6000th post! en mijn pizza is nu op.
Laat ik maar niet vertellen hoeveel posts ik heb gemaakt in dit topic 

[Voor 18% gewijzigd door AW_Bos op 02-12-2011 00:15]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
*snip* geen V&A
[Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 02-12-2011 10:44]
*snip* geen V&A
[Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 02-12-2011 10:45]
dat doe ik wel voor jeAW_Bos schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 00:15:
spoiler:
16.323 (4,64 per dag)
pff ik kan ook editen hoor

[Voor 6% gewijzigd door mrc4nl op 02-12-2011 00:18]
ora et labora
Ik ga slapen stuur me maar een DM als je ze weg wil doenQuad schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 00:14:
WOehoeeeh mijn 2000 en 1e post..
STa voor deze op: Forumberichten 2.000 (2,13 per dag)

Dit was wel een lekker lange hunt, buit is alleen 0,0
Nog wat leuk kunnen meepikken, ondanks de late start? ^^AW_Bos schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 00:15:
O.o ik heb zelf 1x Duopack Jabra Chill Stereo Headset € 6.95 gekcohtdfrenner schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 00:15:
Dit was wel een lekker lange hunt, buit is alleen 0,0
ora et labora
16.322mrc4nl schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 00:15:
[...]
dat doe ik wel voor je
spoiler:16.322 (4,64 per dag)
Fout... Da's het totaal aantal+1
Ik heb alleen een duopack Sony in-ear doppies gekocht, die blauw/groene 

Moet je bij mouzetc wezen mouzetc in "iBood hunt van November / December 2011 **afgelopen**"Mr.Barry schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 00:15:
Godver, zie nu pas dat ik de lazen van V&B heb gemist, mocht iemand ze willen annuleren. Ik neem ze graag over.
WoWs-id dionvdc_ wows numbers wows referral
Ty -> DMSpamLame schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 00:17:
[...]
Moet je bij mouzetc wezen mouzetc in "iBood hunt van November / December 2011 **afgelopen**"
Nou, tijd voor wat Battlefield, een drankje en dan naar bedje toe.
Goedenacht hunters en tot de volgende keer.
Goedenacht hunters en tot de volgende keer.
Zijn er nog trolleys verkocht?AW_Bos schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 00:15:
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Kon het even niet laten.
De iBood Hunt in (iets meer dan) 10 minuten: http://youtu.be/TThEDuuQtT4
(Screenshots en video gemaakt met chronolapse)
Dat wekt deja vu gevoelen bij mij op.
Bij iBood forum zitten ze trouwens op 272 pagina's.
Bij iBood forum zitten ze trouwens op 272 pagina's.
[Voor 42% gewijzigd door Blord op 02-12-2011 00:37]
Nope.....
Weet iemand hoe lang de levering ongeveer duurt na zo'n hunt?
Anoniem: 16328
LOL iBood Hunter Pro? Is er serieus een programmatje voor de iBood HuntsDutchmania schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 00:34:
Kon het even niet laten.

Te lang, met geluk heb je het net met kerst binnen.citruspers schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 02:19:
Zo daar zijn we weer
ik wil wel is weten hoeveel berichten ik heb geplaatst? waar kan ik dat zien mensen?

Met mijn reactie erbij zijn het 6025 berichten.
| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
Verschilt per artikel, in de mail staat wat ongeveer de levertijd is. Mijn ervaring is dat ze meestal een paar dagen extra nodig hebben.citruspers schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 02:19:

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Niet, je kan alleen je totale postcount zien.MdemiC schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:02:
Zo daar zijn we weerik wil wel is weten hoeveel berichten ik heb geplaatst? waar kan ik dat zien mensen?
Hij heeft er ongeveer 200. Gewoon zoeken op 'poster' 
http://gathering.tweakers...ta[filter_userids]=mdemic

http://gathering.tweakers...ta[filter_userids]=mdemic
[Voor 40% gewijzigd door Kixtart op 02-12-2011 10:03]
☻/
/▌
/ \
Ik heb iedere keer net de receiver gemist
Wat een pech...

Joehee, ik mag een box overnemen van iemand! 

