[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 3 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 25 Laatste
Acties:
  • 56.707 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Net weer even een paar potjes gespeeld met de Scar.
En dat is toch wel weer eventjes fijn , nu nog silencer erop en lekker stealth gaan omdat er toch constant een spy plane in de lucht hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:57
Vandaag was echt een dramatische dag hiero, heb echt 1 of 2 potjes redelijk goed gespeeld. Jammer dat we die teamdeathmatch net niet meer konden winnen.

Nja uit frustratie maar even niet meer gespeeld en lopen photoshoppen ^^, wist niet wat ik moest maken, dus bij deze :P

Afbeeldingslocatie: http://i1127.photobucket.com/albums/l631/BatsAap/PreviewDE.jpg

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ziet er wel netjes uit;)
Team deathmatch vooral in groundwar is ook helemaal niets joh.
Veel te chaotisch , dus ik had op een gegeven moment ook zoiets van jullie zoeken het maar uit.
Maar dat had bijna iedereen , team work was ver te zoeken :P
Morgen gewoon weer lekker 6 man party's en normale spelmodi doen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

atomix9 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:40:
[...]

Ik whine niet, ik constateer een feit, het werkt niet....

Bedankt voor je url, die staat ook op mijn kaartje. Vervolgens staat er nergens WAAR je de code in kan voeren. 8)7

Sorry, maar het is me nog steeds niet duidelijk. En uhhh, het is al bijna 1 december
Zoals ik OOK zei, je hebt het helemaal niet nodig :P.

Ja 't werkt niet klopt, het is ook zwaar irritant, wil ik mensen inviten en dan krijgen een paar de invite niet en andere weer wel..
Via de PC gaat 't 9/10 keer weer wel goed ..

Weet iemand hoe je de clan kan levelen op betalende elite members na ?
Staat wel challenge dit, challenge dat maar kan er niks over vinden ..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:59:
Ziet er wel netjes uit;)
Team deathmatch vooral in groundwar is ook helemaal niets joh.
Veel te chaotisch , dus ik had op een gegeven moment ook zoiets van jullie zoeken het maar uit.
Maar dat had bijna iedereen , team work was ver te zoeken :P
Morgen gewoon weer lekker 6 man party's en normale spelmodi doen.
Groundwar is echt helemaal kut, dan maar liever 2 party's.
We wonnen die matches echt maar net steeds, maar werd helemaal gek van spawns en troep.
Maar ja, assassin pro is gelukkig weer in de pocket, hoef ik daar teminste niet meer op te letten.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht na leren mooi ff de frustraties van me af knallen kon ik g*dver niet connecten maar ff singleplayer uitgeprobeerd. Viel me niks niet tegen! Maar kan natuurlijk niet op tegen mp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Only schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 23:55:
[...]

Groundwar is echt helemaal kut, dan maar liever 2 party's.
We wonnen die matches echt maar net steeds, maar werd helemaal gek van spawns en troep.
Maar ja, assassin pro is gelukkig weer in de pocket, hoef ik daar teminste niet meer op te letten.
Inderdaad ,

Maar ik ga vanaf morgen toch weer standaard met de volgende klasse spelen
Blind eye
Assassin
sitrep

Scar - Red dot + Silencer
Stinger.
Support class.
Recon Drone.
AUAV
EMP
(laaste 3 potjes van vandaag ook mee gespeeld)

Dus iemand zeg dat ik niet voor het team speel :P F U :P

@bloemp.
Wees blij dat je er niet bij was :P
Dat groundwar is meer frustratie erbij schieten.

Maar vanaf morgen inderdaad gewoon 2 party's dan want dit is WAARDELOOS :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Ben net van steam afgegooid :S

[ Voor 48% gewijzigd door Lonestander op 30-11-2011 00:23 ]

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

ik ook :X

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

oh dan lag het dus niet aan mij :P

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

reset je router nog eens :P

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 00:10:
[...]

Inderdaad ,

Maar ik ga vanaf morgen toch weer standaard met de volgende klasse spelen
Blind eye
Assassin
sitrep

Scar - Red dot + Silencer
Stinger.
Support class.
Recon Drone.
AUAV
EMP
(laaste 3 potjes van vandaag ook mee gespeeld)

Dus iemand zeg dat ik niet voor het team speel :P F U :P
Je zegt wel dat je voor het team speelt, maar enige reden waarom jij met Sup speelt is omdat je geen assault streaks kan halen ;) --> De waarheid is hard. :+
Morgen ben ik er alleen even in de middag, zelfde als vandaag, daarna weer ff wachten tot het weekend (lees zaterdag).
Ikzit alleen nog ff te wachten totdat ik een goed wapen vrijspeel voor silencer (ACR), tot die tijd nog buttwapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

We'll be updating some of the Steam servers Tuesday November 29th, 2011 around 15:00 PST (GMT-8). Chat, game lobbies, and the community web site will be affected. Content downloads and game play should not be affected. Downtime is expected to be short.
als ik dan kijk wat gmt-8 is dan is het daar 15:20 dus kan best dat het daar door komt

[ Voor 7% gewijzigd door Frostbite op 30-11-2011 00:22 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Aha oke nouja ik zit er in iedergeval weer in nu :)

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Lonestander schreef op woensdag 30 november 2011 @ 00:23:
Aha oke nouja ik zit er in iedergeval weer in nu :)
x 2

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Only schreef op woensdag 30 november 2011 @ 00:21:
[...]

Je zegt wel dat je voor het team speelt, maar enige reden waarom jij met Sup speelt is omdat je geen assault streaks kan halen ;) --> De waarheid is hard. :+
Morgen ben ik er alleen even in de middag, zelfde als vandaag, daarna weer ff wachten tot het weekend (lees zaterdag).
Ikzit alleen nog ff te wachten totdat ik een goed wapen vrijspeel voor silencer (ACR), tot die tijd nog buttwapens.
Beetje jammer van je Tom. :P :(
Ik lig bijna altijd als eerste points te capturen , dingen te defenden , mensen aan te sturen naar bepaalde punten. Hell zelfs men equipment is voor de teamplay
EMP grenade voor de dingen op de points en motionsensor om te kijken of er iemand aankomt.
Als niet aan het teamplayen was in mw3 dan was men kd wel een heel stuk hoger geweest en was ik aan het campen :P

Maar ik kan wel streaks halen , dat zeer gemakkelijk ;) .
Als ik maar wat behoudender ga spelen , ik ren nu overal naar toe.

