[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 3 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 25 Laatste
Acties:
  • 56.705 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
chimera2 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:44:
[...]

Volgens mij kunnen we onderhand net zo goed een eigen topic openen.
Met wie er wel en wie niet is. En wie welke streak neemt.
Ik vind het in principe wel een goed idee.
the dutch eagles cod clan topic :P
Of gewoon het algemene clan topic cod :P

Alhoewel ik het wel een beetje stom zou vinden dat je niet in het cod mw3 forum mag hebben over cod mw3 zaken. die wij als clan samen doen :P
als wij praten over killstreaks en equipment doen we dat toch over cod mw3. in het cod mw3 topic?

Niets on-topic..
En zoals ik de afgelopen 2 weken ook zie zijn de ps3 mensen het actiefste op dit forum :P Voornamelijk de clan :P

Dus als we niet eens meer daarover mogen praten in dit forum kunnen we maar beter gewoon op de elite site communiceren :P

@Ruwi.. ik ben er vanaf een uurtje of 19:00 voor de mp ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Voor PC gamers is er de GoT-MW3 steam group. Tegen 20:00 is er altijd wel een clubje GoT-ters wat samen onder andere TDM / KC / Dom of met meerderen GW speelt.

Via Steam kun je jezelf toevoegen: => http://steamcommunity.com/groups/GoT-MW3

[ Voor 11% gewijzigd door Frostbite op 29-11-2011 14:21 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:11
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:54:
[...]

Ik vind het in principe wel een goed idee.
the dutch eagles cod clan topic :P
Of gewoon het algemene clan topic cod :P

Alhoewel ik het wel een beetje stom zou vinden dat je niet in het cod mw3 forum mag hebben over cod mw3 zaken. die wij als clan samen doen :P
als wij praten over killstreaks en equipment doen we dat toch over cod mw3. in het cod mw3 topic?

Niets on-topic..
En zoals ik de afgelopen 2 weken ook zie zijn de ps3 mensen het actiefste op dit forum :P Voornamelijk de clan :P

Dus als we niet eens meer daarover mogen praten in dit forum kunnen we maar beter gewoon op de elite site communiceren :P

@Ruwi.. ik ben er vanaf een uurtje of 19:00 voor de mp ;)
Ik heb zoiets van aanmaken die handel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:58

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Ik wil me wel als AA (Anti Air) opstellen met support package als kill streak. Anders kom ik toch niet verder dan een chopper, terwijl anderen regelmatig een osprey gunner weten te halen.

Speel nu meestal met uav, advanced uav en stealth bomber. Zou misschien alleen de UAV kunnen inwisselen voor de C-UAV.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
Ik ben echt poepie-druk vandaag op werk..! Buh Buh..
Gisteren ging idd wel lekker.. toch hele avond 1 of 2 geworden..;) En nog beter: alles gewonnen!! BAM
Vind het idd een goed plan om ff een dutch eagles topic te starten aangezien je dan ook de rest (no offense) er niet tussen hebt.

De elite site werkt op me werk niet dus daar kan ik helaas overdag niet op.
Vanavond denk ik dat ik er voor de verandering niet bij ben aangezien ik echt een schijtdag op werk heb en
ff met het vriendinnetje wil chillen.. Dus dan moeten jullie het zonder mij stellen;) Geen probleem toch?

Vanavond wel ff kijken of we een clan title kunnen aanmaken op de site!! Zou wel vet zijn!

EDIT: het maakt mij niet zo heel veel uit wat voor streak ik speel.. own toch wel 8)

[ Voor 6% gewijzigd door delaitinho op 29-11-2011 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil wel met een stinger rondwandelen, schiet toch alles gelijk uit de lucht!
Heb een hekel aan choppers tenzij ze van mij of mijn teamgenoten zijn haha.

En wil wel met assault spelen, waar ik meestal mee speel: Care package, predator missile, en strafe run, of chopper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

Voor de demolition spelers, wellicht wat (voor de hand?) liggende tips wanneer je met een groepje speelt:

Ideaal zou het volgende zijn (allemaal support class kiezen)

Mensen met lage killstreaks nemen sowieso ook een Javelin mee. Als je nl switch van class, ben je je streak kwijt. Beetje lullig voor de mensen die voor een juggernaut aan het sparen zijn!

Dus mensen met een lage kill streak:
-UAV
-Counter UAV
-Sam Turret
+Grenades (zodat ze meer kans hebben op kills en dus streak awards)

Mensen met een middelhoge killstreak:
-Counter UAV
-Advanced UAV
-Juggernaut
+Grenades / Smoke

Mensen met een hogere killstreak:
-Counter UAV
-Juggernaut
-Emergency Airdrop / EMP
+Smoke

En inderdaad die emergency airdrop altijd op de bom gooien! De Osprey haalt een hoop weg van mensen die in de buurt komen.

De juggernaut is erg handig als plant of defuse middel (met name in de 3e ronde!). Plant of defuse gegarandeerd met de juggernaut. Zeker als je via tactical insertion in de buurt van de bom laat spawnen!

Verder natuurlijk gewoon Akimbo >:)
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:59:
Voor PC gamers is er de GoT-MW3 steam group. Tegen 20:00 is er altijd wel een clubje GoT-ters wat samen Dom / GW speelt.

