Ik heb een abonnement gehad, op zich is het best ok als je thrillers e.d. leest (fantasy en sf was wel matig aanwezig in het Nederlands in iedergeval).nino_070 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 09:20:
[...]
Oh wauw. 10€ voor 5 apparaten is niet duur zeg. Maar er staat “duizenden boeken”, en als ik dan doorklik ongeveer 20.000 Nederlandse en 80000 engelstalige boeken. Dat is wel veel zeg. Bedankt
Echter, als je Engels leest is kopen bijna altijd goedkoper of je moet echt meer dan 3 boeken per maand lezen, dan kan het wel uit.
Nadeel van kobo plus is trouwens wel dat elke device op jouw account moet zitten en dat ding gaat dan ook synchroniseren waar je bent, dus als je samen met bijv. je vrouw een abonnement neemt heb je gedoe. Gedoe omdat kobo planken gaat synchroniseren (dus je krijgt boeken van de ander op jouw planken) en je kan niet tegelijk 1 boek lezen, dat vind ik zo jammer. En 2 abonnementen wel gehad een maand, maar dat stoorde me weer omdat dat eigenlijk bizar is, 20 euro betalen ipv 10 omdat je je irriteert aan een dienst.
edit: kijk net en het aanbod is wel weer beter geworden in tegenstelling tot paar maand terug, ik ga het nog eens verder uitdiepen. Persoonlijk vind ik kobo plus wel beter dan de bibliotheek (heb daar een plus abonnement van 70 euro per jaar, maar ik lees eigenlijk niet op papier en haal er alleen kookboeken).
pdf's kan je beter op een tablet lezen, dat werkt vind ik niet zo fijn op een ereader.nino_070 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:15:
Ik zat ook te denken, je kan een Kobo zeker niet rechtstreeks aan je Nas of aan Onedrive oid. hangen om pdf’s makkelijk te openen.
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 25-01-2018 19:35 ]