En in groundwar , nee daar haal ik het sowieso niet , dat klopt. Ik haat het!

Maar in een normaal potje team defender of dergelijke , daar haal ik wel gewoon men killstreaks hoor ;)
en dat weet jij ook ;) (maybe niet de ospreygunner maar wel gewoon men Care package , predator, reaper bijna elk potje)

Maar ook meer omdat bijna iedereen in het team met assault package loopt te kloten.
En er meestal maar 1 of 2 zijn die support aan hebben staan.

Vandaag liepen we weer met 9 man te spelen en weer maar 2 met een launcher..
Terwijl we overspoeld werden door helicopters spy planes en dergelijke.
Dus daarom die stealth klasse ook meer , ik haal die dingen wel neer voor iedereen.
Maar zodra men rockets op zijn kan IK gewoon lekker stealthy door blijven lopen en word de rest vermoord er door.. dan pakken ze vanzelf ook wel een keer die launchers :P
Maar het grootste punt is dat ik dan tenminste niet makkelijk zichtbaar ben voor die klote predators die om de 30 seconden neer worden gegooid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 00:31:
[...]

Beetje jammer van je Tom. :P :(
Ik lig bijna altijd als eerste points te capturen , dingen te defenden , mensen aan te sturen naar bepaalde punten. Hell zelfs men equipment is voor de teamplay
EMP grenade voor de dingen op de points en motionsensor om te kijken of er iemand aankomt.
Als niet aan het teamplayen was in mw3 dan was men kd wel een heel stuk hoger geweest en was ik aan het campen :P

Maar ik kan wel streaks halen , dat zeer gemakkelijk ;) .
Als ik maar wat behoudender ga spelen , ik ren nu overal naar toe.

En in groundwar , nee daar haal ik het sowieso niet , dat klopt. Ik haat het!

Maar in een normaal potje team defender of dergelijke , daar haal ik wel gewoon men killstreaks hoor ;)
en dat weet jij ook ;) (maybe niet de ospreygunner maar wel gewoon men Care package , predator, reaper bijna elk potje)

Maar ook meer omdat bijna iedereen in het team met assault package loopt te kloten.
En er meestal maar 1 of 2 zijn die support aan hebben staan.

Vandaag liepen we weer met 9 man te spelen en weer maar 2 met een launcher..
Terwijl we overspoeld werden door helicopters spy planes en dergelijke.
Dus daarom die stealth klasse ook meer , ik haal die dingen wel neer voor iedereen.
Maar zodra men rockets op zijn kan IK gewoon lekker stealthy door blijven lopen en word de rest vermoord er door.. dan pakken ze vanzelf ook wel een keer die launchers :P
Maar het grootste punt is dat ik dan tenminste niet makkelijk zichtbaar ben voor die klote predators die om de 30 seconden neer worden gegooid :P
Ik ben degene van ons team die die klote predators juist gooit op de tegenparty, beetje oponthoud plegen :P
Nou, ik liep heel de tijd met javelin rond (heb stinger nog niet), maar elke keer als ik al wat uit de lucht wou schieten deden andere dat al met stinger snel, kwam er niet eens aan toe! Ik denk trouwens dat ik voor domination een class ga aanmaken met smoke + blastshield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Only schreef op woensdag 30 november 2011 @ 00:38:
[...]

Ik ben degene van ons team die die klote predators juist gooit op de tegenparty, beetje oponthoud plegen :P
Nou, ik liep heel de tijd met javelin rond (heb stinger nog niet), maar elke keer als ik al wat uit de lucht wou schieten deden andere dat al met stinger snel, kwam er niet eens aan toe! Ik denk trouwens dat ik voor domination een class ga aanmaken met smoke + blastshield.
Ja ik! :P

Dat is nog niet eens zo'n groot probleem , maar jij weet ook , dat iedereen met die klote predators bezig is in het team :P Dan heb ik zoiets van "dan kan de I.M.S op een B punt veel nuttiger zijn"
En in plaats van de reaper een assault drone zodat die dekking kan geven tijdens het capturen

Daar heb je veel meer aan ..
En vooral wat Beertje ook heel vaak zegt, Iedereen moet nou een keer uit de buurt blijven van die derde vlag. Vooral in Groundwar.
Zorg dat je ze van een afstand klem zet MAAR ga niet bij de vlag rondlopen want dan vliegen die spawns alle kanten op :(

Maar we hebben zoveel potjes gespeeld vanavond die we maar NIPT wonnen of gewoon verloren.
alleen maar omdat iedereen zijn eigen ding deed :P

Ik ben er morgenmiddag rond uurtje of 3 weer ;) , Ben er alleen zondags overdag helemaal niet ;) Feyenoord-PSV he 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
WTF! Ik heb vanmiddag tot level 6 prestige 1 geranked log ik zojust in ben ik opeens weer level1.... Iemand meer die dat ooit mee gemaakt heeft? Of weet waar dat aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inf3rno89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:29
Op de PC ook vaak party's (en lol) maar daar lees ik hier weinig van terug. PS3 = oververtegenwoordigd op GoT waarschijnlijk :)

Heb trouwens in het weekend MW3 op de PS3 kunnen spelen bij een vriend. Ongeveer 4 uurtjes gespeeld maar ik kon gewoon niet wennen aan die thumbsticks :( Wat voelt het toch raar aan om daar mee te richten. Er was een kleine mogelijkheid dat ik later misschien een console zou aanschaffen, maar daar zie ik nu van af, althans voor FPS games.

