Bonusroom van Angel Extravaganza al eens geprobeerd met die fit? Bluf dat je het red.Noxious schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:33:
Zolang je skills nog niet al te hoog zijn is het inderdaad handig om missiespecifiek te fitten.
Ik kan alle lvl 4's (incl laatste room van worlds collide) solo'en in een omni (2x invul) fitted pve drake
inmiddels, maar dat heeft ook een tijdje geduurt (en nu doe ik geen missies meer)
Ow jeetje:
nieuws: Hoge Raad: wegnemen virtuele goederen in games is diefstal
Moeten we ons nu zorgen gaan maken met piraat aspiraties?
Daar hebben we concord voor maar misschien een idee om phoenix wright in te roepen voor strafrechtelijke verlogingen binnen eve online... >,<GewoonWatSpulle schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:20:
Ow jeetje:
Verwijderd
dat denk ik ook maar goed dat is denk ik de moeilijkste lvl 4 en dat gedeelte KAN je overslaan zelf sla ik hem niet over te lucratiefPeekster schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:25:
[...]
Bonusroom van Angel Extravaganza al eens geprobeerd met die fit? Bluf dat je het red.
Even iets totaal on-EVE's maar wat door mijn hoofd ging:
Meanwhile, whilst we fly our spaceships, this guy flies himself.
YouTube: Jeb Corliss " Grinding The Crack"
Die vent heeft ballen van *vul hier iets heel heel heel sterks in* ...
Meanwhile, whilst we fly our spaceships, this guy flies himself.
YouTube: Jeb Corliss " Grinding The Crack"
Die vent heeft ballen van *vul hier iets heel heel heel sterks in* ...
Neehoor, dat gaat ook prima als je maar een beetje tactiek gebruikt.Peekster schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:25:
[...]
Bonusroom van Angel Extravaganza al eens geprobeerd met die fit? Bluf dat je het red.
Je moet natuurlijk niet dom overal op in gaan vliegen, de juiste targets eerst pakken, goed op je drones letten, enz.
Wel gebruik ik graag faction ammo voor de grootste battleships, anders duurt het erg lang voor je ze neer hebt.
Verwijderd
Hmm niet voor hetgeen in-game gebeurt. Maar als ik dit goed heb gelezen is het nu wel zo dat als ze je account hacken en dan zaken stelen van je account ze nu dus niet alleen de wetten op de computer criminaliteit hebben overtreden, maar ook diefstal hebben gepleegd.GewoonWatSpulle schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:20:
Ow jeetje:
Een drake met de fit zoals jij em postte red dat niet. Niet met die 2 invuls.Noxious schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 18:21:
[...]
Neehoor, dat gaat ook prima als je maar een beetje tactiek gebruikt.
Je moet natuurlijk niet dom overal op in gaan vliegen, de juiste targets eerst pakken, goed op je drones letten, enz.
Wel gebruik ik graag faction ammo voor de grootste battleships, anders duurt het erg lang voor je ze neer hebt.
Verwijderd
ik zet er 10 mil op dat je poef gaat als je niet uitwarpt... en dom overal opin vliegen is niet van toepassing hele room aggroed meteen en dat tank jij met een omni drake nooit wegNoxious schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 18:21:
[...]
Neehoor, dat gaat ook prima als je maar een beetje tactiek gebruikt.
Jawel hoor, en dat is zeker van toepassing
afstand houden is de kunst, juiste targets, enz...
Verwijderd
dat wel natuurlijk maar je red het niet...Noxious schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 21:39:
Jawel hoor, en dat is zeker van toepassingafstand houden is de kunst, juiste targets, enz...
Vergeet niet dat je met die drake sneller weg kan vliegen van die bs als dat ze naar jou toe komen. In het begin zit je nog niet in hun missile range dus kun je eerst de frigs/cruisers whatever poppen.
Verwijderd
das allemaal leuk maar hij red het niet als hij niet uitwarpt of DPS hulp krijgt gaat zn drake POEF doenMarce schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 21:54:
Vergeet niet dat je met die drake sneller weg kan vliegen van die bs als dat ze naar jou toe komen. In het begin zit je nog niet in hun missile range dus kun je eerst de frigs/cruisers whatever poppen.
Jup, BS op afstand houden, drones op de vervelende frigs, missiles op de snelle cruisers (tip: ze zijn niet allemaal even snel).
Edit:
Zorgen dat velocity in je overview staat
Edit:
[ Voor 17% gewijzigd door Noxious op 31-01-2012 21:57 ]
Verwijderd
ik hoor al dat je nog nooit in de bonus room geweest bentNoxious schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 21:57:
Jup, BS op afstand houden, drones op de vervelende frigs, missiles op de snelle cruisers (tip: ze zijn niet allemaal even snel).
