Gulfstream G650
Als ik het echt allemaal van te voren wist...
vraagje: komen er wel eens dingen als luchtjes/douchespul langs wat leuk is voor sinterklaas?
of heel specifiek: een houten framepje voor een poster?
Luchtjes ? Je heb de eerste 10minuten van de hunt gemist !!godofal schreef op donderdag 01 december 2011 @ 01:23:
lol@^
vraagje: komen er wel eens dingen als luchtjes/douchespul langs wat leuk is voor sinterklaas?
Gelukkig heb ik geen geld.
[ Voor 8% gewijzigd door Arsenius op 01-12-2011 01:24 ]
Luchtjes wel eens, maar ik weet niet wanneer jij Sinterklaas viert want ik verwacht dat het wel even duurt voordat je het thuis hebt. Houten frame heb ik nog nooit voorbij zien komen...godofal schreef op donderdag 01 december 2011 @ 01:23:
lol@^
of er wel eens luchtjes langs komen zegt iegodofal schreef op donderdag 01 december 2011 @ 01:23:
lol@^

Sowieso duurt het altijd vrij lang trouwens voor je je spullen krijgt van de ibood hunt reken op een goede twee weken.
Kan dus nietArsenius schreef op donderdag 01 december 2011 @ 01:24:
Wel goedkoop dat horloge, overal +200 euro. Maar ja heb al een seiko.. Zie je, als ik geld had dan had ik misschien een 2e genomen, omdat het kan.
Gelukkig heb ik geen geld.

It's me
naja, hopen op herhaling dan maar
en ja, leveringstijd is idd een min, maar als ik flink wat meer kan scoren dan verwacht is dat geen probleem, tis niks groots bij ons, meer een gezellige avond
maak ik wel een leuke tegoedbon ofzo
Ben wel gek van Seiko, maar dit klokje is me net te simpel....toch minstens een datum aanduiding erop wmb
Dan word het tijd dat je er is een gaat dragen!
Signature
Ook totaal geen interesse in een Quartz uurwerk voor deze prijs.
Doe mij maar een mooie automatic voor deze prijs, dan ben ik geinteresseerd!
ora et labora
Nope, ik vind het niet prettig. Als ze nou een mooi zak horloge hadden....mouzetc schreef op donderdag 01 december 2011 @ 01:26:
[...]
Dan word het tijd dat je er is een gaat dragen!
[ Voor 7% gewijzigd door madmaxnl op 01-12-2011 01:31 ]
Si vis pacem, para bellum
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Signature
Dacht dat de Hunt was voor de overblijvertjes.. maar blijkbaar ook nieuwe dingen?
was dacht ik wel leuk schermpje
nu een android netbook : WTF? geen touchscreen ofzo?
[ Voor 45% gewijzigd door mrc4nl op 01-12-2011 01:33 ]
ora et labora
Signature
Verwijderd
Ik weet het wel zeker, elke keer bij boeiende producten direct uitverkocht. Dat het een paar keer gebeurt ok dat kan nog maar elke keer direct uitverkocht. Ik geloof het niet.Crazyanz schreef op donderdag 01 december 2011 @ 01:30:
Krijg soms bijna het idee dat ze express van dit soort dingen er tussen doen om mensen geboeid te houden en er dan maar 1 of 0 hebben...
IK HEB M IN BESTELLING!
Signature
Triest, dingen kopen om vervolgens te verkopen. Typisch Nederlands.
Signature
My favorite programming language is solder.

Jongen, ik probeer alleen mensen te helpen, doe niet gelijk zo treurig.madmaxnl schreef op donderdag 01 december 2011 @ 01:33:
[...]
Triest, dingen kopen om vervolgens te verkopen. Typisch Nederlands.
Signature
Kerst?madmaxnl schreef op donderdag 01 december 2011 @ 01:35:
Als je dit jaar vier doosjes krijgt van Niklaas dan weet je hoe laat het is.
Ben de eerste keer hier. Verveel me op deze avond. iBood heeft lange levertijd ja klopt. Ik doe niet mee bieden maar vind dit wel een leuk spektakel om eens te zien. Weet ik ook wat Pauper Nederland om 1 uur 's nachts doet
[ Voor 23% gewijzigd door madmaxnl op 01-12-2011 01:37 ]
Als je niet de wereld verbetert, waarom woon je hier dan nog?
My favorite programming language is solder.
[ Voor 3% gewijzigd door mrc4nl op 01-12-2011 01:37 ]
ora et labora
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Si vis pacem, para bellum
Haha, heb de order geannuleerd, wil ik die camera nemen, moet ik blijkbaar 5min wachten om een nieuwe bestelling te mogen plaatsen! Wel een mooi systeemBlord schreef op donderdag 01 december 2011 @ 01:37:
@mouzetc : je mag me wel helpen met Cinderella kussens
Signature
Als ik het echt allemaal van te voren wist...
ora et labora
Neem dan aub iets beters mee ik ben dit voorjaar 3 maanden geweest. Erg blij geweest met mijn Canon S95AFKboy schreef op donderdag 01 december 2011 @ 01:36:
Ik zit te wachten op een goede camera voor mijn reis naar Australië.
Signature
Tsjah, dat houd je altijd.. jammer genoeg kan je nog steeds geen verzendkosten met producten combineren.HyperioN schreef op donderdag 01 december 2011 @ 01:39:
€ 6,95 + (5,95) :x
Signature
Verwijderd
Nee, en waarschijnlijk is die al uitverkocht voor hij op ibood staatGualterio schreef op donderdag 01 december 2011 @ 01:40:
Zie nu pas dat ie begonnen is,is er al een box voorbij geweest?
zoeits was er vorig jaar wel
ora et labora
Nu welGualterio schreef op donderdag 01 december 2011 @ 01:41:
yo mouz, zit je op ts
Signature
Ja dat is me wel een beetje duur. Wel erg mooie camera inderdaad die S95. Maar mijn budget is €150 misschien iets meer, maar niet veel. Ik heb me geld maar al te hard nodig voor de reis zelfCrazyanz schreef op donderdag 01 december 2011 @ 01:38:
[...]
Neem dan aub iets beters mee ik ben dit voorjaar 3 maanden geweest. Erg blij geweest met mijn Canon S95
Dit topic is gesloten.
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!