All the way
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Ben daar gister even mee aan de slag geweest, maar je moet er best wat kogels inpompe voor dat je iemand neer krijgt of ligt dit aan mij?The DenMan schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:09:
De FAD is anders ook wel een lekker wapen met Red Dot. Alleen jammer dat je hem pas in level 78 ofzo krijgt.
Dat zegt niks, de FMG9 heeft ook lage damage, maar door de fire rate & akimbo is het wapen overpowered..bram1984 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:18:
Nee, de FAD heeft een lage damage.
ik vind dat zo noob he FMG9 akimbo pff echt iedere x als ik iemand met dat ding zie lopen probeer ik die de hele game op te zoekenApart schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:19:
[...]
Dat zegt niks, de FMG9 heeft ook lage damage, maar door de fire rate & akimbo is het wapen overpowered..
Het zou niet zo erg zijn als dat alleen op short-range was, maar ze zijn op mid-range ook nog redelijk accuraat en sterk.Sjoerdiee schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:20:
[...]
ik vind dat zo noob he FMG9 akimbo pff echt iedere x als ik iemand met dat ding zie lopen probeer ik die de hele game op te zoeken
[ Voor 4% gewijzigd door ToasterxD op 30-11-2011 16:22 ]
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
Dat is in ieder geval een positieve manier om er mee om te gaan. Ik krijg vaak enge ziektes naar mijn hoofd geworpen en andere verwensingen die ik mijn ergste (real life) enemies nog niet eens zou willen aan doen...Sjoerdiee schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:20:
[...]
ik vind dat zo noob he FMG9 akimbo pff echt iedere x als ik iemand met dat ding zie lopen probeer ik die de hele game op te zoeken
[ Voor 37% gewijzigd door Mystikal op 30-11-2011 16:23 ]
Basement Bios ---- Exo-S
dat kreeg ik dus heel erg toen ik met me p90 rondsjouwde maar laatste tijd lijkt het een stuk vriendelijker te gaanMystikal schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:23:
[...]
Dat is in ieder geval een positieve manier om er mee om te gaan. Ik krijg vaak enge ziektes naar mijn hoofd geworpen en andere verwensingen die ik mijn ergste (real life) enemies nog niet eens zou willen aan doen...
Bij de FAD blijkbaar wel, aangezien het lijkt of je meer kogels nodig hebt.Apart schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:19:
[...]
Dat zegt niks, de FMG9 heeft ook lage damage, maar door de fire rate & akimbo is het wapen overpowered..
MW4, Barret .50 akimbosteffex schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:22:
het is bij elke modern warfare wel weer raak met een wapen en akimbo... beter laten ze dat hele akimbo eruit...
[ Voor 29% gewijzigd door bram1984 op 30-11-2011 16:26 ]
Aah kijk dat is mooi om te horen.ToasterxD schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:22:
https://twitter.com/#!/fourzerotwo
@fourzerotwo I'm tired of getting mapped by FMG9's are you ever going to fix them? way too over powered
@Teh_Cookster Yes, these will be getting some re-balancing in a new update this week.
Eindelijk, nu nog een fov slider, en lagometer unlocked!
OnzinApart schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:19:
[...]
Grappig genoeg net een zooi potjes gespeeld met de akimbo G18c als 'echte' secondary (en daarmee great succes, finally de AA12 ook op lvl28, blijft nog steeds een crap wapen thoMystikal schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:23:
[...]
Dat is in ieder geval een positieve manier om er mee om te gaan. Ik krijg vaak enge ziektes naar mijn hoofd geworpen en andere verwensingen die ik mijn ergste (real life) enemies nog niet eens zou willen aan doen...
[ Voor 60% gewijzigd door Gundogan op 30-11-2011 20:22 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
ja maar integen brult het gewoon kogelsbram1984 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:18:
Nee, de FAD heeft een lage damage.
Idd, helemaal mee eens haha.Sn0wblind schreef op woensdag 30 november 2011 @ 18:03:
[...]
ja maar integen brult het gewoon kogelsin sommige gevallen is het best wel een lekker wapen, maar ik vind de iron sights echt enorm gaar op dat ding.
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Eerst prestigen,joskuiper schreef op woensdag 30 november 2011 @ 18:59:
Ik kan nu prestigen.
Lees echter dat ik één wapen mee kan nemen.
Maar hoe werkt dat? Ik kan nergens vinden hoe dat gaat.