Edit:
Je hoeft me niet te gelovenVerwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 21:58:
[...]
ik hoor al dat je nog nooit in de bonus room geweest bent
Verwijderd
als je er geweest was danwel de room zou herinneren zou je weten dat het meer sentries zijn dan schepen en ook dat je die nooit niet gaat tanken met die fit
Als je er geweest was (Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 22:08:
[...]
als je er geweest was danwel de room zou herinneren zou je weten dat het meer sentries zijn dan schepen en ook dat je die nooit niet gaat tanken met die fit
Ik gebruik wel een AB voor wat meer snelheid anders zou ik het wss niet halen, je moet alleen op tijd wegkomen.
Als je daarna goed terug vliegt kun je ze 1 voor 1 uitschakelen.
Het is niet snel, het is niet eenvoudig maar het is zeker mogelijk.
Ik begrijp eigenlijk niet waarom je JapyDooge niet op zijn woord gelooft? Deze video laat zien dat het wel degelijk mogelijk is in een Drake. Hoewel het niet dezelfde fit is, lijkt het me niet dat JapyDooge het opeens niet zou kunnen. Zeker met een AB kan je toch een hoeveelheid damage ontwijken.Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 22:08:
[...]
Al zou ik het zelf nooit in een Drake doen, ik zou liever een Tengu of Machariel gebruiken, al behoren die tot een compleet andere prijsklasse natuurlijk
Bijna dezelfde fit als ik gebruikte, alleen een drone link in het high slot.
Mbv die drone link kunnen je drones 20km verder, zolang de sentries op jou focussen kunnen je drones ze snel en effectief afmaken terwijl jij nog buiten range bent van de meeste
Mbv die drone link kunnen je drones 20km verder, zolang de sentries op jou focussen kunnen je drones ze snel en effectief afmaken terwijl jij nog buiten range bent van de meeste
Bijna dezelfde fit inderdaad. Ik zie graag een filmpje van de fit die je eerder postte. Ik geloof er geen snars van.
Voor de rest: BOEIE!
* Peekster springt weer in zijn CNR
o/
o/
Peekster schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 08:43:
Bijna dezelfde fit inderdaad. Ik zie graag een filmpje van de fit die je eerder postte. Ik geloof er geen snars van.
o/
In het filmpje hierboven doet iemand hetzelfde, dat is toch helemaal niet zo raar?
De fit die die dude gebruikt is deze:
http://img571.imageshack....345/drakemercenaries2.jpg
Alleen gebruikte ik ipv de calnav heat field een rig daarvoor, dan is je incoming dps ook lager (field purger vergroot je sig radius).
Edit: met een fitting als deze kun je het met enige tactiek ook tegen C3 sleepers opnemen.
Niet alle sleeper sites lukken me, maar de eenvoudigere (met niet meer dan 1 BS tegelijk) zijn best te doen.
Zolang je resistances maar op orde zijn.
Je grootste issue daar is je DPS, je moet niet raar kijken als je 15 minuten op zo'n BS loopt te schieten.
Bij de sleeper sites met meer dan 1 BS lukt het je helemaal niet, aangezien ze elkaar remote reppen en de incoming DPS gewoon te hoog is.
C2 sites zijn wel allemaal te solo'en in zo'n drake (muv sommige radar/archeological, die hebben vaak een paar extra BS).
Met 2x drake en remote shield reppers kun je elkaar spidertanken en is een C3 wel goed te doen.
Met de juiste skills uiteraard, een verse character zal dat niet direct doen.
[ Voor 35% gewijzigd door Noxious op 01-02-2012 09:48 ]
Ik doe de sites in onze C3 ook solo :-)
Soms is het eventjes spannend als er 2 battleships spawnen met wat cruisers, maar gelukkig tank ik het wel redelijk met m'n el cheap tengu
Overigens over Planetery Interaction hé, de WH waar ik in zit heeft 2 plasma planets (
). Nu kan ik daar Robotics op maken, maar zit ik even te kijken wat ik nu het best kan doen. Ik heb twee characters die beide PI kunnen doen (allebei niet alles op V) maar merk ik dat:
a) de spullen die ik moet extracten behoorlijk ver uit elkaar liggen op die planet;
b) ik power te kort kom om met één character één command center op die planet te zetten en daar alle processing plants op te draaien. Dit kan ik denk ik wel op lossen door Command Center Upgrades te skillen naar V.
Ik moet dus als ik het goed begrijp dit allemaal runnen op één char op één planet:
4 x Extractor;
4 x Basic Processing
4 x Silo
3 x Advanced Processing
1 x Launch Pad
Is dat überhaupt wel mogelijk om te doen op één char en één planet? Anders moet ik misschien eens gaan experimenteren met een tweede character die op die planet een command center neerzet. Kan ik dan echter wel op een planet de goederen uitwisselen tussen twee characters?
Ik wil Tier 3 PI spul maken.
Soms is het eventjes spannend als er 2 battleships spawnen met wat cruisers, maar gelukkig tank ik het wel redelijk met m'n el cheap tengu
Overigens over Planetery Interaction hé, de WH waar ik in zit heeft 2 plasma planets (
a) de spullen die ik moet extracten behoorlijk ver uit elkaar liggen op die planet;
b) ik power te kort kom om met één character één command center op die planet te zetten en daar alle processing plants op te draaien. Dit kan ik denk ik wel op lossen door Command Center Upgrades te skillen naar V.