Niet mijn speltypen, maar als je een keer alleen bent op een avond ideaal om toch met anderen SAMEN te kunnen spelen!

[ Voor 23% gewijzigd door Mystikal op 29-11-2011 14:44 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Mystikal schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:15:

Niet mijn speltypen, maar als je een keer alleen bent op een avond ideaal om toch met anderen SAMEN te kunnen spelen!
Ach we spelen meerdere modus hoor, maar ik merk dat we vaak DOM spelen. met GW heb je verschillende modus.

Verder heb ik tegenwoordig altijd de volgende Support killstreak.
12 Advanced UAV
14 Stealth Bomber
18 EMP / Emergency Airdrop

Als je een beetje redelijk speelt heb je die zo te pakken. Zeker met GW wil het nog wel eens voorkomen dat ik ze twee keer haal. EMP vind ik zelf de betere want dan hoef je niet op 1 punt te blijven hangen en je poets daarmee de lucht schoon als er weer eens wat in de lucht hangt. Verder kunnen ze dan ook geen andere killstreaks openen. Maar bij de EA heb je soms kans dat je twee grote (Juggernaut / EMP) te pakken hebt in een kratje, maar de kans is ook groot dat het troep is of dat de tegenstander je kratjes jat.

[ Voor 12% gewijzigd door Frostbite op 29-11-2011 14:26 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Sc0rPi0N schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:25:
Als je een beetje redelijk speelt heb je die zo te pakken. Zeker met GW wil het nog wel eens voorkomen dat ik ze twee keer haal. EMP vind ik zelf de betere want dan hoef je niet op 1 punt te blijven hangen en je poets daarmee de licht schoon. Verder kunnen ze dan ook geen andere killstreaks openen.
Je kan nog steeds vests neergooien! :)

Verder vind ik de recon drone stiekem wel geniaal, zeker in de TDM varianten. Geeft bergen xp (50-100 voor de tag + 20 of 40 voor de assist) en helpt je team enorm zodra je er een beetje handig mee bent (= muisknop/trigger spammen). Beetje poor mans Blackbird. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad EMP is geniaal.
Die heb ik ook bijna altijd aanstaan.

Helemaal perfect als nog een paar teamgenoten hem aanhebben staan.
Zodat de tegenstander heel het potje onder de EMP zit.

Dat lijkt me toch het beste..
Vooral de hearbeatsensor spelers gaan dan in paniek raken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:11
delaitinho schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:11:

Vind het idd een goed plan om ff een dutch eagles topic te starten aangezien je dan ook de rest (no offense) er niet tussen hebt.
Mee eens. Wie maakt er 1 aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
chimera2 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:29:
[...]

Ik zal wel even snel een topicje aanmaken.

Gewoon ps3 Dutch eagles clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:01
Vanavond maar weer eens spelen, speel echt te weinig. Nu level 30 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

heartbeatsensor spelers ... was altijd blij dat die dingen in BO niet zaten. Als je die hebt dan tuur je alleen maar naar dat schermpje en luister je naar de tikjes/piepjes. Nee vind het maar niets :N

Wat ik wel jammer vind is dat je geen eigen games met regels kunt opzetten. bijv. Dom zonder akimbo zooi of snipers. Dan hou je het in mijn ogen wat zuiverder.

Gisteren nog geprobeerd met de sniper wat de schieten maar ik kwam niet verder dan 5 kills ofzo :D

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
(PS3)COD Dutch eagles Clan

hij word nog mooier gemaakt komende dagen.
Is nu gewoon even simpel iets gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:34
chimera2 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:29:
[...]

Ik wil er wel weer 1 maken, lijkt me handig om samen te doen met delai omdat hij de leader is. Dan wil ik echter wel eerst toestemming hebben van een modje. Geen zin om daar gezeik over te krijgen ^^.

@Just_jan
Als je mij ff toevoegd zal ik dr wel even een style over heen gooien en kan ik dr ook wel aan mee werken ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Intruder op 29-11-2011 14:35 ]

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Intruder schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:33:
[...]

Ik wil er wel weer 1 maken, lijkt me handig om samen te doen met delai omdat hij de leader is. Dan wil ik echter wel eerst toestemming hebben van een modje. Geen zin om daar gezeik over te krijgen ^^.
Ik heb er al 1 aangemaakt :P :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:33:
heartbeatsensor spelers ... was altijd blij dat die dingen in BO niet zaten. Als je die hebt dan tuur je alleen maar naar dat schermpje en luister je naar de tikjes/piepjes. Nee vind het maar niets :N

Wat ik wel jammer vind is dat je geen eigen games met regels kunt opzetten. bijv. Dom zonder akimbo zooi of snipers. Dan hou je het in mijn ogen wat zuiverder.

Gisteren nog geprobeerd met de sniper wat de schieten maar ik kwam niet verder dan 5 kills ofzo :D
Wat was het toen 5 kills 15 deaths ofzo? ;)

ik had zelf het rondje ervoor een slecht potje, ging met riotshield..
Erna gelukkig gewoon me oudevertrouwde scar gepakt :)

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:33:
Kansloze attachment vind ik dat. Nooit gebruikt, en dat ben ik niet van plan ook. Dat ze die er weer in hebben gedaan, snap ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

EMP is inderdaad ook een erg goede! Helemaal vergeten. Die zit toch ook in de support class?
Even uit mijn hoofd over de EMP:
-Geen killstreak inzitten
-Geen minimap voor de tegenstander??