Die receivers zijn zo vaak langs geweest... EN de meesten gingen niet snel.Patrickker schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:19:
Ik heb iedere keer net de receiver gemistWat een pech...
[Voor 73% gewijzigd door Quad op 02-12-2011 10:48]
Oordopjes en de Jamo Surround set weten te scoren.
Geslaagd vind ik wel, nu alleen nog een reciever zoeken...
@iMig.
Mag er dan wel een iBood RUILtopic oid komen?
Nu is het vooral ff handig vanwege het feit dat je adres kan wijzigen voordat ze verzonden worden.
Edit: En als mijn kussens niet welkom zijn, in V&A kan ik er niet mee terecht. Evenals de 10-delige tafeldoekjes, messenset, borden, pannen en een accuboor.
Nu is het vooral ff handig vanwege het feit dat je adres kan wijzigen voordat ze verzonden worden.
Edit: En als mijn kussens niet welkom zijn, in V&A kan ik er niet mee terecht. Evenals de 10-delige tafeldoekjes, messenset, borden, pannen en een accuboor.
[Voor 34% gewijzigd door Quad op 02-12-2011 11:16]
Anoniem: 22659
Gaan we even overleggen, maar ik denk het niet. Ik laat weten wat de uitkomst is. Tot die tijd mag het nietQuad schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:14:
@iMig.

Titelfix lijkt mij voldoende ^^Anoniem: 22659 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:19:
[...]
Gaan we even overleggen, maar ik denk het niet. Ik laat weten wat de uitkomst is. Tot die tijd mag het niet
1 keer een subtiele hint is wel voldoende.
[Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 02-12-2011 11:42]
Sommige mensen moeten wel werkenQuad schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:47:
[...]
Die receivers zijn zo vaak langs geweest... EN de meesten gingen niet snel.

Mocht je een leuke vinden, zou je mij een DM willen sturen ?Hortz schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:54:

[Voor 33% gewijzigd door Patrickker op 02-12-2011 11:30]
Was maar een voorbeeld..Quad schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:21:
[...]
Titelfix lijkt mij voldoende ^^
[mbr]1 keer een subtiele hint is wel voldoende.[/]

Vergeleken met de laatste paar keer hadden ze best goed spul er tussen zitten. Tuurlijk zijn het vaak dingen die je net nodig hebt. Helaas heb ik gisteravond net die interessante 47 inch LED gemist 

Zouden we dan ook even te horen kunnen krijgen waarom dat dan eigenlijk niet zou mogen?Anoniem: 22659 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:19:
[...]
Gaan we even overleggen, maar ik denk het niet. Ik laat weten wat de uitkomst is. Tot die tijd mag het niet
Handelaars die puur om tegen winst door te verkopen heel veel ingekocht hebben moeten we hier niet hebben natuurlijk maar in mensen die hun impulsaankopen voor dezelfde prijs aan hun medetweakers aanbieden zie ik eerlijk gezegd niet veel kwaads.
Ik heb alweer genoeg dingen op Markplaats en zelfs iets bij vraag&aanbod gezien wat hoogstwaarschijnlijk van de hunt komt. Jammer die handelaren. 

Of iets gevonden hebben maar toch iets anders willen wat de ander wel heeft en vice versa.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:08:
[...]
Zouden we dan ook even te horen kunnen krijgen waarom dat dan eigenlijk niet zou mogen?
Handelaars die puur om tegen winst door te verkopen heel veel ingekocht hebben moeten we hier niet hebben natuurlijk maar in mensen die hun impulsaankopen voor dezelfde prijs aan hun medetweakers aanbieden zie ik eerlijk gezegd niet veel kwaads.
Zo voordelig was ie niet eens. Kon mezelf bij de boxenset niet inhouden. Even kijken wanneer ze binnenkomen en dan eens op jacht naar een receiverPatrickker schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:19:
Ik heb iedere keer net de receiver gemistWat een pech...

Lees voor de grap is de stickies door in het Shopping Forum.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:08:
[...]
Zouden we dan ook even te horen kunnen krijgen waarom dat dan eigenlijk niet zou mogen?
Die receiver staat ook al op marktplaats. Niet veel duurder dan bij de hunt. En daardoor net zo duur als bij de pricewatch.
Bij mij het zelfde geval, nu nog een plek vinden om ze neer te zetten. Haha.Southern Sun schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:48:
[...]
Zo voordelig was ie niet eens. Kon mezelf bij de boxenset niet inhouden. Even kijken wanneer ze binnenkomen en dan eens op jacht naar een receiver
Dat word in mijn studentenkamer ook nog een uitdaging. Binnen een paar maanden ga ik samenwonen met m'n vriendin dus wou ze ook nog snel even in huis halen voor er protest kan komenPatrickker schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:20:
[...]
Bij mij het zelfde geval, nu nog een plek vinden om ze neer te zetten. Haha.

