Only schreef op woensdag 30 november 2011 @ 00:21:
[...]
Je zegt wel dat je voor het team speelt, maar enige reden waarom jij met Sup speelt is omdat je geen assault streaks kan halen

--> De waarheid is hard.
Morgen ben ik er alleen even in de middag, zelfde als vandaag, daarna weer ff wachten tot het weekend (lees zaterdag).
Ikzit alleen nog ff te wachten totdat ik een goed wapen vrijspeel voor silencer (ACR), tot die tijd nog buttwapens.
Beetje jammer van je Tom.
Ik lig bijna altijd als eerste points te capturen , dingen te defenden , mensen aan te sturen naar bepaalde punten. Hell zelfs men equipment is voor de teamplay
EMP grenade voor de dingen op de points en motionsensor om te kijken of er iemand aankomt.
Als niet aan het teamplayen was in mw3 dan was men kd wel een heel stuk hoger geweest en was ik aan het campen
Maar ik kan wel streaks halen , dat zeer gemakkelijk

.
Als ik maar wat behoudender ga spelen , ik ren nu overal naar toe.
En in groundwar , nee daar haal ik het sowieso niet , dat klopt. Ik haat het!
Maar in een normaal potje team defender of dergelijke , daar haal ik wel gewoon men killstreaks hoor
en dat weet jij ook

(maybe niet de ospreygunner maar wel gewoon men Care package , predator, reaper bijna elk potje)
Maar ook meer omdat bijna iedereen in het team met assault package loopt te kloten.
En er meestal maar 1 of 2 zijn die support aan hebben staan.
Vandaag liepen we weer met 9 man te spelen en weer maar 2 met een launcher..
Terwijl we overspoeld werden door helicopters spy planes en dergelijke.
Dus daarom die stealth klasse ook meer , ik haal die dingen wel neer voor iedereen.
Maar zodra men rockets op zijn kan IK gewoon lekker stealthy door blijven lopen en word de rest vermoord er door.. dan pakken ze vanzelf ook wel een keer die launchers
Maar het grootste punt is dat ik dan tenminste niet makkelijk zichtbaar ben voor die klote predators die om de 30 seconden neer worden gegooid