Verder lekker vaak party's in de avond op Steam. Bijna altijd DOM, behalve als we met een grote party zitten dan doen we vaak Groundwar. 16 winstreak dankzij de party's van de afgelopen dagen :) Doel was 21 om Black(20 winstreak) te toppen :P

Leaderboards hoor ik trouwens ook niemand over. Kijk vaak hoe vrienden het doen en daar zitten toch uitschieters bij! Bv:Gundogan, hoe kom jij aan 21%+ accuracy? Kan mijn 18% niet verbeteren :P Die leaderboards helpen wel vind ik. Zo probeer ik steeds hoger te komen in de lijsten waardoor ik beter mijn best doe en op die manier ook het team help.

Verder pistols ftw, vooral p99. Doet volgens mij meer damage dan USP al laat ie dat niet zien in de grafieken ingame. Ik probeer de pistol titles te halen. Ook erg handig als je clip leeg is (Scar+silencer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 00:45:
[...]

Ja ik! :P

Dat is nog niet eens zo'n groot probleem , maar jij weet ook , dat iedereen met die klote predators bezig is in het team :P Dan heb ik zoiets van "dan kan de I.M.S op een B punt veel nuttiger zijn"
En in plaats van de reaper een assault drone zodat die dekking kan geven tijdens het capturen

Daar heb je veel meer aan ..
En vooral wat Beertje ook heel vaak zegt, Iedereen moet nou een keer uit de buurt blijven van die derde vlag. Vooral in Groundwar.
Zorg dat je ze van een afstand klem zet MAAR ga niet bij de vlag rondlopen want dan vliegen die spawns alle kanten op :(

Maar we hebben zoveel potjes gespeeld vanavond die we maar NIPT wonnen of gewoon verloren.
alleen maar omdat iedereen zijn eigen ding deed :P

Ik ben er morgenmiddag rond uurtje of 3 weer ;) , Ben er alleen zondags overdag helemaal niet ;) Feyenoord-PSV he 8)
Die IMS is ook zwaar onder gewaardeerd vind ik, het is echt een sterk verdedigingsnummer voor domination, maar als iemand eenmaal gekilled is door dat ding is hij meestal daarna ook snel kapot geschoten.
Denk dat je die het beste bij C ofzo kan neerzetten, zodat je met ze alle B kan defenden/cappen zonder al te veel zorgen te moeten maken om C.
@ Hierboven: mijn accuracy zit ook boven de 20%, ligt denk ik vooral aan je wapenkeus, Type 95 is erg goed daarvoor bijv.
Zondagmiddag ben ik er ook niet, eerst werken en dan beetje SN vieren, s'avonds lekker ff spelen!
Feyenoord en PSV zijn beide rukploegen, hoop op een gelijkspel.
:o

[ Voor 3% gewijzigd door Only op 30-11-2011 04:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:11
delaitinho schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 17:59:
[...]

Heb je een invite gestuurd op elite.. zal na eten ff wat mensen uit me lijst gooien!
Voor psv'ers gaat dat zowiezo makkelijker 8)
Ow dus ik ben uit je lijst ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:15

Gundogan

Rip and tear, until it is done

inf3rno89 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 01:39:
Leaderboards hoor ik trouwens ook niemand over. Kijk vaak hoe vrienden het doen en daar zitten toch uitschieters bij! Bv:Gundogan, hoe kom jij aan 21%+ accuracy? Kan mijn 18% niet verbeteren :P Die leaderboards helpen wel vind ik. Zo probeer ik steeds hoger te komen in de lijsten waardoor ik beter mijn best doe en op die manier ook het team help.
Shotguns! Stond eerst op ~50-75% omdat ik alleen maar met (pump action) shotties speelde. Nu dropt het wel hard omdat ik meer met de andere wapens speel (normaal zal het wel op zo'n 15% zitten). Jammer dat het levelen van shotguns dan weer niet bevorderlijk is voor de je k/d :D

Jammer dat je niet meer ala BO een mooi overzichtje hebt van je meest gebruikte wapens want dan had ik mooi 'manly' lijstje met KSG12, SPAS12, Model1887, Striker en AA12. :Y

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
Right.. gisteren avond rond uur of 12 nog ff snel prestige gedaan, kom ik erachter als je Custom classes unlockt die niet mee gaan na je volgende prestige pff all me tokens verneukt jeeeuh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 16:34
Gisteravond ging echt bagger zeg. Mn kd ratio is zelfs wat gezakt. Sommige potjes wonnen we ook met 1 kill verschil. Ik had gisteren trouwens mijn headset binnen gekregen, maar toen ik in de party zat kwam ik er achter dat ik mijn microfoon nog niet ingesteld had. Dat kon ik alleen doen door uit de party te gaan, dus ik ben maar gebleven. Zie je bij je eigen naam in mw3 ook zo'n icoontje van je microfoon, zodat je kunt zien dat je microfoon ook daadwerkelijk werkt?

[Dutch Eagles Youtube Channel]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Sjoerdiee schreef op woensdag 30 november 2011 @ 08:16:
Right.. gisteren avond rond uur of 12 nog ff snel prestige gedaan, kom ik erachter als je Custom classes unlockt die niet mee gaan na je volgende prestige pff all me tokens verneukt jeeeuh..
Vreemd ik heb ook classes geunlockt maar ik heb ze wel mee genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
wackyjacky schreef op woensdag 30 november 2011 @ 08:20:
Gisteravond ging echt bagger zeg. Mn kd ratio is zelfs wat gezakt. Sommige potjes wonnen we ook met 1 kill verschil. Ik had gisteren trouwens mijn headset binnen gekregen, maar toen ik in de party zat kwam ik er achter dat ik mijn microfoon nog niet ingesteld had. Dat kon ik alleen doen door uit de party te gaan, dus ik ben maar gebleven. Zie je bij je eigen naam in mw3 ook zo'n icoontje van je microfoon, zodat je kunt zien dat je microfoon ook daadwerkelijk werkt?
Als je zelf in de lobby zit kun je gewoon je mic tekentje zien + een animatie als je praat. Gewoon wat je bij de rest ook ziet dus. Mic kun je instellen bij Rand aparatuur opties (of iets dergelijk) en dan audio apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
chimera2 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 08:20:
[...]

