500&m=3&y=2011
--> http://eve-kill.net/?a=sy...2500&m=3&y=2011&scl_id=26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Wie weet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Dat soort mega supercapslagen kwamen alleen maar door het structureel onderschatten van hun tegenstanders door de toenmalige Northern Coalition. Nu zijn de partijen zo op de hoogte van elkaars sterkte dat de partij met 20% minder supercaps niet het gevecht aangaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Dus de goons zullen niet komen? (in supers) :( want sjah.. RDN+NC.+Ev0ke+PL vs CFC (RZR+CONDI+REST)

Dat goat um nie worden vrees ik... zeker omdat de timer EU tz is + weekend dus de EU kunnen langer online blijven..

Daartegenover staat natuurlijk dat de CFC wat lager in start nummers zal hebben maar weer kan leunen op alle US-tz gasten die binnen kunnen stromen

Wat natuurlijk goed mogelijk is als TiDi met 10% (dus 1/10e van real time) actief gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Hoeveel Avatars had PL/ncdot laatst? 70 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Daar komt ook nog bij dat de nieuwe agressie regels + TiDi betekenen dat de verliezende partij al z'n supercaps kwijt zal raken. Vorig jaar kon je nog uitloggen in de wetenschap dat in de lag je in 15 minuten maximaal een of twee supercaps zou verliezen aan een enorme overmacht..

Tenzij je tegen downtime aanzit is het nu alles of niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJzerlijm schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:28:
Daar komt ook nog bij dat de nieuwe agressie regels + TiDi betekenen dat de verliezende partij al z'n supercaps kwijt zal raken. Vorig jaar kon je nog uitloggen in de wetenschap dat in de lag je in 15 minuten maximaal een of twee supercaps zou verliezen aan een enorme overmacht..

Tenzij je tegen downtime aanzit is het nu alles of niets.
ja dat zal een belangrijk onderdeel gaan worden in de toekomstige mega battles en das alleen maar goed en maakt het ook realistischer dan voorheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
De_Bastaard schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:18:
Hoeveel Avatars had PL/ncdot laatst? 70 ofzo?
van die image waren het iig 200 carriers die ze in 1 fleet hadden en dan nog een 200 tal super/titans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
:D :D :D

Tijd om straks mijn alt maar eventjes tijdelijk uit de empire corp te halen ... kan bijna carrier vliegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
De_Bastaard schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:51:
:D :D :D

Tijd om straks mijn alt maar eventjes tijdelijk uit de empire corp te halen ... kan bijna carrier vliegen :P
geen nood voor mij :P

k heb nml nog 4 chars van de 5 in rdn zitten \o/ en dan me high-sec incursion alt :)

in 3 dagen al 1b isk in me nighmare gemaakt :) (excl de LP sales)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Tering :-)

Misschien moet ik toch maar eens terug naar 3 accounts!

Die WH waar ik in zit is wel leuk, maar het schiet niet echt bijzonder hard op. Denk dat ik meer ISK verdiende met Invention.

Edit - waarom is er geen manier om gruwelijk veel isk te verdienen met een capital char :(

[ Voor 19% gewijzigd door De_Bastaard op 10-02-2012 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Incursions zijn idioot, kijk maar hoeveel tijd er af en toe tussen zit:

http://i.imgur.com/v9DJe.jpg

Je bent alleen een beetje afhankelijk van pick-up groups (een corp joinen die incursions doet vind ik eerlijk gezegd een open uitnodiging tot een paar mooie ganks), maar dat is geen probleem met een Guardian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
$$$

Toch maar eens een CNR en/of Abaddon aanschaffen en fitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:03

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Peekster schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:42:
$$$

Toch maar eens een CNR en/of Abaddon aanschaffen en fitten.
haha, same here :P
Hoewel ik eerst denk ik iets meer skills nodig heb om veilig BS's te kunnen vliegen.
maar het geld dat je er mee maakt is echt te snel en echt te easy!

enige probleem is een goede fleet vinden...