[Voor 3% gewijzigd door Southern Sun op 02-12-2011 14:21]
de WAF weten te vermijdenSouthern Sun schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:21:
[...]
Dat word in mijn studentenkamer ook nog een uitdaging. Binnen een paar maanden ga ik samenwonen met m'n vriendin dus wou ze ook nog snel even in huis halen voor er protest kan komen

Ik woon momenteel nog thuis en ben ook van plan binnen nu en een paar maand uit huis te gaan, dus nu ik nog budget voor onzin heb kon ik het ook niet latenSouthern Sun schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:21:
[...]
Dat word in mijn studentenkamer ook nog een uitdaging. Binnen een paar maanden ga ik samenwonen met m'n vriendin dus wou ze ook nog snel even in huis halen voor er protest kan komen

Iemand enig idee wanneer je ongeveer mag verwachten dat het is/wordt opgestuurd? Krijg je ook een tracktrace?
Levertijd bij de meeste producten is 7 tot 10 dagen. Maar door de hunt drukte + drukte bij bezorgen ivm Sinterklaas / Kerst kan dat weleens uitlopen.Paul - K schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 22:47:
Iemand enig idee wanneer je ongeveer mag verwachten dat het is/wordt opgestuurd? Krijg je ook een tracktrace?
Signature
Vorige keer liep het geregeld wel eens uit tot een week of 3. De Ibood box moesten wij langer dan een maand op wachten..
Je kunt "geluk" hebben en het binnen 2 weken binnen hebben..
Vorige keer had ik mijn meeste producten netjes binnen 8 dagen. De box was een probleem mee, waardoor het inderdaad erg lang duurde, maar wel goed werd opgelost :} Duurde bij mij inderdaad 4,5 week!painkill schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 22:59:
Vorige keer liep het geregeld wel eens uit tot een week of 3. De Ibood box moesten wij langer dan een maand op wachten..
Signature
Vorige hunt had ik de jamo boxen gekocht en die waren verdomde snel binnen (binnen 1,5 week). De Onkyo die ik bij amazon.de besteld had duurde er langer over iig 
Hoop dat m'n ibood box vlak voor de kerst komt, kan die mooi onder de boom

Hoop dat m'n ibood box vlak voor de kerst komt, kan die mooi onder de boom

Nee dekbed!mouzetc schreef op zondag 04 december 2011 @ 00:56:
http://www.ibood.com/nl/nl/
(04-12-2011) KUSSENS! haha
Hebben we het hier nou over 8 werkdagen of 8 gewone dagen, als het gaat om de levertijd?
mouzetc schreef op zondag 04 december 2011 @ 00:56:
http://www.ibood.com/nl/nl/
(04-12-2011) KUSSENS! haha
Nee, dit is het HUNT uitpak topic. Niet het : "Wat is de iBood van vandaag" topic!
Zo'n grote heb ik ook

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
Zoiets gaat altijd in werkdagen.citruspers schreef op zondag 04 december 2011 @ 02:29:
Hebben we het hier nou over 8 werkdagen of 8 gewone dagen, als het gaat om de levertijd?
Holy moly, ik was vast nog vermoeid van de hunt!
Maar ik mag toch wel even terugvallen met een grapje op de Hunt toch zeker zeef?