Als ik prestige mode aanklik moet ik 3 x doorklikken en dan zou ik uiteindelijk prestigen.
Dit heb ik nog niet gedaan omdat ik graag een wapen meenen.
Hoe? Ik speel op PC
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Clan Level:delaitinho schreef op woensdag 30 november 2011 @ 18:45:
[...]
Idd, helemaal mee eens haha.
Voor de clan: GtoNiseR en BatsAapNL hebben een invite!
Teams hebben we het nog wel over.
K/D is lastiger omhoog te houden in dit spel dan in black opsThe DenMan schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:51:
Ik ben er nu helemaal klaar mee. Ik speel voorlopig niet meer!!!
Ik krijg het niet voor elkaar om een paar potjes achter elkaar met een positieve k/d ratio te eindigen.
Dit is nu ook al de 3e dag achter elkaar. Heb het voor elkaar gekregen om het vandaag naar beneden te krijgen tot 0.82
Ik snap ondertussen ook echt niet meer wat ik verkeerd doe. Heb vandaag zitten campen en rushen. Het maakt voor mijn gevoel totaal geen verschil. Ook in de eind scores scheelt het weinig. (rushen iets meer, alleen op domination, de rest is gelijk).
Wanneer ik weer afgekoeld ben meld ik me wel weer.
[ Voor 26% gewijzigd door bram1984 op 30-11-2011 21:48 ]
Dit heb ik ook wel eens. Steam zuigt. Wat wilt helpen is je steam folder leegmaken behalve die blob, steamapps folder en steam.exe dan download ie steam opnieuw.vinom schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:41:
''This game is currently unavailable. Please try another time.''
Ben ik de enige die dat krijgt? In mijn Steam lijst staat er ook bij MW3 ''Update paused'', maar als ik dan Resume updating doe, blijft ie rustig op Update Paused staan. Heb de cache al nagekeken, clientregistry.blob ofzo hernoemt...het mag niet baten.
Hierna hadden we toch nog wel echt een heftig potje op mission daar had jij ook 50 kills ofzo en ik kwam ook x aan de 36 ofzo was echt lekker hahaSn0wblind schreef op woensdag 30 november 2011 @ 23:36:
Begin van de avond ging het echt ruk, mocht toen alleen gneoegen nemen met KD\s tussen de 1 en 2. Maar daarna heb ik het toch weer ingelopen met KD's van rond de 6 met 50 a 60 kills. Kwam alleen als laatste een amerikaanse clan tegen die in mission allemaal op plekjes zaten waar je ze niet kon raken maar zij konden er vanuit wel schieten, zag je bijvoorbeeld alleen een petje boven een muurtje uitsteken en dat soort geintjes. Toch met bijna als enigste van bijna 2 kunnen scoren en 2de hoogste score allround. Maar toch, beetje zuur, denken ze meteen goed te zijn.
Basement Bios ---- Exo-S
Verwijderd
Schelden doen mensen inderdaad alleen maar als het slecht met ze gaat.Intruder schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:40:
Die FMG9's zijn idd veels te sterk, had zelfs geen kans tegen die krengen met mijn PP90, Valt me wel op dat je die dingen veel minder ziek op de PS3, daar heb ik ze nog maar in max. 10 games gezien, terwijl op de pc de helft van de spelers met de FMG9 knalt.
Kan ook gewoon zijn dat ik mazzel heb met mijn tegenstandersmaar het valt me gewoon op dat er een behoorlijk groot verschil is qua speelstijl en wapens.
En agja dat schelden. Ik zag het altijd als compliment als mensen je na de match helemaal verrot scheldenheb je toch iets goed gedaan dat potje lijkt me dan. Trek me er nooit zo veel van aan voor de rest. Dat werkt het beste ^^
MW3: Aap_1
Ik scoor geen mooie(hoge) killstreaks, dus ik heb alleen UAV en CUAV aanstaan. Die scoor ik dan wel lekker vaakdelaitinho schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:58:
yo yo!
We kunnen allemaal de clan title gebruiken en heb er "dutch eagles" ingezet als clan-motto.. Beetje raar dat dit ingevoerd moest worden bij clanmotto maar goed.
@denman: is je verbinding misschien ruk?
@sjoerdie: je kunt beter ACR gebruiken met focus.. fakking lekker. Maar goed dat is een kwestie van smaak.