[ Voor 33% gewijzigd door TepelStreeltje op 10-02-2012 15:49 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Ik kijk nu al uit naar vanavond :D Nu hoop ik dat het geen blueball festijn wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik kan niet :'( :'(

Vrijdagavond is altijd vriendinnetje avond grrr :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• princeownt
http://www.eve-razor.com/...kill_detail&kll_id=442557 Hah
http://i.imgur.com/kAW8T.jpg Hah

Raiden alt trap in onze Bait, open een cyno en Raiden Nyx jumpt in :)
seconden later jump onze fleet van hics/dics met supers in en helpen deze Nyx tot in structure gaan
Helaas de Nyx pilot heeft self destructud, daardoor hebben we geen KM :(

Overgens waarom houden jullie RZR zoo 'hoog'?
ze zijn niet meer zo machtig als vroeger :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Corpmate van me :D

Hij was in 70% structure toen zo'n selfdestruct afging, en 3km van de pos shields. Had me pas echt kapot gelachen als hij in shield was gekomen _O-

(En ja, had password enzo :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• princeownt
200 more dudes
shit of a supers online
titans ready to jump
gevecht voor 1 moon in EU tz,

En toch hebben wij (CFC) gewonnen
Lang leve Vee's Bomber run :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Het was een zeer leuk gevecht! Maar uhm, echt gewonnen hebben jullie niet ;)

RDN KB: http://kb.raidenalliance....kill_related&kll_id=56713
BR DOC: http://dog-net.org/brdoc/?brid=4366

Afbeeldingslocatie: http://t.co/c6Wwpvg3
Afbeeldingslocatie: http://shalafi.home.xs4all.nl/eve/2012.02.11.00.19.12.jpg

Ik heb alles gefrapsed, ik denk dat ik hem morgen even online gooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Zit er dan ook eens commentaar bij wat ik begrijp. Ik snap eigenlijk nooit wat er gebeurd als ik een plaatje of video met muziek zie. Het Alliance Tournament commentaar is wel altijd van niveau dat ik eindelijk begrijp wat ik zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Voor zover ik weet ging het gevecht om een Goon tech-moon die uit reinforced kwam. Omdat het vrijdagavond was, verwachtte wij veel Goons & Co. om die tower te redden.

Ook waren er al berichten dat CFC (goons enzo) een full deployment hadden naar Branch/Tenal area, inclusief supercapitals. Het lijkt er echter op dat ze dit gevecht niet gewonnen hebben >:)

Hun tower is dood, en een groot deel van hun vloot is aan gort geschoten :-)