Vreemd ik heb ook classes geunlockt maar ik heb ze wel mee genomen.
hmm.. vanavond nog maar is een x kijken dan! ( was ook nog geen lvl 4 maar dacht zoiets te zien..) vanavond weer hele avond online denk ik! Eindelijk geprestiged haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Intruder schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:57:
Vandaag was echt een dramatische dag hiero, heb echt 1 of 2 potjes redelijk goed gespeeld. Jammer dat we die teamdeathmatch net niet meer konden winnen.

Nja uit frustratie maar even niet meer gespeeld en lopen photoshoppen ^^, wist niet wat ik moest maken, dus bij deze :P

[afbeelding]
Grappig ik zit naar die groene vlek boven die arend te kijken en dat lijkt net op iemand die aan het moonen is.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
Sjoerdiee schreef op woensdag 30 november 2011 @ 08:30:
[...]

hmm.. vanavond nog maar is een x kijken dan! ( was ook nog geen lvl 4 maar dacht zoiets te zien..) vanavond weer hele avond online denk ik! Eindelijk geprestiged haha
Kan niet, eenmaal unlocked behoud je die custom classes.
@chimera.. voor joden die goed gamen is er altijd plek. Ben geen hater :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
delaitinho schreef op woensdag 30 november 2011 @ 08:43:
[...]

dan is het goed heb 5 tokens er voor gebruikt namelijk! Vind het fijn om veel classes te hebben! :)

Delai vanavond online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 00:10:
[...]

@bloemp.
Wees blij dat je er niet bij was :P
Dat groundwar is meer frustratie erbij schieten.

Maar vanaf morgen inderdaad gewoon 2 party's dan want dit is WAARDELOOS :P
Haha ja ik lees 't. Is vaak net even te veel man waardoor er weinig tot geen overzicht is,dat Ground War.
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 00:45:
[...]

Ohw naar de kuip zondag? En wie gaan we supporteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soheilmd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-08 13:10
Heren,

ik zit met iets vreemds, op de PC heb ik het spel uitgespeeld, maar als ik in het hoofdmenu campaign click dan zie ik bij game status 59%?
heb ik nou 41% van hetgame gemisst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
soheilmd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 08:57:
Heren,

ik zit met iets vreemds, op de PC heb ik het spel uitgespeeld, maar als ik in het hoofdmenu campaign click dan zie ik bij game status 59%?
Je kan het op verschillende niveaus uitspelen toch? En volgens mij zit er ook weer Intel in iedere map die je kan verzamelen ben er niet zeker van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 00:02
Heren,

20% voor alle Intel, 20% per difficulty geloof ik, of iets in die richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Heren,

http://www.google.nl/sear...46108b47&biw=1680&bih=869

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Sc0rPi0N schreef op woensdag 30 november 2011 @ 08:31:
[...]

Grappig ik zit naar die groene vlek boven die arend te kijken en dat lijkt net op iemand die aan het moonen is.
Die zie ik dan weer niet maar die "slinger" achter de D lijkt ook ergens op.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Gundogan schreef op woensdag 30 november 2011 @ 08:15:
[...]

Jammer dat je niet meer ala BO een mooi overzichtje hebt van je meest gebruikte wapens want dan had ik mooi 'manly' lijstje met KSG12, SPAS12, Model1887, Striker en AA12. :Y
In Elite!

Daar heb ik meteen een vraagje over:

Ik heb eerst een gratis Elite account gemaakt, een Custom Class gewijzigd, wijziging naar de game gestuurd, in de game doorgevoerd et voila: 2 uur double XP.

Nu heb ik ook Premium gekocht en ben dus Founder. Dat is ook te zien, heb netjes die groene skull achter m'n naam in Elite.

Echter (en daarentegen): Ik krijg dan toch nogmaals 2 uur double xp?! Of niet?

Ik heb daar nog niks van gezien in game jammer genoeg...of krijg je niet nogmaals double xp?

Ik krijg namelijk wel continu dit brakke scherm:

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2hz7s05.jpg

Dus de eerst 2 uur double xp voor elite heb ik gehad, maar krijg ik dan nogmaals 2 uur omdat je premium kocht en founder bent?

[ Voor 6% gewijzigd door sanderander op 30-11-2011 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Frentik schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:10:
[...]
Die zie ik dan weer niet maar die "slinger" achter de D lijkt ook ergens op.... :P
Als jullie het beter kunnen jongens, laat maar zien dan! Ik ben zelf niet zo goed in photoshop, maar vind het wel mooi dat iemand er tijd in steekt om een logo te maken, dan ga ik hem niet lopen afkraken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
delaitinho schreef op woensdag 30 november 2011 @ 08:43:
[...]

Gelukkig. :-) en dank je voor het compliment. En ik heb aan niemand een hekel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
chimera2 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:21:
[...]

Gelukkig. :-) en dank je voor het compliment. En ik heb aan niemand een hekel
Trouwens, als ik je de volgende keer een invite stuur mag je best een keer party joinen;)
Ik ben er trouwens wel mee eens dat die grote party's leuk zijn voor even, maar dat ik toch liever met 6 vs 6 speel. Daarbij vind ik dat we vanavond maar eens wat private matches erin moeten gooien om de alpha's en de beta's te bepalen.

@sjoerdie: ben dus wel online denk ik! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
delaitinho schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:29:
[...]

Trouwens, als ik je de volgende keer een invite stuur mag je best een keer party joinen;)
Ik ben er trouwens wel mee eens dat die grote party's leuk zijn voor even, maar dat ik toch liever met 6 vs 6 speel. Daarbij vind ik dat we vanavond maar eens wat private matches erin moeten gooien om de alpha's en de beta's te bepalen.

@sjoerdie: ben dus wel online denk ik! 8)
Ik vind heel dat Alpha/beta gedoe maar beetje vaag, je kan toch gewoon als er te veel man is 2 partys beginnen niet dat je ''vaste teams'' krijgt, iedereen wilt vast een x met de ander spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Sjoerdiee schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:32:
[...]