Voor de rest, die k/d echt waar.. Misschien moeten RIN, Ik en meer mensen die vaak assault lopen eens support gaan zodat het voor de rest ook wat leuker wordt. Ik ga dat wel ff doen Denman, dan krijg je vaak UAV's en Advanced UAV's dan is het voor jou ook wat leuker.. Mij boeit het namelijk meer dat iedereen het leuk heeft, dan ikzelf.. of ik moet echt helemaal gesloopt worden!
Echt geweldig hoe sommige kinderen gister reageerdeMystikal schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:34:
Gisteren weer een mooi arrogantavondje gehad samen met een hoop tweakers (1e gedeelte van de avond in ieder geval).
Het wordt inderdaad tijd dat ze die akimbo gaan nerven, het is gewoon niet meer leuk om te spelen. Ik speel zelf ook met de akimbo (het is het beste wapen en dus de meeste kans om te winnen), maar het haalt de fun er wel voor een groot deel uit. Het was leuk voor het 1e maandje, maar ik wil weer op zoek naar het volgende ultieme wapen. En iets meer skills. We krijgen nu elke avond 150x naar ons toegeschreeuwd, NOOBS, AKIMBO NOOBS, NOOB CLAN, L2P, L2A etc etc...
Hopelijk ergens deze week een patch, zodat we volgende week weer eens wat gewone wapens kunnen pakken.
Ja dat kan nu ook al, maar ik vertik het om zelf andere wapens te pakken, als de andere helft er nog wel mee loopt.
@Black, heb je nog wat klaar gespeeld?
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Op de PC lopen bijna elke game zo'n 3 a 4 met Akimbo rond. Niet erg leuk maar ik vertik het om er zelf mee rond te lopen. Laten we inderdaad hopen dat er snel iets aan word aangepast.Intruder schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:40:
Die FMG9's zijn idd veels te sterk, had zelfs geen kans tegen die krengen met mijn PP90, Valt me wel op dat je die dingen veel minder ziek op de PS3, daar heb ik ze nog maar in max. 10 games gezien, terwijl op de pc de helft van de spelers met de FMG9 knalt.
Kan ook gewoon zijn dat ik mazzel heb met mijn tegenstandersmaar het valt me gewoon op dat er een behoorlijk groot verschil is qua speelstijl en wapens.
En agja dat schelden. Ik zag het altijd als compliment als mensen je na de match helemaal verrot scheldenheb je toch iets goed gedaan dat potje lijkt me dan. Trek me er nooit zo veel van aan voor de rest. Dat werkt het beste ^^
Verwijderd
Haha dat ging idd echt helemaal nergens over, ben je aant lopen word je gedood, kijk je op de killcam spawnt die om de hoekVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:18:
Mij maakt het echt niet uit of ze nou met akimbo rondlopen.
Als ik maar mijn kills kan maken met mijn scar-L en me silencer haha
Waar ik wel gek van wordt zijn die random spawns! Gisteren hadden we een game Team defender in Bakaara.
En daar spawnde ze gewoon achter en naast ons pfff
Goed bezig. Hoe hebben jullie dat nou voor elkaar gekregen?Gtoniser schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:45:
[...]
Clan Level:
5
Ben er vanavond waarschijnlijk niet, mijn verbinding is bagger en vliegt er telkens uit, als ik in party zit neem ik jullie allemaal mee en daar wordt niemand vrolijk van
Als je alleen maar domination speelt, is dat best ok hoor...Maarrr dat kan ook betekenen dat je voor de kills gaat en niet voor de objectives.bram1984 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 21:36:
Vind ik wel meevallen. BO had ik 1.38 ofzo. Hier zit ik rond de 1.65.
edit: 1.60 inmiddels, dankzij al die kutpotjes.
Ja, die had het inderdaad niet helemaal meer op een rijtje... Echt ongelovelijk toch. Ik vond het wel gezellig eerlijk gezegd, al was het begin wat rommelig.Lonestander schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:08:
[...]
Echt geweldig hoe sommige kinderen gister reageerdedie the hazard
geweldig gewoon
Basement Bios ---- Exo-S
Ben afgelopen week begonnen met het spelen met wat Tweakers, maar ik speelde daarvoor uitlsluitend TDM en KC. Daar haal ik meestal wel goede scores, maar de jongens hier spelen voornamelijk objective, dus heeft niet altijd een positieve invloed. Maar goed, als ik maar win. Vind ik het belangrijkste.sanderander schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:54:
[...]