Ik moet dus als ik het goed begrijp dit allemaal runnen op één char op één planet:
4 x Extractor;
4 x Basic Processing
4 x Silo
3 x Advanced Processing
1 x Launch Pad
Is dat überhaupt wel mogelijk om te doen op één char en één planet? Anders moet ik misschien eens gaan experimenteren met een tweede character die op die planet een command center neerzet. Kan ik dan echter wel op een planet de goederen uitwisselen tussen twee characters?
Ik wil Tier 3 PI spul maken.
Je hebt overigens minder silo's nodig, of alternatief kies je voor extractor planets (dus enkel extractors en basic processors), waarna je op een derde(?) planeet alles bij elkaar mixet. Dat is in highsec inmiddels zwaar waardeloos, maar je kunt in WH's immers je eigen taxrates bepalen.
http://eveplanets.com/eve/components/index/show/Robotics
http://eveplanets.com/eve/components/index/show/Robotics
Ik maak het alsnog van 2 extractor planets naar 1 mix planet, maar wacht wel tot de launchpads vol zitten anders is het inderdaad een stuk minder interessant!
Edit: \/ met hier onder, that's how I roll, en cycles op 3 dagen, en na 6 dagen (komt uiteindelijk neer op elke 7 dagen want ik vergeet het telkens) planeten legen.
Edit: \/ met hier onder, that's how I roll, en cycles op 3 dagen, en na 6 dagen (komt uiteindelijk neer op elke 7 dagen want ik vergeet het telkens) planeten legen.
[ Voor 34% gewijzigd door GewoonWatSpulle op 01-02-2012 10:56 ]
D_B ik doe het meestal zonder de silo's (alles over launchpad laten lopen) maar dan moet je wel uitkijken dat je niet teveel raw materials produceert, anders hou je de productie tegen
Hmmm oke,
Maar hoe doe ik dat dan op een planeet waarbij alles ver uit elkaar ligt? Ik mine nu bijvoorbeeld veeeeeel minder van een bepaalde grondstof, omdat die écht ver van de andere 3 vandaan ligt.
Hebben jullie dan enorm lange links/routes?
Maar hoe doe ik dat dan op een planeet waarbij alles ver uit elkaar ligt? Ik mine nu bijvoorbeeld veeeeeel minder van een bepaalde grondstof, omdat die écht ver van de andere 3 vandaan ligt.
Jeps, het vinden van de meest praktische plaats duurt ook lang en soms moet je met iets minder yield genoegen nemen tbv kortere afstand maarja 
Edit: jeuj, Harpy gewonnen in een promo blink
Edit: jeuj, Harpy gewonnen in een promo blink
[ Voor 15% gewijzigd door Noxious op 01-02-2012 11:12 ]
Gisteren een donatie gehad van een oude corpie die ik met enthousiasme aan het vertellen was dat ik voor de Sin aan het sparen was. Heb de sin kunnen kopen en waarschijnlijk een volledige faction fit >< Nu nog even 12 dagen wachten tot ik de jump bridge kan gebruiken. Mooi bijkomend detail is dat ik dan ook de T2 prober kan gebruiken. Blijkt die kerel voor de leadership implants zo gestegen zijn 200 mining forman links te hebben gekocht. Die gast heeft verdomme gewoon 150b liquid ><.
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Ik heb 1 planeet met iets langere routes, en 1 planeet met 2 launchpads, makkelijkste om afstand te overbruggen.De_Bastaard schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:00:
Hmmm oke,
Vervelende is wel de delay op je PI commando's, dat zou net als ship change sneller moeten kunnen met een update.
@Japy, 2 launcher en submit etc. daar loop ik best vaak tegen een delay melding op.
[ Voor 6% gewijzigd door GewoonWatSpulle op 01-02-2012 11:58 ]
Delay? Bij mij werkt het toch vrij vlotjes..GewoonWatSpulle schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:19:
[...]
Ik heb 1 planeet met iets langere routes, en 1 planeet met 2 launchpads, makkelijkste om afstand te overbruggen.
Vervelende is wel de delay op je PI commando's, dat zou net als ship change sneller moeten kunnen met een update.
Ah wacht je bedoelt natuurlijk de interplanetary communication blabla dat je niet meerdere orders na elkaar kan geven.
Ik bouw meestal alles in 1x op.
[ Voor 16% gewijzigd door Noxious op 01-02-2012 11:35 ]
Maar je kunt dan dus je spul van de ene planet's custom office naar de andere verschepen en dan via je je launch pad weer eruit halen, en zo een omgekeerde route maken?GewoonWatSpulle schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:19:
[...]
Ik heb 1 planeet met iets langere routes, en 1 planeet met 2 launchpads, makkelijkste om afstand te overbruggen.
@Japy, 2 launcher en submit etc. daar loop ik best vaak tegen een delay melding op.