http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=12405721 Dank, PL :-)
(3:40:29 PM) shadoo: friend, no need to complain about titans -- don't let the way of the goon to get to you ))
(3:40:45 PM) the_mittani: lol ncdot formed supers to fight us
(3:40:48 PM) the_mittani: faggots
(3:41:07 PM) Sa Matra: so we did a formup, killed 100 of their dudes with bombers, and then stood down
(3:41:08 PM) Sa Matra: welp
(3:41:15 PM) eddict: i dont get why anyone whould form supers against us unless they dont want a fight
(3:41:23 PM) the_mittani: well if you hate blobbing and blues
(3:41:37 PM) Svennig [B0RT]: Sa Matra what? goon fleets have stood down?!
(3:41:37 PM) herm1t: they dont have numbers so they blob titans instead
(3:41:40 PM) herm1t: we blob subs
(3:41:42 PM) the_mittani: the only thing sensible to do is blob, blue up everyone, while spewing squid ink everywhere about how your hypocrisy is actually totally consistent
(3:41:51 PM) shadoo: oh look the way of the goon propaganda seep into you already
(3:42:04 PM) the_mittani: i don't blue band of brothers, soz
(3:42:23 PM) Dysphonia Fera: mummy and daddy are fighting ;_;
(3:42:28 PM) the_mittani: how's your nesw nc titan collection coming ;p
(3:42:49 PM) shadoo: it's going good tnx
(3:42:55 PM) the_mittani: it doesn't have to be this way darling
(3:43:01 PM) the_mittani: we can ~recapture the magic~ of the old days
(3:43:30 PM) the_mittani: just you and me and 2000 of our friends against finfleet~
(3:43:32 PM) shadoo: I am recapturing magic with TΕST who still fight instеad of complain
(3:43:46 PM) shadoo: the way of the bitter vet
(3:43:49 PM) shadoo: is ugly
(3:43:59 PM) the_mittani: we have 700 newbies from this drive
(3:44:08 PM) the_mittani: vOv
(3:44:24 PM) shadoo: I hope your newbie drive reignatives your FCs and directorate too -- get in there and have some fun friend
(3:44:38 PM) the_mittani: goons are all ancient vets and bitter (spams rifter fleets everywhere)
(3:45:41 PM) the_mittani: goons don't fight
(3:45:56 PM) shadoo: ATLAS spirit is still alive and well!
(3:47:15 PM) the_mittani: you're calling me atlas now
(3:47:24 PM) the_mittani: you're at the bottom of the barrel old son
(3:48:01 PM) shadoo: I was commeting on your Head FC
(3:48:15 PM) the_mittani: we don't have a 'head fc' vOv
(3:48:20 PM) shadoo: THEY BRING SUPERCAPS‚ LΕTS STAND DOWN
(3:48:20 PM) the_mittаni: hierarchies are bad in team systems
(3:48:39 PM) the_mittani: oh yes, i don't like exposing my newbies to being blapped in thrashers by turret titans
(3:48:43 PM) shadoo: where's Vee to lead this
(3:48:45 PM) the_mittani: sorry your boys aren't having fun ^_^
(3:48:46 PM) shadoo: he'd have raped by now
(3:49:03 PM) jogyn: form up 750
(3:49:04 PM) jogyn: dont fight
(3:49:05 PM) shadoo: I think I'm having quite a lot of fun the_mittani
(3:49:05 PM) jogyn:
(3:49:06 PM) the_mittani: i also enjoy punishing people who do things i dislike~
(3:49:10 PM) Sa Matra: the_mittani: in all fairness, no one is having fun, except for the dudes that owned init
(3:49:10 PM) Svennig [B0RT]: fuck standing down. If we stand down I'm jumping in and dieing in a fire. I'll be fucked if the dreddit anniversary slosh op was postponed for blueballs.
(3:49:27 PM) eddict: yea
(3:49:30 PM) eddict: sucks balls
(3:49:30 PM) Gerard: ugh
(3:49:31 PM) shadoo: oh, now you're -A- -- hey guys, let's blueball them they are not having fun at all!
(3:49:31 PM) the_mittani: if you think being blapped by titans is fun go forth
(3:49:37 PM) the_mittani: most of us are tired of it
(3:49:46 PM) Dysphonia Fera: When the fuck
(3:49:50 PM) Dysphonia Fera: Did kugu get here
(3:49:54 PM) jogyn: there hasnt been any titan blapping in 21 days
(3:49:56 PM) Dysphonia Fera: its like every fucking kugu thread ever in here
(3:49:57 PM) jogyn: A WΕLL KNOWN FACT
(3:49:57 PM) Nichya: Livе kugu
(3:50:01 PM) gigiarc: they are going to have some crazy make-up sex
(3:50:02 PM) jogyn: (if you paly eve)
(3:50:05 PM) the_mittani: actually darling i've been blueballing since lotka volterra in 2006‚ death and nync taught me ^_^
(3:50:13 PM) sarrilaisnipershot: so, the slosh op celebration op is soon?
(3:50:24 PM) Svennig [B0RT]: the_mittani: losing a fight is one thing. Not turning up for one is another. I'm a drake, I give no fucks.
(3:50:26 PM) the_mittani: but feel free to be all 'atlas and -a-' while claiming to not be upset ;p
(3:50:36 PM) shadoo: your sperge is old and worn my friend, I invented blueballs with you in Delve 2 as a propaganda tool for the goon masses -- no need to be sperging it onto the new generation
(3:50:39 PM) shadoo: it is a new day
(3:50:41 PM) eddict: ok so boot up the teamfortress2
(3:50:44 PM) shadoo: blueballs don't work
(3:50:50 PM) the_mittani: kk
(3:50:51 PM) shadoo: never did
(3:55:45 PM) the_mittani: nevermind
(3:55:54 PM) the_mittani: if bort cancelled a birthday op for this
(3:55:57 PM) the_mittani: we must fight
(3:58:21 PM) the_mittani: under normal circumstances i'd blueball in a heartbeat
(3:58:26 PM) the_mittani: luv2blueball
(3:58:33 PM) the_mittani: because it ~doesn't work~
(3:58:53 PM) Sa Matra: nothing wrong with blueballing here, we are the underdogs in this fight with the retarded number of supers the other side has
(3:59:04 PM) Jerrison: so what
(3:59:07 PM) Sa Matra: but we knew what they would form up for this, and we shouldn't have gone through the effort of forming up a shitload of dudes if we didn't want to fight
(3:59:19 PM) the_mittani: well, ncdot had promised to stay out of the rdn war
(3:59:20 PM) shadoo: blueballs is a myth we created
(3:59:22 PM) the_mittani: then abruptly formed supers
(3:59:26 PM) shadoo: in Delve 2
(3:59:28 PM) shadoo: against -A-
(3:59:34 PM) the_mittani: not really
(3:59:37 PM) shadoo: the truth is the fight turned not because of blueballs
(3:59:39 PM) the_mittani: we did it all the time against lv
(3:59:44 PM) the_mittani: and called it that
(3:59:46 PM) shadoo: but because of the crash bug
(3:59:48 PM) the_mittani: you were in kos at the time
(4:00:05 PM) shadoo: which we took advantage of and used AOD DDs in a deciding battle
(4:00:16 PM) shadoo: yeah ok
(4:00:30 PM) the_mittani: it's actually the first thing RA taught us in c-j6
(4:00:39 PM) the_mittani: when LV came calling looking for a fight, deny them
(4:00:39 PM) shadoo: I concede, maybe in 2005 against some alliance who's leadership was ADD -- it I guess mighta somehow worked?
(4:00:51 PM) shadoo: but having been actually on the LV side
(4:00:57 PM) shadoo: let me tell you blueballs had nothing to do with it
(4:01:03 PM) the_mittani: heh
(4:01:06 PM) shadoo: RA kicked our asses
(4:01:11 PM) shadoo: in deciding battles in C-J6
(4:01:23 PM) shadoo: they sniped down dreads in lag, when dreads were fucking expensive
(4:01:31 PM) the_mittani: at any rate, stop whining, I've told vily and dbrb to get everyone killed
(4:01:49 PM) hromodox: Just make out already, you two fat internet spacelords.
(4:02:04 PM) the_mittani: we swapped to drakes pretty much for this reason heh
(4:02:14 PM) Sa Matra: hell yes mittens
(4:02:17 PM) the_mittani: i got sick of random people throwing maels away
(4:02:20 PM) dabigredboat: never fear, anti-blue coalition is here
(4:02:24 PM) hromodox: the_mittani and shadoo needs to get a room and some privacy
(4:02:27 PM) shadoo: friend, don't mistake hard truth talking with whining
(4:02:33 PM) eddict: not that i dont like a history lesson but can we do something that turns a friday night of not fighting into a friday night of frighting?
(4:02:34 PM) shadoo: I mean we're among friends here
(4:02:38 PM) shadoo: no need for propaganda
(4:02:39 PM) the_mittani: you often see the 'hard truth' in ways that i find alien
(4:02:40 PM) Booda: cant believe i bought a ship for this op

