Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
zo weg?Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:19:
zozo.. normaal zijn deze dingen zo weg.. of komt het dat er nu geen speakers bij zitten?
Denk dat je in de war bent met een compleet home theatre set
hehe ja da is tog laggechappie112 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:19:
[...]
FYI: Timmynator0 & fifarunner & ik zitten allemaal in de zelfde klas.......
lolOssi schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:20:
Zijn er al 50 inch 3D tv's langs gekomen voor 200e?
veel interessanter dan de les... dat is waar XD
Nee:

Ik hoop dat er misschien nog een leuk lego-setje voorbij komt. Die Lamborghini Gallardo kan ik inmiddels wel dromen, en ben toe aan wat nieuws.
[ Voor 11% gewijzigd door AW_Bos op 01-12-2011 10:22 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
maar die les legt de lat niet heel erg hoog voor gezelligheidchappie112 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:21:
[...]
Hier proberen ze de leraar ibood op de beamer te zetten xDchappie112 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:21:
[...]
alleen ik wil me laptop daar niet voor afstaan
nee, wel voor E150,- incl. een filmbox van 50 3d-blu-raysOssi schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:20:
Zijn er al 50 inch 3D tv's langs gekomen voor 200e?
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Waarom post jij een filmpje van jan-peter balkenende?
Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/
Dat heb je snel ge-paint! haha
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Bang dat ze je prone zien...?MdemiC schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:22:
[...]
Hier proberen ze de leraar ibood op de beamer te zetten xD
alleen ik wil me laptop daar niet voor afstaan
NoooooooooooooooooooooooBadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:22:
[...]
nee, wel voor E150,- incl. een filmbox van 50 3d-blu-rays
Damn it, alweer gemist
Archief van vorige hunt.
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
ook, en dan kan ik niet meer hier verder gaan met praten xD
Inderdaad..mijn deal zijn de scheermesjes vqn 1.5 uur geleden, 35 scheermesje + opzet paaljes voor 35 euro inc verzendkosten. Straks duurt het 2 maanden voor verzending. Heb ik een baart jonge!Marce schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:20:
[...]
Ach het is nogsteeds 25 euro goedkoper, maar met levertijd enzo erbij, ik weet het niet
Hoe weet je dat?ManiacsHouse schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:23:
Yes de Jeu de Boules-ballen-set komt er weer aan!!!
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Bent niet de enige, ben wel benieuwd wanneer ze langs komenFloris-K schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:23:
Doe anders maar een Xtreamer Prodigy of Sidewinder2. Mijn MK1 werkt niet zo goed meer
Of Synology of ReadyNAS. SAB, SickBeard en CouchPotato er op BAM.Floris-K schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:23:
Doe anders maar een Xtreamer Prodigy of Sidewinder2. Mijn MK1 werkt niet zo goed meer
vraag of er daar nog iemand een home theatre receiver nodig heeft

zeg maar wat je nodig hebt dan koop ik het wel ff
No fun allowed[x] schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:25:
Zijn er geen mods aanwezig het is meer slowchat dan dat het daadwerkelijk wat toevoegd.
Dat is altijd bij 'n hunt. Een dagje per half jaar mag dat.[x] schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:25:
Zijn er geen mods aanwezig het is meer slowchat dan dat het daadwerkelijk wat toevoegd.
Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.[x] schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:25:
[x] schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:25:

Slowchat was toegestaan tijdens de hunt, tja ze hebben er zelf voor gezorgd[x] schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:25:

Dan had je die spongebob wekker moeten kopen!
En hoe wil je dit tegen gaan?Marce schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:26:
[...]
Slowchat was toegestaan tijdens de hunt, tja ze hebben er zelf voor gezorgd
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Ik wordt er juist helemaal hyper vanFireDrunk schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:26:
van wat? Ibood kijken?

Ik niet, wordt alleen moe van het wachten... maar ja, iBood Hunt heFireDrunk schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:26:
van wat? Ibood kijken?
Kan ik nog even een kopje koffie zetten
Even niets...
eerste van de maand, vele hebben weer centjes binnen gekregen etc..etc.hyptonize schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:27:
Waarom moet die hunt trouwens net vandaag zijn. Ik heb een deadline voor een assesment vandaag.
bekend probleem hierhyptonize schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:27:
Waarom moet die hunt trouwens net vandaag zijn. Ik heb een deadline voor een assesment vandaag.