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:37:
[...]

Kansloze attachment vind ik dat. Nooit gebruikt, en dat ben ik niet van plan ook. Dat ze die er weer in hebben gedaan, snap ik niet.
Ik heb er wel eens één opgepakt. Maar vindt t nou niet bepaald lekker spelen. Wordt er meer zenuwachitg van dan dat ik er wat aan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Mystikal schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:39:
EMP is inderdaad ook een erg goede! Helemaal vergeten. Die zit toch ook in de support class?
Ja, behalve ballistic vests denk ik.
Ja, behalve voor assassin pro gebruikers.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Okay thnx.

In dat geval zal ik mijn post even aanpassen :P

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Ik post hem nog maar eens even opnieuw aangezien ik het echt een heel vervelend probleem vind en ik gok dat niemand hem gezien heeft (was ook al laat toen ik hem postte)

"Nu weer een ander probleem, had enorme lagg met Spec Ops met 2 man, dus ik dacht ff erivers updaten. We hebben beide een HP8530w, dus beide dezelfde drivers geupdate (ja de goede). Toen Spec Ops weer opgestart en nog steeds enorme lag.
Bijkomend probleem was dat de game opeens out-of-sync ging lopen. Toen ik mijn teammate vroeg waarom hij tegen een prullenbak aan het schieten was zei hij dat hij op de enemies aan het schieten was, en dat ik al down lag. Blijkbaar had hij dus een heel ander spel dan ik, want bij mij was ik nog gewoon in leven en hij een prullenbak aan het bestoken met kogels.

Ook de waves waren bij beide op een ander moment afgelopen. Ook raar was dat ik op een gegeven moment ook down ging en gerevived werd toen hij mij in zijn game revivede.

Het lag btw ook niet aan de drivers want ik heb een rollback naar de oude gedaan en die heeft hetzelfde out-of-sync probleem, de lag is nu wel weg."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Hehe, zoals ik al zij. Zonder toestemming lijkt me zo'n topic geen goed idee ;). Neem even contact op met 1 van de modjes ofzo. Desnoods wil ik dit wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat meen je niet?. Hier zitten te zeuren dat we ander topic moeten aanmaken omdat het anders geen schone topic meer is TERWIJL WE OVER MW3 PRATEN!!!!!!!.
Maak ik een ander topic aan , word die gesloten... Zoek het maar uit hierzo..

Zoek wel een andere website waarop we kunnen communiceren

@Intruder , Kan je ook doen ja.
ik ga alleen alvast op zoek naar een andere website.
Kom je jaren op tweakers , word het meteen zo plots gesloten TERWIJL ze ook eerst even naar dit topic konden gaan en dan waren ze erachter gekomen wat er aan de hand was.. maar OK!.

Moeten mensen niet gaan zeuren dat jullie over "wat voor killstreaks zou jij gebruiken" onderwerpen gaan hebben in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Laatst online: 17:01
bram1984 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:37:
[...]

Speel er nu toevallig mee om de challenge te halen. Je moet even het ritme van de sonar weten en dan kan het wel lekker spelen. Iedere 3 seconden (ofzo) scant die, en als je precies op dat moment even kijkt weet je precies waar je tegenstanders vandaan komen.

Maar ik hou er ook niet van, speel er liever niet mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:50:
Dat meen je niet?. Hier zitten te zeuren dat we ander topic moeten aanmaken omdat het anders geen schone topic meer is TERWIJL WE OVER MW3 PRATEN!!!!!!!.

Kom je jaren op tweakers , word het meteen zo plots gesloten TERWIJL ze ook eerst even naar dit topic konden gaan en dan waren ze erachter gekomen wat er aan de hand was.. maar OK!.

Moeten mensen niet gaan zeuren dat jullie over "wat voor killstreaks zou jij gebruiken" onderwerpen gaan hebben in dit topic.
Dude, relax. Er is niet voor niets een policy/beleid op dit forum. Volgende keer gewoon eerst toestemming vragen aan een mod, misschien had het topic het dan langer overleefd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:50:

Je had hem denk beter als slowchat kunnen indienen over mw3, net als bf3 topic. En dus niet specifiek naar ons gericht, maar snap het verder ook niet, nu raakt dit weer " vervuild ", en het zijn alleen maar tweakers die meedoen. Topicnaamchange had het ook wel kunnen oplossen lijkt mij.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk om je bloeddruk Jan! Is wel van korte duur zo dat topic, wilde net gaan posten is ie alweer dicht. maar goed doe ik het hier wel: heb meestal ook support class, met uav advanced uav en stealth bomber, misschien handig om indien er meer met support zijn en uav hebben af te wisselen met counter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hyptonize schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:52:
[...]

Dude, relax. Er is niet voor niets een policy/beleid op dit forum. Volgende keer gewoon eerst toestemming vragen aan een mod, misschien had het topic het dan langer overleefd. ;)
Spielerij is niet de plaats om leden voor een clan te werven of om een nieuwe clan op te richten, hiervoor kun je beter op sites als www.clanbase.com terecht.....