(4:02:51 PM) shadoo: no one here needs morale speech
(4:03:15 PM) dabigredboat: shadoo
(4:03:17 PM) dabigredboat: tell that to evoke
(4:03:29 PM) dabigredboat: they are propaganding comms like a younger hitler in prime :3
(4:03:50 PM) shadoo: dabigredboat: friend
(4:03:57 PM) bainereynolds: never not <3 shadoo
(4:04:13 PM) the_mittani: you want to see me in propaganda mode, wait until you see this csm thread
(4:04:14 PM) shadoo: dabigredboat: we don't need to pretend you have anyone who trusts you with spy intel either now
(4:04:15 PM) dent308: reset pl what, and hour ago. this is some great stuff
(4:04:15 PM) the_mittani: that's propaganda
(4:04:46 PM) the_mittani: a good csm thread should send anyone into either apopleptic rage or a righteous fury
(4:05:48 PM) the_mittani: no one likes rdn, even their allies
(4:06:02 PM) shadoo: I love goons my friend the_mittani
(4:06:12 PM) shadoo: I just rather shoot your pubbie allies
(4:06:19 PM) the_mittani: ok how about this
(4:06:21 PM) the_mittani: we kill rdn
(4:06:24 PM) the_mittani: then you shoot our allies
(4:06:28 PM) the_mittani: ;p
(4:06:35 PM) Sa Matra: why not form up around ncdot or even init instead of raiden
(4:06:56 PM) shadoo: I love TΕST the most hromodox )))
(4:07:47 PM) dаbigredboat: hromodox
(4:07:49 PM) dabigredboat: you didn't hear
(4:07:52 PM) dabigredboat: mittens is an earl
(4:07:54 PM) dabigredboat: in england
(4:08:28 PM) the_mittani: there's a street in rome named after my family vOv
(4:08:47 PM) the_mittani: eurocred itt
(4:09:45 PM) the_mittani: i think the whole pl/rdn thing wouldn't be so controversial if rdn weren't such complete faglords
Mittens een beetje boos op ons omdat wij geen 20M SP Mensen recruiten die alleen maels kunnen vliegen, en dus meer Supercapitals hebben :?