Als je alleen maar domination speelt, is dat best ok hoor...Maarrr dat kan ook betekenen dat je voor de kills gaat en niet voor de objectives.
Als je alleen maar Free For All speelt, tja, leuk, maar niet geweldig. Al helemaal niet omdat je een voordeel hebt omdat jij met je muis speelt.
Kortom, zegt me niet zoveel je K/d-ratio.
Naast de overwinning is het vooral het plezier wat belangrijk is. Ik vond het in ieder geval erg gezellig met z'n grote groep. Volgens mij waren we met 16 man ofzo??Lonestander schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:13:
Ja ik vond het ook gezellig gister
Hmm ja die rffn potjes heb ik toch niet met veel plezier gespeeld, zijn een klasse hoger dan dat ik ben in de game. Dus mijn kills waren meer geluk dan skill
Basement Bios ---- Exo-S
uhm ik dacht dat we met 12 man waren, 6 got tegen 6 rffn?Mystikal schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:07:
[...]
Naast de overwinning is het vooral het plezier wat belangrijk is. Ik vond het in ieder geval erg gezellig met z'n grote groep. Volgens mij waren we met 16 man ofzo??
32-2 halen is niet zo'n probleem als je een sterk team heb wat voor jou de bommen goed defend, dan kan je lekker op hun spawn gaan rapenMystikal schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:54:
[...]
Ja, die had het inderdaad niet helemaal meer op een rijtje... Echt ongelovelijk toch. Ik vond het wel gezellig eerlijk gezegd, al was het begin wat rommelig.
Ik zag trouwens gisteren dat RFFN-Zilver gewoon een KDR heeft van over de 2.0.... Voor mijn gevoel is dat echt bizar hoog als je altijd demolition speelt..
Gisteren had hij er weer potten tussen zitten van 32-2, gaat echt nergens over met hem....
[ Voor 4% gewijzigd door Zen!th op 01-12-2011 11:31 ]
288-9 is in mijn ogen echt een ongeloofwaardige score, zonder te hacken. Ik wist mijn weg ook al wel te vinden op nuketown en schopte het een keer tot 140 kills en (30? deaths)Zen!th schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:26:
[...]
32-2 halen is niet zo'n probleem als je een sterk team heb wat voor jou de bommen goed defend, dan kan je lekker op hun spawn gaan rapenen is 32-2 goed te doen ..
Hoewel k in blackops een figuur had gezien met 288-9 op nuketown demo -.-
Gelukkig zijn er niet meer zulke overpowerede killstreaks in MW3
[ Voor 8% gewijzigd door Mystikal op 01-12-2011 11:33 ]
Basement Bios ---- Exo-S
[ Voor 37% gewijzigd door Zen!th op 01-12-2011 11:38 ]
Ja maar support klasse vind ik ergens wel useless, zoveel die met assasins pro rondlopen etc. Ik kijk niet eens op mijn mijn minimap voor tegenstanders meer want als ik op rode puntjes ga concentreren word ik te vaak door ge-stealth-e tegenstander eruit gepakt. Daarnaast loop ik dan 3x de hele cycle door tijdens een match.delaitinho schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:58:
yo yo!
We kunnen allemaal de clan title gebruiken en heb er "dutch eagles" ingezet als clan-motto.. Beetje raar dat dit ingevoerd moest worden bij clanmotto maar goed.
@denman: is je verbinding misschien ruk?
@sjoerdie: je kunt beter ACR gebruiken met focus.. fakking lekker. Maar goed dat is een kwestie van smaak.
Voor de rest, die k/d echt waar.. Misschien moeten RIN, Ik en meer mensen die vaak assault lopen eens support gaan zodat het voor de rest ook wat leuker wordt. Ik ga dat wel ff doen Denman, dan krijg je vaak UAV's en Advanced UAV's dan is het voor jou ook wat leuker.. Mij boeit het namelijk meer dat iedereen het leuk heeft, dan ikzelf.. of ik moet echt helemaal gesloopt worden!
Ehm voor de verandering werkte Elite hier eens. Ik had een invite gehad en kon gewoon netjes joinen en bij het joinen kiezen of ik mijn 500 XP wilde geven aan de clan. Dat was het enige wat nodig was om level 5 te wordenchimera2 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:23:
[...]
Goed bezig. Hoe hebben jullie dat nou voor elkaar gekregen?