Deden we toch ook niet.
Maar ok.
Hell , als er een funny video topic bf3 of een dergelijke kan bestaan dacht ik eerlijk waar dat dit geen probleem zou zijn.

Maar blijkbaar verkeerd gedacht , dacht niet dat ze hier een probleem van zouden maken.
Aangezien wij allemaal hier ook trouwe members zijn,
maar ik hou er wel over op nu :P terug on-topic.

@Delai , jij komt vanavond dus niet , wat is dat nou? waren net weer lekker bezig met een winning streak.

@Bloemp.. Ik vind dat als je assault package speelt. dat je dan een stinger bij je moet hebben om toch die choppers eruit te doen.
Als je support classe doet. dat minimaal een Sam turret.
Houdt de lucht gewoon mooi schoon.
als je dan nog E.M.P's erbij heb en 2 mensen met ac130 &Chopper.

Dan slacht je elk team helemaal af 8)

@Only. Idd , maar ja dan gewoon hier weer verder he. Mogen mensen ook niet zeuren dat we hierover praten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
haha Jan, relax, ik lig slap.. Krijg ik eerst een bericht: ik maak je mede-auteur, ga ik kijken... issie dicht!
Maar misschien vanvaond nog ff.. kijk wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

Ik ben er vanavond rond 17:30 tot ongeveer 21:00 uur.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdie_NL
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-08 06:59
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:59:
Voor PC gamers is er de GoT-MW3 steam group. Tegen 20:00 is er altijd wel een clubje GoT-ters wat samen onder andere TDM / KC / Dom of met meerderen GW speelt.

Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Mystikal schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:39:
En geen red dots/holo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
red dot enzo is nog niet zon probleem vind ik zelf je weet wel waar die ongeveer zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

Sjoerdiee schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:06:
[...]

red dot enzo is nog niet zon probleem vind ik zelf je weet wel waar die ongeveer zit :)
Anders werkt (s)pray meestal ook wel als nood.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nope ik heb zelf ook geen enkel probleem met het ontbreken van mijn red dot. Vind het soms zelfs wel lekker werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:50
Sjoerdiee schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:06:
[...]

idd, weet eigenlijk altijd wel te vinden als ik emp'd ben, na verloop van tijd met een wapen weet je wel waar je schiet zonder echt crosshair te hebben. gebruik niet heel vaak red dot, vaak gewoon standaard sight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gekheid schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:17:
[...]

idd, weet eigenlijk altijd wel te vinden als ik emp'd ben, na verloop van tijd met een wapen weet je wel waar je schiet zonder echt crosshair te hebben. gebruik niet heel vaak red dot, vaak gewoon standaard sight
Boeit mij ook niet zo , Vind het wel zwaar irritant dat men minimap weg is :P .

@Tom.. Kom jij nog vanmiddag survivalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Ja, kom zo on. Ff ontbijten nog;)
Thierry, send me nou ff invite!

[ Voor 33% gewijzigd door Only op 29-11-2011 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Laatst online: 14:50
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:19:
[...]

Boeit mij ook niet zo , Vind het wel zwaar irritant dat men minimap weg is :P .

@Tom.. Kom jij nog vanmiddag survivalen?
jah geen minimap vind ik ook wel iets minder handig, heb altijd support met uav, counter uav en advanced uav, altijd goed voor teamplay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Jan, wat doe jij voor de kost, dat je zoveel tijd hebt?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rbn16
  • Laatst online: 29-04-2024
Ik zag dat er vanavond wat mensen online zijn op de PS3. Wie is er vanavond bij dan voeg ik jullie toe en doe ik mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bram1984 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:21:
Jan, wat doe jij voor de kost, dat je zoveel tijd hebt?? :P
Momenteel zit ik in de ziektewet ;) (probleempje in mijn hoofd :P )
Dus heb elke middag , avond , nacht vrij
Alleen in de ochtend ben ik vaak wel druk bezig :P

Maar dat feestje is binnen paar weken voorbij dus dan word het alleen nog maar in de avond gamen voor mij ;)

@Phrits..
Je kan beter jou ps3 naam even achter laten hierzo.
Aangezien het merendeel hier ps3 speelt.

Weet niet of jij al lid ben van dutch eagles(zijn er zoveel die ik niet ken opeens)

Maar zo niet , dan heb je niet zoveel kans dat we je uitnodigen (bedoel ik niet lullig) maar de party zit al vaak helemaal vol ;) maar zodra er een plekje is in de party nodig ik je meteen uit ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropdeath
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-09 17:08
Hoeveel mensen zitten er nu dan in de clan ?

www.nolimitoss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:59:
[...]

@Bloemp.. Ik vind dat als je assault package speelt. dat je dan een stinger bij je moet hebben om toch die choppers eruit te doen.
Als je support classe doet. dat minimaal een Sam turret.
Houdt de lucht gewoon mooi schoon.
als je dan nog E.M.P's erbij heb en 2 mensen met ac130 &Chopper.
Emp zat ik net vandaag over te denken om die eens uit te proberen. Hoe lang duurt ie eigenlijk 1,5 minuut? Sam turret heb ik al wel tijdje gehad maar kreeg t idee dat ie niet zo heel veel uit de lucht haalde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 13:54
Zondag begonnen met mijn eerste Call of Duty sinds de tweede.
Blijkbaar ligt het spel mij wel; heb regelmatig 20 kills (1.34 ratio).