Ik vind heel dat Alpha/beta gedoe maar beetje vaag, je kan toch gewoon als er te veel man is 2 partys beginnen niet dat je ''vaste teams'' krijgt, iedereen wilt vast een x met de ander spelen ;)
Goed plan dan speel je niet altijd met dezelfde maar wel met de clan. En delai ik zal er op letten. Maar speel ook wel is met mijn zwager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:24

Sandyman538

SandstorM [148839]

sanderander schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:15:
Dus de eerst 2 uur double xp voor elite heb ik gehad, maar krijg ik dan nogmaals 2 uur omdat je premium kocht en founder bent?
Ik ben ook premium/founder ofzo en heb daar 2 uur double XP voor gekregen. Het zou dus vreemd zijn als jij 2x 2 uur krijgt, dus ik denk dat het wel klopt! :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Sandyman538 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:36:
[...]

Ik ben ook premium/founder ofzo en heb daar 2 uur double XP voor gekregen. Het zou dus vreemd zijn als jij 2x 2 uur krijgt, dus ik denk dat het wel klopt! :)
Je hebt mijn post niet goed gelezen. Iedereen krijgt 2 uur dubbel XP! Als je een GRATIS Elite account maakt, en je past een class aan, krijg je 2 uur dubbele XP, zonder te betalen. Die heb ik dus ook gehad.

Daarnaast, erbij, ook nog, krijg je 2 uur dubbele XP omdat je premium/founder bent. Toch? Dat is m'n vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
chimera2 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:35:
[...]

Goed plan dan speel je niet altijd met dezelfde maar wel met de clan. En delai ik zal er op letten. Maar speel ook wel is met mijn zwager.
Heb zelf eerst op de PC gegamed en lange tijd in een PS3 clan gezeten. Maar een ''Alpha'' en ''Beta'' team dan word het 9 van de 10 x Alpha alle goede speler Beta alle minder goede en dan valt de clan uit elkaar.. dit is uit mijn ervaringen dan he.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

Gisteren nog een mix tussen RFFN en wat wat Tigers op demolition, gingen we de eerste pot gewoon nog de boot in!!! hahaha. Ik kwam niet meer bij... 8)7

Ze bleven te veel campen en wij gingen vooruit verdedigen. Spawnen ze opeens achter ons en weten ze die bom te planten... :P

Toen de tigers naar domination gingen, liep het een stuk beter O-)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:24

Sandyman538

SandstorM [148839]

sanderander schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:45:
[...]

Je hebt mijn post niet goed gelezen. Iedereen krijgt 2 uur dubbel XP! Als je een GRATIS Elite account maakt, en je past een class aan, krijg je 2 uur dubbele XP, zonder te betalen. Die heb ik dus ook gehad.

Daarnaast, erbij, ook nog, krijg je 2 uur dubbele XP omdat je premium/founder bent. Toch? Dat is m'n vraag.
Ten eerste heb ik je vraag prima gelezen :> Maar omdat ik als betalend member vanaf het eerste uur maar 1x double XP heb gehad, ging ik er vanuit dat mensen die nu gaan betalen niet een bonus krijgen die ik niet gekregen heb, vandaar mijn opmerking dat het waarschijnlijk wel zou kloppen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Sandyman538 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:06:
[...]

Ten eerste heb ik je vraag prima gelezen :> Maar omdat ik als betalend member vanaf het eerste uur maar 1x double XP heb gehad, ging ik er vanuit dat mensen die nu gaan betalen niet een bonus krijgen die ik niet gekregen heb, vandaar mijn opmerking dat het waarschijnlijk wel zou kloppen.
Inderdaad, ik heb mijn dubbele XP ook gehad toen ik nog een gratis member was.
Nadat ik elite gekocht had kreeg ik wel de melding van dubbele xp, maar niet in de game.

Ook heb ik de founder status nog niet en ook de emblem - callsign niet.. Staat op de site dat je het niet hoeft te activeren maar daar krijg ik toch mijn twijfels bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Famous schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:10:
[...]

Nadat ik elite gekocht had kreeg ik wel de melding van dubbele xp, maar niet in de game.

Ook heb ik de founder status nog niet en ook de emblem - callsign niet.. Staat op de site dat je het niet hoeft te activeren maar daar krijg ik toch mijn twijfels bij..
Ik heb niks geactiveerd qua founder, gisteren om 7 uur premium gekocht en om 9 a 10 uur had ik mijn founder status klaar. Heb er voor de rest niks aan hoeven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famous schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:10:
[...]

Zo als ik het heb gelezen, moet je m gewoon upgraden en activeer je m door een potje MP te spelen. Zo heb ik t gisteren gedaan en ik had al een groen skulletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Mystikal schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:58:
Bla Bla :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Intruder schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:28:
[...]

Ik heb niks geactiveerd qua founder, gisteren om 7 uur premium gekocht en om 9 a 10 uur had ik mijn founder status klaar. Heb er voor de rest niks aan hoeven doen.
Ik had het gister middag gekocht rond half 4.
Als ik inlog op de xbox op elite krijg ik elke x de melding dat ik de Founder status nog niet heb aangevraagt en dat de actie tot vandaag loopt.

Hopelijk krijg ik het nog wel ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystikal schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:58:
Gisteren nog een mix tussen RFFN en wat wat Tigers op demolition, gingen we de eerste pot gewoon nog de boot in!!! hahaha. Ik kwam niet meer bij... 8)7

Ze bleven te veel campen en wij gingen vooruit verdedigen. Spawnen ze opeens achter ons en weten ze die bom te planten... :P

Je zou ook sportief kunnen zijn en zeggen dat de tigers gewoon sterke tegenstanders waren ipv weer zitten zeuren over campen. Het liep stukken beter toen de tigers weg waren. Met andere woorden... jullie speelden daarna weer tegen gemiddelde spelers waar jullie wél van konden winnen. Stoer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Famous schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:50:
[...]

Ik had het gister middag gekocht rond half 4.
Als ik inlog op de xbox op elite krijg ik elke x de melding dat ik de Founder status nog niet heb aangevraagt en dat de actie tot vandaag loopt.