Jammer genoeg was ik er niet bij . Mijn neefje heeft even gespeeld.
Support is voor jou (en andere topspelers) ook minder nuttig. het is prettig als een paar mensen assault hebben zodat de tegenstander alles tegen krijgt.Sn0wblind schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:41:
[...]
Ja maar support klasse vind ik ergens wel useless, zoveel die met assasins pro rondlopen etc. Ik kijk niet eens op mijn mijn minimap voor tegenstanders meer want als ik op rode puntjes ga concentreren word ik te vaak door ge-stealth-e tegenstander eruit gepakt. Daarnaast loop ik dan 3x de hele cycle door tijdens een match.
Ik kan inprinciepe gewoon Assault nemen maar ik pak bijna altijd Support, en dan SAM turret, AUAV, Stealth bomber gewoon voor de support. Nu ben ik lvl up en gebruik ik tijdelijk uav, ballistic vest en nog iets hahaZlat schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:58:
[...]
Support is voor jou (en andere topspelers) ook minder nuttig. het is prettig als een paar mensen assault hebben zodat de tegenstander alles tegen krijgt.
De 'mindere goden' zoals ik kunnen onszelf verder ondersteunen met UAV's enzo.
Tip om hardline pro te halen, Alleen UAV en CUAV aanzetten, krijg je iedere x bij 3 en 4 kills die uav's met hardline pro dat je per assist ook krijgt gaat het nog sneller! Om de halve minuut uav's hahaha prachtig echt waar.Zen!th schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:00:
Ik speel in MW3 altijd Support :d
Dan rage ik een stuk minder als ik op 11 dood ga(1kill voor AC130) ;d
Terwijl in Mw2 altijd 5-7-11 aan stond ..
Vandaag kon ik ook voor het eerst (met mijn telefoon) op de website van elite komen. Daar had ik wel een invite staan (op de ps3 niet). Geaccepteerd en ook gelijk mijn 500 XP gedoneerdGtoniser schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:42:
[...]
Ehm voor de verandering werkte Elite hier eens. Ik had een invite gehad en kon gewoon netjes joinen en bij het joinen kiezen of ik mijn 500 XP wilde geven aan de clan. Dat was het enige wat nodig was om level 5 te worden
We kunnen het wel een keer proberen natuurlijk.Zlat schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:58:
[...]
Support is voor jou (en andere topspelers) ook minder nuttig. het is prettig als een paar mensen assault hebben zodat de tegenstander alles tegen krijgt.
De 'mindere goden' zoals ik kunnen onszelf verder ondersteunen met UAV's enzo.
Uiteindelijk wel maar het begin van de avond was een drama, eerste 3 potjes tegen jullie en ik geloof dat ik geen 1x een positieve kdr had. Maar de hele gameplay voelde gewoon raar, was ook zo toen ik daarna online ging spelen. Het was geen stotterlag maar het leek een soort slomo. Pas tegen het eind van de avond/begin van de nacht begon ik op dreef te komenMystikal schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:34:
@Black, heb je nog wat klaar gespeeld?
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Euhm dat is expres in team defender, dan blijft er continu actie en heeft campen in een hoekje weinig zinVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:18:
Waar ik wel gek van wordt zijn die random spawns! Gisteren hadden we een game Team defender in Bakaara.
En daar spawnde ze gewoon achter en naast ons pfff
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Het was nog erger gister, in Bakaara speelden we Team Defender en de vlag drager hing vooral rond het benzine station waar normaal in domination vlag B staat. Omdat wij de vlag hebben spawnen we zeg maar in zijn buurt met het gezicht naar hem toe. Maar de tegenstanders spawnen in een cirkel eromheen ook met hun gezichten naar de vlag drager toe. Daardoor zag je regelmatig dat als je er 1 killde dat die gelijk achter je spawned en killde waardoor je letterlijk weer met je rug voor hem spawnde en dat dan in de paar seconden van de killcam dat je kon zien.Apart schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:20:
Ik heb precies hetzelfde probleem, dit komt omdat het systeem ervan uitgaat dat elk team bij elkaar blijft, dus als er een 'Lone Wolf' tussen loopt en in jouw spawnplaats en hij loopt achter je, ja dan ben je alweer dood. Erg slecht systeem inderdaad.