En dan te bedenken dat ik amper game op de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
bierkwadraat schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:39:
Zondag begonnen met mijn eerste Call of Duty sinds de tweede.
Blijkbaar ligt het spel mij wel; heb regelmatig 20 kills (1.34 ratio).

En dan te bedenken dat ik amper game op de pc
Als je regelmatig 20 kills hebt en een K/D van 1.34, dan betekent dit dat je gemiddeld ook rond de 15 deaths heb. Zo goed ligt het spel je dus niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
dropdeath schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:35:
Hoeveel mensen zitten er nu dan in de clan ?
Roster
player
TomRockanje
mr_Vinnert
RIN_Beertjes
Zinkhout
ch1mera2
BLOEMP
Pannekoek_NL
Ruwi_SS
Aap_1
Obitorium
just_jan
Delaitinho
TheDenMan

Dit ind ik op Cod elite ;)

De dik gedrukte moet ik nog ff toevoegen denk ik .. (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 13:54
bram1984 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:43:
[...]

Als je regelmatig 20 kills hebt en een K/D van 1.34, dan betekent dit dat je gemiddeld ook rond de 15 deaths heb. Zo goed ligt het spel je dus niet. :+
Die indruk kreeg ik juist omdat de mensen bij me in de potjes meestal niet eens boven de 1.0 komen.
Maar goed, misschien tref ik het gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
Sjoerdiee schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:44:
[...]

Roster
player
TomRockanje
mr_Vinnert
RIN_Beertjes
Zinkhout
ch1mera2
BLOEMP
Pannekoek_NL
Ruwi_SS
Aap_1
Obitorium
just_jan
Delaitinho
TheDenMan

Ik zit er reeds bij (Aap_1) 8)
vanmiddag tussen 17.00 en 18.30 even de tijd. Even snel samen knallen peeps!

edit: of bedoelde je toevoegen op je psn? :+

[ Voor 4% gewijzigd door Zlat op 29-11-2011 15:48 ]

MW3: Aap_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
bierkwadraat schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:46:
[...]

Die indruk kreeg ik juist omdat de mensen bij me in de potjes meestal niet eens boven de 1.0 komen.
Maar goed, misschien tref ik het gewoon
1.34 is prima!
Gemiddeld halen mensen 1.0
Zit je er boven doe je het goed, er onder doe je het minder

MW3: Aap_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Only schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:20:
Ja, kom zo on. Ff ontbijten nog;)
Thierry, send me nou ff invite!
Ja op mrmagic ofzo?? Dat heb ik al paar keer geprobeerd pik, alleen kon dat nog niet ofzo?
Ik zal het straks na mijn werk nogmaals proberen ok? Ik vergeet de oldskool party-members echt niet hoor;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropdeath
Zit hier nu op 0.96 maar het vrouwtje speelt ook wel eens een potje wat meestal eindigd in een 4-15 uitslag :)

www.nolimitoss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The call of duty modern warfare 3 server is not available at this time.
Please try again or visit blablabla.

Ps3 trouwens.

Dat is best wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropdeath
Mochten jullie ooit mensen te kort komen delaitinho voor de tweede groep van de clan dan hou ik me aanbevolen !

www.nolimitoss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Sjoerdiee schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:44:
[...]

Roster
player
TomRockanje
mr_Vinnert
RIN_Beertjes
Zinkhout
ch1mera2
BLOEMP
Pannekoek_NL
Ruwi_SS
Aap_1
Obitorium
just_jan
Delaitinho
TheDenMan

TomRockanje is op dit moment MrMagicTomTom voor de premium account.
Thierry, dump eens een loser uit je lijst, hijs vol zegtie hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
dropdeath schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:02:
Mochten jullie ooit mensen te kort komen delaitinho voor de tweede groep van de clan dan hou ik me aanbevolen !
Gewoon meedoen.. je gaat tenminste voor de winst!! Dus das altijd meegenomen..

ff iets anders:

if you received founder status after you joined the clan try leaving clan then joining again this happened with a friend who was awarded founder status after he joined the clan he left and joined and the clan got the 500xp

Dus misschien is het een idee om de mensen die een groen embleempje hebben (founders) dat ze de clan even leaven en dan stuur ik vanavond weer een invite.. Zodoende krijgen we wellicht toch de benodigde XP zodat we vanavond misschien al met nieuwe titel kunnen spelen.. wel zo leuk! 8)

EDIT: haha tom, moet ik elke dag al doen;) Zal ff alle kneusjes eruit gooien!

[ Voor 4% gewijzigd door delaitinho op 29-11-2011 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmen800
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-05-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:00:
The call of duty modern warfare 3 server is not available at this time.
Please try again or visit blablabla.

Ps3 trouwens.

Dat is best wel jammer.
Heb ik ook vaak, gewoon blijven proberen, de servers zijn overbelast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Only schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:05:
[...]

TomRockanje is op dit moment MrMagicTomTom voor de premium account.
Thierry, dump eens een loser uit je lijst, hijs vol zegtie hier.
Dan gaat toch Tomrockanje eruit :P
We gaan natuurlijk geen 2 account erin doen he :P

@Redmen.. Agh goed tijdstip eigenlijk. moet nog wat huishouden doen :o

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:05:
[...]