Heb 1 product geannuleerd trouwens, ben erg benieuwd hoelang ik wel niet op m'n geld moet wachten. Slechte ervaring mee iig.
Signature
Wow, onverwachts mail over mijn eerste box:
En zowaar het geld al op mijn rekening teruggestort van mijn geannuleerde product! Whooo, iBood begint t te leren.Beste Kristian,
Hartelijk dank voor je bestelling bij iBOOD!
Je bestelling is onderweg en verzonden naar:
Kristian Nardten
Je Track & Trace nummer is: *********
Je bestelling zal binnen 1 tot 3 werkdagen bij je worden bezorgd.
Bij aflevering ontvang je een factuur, bewaar deze factuur goed.
Je bestelling:
1x De beruchte iBOOD BOX! € 24.95
1x EU plug € 0.00
[Voor 14% gewijzigd door mouzetc op 05-12-2011 15:01]
Signature
Dat is snel met verzenden. Heb helaas zelf geen box kunnen bemachtigen. Laat wel ff weten wat er in de box zit.mouzetc schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:55:
Wow, onverwachts mail over mijn eerste box:
Beste Kristian,
Hartelijk dank voor je bestelling bij iBOOD!
Je bestelling is onderweg en verzonden naar:
Kristian Nardten
Je Track & Trace nummer is: *********
Je bestelling zal binnen 1 tot 3 werkdagen bij je worden bezorgd.
Bij aflevering ontvang je een factuur, bewaar deze factuur goed.
Je bestelling:
*snip*
1x De beruchte iBOOD BOX! € 24.95
1x EU plug € 0.00
Het is iig iets met een Amerikaanse stekker denk ik, omdat er een EU plug aanzit.
offtopic:
Tip: haal je bestelnummer even weg. Je weet nooit wat iemand ermee kan doen.
Tip: haal je bestelnummer even weg. Je weet nooit wat iemand ermee kan doen.
[Voor 5% gewijzigd door Yorinn op 05-12-2011 15:02]
| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
Heb zojuist ook een mail ontvangen dat m'n box onderweg is
(ook met eu-plug)

EU-plug zit er altijd bij, zelfs al is er no use voor. Hoop dat ik sraks ook nog bericht krijg van m'n 50euro box, ben morgen vrij, kan ik nog leuke filmpjes schieten :}Schrammy89 schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:16:
Heb zojuist ook een mail ontvangen dat m'n box onderweg is(ook met eu-plug)
Signature
De iBood box is wel snel verzonden. Ze wilden het zeker snel vanaf. 
Heb je al iets gehoord over de verzending van de kussens ?

Band Hero voor de X360 is ook op de post. Een flinke verbetering qua verzending in vergelijking met de afgelopen maanden! Nu hopen dat ze de snelheid weten vast te houden.
Die zijn nog niet verzonden.Blord schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:21:
Afleveradres is bijvoorbeeld nog te wijzigen.
[Voor 13% gewijzigd door Quad op 05-12-2011 15:26]
Yamo Sub is ook onderweg! Blijkbaar veel op voorraad ofzo?
MEEHH!!!!
HOPPA! Onkyo TX-SR309 is sinds 18 minuten onderweg! Nu nog wachten op de Jamo's...
Dell U2412M, Intel Xeon W3680 @ 4,3GHz, AMD Radeon RX 5700XT, Scythe Mugen 2, Asus P6T, 12GB DDR3, Kingston A2000 NVMe 1TB, OCZ Vertex 4 120 GB, 2X 500GB WD Caviar Black RAID-0, Cooler Master Real Power M700W, Logitech G533, Logitech MX5500, @Ziggo 50Mb/s
check! Ik post het bericht over m'n sub en vervolgens komt de receiver ook deze kant op!Robo1993 schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:56:
HOPPA! Onkyo TX-SR309 is sinds 18 minuten onderweg! Nu nog wachten op de Jamo's...
MEEHH!!!!
Anoniem: 163694
Het zijn de boxen van 25 euro die verstuurd zijn, mijn box van 50 euro moet nog verzonden worden.
Wel zijn de spaarlampen verzonden vandaag, wacht nog op de kussens en de box.
Wel zijn de spaarlampen verzonden vandaag, wacht nog op de kussens en de box.
Ja ze zijn echt serieus sneller geworden lijkt het zo op. Ik kreeg 1 minuut geleden ook een mail met T&T code van TNT(!). Ze lijken dan eindelijk van dat verschrikkelijke UPS af te zijn gestapt. Er is dus nog hoop op het ontvangen van mijn versterker terwijl die nog in de doos zitAragornwj schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:57:
[...]
check! Ik post het bericht over m'n sub en vervolgens komt de receiver ook deze kant op!

