My favorite programming language is solder.
With ^^ xDjouke_buissink schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:54:
Vind ibood wel minder geworden afgelopen jaar.
Gelukkig zit er af en toe wel wat leuks bij.
Die kussen bijv
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Daar zijn mensen vast en zeker ingestonkenMythx schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:54:
Azerty...haha.
WAT IS DIT VOOR TECHNOLOGIE!?Pikoe schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:55:
bluray speler die HD-ready is? Wat?!
LOL!!!Soru schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:54:
Laptop was Azerty.
EDIT: OH.
[ Voor 12% gewijzigd door Accesteam op 01-12-2011 23:56 ]
⏩ PVOutput☀️
Ik hoop het. Voor mij was de Onkyo set al een hele vooruitgang, maar vergeleken bij een vriend die wel zuilen heeft staan hoor ik toch dat die melkpakjes van mij de power missen. Dat zal nu wel opgelost zijn. Nu nog even vrouwlief melden dat er nog meer 'apparatuur' in zicht komt te staanfranssie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:51:
[...]
Dat heb ik de film/logeerkamer en werkt er goed, ga je plezier van krijgen, zeker voor dat geld misschien wel de beste iBood aanbieding van deze hunt (ze hebben dan ook denk ik de fabriek gekocht)
Hahaha bluray speler!Mr.Barry schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:55:
Ik koop sowieso het volgende!
3D-HD Ready staat erPikoe schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:55:
bluray speler die HD-ready is? Wat?!
⏩ PVOutput☀️
omfgthijszor schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:56:
Haha, het slotje van mig29 in de iboet nu!1! funny!1
⏩ PVOutput☀️
Volgende bestellen we ...!!!
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Verwijderd
Neuh, gewoon lekker open laten dit topic. Ik ga wel mijn mandje opzoeken. Draag het stokje over aan een man met een hamer...Bas_De_Beer schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:56:
Gaan we afsluiten met een slot?
ora et labora
My favorite programming language is solder.
⏩ PVOutput☀️
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Het was iets letterlijker bedoeldVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:57:
[...]
Neuh, gewoon lekker open laten dit topic. Ik ga wel mijn mandje opzoeken. Draag het stokje over aan een man met een hamer...
wel eerst testen met haar muziek en film, dan komt het goed, ook met jouw films en zoAghanim schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:56:
[...]
Ik hoop het. Voor mij was de Onkyo set al een hele vooruitgang, maar vergeleken bij een vriend die wel zuilen heeft staan hoor ik toch dat die melkpakjes van mij de power missen. Dat zal nu wel opgelost zijn. Nu nog even vrouwlief melden dat er nog meer 'apparatuur' in zicht komt te staan
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Dan moeten we nog 40 pagina's pennen.mrc4nl schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:57:
nog 4 minuten , halen we de 7k?
Allemaal kopen, want wij willen nog KUSSENS.
VOlgende is voor mij! Mits ik hem ook wil lol'd
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ik heb iBOOD niet eens open
⏩ PVOutput☀️
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Tegen die tijd zijn we 2 pagina's verder ^^Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:58:
[...]
Ik heb iBOOD niet eens openSnapte inmiddels wel wat er aan de hand is, maar een reactie editten in een iBOOD topic is niet erg zinvol
Hd ready Blu ray speler?Mr.Barry schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:58:
Godver ik zat nog bij de bluray, deze had ik serieus wel willen hebben...

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
⏩ PVOutput☀️
Sowieso schrijf je zo!
Verwijderd
Mwah, ik kan de tijd stilzettenTronic schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:58:
[...]
Tegen die tijd zijn we 2 pagina's verder ^^
⏩ PVOutput☀️
En ook wel aardige iBood voor 2 december.
Zelf niets gekocht. Hoopte mijn eerste box te scoren maar heb ze geen van alle ook maar gezien.
[ Voor 89% gewijzigd door frickY op 02-12-2011 00:01 ]
Dit topic is gesloten.
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!