Verdorie, mijn trouwe kobo H2O is na een bezoek aan mijn ouders in een volle tas met andere ereaders en ipads kennelijk ergens intern beschadigd, ik krijg hem niet meer goed aan de praat, i/o error op de schijf en nu kan ik dat ding wel open maken, maar dan is hij niet meer waterdicht.
Ik heb dus voor mijzelf ook maar een kobo aura one aangeschaft net, dat lag niet in de planning, maar zonder ereader wil ik de vakantie niet ingaan en dan maar gelijk goed nu.
Ik weet wel 1 ding: ik neem hem niet meer mee behalve op vakantie, ben het nu wel redelijk zat, heb al 2 ereaders die kapot zijn gegaan door vervoer in de afgelopen 15 jaar. Nu is dat ook weer niet extreem veel, maar echt veel voordeel haal ik niet uit een ereader ondanks dat de digitale boeken goedkoper zijn. Ze gaan kapot of ik wil een nieuw model.
Nou ach, ik eet er ook geen boterham minder om, maar ik baal wel, dat trouwe ding deed het prima, gisteren nog 3 uur op gelezen
Edit: kobo one besteld, komt hier zo aan. Ondertussen vanochtend met de laptop de kobo H2O die defect was toch via schijfreparatie kunnen herstellen, vanavond even zien op mijn eigen windows 10 pc die ik vannacht hersteld hebt omdat daar ook wat gedonder mee was. We hebben besloten dat we de H2O doorschuiven in het gezin en dan hebben we de Glo HD over en hopelijk gaat onze zoon ooks eens boeken lezen en anders gewoon als backup voor het geval er weer eens iets kapot gaat.
[
Voor 97% gewijzigd door
Anoniem: 738905 op 25-06-2018 09:22
]