Dan gaat toch Tomrockanje eruit :P
We gaan natuurlijk geen 2 account erin doen he :P

@Redmen.. Agh goed tijdstip eigenlijk. moet nog wat huishouden doen :o
Haha, wat jij wil, maar speel alleen nu hierop voor premium, elk ander spel gaat gewoon op tomr, en volgende cod ook weer gewoon, want haal dan geen premium voor mrmagic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmen800
Om welke clan gaat het? Ik zit momenteel in DIRTclanX, zelf opgericht en nu al lvl 5! Dus als er nog mensen met founder status interesse hebben, graag! Oh ja PSN is RedmenNL kd rond de 1.8, iets lager.

Trouwens, weet iemand wanneer de Clan Operations starten?

[ Voor 13% gewijzigd door Redmen800 op 29-11-2011 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Only schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:09:
[...]

Haha, wat jij wil, maar speel alleen nu hierop voor premium, elk ander spel gaat gewoon op tomr, en volgende cod ook weer gewoon, want haal dan geen premium voor mrmagic
Dan kunnen we altijd Tomrockanje er weer ingooien toch ;).

Maar 15 mensen is dus het maximum voor de clan?
Moeten we toch kijken wie er gaat spelen.
En welke mensen er regelmatig spelen.
Want zie een paar mensen in het team staan , waarmee ik nog nooit heb gegamed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Ik denk dat we betreft de Dutch_Eagles clan eventjes een soort "prive" forum moeten openen omdat we dit topic aardog flooden :D.

Was gotlive.nl niet een locatie voor clantalk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmen800
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:13:
[...]

Dan kunnen we altijd Tomrockanje er weer ingooien toch ;).

Maar 15 mensen is dus het maximum voor de clan?
Moeten we toch kijken wie er gaat spelen.
En welke mensen er regelmatig spelen.
Want zie een paar mensen in het team staan , waarmee ik nog nooit heb gegamed :P
Nee 100 is het maximum (BRON https://activision.custhe...std_adp.php?p_faqid=78863) zoek op 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sn0wblind schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:14:
Ik denk dat we betreft de Dutch_Eagles clan eventjes een soort "prive" forum moeten openen omdat we dit topic aardog flooden :D.

Gotlive is xdoos360 ;)
Ik ben al op zoek naar een andere website waarop we wel clantalk mogen doen.
En die ook op werkpc's geaccepteerd staan :P

En ze mogen niet zeuren :P we hadden net een prive topic aangemaakt.. maar dat mocht niet :P
dus tsjaah

(Zal wel heel leeg worden op het mw3 forum als wij weg zijn haha 8) )

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Zlat schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:46:
[...]

Ik zit er reeds bij (Aap_1) 8)
vanmiddag tussen 17.00 en 18.30 even de tijd. Even snel samen knallen peeps!

edit: of bedoelde je toevoegen op je psn? :+
Bedoelde idd op me PSN :) ( ben Pannekoek_NL)

@ Delai, ik heb zoiezo al 500 xp voor de clan gedaan had founder bijna gelijk al voor ik in de clan zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Ja, thierry wil mijn founder xp niet:p hij stuurt maar geen clan invite:p
Ik heb trouwens nog wel chello webpage over, duurt alleen ff voordat ik die ingericht heb, denk een week:p

[ Voor 42% gewijzigd door Only op 29-11-2011 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Sn0wblind schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:14:

wil je het mw3 deel 1 ff dichtgooien ?

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rbn16
  • Laatst online: 29-04-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:25:
[...]

@Phrits..
Je kan beter jou ps3 naam even achter laten hierzo.
Aangezien het merendeel hier ps3 speelt.

Weet niet of jij al lid ben van dutch eagles(zijn er zoveel die ik niet ken opeens)

Maar zo niet , dan heb je niet zoveel kans dat we je uitnodigen (bedoel ik niet lullig) maar de party zit al vaak helemaal vol ;) maar zodra er een plekje is in de party nodig ik je meteen uit ;)
Dat is misschien een beter idee inderdaad, mijn PSN is RobinPSV
Wilde Delaitinho toevoegen op het PSN, alleen meneer had al teveel vrienden haha. ;)

Dus nu heb ik jou toegevoegd Jan, in de hoop dat ik vanavond toch mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Only schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:17:
Ja, thierry wil mijn founder xp niet:p hij stuurt maar geen clan invite:p
Ik heb trouwens nog wel chello webpage over, duurt alleen ff voordat ik die ingericht heb, denk een week:p
Same :P ga vanmiddag elite premium account aanschaffen. Heb alleen nog steeds geen clan invite in mijn career inbox staan o.O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:18:
[...]

wil je het mw3 deel 1 ff dichtgooien ?
Done :)

Betreft Elite, volgens mij werkt het hele Elite nogsteeds niet als behoren. Krijg ook constant weer de confirmatie van registratie na het inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Sn0wblind schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:26:
[...]