Verwijderd
wow 3 blinks op rij met 200 mil won ik proteus, vagabond en ishtar
en heb nog 31 mil over ook
dus eigenlijk met maar 169 mil

en heb nog 31 mil over ook
tijd voor een nieuw liedjeVerwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 21:16:
wow 3 blinks op rij met 200 mil won ik proteus, vagabond en ishtar![]()
en heb nog 31 mil over ookdus eigenlijk met maar 269 mil
vagavagavagavagavagavagavagavagavagavagavagavaga ISHTAR ISHTAR
YouTube: eve badgers
Oké ik heb dus in mijn WH 2 x Plasma. Nu gebruik ik één planeet door 2 chars om daar de componenten te maken voor de Robotics. Ik moet nu nog even uitrekenen of ik met Command center upgrades op V, in totaal op 4 planeten Robotics kan maken. Dat zou dan technisch gezien uitkomen op zo'n 120mil per week.
Verwijderd
ik merk dat de courier opdrachten van somer vertraagd zijn heb gevraagd op chat hoe dat zit. het schijnt dat hulkageddon is begonnen

Dat schijnt het al twee maanden. Tot nu toe is er nog geen teken van leven gegeven door helicity boson. En mittens is ietsjes te druk in z'n eigen achtertuin (branch met name)...
Maar als je betere bronnen hebt, hou ik me zwaar aanbevolen. Ik ga binnenkort met 2 bil aan spul in m'n orca op pad. En heb wat vrienden die net in een retriever zijn gestapt.
Maar als je betere bronnen hebt, hou ik me zwaar aanbevolen. Ik ga binnenkort met 2 bil aan spul in m'n orca op pad. En heb wat vrienden die net in een retriever zijn gestapt.
Verwijderd
nou ja ik was verbaasd en had zelf nog niet echt iets gemerkt... maar ik won zoals je hierboven kan lezen 3 schepen en die heb ik laten moven naar mijn locatie.wheez50 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 00:16:
Dat schijnt het al twee maanden. Tot nu toe is er nog geen teken van leven gegeven door helicity boson. En mittens is ietsjes te druk in z'n eigen achtertuin (branch met name)...
in het verleden ging dit sneller dan nu (heb ze nog niet) en heb om uitleg gevraagd. daar kreeg ik te horen dat het te maken had met hulkageddon zonder al teveel info dus mjah
geen idee dus, maar met 2 bil moven is mogelijk niet verstandig dan
Nou 2bil kun je wel moven, maar ik zou het niet met een Orca doen. Pak dan een Freighter of Jump Freighter. Een Orca heb je zo kapot hé.
Corp hanger is toch "nog" niet te scannen door spelers??De_Bastaard schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:46:
Nou 2bil kun je wel moven, maar ik zou het niet met een Orca doen. Pak dan een Freighter of Jump Freighter. Een Orca heb je zo kapot hé.
Eerst was dat het geval, dat je de corp hangar niet kon scannen, maar er staat me iets bij dat ze dat hebben veranderd na een update... ik kan dit alleen niet met zekerheid zeggen.Tjidory schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:17:
[...]
Corp hanger is toch "nog" niet te scannen door spelers??
Verwijderd
ik meende (ook geen zekerheid) dat je drugs en slaves kon smokkelen met 100% succes daar customs je niet kon scannen, en dat is later gefixed (alweer een poosje terug) van spelers weet ik nietMacrosSimga schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:19:
[...]
Eerst was dat het geval, dat je de corp hangar niet kon scannen, maar er staat me iets bij dat ze dat hebben veranderd na een update... ik kan dit alleen niet met zekerheid zeggen.
nope niet door de spelersTjidory schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:17:
[...]
Corp hanger is toch "nog" niet te scannen door spelers??
wel door de costumer officers(zeg maar space douane)
Iseci
ja daarom had ik tussen haakjes "nog" gezet. Ik weet wel dat ze plannen dat spelers smokkelaars in high sec mogen neerknallen zonder dat de concord je schip kapot maken. (Dit lijkt me een erg leuke feature).
Jij moet toch beter weten? Freighter moet het doen as-is, ongeveer 180-200k HP. Voor een Orca rekenen we, met inbegrip van cargo rigs, zo'n 250K HP, maar dan met extra snelheid (align is vaak iets sneller, warp is stukken sneller) en een hangar die niet te scannen is.De_Bastaard schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:46:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| [Orca, tanked and fairly spacious] Damage Control II Reinforced Bulkheads II Invulnerability Field II Invulnerability Field II Photon Scattering Field II Heat Dissipation Field II [empty high slot] [empty high slot] [empty high slot] Large Cargohold Optimization I Large Cargohold Optimization I Large Cargohold Optimization I |
maand geleden nog uitgeprobeerd en hier vermeld: Orca corp hangar is *niet* te scannen door spelers. Daarnaast: Orca met DCUII+bulkheads heeft *veel* hp. Met nog wat invuls+em hardener is zo'n ding nog best wel stevig. Aligning is ongeveer een kwart van de tijd van mijn obelisk. Warpsnelheid vier keer zo hoog? Warpsnelheid is 2,5 au/s... Da's tien. En de snelheid is ook 20-30 m/s hoger.