Laatste keer dat ik keek op dotlan hadden zij 3x zoveel members :| .. en zitten ze weer te zeuren over blobben. :')

Overigens, ik neem aan dat een Domi char ofzo totaal geen kans maakt in Incursions he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

Ik ga ook maar weer eens kijken naar een leuke corp/alliance in 0.0
Laatste keer dat ik in 0.0 zat is al weer een jaartje geleden, ik mis de spanning en de grote gevechten.

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 11:41:
Overigens, ik neem aan dat een Domi char ofzo totaal geen kans maakt in Incursions he.
er zijn best wel ok domi fits maar incursions zijn lastig in te komen doordat iedereen blitz groups wil zeker omdat er steeds meer mensen in incursions komen en dus meer concurentie.

zelf doe ik helemaal geen incursions meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Oh my... Er zit *zo veel* in die log... Pure fun. Shadoo for CSM ^^... Maar ik weet ook weer waarom ik mittens zo mag. Zit duidelijk in dehoek waar de klappen vallen, maar houdt zelfs een beetje gevoel voor humor.

Ik denk dat ik straks toch maar eens ga denken aan applyen bij rdn. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Nou, even over blobben gesproken. Als je de BR DOC battlereport ziet, dan zie je duidelijk dat onze bluelist maar 936 mensen betrof en dat wij vochten tegen 1308 hostiles. Zij hadden dus bijna 400 mensen meer in dit gevecht (10 alliances tegen 16 alliances). En dan praat ik nog niet over de 1500+ mensen enkele weken terug toen ze Branch hadden ingenomen. Beetje hypocriet om ons te gaan beschuldigen van blobben, mede omdat onze intel aangaf dat iedereen binnen de CFC werd opgetrommeld voor de verdediging van deze timer en dat ze 90+ SC's in de buurt hadden geparkeerd.

Niet te vergeten dat The Mittani duidelijk was dat als NCDOT zich niet zou bemoeien met dit gevecht, dat ze misschien in Tribute mochten blijven. Diverse intel geeft duidelijk aan dat CFC zou gaan pushen naar Venal (RDN space) en Tribute (NCDOT space), bovendien had ik vernomen dat CFC een aantal techmoons van NCDOT hadden aangevallen. Kortom, The Mittani (en de Goons in het algemeen) zijn verre van betrouwbaar en het is wederom duidelijk dat ze de CSM gaan gebruiken om de slagvaardigheid van hun vijanden te beperken. Tot die tijd geven ze zich de underdog positie en gebruiken ze hun propoganda om van ons de bad guys te maken :+

Oh en voor de duidelijkheid, onze supercapitals kwamen pas op het einde in het gevecht om ons te ondersteunen en hun POS te reinforcen. Effectief hebben die nog geen 15 minuten op de battlefield doorgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Gheghe: dat weet ik hoor. Echt - als voormalig atlas-grunt heb ik de grootste lol. Regelmatig dat ik echt dacht dat bobby een doodswens had. subcaps op station outnumbered 2 tegen 1? Geen nood: hij warpt gewoon de hele capsfleet in... En de vijand van mijn vijand? Als ik een hekel aan hem heb mag er best 'per ongeluk' op geschoten worden.

Helaas zit ik even vast in mijn huidige corp. Over 2/3 dagen kan ik er uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
nwagenaar schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 13:16:
Kortom, The Mittani (en de Goons in het algemeen) zijn verre van betrouwbaar en het is wederom duidelijk dat ze de CSM gaan gebruiken om de slagvaardigheid van hun vijanden te beperken.
Fantastisch betoog. En nu weer terug naar CAOD a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Sgreehder schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 13:50:
[...]
Fantastisch betoog. En nu weer terug naar CAOD a.u.b.
Het is mijn persoonlijke mening op basis van het stukje tekst uit de TEST-jabber channel. Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten en mijn mening is gebaseerd op non-Raiden intel en de zaken die het afgelopen jaar zijn gebeurd. Zo'n oneliner voegt natuurlijk weinig toe aan de (eventuele) discussie.

Maar goed, het gevecht was enorm leuk. Om een kleine impressie te geven: op dit moment ben ik 3,5 uur aan fraps footage aan het converten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
De bal is gekaatst op caod. En daar wordt 'ie dan ook terugverwacht. De oneliner heeft dus niet zozeer met je discussiepunt te maken. Het is meer een verwijzing naar een eventuele metadiscussie over je discussie. En daardoor juist heel toepasselijk.