Done :)

Betreft Elite, volgens mij werkt het hele Elite nogsteeds niet als behoren. Krijg ook constant weer de confirmatie van registratie na het inloggen.
Same here.. beetje irritant maar goed, beter dan dat het totaal niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Kan er geen topic in het General Chat forum geopend worden? Vind het wel prettig op gewoon op Tweakers te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
bram1984 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:30:
Kan er geen topic in het General Chat forum geopend worden? Vind het wel prettig op gewoon op Tweakers te blijven.
Idd anders moet je op beide gaan posten :P hier word het dan toch een stuk minder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Laatst online: 14:44
Op de PS3 kan ik op het moment niet connecten. meerdere mensen last van ?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Punkbuster schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:50:
Op de PS3 kan ik op het moment niet connecten. meerdere mensen last van ?
Fack moet mijn elite nog upgraden, als dat nog maar wel gaat lukken vandaag. Handig ook weer om tot t laatste moment te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Laatst online: 07:45
Hoewel mijn elite account nog steeds bagger werkt toch maar premium gekocht.
En ik kan idd ook niet op de PS3 connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gtoniser schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:54:
Hoewel mijn elite account nog steeds bagger werkt toch maar premium gekocht.
En ik kan idd ook niet op de PS3 connecten.
Agh zal vanavond wel opgelost zijn.
en anders weer wat Survival solo doen he >:) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Laatst online: 14:44
en op die site van callofduty.com/mw3/status is alle nog draaiend, vast!

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Laatst online: 07:45
Zit er weer in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
Op welke sensitivity spelen jullie (PS3) ?
Zit nog op de standaard instelling, 2, maar wil toch eens proberen wat omhoog te gaan omdat het draaien toch wat langzaam gaat nu.
Had het voor de lol al eens geprobeerd, maar dat speelde als toen ik net begon. :P Raakte geen knikker. Maar weer gauw teruggezet toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
superbassie schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 17:09:
Zit nog op de standaard instelling, 2, maar wil toch eens proberen wat omhoog te gaan omdat het draaien toch wat langzaam gaat nu.
Had het voor de lol al eens geprobeerd, maar dat speelde als toen ik net begon. :P Raakte geen knikker. Maar weer gauw teruggezet toen.
Ik speel zelf nu op 4 , en zodra ik daar 100% aan gewend ben gaat die weer 1 klikje omhoog.

Weet van een teamgenoot dat die op 9 speelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Omdat ik al ziek lang niet meer op de console had gespeeld, heb ik de gok maar gewaacht om hoog te beginnen. Heb hem nu op 4 staan en dat bevalt erg goed moet ik zeggen. In het begin faalde ik ziek hard en had ik een k/d van 0.4 :P. Die heb ik ondertussen ook weer op 1.1 staan en het gaat steeds beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Al eens gezegd hier: ik speel op 10 (insane), maar ik heb een Shark. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Ik zit op 7, de sweet spot denk ik, 9 word onaccuraat bij kleine tikjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomix9
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-09 11:50
Wat een troep zeg die elite... na een maand nog niet volledig gefixed...man man. [frustie modus]

Probeer ik in te loggen op mijn xbox360 is mijn gamertag ineens niet meer gelinked.... Terwijl ik dat toch echt al een keer gedaan heb...
Doe ik hetzelfde op internet, ben ik wel gelinked.

Weet iemand waar ik die code moet invoeren die bij de SPECIAL edition zat? Via Redeem code [dashboard xbox] lukt het niet..blijf aan het invoeren van die lange code.... :(

Wil de boel nu graag verlengen maar dat gaat niet van harte. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Phrits schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:19:
[...]

Dat is misschien een beter idee inderdaad, mijn PSN is RobinPSV
Wilde Delaitinho toevoegen op het PSN, alleen meneer had al teveel vrienden haha. ;)

Dus nu heb ik jou toegevoegd Jan, in de hoop dat ik vanavond toch mee kan doen.
Heb je een invite gestuurd op elite.. zal na eten ff wat mensen uit me lijst gooien!
Voor psv'ers gaat dat zowiezo makkelijker 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02-2023
Intruder schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 17:10:
Omdat ik al ziek lang niet meer op de console had gespeeld, heb ik de gok maar gewaacht om hoog te beginnen. Heb hem nu op 4 staan en dat bevalt erg goed moet ik zeggen. In het begin faalde ik ziek hard en had ik een k/d van 0.4 :P. Die heb ik ondertussen ook weer op 1.1 staan en het gaat steeds beter.
Zelfde hier :P ik had alleen vanaf MW2 geen Shooter meer aangeraakt, zo'n 1.5 jaar lol. Nu weer verslaafd aan MW3. Ook gelijk op 4 begonnen. Van een KDRatio van 0,55 5 gameuurtjes geleden nu een gestage lijn omhoog. Inmiddels 0.75. Maar moet HEUL snel naar 1. Want dit ziet er niet uit :9

Don't they have towels in the future ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

atomix9 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 17:40:
Wat een troep zeg die elite... na een maand nog niet volledig gefixed...man man. [frustie modus]

Probeer ik in te loggen op mijn xbox360 is mijn gamertag ineens niet meer gelinked.... Terwijl ik dat toch echt al een keer gedaan heb...
Doe ik hetzelfde op internet, ben ik wel gelinked.

Weet iemand waar ik die code moet invoeren die bij de SPECIAL edition zat? Via Redeem code [dashboard xbox] lukt het niet..blijf aan het invoeren van die lange code.... :(

Wil de boel nu graag verlengen maar dat gaat niet van harte. :/
Ze hebben ook een maand gratis gegeven..
Dus stop met whinen ? Mocht het na 1 december nog niet werken dan mag je los branden.