Al met al vervoer ik niets in de cargo bay. Behalve dan soms grote ladingen trit+pyer. Alles gaat corp hangar en mineral bay in. Compressed ore ftW
Al met al vervoer ik niets in de cargo bay. Behalve dan soms grote ladingen trit+pyer. Alles gaat corp hangar en mineral bay in. Compressed ore ftW
Hoeveel m3 kun je vervoeren in zo'n ding dan?
Verwijderd
in een orca? ik geloof max 92k a 93k m3 maar dat is met T2 cargo expanders en T1 cargo rigsDe_Bastaard schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 13:28:
Hoeveel m3 kun je vervoeren in zo'n ding dan?
Raw ores dan he?Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 13:43:
[...]
in een orca? ik geloof max 92k a 93k m3 maar dat is met T2 cargo expanders en T1 cargo rigs
Orca: 400k m3 aan schepen (noctis =240k)
30k cargospace (22 nanoed, tegen de 90 maxed)
40k corporate hanger space
50k ore space.
75m3 dronespace
shiphangar, corp hangar en ore hangar zijn niet te scannen.
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Orca
edit: we gaan gewoon verder...
De ore hangar is alleen voor ores. Minerals en drone alloys kunnen er niet in. Alleen ores en ice. Eventueel compressed
Ik gebruik mijn orca ook niet echt voor indy toepassingen. 'T is vooral een mobiele hub om van missiegebied naar missiegebied te trekken. Morgen ga ik denk ik weer eens beginnen aan de minny epic arc oid. Wat mijn main niet kan tillen (reserve drones ed) gaat de corp hangar in een tab. De loot wordt ook gescheiden in aparte corp hangar tabs. Een tab is altijd leeg: loot aan modules komt daar terecht - daar selecteer ik op metalevel. Een gedeelte gaat in de tab industry (wordt later reprocessed) en een gedeelte gaat in tab 4 (what's in a name) - gaat in de grote container modules thuis, waar ik nog steeds eens doorheen moet om te kijken wat verkoopbaar is en wat waardeloos...
Salvage en research spul wordt ook al gescheiden, net als tags, junk, ammo, tradegoods. Ook heb ik een reserve salvager (dessie) bij me. Wat shuttles voor snelle trips, een covops met stabs voor courier in lowsec. En soms pik ik een noobship op: gaat as is de hangar in ^^
edit2: in mijn ore hold zit altijd wel een paar m3 aan leftover ores. En er zitten altijd wel metal scraps in m'n cargohold. Te lui om eruit te halen ^^
50k ore space.
75m3 dronespace
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Orca
edit: we gaan gewoon verder...
De ore hangar is alleen voor ores. Minerals en drone alloys kunnen er niet in. Alleen ores en ice. Eventueel compressed
Ik gebruik mijn orca ook niet echt voor indy toepassingen. 'T is vooral een mobiele hub om van missiegebied naar missiegebied te trekken. Morgen ga ik denk ik weer eens beginnen aan de minny epic arc oid. Wat mijn main niet kan tillen (reserve drones ed) gaat de corp hangar in een tab. De loot wordt ook gescheiden in aparte corp hangar tabs. Een tab is altijd leeg: loot aan modules komt daar terecht - daar selecteer ik op metalevel. Een gedeelte gaat in de tab industry (wordt later reprocessed) en een gedeelte gaat in tab 4 (what's in a name) - gaat in de grote container modules thuis, waar ik nog steeds eens doorheen moet om te kijken wat verkoopbaar is en wat waardeloos...
Salvage en research spul wordt ook al gescheiden, net als tags, junk, ammo, tradegoods. Ook heb ik een reserve salvager (dessie) bij me. Wat shuttles voor snelle trips, een covops met stabs voor courier in lowsec. En soms pik ik een noobship op: gaat as is de hangar in ^^
edit2: in mijn ore hold zit altijd wel een paar m3 aan leftover ores. En er zitten altijd wel metal scraps in m'n cargohold. Te lui om eruit te halen ^^
[ Voor 73% gewijzigd door wheez50 op 02-02-2012 14:45 ]
Orca is inderdaad een ideale highsec mobiele basis. Je kunt sowieso een stel cruisers en frigates meenemen, en als je inertia stabs in de lows plaatst, warp je lekker snel van gate naar gate.
Ook zonder DC, Bulkheads en invuls in het een teefje om neer te halen, heeft me destijds veel tijd gekost met een Ruppie. Helaas was mijn alliance niet zo trots op mijn kill als ik. Dus heb ik ze gescammed. Wat is Eve toch mooiwheez50 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:18:
Daarnaast: Orca met DCUII+bulkheads heeft *veel* hp. Met nog wat invuls+em hardener is zo'n ding nog best wel stevig.
Verwijderd
ok en hoe zit dat als je orca skill maar op 4 hebt? want voorlopig laat ik hem op 4 zodra ik hem kan vliegen dat duurt nog wel ffwheez50 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 14:38:
Orca: 400k m3 aan schepen (noctis =240k)
50k ore space.