Hopelijk krijg ik het nog wel ^^
founder word toch automatisch geactiveerd als je potje MP speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Sjoerdiee schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:54:
[...]

founder word toch automatisch geactiveerd als je potje MP speelt?
Gisteren genoeg potjes gespeeld in ieder geval :o
Zal vanmiddag eens kijken of de status al is veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Het duurt zoals ook vermeld op de Elite website vaak tot 48 uur voordat het geactiveerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:30
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:53:
[...]

Je zou ook sportief kunnen zijn en zeggen dat de tigers gewoon sterke tegenstanders waren ipv weer zitten zeuren over campen. Het liep stukken beter toen de tigers weg waren. Met andere woorden... jullie speelden daarna weer tegen gemiddelde spelers waar jullie wél van konden winnen. Stoer hoor.
My god, straks komen de CU@LAN kreten nog voorbij op het forum. Iedereen veel plezier met z'n clans, maar ik hoef niet elke dag een verslag te lezen van jullie wilde avonturen op het net. Lokt alleen maar bovenstaande reacties uit.

Ik vind het jammer dat er veel 'routine' spelers actief zijn momenteel die potje na potje met het zelfde wapen spelen, ieder voor zich, zonder oog op taktieken. Maakt het voor mij als recreatieve noob een stuk minder leuk.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Iemand al enig idee wanneer de clan challenges online komen ?
We willen graag onze clan lvlen aangezien er maar 2 Elite premium members hebben .. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
virtualJac schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:00:
[...]

My god, straks komen de CU@LAN kreten nog voorbij op het forum. Iedereen veel plezier met z'n clans, maar ik hoef niet elke dag een verslag te lezen van jullie wilde avonturen op het net. Lokt alleen maar bovenstaande reacties uit.

Ik vind het jammer dat er veel 'routine' spelers actief zijn momenteel die potje na potje met het zelfde wapen spelen, ieder voor zich, zonder oog op taktieken. Maakt het voor mij als recreatieve noob een stuk minder leuk.
Als een wapen fijn speelt en je wilt er de challenges voor halen waarom zou je dan een ander wapen kiezen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

virtualJac schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:00:
[...]

Heb zelf niet meegespeeld maar Mystikal is nogal overtuigd van zichzelf en het is niet de eerste keer dat ie zich nogal arrogant uitlaat. Dus ik dacht... even reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:12
Iemand hier ervaring met MW3 en >40" 3D tv?
Ik heb vorige week bij een vriend wat kunnen spelen op de 360. Ik overweeg nu een 3D tv te kopen, maar ik ben flink MW3 verslaafd, en vraag me af of alles nog wel duidelijk blijft, vaak gaat het om de details dat je de vijand net ziet zitten/liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:07:
[...]

Heb zelf niet meegespeeld maar Mystikal is nogal overtuigd van zichzelf en het is niet de eerste keer dat ie zich nogal arrogant uitlaat. Dus ik dacht... even reageren.
Maar als ik zijn post zo lees lijkt t er meer op dat hij met wat tigers in één team zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
carpcatcher schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:12:
Ik heb vorige week bij een vriend wat kunnen spelen op de 360. Ik overweeg nu een 3D tv te kopen, maar ik ben flink MW3 verslaafd, en vraag me af of alles nog wel duidelijk blijft, vaak gaat het om de details dat je de vijand net ziet zitten/liggen.
Volgens mij maak je online niet zoveel kans als je middels 3D speelt, meen ik ergens gelezen te hebbe. In 2D spot je veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

3D geen ervaring mee.
Wel met 40'' LED TV. Als ik CoD speel zit ik er zon 1,5 meter vanaf misschien 2.
opzich blijft het allemaal duidelijk ( Ga er vanuit dat je met HDMI kabel alles aansluit ).
De graphics is sws al niet het sterkste punt van CoD reeks.

Maar je krijgt geen vies uitgerekt beeld oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:13:
[...]

Maar als ik zijn post zo lees lijkt t er meer op dat hij met wat tigers in één team zat?
Zou kunnen...

"Toen de tigers naar domination gingen, liep het een stuk beter"

Daar ging het mij meer om. Het ligt niet aan RFFN want die zijn zo pro. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
De groote lijkt me het probleem niet nee, ik speel zelf ook achter een 37 inch led tv en zit hier redelijk dicht op. Alles blijft duidelijk en kan het super goed zien.

3D echter is wel een leuke feature van die tv's maar is in mijn ogen nog niet goed genoeg doorontwikkeld om goed mee te kunnen gamen. Ook kan ik aanraden, dat als je al voor een 3D televiesie gaat, je naar een actieve 3d TV moet kijken (1tje met shutterglasses dus)

Ben namelijk nog niet zo'n fan van passieve 3d televisies mede dankzij die brilletjes die in feite als volgt werken
-De tv zend 2 beelden tegelijk uit, het linker glas van je bril laat 1 van die beelden zien en het glas in je rechter bril de andere. Je linker glas zal dus deel 1 scherp laten zien, maar laat altijd nog een beetje zien van beeld 2, waardoor het niet ideaal is om mee te gamen.

Actieve 3d tv's hebben hier minder last van, want die verduisteren 1 glas compleet om de beurt, het nadeel is alleen dat die brilletjes behoorlijk prijzig zijn en batterijen nodig hebben.

Mja kan je wel aanraden om even een elektronica zaak binnen te gaan om het zelf uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:12
Heb zelf al 47" dus gaat echt om 3D ;)
thanks Bram, ik hoop nog op reactie van mensen met MW3 en 3D tv :D

edit: Intruder, bedankt, Actieve zal het zeker worden. maar gaat echt om de ervaring binnen MW3, en denk niet dat ze toelaten dat ik mijn PS3 even kom aansluiten O-)
(en dan liefst nog een internet verbinding voor de multiplayer, haha)

[ Voor 32% gewijzigd door carpcatcher op 30-11-2011 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sjoerdiee schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:46:
[...]