Dell U2412M, Intel Xeon W3680 @ 4,3GHz, AMD Radeon RX 5700XT, Scythe Mugen 2, Asus P6T, 12GB DDR3, Kingston A2000 NVMe 1TB, OCZ Vertex 4 120 GB, 2X 500GB WD Caviar Black RAID-0, Cooler Master Real Power M700W, Logitech G533, Logitech MX5500, @Ziggo 50Mb/s
Gaat lekker heren, ik helaas nog niets gezien van mijn EOD multitool met C4 prikker 
Weet iemand of ze de verzending in een specifieke volgorde doen?
Klein naar groot, op hunt-volgorde, prijs?

Weet iemand of ze de verzending in een specifieke volgorde doen?
Klein naar groot, op hunt-volgorde, prijs?
Nope, van mijn 9 producten momenteel 1 mailtje. Bij 5 van de 9 kan ik mijn afleveradres niet meer wijzigen:
Deze zullen dus denk ook snel komen!Uw bestelling is reeds in het verzendproces of reeds verzonden uit het iBOOD magazijn. Helaas kan iBOOD daarom het afleveradres niet meer voor u wijzigen. Wel kunt u contact opnemen met de vervoerder PostNL om daar een afleveradreswijziging door te geven. Dit kan eventueel via de PostNL website met behulp van de track & trace code. Anders kunt u het telefonisch proberen.
Signature
Hier nog geen mail en ik kan helaas 't adres nog veranderen. Oh well, ik wacht geduldig af.
Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Misschien hebben ze een blik uitzendkrachten opengetrokken om alle bestellingen weg te werken. 

Bijzonder hoor. Hier ook al de mail ontvangen van de verzending van mijn 24.95 doos. En mijn Track 'n Trace nummer werkt ook al. Misschien dat alle kritiek eindelijk eens wat resultaat heeft opgeleverd?
[Voor 5% gewijzigd door Farid_A op 05-12-2011 19:21]
Na 4 dagen, waarvan 2 werkdagen, al mijn track en trace code.. WTF!
Misschien, heel misschien hebben ze dit keer de producten al wel klaar staat en hoeft er alleen nog maar een stickertje met het adres op..
Nouja, zeker met de grote voorraden moet dit heel simpel zijn. Pallet komt binnen, je pakt het uit, drukt er dan gelijk een sticker op, en je pakt ze weer op. Ik geloof dat Ibood hier wel een robot voor heeft.. Of gewoon een nieuwe lading stagiars..
Misschien, heel misschien hebben ze dit keer de producten al wel klaar staat en hoeft er alleen nog maar een stickertje met het adres op..
Nouja, zeker met de grote voorraden moet dit heel simpel zijn. Pallet komt binnen, je pakt het uit, drukt er dan gelijk een sticker op, en je pakt ze weer op. Ik geloof dat Ibood hier wel een robot voor heeft.. Of gewoon een nieuwe lading stagiars..
Een typische dozen-schuiver-winkel dus. Ik had misschien gedacht dat sommige producten rechtstreeks van de fabrikant/importeur worden verzonden.
Toch jammer, gisteren mailtje dat hij klaar was voor verzending.. zelfs te volgen via T&T, maar wat blijkt: pakket is nog helemaal niet verzonden! Lijkt net op vorig jaar, alleen toen pas na 2 weken de T&T code en vervolgens 2 weken later pas afgeleverd. Let's hope not :xpainkill schreef op maandag 05 december 2011 @ 23:46:
Na 4 dagen, waarvan 2 werkdagen, al mijn track en trace code.. WTF!
Signature
Ik vind het wel erg verdacht dat de T&T status van mijn bestelling sinds gisterenavond helemaal niet veranderd is. Er staat nog steeds "De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar". Ik vrees dat die in ieder geval vandaag niet binnen gaat komen en dat ze (iBood) gewoon alvast een T&T code aan de bestellingen hebben gekoppeld om zeurende klanten te voorkomen. Ik hoop natuurlijk van niet. En ik weet uit ervaring dat het TNT/PostNL T&T systeem ook niet altijd feilloos werkt. 