75m3 dronespace
maar begrijp ik het goed dat ik mn noctis fitted en all in mn orca kan proppen in mn orca achter mn main aan ga met link mods in high slots om beter te boosten en dan als de tijd zover is in mn noctis kan jumpen en de zooi kan salvagen?
ok risico dat iemand mn orca meeneemt hmmmm hoe counteren we dat
De orca laten vliegen door een alt
Sorki#2242
je kan hem locken dan kan niemand dr in jumpen..Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 16:21:
[...]
ok en hoe zit dat als je orca skill maar op 4 hebt? want voorlopig laat ik hem op 4 zodra ik hem kan vliegen dat duurt nog wel ff
maar begrijp ik het goed dat ik mn noctis fitted en all in mn orca kan proppen in mn orca achter mn main aan ga met link mods in high slots om beter te boosten en dan als de tijd zover is in mn noctis kan jumpen en de zooi kan salvagen?
ok risico dat iemand mn orca meeneemt hmmmm hoe counteren we dat
zelf gank ik niet
Verwijderd
ik missie in de buurt van jitaDutch2007 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 16:34:
[...]
je kan hem locken dan kan niemand dr in jumpen..
zelf gank ik niet, maar als je dat met locken doet... pls do tell were ur
help k je wel ff van je orca af nml ;-)

Ik dock mijn orca gewoonlijk. Qua boosts zijn de normale boosts zonder ganglinks al een extraatje 
Je skills hebben trouwens geen effect op de grootte van scheeps-, ore- en corp hangars.
Je skills hebben trouwens geen effect op de grootte van scheeps-, ore- en corp hangars.
Nou, wederom tijd voor wat propaganda ^^. Eén van onze frapsers maakt één keer in de zoveel tijd een soort van samenvatting en wederom heeft hij er eentje gemaakt (zeker een aanrader om de rest van zijn video's te bekijken):
En verder heb ik nog een video online gezet van ons gevecht op de 30e. Die verliep niet zoals het zou moeten en wij hebben de ISKWar verloren. Desondanks was het een leuk gevecht
En verder heb ik nog een video online gezet van ons gevecht op de 30e. Die verliep niet zoals het zou moeten en wij hebben de ISKWar verloren. Desondanks was het een leuk gevecht
Verwijderd
over 2 uur en 20 min ben ik 1 jaar oud in eve en heb ik 19,94 mil SPs
das best goed denk ik
20 mil in 1e jaar is denk ik redelijk hoog of niet?
das best goed denk ik
Zeer netjes! Proficiat!
PSN ID: MrMichel_75
Challenge accepted!Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 12:31:
das best goed denk ik20 mil in 1e jaar is denk ik redelijk hoog of niet?
Zit nu op 15636194 in 285 dagen
Snelle excel berekening, na 365 dagen: 20025301
Ik heb in verhouding op geen van mijn poppetjes zoveel; teveel alts ;-) (of eigenlijk niet een echte main).
nieuwe chars beginnen op 10k dus zelfs dan heeft ie meer dan 20M ;-)
is dat trouwens met of zonder +4 implants?
mijn ding:
http://eveboard.com/pilot/omgdutch2005Date of Birth 2008-01-29 18:17:00
Skill points 67,252,178
ik ben al 4 jaar oud \o/ ga dus binnenkort naar de basisschool

[ Voor 8% gewijzigd door Dutch2007 op 03-02-2012 13:16 ]
Legolas zonder +185 implants? Never, nada, nooit!
Ik zou hem rekenen tot de categorie SP-technaut.
[ Voor 31% gewijzigd door Hurtebise op 03-02-2012 13:28 ]
Verwijderd
heb nergens aangegeven dat het niet beter kan en al helemaal geen challenge uitgeroepen ofzo.defusion schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 13:02:
[...]
Challenge accepted!
Zit nu op 15636194 in 285 dagen
Snelle excel berekening, na 365 dagen: 20025301
Je neemt mijn opmerking volgensmij net iets te serieusVerwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 13:48:
[...]
heb nergens aangegeven dat het niet beter kan en al helemaal geen challenge uitgeroepen ofzo.
Ik zie er gewoon een uitdaging voor mezelf in.
Tja, beetje wel.defusion schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 17:26:
[...]
Je neemt mijn opmerking volgensmij net iets te serieus![]()
Ik zie er gewoon een uitdaging voor mezelf in.
Dit is mijn poppetje:
http://eveboard.com/pilot/Gordon_Fell/
Ik trainde altijd wat me leuk leek, de laatste tijd gaat het vrij gericht. Bijvoorbeeld die laatste research/manufacturing slots (dan ben je ook weer ruim 2 maanden verder).
leuk gemiddeldeVerwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 12:31:
das best goed denk ik20 mil in 1e jaar is denk ik redelijk hoog of niet?
http://eveboard.com/pilot/Rai_Ardose

[ Voor 27% gewijzigd door ravenger op 04-02-2012 00:12 ]
Verwijderd
Doe je goed Rai, is meer dan mij en je bent 5 maanden jonger!