Heb zelf eerst op de PC gegamed en lange tijd in een PS3 clan gezeten. Maar een ''Alpha'' en ''Beta'' team dan word het 9 van de 10 x Alpha alle goede speler Beta alle minder goede en dan valt de clan uit elkaar.. dit is uit mijn ervaringen dan he.. ;)
Daarom was mijn idee ook om private match te spelen met ze'n allen en dan ga ik bijvoorbeeld spectate.
Dan zie ik de kunsten van iedereen EN dan kan ik 2 even sterke teams aanwijzen.

En over elke dag met andere mensen gamen van de clan , dat kan ook ja maar als je paar weekjes met dezelfde groep gamed dan wen je aan elkaar en dan kan je een goede solide tactiek bouwen.
En dat is niet zo als je elke dag weer met andere mensen gamed.

Maar geloof me , het gaat echt niet zo worden dat het 1ste team supersterk is en het 2de team middelmatig is....En we hebben allemaal mensen waarmee we beter gamen en met sommige mensen juist niet zo goed.
Maar tuurlijk af en toe kunnen we wel wat switchen , maar beter is wel dat we gewoon 2 vaste kernen hebben ;)
En zodat we ook gewoon met ze alle verschillende modi kunnen spelen , want grotendeels van de mensen in de clan hebben gewoon haat aan ground war :P
MAar van het weekend word dat allemaal geregeld 8)

@Bloemp....Ben een feyenoorder in hart en nieren ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:53:
Was jij erbij? Wij speelden idd samen met mystikal en ik geloof dat we 2 of 3 potjes meegedaan hebben en inderdaad die hebben we best stom verloren door op het einde van de rondes op jacht te gaan naar kills en de bom uit het oog te verliezen (geldt ook voor jou mysti! :P) . Maar het waren leuke potjes, gaan we vaker doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropdeath
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-09 17:08
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:32:
[...]

Tenmiste nog iemand met een beetje verstand van voetbal.

www.nolimitoss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuz1on
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-07-2022
dropdeath schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:42:
[...]

Tenmiste nog iemand met een beetje verstand van voetbal.
*kuch* ;-)

https://www.youtube.com/user/ThisIsFuZioN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:32:
[...]

Haha das dus het verkeerde antwoord! Maar evengoed succes zondag, maar niet teveel ;)

OT: hoe zat t nu als je premium bent en je zit bij een clan dan krijg je voor je clan double xp vanwege t feit dat je premium member bent? of heb ik dat verkeerd gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
carpcatcher schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:26:
[...]

Heb zelf al 47" dus gaat echt om 3D ;)
thanks Bram, ik hoop nog op reactie van mensen met MW3 en 3D tv :D

edit: Intruder, bedankt, Actieve zal het zeker worden. maar gaat echt om de ervaring binnen MW3, en denk niet dat ze toelaten dat ik mijn PS3 even kom aansluiten O-)
(en dan liefst nog een internet verbinding voor de multiplayer, haha)
Hoe ben je van plan in 3D te gaan gamen dan met MW3? Blackops kon je in 3D spelen, in MW3 zit die functie toch helemaal niet? Of je gaat natuurlijk opzoek naar een tv met realtime 2D -> 3D conversie, maar dat geeft altijd een slechter resultaat dan dat de bron 3D materiaal is. De meeste topmodellen 3D tv's kunnen dit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:46:
[...]

Haha das dus het verkeerde antwoord! Maar evengoed succes zondag, maar niet teveel ;)

OT: hoe zat t nu als je premium bent en je zit bij een clan dan krijg je voor je clan double xp vanwege t feit dat je premium member bent? of heb ik dat verkeerd gelezen?
Je krijgt alleen maar double xp als je een elite account aanmaakt ;) ..

en dan bij bepaalde levels van Call of duty Elite ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aha duudelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

Frentik schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:42:
[...]
Was jij erbij? Wij speelden idd samen met mystikal en ik geloof dat we 2 of 3 potjes meegedaan hebben en inderdaad die hebben we best stom verloren door op het einde van de rondes op jacht te gaan naar kills en de bom uit het oog te verliezen (geldt ook voor jou mysti! :P) . Maar het waren leuke potjes, gaan we vaker doen :)
Eensch!! :9 We gingen veel te veel op zoek naar de campers met alle risico van dien! Ik kon er erg om lachen. Het was in ieder geval gezellig, jammer dat jullie niet op TS zitten. Dat maakt een wereld van verschil. En ben blij dat je het cynisme in mijn post wel begrijpt in plaats van onze wildcat wannabe tiger.
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:21:
[...]

Zou kunnen...

"Toen de tigers naar domination gingen, liep het een stuk beter"

Daar ging het mij meer om. Het ligt niet aan RFFN want die zijn zo pro. :O
Als je niet weet hoe de vork in de steel zit, kun je beter iets gematigder zijn in je antwoorden.

Afbeeldingslocatie: http://punditkitchen.files.wordpress.com/2010/10/4c6a274b-5324-4b3b-a5bc-57e094abe35b.jpg

En als je vind dat ik arrogant bent, kun je dat ook normaal zeggen. Ik durf te wedden dat niemand die mij een beetje kent vind dat ik arrogant ben.

[Edit]
En het wordt er niet beter op...

Afbeeldingslocatie: http://farm7.staticflickr.com/6118/6430349661_6f67c2d55a.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Mystikal op 30-11-2011 13:11 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
God gloeiende gloeiende.
Ben je lekker aan het survivalen , ga je dood door je eigen grenade sentry.(ronde 42)
Ben nu ook niet bezig om nieuw record te halen want ben nu pas weer level 34
Ik heb gewoon mijn sleight of hand nodig.Anders ben je echt de lul haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 13:58:
God gloeiende gloeiende.
Ben je lekker aan het survivalen , ga je dood door je eigen grenade sentry.(ronde 42)
Volgens mij zit jij echt te no-lifen hea :*) .
Ik speel best wel veel survival maar nog steeds niet lvl 50! Duurt veelste lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:09:
[...]