Is ook zo, was dat al niet helemaal gister.Zen!th schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:19:
Je moet ook altijd uiterlijk kalm beginnen met CoD
Als je al geirriteerd ben door iets, gaat het sowieso slecht
Te gehaast, en dingen over het hoofd zien enzo, slecht reageren noem maar op!
[ Voor 14% gewijzigd door Sn0wblind op 01-12-2011 12:24 ]
Ik vond dat potje tegen die franse wel grappig, eerst 1-0 achter omdat hun goed samenwerkte, erna 1-2 gewonnen =DFrentik schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:19:
[...]
Uiteindelijk wel maar het begin van de avond was een drama, eerste 3 potjes tegen jullie en ik geloof dat ik geen 1x een positieve kdr had. Maar de hele gameplay voelde gewoon raar, was ook zo toen ik daarna online ging spelen. Het was geen stotterlag maar het leek een soort slomo. Pas tegen het eind van de avond/begin van de nacht begon ik op dreef te komen(en nadat ik theater recording had uitgezet, toeval?)
Hoogtepunt van de avond was toen we met onze 6-man party een 6-man clan tegenkwamen op de map arkaden, gametype DOM. Wij spawnen tussen A en B, zoals gewoonlijk ren ik gelijk naar B en kon daar direct 2 man uitschakelen na een flashbang, de derde liep tegen mijn semtex-granaat aan en terwijl ik B aan het cappen was kon ik nog 2 man uitschakelen die blind naar B renden. Dus binnen ~30 seconden had ik mijn airstrike en predator killstreaks (perk2 hardline) en kon daarmee ook nog wat enemies uitschakelen. Inmiddels teruggelopen richting A omdat ik op de radar zag dat de tegenstander die kant op ging, nog wat kills gemaakt en na 1-2 minuten stond ik dus op 12-0, hadden we als team 2 (soms 3) vlaggen en was de clan over de rooie en gingen ze 1 voor 1 ragequitten
Jammer dat ik theater had uitgezet....
Verwijderd
Het is soms ook een beetje van de: o iemand gebruikt ze, dan moet ik het ook maar omdat ik anders geowned wordt! En dan loopt bijna iedereen in de lobby er meeRoodey schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:40:
Ik snap de frustratie wel over de FM9 akimbo's, maar om nou te zeggen dat er elk potje 4 mensen rondlopen met die akimbo's gaat mij te ver (PC). Zelden zie ik iemand er mee lopen.
Zelf speel ik Kill Confirmed.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
HET moment om over te stappen op PC gamingVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:36:
Nou dat was men ps3 , hij leest geen discs meer...
En harde schijf is denk ik naar de knoppen.
Iemand advies voor een winkel waar de ps3's een beetje goedkoop zijn?
Kijk op v & a gedeelte van tweakers, is altijd wel wat te vinden. en anders gewoon via kieskeurig of prijsvergelijk sites bekijken.Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:36:
Nou dat was men ps3 , hij leest geen discs meer...
En harde schijf is denk ik naar de knoppen.
Iemand advies voor een winkel waar de ps3's een beetje goedkoop zijn?
Ik heb een monster laptop staan hierzoZen!th schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:37:
[...]
HET moment om over te stappen op PC gaming
Misschien moet je dan wat beter met je ps3 omgaanVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:41:
[...]
Ik heb een monster laptop staan hierzo.
Die kan met gemak de hoogste setting van the witcher 2 aan![]()
Alleen ik kan niet echt wennen aan shooters met toetsenbord en muis....Is een kwestie van wennen ok.
Maar ik word compleet afgeslacht op de pc omdat ik vaak de enige in de lobby was die moest wennen(Black ops)..
@intruder .... Als het nou de 1ste keer was ok dan was het kut![]()
Maar dit is al de faking 3de ps3 die kapot gaat![]()
...
Dus ik word er een beetje ziek van
Echt ja? Hmmm hoor niet zo vaak dat ps3's kapot gaan, mijne gaat nu ook al 2 jaar mee. Heb daarvoor al wel 6 xboxen versleten. Die koop ik dus ook nooit meer -.-'Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:41:
[...]
@intruder .... Als het nou de 1ste keer was ok dan was het kut![]()
Maar dit is al de faking 3de ps3 die kapot gaat![]()
...
Dus ik word er een beetje ziek van
Hmm. die van mij staat praktisch boven de gaskachelZlat schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:43:
[...]
Misschien moet je dan wat beter met je ps3 omgaan![]()
Stof, overhitting of vocht slopen zo'n ding in hoog tempo.