Maar om een beetje te flamen: :)
Mittens is zeer betrouwbaar. Je weet wat je aan hem hebt en zijn reacties zijn zeer voorspelbaar (en toch zo creatief en scherp!). En je weet vantevoren dat je 'm vooral niet op z'n woord moet vertrouwen. Zoals hij zelfs zelf aangeeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Dat is een goede! Hij is betrouwbaar omdat hij zegt dat hij niet te vertrouwen is :D

Ach, één ding is zeker. Hij zorgt wel voor leven in de brouwerij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Heeft iemand hier ook echt zelf die 90+ Supercaps van CFC zien uitloggen of is het wat de alliantie FC's claimen dat er gebeurd is ? Het is een standaard truc om te verzinnen dat er ergens allemaal mensen uitgelogd zijn, het is onmogelijk te verifieren en schept het soort verwachtingen dat je nodig hebt voor maximale participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Ik niet, maar onze FC's en scouts wel. En op dit moment heb ik nog geen reden om aan te nemen dat ze dit aantal hebben overdreven. Maar ok, ik ben dan ook een klein beetje bevooroordeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
meeste alliances van een beetje kaliber hebben een lijst van hostile supers/titans (in hun in-eve contcat list)... als er opeens 20+ online gaan dan gaat het belletjes wel rinkelen ;-)

en hoe werkt ut? najah je hebt hopelijk wel eens gehoord: "supers on login screen.."

why? najah dan ben je al semi ingelogd hoef je alleen nog maar op je super-cap toon icoon te drukken 20s te wachten fleet te joinen ff nog eens die 20s fleet chit chat en dus naar 40-45seconden zit je in de fight...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Er werden de laatste paar dagen wel enorm veel locators gebruikt :-) En al de characters waar het om ging zaten met hun supercap in Venal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
SOMER Blink zit op het moment tegen de 100T grens aan, op het moment zijn ze bezig met een hele reeks plex promo (gratis, als je tokens hebt. je krijgt een token bij iedere 1 mil die je deposit) blinks.

Als je nog geen SOMER Blink speelt, zie dan m'n signature :P mooie kans voor wat extra inkomen als je gelukt hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

De_Bastaard schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 21:41:
Er werden de laatste paar dagen wel enorm veel locators gebruikt :-) En al de characters waar het om ging zaten met hun supercap in Venal.
Waren die locators van jou of zijn ze door diezelfde scouts/FC's gebruikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Gisteren met de corp spontaan incursions gedaan. 10 man in fleet en lekker door de vanguard sites een schieten. Drake fleet met logi's. Ging best goed. Alleen jammer dat er Mach/Nightmare fleets onze lol een beetje verpestten soms.

Bij de laatste site verloren we 2 basi's en 2 drakes omdat de spawns maar bleven komen. We waren vergeten onze drones op passive te zetten.

Score van de avond: Meerdere sites gedaan en uiteindelijk van 2 sites payout gekregen. Niet slecht voor een eerste keer en geleerd hoe het in 1 site niet moet.
Hopelijk binnenkort weer. Dit was wel erg leuk en met een drake fleet gaan vanguards al snel. Nu maar even doorsparen voor een CNR en doorskillen voor een Abaddon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Peekster schreef op zondag 12 februari 2012 @ 10:45:
Gisteren met de corp spontaan incursions gedaan. 10 man in fleet en lekker door de vanguard sites een schieten. Drake fleet met logi's. Ging best goed. Alleen jammer dat er Mach/Nightmare fleets onze lol een beetje verpestten soms.

Bij de laatste site verloren we 2 basi's en 2 drakes omdat de spawns maar bleven komen. We waren vergeten onze drones op passive te zetten.

Score van de avond: Meerdere sites gedaan en uiteindelijk van 2 sites payout gekregen. Niet slecht voor een eerste keer en geleerd hoe het in 1 site niet moet.
Hopelijk binnenkort weer. Dit was wel erg leuk en met een drake fleet gaan vanguards al snel. Nu maar even doorsparen voor een CNR en doorskillen voor een Abaddon.
met een drake fleet snel?

hoeveel logi? ansich wil je 70% resists hebben all around...

en ik denk als iedereen een abaddon had + 3x guardian dat het iets sneller gaat... daarnaast ligt het er ook aan welke site je hebt..

een ota (override transfer array) is vooral voor bs-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
Dutch2007 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 12:44:
[...]

en ik denk als iedereen een abaddon had + 3x guardian dat het iets sneller gaat... daarnaast ligt het er ook aan welke site je hebt..