Dat is wel het nadeel aan in een super zitten, slave implants zijn slechts +3
(oh ik zit op 132.455.337)
Verwijderd
ja precies daar 1e jaar het laagst is lijkt me daar je zonder implants begint en ik nu +5s hebravenger schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 00:09:
[...]
leuk gemiddeldeIk doe nu ongeveer 25 in een jaar
maar mijn gemiddelde is ongeveer 19 mln per jaar gek genoeg (maar toch niet helemaal). Vroegah begon je ook gewoon met 50k maar had je niet de hulpmiddelen die je nu hebt in skilltijd x1.5 hulpjes enzo, en waren +4 en +5 implants niet realistisch.
http://eveboard.com/pilot/Rai_Ardose
Dan hebben jullie het toch beter gedaan dan ik.
Ik heb 93M SP in 8,5 jaar (http://eveboard.com/pilot/StarLite) , das maar iets meer dan 10 mil SP/jaar
In my defense heb ik wel het grootste deel van die tijd in 0.0 gewoont en dus nooit implants gehad. Ook heb ik 2 keer een periode niet gespeeld.
Ik heb 93M SP in 8,5 jaar (http://eveboard.com/pilot/StarLite) , das maar iets meer dan 10 mil SP/jaar
In my defense heb ik wel het grootste deel van die tijd in 0.0 gewoont en dus nooit implants gehad. Ook heb ik 2 keer een periode niet gespeeld.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
yep - jaartje niet spelen is funest voor je gemiddelde sp/jaar...
Wat trouwens een hele goede motivator is, is nieuwe starters. Mijn dode oude corp is weer wat levendig. Uit nood geboren (twee beginners die ik ondersteunde kwamen allebei klem te zitten in hun corp. Dus mochten ze bij mij tegen 0% zoeken naar iets beters...
De lol in het spel is zooo belangrijk
- en eens in de zoveel tijd herinneren ze me weer eraan dat het maar een spelletje is. Wel een serieus spelletje trouwens ^^
Wat trouwens een hele goede motivator is, is nieuwe starters. Mijn dode oude corp is weer wat levendig. Uit nood geboren (twee beginners die ik ondersteunde kwamen allebei klem te zitten in hun corp. Dus mochten ze bij mij tegen 0% zoeken naar iets beters...
De lol in het spel is zooo belangrijk
Helemaal waar @ lol in het spel, mijn corp is nu behoorlijk actief (altijd mensen online, en vaak 10+, en daarnaast een alliance).
Ik vergeet de lol nogal eens...
Ik vergeet de lol nogal eens...
Nou, ik heb mijn tijd voornamelijk in 0.0 doorgebracht en nagenoeg geen implants gebruikt. Resultaat: Skill Points: 26.524.530 (Birth of date: 13-7-2010).
Als ik hoor dat mensen 25M SP halen binnen een jaar met implants, dat lijkt mij toch wel extreem veel...
Als ik hoor dat mensen 25M SP halen binnen een jaar met implants, dat lijkt mij toch wel extreem veel...
Verwijderd
365x24 uur = 8760 uur in een jaarnwagenaar schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 14:50:
Nou, ik heb mijn tijd voornamelijk in 0.0 doorgebracht en nagenoeg geen implants gebruikt. Resultaat: Skill Points: 26.524.530 (Birth of date: 13-7-2010).
een char met max remap en full +5 set haalt max 2700 SPs per uur
8760x2700=23.652.000
tel er schrikkeldag bij dat is 64.800 SPs
dus 25 mil per jaar is niet mogelijk
Ook niet met 3x de juiste (re-)mapping? Denk dat daar net het 1.5M verschil in kan zitten?
Aanwas van leden in mijn corp gaat erg hard de laatste tijd. Na een cleanup van inactieve leden hadden we er nog maar 10 over. Inmiddels (2 a 3 weken later) zitten we weer op 19 leden (+7 en 2 alts) met als laatste lid een mooie met 50M op zijn main en 30 op zijn alt.... dat zijn wel de mooie om erbij te krijgen
Aanwas van leden in mijn corp gaat erg hard de laatste tijd. Na een cleanup van inactieve leden hadden we er nog maar 10 over. Inmiddels (2 a 3 weken later) zitten we weer op 19 leden (+7 en 2 alts) met als laatste lid een mooie met 50M op zijn main en 30 op zijn alt.... dat zijn wel de mooie om erbij te krijgen
Eve char: Warock <TEST>
Verwijderd
nee... dat maakt dus geen drol uit het max wat je per uur kan halen is 2700 SPs en dus kom je niet boven die 23.652.000 uit dat is echt het max. alleen met schrikkeljaar heb je 24 uur "extra" maar zelfs dan haal je het nietsPENKMAN schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 15:04:
Ook niet met 3x de juiste mapping? Denk dat daar net het 1.5M verschil in kan zitten?
waarom kan ik geen contact met je opnemen in eve! kom es langs in ons ouwe kanaal!Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 00:42:
Doe je goed Rai, is meer dan mij en je bent 5 maanden jonger!Dat is wel het nadeel aan in een super zitten, slave implants zijn slechts +3
(oh ik zit op 132.455.337)
Battle.net Spud#2543
Me is net verteld dat n-type hardeners 5% minder resists hebben dan t2 - ik was altijd in de veronderstelling dat de resists hetzelfde waren...
* wheez50 gaat terug naar eveschool
* wheez50 gaat terug naar eveschool
Verwijderd
Hehe, meest waarschijnlijke reden is dat ik vrij weinig on-line ben (eigenlijk alleen voor ops) + ik woon in de US TZ dus meeste van mijn on-line tijd is heel vroeg jou tijdTepelStreeltje schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 16:48:
[...]
waarom kan ik geen contact met je opnemen in eve! kom es langs in ons ouwe kanaal!
op een alt, maar nu ff nietPeekster schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 19:38:
Iemand nog bezig met incursions?
WH was collapsed terwijl ik aan het shoppen was in HS, stiekem vind ik het wel prettig, nu weer wat pvp aan het proberen
Zit te denken om een CNR te kopen. Of een Tengu. Voor incursions. Iemand ervaring met een van de 2? Of met beide natuurlijk?
Verwijderd
missles boten zijn per definitie niet echt schepen waar ze dol op zijn in incursions.Peekster schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 21:09:
Zit te denken om een CNR te kopen. Of een Tengu. Voor incursions. Iemand ervaring met een van de 2? Of met beide natuurlijk?
dan nog, gooie AS ff op je friends list (die alt van kenny), zodat als ik je online zie komen, ik met je kan ouwehoeren (of kom in arin kanaalVerwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 19:03:
[...]
Hehe, meest waarschijnlijke reden is dat ik vrij weinig on-line ben (eigenlijk alleen voor ops) + ik woon in de US TZ dus meeste van mijn on-line tijd is heel vroeg jou tijd
Ik ben op de meest vreemde tijden online dus komt wel goed
Battle.net Spud#2543
Wat is nu eigenlijk efficienter m.b.t. het maken van Robotics?
- Proberen zoveel mogelijk op één planet te maken en de rest op een ander;
- Zoveel mogelijk van de twee van de vier benodigde grondstoffen uit één planeet trekken. Dit dan ook op die andere Plasma planeet doen en dan dit op een andere samenvoegen.
Volgens mij haal ik meer resources op met de laatste toch
Maximaal die extractors instellen voor twee grondstoffen. Bespaart me dan weer gedoe met die advanced factory op een planet te moeten maken enzo.
- Proberen zoveel mogelijk op één planet te maken en de rest op een ander;
- Zoveel mogelijk van de twee van de vier benodigde grondstoffen uit één planeet trekken. Dit dan ook op die andere Plasma planeet doen en dan dit op een andere samenvoegen.
Volgens mij haal ik meer resources op met de laatste toch
Ligt het nou aan mij of ligt de eve svr eruit( of is die gaar ) ? Connection is mega traag maar metandere games heb ik wel gewoon goede ping online en geen problemen... :-/
Iemand met dezelfde problemen op dit moment?
Edit: Eve site ligt er ook uit.
Iemand met dezelfde problemen op dit moment?
Edit: Eve site ligt er ook uit.
[ Voor 7% gewijzigd door MacrosSimga op 05-02-2012 13:54 ]
Yup, de eve-online site is down, mega laggy ingame, evemon die aan het bitchen is... Dat wordt een server reboot denk ik.
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!
Klopt, MOTD zegt terug om 13:10 UTCGamemasterByte schreef op zondag 05 februari 2012 @ 13:54:
Yup, de eve-online site is down, mega laggy ingame, evemon die aan het bitchen is... Dat wordt een server reboot denk ik.
Ben nog steeds ingelogd maar alles was wel laggy net. Even afwachten.
Hehe ben er weer in maar om 13.07 is er een emergency svr reboot! XD
Ok: kan degene die met zijn vingers aan de cluster heeft gezeten ze er weer als de wiedeweerga uithalen? Ik loop al dagen met een instabiele verbinding te vechten. En nu de verbinding eindelijk stabiel lijkt te zijn...
Goh. Alsof we dat niet merkten. We zaten een POS te schieten terwijl dit gebeurde. Uiteindelijk zag ik maar 2 personen en ze begonnen wat te ouwehoeren. Titans vonden het leuk om een blue carrier te doomsdayenCCP_Veritas Brian Bossé
Hey guys, TQ's going down for an emergency reboot - database problems. ETA 13:10. @eveonline #tweetfleet
Overigens hadden wij gisteren een leuk gevecht in DCI7-7. Het begin ging behoorlijk moeizaam, simpelweg omdat TiDi echt overuren zat te maken. Het was moeilijk te zien of een persoon ook daadwerkelijk reps nodig hadden en daardoor extreem irritant om goede reps te leveren. Nou ja, we hebben het gevecht gewonnen en de objective gehaald. Toevallig ook weer een fraps gemaakt van het gebeuren:
Tranquility will go down for an emergency reboot due to database problems. We expect to have this issue resolved by 13:30 UTC.
Nu dus al een half uur. Gaat nog wel even duren denk ik
Nu dus al een half uur. Gaat nog wel even duren denk ik

[ Voor 4% gewijzigd door GamemasterByte op 05-02-2012 14:06 ]
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!