Bij de faq op de site van ibood staat dat die niet mogelijk is.Droomygirl schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:26:
Even OT, Ik wou net iets kopen en heb daar volgens mij al verzendkosten bij betaald. Hoe kan ik meerdere producten combineren? Ik kon het zo 1-2-3 niet vinden
Kan niet, verzendkosten per aanbieding dusDroomygirl schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:26:
Even OT, Ik wou net iets kopen en heb daar volgens mij al verzendkosten bij betaald. Hoe kan ik meerdere producten combineren? Ik kon het zo 1-2-3 niet vinden
Sinds wanneer hebben wij morgen een assessment?
Straks komen ze nog met een pallet aan bij je thuis....Ossi schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:27:
[...]
Kan niet, verzendkosten per aanbieding dus

Anders vraag je een mod even om de offtopic meuk weg te modderen[x] schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:25:
Succes!
Hoeveel mods hadden we ook alweer?
ik las dat je maximaal 16 producten in totaal mag tijdens de ibood.AW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:28:
[...]
Straks komen ze nog met een pallet aan bij je thuis....
Denk dat ze wel hebben geleerd dat bepaalde mensen zwaar hard aan het inkopen waren om het vervolgens op marktplaats te verkopen
Lees anders eens de topicstartdfrenner schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:28:
[...]
Anders vraag je een mod even om de offtopic meuk weg te modderen![]()
Succes!
Komt alle offtopic meuk wegflikkeren niet overeen met het hele topic deleten?dfrenner schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:28:
[...]
Anders vraag je een mod even om de offtopic meuk weg te modderen![]()
Succes!
Zie ik hier iemand die een probleem heeft voor morgen, en zijn hunt gedag kan zeggenfifarunnerr schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:28:
[...]
Sinds wanneer hebben wij morgen een assessment?
Zijn er trouwens nog Sandisk-spelers voorbij gekomen? Moet weer een voorraadje hebben.
maar als je even 16 breedbeeld TV besteld....douweegbertje schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:29:
[...]
ik las dat je maximaal 16 producten in totaal mag tijdens de ibood.
[ Voor 4% gewijzigd door AW_Bos op 01-12-2011 10:29 ]
moet je 16 keer heel snel zijn...AW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:29:
[...]
maar als je even 16 breedbeeld TV besteld....
Slijtten die dan zo snel van vorig jaar?ManiacsHouse schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:29:
Slowchat mag toch min of meer?
Zijn er trouwens nog Sandisk-spelers voorbij gekomen? Moet weer een voorraadje hebben.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 15:32
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Jij snapt em.AW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:30:
[...]
Slijtten die dan zo snel van vorig jaar?
Dingen gaan namelijk trillen als je ze hard zet. Mijn vriendinnen waren er dus erg blij mee. Echter na 1 sessie kun je hem weggooien.
[ Voor 27% gewijzigd door ManiacsHouse op 01-12-2011 10:31 ]
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:30:
als zijnde "le Noob" qua Ibood: als dat blauwe balkje leegloopt, nieuwe aanbieding?
Jep....Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:30:
als zijnde "le Noob" qua Ibood: als dat blauwe balkje leegloopt, nieuwe aanbieding?
Staat ook onder aan de pagina: UITVERKOCHT!Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:30:
sommige producten zitten er vaker in, dus dan is zoiets gesplitst..We Are Borg schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:30:
Komen aanbiedingen soms vaker voorbij? Als in duurt te lang dus hop nieuw product en oude product komt later nog eens langs?
Denk niet dat zo zomaar 1 product stoppen omdat hij nog niet is uitverkocht om het later te proberen.. maar wie weet.
die heb ik in de auto. niks mis mee.Floris-K schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:23:
40x380Wp Solaredge SE16K E-ESE-SE-SSE-S-SSW-SW-WSW / 3xVictron MPII 5000 / DIY 16 kWh
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

opnemen?Joarie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:31:
wat kun je hier nou weer mee??
ora et labora
ben benieuwd hoe dat werkt
Of in je poepert stoppen.AW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:32:
Je kan er geluid mee opnemen, en radio mee luisteren.
Dat dus...priemt schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:32:
elke telefoon heeft tegenwoordig toch wel een mem recorder??
Dit topic is gesloten.
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!