Daarnaast gaat je ISK nog sneller als je 2x Guardians neemt, like a boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Sgreehder schreef op zondag 12 februari 2012 @ 13:29:
[...]

Daarnaast gaat je ISK nog sneller als je 2x Guardians neemt, like a boss.
als je off-grid booster hebt is dat zeker een optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Dutch2007 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 12:44:
[...]

3 logi. 2 Basi en 1 scimi. Natuurlijk is er altijd sneller. Maar aangezien het de eerste keer was zijn we er niet met abaddons en nightmare in gesprongen. Volgende keer doen we het waarschijnlijk weer even zo. Daarna gaan we de inzet wel wat verhogen. Met die ota ging het op het laatst dus mis. Maar dat moet nog wel te doen zijn met onze fleet zoals ik het gisteren zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Zoals beloofd, een video van het gevecht van afgelopen vrijdagavond. Wees niet bang, hij is voorzien van meer dan genoeg commentaar zodat je kan zien van hoe of wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Laatst online: 11-09 15:07
Afgelopen week ben ik met m'n 2e account eens gaan scannen in highsec. Die toon gebruik ik vooral voor mijn invention en productie, maar kan een Harbinger redelijk vliegen. Op die Harbinger heb ik een codebreaker II en een Sisters Core Probe Launcher gefit om toch wat sites uit te kunnen scannen.
Ik ben de tel kwijt geraakt, maar volgens mij heb ik 4x een Gurista Scout Outpost te pakken gehad en een hele zwik aan Radar sites. Met als resultaat het volgende ongeveer (uit mijn hoofd):

Stapeltje User Manuals, Prototype Diagrams en een Tuning Instructions.

2x Pithum C-Type Medium Shield Transporters (nog geen mil op contract :| )
Pithum C-Type Medium Shield Booster (360 mil op contracts)
Pithum C-Type Heat Dissipation Amplifier of Field (iets van 10 mil of zo)
2x Pithum C-Type Invulnerability Field (580-600 mil op contract per stuk!!!!) _/-\o_
Totaal voor zo'n 1.5 bil aan iskies.

Al met al een zeer lucratief weekje voor zo'n 3 uurtjes scannen. Ik denk dat ik er beter mee kan stoppen, want al mijn geluk is denk ik wel op...

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Mwah ik vermoed dat je door kan gaan hoor ;) exploration verdient gewoon goed.

Ik heb iedere week wel een keer een expedition (en speel op het moment bijna niet ivm prive issues, af en toe een uurtje) en haal dan toch vaak 200-800 mil per keer op.

Laatst mindflood met succes afgesloten :) 2x LG Slave implant (2x40m ofzo) + LG Slave Omega hardwire (360m) + een lading shadow serpentis loot die ook nog eens zo'n 80 mil was.

Er zijn een aantal redenen waarom ze niet populair zijn:
- veel mensen vinden proben een kutwerkje
- je kan er vaak alleen in met een frigate (faction of t2 frigate is wel aangeraden)
- vaak moet je bij expeditions lowsec in, dat vinden de meeste mensen met weinig/geen pvp ervaring maar niks
- relatief hoge inkomende dps voor de klasse ships die je gebruikt, het is een kwestie van speedtanken en wegwezen
- relatief kleine kans op expedition, geen zekerheid

Daarnaast heb je nog de static highsec complexes (DED sites).
De 1/10 respawnen ieder uur, dus daar is het geluk hebben dat je de eerste bent, relatief grote kans op goede loot (tot zo'n 150m met wat geluk).
De 2/10 iedere twee uur, zelfde verhaal maar je vind er dingen tot aan 1 bil isk, of waardeloze meuk.