Stof haal ik elke dag dat ik thuis ben wegZlat schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:43:
[...]
Misschien moet je dan wat beter met je ps3 omgaan![]()
Stof, overhitting of vocht slopen zo'n ding in hoog tempo.
Ik had je al toegevoegd op xbox, alleen nog niet aan toegekomen om met je te spelenFamous schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:34:
Zijn er nog mensen op de xbox die een clan willen ?
Vooral elite premium members zijn zeker welkom !!
Moet je die ook afstoffen dan ?Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:51:
[...]
Stof haal ik elke dag dat ik thuis ben weg![]()
Oververhitting heb ik een externe ventilator voor gekocht.
Vocht , waar moet er vocht vandaan komen?
Man ik heb deze laatste ps3 beter behandeld als men vriendin haha^^![]()
..
Ik heb je idd geaccept, meerdere keren geinvite maar je ging er niet op inFlipmo schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:52:
[...]
Ik had je al toegevoegd op xbox, alleen nog niet aan toegekomen om met je te spelen
vanavond vroeg maar ff online, en vrijdag zal ik na TVOH wel veel online zijn.
Ik heb geen elite premium helaas..
Wat voor modes spelen jullie veel??
Jup -.- zoals ik zeg, ik koop dr echt NOOIT meer 1. Ik zat toen nog in een CoD4 clan en HALO3 clan, speelden redelijk hoog mee enzo. Dus ik wou gewoon weer een xbox hebben. Werd dus ook erg veel gebruikt mja. Ik koop er nooit meer 1.Zen!th schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:44:
@intruder 6 xboxen? ZES? had je na 5x dood niet zoiets van? 5 maal scheepsrecht, ik kap ermee?
probeer dit eensIntruder schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:39:
Common probleem van die krengen, Eigenlijk het enige waar ze wel eens last van hebben. je kunt er een nieuwe lezer in laten zetten, wel redelijk prijzig en niet 100% waterproof. Geen id waar ze het goedkoopste zijn. pricewatch zou ik zeggen?
Wel kut voor jezie wel weer wanneer je online bent.
Mwoah . die ga ik wel even proberen denk ik.
Misschien gebruik je hem gewoon te veel. Ik doe makkelijk tien jaar met zo'n ding. Voor jou staat dat gelijk aan één jaar door het intensieve gebruikVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:51:
[...]
Stof haal ik elke dag dat ik thuis ben weg![]()
Oververhitting heb ik een externe ventilator voor gekocht.
Vocht , waar moet er vocht vandaan komen?
Man ik heb deze laatste ps3 beter behandeld als men vriendin haha^^![]()
..
Waarom nou Zenith*.... WaaromZen!th schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:05:
@Zlat .. das onzin ;p
Die dingen moeten er tegen kunnen, het is toch een game console?
En die zouden dus gebouwd moeten zijn op nolifers ..
Mijn pc staat ook 24/7 aan .. end ie houd het altijd keurig mijn gewenste 2 jaar uit ;p daarna tijd voor vervangingm en gaan ze toevallig rond die tijd ook kapot
Klopt gedeeltelijkZen!th schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:05:
@Zlat .. das onzin ;p
Die dingen moeten er tegen kunnen, het is toch een game console?
En die zouden dus gebouwd moeten zijn op nolifers ..
Mijn pc staat ook 24/7 aan .. end ie houd het altijd keurig mijn gewenste 2 jaar uit ;p daarna tijd voor vervangingm en gaan ze toevallig rond die tijd ook kapot
i knowFamous schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:53:
[...]
Ik heb je idd geaccept, meerdere keren geinvite maar je ging er niet op in
Ook met elite heb ik je al geinvite.
We zoeken niet elleen premium members, maar willen graag emblem en titles.
We spelen het vaakst domination, maar de meeste maakt het niet uit wat we doen.
Jep ... Ps3 is overledendelaitinho schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:26:
Mensen wat gebeurt er allemaal? Stress in de tent jan?
Het leuke bij is dat ze telkens net na de garantie kapot gaanSjoerdiee schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:28:
Ik zit ook al aan me 3e ps3, eerste Was de blu-ray lezer kapot kreeg na 3 maanden een nieuwe, andere was idd oververhit ( stond gewoon op mijn bureau genoeg ventilatie etc.. duurde ook weer 2 maanden..
Die ik nu heb draait nog prima!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq