Ik heb pocket weer verwijderd van mijn kobo, ook door de verschillen in lettergrootte met gewone boeken.MaffeMaarten schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 08:36:
Ik heb ook nog maar één keer boeken aangepast via calibre, en dat was bij een bundeltje boeken waarbij om één of andere reden de regelafstand negatief was, waardoor de regels dus echt in elkaar overlopen. Was op de epub-reader op m'n pc niet te zien trouwens, dus ben ik best wel even bezig geweest voor ik wist welke vinkjes ik wel en niet aan moest klikken in calibre.
Verder ben ik ook meer van het accepteren, en aanpassen per boek, ik schakel toch niet heel vaak tussen boeken.
Hoewel ik het wel erg jammer vind dat de lettergrootte tussen boeken en Pocket-artikelen zo veel verschilt, schakelen tussen die twee dingen is zonder de tekstgrootte aan te passen echt niet te doen. (Instellingen onafhankelijk bewaren voor boeken en artikelen zou ook prima zijn, maar ik denk niet dat dat te hacken is)
Maar ook omdat de artikelen op de hoofdpagina gezet werden rechts van mijn boeken. Er komt een preview van de artikelen met als titel 1 van de auteurs van deze artikelen, helemaal willekeurig. Als je hier op klikt kom je op een scherm dat er geen boeken zijn van deze auteur, heel raar. Het heeft heel lang geduurd dat ik het doorhad, omdat de auteur mij niks zegde maar ook omdat de plaatjes van de artikelen heel klein zijn.
Wel jammer want het idee van pocket op je e-reader kan ik wel waarderen.
[ Voor 24% gewijzigd door golles op 03-08-2018 16:58 ]