Volgens mij zit jij echt te no-lifen hea :*) .
Ik speel best wel veel survival maar nog steeds niet lvl 50! Duurt veelste lang.
Agh jongen :( Waar nou weer no-lifen :(
Nee ik zit in de Ziektewet :P ben 4 ochtenden in de week in het ziekenhuis ;)
Dus dan heb ik in de middag niet veel te doen he ;)
Vriendin woont in het buitenland.
Vrienden zijn aan het werk.
Werken gaat ff niet.
Dus tsjaah wat moet ik dan ;) Kan wel een biografie gaan schrijven :P Maar is gamen toch leuker ;)

Even iets anders , door die update van ps3 krijg je nu op het begin als je je ps3 opstart ook een epilepsie waarschuwing :o

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-06 13:40
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 13:58:
God gloeiende gloeiende.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VkOXe-ZJnnk]

Jan ik leef met je mee altijd K*T / Kl*te om door zoiets gameover te gaan, ik heb dat helaas iets te vaak zelf moeten ondervinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
vanavond nog veel mensen van de partij? of wordt het voetbal kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik kom denk ik wel ff online. Heb alleen geen zin in ground war, dus hopelijk zijn er niet teveel online. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bram1984 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:08:
Ik kom denk ik wel ff online. Heb alleen geen zin in ground war, dus hopelijk zijn er niet teveel online. :P
Ik denk dat er wel zo'n 10 a 13 mensen on-line zijn vanavond :P
Maar ik ga ook geen ground war spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Hopelijk staat de partyleader in mijn vriendenlijst, want ik krijg geen clan-invites binnen op elite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wackyjacky schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:10:
Hopelijk staat de partyleader in mijn vriendenlijst, want ik krijg geen clan-invites binnen op elite...
Voeg mij ook maar even toe. Just_jan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:11:
[...]

Voeg mij ook maar even toe. Just_jan ;)
Jou had ik al jan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:10:
[...]

Ik denk dat er wel zo'n 10 a 13 mensen on-line zijn vanavond :P
Maar ik ga ook geen ground war spelen ;)
Beste ook geen private.. ben nu net weer lvl 1 haha schiet niet hard op dan he! Beste lekker levelen :D 2 partys gewoon komt goed!

Met welk wapen beginnen jullie aan begin van prestige? ( lvl 1) heb geen wapen unlocked btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ump heb je direct aan t begin al toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:20:
Ump heb je direct aan t begin al toch?
Klopt daar kun je lang mee doen :) Dat merk ik nu.

Doorgegaan tot ik de Type 95 unlocked had. Dus ga daar mee verder icm Akimbo FMG9 }:O

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Sc0rPi0N schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:30:
[...]

Klopt daar kun je lang mee doen :) Dat merk ik nu.

Doorgegaan tot ik de Type 95 unlocked had. Dus ga daar mee verder icm Akimbo FMG9 }:O
Type 95 is zoiezo beast. M4A1 had ik al Gold gehaald dus wil nu ander wapentje tot gold doen voor titels etc :) vandaar eigenlijk.. denk dat ik Type 95 ga doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sjoerdiee schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:33:
[...]

Type 95 is zoiezo beast. M4A1 had ik al Gold gehaald dus wil nu ander wapentje tot gold doen voor titels etc :) vandaar eigenlijk.. denk dat ik Type 95 ga doen!
Type 95 is ook gewoon een heerlijk wapen , alleen ik merk dat ik het fijner vind om een automatische wapen te hebben..kom vaak tegen meerdere mannetjes tegelijk te staan, waardoor ik het toch vaak afleg met men type 95. maar met men ACR of SCAR allemaal weg blaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:35:
[...]

Type 95 is ook gewoon een heerlijk wapen , alleen ik merk dat ik het fijner vind om een automatische wapen te hebben..kom vaak tegen meerdere mannetjes tegelijk te staan, waardoor ik het toch vaak afleg met men type 95. maar met men ACR of SCAR allemaal weg blaas.
Als je moet sproeien is de 95 inderdaad niet lekker. Voor alle andere situaties vind ik hem top!

Als ik besluit in prestige te gaan (twijfel nog over de eventuele voordelen), dan wil ik die wel graag meeslepen.

MW3: Aap_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Type 95 is anders best accuraat vanuit de heup hoor. Ik gebruik 'm wel altijd met Stalker Pro. Zo'n relaxte perk. Vet hard lopen als je ADS doet, en ook nog eens sneller kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 08:52

MonkeySleeve

It's just Monkey business

bram1984 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:54:
Type 95 is anders best accuraat vanuit de heup hoor. Ik gebruik 'm wel altijd met Stalker Pro. Zo'n relaxte perk. Vet hard lopen als je ADS doet, en ook nog eens sneller kunnen draaien.
Sneller draaien? Gewoon je sensitivity omhoog gooien helpt ook :P

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
ThE_OwNeR schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:55:
[...]

Sneller draaien? Gewoon je sensitivity omhoog gooien helpt ook :P
Op het mikken tijdens ADS zit altijd een vertraging. Die wordt verminderd door Stalker. Kun je je sens. wel omhoog gooien, maar dan speelt de rest van de game waarschijnlijk niet zo lekker. Mijn sens. staat overigens al op 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
bram1984 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:54:
Klopt hip fire gaat prima met Type 95.. @ Just_jan is de ACR echt zo fijn dan? SCAR heb ik maar eventjes mee gespeeld acr helemaal niet eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:58

The DenMan

PSN ID: Thedenman

De FAD is anders ook wel een lekker wapen met Red Dot. Alleen jammer dat je hem pas in level 78 ofzo krijgt.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook online vanavond!

Desnoods gaan we met 2 party's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik zet tegenwoordig tussen 2 games in, mijn download op de laptop aan, die de hele pijp leegtrekt. Dat voorkomt dat ik host ben, anders ben ik het 9 van de 10 keer. Net even dat trucje vergeten.

Bij 4-23 begon het te dagen. En ja hoor, ik was weer host. Sta je dan op een meter afstand in HC gewoon een magazijn van je shotgun leeg te pompen, geen effect.

Knap werk hebben ze toch geleverd.
Pagina: 1 ... 5 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.