Code kan op www.callofduty.com/founder kijk daar maar even ;)...
hoef je namelijk niet in te vullen ..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

DocM3 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 18:19:
[...]

Zelfde hier :P ik had alleen vanaf MW2 geen Shooter meer aangeraakt, zo'n 1.5 jaar lol. Nu weer verslaafd aan MW3. Ook gelijk op 4 begonnen. Van een KDRatio van 0,55 5 gameuurtjes geleden nu een gestage lijn omhoog. Inmiddels 0.75. Maar moet HEUL snel naar 1. Want dit ziet er niet uit :9
Is best makkelijk te doen, vooral als je nog niet lvl 80 of prestige bent.

Heb in denk ik 3 dagen spelen, zon 10 uur max ( totaal ) me K/D van 0.88 naar 1.09 geholpen.
Zit momenteel op 1.22 maar K/D boeit me niks meer.
Gaat me nu meer om leuke tactieken te bedenken met vrienden waarmee ik speel en zorgen dat we de match winnen ^^

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Zooooo, net even elite premium gekocht. Moet echt wel voor vanavond mijn founder activeren tho. ^^ die extra camo lijkt me gaaf.

Edit:
Waar activeer ik founder eigenlijk? xD elite op de ps3 zecht dat ik op de pc moet inloggen. Ik zie echter op de PC alleen niks te voorschijn komen. Kga dr vannuit dat die melding nog komt mtog ^^

[ Voor 44% gewijzigd door Intruder op 29-11-2011 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomix9
Famous schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 18:25:
[...]

Ze hebben ook een maand gratis gegeven..
Dus stop met whinen ? Mocht het na 1 december nog niet werken dan mag je los branden.

Code kan op www.callofduty.com/founder kijk daar maar even ;)...
hoef je namelijk niet in te vullen ..
Ik whine niet, ik constateer een feit, het werkt niet....

Bedankt voor je url, die staat ook op mijn kaartje. Vervolgens staat er nergens WAAR je de code in kan voeren. 8)7

Sorry, maar het is me nog steeds niet duidelijk. En uhhh, het is al bijna 1 december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
atomix9 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:40:
[...]

Ik whine niet, ik constateer een feit, het werkt niet....

Bedankt voor je url, die staat ook op mijn kaartje. Vervolgens staat er nergens WAAR je de code in kan voeren. 8)7

Sorry, maar het is me nog steeds niet duidelijk. En uhhh, het is al bijna 1 december
Call of Duty ELITE schreef:

1.Sign-Up for a Call of Duty ELITE account
2.Upgrade to a PREMIUM membership by November 30th, 2011
3.Play MW3 multiplayer. You will automatically become a Founder.

Please allow up to 48 hours for your Founders status to appear in MW3 and ELITE. Founder status will be indicated by a green skull next to your name on your Career page on ELITE.

If you have a MW3 Hardened Edition you can use the code included on the Founder card to add Founder benefits to your Premium account on the site after 11/30/11.
Zo moeilijk lijkt het me toch niet? Je hebt die code zo te lezen helemaal niet nodig. Enige voordeel is dat 't daarmee ook nog na 30 november kan.

[ Voor 25% gewijzigd door ElBarto op 29-11-2011 20:05 ]

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online

j4y

Voor vergelijkingen met BF3 is er het MW3 vs BF3 topic.

[ Voor 68% gewijzigd door Sn0wblind op 29-11-2011 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomix9
ElBarto schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 20:03:
[...]

1.Sign-Up for a Call of Duty ELITE account
2.Upgrade to a PREMIUM membership by November 30th, 2011
3.Play MW3 multiplayer. You will automatically become a Founder.

Please allow u
[...]
p to 48 hours for your Founders status to appear in MW3 and ELITE. Founder status will be indicated by a green skull next to your name on your Career page on ELITE.

If you have a MW3 Hardened Edition you can use the code included on the Founder card to add Founder benefits to your Premium account on the site after 11/30/11

Zo moeilijk lijkt het me toch niet? Je hebt die code zo te lezen helemaal niet nodig. Enige voordeel is dat 't daarmee ook nog na 30 november kan.
Die laatste zin zegt het inderdaad. Blijkbaar had ik er al 10 x overheen gelezen. :/

Bedankt! Ik wacht tot na 30-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

In stapjes de afgelopen jaren naar boven gebracht en inmiddels staat het hier op 8. Maar als ik hem hoger zet dan merk ik gewoon dat ik veel meer moeite heb met de kills. Dus 8 zal voor mij waarschijnlijk de max blijven.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
Hmm, iedereen speelt dus wel op 4 en hoger. Ik ga nu van 2 naar 3, en dan maar weer wennen...

Heb btw nu opeens het probleem dat m'n NAT type op Moderate staat en kan geen parties joinen, heb ik nog nooit gehad! Heb al geprobeerd poorten open te zetten maar dat werkt niet.

Wil nu proberen de PS3 in DMZ te zetten, maar is dat veilig genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik heb hem direct naar 5 gezet. Speelde gister even bij mijn broer, die hem op 2 heeft. Wat is dat traag zeg!
Pagina: 1 ... 4 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.