Deze zijn wat minder gevaarlijk, maar vereissen dus enige timing en de kans dat je de eerste bent + wat vind is kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Laatst online: 11-09 15:07
Die Gurista Scout Outpost is een 4/10 DED site. Over het algemeen zouden deze niet al te vaak in highsec voor moeten komen. Ik had gewoon erg veel geluk.
Met m'n Harbinger mag ik ook zo'n 4/10 site in. 3/10 en lager zijn niet toegankelijk met een battlecruiser.
Daarbij heb ik hem zo gefit dat ik kan scannen, code breaker gebruiken en ratjes kan afknallen. Een all-in-one exploration bootje zeg maar. Werkt prima voorlopig.
Lowsec ga ik met dat bootje niet in. Ik zit met m'n andere character al in 0.0. Daar kan ik lekker met m'n Raven anomalies doen en met enige regelmaat op hostiles jagen in een Drake of zo... Ik vermaak me prima! :)

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
4/10 heb ik er ook al 4 gevonden in highsec overigens, waarvan 2 een expedition die beide eindigden in 500+ mil :)

Blijkbaar komen ze vaker voor dan het lijkt.
Wel waren de helft van de expedition sites in lowsec, de andere helft in highsec.

Zolang je een beetje op combat probes let op 360 kan je niet heel veel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

worden alle mini bonks en de ultieme bonk ook weer op het einde allemaal getrokken? net als met de 90T milestone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Jep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
MisterMichel schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:04:
Die Gurista Scout Outpost is een 4/10 DED site. Over het algemeen zouden deze niet al te vaak in highsec voor moeten komen. Ik had gewoon erg veel geluk.
Met m'n Harbinger mag ik ook zo'n 4/10 site in. 3/10 en lager zijn niet toegankelijk met een battlecruiser.
Daarbij heb ik hem zo gefit dat ik kan scannen, code breaker gebruiken en ratjes kan afknallen. Een all-in-one exploration bootje zeg maar. Werkt prima voorlopig.
Lowsec ga ik met dat bootje niet in. Ik zit met m'n andere character al in 0.0. Daar kan ik lekker met m'n Raven anomalies doen en met enige regelmaat op hostiles jagen in een Drake of zo... Ik vermaak me prima! :)
Hoe heb je hem dan gefit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Hmmm dacht dat 4/10's alleen maar in Lowsec of 0.0 spawnden :-)

Die dingen zijn inderdaad echt enorm simpel om te doen (gogo replacable drake enzo) en de loot is vaak best lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Hoelang duurt het meestal om ze te clearen en met wat voor schepen kan je ermee binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MacrosSimga schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:46:
Hoelang duurt het meestal om ze te clearen en met wat voor schepen kan je ermee binnen?
het clearen ligt natuurlijk ook aan jezelf... hoeveel DPS je hebt en hoeveel tank je hebt. ik kan me herinneren dat ik een tijd terug een 5/10 site deed in low sec en daar heel wat tijd voor nodig had echter kwam dat omdat er nogal vaak mensen in system kwamen en ik nogal nieuw was in low sec (en ultra voorzichtig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Volgens mij kun je in een 4/10 met schepen tot en met (battle)-cruiser.

Als je tengu of command ship kan vliegen is het echt über easy.

Tengu met cloak ofzo voor als het 'n onrustig systeem is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
4/10's zijn met een drake prima te doen ja, als je wat geluk hebt is er een faction spawn, die is dan meestal een 'shortcut' zodat je ineens door kunt naar de volgende ipv alles te slopen.

Ik dacht ook dat ze in highsec niet voorkwamen, maar er een stuk of 4 gevonden met de corp de afgelopen maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Netjes :-)

Overigens is een Ishtar ook wel redelijk hufter-proof voor dat soort explorations. Je kunt er een dikke tank op gooien, cloak en dan nog 'n probe launcher :-)

Sentries en/of Heavies maken wel gehakt van de rats die je tegenkomt in 4/10's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op maandag 13 februari 2012 @ 12:04:
Netjes :-)

Overigens is een Ishtar ook wel redelijk hufter-proof voor dat soort explorations. Je kunt er een dikke tank op gooien, cloak en dan nog 'n probe launcher :-)

Sentries en/of Heavies maken wel gehakt van de rats die je tegenkomt in 4/10's.
yup ben ik voor aan het trainen duurt helaas nog even :(

edit daar ik frigs/destroyers niet op 5 heb kan ik niet veel goeds brengen behalve dus BCs (cane of myrmidon)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2012 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
ik heb nooit zoveel geluk met exploration. Ik gebruik mijn alt die scanning skills op 4/4/4/5 heeft + scanning hardwiring met covop bootje + soe probe launcher. Waarna mijn main volgt in een zealot

Ik vind altijd wel sites, de radar geven me meestal wel items van 2a 7m maar DED's altijd van die brol die nog geen 1m waard is. en ik heb al een paar keer een 4/10 gevonden.
Pagina: 1 ... 16 ... 46 Laatste