Iemand op het Fok! forum heeft de €25 box al binnen. Klik
Werk bij PostNL en kan bevestigen (in mijn geval iig), dat als je status niet geupdate is, hij inderdaad nog niet bij PostNL ligt.Robo1993 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:24:
Ik vind het wel erg verdacht dat de T&T status van mijn bestelling sinds gisterenavond helemaal niet veranderd is. Er staat nog steeds "De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar". Ik vrees dat die in ieder geval vandaag niet binnen gaat komen en dat ze (iBood) gewoon alvast een T&T code aan de bestellingen hebben gekoppeld om zeurende klanten te voorkomen. Ik hoop natuurlijk van niet. En ik weet uit ervaring dat het TNT/PostNL T&T systeem ook niet altijd feilloos werkt.
Signature
Nou als ik hetzelfde in m'n box heb als die van Fok! ben ik tevreden hoor! 

[Voor 12% gewijzigd door Virtual Reality op 06-12-2011 13:06]
Holy shit! Dat is nice. Te bedenken dat ik ook de 50e heb, kan dit weleens een leuk vroeg kerst-kadootje worden!Farid_A schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:01:
Signature
...Zucht... Daar was ik al bang voor. Maar ik blijf hopenmouzetc schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:05:
[...]
Werk bij PostNL en kan bevestigen (in mijn geval iig), dat als je status niet geupdate is, hij inderdaad nog niet bij PostNL ligt.

Mooie spullen zitten in de iBood box. Gelukkig zijn dat geen Dora of Sponsbob artikelen.
Anoniem: 163694
Er staat al de gehele dag Chauffeur is onderweg maar nog steeds niemand.
De kussens zijn vandaag verzonden.
Dat kan wel tot 18:00 duren hoor..Anoniem: 163694 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:41:
Er staat al de gehele dag Chauffeur is onderweg maar nog steeds niemand.
Wij krijgen regelmatig om 18:30 nog een pakket van PostNL,

Wat een rotzooi zit er in die iBood box, allemaal dingen waar je niets aan hebt.Farid_A schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:01:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Wat nou rotzooi? Zit een enorm bedrag aan (leuke) producten in?Jumpman schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:14:
[...]
Wat een rotzooi zit er in die iBood box, allemaal dingen waar je niets aan hebt.
Signature
Leuke producten? Het enige wat leuk kan zijn is de mediaplayer (mits *.mkv ondersteuning met ondertiteling. De helicopter is ook nog wel grappig. De rest is prularia waar je bij elke beurs en/of winkel tegenaan loopt.
[Voor 19% gewijzigd door Jumpman op 06-12-2011 17:19]
Voor 25euro heb je normaal die helicopter nog niet eens? Wat verwacht je dan? Een iPhone 4?Jumpman schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:17:
Leuk? Het enige wat leuk kan zijn is de mediaplayer. De helicopter is ook nog wel grappig. De rest is prularia waar je bij elke beurs en/of € 2,50/€ 5,00 bak tegenaan loopt.
Scheermesjes zijn al 10euro, USB hubje 5euro, Bluetooth 10euro, helicopter 25euro en een mediaplayer a 175euro oid..
Maar ik zal wel in maling worden genomen

Signature
^^ eens..mouzetc schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:21:
[...]
Voor 25euro heb je normaal die helicopter nog niet eens? Wat verwacht je dan? Een iPhone 4?
Scheermesjes zijn al 10euro, USB hubje 5euro, Bluetooth 10euro, helicopter 25euro en een mediaplayer a 175euro oid..
* Quad denkt aan iets met gegeven paard..
Ik hoop dat mijn box wel aankomt (aangezien ik hem van iemand hebt overgenomen en hij het adres gewijzigd heeft naar de mijne. €50,- box)
Wat ik bedoel te zeggen is, als je 'het niet nodig hebt koop je het niet meuk'. Die mediaplayer is leuk, maar één en al ellende (zie de fora) en van januari 2010 dus heeft allang niet meer de waarde die jij aangeeft. Ik zeg niet dat het minder dan € 25,00 waard is, maar het is gewoon meestal oude meuk. Ik heb één of twee keer echt een leuke iBood Box gezien.mouzetc schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:21:
[...]
Voor 25euro heb je normaal die helicopter nog niet eens? Wat verwacht je dan? Een iPhone 4?
De iBood Box moet je zien als een prestige object, je bent een held als je er één gescoord hebt met duizenden klikgrage mensen tegelijk online.
Gegeven? Je betaald er gewoon voor, heeft niets met dit spreekwoord te maken.
[Voor 12% gewijzigd door Jumpman op 06-12-2011 17:29]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!